Kundservicemedarbetare Biltema Södertälje jobb - lediga jobb

Kundservicemedarbetare Biltema Södertälje jobb Kundservicemedarbetare Biltema Södertälje jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kundservicemedarbetare Biltema Södertälje. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kundservicemedarbetare Biltema Södertälje. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kvinnliga assistenter till studerande 22-åring sökes- Stockholm

  2. Strukturerad IT-chef- Stockholm

  3. Projektansvarig- Stockholm

  4. Handläggare inom tjänstepensionsförsäkring- Stockholm

  5. Lärare år F-6 sökes till Skebo skola- Norrtälje

  6. Arbetsledare- Stockholm

  7. Inköpare med intresse för utveckling- Stockholm

  8. Javautvecklare till R2M!- Stockholm

  9. Lärare i Svenska/Svenska som andraspråk i grundskolans senare år- Sigtuna

  10. Redovisningsansvarig- Stockholm


Mer beskrivning

Kvinnliga assistenter till studerande 22-åring sökes
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Nu söker vi efter 2 kvinnliga assistenter till vår kund som är en studerande tjej på 22 år. Som assistent kommer du vara med kunden i hemmet, på universitetet och även följa med på fritidsaktiviteter. Ditt jobb är att vara kundens förlängda armar och ben, därav kommer du behöva vara lyhörd och inkännande i ditt jobb snarare än att ta egna initiativ. Kunden kommer också vara på föreläsningar, plugga och träffa vänner och då kommer du ha en avvaktande roll samtidigt som du redo att assistera kunden då det behövs. Vi tror att du är en tjej mellan 20 och 35 år med mål att jobba som personlig assistent över tid. Du är som person lyhörd och inkännande och bekväm i en avvaktande roll där du inväntar kunden. Du kommer att gå på ett schema där du är garanterad dina pass. Därutöver finns chans till fler pass, det är ett stort plus om du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel. Kunden har katter hemma så en förutsättning är att även du gillar katter och inte är allergisk. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Jessica Frank Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Kvinnliga assistenter till studerande 22-åring sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvinnliga assistenter till studerande 22-åring sökes

Strukturerad IT-chef
Fryshuset är en stiftelse som fungerar som en samlingsplats för fritidsaktiviteter, utbildning och sociala projekt. Stiftelsen har funnits till sedan 1984, under namnet KFUM Söder Frushuset. Idag är Fryshuset verksam inom idrott, musik, utbildning, samt diverse sociala projekt som syftar till att utveckla och hjälpa unga människor. Visionen är att vidareutveckla den befintliga verksamheten, samt expandera och få en mer nationell, och även på senare sikt, internationell bredd. Fryshuset finns idag i Stockholm Göteborg och Malmö och planerar att vara ca 20 enheter år 2020. Idag söker Fryshuset en ny IT chef som kan vara med på denna spännande resa. Om tjänsten: Som IT chef på Fryshuset skall du leda och fördela arbetet inom IT avdelningen som idag består av 5 personer. Avdelningen ansvarar för drift och support av 1500 användare. Dessa användare är bland annat lärare, elever och administrativ personal. Verksamheten står idag inför en omorganisation vilket innebär att driften kommer att outsourcas. Din roll som chef kommer att vara av en pedagogisk karaktär. Detta i och med att du ansvarar för utbildning och utveckling av verksamhetens IT-processer. Du kommer vidare att fungera som ett bollplank för din avdelning och andra inom organisationen. Fryshuset arbetar både i Mac och PC miljö och satsar mycket på att vara ”the best runner up”. Då Fryshuset idag står inför en framtida omorganisation och tillväxt ansvarar du även för framtida upphandlingar och uppbyggnaden av en välfungerande infrastruktur. Kvalifikationer: Du som söker skall ha en bakgrund inom en ledande position, vara en god kommunikatör med pedagogiska färdigheter. Du bör ha arbetat inom IT sedan tidigare, vara tekniskt intresserad och ha stor förståelse för att skapa en välfungerande infrastruktur. Vidare ska du kunna se verksamheten både på detaljnivå och ur ett helhetsperspektiv. Du ska kunna kommunicera med alla led, alltifrån leverantörer, till personal och konsulter. Du ska ha tidigare erfarenhet av drift och support, virtuella servrar, trådlösa nätverk och brandväggar och ha arbetat både Mac och PC miljö. Du kommer även att handskas med en del tekniska ärenden och bör känna dig trygg med detta. Som person bör du ha ett entreprenöriellt tänk men med ett stabilt och långsiktigt fokus. Personliga egenskaper som eftersträvas: - Social kompetens - Strukturerad - Organiserad - Tålmodig - Förtroendeingivande Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande organisationer, antingen genom förtroendeuppdrag, privata engagemang eller som tidigare arbetsplats. Om arbetsgivaren: Hur du ansöker: Välkommen att skicka din ansökan via Wants hemsida. Har du några frågor går det bra att kontakta Mariam Rezvani (mariam@want.se). Vi kommer att intervjua löpande varför vi snarast vill ha din ansökan.
Företag: Want AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Strukturerad IT-chef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Strukturerad IT-chef

