Kontorsfixarna Stockholm AB jobb - lediga jobb

Kontorsfixarna Stockholm AB jobb Kontorsfixarna Stockholm AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kontorsfixarna Stockholm AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kontorsfixarna Stockholm AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 %- Stockholm

  2. Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter- Solna

  3. Trevlig telefonist sökes till företag söder om Stockholm- Stockholm

  4. Växeltelefonist till bilföretag- Solna

  5. Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla- Stockholm

  6. Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm- Stockholm

  7. Lunchavlösare i reception- Stockholm

  8. Norsktalande servicemedarbetare- Stockholm

  9. Ambulerande receptionist- Stockholm

  10. Växeltelefonist- Stockholm

  11. Ekonomiassistent, Kungsängen- Upplands-Bro

  12. Ambulerande receptionist- Stockholm

  13. Receptionist sökes till företag i centrala Stockholm- Stockholm

  14. Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska- Stockholm

  15. Innesäljare/administratör till företag i Årsta- Stockholm

  16. Receptionist till företag i Gröndal- Stockholm

  17. Receptionist 2 dagar/veckan till kund i centrala Stockholm- Stockholm

  18. Medarbetare till interntryckeri med tekniskt intresse- Solna

  19. Öppen och positiv ekonomiassistent till Liljeholmen- Stockholm

  20. Kundtjänstmedarbetare till företag i Solna- Solna

  21. Receptionist med finskakunskaper till Sollentuna- Sollentuna

  22. Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska- Stockholm

  23. Controller på 50 % till internationellt teknikföretag i city- Stockholm

  24. Ekonomiassistent till internationellt bolag- Stockholm

  25. It-tekniker med kunskap i C#- Stockholm

  26. Arbetsledare till ROT-avdelningen- Stockholm

  27. Skadereglerare sökes till deltidsuppdrag- Stockholm

  28. Norsktalande servicemedarbetare- Stockholm

  29. Dansktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  30. Receptionist/värdinna till it-bolag- Stockholm

  31. Ekonomiadministratör till internationellt företag i city- Stockholm

  32. Ambulerande växeltelefonist- Stockholm

  33. Serviceperson med norskakunskaper- Stockholm

  34. Redovisningsassistent till Solna- Solna

  35. Ekonomiassistent till leverantörsreskontra- Solna

  36. Business controller till Solna- Solna

  37. Innesäljare Fastighet- Stockholm

  38. Skadereglerare sökes till- Stockholm

  39. SAP-assistent till centrala Stockholm- Stockholm

  40. Receptionist och kontorsansvarig- Stockholm


Mer beskrivning

Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 %
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du servicevana och trivs i en varierad roll? Söker du en deltidstjänst med fart? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker nu för kunds räkning en social och noggrann person som vill arbeta med kontorsservice. Vårt kundföretag är verksamt inom bilbranschen och har sitt kontor i Spånga. Tjänsten är på deltid 75 % och arbetstiderna är 8.00-15.00. Start sker i mitten av augusti. Arbetsuppgifter Som kontorsservicemedarbetare är du kontorets allt-i-allo och dina arbetsuppgifter innebär följande: - hanterar in - och utgående post - packa och skicka fakturor samt paket - administrera fakturor och avtal - uppdatera personalregister - göra inköp till kontoret - ser till att det är snyggt på kontoret samt utför enklare fastighetsskötsel - svara i porttelefonen och ta emot företagets besökare Kvalifikationer Vi söker dig som är serviceminded och flexibel och som söker en varierad tjänst med många olika arbetsområden. Som person är du framåt och social samt att du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Meriterande är om du har erfarenhet av en liknande tjänst. Övrigt Denna tjänst innebär att du kommer bli erbjuden en tillsvidareanställning på 75 % hos oss på Kontorsfixarna. I din ansökan vill vi vänligen be dig motivera varför en deltidstjänst skulle passa dig. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 %

Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du några års erfarenhet av liknande controllerifunktion och söker en spännande och social controllertjänst i mediebranschen? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om företaget Egmont Tidskrifter är ett medieföretag med starka varumärken och engagerade medarbetare. De skapar innehållsrika magasin, veckotidningar, sajter och event och kommunicerar med läsare som har brinnande intressen inom olika områden. Till ekonomifunktionen i Solna söker de nu en controller. Arbetsuppgifter Du blir en i ett team av totalt tre controllers och ansvarar för del av verksamheten. I arbetet ingår att göra månadsbokslut, budget och prognos för ditt ansvarsområde. Du har även ett övergripande ansvar för att underhålla och utveckla våra interna rapporter, där Egmont nu arbetar med att införa Targit som Business Intellence system. Du har mycket kontakt med ansvariga för verksamheten och bistår dem med insyn och förklaringar på hur resultatet utvecklar sig och kommer även med förslag på förbättringar och gör diverse kalkyler och utredningar. De arbetar i ekonomisystemet Navision. Kvalifikationer Minst 5 års praktisk erfarenhet från liknande arbete är nödvändig och vi ser gärna att du har relevant högskoleutbildning. Goda kunskaper i Excel är en förutsättning och likaså god erfarenhet från administrativa system för att kunna bidra i utvecklingen av deras interna rapporter. Språkliga kunskaper i engelska är också en förutsättning, då delar av ekonomifunktionen är outsourcad och denna kommunikation sker på engelska. Du är social och tycker om att arbeta med andra, då du som controller har mycket kontakt med andra medarbetare. Övrigt Tjänsten är ett föräldravikariat på cirka ett år, med start 2013-09-02. Vi gör ett löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas Lindqvist eller Ellinor Halling på 08-663 99 00.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter

Trevlig telefonist sökes till företag söder om Stockholm
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Nu söker vi en serviceminded och trevlig växeltelefonist till vårt kundföretag! Företaget är verksamt inom teknik och har ett av sina kontor i Kungens Kurva där tjänsten är placerad. Tjänsten är på ca 80 % och pågår under ca sex månader med god möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Som växeltelefonist sitter du i företagets reception och tar emot och kopplar vidare inkommande samtal. Vanliga samtal är kunder som vill komma i kontakt med någon av företagets säljare eller butiker. Du tar även emot besök och hanterar post men använder framförallt telefonen som redskap i ditt dagliga arbete. Kvalifikationer Vi söker dig som är serviceinriktad och gärna har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För rätt person finns det möjlighet att utvecklas med mer administrativa uppgifter. Därför är det en fördel om du, förutom att vara social och utåtriktad, också är noggrann och administrativt lagd. Allmänt goda datorkunskaper är ett krav och erfarenhet av Centrex är meriterande. Övrigt För detta uppdrag kommer vi erbjuda dig en tillsvidareanställning som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Vi ser att detta skulle vara ett första uppdrag för dig med ambition att jobba i liknande uppdrag efter detta uppdrags slut. Starten är i augusti och vi jobbar i denna rekrytering med löpande urval, skicka därför gärna in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Trevlig telefonist sökes till företag söder om Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trevlig telefonist sökes till företag söder om Stockholm

Växeltelefonist till bilföretag
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du erfarenhet av service och är nyfiken på bilbranschen? Vi söker nu för kunds räkning en trevlig telefonist på heltid till ett bilföretag med kontor i Solna. Arbetsuppgifter Som växeltelefonist tillhör du ett glatt team på ca 6 personer som tillsammans utgör den första viktiga kontakten med företagets kunder. Framförallt ansvarar du för att svara och koppla vidare samtal till respektive avdelning samt hantera enklare kundärenden. Öppettider för växeln är 7:00–18:00 vardagar och 11.00–15.00 lördagar. Du arbetar enligt ett rotationsschema med 8 timmars arbetsdag samt var sjätte lördag. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av service och gillar att prata i telefon. Det är en fördel om du har ett intresse för bilbranschen och då arbetet sker från en av företagets bilhallar är det bra om du trivs i den miljön. Många inkommande samtal är från internationella kunder så goda kunskaper i engelska en förutsättning för att lyckas i denna roll. Övrigt Uppdraget är tillsvidare och innebär att du får en anställning hos oss på Kontorsfixarna men arbetar ute hos kund i Solna. Tjänsten startar i augusti och urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Växeltelefonist till bilföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Växeltelefonist till bilföretag

Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en receptionist- och kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning i Akalla. Denna tjänst innebär att du kommer att ha helhetsansvar för receptionen, växeln, besökare och kassahanteringen. Om företaget Arbetsuppgifter Som receptionist- och kassaansvarig kommer du ansvara för receptionen där du kommer att ta emot samtal samt företagets besökare och kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att sköta företagets telefonväxel, vidarekoppla samtal och ta emot besökare och kunder i bilhallen. Du sköter allmänna utrymmen och ser till att mötesrum är iordningställda och representativa. Vidare innefattar tjänsten att ansvara för kassahanteringen och betalningar. Även viss administration så som post- och budhantering ingår i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och har ett serviceorienterat arbetssätt. Det är meriterande om du har en bakgrund som receptionist. Du trivs med att samarbeta och är självgående. För dig är professionalitet, flexibilitet och servicemedvetenhet något självklart. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Övrigt Tjänsten innebär en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna med start omgående. Vi jobbar med löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Axencrantz på 08-663 99 00
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla

Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en receptionist till vår kund som ligger i centrala Stockholm. Söker du en tjänst där du får arbeta varierat och som ansiktet utåt kan det här vara jobbet för dig! Vi söker dig som är glad, driven och serviceinriktad. Om företaget Vår kund har sina vackra lokaler centralt beläget mitt i city. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du ansvara för receptionen där du kommer att ta emot samtal samt företagets besökare och kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att sköta företagets telefonväxel, vidarekoppla samtal och ta emot besökare och kunder. Vidare innefattar även tjänsten administration, post- och budhantering samt att sköta allmänna utrymmen som exempelvis att se till att mötesrum är iordningställda och representativa. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och har ett serviceorienterat arbetssätt. Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande servicefunktion alternativt arbetat i butik med mycket kundkontakt. Som person är du självgående, serviceinriktad och lätt att samarbeta med. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Övrigt Tjänsten innebär en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna och du arbetar ute på uppdrag hos vår kund. Vi jobbar med löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes till företag centralt i Stockholm

Lunchavlösare i reception
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Nu söker vi efter dig som är student eller som söker ett roligt extrajobb som lunchavlösare i vår kunds reception. Du kommer att arbeta i receptionen vardagar, måndag till fredag under lunchtid mellan 12.00-14.00. För rätt person finns även möjlighet att hoppa in extra vid behov. Vår kund har sitt kontor beläget i centrala i Stockholm. Arbetsuppgifter Som receptionist är du vår kunds ansikte utåt! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot besökare och svara på inkommande samtal i växeln. Du kommer också att ansvara för post- och budhantering samt viss administration. Kvalifikationer Vi söker dig som är utåtriktad och mycket servicemedveten. Det viktigaste är att du har rätt attityd men vi ser gärna att du har någon tidigare serviceerfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift och gärna i engelska. Som person är du social, serviceinriktad och positiv. Övrigt Tjänsten startar omgående och vi gör ett löpande urval så du är välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-20
Sök fler jobb liknande: lediga Lunchavlösare i reception jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lunchavlösare i reception

Norsktalande servicemedarbetare
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du norsktalande och har god servicevana? Då kan denna tjänst vara rätt för dig! Till vårt kundföretag söker vi nu en norsktalande skadereglerare. Tjänsten är ett vikariat som pågår året ut och du kommer bli anställd hos vår kund. Om företaget Vår kund är ett av Sveriges äldsta försäkringsbolag och de ingår i en av Nordens största försäkringskoncerner. De erbjuder sakförsäkringar för både företag och för privatpersoner. Kontoret i Stockholm är centralt beläget vid Norrtull i ljusa fräscha lokaler. Arbetsuppgifter Som norsktalande skadereglerare ingår du i ett team på sju personer där ni alla har nära samarbete med varandra. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot - och behandla skadeanmälningar för hemelektronikprodukter där du främst har kontakt med kunder på den norska marknaden. Vid behov kan du även behöva vara ett stöd för teamet mot den svenska marknaden alt. den danska marknaden. Arbetet präglas av att ha kundkontakt via telefon och mejl samt viss administration vid ärendehanteringar. Arbetstiderna är varierande och är schemalagda mellan 8.00–19.00. Arbete på lördagar förekommer där du kommer arbeta ca en lördag i månaden. Kvalifikationer För att passa denna tjänst krävs det att du behärskar norska språket flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller serviceerfarenhet med kundkontakt. Som person är du positiv och engagerad och du har en utpräglad servicekänsla. Vidare är du stresstålig och ansvarsfull samt att du har ett stort driv för att lösa problem. Övrigt Då vi jobbar med löpande urval i denna rekryteringsprocess rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag. Det här startar som ett vikariat men det finns utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-20
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande servicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande servicemedarbetare

Ambulerande receptionist
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vill du ha ett varierande arbete med ett högt tempo där du möter många olika företagskulturer och människor? Är du beredd på att satsa minst ett år hos oss och därmed specialisera dig på kundfokus och service samt bredda ditt nätverk? Vi söker nu dig som vill arbeta som receptionist och i växeltelefonist i vår ambulerande resurspool. Om företaget Uppdragen som ambulerande konsult är korta och löper oftast från någon dag till några veckor. Du utbildas kring rutinerna på ett antal arbetsplatser och kliver sedan in när någon är sjuk eller då det behövs extra förstärkning. Tjänsten är tillsvidare på heltid men din arbetsplats varierar från dag till dag. Exempel på branscher som våra kundföretag verkar inom är: bank och finans, bilföretag, IT-bolag, ekonomi och försäkring. Arbetsuppgifter I våra kunders receptioner tar du med ett glatt humör emot besökare och är ansiktet utåt samt tar emot inkommande samtal och kopplar dem vidare. Förutom detta får du ofta stötta företagets interna personal med posthantering, inköp av kontorsmaterial och liknande. Vissa uppdrag innefattar också arbete i våra kunders storväxlar. Där ger du ett professionellt servicebemötande i telefon och kopplar samtal vidare. Du fattar snabba beslut i ett högt tempo och styr samtal till rätt ställe, ofta i stordriftsväxlar. Kvalifikationer Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt servicebakgrund från exempelvis butik eller kundtjänst. Rätt inställning och attityd är dock det viktigaste i denna roll. Du är serviceinriktad, positiv och självgående. Viktigt är att du är flexibel samt prestigelös och trivs med att arbeta både högt och lågt. Övrigt Urval sker löpande och start är omgående så sök tjänsten redan idag! Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa någon av Kontorsfixarnas rekryterare på 08-663 99 00. Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen och som anställd hos oss har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. Om du vill kan du lösa ut Rikskuponger och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-18
Sök fler jobb liknande: lediga Ambulerande receptionist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambulerande receptionist

Växeltelefonist
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker en duktig växeltelefonist till en av våra kunder norr om Stockholm. Tjänsten är inledningsvis på under ett år med mycket goda möjligheter till förlängning. Om företaget Du kommer att arbeta hos vår kund som ligger norr om Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som växeltelefonist kommer du att ta emot och koppla vidare inkommande samtal. Du kommer dagligen att hantera en stor mängd samtal och det är viktigt att alltid ge ett professionellt och serviceinriktat kundbemötande. Kvalifikationer Vi ser att du som söker har en god erfarenhet av serviceyrket, det är starkt meriterande om du har arbetat i liknande roll. Då det förekommer samtal på engelska är det krav att du behärskar engelska språket utan hinder. Behärskar du även ytterligare språk är även detta meriterande. Som person är du kommunikativ och har ett professionellt/serviceinriktat kundbemötande. Du är stabil, trygg och lösningsorienterad som person. Eftersom samtalsfrekvensen stundtals kan vara hög är det viktigt att du är stresstålig samt trivs i en fartfylld arbetsmiljö. Övrigt Start för uppdraget är i september men vi kommer att påbörja urvalet löpande så du är välkommen in med din ansökan redan idag. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Kontorsfixarna men arbeta hos vår kund norr om Stockholm.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-18
Sök fler jobb liknande: lediga Växeltelefonist jobb, Växeltelefonist Stockholm, Växeltelefonist Kontorsfixarna Stockholm AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Växeltelefonist

