Kock_köksmästare Göteborg jobb - lediga jobb

Kock_köksmästare Göteborg jobb Kock_köksmästare Göteborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kock_köksmästare Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kock_köksmästare Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sektionsledare / koordinator- Stockholm

  2. Arbetsledare betong sökes omgående- Stockholm

  3. Lärare i fritidshem/fritidspedagog- Sigtuna

  4. Sökes: Karismatisk vikarie i språk- Stockholm

  5. Winback-säljare till Viasat!- Stockholm

  6. Lärare i textilslöjd till Kunskapsskolan Tyresö- Tyresö

  7. Administratör till BMW Financial Services- Stockholm

  8. Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia- Stockholm

  9. Senior utvecklare inom finanssystem- Stockholm

  10. JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska- Stockholm


Mer beskrivning

Sektionsledare / koordinator
Avdelning R82 NAVE Strokeenheten/NAVE i Huddinge söker en sektionsledare. Avdelningen har 15 vårdplatser med akutintag dygnet runt. På avdelningen finns även fyra övervakningsplatser - NAVE ( neurologisk akutvårdsenhet). På NAVE vårdas de svårast sjuka med avancerade sjukdomstillstånd och övervakningsbehov. Arbetsuppgifter: Som sektionsledare hos oss på R82 är du operativt ansvarig för omvårdnad och arbetsledning i den dagliga verksamheten. Du är också i högsta grad delaktig i medarbetarnas kompetensutveckling. Det är viktigt att du känner dig trygg med att fatta stora såväl som små beslut. Som sektionsledare förväntas du ta en aktiv roll i avdelningens förbättrings- och utvecklingsarbete. Du måste känna dig bekväm med att sätta gränser, du ska vara tydlig i din kommunikation. I arbetsuppgifterna ingår även att koordinera patientflödet avseende in- och utskrivningar och förflyttningar mellan vårdavdelningar. Ansvara för den aktuella platssituationen i samarbete med avdelningsläkare och jour. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska. Minst två års erfarenhet av akutsjukvård. Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande. Personliga egenskaper: Du bör tycka att neurologi är en intressant specialitet. Ha en god samarbetsförmåga men även kunna arbeta självständigt. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionsledare / koordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionsledare / koordinator

Arbetsledare betong sökes omgående
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning, installation och mark. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. ExpanderaMera söker efter arbetsledare inom betong till uppdrag hos kund. Vår kund genomför ett stort tunnelprojekt och behöver nu förstärkning omgående med två kunniga arbetsledare. Som arbetsledare kommer du leda och fördela arbetet samt sköta viss administration. Du är en naturlig ledare, prestigelös, professionell, servicemedveten samt bra på att strukturera ditt arbete som arbetsledare. Det är viktigt att du är initiativrik och självgående då du som arbetsledare är platschefens högra hand och kommer få ta ett stort ansvar. Kvalifikationer: - Minst fyra års erfarenhet som arbetsledare - Betong klass II - Erfarenhet som arbetsledare inom betong Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För frågor kring tjänsten vänligen kontakta Julia Olsson 08-530 343 78, eller via mail julia.olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Enligt kollektivavtal
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare betong sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare betong sökes omgående

Lärare i fritidshem/fritidspedagog
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom förskola, familjedaghem, förskoleklass, grundskola och fritidshem.För barn med funktionshinder finns särskolan, som har två parallella former: grundsärskola och träningsskola. Inom vårt ansvarsområde finns också Naturskolan och Kulturskolan. Sätunaskolan är en nybyggd och modern skola som ger möjlighet till att arbeta interaktivt, och med både lärande och hälsa i fokus. På skolan finns en kommunövergripande grupp för elever inom autismsspektrat. Vi har ett inkluderande förhållningssätt och arbetar med en helhetssyn på barn, lärande och utveckling. Vi menar att social och intellektuell utveckling sker parallellt - ”både hjärta och hjärna”. Det betyder att varje barn behöver känna trygghet, glädje, stimulans och krav för att utvecklas. Vår skola ska vara en plats som är rolig, intressant och viktig för både barn och vuxna, en plats där vi lär oss känna respekt, ansvar och empati. Skolans värdegrund är betydande i hur vi förhåller oss. ARBETSUPPGIFTER Arbete i skolans fritidsverksamhet. Under skoltid sker samarbetet med en klasslärare i syfte att nå en hög måluppfyllelse. Strävan är att ha en verksamhet av hög kvalitet med ordinarie uppgifter på fritids för att stimulera till lek och lärande. KVALIFIKATIONER Fritidspedagogutbildning, förskollärare eller lärare i yngre åldrar. Erfarenhet av arbete med elever i behov av stöd inom autismspektrat är önskvärt. Fritidsarbete med rörelse och hälsa i fokus och att kunna arbeta interaktivt är meriterande.
Företag: Sigtuna kommun, Sätunaskolan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/fritidspedagog