Projektansvarig
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder € och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Vi söker en projektansvarig för ett omfattande driftuppdrag inom Stockholm Stad om Sodexo skulle bli tilldelad kontraktet. Du kommer att bli kundens kontakt avseende övergripande kontraktsfrågor och utveckling av uppdragetet. Du  ansvarar för, driver och utvecklar verksamheten mot kunden. Sodexo ser viktiga egenskaper för denna position inte bara som tekniskt kompetent utan också som en viktig ledare som styr uppdraget intern och externt mot kunden för att med social kompetens möta olika positioner och kunder i verksamheten. Dina ansvarsområden: • Svara för en väl fungerande verksamhet • Personal och ledaransvar • Kontraktansvar • Kundansvar • Ansvar för merförsäljning • Ekonomisk styrning • Miljö, kvalitet, energi och arbetsmiljöUtbildningskrav Relevant högskoleutbildning om minst 120 poäng eller likvärdigt. Yrkeserfarenhet Minst tre års erfarenhet från ledande linjebefattning i verksamheten där det krävs fastighetskunskap och/eller fastighetsförvaltningskunskap. Innehar idag en ledande linjebefattning med minst 10 underställda . Egenskaper: • Kommunikativ förmåga • Ledaregenskaper • SocialBefogenheter Fatta och verkställa beslut för den löpande verksamheten baserat på fastställda riktlinjer, gällande attestinstruktioner och policys samt Strategisk plan och budget. Har du frågor kontakta alexandra.lindgren@sodexo.com Ansökningar hanteras löpande. Senaste ansökningsdag är den 31:a juli 2013. Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Projektansvarig jobb, Projektansvarig Stockholm, Projektansvarig Sodexo AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektansvarig

Handläggare inom tjänstepensionsförsäkring
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Idag är vi ca 150 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.Som konsult på Amendo arbetar du hos någon av våra välrenommerade kunder med uppdrag som varierar i längd men som alltid genomförs i ett professionellt och trevligt gäng. Arbetsbeskrivning Till ett mindre finansbolag söker vi en försäkringshandläggare inom förmåns- och premiebestämd tjänstepensionsförsäkring till ett längre konsultuppdrag. I arbetsuppgifterna ingår all typ av handläggning, beräkning och skadereglering inklusive kundtjänst (telefon & e-post) inom områden som nyteckning, ändring och försäkringsfall avseende ålders-, efterlevande- samt sjukpension. I arbetet ingår även att besvara förfrågningar från myndigheter, banker, andra försäkringsgivare samt försäkringsmäklare. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker en person med ca 5 års tjänstepensionserfarenhet. Arbetet ställer krav på goda kunskaper inom både kollektivavtalad- och individuell tjänstepensionsförsäkring, viss försäkringsjuridik samt siffersinne. Arbetets karaktär kräver även noggrannhet och lyhördhet mot kund samt förmåga att både skriftligt och muntligt kunna uttrycka sig tydligt och enkelt i komplexa ärenden. För att trivas med- och passa i konsultrollen, är du en flexibel och social person som uppskattar nya miljöer och bekantskaper. Vidare tar du stort ansvar för ditt arbete samt har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och företagskulturer. Arbetet kan, speciellt i dessa tider, från och till vara väldigt intensivt och det är viktigt att du behärskar stressiga situationer på ett konstruktivt sätt och trivs med att arbeta mot deadlines. Sökord: Försäkringshandläggare, liv- och pensionshandläggare, utredning, beräkning, kollektivavtalad tjänstepension, individuell tjänstepension. Frågor och kontakt Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare inom tjänstepensionsförsäkring jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare inom tjänstepensionsförsäkring

