Kungsör jobb - lediga jobb

Kungsör jobb Kungsör jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kungsör. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kungsör. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. SJ IT söker Asset Manager- Stockholm

  2. Säljare till köksavdelningen- Nacka

  3. Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?- Stockholm

  4. Vaktmästare sökes till centrala Stockholm- Stockholm

  5. IT-supporttekniker- Stockholm

  6. Lärare i grundskolans tidigare år- Stockholm

  7. Behandlare till Öppenvårdsteamet- Södertälje

  8. Driven säljare till AutoPlan- Stockholm

  9. Erfaren Apotekschef- Huddinge

  10. Web Editor & Content Manager- Stockholm


Mer beskrivning

SJ IT söker Asset Manager
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande medarbetare. Som vår nya Asset Manager har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Om tjänsten Tjänsten syftar till att ansvara för Asset Management processen, vars syfte är att säkerställa att alla IT-tillgångar är under kontroll och finns beskrivna på tillräcklig detaljnivå för att säkra stabil och effektiv leverans med minimala åtgärdstider. I din roll ingår följande: Ansvarområden •Ansvar/utförare av Asset Manager processen •Kontinuerligt arbeta med att förbättra AM processen •Licenshantering/SAM •CMDB •Övriga fysiska och logiska assets •Nulägesarkitektur •Optimering av IT-tillgångar •Eskalering •Rapportera till teamledare IT-Driftstöd Arbetsuppgifter •Ansvarig för AM processen •Kvalitésäkra informationen som är nödvändig för processen •Integrera sourcing partners information till SJ ”domänen” •Driva aktiviteter enligt gällande konsolideringsplan •Föreslå optimerings- och konsolideringsplan •Driva uppdatering av nulägesarkitektur •Ta fram och driva förvaltningsplan för SJ:s tillgångar Din bakgrund •Akademisk utbildning eller motsvarande •Erfarenhet av tidigare arbete med Asset Management •Erfarenhet av drift och förvaltning •Erfarenhet av systemutveckling och/eller projektledning •Goda kunskaper och erfarenhet av ITIL •Erfarenhet av att arbeta i en outsourcad miljö För att lyckas i din roll är du en nätverkande person och har förmågan av att bygga upp effektiva, sociala och professionella nätverk för att nå ut med ditt budskap utanför sin gruppering. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänsten. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker Asset Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker Asset Manager

Säljare till köksavdelningen
Stockholmarnas byggvaruhus sedan 1903 Fredells Trävaru AB är ett komplett byggvaruhus beläget i Sickla och nu även i Knivsta. Vi omsätter cirka 700 Mkr och har drygt 230 anställda. Fredells ingår i den familjeägda koncernen Stockholms Trävaru AB. Fredells är en komplett byggleverantör som arbetar med helhetslösningar för kvalitetsmedvetna företag och privatpersoner i hela Stockholm - Uppsala regionen. Som anställd på Fredells har du bra utvecklingsmöjligheter. Vi arbetar inom många olika verksamhetsområden och tjänster vilket skapar förutsättningar för dig som vill utvecklas. Fredells exklusiva köksavdelning har målet att vara den mest attraktiva köksutställningen i Stockholm. Vi har just byggt om avdelningen för att kunna erbjuda Stockholmarna huvudstadens största och finaste köksutställning. Våra varumärken är Marbodal och Alsikekök. Utöver våra fina köksmärken består köksavdelningen av vitvaror, bänkskivor, diskbänkar, fläktar och diverse kökstillbehör. Om tjänsten Vi jobbar från idé till färdig produkt och vi erbjuder våra kunder en helhetslösning där vi hjälper till med montering, ombyggnader och inredningsförslag. Vi arbetar även i nära samarbete med avdelningen för Inredning- och förvaring.   Tjänsten innebär att du är delaktig i hela försäljningsprocessen, från första kontakten med kund till offertskrivning, tidsbokning och hembesök till att köket är monterat hemma hos kunden. Dina egenskaper och erfarenheter Ett av Fredells kärnvärden är konceptet Hjälper till, vilket innebär att du har en genuin känsla för service. Vi söker nu en driven, noggrann kökssäljare som gillar ett högt tempo. Vi vill att du har mångårig erfarenhet av försäljningsarbete, gärna från byggbranschen. Har du tidigare arbetat med projektförsäljning och/eller montering (montagelösningar) är det meriterande. Självklart har du ett stort intresse för kök, inredning, färg och form. Du bör även ha erfarenhet av något offerthanteringsprogram och det är starkt meriterande om du behärskar något ritprogram, idag arbetar vi med Configura och Winner. Körkort och gymnasiekompetens är ett krav. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiderna varierar och kvälls- och helgarbete ingår. Ansökan Välkommen att anmäla ditt intresse via vår hemsida http://www.fredells.com/om-fredells/lediga-jobb Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande.
Företag: Fredells Byggvaruhus
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till köksavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till köksavdelningen

Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?
GLM Rekrytering är ett unikt rekryteringsföretag för dig som behöver snabb och professionell hjälp med att hitta nya, duktiga medarbetare. Vi skräddarsyr en lösning efter ert rekryteringsbehov. Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre? Då är vi rätt plats för dig.  Moretime arbetar idag med fler än 1 500 kunder över hela landet. Vi är en av Sveriges ledande revisions- och ekonomibyråer med inriktning mot svenska tillväxtföretag. Moretimes affärsidé är att tillhandahålla en helhetslösning inom skatt, ekonomi och juridik till entreprenörer som driver eller etablerar små- och medelstora tillväxtföretag. Vi sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Läs mer om oss på www.moretimeoutsourcing.se Vi söker nu en person som vill utvecklas i sin karriär och växa tillsammans med oss Vi ser att du har en högskoleutbildning med inriktning revision. Förmodligen arbetar du idag på en större revisionsbyrå men känner att du kan och vill något mer. Men har du riktigt höga ambitioner kan du komma direkt från skolan. Hos oss arbetar man hårt och får lika mycket tillbaka. Vi ger dig ett nära arbete med kund och större ansvar. Vi uppskattar och värderar ditt arbete från första stund. Som person är du noggrann, affärsmässig, professionell, driftig och uppskattar att arbeta nära kunden i en konsultativ roll. Dina kollegor är sociala, positiva, stresståliga och trivs med personliga kontakter, vilket vi också tror att du gör. Arbetsuppgifter Arbetet består av att assistera en eller flera revisorer där ni tillsammans kommer att planera, genomföra och rapportera en revision. Vi arbetar nära kunderna och alltid med kundens intresse i fokus. Det innebär att du har ett stort eget ansvar och utrymme för att skapa egna kontakter såväl som din egen utveckling. Vi erbjuder dig En spännande och utvecklande tjänst i ett företag som ständigt växer och utvecklas och där man har kul på arbetet. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter hos oss. Tillträde och omfattning Omgående. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Låter det här intressant? Ta chansen! Välkommen med din ansökan här. Har du frågor går det bra att kontakta rekryteringsansvarig via mail på ida@glmrekrytering.se Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker löpande.
Företag: GLM Rekrytering (Global Labour Market AB)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?

Vaktmästare sökes till centrala Stockholm
Vaktmästeri och kontorsservice: Är Du en serviceinriktad person som söker nya utmaningar? Bemannia söker nu en Vaktmästare för uppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund. Tjänsten är ett längre heltidsuppdrag med start i början av september. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: - Administrativa uppgifter som dokumenthantering och kontanthantering - Reparationer och montering - Ansvara för det löpande underhållet av kopiatorer, skrivare & kortautomater - Lager- och godshantering - Posthantering Dina kvalifikationer: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Du är tekniskt lagd - Grundläggande datorkunskaper - Du kan uttrycka dig på svenska i tal och skrift - B-körkort Dina personliga egenskaper: Som person är Du serviceinriktad, stresstålig, samarbetsinriktad, och noggrann. Vi ser att du är tillmötesgående och kan hantera olika sorters människor och situationer på bästa sätt. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Vaktmästare, Stockholm" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vaktmästare sökes till centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vaktmästare sökes till centrala Stockholm