Sökes: Karismatisk vikarie i språk
Lärarförmedlarna AB Söker du nya roliga utmaningar till hösten? Tycker du om att arbeta med barn och ungdomar? Vill du ha ett utvecklande arbete där dina språkkunskaper kan komma väl till användning? Då hoppas vi att du vill höra av dig till Lärarförmedlarna! Om Tjänsten Vi söker dig som vill hjälpa våra kunder, skolor, runt om i Stockholm. Vi erbjuder dig ett arbete med stor frihet och möjligheten att jobba inom olika pedagogiska inriktningar på både längre och kortare uppdrag. Din Profil Du vill undervisa i Sv, Eng och/eller Sp inom grundskolan och på gymnasiet. Du bör ha minst 6 månaders erfarenhet av att undervisa barn och ungdomar och ha relevant ämneskunskap. Kan du även undervisa i ytterligare språk eller ämnen är detta ett plus, då vi har möjlighet att matcha dig mot flera uppdrag. Din Roll I rollen som vikarie behöver du vara ansvarstagande, flexibel och morgonpigg. Vi tror att du är hängiven uppdraget att arbeta med barn och ungdomar. Du vill vara en god vuxen förebild och trivs tillsammans med människor med olika bakgrunder och förutsättningar. Du har förmåga att anpassa dig efter andras kunskapsnivå och är ödmjuk inför de situationer du möter. Om Lärarförmedlarna Lärarförmedlarna rekryterar och hyr ut personal till världens viktigaste jobb - lärarvikarier i förskola, skola och utbildningssektor. Sedan 1999 har vi hjälpt våra kunder att hitta rätt medarbetare och chefer. Lärarförmedlarna är ett auktoriserat bemanningsföretag. Under 2012 tilldelades vi utmärkelserna DI Gasell, VA Superföretag, UC 5 och Soliditet AAA för välskötta affärer. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.lararformedlarna.se Varaktighet/Arbetstid Heltid/Deltid Lön Fast lön efter överrenskommelse.
Företag: Lärarförmedlarna AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Sökes: Karismatisk vikarie i språk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sökes: Karismatisk vikarie i språk

Winback-säljare till Viasat!
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Bravura söker för Viasats räkning 3 säljare som vill arbeta i Winback-teamet på huvudkontoret i Stockholm. Viasat är en del av den internationella mediekoncernen Modern Times Group (MTG) som är verksamma på fyra kontineter. MTG är ett tillväxtföretag och är noterat på Nasdaq OMX i Stockholm. Inom företaget återfinns välkända varumärken som TV3, TV6, Viasat, Viaplay, Bandit Rock, Lugna Favoriter, STRIX Television med flera. Företaget erbjuder dig som anställd mycket goda möjligheter att utvecklas både i rollen och på företaget. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare kommer du att arbeta i Winback-teamet tillsammans med 20 drivna och motiverade kollegor. Du kommer att få redskap att klara din nya roll genom löpande coaching, utbildningar inom Viasat Academy (produkt och sälj) och MTG Academy. Teamets fokus är att finnas behjälplig per telefon om kunden vill ändra eller säga upp sitt utbud hos Viasat. I de inkommande samtalen bemöter du kunderna med förstklassig service samtidigt som du utvärderar situationen, hittar en lösning och gör kunden nöjd. På avdelningen anordnas ständigt olika säljtävlingar, både individuella och på gruppnivå där fina priser och events utlovas. Profil: -Arbetslivserfarenhet av försäljning per telefon -Erfarenhet av lagidrott eller andra gruppaktiviteter (meriterande) -Arbetat med telefonförsäljning och/eller hantering av liknande kundärenden (meriterande) -Arbetslivserfarenhet från abonnemangs- eller försäkringsbranschen (meriterande) -Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Vi tror att du som söker har god social förmåga, är kommunikativ och professionell i ditt sätt att bemöta kunder. Du är därtill en mycket ansvarstagande person som trivs att arbeta som företagets kontaktyta gentemot befintliga kunder. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd av Viasat. Övrig information: Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Plats: Stockholm Lön: Grundlön + provision Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50 Sökord: säljare, Winback, sälj, Viasat, heltid, stockholm Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Winback-säljare till Viasat! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Winback-säljare till Viasat!