Lärare år F-6 sökes till Skebo skola
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Skebo skola är en del av Norra bygdeenhetens skolområde. Idag har skolan cirka 44 elever i årskurserna F-6. Skolan är indelad i ett arbetslag och eleverna går i åldersblandade grupper. Vår profil är upplevelsebaserat lärande, där utemiljön används som klassrum varje vecka. Genom att uppleva tillsammans lär vi oss mer. Målet med profileringen är att eleverna skall få en ökad måluppfyllelse i alla ämnen med självkänslan i behåll. Lust att lära och glädje att lyckas är skolans ledord. Till hösten söker vi en lärare till klass 3-4 med kompetens Sv-So och Ma-No samt något av ämnena Bild och idrott & musik kompetens/erfarenhet. ARBETSUPPGIFTER Du ska tillsammans med övrig personal i arbetslaget ansvara för att leda och utveckla det pedagogiska arbetet mot målen i läroplanen. Arbetet kräver stor flexibilitet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. I tjänsten ingår arbetsuppgifter som stöd åt elev med särskilda behov. KVALIFIKATIONER Lärarexamen för aktuell tjänst. Du är utbildad lärare inom grundskolans tidigare år och vi vill gärna att du är behörig i följande ämnen: Svenska, Läs och skrivinlärning, Ma och något av ämnena bild, idrott, musik . Du ska ha erfarenhet av arbete och tycka om utmaningen med vad det innebär samt erfarenhet av att arbeta med de yngre barnen i grundskolan. Intresse för att utveckla och aktivt implementera den nya läroplanens intentioner i undervisningen. Förutom behörighet så lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaper och förmågor som vi anser krävs för att man skall fungera bra inom yrket ex. personlig mognad, tydligt ledarskap, samarbetsförmåga, respektfullt förhållningssätt mot elever mm. Det är viktigt att du är väl förtrogen med skolans styrdokument i allmänhet och lagar och förordningar kring barn i behov av särskilt stöd i synnerhet. Du är självgående, strukturerad och ordningssam. Du är trygg i rollen som ledare och känner en stolthet för ditt jobb. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med elever i behov av stöd, eller specialpedagogisk kompetens/utbildning.
Företag: Norrtälje kommun, Skebo skola
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare år F-6 sökes till Skebo skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare år F-6 sökes till Skebo skola