Ekonomiassistent, Kungsängen
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Nu söker vi en ekonomiassistent för ett kommande uppdrag hos vår kund i Kungsängen. Uppdraget startar omgående och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vill du arbeta i en spännande bransch i ett nära samarbete med härliga kollegor kan det här vara chansen du har väntat på! Om företaget Vår kund är verksamma i bilbranschen och har sitt kontor i Kungsängen. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra ekonomiavdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta främst leverantörsreskontra men du kommer också att hjälpa till där det behövs. Du kommer bland annat att sköta allmän ekonomiadministration och vara med i hela ekonomiflödet. Vidare kommer du att ha ett nära samarbete med dina kollegor. Kvalifikationer Vi ser att du som söker har någon erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ytterligare krav är att du har goda kunskaper i Excel samt att du är en duktig administratör. Har du erfarenhet inom bilbranschen kan det vara ett plus men framförallt är det viktigast att du är rätt person. Som person har du god social förmåga och du har lätt för att samarbeta med andra. Du är även organiserad och du trivs i ett självständigt arbete med högt tempo. Övrigt För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din ansökan med uppdragen hos våra kunder är det viktigt att du i din ansökan anger vilka specifika kunskaper du har inom ekonomiområdet. Kontorsfixarna kunskapstestar all personal för att säkerställa att de har den kompetens som efterfrågas i processer där det är relevant. Vidare mäter våra webbaserade testverktyg även personlighet, motivation och färdighet. Slutkandidater kan komma att genomgå bakgrundskontroll där tjänsten kräver det. Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Du kommer att vara anställd hos oss på Kontorsfixarna men arbeta ute på uppdrag hos vår kund.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 06-13
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent, Kungsängen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent, Kungsängen

Ambulerande receptionist
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vill du ha ett varierande arbete med ett högt tempo där du möter många olika företagskulturer och människor? Är du beredd på att satsa minst ett år hos oss och därmed specialisera dig på kundfokus och service samt bredda ditt nätverk? Vi söker nu dig som vill arbeta som receptionist och i växeltelefonist i vår ambulerande resurspool. Om företaget Uppdragen som ambulerande konsult är korta och löper oftast från någon dag till några veckor. Du utbildas kring rutinerna på ett antal arbetsplatser och kliver sedan in när någon är sjuk eller då det behövs extra förstärkning. Tjänsten är tillsvidare på heltid men din arbetsplats varierar från dag till dag. Exempel på branscher som våra kundföretag verkar inom är: bank och finans, bilföretag, IT-bolag, ekonomi och försäkring. Arbetsuppgifter I våra kunders receptioner tar du med ett glatt humör emot besökare och är ansiktet utåt samt tar emot inkommande samtal och kopplar dem vidare. Förutom detta får du ofta stötta företagets interna personal med posthantering, inköp av kontorsmaterial och liknande. Vissa uppdrag innefattar också arbete i våra kunders storväxlar. Där ger du ett professionellt servicebemötande i telefon och kopplar samtal vidare. Du fattar snabba beslut i ett högt tempo och styr samtal till rätt ställe, ofta i stordriftsväxlar. Kvalifikationer Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt servicebakgrund från exempelvis butik eller kundtjänst. Rätt inställning och attityd är dock det viktigaste i denna roll. Du är serviceinriktad, positiv och självgående. Viktigt är att du är flexibel samt prestigelös och trivs med att arbeta både högt och lågt. Övrigt Urval sker löpande och start är omgående så sök tjänsten redan idag! Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa någon av Kontorsfixarnas rekryterare på 08-663 99 00. Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen och som anställd hos oss har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. Om du vill kan du lösa ut Rikskuponger och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-23
Sök fler jobb liknande: lediga Ambulerande receptionist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambulerande receptionist

Receptionist sökes till företag i centrala Stockholm
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en receptionist ett vikariat hos vår kund som ligger i centrala Stockholm. Söker du en tjänst där du får arbeta varierat och som ansiktet utåt kan det här vara jobbet för dig! Vi söker dig som är glad, driven och serviceinriktad. Om företaget Vår kund har sina vackra lokaler centralt beläget mitt i city. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du ansvara för receptionen där du kommer att ta emot samtal samt företagets besökare och kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att sköta företagets telefonväxel, vidarekoppla samtal och ta emot besökare och kunder. Vidare innefattar även tjänsten administration, post- och budhantering samt att sköta allmänna utrymmen som exempelvis att se till att mötesrum är iordningställda och representativa. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och har ett serviceorienterat arbetssätt. Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande servicefunktion alternativt arbetat i butik med mycket kundkontakt. Som person är du självgående, serviceinriktad och lätt att samarbeta med. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Övrigt Tjänsten är ett vikariat hos vår kund men du kommer att bli erbjuden en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna där din profil sedan kommer att matchas mot andra spännande uppdrag. Vi jobbar med löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-22
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes till företag i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes till företag i centrala Stockholm

Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du serviceminded och kundfokuserad? Har du grundläggande språkkunskaper i norska? Då kan det här vara tjänsten för dig! För kommande uppdrag till en av våra kunder söker vi nu en duktig kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska samt grundläggande språkkunskaper i norska. Arbetsuppgifter I denna tjänst erbjuder vi dig ett arbete i en kreativ och stimulerande miljö med högt tempo och mycket kundkommunikation. Denna typ av arbete ställer höga krav på ett trevligt bemötande och en förmåga att kunna lösa uppgifter. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att bestå av att ta emot och besvara inkommande samtal från kunder, administratera samt hantera kundens frågor korrekt. Du är naturligtvis serviceinriktad och har viljan att hjälpa kunden utifrån gällande villkor. Kvalifikationer Vi söker dig som har goda språkkunskaper i svenska samt grundläggande språkkunskaper i norska. Du har god erfarenhet från serviceyrke där erfarenhet från kundtjänst anses som meriterande. Som person är du positiv och arbetar noggrant och strukturerat. Du är flexibel, stresstålig och trivs att arbeta både självständigt och i team. En god kommunikativ förmåga och ett glatt humör krävs för att passa i den här rollen. Övrigt För denna tjänst går vi löpande igenom ansökningar. Därmed rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska

Innesäljare/administratör till företag i Årsta
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du erfarenhet av kundundersökning/innesälj och söker nästa utmaning? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker nu en person till säljavdelningen på vårt kundföretag i Årsta. Uppdraget startar i augusti och pågår minst ett år. Arbetsuppgifter Som innesäljare/administratör är din roll uppdelad i två delar där du arbetar med kundundersökning samt som assistent för säljteamet. I den del där du arbetar med kundundersökning ringer du till befintliga kunder och gör undersökning i hur de har upplevt kundföretagets tjänster. Resultaten sammanställer du sedan i datasystemet SAP. I den del där du assisterar säljavdelningen hanterar du främst administration där du lägger in nya uppgifter i systemet samt har kontakt med kunder. Kvalifikationer Vi söker dig som har viss erfarenhet av försäljning, viktigast är dock att du trivs med kundkontakt. Som person har du god administrativ förmåga och ett effektivt arbetssätt. Vidare är du självgående i ditt arbete och du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Övrigt För detta uppdrag kommer du att bli anställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Vi jobbar med löpande urval och rekommenderar därför att du skickar in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-26
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare/administratör till företag i Årsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare/administratör till företag i Årsta