Lärare i textilslöjd till Kunskapsskolan Tyresö
Lärare i textilslöjd till Kunskapsskolan i Tyresö Vill du arbeta i en skola där varje elev ges något unikt- en personligt utformad utbildning- som utgår från elevens individuella mål och förutsättningar? Kunskapsskolan har sedan starten 2000 etablerat sig som landets ledande friskola och fortsätter nu att växa. Vi sätter stort värde på ditt engagemang, din pedagogiska kompetens och din handledarförmåga. Vi vill att du ska vara en stabil och trygg person som kan skapa förtroende hos eleverna. Vårt grundkrav är att du har formell lärarbehörighet. Kunskapsskolan i Tyresö är en av de fyra första Kunskapsskolorna och är belägen i den s.k. Skrubbatriangeln i Stockholms kommun men alldeles på gränsen till Tyresö. Skolan rekryterar huvudparten av sina elever från Tyresö och Haninge kommuner. Skolan har idag cirka 510 elever och 40 anställda( 20 män, 20 kvinnor), varav 29 är lärare. Till höstterminen-13 söker vi: En lärare med behörighet i textilslöjd Kunskapsskolan erbjuder dig • en nära relation mellan elever och lärare tack vare veckovisa personliga handledningssamtal och mer tid tillsammans • ett gemensamt utbildningskoncept med läromedel, instruktioner och färdigt material som frigör tid för att arbeta mer med eleverna • ett utpräglat lagarbete i arbetslag med ett gemensamt ansvar för planering, genomförande och efterarbete. Vi arbetar systematiskt med konceptutveckling och kvalitetsuppföljning för att kunna erbjuda en utvecklande och trivsam arbetsplats för våra medarbetare vilket i sin tur ger goda resultat för våra elever. Intervju kommer att ske fortlöpande.   Om Kunskapsskolan Kunskapsskolan, där även Kunskapsgymnasiet ingår, har grundskolor för skolår 4-9 och gymnasier med studieförberedande program. I Kunskapsskolan får varje elev en personligt utformad utbildning, som utgår från elevens personliga mål och förutsättningar. Kunskapsskolan har ambitionen att skapa ett alternativ till den traditionella skolan, som utgår från den enskilda eleven och dennas mål istället för från lärarna, gemensamma scheman och lokalerna. Vi har en djup tilltro till enskilda elevers vilja och förmåga att utnyttja sina egna förutsättningar på bästa möjliga sätt. Kunskapsskolan startade de första skolorna år 2000 och har idag 28 grundskolor och åtta gymnasier, 900 medarbetare och 10 000 elever - fler elever per årskurs än i Sveriges sjunde största kommun. Huvudägare är grundaren Peje Emilsson med familj och Investor. Vid övertalighet inom Kunskapsskolan kommer utannonserade tjänst i första hand att erbjudas anställda inom företaget. Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär. Arbetstid/Varaktighet Visstid läsåret 13-14 med stor möjlighet till förlängning 60-100% Kontaktpersoner Rektor Gunilla Persson mobiltelefon: 0733-137148, Ansökan sker via länk nedan senast den 28 juli 2013 För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på Rikspolisstyrelsens webbplats. Vid en eventuell anställningsintervju kom ihåg att ta med kopia av utdrag från belastningsregistret samt intyg och betyg. Om du har frågor - ring kontaktpersonen för den aktuella befattningen. Mer information på www.kunskapsskolan.se Besöksadress Solkraftsvägen 15 13570 Stockholm
Företag: Kunskapsskolan i Sverige AB
Ort: Tyresö
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i textilslöjd till Kunskapsskolan Tyresö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i textilslöjd till Kunskapsskolan Tyresö