Arbetsledare
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder € och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Vi söker arbetsledare för ett omfattande driftuppdrag inom Stockholm Stad om Sodexo skulle bli tilldelad kontraktet. Arbetsledarna har områdesansvar för den totala verksamheten inom sitt driftsområde och säkerställer ledning, resurser och kompetens.   Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Ansvarsområden: • Uppfylla Sodexos baskrav för arbetsledande funktioner • Leda, utveckla och följa upp direktrapporterande medarbetare. • Utföra ledarskap i enlighet med de riktlinjer som finns i Sodexos personalpolicys och instruktioner • Ersättningsplanering inom det egna arbetsområdet • Säkerställa erforderlig kompetens finns inom det egna ansvarsområdet • Säkerställa att alla direktrapporterande medarbetare erhåller god introduktion • Genomföra löne- och utvecklingssamtal med direktrapporterande medarbetare • Genomföra regelbundna arbetsplatsträffar • Ansvara för MBL förhandlingar inom det egna ansvarsområdet • Tillämpa systematiskt arbetsmiljöarbete (SAM) inom det egna ansvarsområdet i enlighet med delegerat ansvar • Ansvara för att säkerställa bemanning på uppdraget utifrån Sodexos bemanningsregler och i förekommande fall även kontakter och bemanningsplanering med underentreprenörer. • Genomföra uppdrag och ansvara för leverans i kontrakt utifrån satta ramar och överenskommelser • Verka för nöjd kund/gäst/brukare • Kundmöten • Arbeta för att Sodexo levererar kundnytta • Upprätta och följa budget inom ansvarsområdet. • ResultatansvarigUtbildning Högskoleutbildning, eller kvalificerad erfarenhet inom relevant område med flerårig arbetsledarerfarenhet. Mycket goda kunskaper i Office paketet. Yrkeserfarenhet Minst tre års arbetserfarenhet från liknande arbete. Egenskaper • Tekniskt kompetent • Social • Strukturerad • Goda ledaregenskaperBefogenheter Fatta och verkställa beslut för den löpande verksamheten baserat på fastställda riktlinjer, gällande attestinstruktioner, policys och budget. Har du frågor kontakta alexandra.lindgren@sodexo.com Ansökningar hanteras löpande. Senaste ansökningsdag är den 31:a juli 2013. Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare jobb, Arbetsledare Stockholm, Arbetsledare Sodexo AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare

Inköpare med intresse för utveckling
Upphandlingssektionen Upphandlingssektionen på Karolinska Universitetssjukhuset genomför inköp och upphandlingar på uppdrag av sjukhusets olika verksamheter samt stödjer dessa i inköps- och upphandlingsfrågor. På sjukhuset genomförs ett långsiktigt programarbete för att sänka inköpskostnader och öka kunskapen om kostnadseffektiva inköp. Vi söker nu två inköpare med intresse för såväl verksamhetens som egen utveckling. Vi kan erbjuda dig en spännande utmaning i en av Sveriges största vård- och kunskapsorganisationer. Arbetsuppgifter: Som inköpare ansvarar du för operativt inköp av varor och tjänster på uppdrag från sjukhusets verksamheter. I arbetsuppgifterna ingår löpande kontakter med leverantörer, ta in prisuppgifter/offert, registrera inköpsordrar samt följa upp eventuella fel och brister i leveransen. Arbetet innebär mycket löpande utåtriktade kontakter och förhandling med såväl företrädare för sjukhusets vårdverksamheter som leverantörer och olika stödfunktioner inom landstinget. En stor satsning på information och utbildning till sjukhusets olika verksamheter kommer att genomföras där du, likt övriga medarbetare på sektionen, förväntas engagera dig. Kvalifikationer: Du skall ha lämplig utbildning, på minst eftergymnasial nivå, gärna med inriktning mot vård, medicinsk teknik eller ekonomi/handel. Högre enstaka kurser inom dessa områden, till exmeple diplomeringsutbildning kan räknas som motsvarande eftergymnasial nivå. Vi förutsätter att du har mycket god språklig förmåga i tal och skrift samt mycket god datorvana. Meriterande är erfarenhet av arbete i datoriserade inköpssystem samt goda kunskaper i Excel. Praktisk erfarenhet av inköpssarbete är meriterande, liksom dokumenterade kunskaper om lagen om offentlig upphandling (LOU). Vidare är kunskaper om sjukvårdens förekommande rutiner och produkter en merit. Personliga egenskaper: Du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt är flexibel, initiativrik och strukturerad. Du skall ha ett starkt intresse för upphandling och inköp samt kunna se och agera på potentiella förbättringsmöjligheter inom området. Som person är du affärsmässig, kommunikativ samt har gott omdöme och god samarbetsförmåga. Du har också förmåga att genomföra muntliga presentationer på ett pedagogiskt och entusiasmerande sätt. Vi ser gärna att du vill utvecklas inom området och långsiktigt gå vidare till, till exempel strategiskt inköp eller upphandling. Övrig information: För ytterligare information om tjänsten så är det säkraste att maila eller skicka ett sms med kontaktuppgifter så söker vi sedan kontakt med dig. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Inköpare med intresse för utveckling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inköpare med intresse för utveckling