Receptionist till företag i Gröndal
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du servicevana och söker nästa utmaning? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker dig som är driven och initiativtagande med en bakgrund inom serviceyrket till en spännande roll som receptionist. Om företaget Tjänsten är hos vår kund som är ett europeiskt serviceföretag som arbetar med att minska hälsorisker. Företaget finns i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Holland och Tyskland. Idag har bolaget över 1400 anställda och huvudkontoret är beläget i Gröndal. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att ha flertalet olika arbetsuppgifter. Du kommer dels att sitta i företagets reception samt vara en backup till internservicefunktionen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå i att: • ta emot och vidarebefordra inkommande samtal • ta emot besökare • sköta bokning av konferensrum • ta emot bud • sköta posthantering • göra beställningar • sköta kaffemaskiner, pentryt och vattenstationer • göra inköp av livsmedel • göra inventering av förråd Dina arbetstider kommer att vara 7.45-16.00. Kvalifikationer För att passa denna roll ser vi att du tidigare har arbetat i ett serviceyrke, gärna inom reception. Som person bör du vara en servicemedveten, självständig och initiativtagande person som är duktig på att se vad som bör göras. Att ha koll på flera saker samtidigt är inga problem för dig och du hjälper gärna till där det behövs. Eftersom du kommer att ha nära samarbete med din kollega på internservice så är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga. Vidare är du en ansvarstagande person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna. OBS! Körkort är ett krav. Övrigt För denna tjänst kommer du att erbjudas en tillsvidareanställning som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Vi kommer att jobba med löpande urval och därmed rekommenderar vi att du skickar din ansökan redan idag.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-30
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist till företag i Gröndal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist till företag i Gröndal

Receptionist 2 dagar/veckan till kund i centrala Stockholm
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Söker du deltidstjänst inom reception? Har du möjlighet att jobba tisdagar och torsdagar varje vecka? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker nu för kunds räkning en servicemedveten receptionist som i ett längre perspektiv kan arbeta två dagar i veckan med start den 1 september. Om företaget Kundföretaget är ett internationellt företag med kontor centralt beläget i Stockholm. Arbetsuppgifter Som receptionist ansvarar du för att vara ansiktet utåt och hålla en förstklassig service på kontoret. Dina arbetsuppgifter innebär följande: - ta emot besökare - svara och koppla vidare telefonsamtal - boka hotell och resor - bud - och posthantering - ansvara för bokning av mötesrum - inköp av kontorsmaterial - beställa lunch/fika - ansvara för gemensamma utrymmen Kvalifikationer För att passa denna tjänst har du tidigare erfarenhet av service, gärna i en liknande roll. Du har god datorvana samt behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du van vid att jobba självständigt och proaktivt. Du är en problemlösare och inte rädd för att kavla upp ärmarna. Övrigt För denna tjänst kommer du att bli anställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Tjänsten är på deltid, vi vill att du motiverar anledningen till varför du söker just deltid. Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-01
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist 2 dagar/veckan till kund i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist 2 dagar/veckan till kund i centrala Stockholm

Medarbetare till interntryckeri med tekniskt intresse
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du serviceinriktad och har ett tekniskt intresse? Då kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vi en medarbetare till vår kunds interntryckeri. Om företaget Vår kund är ett internationellt bolag och du kommer att arbeta i deras interntryckeri på deras kontor i Solna. Arbetsuppgifter Vår kund driver en entreprenad i form av ett interntryckeri till en av landets främsta högskolor och du kommer att arbeta i tryckeriet och ta emot order från disk och e-post samt sköta försäljning över disk. Det kan exempelvis vara lärare som mailar kompendier som ska skrivas ut, buntas ihop och sedan säljas över disk. Vidare kommer också studenter ibland och vill kopiera dokument. Förutom detta sköter du ca fem st maskiner - skriver ut kompendium, gör storformatutskrifter, etc. Du kommer att få instruktioner för hur maskinerna fungerar och kan serva dem själv vid enklare tekniska problem. Vid mer avancerade tekniska problem finns tekniker som antingen konsulterar över telefon eller servar på plats. Kvalifikationer Du behöver framförallt vara konsultmässig och serviceinriktad, men även tekniskt intresserad. Du bör ha erfarenhet av liknande arbete gärna inom service med teknisk kompetens. Vidare är goda kunskaper i engelska samt datorvana en förutsättning för denna tjänst. Det är starkt meriterande om du exempelvis har erfarenhet av tekniskt arbete eller tryckeri men det är inget krav då vår kund har fälttekniker som servar maskinerna vid behov. Som person är du framförallt konsultmässig, serviceinriktad och prestigelös. Du trivs med att hjälpa till och är även tekniskt intresserad. Övrigt Tjänsten startar den 1 september och är en tillsvidareanställning på heltid. Du kommer att vara anställd hos oss på Kontorsfixarna men arbeta ute på uppdrag hos vår kund. Du är välkommen in med din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 08-06
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till interntryckeri med tekniskt intresse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till interntryckeri med tekniskt intresse

Öppen och positiv ekonomiassistent till Liljeholmen
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu för kunds räkning en administrativ ekonomiassistent på heltid. Kunden är ett stort företag med svenskt huvudkontor beläget i Liljeholmen i södra Stockholm. Arbetsuppgifter Främst kommer du att arbeta med kundreskontra och administration kring företagets fakturor. Ditt jobb blir att effektivt analysera och korrigera de fakturor som hamnar på en fel-lista när företagets kunder t.ex. har skrivit in fel OCR-nummer eller "dragit av" en kredit. Du kommer också ha mycket telefonkontakt med både kunder och medarbetare som behöver stöd med fakturahanteringen. Arbetstiderna är 8.00-16.30. Kvalifikationer För detta uppdrag är personlighet viktigare än erfarenhet men det är en fördel om du varit i kontakt med liknande arbetsuppgifter i form av kund- eller leverantörsreskontra. Du får gärna ha arbetat med administrativa uppgifter och ha kännedom om debet och kredit, men det är inget krav. Som person är du analytisk, öppen och positiv samt tycker om att prata i telefon. Övrigt Uppdraget startar i början av september och du kommer att vara inhyrd som konsult via Kontorsfixarna men arbeta ute hos vår kund. Du är välkommen in med din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-14
Sök fler jobb liknande: lediga Öppen och positiv ekonomiassistent till Liljeholmen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Öppen och positiv ekonomiassistent till Liljeholmen

Kundtjänstmedarbetare till företag i Solna
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du serviceminded och kundfokuserad? Då kan det här vara tjänsten för dig! Till en av våra kunder söker vi nu en duktig kundtjänstmedarbetare. Du kommer att ingå i ett starkt sammansvetsat team och arbeta på företagets kontor i Solna. Arbetsuppgifter I denna tjänst erbjuder vi dig ett arbete i en kreativ och stimulerande miljö med högt tempo och mycket kundkommunikation. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att ta emot och besvara inkommande samtal från kunder, orderhantering och hantera kundens frågor korrekt. Kvalifikationer Vi söker dig som har serviceerfarenhet, gärna från en liknande tjänst. Du är en erfaren användare av Microsoft Office och är trygg med att använda telefonen som verktyg. Som person är du flexibel, stresstålig och trivs att arbeta både självständigt och i team. En god kommunikativ förmåga och ett glatt humör krävs för att passa i den här rollen. Tidigare erfarenhet av kundservicearbete är meriterande. Övrigt Uppdraget startar omgående och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Vi går löpande igenom urvalet och rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan redan idag.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 08-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till företag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till företag i Solna

