Kock Restaurang Kringlan jobb - lediga jobb

Kock Restaurang Kringlan jobb Kock Restaurang Kringlan jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kock Restaurang Kringlan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kock Restaurang Kringlan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes- Stockholm

  2. Kundansvariga redovisningskonsulter- Stockholm

  3. Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro- Stockholm

  4. Reklambyråsäljare till Elanders- Stockholm

  5. Administrativ assistent inom ekonomi (student)- Stockholm

  6. Förskollärare/barnskötare- Nacka

  7. Projektledare Luftbehandling - Stockholm- Stockholm

  8. Säljare- Stockholm

  9. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog- Stockholm

  10. Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer För vår kunds räkning ska vi genomföra ett event som går ut på att informera människor i parker om återvinning och källsortering.  Vi söker 5 härliga,  extremt utåtriktade, självsäkra och modiga personer som verkligen vågar bjuda på sig själva. Arbetsuppgiften är att mingla runt med parkbesökare för att på ett positivt och humoristiskt sätt visa på vikten av att källsortera sina sopor, för de är inte sopor- de är resurser. Genom att vara en del av parken, snacka med besökarna och bara hänga för att påminna om budskapet ska teamet sprida positiv stämning och göra källsortering till ett roligt måste. Samtliga i teamet kommer att få en egen ”karaktär” och kostym för att lättare kunna gå in i sin roll.   Vi söker alltså dig som är extremt utåtriktad, självsäker och modig, och som verkligen vågar bjuda på sig själv. Skådespelartalanger är absolut ett plus. Du måste även vara bra lagspelare och kunna komma överrens och samarbeta med olika typer av människor.  När: 10/8 Göteborg 31/8 Stockholm Teamet utgår från Stockholm Utbildningsdag återkommer vi med. Lön: 112kr/timmen
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes

Kundansvariga redovisningskonsulter
Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, outsourcing, HR- och löneadministration och ekonomisk rådgivning. Vi har förtroendet från över 3 000 kunder inom Sverige och internationellt. Till ditt förfogande står 230 ytterst kompetenta konsulter – allt från auktoriserade redovisningskonsulter och HR- och lönespecialister till kvalificerade rådgivare inom skatteområdet. Matrisen har kontor i Stockholm,Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Lund, Gävle och Västervik. Matrisen fortsätter att expandera och vi söker nu kundansvariga redovisningskonsulter till affärsområde Outsourcing och det team av konsulter som arbetar med mot Matrisens större kunder, däribland kunder i fastighetssegmentet. I rollen som kundansvarig är du ansiktet utåt mot, och ansvarar för, ett eller flera företag inom olika branscher. Du har fullt ansvar för leverans och kvalité i kunduppdragen, samt ekonomisk uppföljning och fakturering för dessa. Du ansvarar även för uppdragsledning som innebär att du planerar kunduppdraget och handleder kollegor i det praktiska redovisningsarbetet. Stort fokus ligger på att vårda och utveckla kundrelationen genom att identifiera nya affärsmöjligheter och att arbeta med systematisk kundvård. Du hjälper även kunderna att utvecklas genom praktiskt ekonomiarbete som till exempel bokslut, rapportering och upprättande av årsredovisningar. Som kundansvarig blir du kundens viktigaste rådgivare inom redovisningsområdet. Du planerar ditt arbete tillsammans med kunden och kundteamet och kommer nära kundens verksamhet. Det gör att du direkt kommer att se resultat av dina och kollegors insatser och arbetet blir både stimulerande och utvecklande. Din bakgrund Vi söker dig som har bred erfarenhet av ekonomi med inriktning mot redovisning, någon typ av eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt minst ett par års erfarenhet av att arbeta som konsult eller motsvarande i verksamhet präglad av entreprenörsdriv. Det är meriterande om du har viss erfarenhet av projektledning och vi ser även positivt på erfarenhet av att leda och fördela arbete i team. Som kundansvarig inom vårt Fastighetssegment har du dessutom erfarenhet av just fastighetsredovisning. Att arbeta som kundansvarig redovisningskonsult passar dig som vill ha varierande arbetsuppgifter, är affärsinriktad och kan skapa personliga relationer med kunderna. Det är viktigt att du är intresserad av att arbeta med utveckling av såväl processer, arbetsrutiner och tjänster som utveckling av de kollegor som du handleder. Som person är du kommunikativ, prestigelös och van vid att ta egna initiativ. Du har en mycket god förmåga att strukturera och planera ditt arbete. Vidare är du en positiv och energisk person som uppskattar de sociala kontakterna i samarbetet med såväl kunder som kollegor. Matrisen ger dig förutsättningar att utvecklas Matrisen växer och har flera år i rad fått utmärkelser som både Gasell och Superföretag. Hos oss arbetar du nära företagets kärna med möjlighet att aktivt vara med och påverka tjänster och processer. Korta beslutsvägar, kompetenta och positiva kollegor, en avspänd atmosfär samt fokus på kunden och våra medarbetare är något som kännetecknar Matrisen. Vi arbetar i centralt belägna lokaler på Luntmakargatan i Stockholm. Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev genom att klicka på länken "sök jobbet" längst ner på sidan i annonsen som du hittar på vår hemsida www.matrisen.se under karriär/lediga tjänster. Vi kallar löpande till intervjuer varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vill du veta mer? Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Jenny Carling, gruppchef, via mail: jenny.carling@matrisen.se eller telefon: 08 - 506 59 136
Företag: Matrisen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvariga redovisningskonsulter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvariga redovisningskonsulter

Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro
SCB framställer och förmedlar statistik om Sverige för både nationell och internationell användning. Vi producerar objektiv och tillförlitlig statistik med hög kvalitet - att ligga långt framme inom metod och teknik är en del av vårt varumärke. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en god arbetsmiljö som kännetecknas av respekt för allas lika värde. Vi är ca 1400 medarbetare som arbetar i Stockholm, Örebro och som intervjuare runt om i Sverige. SCB erbjuder •intressanta och samhällsnyttiga arbetsuppgifter •arbetsuppgifter vars resultat ofta uppmärksammas i media •ett bra arbetsklimat och en god arbetsmiljö •möjligheter att kombinera privatliv och arbetsliv •goda förutsättningar till kompetensutveckling •möjligheter till utlandsarbete ARBETSUPPGIFTER SCB har en säkerhetsorganisation som består av säkerhetschef tillika säkerhetsskyddschef, en informationssäkerhetschef, en styrgrupp och en referensgrupp (myndighetens ledningsgrupp. Säkerhetsorganisationen ansvarar för att det på SCB finns rutiner för att möta författningskrav, policyer och riktlinjer för myndighetens säkerhetsarbete. Säkerhetsarbetet ska omfatta informationsskydd, personskydd, egendomsskydd och kontinuitetsskydd. Identitets- och behörighetsområdet täcker både huvud- och stödprocesser, samt IT-driftsmiljö och IT-utvecklingsmiljö. Till stöd för arbetet med identitets- och behörighetsfrågor finns en styrgrupp och en referensgrupp. Dessutom finns en förvaltningsgrupp. Arbetet innebär att vara kravställare på SCB:s processer och rutiner för att hantera identiteter och behörigheter. Arbetsuppgifter •det pågående långsiktiga förändringsarbetet avseende behörigheter för att säkerställa processer och rutiner samt anpassa dem efter verksamhetens behov •behörighetsrevisioner •förvalta regelverket för identitets- och behörighetshantering (dvs berörda delar av ledningssystem för informationssäkerhet) •löpande förvaltningsuppgifter •vara ordförande i referensgruppen för identitets- och behörighetshantering. Arbetet kan periodvis medföra andra arbetsuppgifter som genomförs i säkerhetsorganisationens regi. Som exempel kan nämnas att arbeta som riskanalysledare och att genomföra säkerhetsutbildningar m.m. Placeringen av tjänsten är organisatoriskt förlagd till GD-stab i Örebro eller Stockholm. KVALIFIKATIONER •akademisk examen där informationssäkerhet ingår alternativt kompletterande utbildning inom säkerhetsområdet (informationssäkerhet, riskhantering m.m.) •minst ett par års erfarenhet inom arbetsområdet •god samarbets- och initiativförmåga, strukturerat och systematiskt arbetssätt, noggrann samt förmåga att arbeta analytiskt och självständigt •vana vid att arbeta i projektform, både som projektledare och projektdeltagare •god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift. Erfarenhet från statlig verksamhet är meriterande. Tjänsten är säkerhetsklassad och förutsätter därmed svenskt medborgarskap.
Företag: Statistiska centralbyrån SCB, Verksledning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro

Reklambyråsäljare till Elanders
Elanders är en global tryckerikoncern med verksamhet i 10 länder på fyra kontinenter. Koncernens och den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölnlycke utanför Göteborg där företaget grundades 1908 av Otto Elander, Nils Hellner och Emil Ekström Reklambyråsäljare till Elanders Vill du bli Elanders nästa stjärnsäljare? Vad erbjuder vi dig? På Elanders får du möjlighet att arbeta med branschens bästa erbjudande. Tillsammans med vårt team kan du erbjuda kunden den lösning som vid varje tillfälle ger bästa kvalité och ekonomi. Vi finns etablerade globalt med företag i tio länder. Du erbjuds ett varierat och självständigt jobb där du har stor möjlighet att påverka din vardag och din personliga utveckling i Sverige eller internationellt.   Din profil För att passa in som Elanders nästa stjärnsäljare måste du ha god känsla för affärsmannaskap och en hög servicenivå. Du är driven, resultatinriktad, har stort kundfokus och vet vad som gäller för att lyckas. Du kan Stockholmsmarknaden och har du erfarenhet från media och reklam så är det en fördel. Som vår blivande stjärnsäljare ger vi dig vårt fulla stöd med säljutbildningar så att du kan bättra på dina teoretiska grunder. Nästa steg Låter det intressant? I denna rekrytering samarbetar vi med 10TON Rekrytering AB och vi ber dig söka tjänsten på www.tioton.com. Arbetet pågår löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.
Företag: 10TON Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Reklambyråsäljare till Elanders jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Reklambyråsäljare till Elanders

Administrativ assistent inom ekonomi (student)
Student Consulting Är du student, prestigelös och gillar att ta ansvar? Då har vi nästa utmaning för dig! Varje dag ger vi på Meet your future Group människor möjligheten att möta arbetslivet. Vår uppgift är viktig och det arbete vi bedriver kräver ett genuint engagemang och teamwork. På Meet your future Group strävar vi efter enkelhet, vilket vi tror är en grundsten för att uppnå goda resultat. För rätt person finns oanade utvecklingsmöjligheter i ett tillväxtföretag som Meet your future Group. Business Support är en av Meet your future Groups viktiga stödfunktioner med sitt säte på huvudkontoret i Stockholm. Avdelningen arbetar med att stötta upp våra affärsenheter inom samtliga processer. Vi jobbar med kunden i fokus och ansvarar för att hela det administrativa arbetsflödet fungerar utan komplikationer. Vi behöver nu fler studenter till vårt engagerade och duktiga team. Huvudsakliga arbetsuppgifter *Lön och fakturahantering *Diverse administrativa arbetsuppgifter Vi söker dig som är i början av din utbildning och kan jobba ca 16 timmar per vecka. Ibland kan det komma att bli mindre än så och andra gånger mer. För att trivas hos oss ser vi att du är noggrann, stresstålig och snabblärd. Det är viktigt att du fungerar bra i team då du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor. Som person är du engagerad och driven att ta stort ansvar för din arbetsinsats. Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Stockholm. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt personer, med start i augusti-september enligt överenskommelse. Är det dig vi letar efter? Brinner du för att skapa jobb för unga? Vi håller intervjuer löpande så ansök redan idag! Meet your future Group är moderbolag till Student Consulting, Professional Consulting och Work Match som tillhandahåller tjänster inom rekrytering, bemanning och jobbcoachning gentemot olika målgrupper. Genom våra dotterbolag bemannar, rekryterar och förmedlar vi närmare 10 000 jobb varje år. Och vi har kontor runt om i Sverige, Norge och Danmark. Det gör oss till en av de största aktörerna på marknaden.
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ assistent inom ekonomi (student) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ assistent inom ekonomi (student)