Javautvecklare till R2M!
TNG Group AB Är du en duktig javautvecklare som vill arbeta med den senaste tekniken och växa med ett sammansvetsat team på ett företag som verkligen satsar på sina anställda? Om uppdragsgivaren R2M är ett konsultföretag som erbjuder integrationslösningar till sina kunder, ofta stora företag med höga krav på IT. Eftersom R2M levererar helhetslösningar arbetar man ofta i projekt tillsammans med flera kollegor från R2M där det finns goda möjligheter att arbeta med den senaste tekniken och avancera i sin roll. På R2M garanteras du möjlighet att påverka i ett klimat med korta beslutsvägar och högt i tak. Här är en plats att utvecklas på, såväl tekniskt som personligt och karriärsmässigt. Beskrivning av tjänsten Som Javautvecklare kommer du vara en del av ett konsultteam som består av 16 andra Java-konsulter. Systemgruppen liksom R2M har huvudsaklig teknikinriktning systemintegration. Detta innebär att man med hjälp av integrationsplattformar från Open Source, Oracle eller IBM får system och människor att kommunicera. Du kommer utveckla avancerade systemlösningar i Java i projekt som gör skillnad för kunden, lösningar som ofta är väldigt transaktionsintensiva. Du träffar dina kollegor i projekt, kompetensträffar och i gemensamma team-building aktiviter. Här blir du en del av ett sammansvetsat gäng där möjlighet till delägarskap finns. Vem är du? Vi söker dig som har minst fyra års erfarenhet av Javautveckling i projektform med flera projektmedlemmar. Du har erfarenhet/kompetens inom följande: - Web Services (SOAP eller REST) - Tjänster som använder databaser eller köer (JMS) - Continous integration - Agila metoder som Scrum eller KanBan Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av integrationsteknologi så som Apache Camel, Apache ActiveMQ, Oracle SOA suite, RedHat JBoss SOA och/eller IBM WebSphere. För att vara framgångrik i rollen behöver du vara tekniskt dedikerad, ha en stark vilja att utvecklas och vara konsultmässig. Du kan se fram emot ett arbete tillsammans med högt motiverade kollegor som tillsammans tar sig an tekniskt utmanande projekt med fokus på ett långsiktigt helhetsansvar och engagemang för kundens målsättningar. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sara Scheef, 08-410 690 50. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Om TNG IT Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö , Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Javautvecklare till R2M! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Javautvecklare till R2M!

Lärare i Svenska/Svenska som andraspråk i grundskolans senare år
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 600 invånare. Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom förskola, familjedaghem, förskoleklass, grundskola och fritidshem. För barn med funktionshinder finns särskolan, som har två parallella former: grundsärskola och träningsskola. Inom vårt ansvarsområde finns också Naturskolan och Kulturskolan På Ekillaskolan betonar vi varje elevs rätt att få undervisning på en för honom/henne anpassad nivå. Ekilllaskolan ska vara den plats där samtliga elever och all personal ska trivas och känna trygghet och där eleverna ska lämna skolan med självkänsla och tillförsikt – rustade för fortsatta studier och en bra plats i vuxensamhället. Vi ska finna de vägar och arbetsmetoder som leder till att fler och fler elever för varje år får godkänt i samtliga ämnen, då de lämnar skolan år 9. ARBETSUPPGIFTER Arbetsbeskrivning Ekillaskolan har sedan läsåret 2010/2011tagit emot nyanlända elever. Vår målsättning är att dessa elever så snart det är möjligt placeras i ordinarie klass. Våra lärare i i Sv/SvA bildar team kring dessa elever för att möta varje elever utifrån den elevens förutsättningar. KVALIFIKATIONER Kvalifikationer Du är utbildad lärare med behörighet i svenska/svenska som andraspråk.Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av undervisning av elever i förberedelseklass eller liknande. Flerspråkighet är även det en viktig kompetens. Vi förutsätter att du är en person som ser möjligheter och vill ta aktiv del i vår pedagogiska utveckling och att du har en positiv syn på barn och ungdomar, deras utveckling och lärande. Vi söker dig som har humor, nyfikenhet, tålamod och vill samarbeta med andra.
Företag: Sigtuna kommun, Ekillaskolan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Svenska/Svenska som andraspråk i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Svenska/Svenska som andraspråk i grundskolans senare år