Receptionist med finskakunskaper till Sollentuna
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker med start omgående en finsktalande receptionist till ett av våra kundföretag. Vår kund är ett större internationellt företag med trevliga lokaler belägna i Sollentuna. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att ha helhetsansvar för receptionen med varierande arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att hantera inkommande samtal, ta emot besökare, göra inköp till kontoret samt hålla kontakt med städbolag. Du kan även komma att stötta med administration och lättare ekonomiuppgifter. Kvalifikationer Vi ser att du som söker har goda språkkunskaper i svenska, finska och engelska. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av liknande arbete. Som person är du professionell och serviceminded samt förstår betydelsen av att vara ansikte utåt. Att ta initiativ och arbeta proaktivt är naturligt för dig och du är duktig på att se vad som ska göras. Allmänt goda datorkunskaper är en förutsättning. Övrigt Uppdraget är ett vikariat t.o.m. årsskiftet med goda chanser till förlängning. Start är omgående och urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 08-21
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist med finskakunskaper till Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist med finskakunskaper till Sollentuna

Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du serviceminded och kundfokuserad? Har du grundläggande språkkunskaper i norska? Då kan det här vara tjänsten för dig! För kommande uppdrag till en av våra kunder söker vi nu en duktig kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska samt grundläggande språkkunskaper i norska. Arbetsuppgifter I denna tjänst erbjuder vi dig ett arbete i en kreativ och stimulerande miljö med högt tempo och mycket kundkommunikation. Denna typ av arbete ställer höga krav på ett trevligt bemötande och en förmåga att kunna lösa uppgifter. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att bestå av att ta emot och besvara inkommande samtal från kunder, administratera samt hantera kundens frågor korrekt. Du är naturligtvis serviceinriktad och har viljan att hjälpa kunden utifrån gällande villkor. Kvalifikationer Vi söker dig som har goda språkkunskaper i svenska samt grundläggande språkkunskaper i norska. Du har god erfarenhet från serviceyrke där erfarenhet från kundtjänst anses som meriterande. Som person är du positiv och arbetar noggrant och strukturerat. Du är flexibel, stresstålig och trivs att arbeta både självständigt och i team. En god kommunikativ förmåga och ett glatt humör krävs för att passa i den här rollen. Övrigt För denna tjänst går vi löpande igenom ansökningar. Därmed rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-23
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i svenska och norska

Controller på 50 % till internationellt teknikföretag i city
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du några års erfarenhet av en controllertjänst eller en liknande funktion och söker en deltidstjänst med flexibla arbetstider i en dynamisk bransch? Då kan det här vara chansen för dig! Tjänsten är på deltid på ca 50 %. Om företaget Vår kund är ett internationellt teknikföretag som har sina vackra lokaler centralt belägna i city. Arbetsuppgifter Som controller är du chefernas stöd i frågor som berör ekonomi och verksamhetsstyrning. Du ansvarar för att sammanställa månads- och kvartalsbokslut samt analyser och uppföljning av ekonomiska resultat. Du kommer även att arbeta med budget, resultatuppföljning och prognoser. Din närmsta chef är Divisionschefen. Du kommer att samarbeta med en ekonomiadministratör. Kvalifikationer Vi tror att du är civilekonom med ca fem års erfarenhet av kvalificerat controller- och redovisningsarbete i ett projektstyrt/konsultföretag. Du är van vid att utveckla ekonomiska processer samt det ekonomiska tänkandet i en organisation. Du är van vid och trivs med att arbeta verksamhetsnära och affärsorienterat. Arbetet kräver mycket goda kunskaper i Excel och Power Point. Har du erfarenhet av Maconomy är det meriterande men det är inget krav. Som person är du analytisk och med förmågan att se helheten. Vidare är du resultat - och målinriktad och arbetar på ett strukturerat sätt. Du har lätt för att knyta kontakter och är serviceminded men med integritet. Övrigt Tjänsten är på deltid på ca 50 % med flexibla arbetstider. Anställningen är en inhyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd hos oss på Kontorsfixarna. Det finns goda möjligheter för en överrekrytering till kund för rätt person. Vi gör ett löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ellinor Halling på 08-663 99 00.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-23
Sök fler jobb liknande: lediga Controller på 50 % till internationellt teknikföretag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller på 50 % till internationellt teknikföretag i city

Ekonomiassistent till internationellt bolag
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Nu söker vi en driven och hungrig ekonomiassistent till vår kund. Är du sugen på att jobba i ett internationellt bolag som är ledande inom Europa i sin bransch kan det här vara chansen du har väntat på! Om företaget I samarbete med vår kund söker vi en driven och analytisk ekonomiassisent. Vår kund har sina lokaler i Stockholm Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra finansavdelningen och jobba mot en av företagets avdelningar. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att beräkna kostnader och intäkter, göra kontroller, avstämning och bokslut. Arbetet innebär ett nära samarbete med den avdelningen du kommer att jobba mot och du kommer att vara involverad i beslut berörande avdelningen där du bidrar med din ekonomiska kompetens. Kvalifikationer Vi ser att du som söker har akademisk examen inom ekonomiområdet. Det är till fördel om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter, gärna i systemet SAP. Ytterligare krav är att du har goda kunskaper i Excel samt att du behärskar engelska väl. Som person har du god social förmåga och du har lätt för att samarbeta med andra. Du är även organiserad och du trivs i ett självständigt arbete med högt tempo. Övrigt Denna tjänst förmedlas av Kontorsfixarna som är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige.Tjänsten är en inhyrning och du kommer att vara anställd hos oss på Kontorsfixarna. Du kommer att bli erbjuden en tillsvidareanställning på heltid med start omgående. Skicka därför in din ansökan redan idag då urval sker löpande!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-23
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till internationellt bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till internationellt bolag

It-tekniker med kunskap i C#
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du erfarenhet inom it-support och söker nästa utmaning? Då kan denna tjänst vara nästa steg för dig! Vi söker nu en erfaren it-tekniker till vårt kundföretag beläget i Spånga. Kundföretaget är ett internationellt bilföretag och de är en av de största personbiltillverkare i Europa och den ledande tillverkaren av lätta transportbilar. Arbetsuppgifter Som it-tekniker kommer du att arbeta i en självgående roll med breda ansvarsområden. Exempelvis kommer du hanterar följande: - ansvara för drift och support av verksamhetens servrar - installera uppdateringar samt rättigheter - vara en supportfunktion för övriga medarbetare Målet är att du i framtiden även kommer jobba med utveckling där du kommer få fria händer. Kvalifikationer För att passa denna tjänst så ser vi att du har minst 2 års erfarenhet inom it-support, eller från liknande roll, där arbetet varit fokuserat på servar. Du har även goda kunskaper i Outlook och hela Officepaketet samt att du kan programmera i C#. Det är även meriterande om du har KY-utbildning inom it, men detta är inget krav. Som person söker vi dig som är självgående, ansvarstagande och har framåtanda. Du har även god servicekänsla och har lätt för att samarbeta med andra Övrigt Detta är ett uppdrag som kommer löpa tillsvidare och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Starten är 26/9. Då vi jobbar med löpande urval ber vi dig att skicka din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-27
Sök fler jobb liknande: lediga It-tekniker med kunskap i C# jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: It-tekniker med kunskap i C#