Administratör till BMW Financial Services
BMW Financial Services söker nu en noggrann administratör som kommer tillhöra teamet Contract Management som består av tre personer. Tjänsten som administratör är dynamisk då du dels kommer att arbeta med en rad administrativa uppgifter, men även ha kontakt med kunder och återförsäljare via telefon, mail och brev. I arbetsuppgifterna ingår bl a dagliga avstämningar, kontraktsgranskning, scanning av kontrakt, aktivering och lösen av kontrakt samt kundreskontra. Teamet fungerar även som en internservice till andra avdelningar. Vem är du * Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk inriktning.   * Tidigare erfarenhet av administration samt bokföring/ekonomi är meriterande. * Du har ett gott siffersinne samt god datavana. * Som person är du serviceinriktad, flexibel, stresstålig samt gillar ordning och reda. * Du har ett starkt engagemang och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål. Vi erbjuder dig    Tjänsten på BMW Financial Services kommer att inledas med en grundlig introduktion. Anställningen är långsiktig och för rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling. Har du dessutom ett stort intresse för bilar och vill arbeta administrativt, är detta tjänsten för dig! Tjänsten är en heltidsanställning med placering i Silverdal, Sollentuna. Tillsättning kommer att ske så snart vi har hittat rätt person. BMW Financial Services har valt att samarbeta med bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u.   BMW Group is the leading provider of premium products and premium services relating to individual mobility. BMW Financial Services is a key factor for success in today's mobile world. To continue that we need more talented people on-board. People with customer orientation, peak performance, responsibility, effectiveness and who leads by example. We believe that people make companies and will support you to reach your full potential. The Scandinavian headquarters for BMW Financial Services is located in brand new premises in Silverdal, Sollentuna, into which the Danish and Norwegian offices report. The Scandinavian organisation was established in 1999 and has since then continued to grow. Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Se filmen om BMW på www.nextu.se/jobb Sökord: Administratör, ekonomiassistent, ekonomi, finansiering, finansbransch
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör till BMW Financial Services jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör till BMW Financial Services