Redovisningsansvarig
Konstfack är Sveriges största konst- och designhögskola med ca 900 studenter och 200 anställda. Vi erbjuder utbildningar på kandidat- och masternivå inom konst, konsthantverk och design samt lärarutbildning. Gemensamt för våra utbildningar är att de vilar på konstnärlig grund. De flesta lärarna är deltidsanställda och bedriver egen yrkesverksamhet vid sidan av undervisningen. Konstfack strävar efter att vara en jämställd arbetsplats och verkar för mångfald och jämlikhet. Konstfack söker Redovisningsansvarig Konstfack förstärker nu sin ekonomienhet med en redovisningsansvarig. Ekonomienheten består av fem personer, varav en arbetar med inköps-/upphandlingsfrågor. Nu söker vi söker dig som vill ansvara för att en hög kvalitet hålls i den löpande redovisningen och i högskolans årsredovisning. Du bidrar till en effektiv ekonomistyrning samt en rättvisande rapportering av myndighetens verksamhet och resultat. Arbetsuppgifter Du kommer att ha ansvar för den övergripande redovisningen och boksluten samt för samordning och kva­li­tets­­­­­säkring av löpande redovisning. I detta ingår bland annat att: • Vara systemansvarig för ekonomisystemet • Arbeta med ekonomisk uppföljning och rapportering • Arbetsleda det dagliga redovisningsarbetet • Tillsammans med medarbetarna utveckla ekonomiska rutiner och policys • Arbeta med övrigt förekommande löpande ekonomiarbete på enheten Vi söker dig! Vi tror att du är en kommunikativ och drivande person som tycker att det är spännande att ut­veckla redovisningsarbetet i samklang med högskolans kärnverksamhet – utbildning och forskning inom det konstnärliga området. Du är van vid att arbeta självständigt och ta egna initiativ, är strukturerad och har ett gott ordningssinne och tycker om att tillsammans med medarbetare driva och utveckla ansvarsområden, arbetsuppgifter och rutiner. Vi söker dig som har högskoleutbildning i ekonomi med inriktning mot redovisning eller motsvarande erfarenhet. Vi vill gärna att du har tidigare erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete från statlig verksamhet, helst från högskola eller universitet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso. Du är van användare av Office-paketet och har mycket goda kunskaper i Excel. Du ska ha en god analytisk och pedagogisk förmåga som bidrar till att stödja verksamheten i redo­visnings- och ekonomistyrningsfrågor och vara drivande i utvecklingen av högskolans rutiner och arbetssätt. Vi tror att du gillar att ha mycket kontakter och samarbeta med andra, ge service, är flexibel och prestigelös. Du har lätt för att lära, är noggrann samt har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Då arbetet som redovisningsansvarig innebär täta kontakter med olika parter på skolan kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och social kompetens. Anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller efter överenskommelse. Mer information Om du vill veta mer om anställningen kontakta Tord Ahlenius, ekonomichef, tel. 08-450 41 30 (fr.o.m. vecka 31), Elisabet Nordwall, förvaltningschef, tel. 0702-29 03 06 eller Johanna Öberg Pearson, personalhandläggare, tel. 08-450 41 10. Fackliga kontaktpersoner nås genom Konstfacks växel tel. 08-450 41 00. Ansökan Välkommen med din elektroniska ansökan i form av ett personligt brev och din CV, märkt med diarienummer PER 2013/125 senast den 12 augusti 2013. Läs mer på www.konstfack.se/ledigajobb där du kan logga in med din e-postadress och ett lösenord för att söka anställningen.
Företag: Konstfack
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig jobb, Redovisningsansvarig Stockholm, Redovisningsansvarig Konstfack
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig


Sök lediga jobb Kundservicemedarbetare Biltema Södertälje

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se