Arbetsledare till ROT-avdelningen
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Byggteamet Södertörn AB är ett byggföretag specialiserat på byggservice, entreprenad och ROT-arbeten. Just nu söker vi efter en duktig arbetsledare till vår ROT-avdelning. Vi är idag ca 115 anställda och vår verksamhet spänner sig över hela Storstockholm. Vi har vårt huvudkontor i Nacka samt två avdelningskontor i Bromma och Åre. Arbetsuppgifter Som arbetsledare har du ansvar för att den dagliga produktionen på dina byggprojekt fungerar väl. I arbetsuppgifterna ingår därmed att planera och fördela arbetet samt att samordna personal. Du följer upp ingångna avtal och dagligen dokumenterar avvikelser och frågor. Du utför även kontinuerlig avstämning inom ditt ansvarsområde av överenskomna mål såsom t.ex. ekonomi och kvalitet. En viktig del i arbetsuppgifterna är också att bedriva arbetsplatsens kvalitet- miljö- och arbetsmiljöarbete. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår det att: - Sköta kontakten med kunder - Samordna och sköta kontakten med underentreprenörer - Kalkylera/räkna på jobb - Arbetsfördela och samordna personal - Ansvara för att lagar, regler och policys följs på arbetsplatsen - Ansvara för löpande ekonomisk uppföljning och ev. revidera kalkyler i våra projektsystem - Slutfakturera Kvalifikationer Vi söker dig som har en byggteknisk utbildning och/eller har flerårig erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. God datavana och förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift är en nödvändighet. Vi vill att du är engagerad, strukturerad i ditt arbetssätt och ser långsiktigt på ditt arbete. Du är tydlig och kan kommunicera med människor inom olika yrkesgrupper på ett bra sätt. Ordning och reda är viktigt i denna roll så du är en god organisatör/ administratör. Viktigt är också att du är självgående och tar ett stort eget ansvar för att projekten når i mål. Du är positiv till din läggning, uppskattar att arbeta i ett högt tempo och är beredd att jobba för ett bra klimat i ett företag som är under tillväxt och förändring. Övrigt Denna rekrytering genomförs av Kontorsfixarna men du blir anställd direkt hos Byggteamet. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas Lindqvist på 08-663 99 00. Tjänsten startar omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-29
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare till ROT-avdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare till ROT-avdelningen

Skadereglerare sökes till deltidsuppdrag
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Nu söker vi en skadereglerare för vår kunds räkning för ett deltidsbehov under hösten. Har du erfarenhet av skadereglering och söker ett extrajobb kan det här uppdraget vara det du söker. Trivs du i en tjänst med mycket kundkontakter i en spännande bransch så kan det här vara chansen för dig! Teamet du kommer att arbeta i är under en uppbyggnadsperiod och där behöver vi nu förstärka med en tillfällig backup. Om företaget Vår kund är ett av Sveriges största försäkringsbolag och erbjuder ett heltäckande sortiment av sakförsäkringar till privatpersoner och företag. De har sina vackra lokaler centralt i Stockholms innerstad. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av att handlägga försäkringsärenden och reglera skador via telefon. Du kommer att fastställa och reglera ersättning till våra kunder i enlighet med försäkringsvillkor och fastställda processer för maskinskador. Arbetet ställer höga krav på service mot kund, att kunna fatta snabba beslut och att hantera kundens problem korrekt. Du är naturligtvis serviceinriktad och har viljan att hjälpa kunden utifrån gällande villkor. Utbildning och stöd kommer att ges på kundföretaget. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete inom sakförsäkring alternativt skadereglering. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, samt är en van användare av Microsoft Office. Vi söker dig som är noggrann och målmedveten. Du har en god kommunikativ förmåga samt att du trivs med ett serviceinriktat arbete. Vidare är du flexibel i ditt arbete, stresstålig samt har en förmåga att lösa problem och fatta egna beslut. Har du ett intresse eller erfarenhet från båt och maskinbranschen är detta meriterande. Övrigt Tjänsten startar omgående och pågår tom slutet av oktober. Arbetstider är kontorstider ca 2 dagar i veckan. Du är välkommen in med din ansökan redan dag då urval och intervjuer sker löpande. Denna tjänst förmedlas via Kontorsfixarna och uppdraget är en bemanning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Kontorsfixarna men arbeta ute hos vår kund.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-02
Sök fler jobb liknande: lediga Skadereglerare sökes till deltidsuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skadereglerare sökes till deltidsuppdrag

Norsktalande servicemedarbetare
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du norsktalande och har god servicevana? Då kan denna tjänst vara rätt för dig! Till vårt kundföretag söker vi nu en norsktalande skadereglerare. Tjänsten är ett vikariat som pågår t.o.m. mitten av februari. Om företaget Vår kund är ett av Sveriges äldsta försäkringsbolag och de ingår i en av Nordens största försäkringskoncerner. De erbjuder sakförsäkringar för både företag och för privatpersoner. Kontoret i Stockholm är centralt beläget vid Norrtull i ljusa fräscha lokaler. Arbetsuppgifter Som norsktalande skadereglerare ingår du i ett team på sju personer där ni alla har nära samarbete med varandra. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot - och behandla skadeanmälningar för hemelektronikprodukter där du främst har kontakt med kunder på den norska marknaden. Vid behov kan du även behöva vara ett stöd för teamet mot den svenska marknaden alt. den danska marknaden. Arbetet präglas av att ha kundkontakt via telefon och mejl samt viss administration vid ärendehanteringar. Arbetstiderna är varierande och är schemalagda mellan 8.00–19.00. Arbete på lördagar förekommer där du kommer arbeta ca en lördag i månaden. Kvalifikationer För att passa denna tjänst krävs det att du behärskar norska språket flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller serviceerfarenhet med kundkontakt. Som person är du positiv och engagerad och du har en utpräglad servicekänsla. Vidare är du stresstålig och ansvarsfull samt att du har ett stort driv för att lösa problem. Övrigt Då vi jobbar med löpande urval i denna rekryteringsprocess rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag. Det här startar som ett vikariat men det finns utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande servicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande servicemedarbetare

Dansktalande kundtjänstmedarbetare
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du dansktalande och har god servicevana? Då kan denna tjänst vara rätt för dig! Till vårt kundföretag söker vi nu en dansktalande skadereglerare. Tjänsten är tillsvidare med start i oktober. Om företaget Vår kund är ett framgångsrikt försäkringsbolag med kontor centralt beläget i Stockholm. Arbetsuppgifter Som dansktalande skadereglerare ingår du i ett team på sju personer där ni alla har nära samarbete med varandra. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot - och behandla skadeanmälningar för hemelektronikprodukter där du främst har kontakt med kunder på den danska marknaden. Vid behov kan du även behöva vara ett stöd för teamet mot den svenska marknaden alt. den norska marknaden. Arbetet präglas av att ha kundkontakt via telefon och mejl samt viss administration vid ärendehanteringar. Arbetstiderna är varierande och är schemalagda mellan 8.00–19.00. Arbete på lördagar förekommer där du kommer arbeta ca en lördag i månaden. Kvalifikationer För att passa denna tjänst krävs det att du behärskar danska språket flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller serviceerfarenhet med kundkontakt. Som person är du positiv och engagerad och du har en utpräglad servicekänsla. Vidare är du stresstålig och ansvarsfull samt att du har ett stort driv för att lösa problem. Övrigt Då vi jobbar med löpande urval i denna rekryteringsprocess rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan idag.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-04
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Receptionist/värdinna till it-bolag
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Brinner du för service? Har du tidigare erfarenhet av värdinneroll? Då kan denna tjänst vara nästa steg för dig! Vi söker en vass receptionist/värdinna till vårt kundföretag som är verksam inom it-branschen. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna och uppdraget pågår tillsvidare. Därför söker vi dig med långsiktigt engagemang. Om företaget Vårt kundföretag är ett framgångsrik it-bolag som har sitt kontor beläget i Liljeholmen. Arbetsuppgifter Som receptionistvärdinna kommer du att vara ansikte utåt för kundföretaget och ansvara för att receptionen samt övriga kontoret är snyggt och städat. Viktigt är att det ständigt ser representativt ut för företagets kunder. Mer ingående kommer dina arbetsuppgifter innebära följande: • ansvara för att ta emot kunder • se till att kontorets och allmänna ytor ser representativa ut • förbereda inför luncher/fika samt sköta kaffe och frukthantering • vara behjälplig med teknisk utrustning • göra inköp till kontoret • beställa ex. taxiresor, blommor Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som receptionist/värdinna och har en genuin känsla för vad det innebär att ge god service. Du bör ha hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare har du en god förmåga att ta egna initiativ, arbeta självständigt och du är inte rädd för att hugga i där det behövs. Då tjänsten innebär daglig kontakt med besökare, medarbetare och kunder och olika leverantörer krävs en vana att hantera olika människor samt att agera professionellt med diplomati och integritet. Som person är du lösningsorienterad, stresstålig och förändringsbenägen. Det är viktigt att du är van vid att arbeta fysiskt då det ibland blir långa dagar med mycket spring mellan mötesrummen. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska. Det är också viktigt att du är en van datoranvändare. Övrigt Start för denna tjänst är i början av oktober. Vi jobbar med löpande urval och rekommenderar därför att du skickar in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-05
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/värdinna till it-bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/värdinna till it-bolag