Förskollärare/barnskötare
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Arbetsbeskrivning Du kommer tillsammans med två pedagoger utveckla det utforskande arbetssättet, dokumentera barnens lärande, reflektera, planera, genomföra och utvärdera verksamheten på en av våra förskoleavdelningar. Vi erbjuder dig: • regelbundna pedagogiska diskussioner • kompetenshöjande utbildningar både intern och extern • schemalagd planeringstid • arbetskläder • friskvårdsbidrag • pedagogisk lunch Arbetsplatsbeskrivning Boo Gårds förskola ligger i ett naturskönt område i nära anslutning till skog och hav i Saltsjö-Boo.   Förskolan består av fyra avdelningar och är belägen intill skolan i ett lugnt villaområde. I enheten ingår Boo Gårds skola och Bagarsjöns förskola.                                                          Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad pedagog, antingen förskollärare, fritidspedagog, lärare eller barnskötare.  Du är en god ledare som vill utveckla verksamheten och dig själv. Du är intresserad av barns lärprocesser och har stor erfarenhet av pedagogisk dokumentation. Du är tydlig och trygg i din yrkesroll gentemot barn, vårdnadshavare och kollegor. Vi ser att du är flexibel i ditt arbetssätt och har god samarbetsförmåga. Du ska ha god kännedom om de styrdokument som förskolan arbetar utifrån, framförallt den reviderade läroplanen. Du ska ha goda datakunskaper. Erfarenhet krävs. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av arbete i förskola. Anställning Anställningsform: vikariat  Omfattning: Heltid 100% Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön Löneform:  Månadslön Ansökan Ansök senast den 2 augusti Kontaktpersoner Nancy Segura, Biträdande rektor          070-4318646               nancy.segura@nacka.se Tina Pettersson, Rektor                      070-4318653               tina.pettersson@nacka.se   Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare/barnskötare jobb, Förskollärare/barnskötare Nacka, Förskollärare/barnskötare Nacka Kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare/barnskötare

Projektledare Luftbehandling - Stockholm
Isaksson rekrytering och bemanning AB Isaksson Rekrytering och Bemanning AB söker en Projektledare Luftbehandling till JG Ventilation AB. Bolaget har framgångsrikt erbjudit total- och utförarentreprenader, service och hyresgästanpassningar inom ventilation sedan 1969. Idag har bolaget 27 anställda och omsätter ca 80 mkr. Kontor och verkstad är beläget på Solkraftsvägen i Tyresö. Arbetsuppgifter Som Projektledare får du stora möjligheter att påverka ditt jobb. Du driver egna projekt och sköter själv försäljning och inköp. Du erbjuds dig ett tufft jobb med höga krav på att hålla högt tempo, kunna planera och vara handlingskraftig. Du kommer att driva flera projekt parallellt med varandra där projektens storlek varierar mellan några hundra tusen upp till många miljoner kronor. I dina arbetsuppgifter ingår att aktivt arbeta med att utveckla och skapa kundrelationer. Du kommer att rapportera direkt till VD. Kompetensprofil Vi söker dig som har teknisk utbildning och erfarenhet av projektledning inom ventilationsbranschen. Du har erfarenhet av att leda personal och du bör ha goda datakunskaper. Det är meriterande om du har ett upparbetat kontaktnät i branschen gällande kunder och entreprenörer. Personliga egenskaper Som projektledare behöver du inneha goda ledaregenskaper och motiveras av att arbeta på ett service- och kundorienterat sätt. Du är affärsmässig och resultatorienterad. Du är förtroendeingivande och har förmåga att bygga goda relationer. Vad erbjuder vi Bolaget står inför en expansion och söker nya medarbetare som vill utvecklas. Vi erbjuder dig en plats att växa och utvecklas och för rätt person finns mycket goda möjligheter att successivt ta en ledande roll i företaget. Vi erbjuder en arbetsplats där vi värdesätter ett gott arbetsklimat, samarbete och goda prestationer. Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Ira Isaksson,tel. 0704- 85 75 59 Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare Luftbehandling - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare Luftbehandling - Stockholm