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia
AGENT - Lodging Support Services – MUST be fluent in Danish                                                                                    Team Overview The Lodging Support Services team focuses on providing support for Expedia customers and Expedia hotel partner (supplier) experience including efficient transaction processing and providing mission critical linkages between our customers, Expedia, and our partners. General Responsibilities: • Interact directly with customers and suppliers in escalated scenarios wherein customers are relocated from their originally-booked hotel or destination service, often in a "save the sale" scenario. • Identify, and extensively document, relocation root cause drivers, and support back-office reporting to Market Manager and Sales Account Management teams. • Provide timely, courteous, and professional customer service to hotel partners, service providers, Market Managers, or Customer Service, often in escalated scenarios. • Work with customers and strive to delight them with the new accommodation or service, despite the situation. • Handle escalated issues and queries initially addressed by frontline agents in hot/warm transfers with customers or hotel partners on the line. • Communicate with Market Managers and hotel partners to determine root cause of relocation requests, identify possible alternative solutions, and explain possible cost ramifications, in attempt to prevent the relocation, encourage hotels to accommodate while maintaining balance of professionalism and customer advocacy. • Contact customers to determine relocation preferences, and research alternate accommodations, using company-provided tools and keeping guest needs and preferences in mind. • Calculate options, advise customers of compensation incentives, weighs options, and determine best the overall resolution that balances costs and customer needs and/or requirements. • Maintains queue of assigned customer cases, and ensure resolution within established timeline. • Create customer cases for each property requiring relocations or guest contacts. • Contact customers on behalf of hotel properties when hotel partners do not have contact information on Expedia or Hotels.com customers. • Issue guest refunds or financial adjustments, as required. • Assist hotel partners with credit card billing issues, and document all inquiries, processed refunds or charges, and final resolution. • Work with hotel properties to complete emergency stop-sells of property inventory, as requested. • Maintain and promote excellent client relations by managing prompt and accurate response to email and phone communications from lodging suppliers. • Responsible for 2 hr resolution response SLA in closing out inventory of destination services. • Contacts properties to verify special needs amenities are available to meet guest needs, including mobility impaired or special accommodations requested by customer at booking. Requirements: • Fluent proficiency and comprehension in Danish is required – native speaker is preferred. • Fluent proficiency and comprehension in English is required. • Highly organized and detail oriented with a very strong focus on process, trends, and root cause analysis. • Highly efficient internet and phone skills, MS Office programs and highly proficient / comfortable with computers. • Ability to handle difficult or irate customers effectively, ability to set expectations and deliver information in a positive way. • Strong ability to multi-task while effectively communicating with partners/customers. • Strong time management skills. • Ability to develop effective solutions to difficult problems or situations. • Is confident about his/her ability to contribute effectively. • Independently driven to learn new application, technologies, and skills. • Responds effectively under stressful situations. • With guidance, learns quickly on the job. • Takes responsibility for his/her actions and is receptive to constructive criticism. • Professional customer service skills, solutions mindset, helping nature, passion for the customer and the customer experience About Expedia: Our mission is to revolutionize travel through the power of technology. Collectively, the Expedia brands cover virtually every aspect of researching, planning, and booking travel, from choosing the best airplane seat, to reading personal travel reviews of hotels, to planning what to do in a destination once you arrive. The Expedia portfolio serves both leisure and business travelers with tastes and budgets ranging from modest to luxury. Expedia delivers consumer travel demand from nearly every continent to nearly 149,000 hotels and hundreds of airlines, tour operators, car rental companies and destination services supply partners.   Rollen är en tillsvidaretjänst med placering i Stockholm. Det är ett absolut krav att du kommunicerar flytande på danska både i tal och skrift.   Låter detta intressant? Ansök redan idag via ansökningslänken nedan, genom att fylla i dina uppgifter och bifoga CV samt personligt brev på ENGELSKA. Tjänsterna kan komma att tillsättas omgående så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansvariga rekryteringskonsulter på Adecco är Magnus Wiberg och Tove Östberg.   Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia

Senior utvecklare inom finanssystem
Brummer & Partners affärsidé är att erbjuda aktivt förvaltade investeringsprodukter och vi rankas idag som en av de ledande förvaltarna av hedgefonder i Europa. Bland våra andelsägare finns såväl institutioner som privata investerare och arbetsgivare. Vår affärsidé är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en och samma företagsgrupp. Brummer & Partners har för närvarande cirka 300 anställda i sju länder och förvaltar cirka 100 miljarder kronor. Läs mer på www.brummer.se På uppdrag av Brummer & Partners söker AREO nu en senior systemutvecklare med ett brinnande intresse för finans.   Brummer & Partners erbjuder dig… Du får en viktig roll i en verksamhet där systemen är verksamhetskritiska. Arbetet är stimulerande för dig som söker tekniska utmaningar och trivs med att arbeta med komplexa och transaktionsintensiva system.   Här kommer du att… Du kommer att arbeta med att bygga ut och förbättra befintliga system för att möta höga krav på säkerhet och prestanda. Du kommer att arbeta i utvecklingsteam med andra drivna utvecklare enligt agil arbetsmetodik. Du får arbeta med hela kedjan i utvecklingsprocessen på en arbetsplats där dina idéer välkomnas och där beslutsvägarna är korta.   För att lyckas hos oss ska du… Vi ser gärna att du har en civilingenjörsexamen eller motsvarande. Du behärskar något standardsystem inom finans och har några års erfarenhet inom systemutveckling. Du har lätt för att lära dig nya programmeringsspråk och tekniker samt vill ständigt förbättras som utvecklare. Som person är du serviceinriktad och gör det lilla extra för att hjälpa kunder och kollegor.  Du förstår och behärskar svenska i tal och skrift.   För att ansöka… Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Kontakta Rekryteringskonsult Jennifer Jussila för vidare information på epost jennifer.jussila@areo.se eller tel 0729819992.
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Senior utvecklare inom finanssystem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior utvecklare inom finanssystem

JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska
Vi slog upp portarna till vår första gymnasieskola hösten 2003. Idag har vi sammanlagt tretton skolor i elva städer runt om i landet. Tillsammans med våra medarbetare och elever är vårt mål att vara Sveriges bästa gymnasieskola! Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. I din roll som gymnasielärare på JENSEN får du möjlighet att, tillsammans med engagerade kollegor och närvarande chefer, ta ett helhetsansvar för skolan. Samtidigt har du stor frihet att utforma din undervisning på ett sätt som utmanar och utvecklar dina elever. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi finns i trevliga lokaler på Gjörwellsgatan 26. Tillträde 2013-08-01 eller enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter och ansvarsområden • Undervisa i kurser i psykologi och svenska (Ps 1, Ledarskap och organsiation, Psykiatri 1, Sv1-Sv3) och därmed leda skolans elever till goda studieresultat samt en positiv kunskapsutveckling. • Aktivt bidra till hela skolans utveckling och att verksamheten når sina mål. • Mentorskap för en klass. • Ansvara tillsammans med kollegor för att utveckla skolans samhällsprogram med beteendeinriktning. Kvalifikationer Du som söker bör vara behörig lärare i psykologi och svenska. Tidigare erfarenheter av undervisning på gymnasienivå är meriterande. Vi söker dig som är en kreativ person som tycker om att samarbeta med andra samt vill arbeta på en skola med högt ställda mål. Som psykologilärare på skolans samhällsprogram med beteendeninriktning kommer du att ha en aktiv roll tillsammans med närmsta chef och kollegor att utveckla programmet. JENSEN gymnasium har alltid strävat efter att ligga i framkant och erbjuda bästa tänkbara utbildning för våra elever. Sedan vi startade vår första gymnasieskola för 10 år sedan har vi varit banbrytande inom flera olika områden. Vi genomför nu en stor IT-satsning som ger oss förutsättningar att redan från hösten 2013 arbeta med digitalt lärande på ett sätt som tar tillvara det allra senaste inom pedagogisk forskning och där vi använder verktyg som ger förutsättningar att förbättra studieresultaten samtidigt som undervisningen blir mer meningsfull, för såväl elever som lärare. Därför ser vi gärna att du har kompetens inom, eller ett intresse för det digitala lärandet. På JENSEN har vi en utpräglad hälsoprofil och söker därför medarbetare som har ett intresse för mental träning, motion och en hälsosam livsstil. Din ansökan Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under "Jobba hos oss". Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2013-07-31. Observera att urval sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Jessica Mozakka eller Daniel Roth på 010-709 56 29 eller jessica.mozakka@jensengymnasium.se. Varmt välkommen med din ansökan! JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de elva största städerna i Sverige. Vi har idag ansvar för att utbilda drygt 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning, yrkeshögskola, business school samt karriär och utveckling. Företaget har 600 heltidsanställda medarbetare samt ett 100-tal deltidsanställda lärare och utbildningskonsulter. JENSEN omsätter 550 MSEK och företagets grundare, Håkan Jensen, är fortfarande ensam ägare med ett långsiktigt åtagande. Verksamheten präglas av hög kvalitet, hög kundnöjdhet, hög medarbetartrivsel och tydliga värderingar. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten” är ett samlande begrepp som ligger till grund för hur vi bedriver vår verksamhet. Det genomsyrar vår undervisning, våra lokaler, hur vi organiserar våra skolor samt den kultur och de normer som råder.
Företag: JENSEN education
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska


Sök lediga jobb Kock_köksmästare Göteborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se