Ekonomiadministratör till internationellt företag i city
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du arbetat i några år som ekonomiassistent eller i en liknande administrativ funktion och söker en spännande tjänst på ett bolag i en dynamisk bransch? Vill du jobba i en verksamhetsnära tjänst i ett härligt klimat kan det här vara chansen för dig! Om företaget Vår kund är ett internationellt teknikföretag som har sina vackra lokaler centralt belägna mitt i city. Arbetsuppgifter Som ekonomiadministratör kommer du framförallt att ansvara för fakturering och ekonomiadministration. Du kommer bland annat att vara ett stöd för projektledarna i frågor som berör fakturering, system- och kostnadsfördelning i olika projekt. Utöver kontering av fakturor kommer du att arbeta med att hjälpa nyanställda i systemet och generell administration. Du kommer att arbeta i kundens affärssystem Maconomy. Du kommer att ha ett tätt samarbete med dina kollegor. Kvalifikationer Vi tror att du är minst gymnasiekonom med några års erfarenhet av en liknande ekonomiassistenttjänst eller administrativ funktion. Du har en helhetsförståelse för ekonomiflödet och det ekonomiska tänkandet. Du är van med att arbeta i en stöttande funktion och trivs med att arbeta verksamhetsnära. Arbetet kräver att du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Excel. Har du erfarenhet av Maconomy är det meriterande men det är inget krav. Som person är du lyhörd och med förmågan att se helheten. Vidare är du driven, positiv och arbetar på ett strukturerat sätt. Du har lätt för att knyta kontakter och är serviceminded. Övrigt Tjänsten är på heltid och startar omgående. Vi gör därför ett löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ellinor Halling på 08-663 99 00.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiadministratör till internationellt företag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiadministratör till internationellt företag i city

Ambulerande växeltelefonist
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vill du ha ett varierande arbete med ett högt tempo där du möter många olika företagskulturer och människor? Är du beredd på att satsa minst ett år hos oss och därmed specialisera dig på kundfokus och service? Vi söker nu dig som vill arbeta som växeltelefonist och receptionist i vår ambulerande resurspool. Om företaget Uppdragen som ambulerande konsult är korta och löper oftast från någon dag till några veckor. Du utbildas kring rutinerna på ett antal arbetsplatser och kliver sedan in när någon är sjuk eller då det behövs extra förstärkning. Tjänsten är tillsvidare på heltid men din arbetsplats varierar från dag till dag. Exempel på branscher som våra kundföretag verkar inom är: bank och finans, bilföretag, IT-bolag, ekonomi och försäkring. Arbetsuppgifter I våra kunders telefonväxlar tar du med ett glatt humör emot inkommande samtal och kopplar dem vidare. Du fattar snabba beslut i ett högt tempo och styr samtal till rätt ställe, ofta i stordriftsväxlar. Vissa uppdrag innefattar också arbete i våra kunders receptioner. Där ger du ett professionellt bemötande och hänvisar besökare samtidigt som du ofta hanterar telefonväxeln. Förutom detta får du ofta stötta företagets interna personal med posthantering, inköp av kontorsmaterial och liknande. Kvalifikationer Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt servicebakgrund från exempelvis butik eller kundtjänst. Rätt inställning och attityd är dock det viktigaste i denna roll. Du är serviceinriktad, positiv och självgående. Viktigt är att du är flexibel samt prestigelös och trivs med att arbeta både högt och lågt. Övrigt Urval sker löpande och start är omgående så sök tjänsten redan idag! Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa någon av Kontorsfixarnas rekryterare på 08-663 99 00. Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen och som anställd hos oss har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. Om du vill kan du lösa ut Rikskuponger och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ambulerande växeltelefonist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambulerande växeltelefonist

Serviceperson med norskakunskaper
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Är du en serviceinriktad person med norskakunskaper som vill jobba på en dynamisk arbetsplats i ett härligt arbetsklimat? Söker du en arbetsplats med en inspirerande arbetsmiljö och med goda kommunikationsvägar? Vi erbjuder nu en utvecklande tjänst som servicemedarbetare i vår kunds norska team i ett växande bolag inom kreditmarknaden. Om företaget Vår kund är ett kreditmarknadsbolag med lokaler centralt belägna i Stockholms innerstad. Arbetsuppgifter Du kommer sitta på Kravavdelningen och ha kontakt med kravkunder via telefon och e-post och vidare se över betalningsuppgörelser. Vidare kommer du även att sköta allmän administration och ha ett nära samarbete med dina kollegor. Kvalifikationer Vi söker dig som är norsktalande och har en servicebakgrund. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete på en kravavdelning eller i kundservice, drivs av att arbeta under eget ansvar och har goda kunskaper i svenska. För den här tjänsten är det meriterande om du är en van datoranvändare och en duktig administratör. Som person är du lösningsorienterad och fungerar i både ett högt tempo och i en föränderlig arbetsmiljö. Övrigt Tjänsten är en direktanställning hos vår kund och är en heltidsanställning på tillsvidare. Start är omgående och urval och intervjuer kommer därför att ske löpande så du är välkommen in med din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-19
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceperson med norskakunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceperson med norskakunskaper

Redovisningsassistent till Solna
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du arbetat några år med ekonomi och söker en utmaning i ett internationellt bolag? Vi söker för kunds räkning en pigg och social redovisningsassistent till deras huvudkontor i Solna. Arbetsuppgifter Som redovisningsassistent arbetar du i detta uppdrag självständigt med anläggningsredovisning. Du tillhör en grupp på 8 st medarbetare och har mycket kontakt med övriga nordiska länder samt andra avdelningar inom företaget. För rätt person kan fler kvalificerade arbetsuppgifter inom redovisning tillkomma. Kvalifikationer Vi söker dig som är minst gymnasieekonom och har arbetat några år med redovisning. Goda kunskaper i Excel är ett krav och kunskaper i Agresso är meriterande. För att trivas i rollen behöver du vara mycket serviceinriktad och gilla att ta ett stort eget ansvar för ditt arbete. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Kontorsfixarna men arbetar som konsult ute hos vår kund i Solna. Uppdraget pågår i första hand t.o.m. mars 2014. Urval sker löpande och start är omgående så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 09-20
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent till Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent till Solna

Ekonomiassistent till leverantörsreskontra
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du arbetat ett par år med leverantörsreskontra och söker en ny utmaning i en större koncern? Vi söker för kunds räkning en pigg och social ekonomiassistent till leverantörsreskontra. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent på leverantörsreskontra hanterar du fakturaflödet samt betalningar, påminnelser och krav, kontoavstämningar och löpande bokföring. Du tillhör en grupp på 8 st medarbetare och har mycket kontakt med övriga nordiska länder samt andra avdelningar inom företaget. Kvalifikationer Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av leverantörsreskontra. Goda kunskaper i Excel är ett krav och kunskaper i Agresso är meriterande. För att trivas i rollen behöver du vara mycket serviceinriktad och gilla att ta ett stort eget ansvar för ditt arbete. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Kontorsfixarna men arbetar som konsult ute hos vår kund i Solna. Uppdraget pågår tillsvidare, urval sker löpande och start är omgående så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 09-20
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till leverantörsreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till leverantörsreskontra