Säljare
Elanders är en global tryckerikoncern med verksamhet i 10 länder på fyra kontinenter. Koncernens och den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölnlycke utanför Göteborg där företaget grundades 1908 av Otto Elander, Nils Hellner och Emil Ekström Säljare till Elanders Vill du bli Elanders nästa stjärnsäljare? Vad erbjuder vi dig? På Elanders får du möjlighet att arbeta med branschens bästa erbjudande. Tillsammans med vårt team kan du erbjuda kunden den lösning som vid varje tillfälle ger bästa kvalité och ekonomi. Vi finns etablerade globalt med företag i tio länder. Du erbjuds ett varierat och självständigt jobb där du har stor möjlighet att påverka din vardag och din personliga utveckling i Sverige eller internationellt.   Din profil För att passa in som Elanders nästa stjärnsäljare måste du ha god känsla för affärsmannaskap och en hög servicenivå. Du är driven, resultatinriktad, har stort kundfokus och vet vad som gäller för att lyckas. Du kan Stockholmsmarknaden och har du erfarenhet från media och reklam så är det en fördel. Som vår blivande stjärnsäljare ger vi dig vårt fulla stöd med säljutbildningar så att du kan bättra på dina teoretiska grunder. Nästa steg Låter det intressant? I denna rekrytering samarbetar vi med 10TON Rekrytering AB och vi ber dig söka tjänsten på www.tioton.com. Arbetet pågår löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.
Företag: 10TON Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare jobb, Säljare Stockholm, Säljare 10TON Rekrytering
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Eriksdalsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. 1 plats(er). Fritidspedagog 50% Vi behöver en fritidspedagog på 50% till vår SU-grupp inom Tal, språk & kommunikation på Eriksdalsskolan. Arbetet innebär att du tillsammans med övriga i arbetslaget organiserar och genomför aktiviteter under fritidsverksamheten enligt gällande styrdokument. Behörig fritidspedagog eller någon med motsvarande pedagogisk utbildning. Löneform: Månadslön. Månadslön Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Tillsvidare Arbetstid: Dagtid. Eventuella anställningsintervjuer påbörjas i vecka 32. Ange löneanspråk och referenser i din ansökan. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: bitr rektor Eva Kempe,08-50840556 Per Sahlström, Lärare, 08-50840367, per.sahlstrom@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-26. 20130826
Företag: Stockholms stad; Eriksdalsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning I rollen som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att bistå ekonomi- och HR-avdelningen med hjälp. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för avstämningar och rapporter. Det kan även förekomma fakturering. Stor del av rollen som ekonomiassistent kommer även innebära att sköta lönehanteringen inklusive pensioner. Även andra administrativa uppgifter kan förekomma. Vem är du? Till tjänsten som ekonomiassistent söker vi dig som är noggrann och strukturerad. Du trivs och kommer till din rätt med administrativa arbetsuppgifter och du tycker det är roligt med löner. Vi tror att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Då vår kund arbetar i lönesystemet Agda, är det ett krav att du har goda kunskaper i det systemet sedan tidigare. Ekonomisystemet dem arbetar i är VISMA, vilket är till fördel om du har kunskap inom det sedan tidigare men det är inget krav. Som person är du flexibel och vågar bidra med dina faktiska kunskaper och åsikter. Vidare bör du vara en öppen person som är prestigelös och kan hjälpa till där det behövs. Goda kunskaper i Excell är ett krav. Personliga egenskaper: • Du är prestiglös och tycker om att hjälpa till där det behövs. • Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. • Du är flexibel och är inte rädd för förändringar. • Du är glad och positiv. • Du är social och duktig på att hantera människor. Du erbjuds Denna tjänst är på 50% med god möjlighet till högre omfattning på sikt. Vilka tider och dagar som du kommer jobba är flexibelt efter dina önskemål. Du erbjuds här en flexibel roll i en växande organisation. Det finns möjligheter att växa med företaget och åta sig mer arbetsuppgifter. Vår kund har kontor i centrala Stockholm. Denna tjänst kommer att gå via Jureks uthyrningsverksamhet och du blir anställd som konsult. Tjänsten förväntas pågå i ca 1 år. Start: slutet på aug 2013 Vill du ha mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Alexandersson på 0733-33 00 10 alternativt malin.alexandersson@jurekbemanning.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande! Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent på 50%.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent på 50% till kund i centrala Stockholm


Sök lediga jobb Kock Restaurang Kringlan

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se