Business controller till Solna
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en business controller med några års erfarenhet till ett av våra kundföretag med huvudkontor i Solna. Uppdraget startar omgående och förväntas pågå t.o.m. januari 2014. Arbetsuppgifter Som business controller får du ansvar för ett antal affärsområden. Du stöttar med beslutsunderlag och ekonomisk information samt arbetar med resultatuppföljning och ekonomistyrning. De dagliga arbetsuppgifterna innebär ansvar för: - Koordinera och kvalitetssäkra bokslut - Budget- och prognosarbete - Analys av intäkts- och kostnadsavvikelser - Analys av nyckeltal och statistik - Rapportering - Utveckla ekonomistyrningen och driva förbättringsprojekt Kvalifikationer Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Troligtvis har du arbetat med ekonomisk styrning men framförallt redovisning. Goda kunskaper i Excel är en förutsättning. Som person är du analytisk och strukturerad samt har en stor förståelse för affärer. Du är självgående men har även förmågan att arbeta i team och i ett högt tempo. Övrigt Start är omgående och urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! I detta uppdrag blir du anställd av oss på Kontorsfixarna men arbetar på plats hos vår kund i Solna.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 09-23
Sök fler jobb liknande: lediga Business controller till Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business controller till Solna

Innesäljare Fastighet
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker en driven och serviceinriktad innesäljare med ett utpräglat sinne för affärer till vår kunds Dahls affärsområde fastighet. Har du en bakgrund inom försäljning och bearbetning av kunder och vill jobba i ett företag som har en marknadsledande position? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om företaget Dahl är Sveriges ledande handelsföretag inom VVS, Mark&VA, Industri, Fastighetsförnödenheter, Verktyg och Kyla. För den här rollen kommer du att arbeta inom Fastighet i Stockholm. Arbetsuppgifter Ditt dagliga arbete kommer huvudsakligen att präglas av många kundkontakter, beställningar, produktförfrågningar och orderskrivning. Vidare kommer du aktivt att bearbeta nya och gamla kunder samt ta emot och handlägga order och förfrågningar. Som innesäljare inom affärsområdet fastighet är du en del av Dahls fastighetspool som ger service till kunder i hela Sverige. Arbetet sker i ett nära samarbete med dina kollegor och du kommer att arbeta i affärssystemet Movex. Kvalifikationer Du får gärna ha en bakgrund inom försäljning och vana av att bearbeta nya och befintliga kunder. Det är meriterande om du har erfarenhet av fastighetsprodukter eller från VVS men det viktigaste är att du har ett intresse för produkten och rätt personlighet. Har du dessutom arbetat i Movex och är en van datoranvändare är det ett plus. Som person har du en positiv attityd, en god samarbetsförmåga och kan jobba självständigt mot givna mål. Vi tror också att du är lyhörd, serviceinriktad och har kundorienterat arbetsätt. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. I den här processen samarbetar vi med Kontorsfixarna. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Ulrika Thorstrand och Ellinor Halling på telefonnummer 08-663 99 00. I den här rekryteringsprocessen tillämpar vi löpande urval. Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt, helst redan idag. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-24
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare Fastighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare Fastighet

Skadereglerare sökes till
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Nu söker vi en skadereglerare för vår kunds räkning. Har du erfarenhet av skadereglering och rättsskydd? Trivs du i en tjänst med mycket kundkontakter i en spännande bransch så kan det här vara chansen för dig! Uppdraget är på heltid under kommande månader. Om företaget Vår kund är ett av Sveriges största försäkringsbolag och erbjuder ett heltäckande sortiment av sakförsäkringar till privatpersoner och företag. De har sina lokaler centralt belägna i Stockholms innerstad. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av att handlägga försäkringsärenden och reglera skador via telefon. Du kommer att fastställa och reglera ersättning till kunder i enlighet med försäkringsvillkor och fastställda processer för Rättsskydd. Arbetet ställer höga krav på service mot kund, att kunna fatta snabba beslut och att hantera kundens problem korrekt. Du är naturligtvis serviceinriktad och har viljan att hjälpa kunden utifrån gällande villkor. Din uppgift blir att reglera rättsskyddsärenden inom Företag, Hus & Hem, Motor, Båt mm. Utbildning och stöd kommer att ges på kundföretaget. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av antingen Rättsskydd, Ansvar, Regress eller något annat meriterande juridiskt område. Du är noggrann och målmedveten och besitter god förhandlingsvana och har affärssinne. Du har en god kommunikativ förmåga samt kan uttrycka dig juridiskt korrekt i tal och skrift. Vidare stimuleras du av ett serviceinriktat arbete. Du är flexibel, stresstålig samt har en förmåga att lösa problem och fatta egna beslut. Det är meriterande om du har erfarenhet från sakförsäkring. Övrigt Du är välkommen in med din ansökan redan dag då urval och intervjuer sker löpande. Denna tjänst förmedlas via Kontorsfixarna och uppdraget är en bemanning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Kontorsfixarna men arbeta ute hos vår kund.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-27
Sök fler jobb liknande: lediga Skadereglerare sökes till jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skadereglerare sökes till

SAP-assistent till centrala Stockholm
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en självgående och pigg SAP-assistent. Vår kund är verksam inom byggbranschen och har projektkontor i centrala Stockholm. Uppdraget pågår tillsvidare och för rätt person finns det goda chanser till direktanställning hos vår kund. Arbetsuppgifter Som SAP-assistent arbetar du nära ekonomichef och ekonomiassistent på företagets ekonomiavdelning. Framförallt stöttar du med orderläggning, inköp, godsrapportering, osv. När du är på plats kommer avdelningen att bestå av tre personer så du bör vara beredd på att hoppa in där det behövs och stötta även inom ekonomi. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av arbete i SAP/R3. Har du arbetat med inköp och/eller ekonomi är det starkt meriterande. Du bör även ha goda kunskaper i engelska, gärna även i tyska. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du arbetar som resurskonsult hos vår kund men blir anställd av oss på Kontorsfixarna. För rätt person finns det goda möjligheter till direktanställning hos vår kund. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på 08-663 99 00. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-27
Sök fler jobb liknande: lediga SAP-assistent till centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SAP-assistent till centrala Stockholm

Receptionist och kontorsansvarig
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du fingertoppskänsla för service? Vill du sprida trivsel på din arbetsplats? Tycker du om att lära och lära ut? Vi söker nu en nyckelperson till vårt Stockholmskontor som ligger vid Humlegården. Om företaget Kontorsfixarna är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige. Vi bidrar med en unik branscherfarenhet och över 500 medarbetare runt om i landet. Koncernen har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Arbetsuppgifter Som receptionist och kontorsansvarig har du helhetsansvar för vår reception och vår kontorsmiljö. Du ser till att våra besökare får ett varmt mottagande och att allmänna utrymmen och mötesrum är iordningställda och representativa. Du har också ansvar för vår telefonväxel och besvarar inkommande samtal för hela koncernen. I arbetsuppgifterna ingår även viss administration, post- och budhantering, poolbilar, bokning av resor samt inköp av kontorsmaterial. En viktig del av din roll blir att utbilda nyanställda resurskonsulter i reception- och växelarbete. Du kommer också delta i föreberedelser och genomförande av vissa kund- och personalevent. Kvalifikationer Vi söker dig som har god erfarenhet av serviceyrket och brinner för service. För dig är professionalitet, flexibilitet och servicemedvetenhet något självklart. Du trivs med att ha ordning och reda omkring dig samt är ansvarsfull, självgående och driven i ditt arbete. Du behöver ha en pedagogisk ådra och vara duktig på att dela med dig av dina kunskaper. Eftersom många av våra kunder har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Då tjänsten innebär daglig kontakt med besökare, medarbetare och kunder och olika leverantörer krävs en vana att hantera olika människor samt att agera professionellt. Då du ibland kommer att behöva köra bil i tjänsten är B-körkort ett krav. Övrigt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa personalchef Pernilla Brolin på telefonnummer 08-663 99 00.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-27
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist och kontorsansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist och kontorsansvarig


Sök lediga jobb Kontorsfixarna Stockholm AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se