IT-supporttekniker
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Som IT-supporttekniker / onsitetekniker kommer du i huvudsak att jobba onsite men även via remoteverktyg för att hjälpa företagets användare med IT-relaterade frågor på arbetsplatsen. Kunden är verksam inom energibranschen och har drygt 30 000 anställda världen över. Uppdraget startar i början av augusti och kontoret är beläget i centrala Stockholms norra del. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara: - Installera, leverera och återta hårdvara - Support kring kundens hårdvara och mjukvara utifrån deras standard arbetsplats koncept - Jobba som Servicedeskagent i kundens 1: line vid behov. - Hantera ärenden via kundens ärendesystem - Hantera administrativa bitar i kundens asset system När det gäller mjukvara kommer du främst att jobba med kundens paketerade program, kontorsprogram, verksamhetsprogram och system och på hårdvarusidan kommer du att hantera datorer, skrivare, IT-utrustning i konferensrum (projektorer, videoutrustning) samt mobiltelefoner, olika tillbehör till datorer samt enklare nätverksärenden. Du kommer att bli anställd av Wise IT men jobba ute hos kund. Utbildning/Erfarenhet För att lyckas i denna roll tror vi att du har jobbat praktiskt med uppgifterna ovan på ett medelstort eller större företag och att du har ett par års erfarenhet av användaresupport i PC, Microsoft miljö inkl. Windows Mobile och Android. Som person ser vi gärna en person med social kompetens och glatt humör som har vana av att både jobba i team och mer självständigt. Det är även viktigt att du har förmågan att ta egna initiativ utifrån kundens standardarbetsplatskoncept och har förståelsen att kunden är i fokus. Vi ser även att du har kunskaper inom dessa områden: – Stationära datorer såväl som laptops -Mobiltelefoner/Windows Mobile/ Google Android -Multiskrivare -Windows XP, Windows 7 -MS Office 2002/2003/2007 -Outlook -Active Directory -LAN -Wireless -Ärendehanteringssystem och Asset system Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på ”Sök jobbet”- knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Jon Persson på telefon 08 - 555 350 01. Välkommen med din ansökan! Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga IT-supporttekniker jobb, IT-supporttekniker Stockholm, IT-supporttekniker Wise IT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-supporttekniker

Lärare i grundskolans tidigare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enbacksskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enbacksskolan är en lysande stjärna på Stockholms stjärnhimmel. Vår skola ligger precis i närheten av Spånga kyrka och Spånga IP. 1 plats(er). Legitimerad och behörig lärare för de lägre åldrarna i NO, teknik och svenska. Gärna SvA Lärare i de lägre åldrarna. Legitimerad och behörig lärare för de lägre åldrarna i NO, teknik och svenska. Gärna SvA. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Tidigare erfarenhet av undervisning för de lägre åldrarna. Varaktighet: Tillsvidare. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr.rektor Carina Abrahamsson,08-50803924 Kenneth Bergman, Lärare, 08-508 03 900 (facklig) Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Enbacksskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

Behandlare till Öppenvårdsteamet
ARBETSUPPGIFTER Uppsökargruppen ansvarar för motivationsarbete, bedömning, och transporter av personer som har ett tungt missbruk och som vistas i centrala Södertälje. De gör även individuella uppsök när det gäller personer som avbrutit sitt behandlingsprogram inom öppenvårdsteamet eller försvunnit ur kontakten för en socialsekreterare. Uppsökarna ansvarar för en öppen verksamhet dit personer kan komma direkt till öppenvårdsteamet och få information och hjälp att kontakta myndighet och den lokala beroendemottagningen. Vi dokumenterar i ProCapita. KVALIFIKATIONER Du bör ha socionomutbildning, socialpedagog eller annan beteendevetenskaplig högskoleutbildning som bedöms likvärdig. Du kan ha behandlingsassistent utbildning från en KY utbildning eller folkhögskola. Erfarenhet av arbete med tungt missbruk och kunskaper i missbruk och beroende. För arbetet krävs personlig lämplighet och goda samverkansegenskaper. Körkort erfordras Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Vuxenenheten - Missbruk och psykiatri
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Behandlare till Öppenvårdsteamet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behandlare till Öppenvårdsteamet

Driven säljare till AutoPlan
AutoPlan Presentation Är du en relationsskapande och lyhörd person som brinner för att göra affärer, stora som små? Då tycker vi att du ska läsa vidare. Till AutoPlan, en del av Swedbankkoncernen, söker vi nu en driven säljare med gedigen erfarenhet av tjänsteförsäljning. Tjänsten är tillsvidare och på heltid med placering i moderna lokaler på företagets huvudkontor. Du kommer att ingå i ett team om sex personer inom AutoPlan Bilförsäljning. Intervjuer och urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Hos AutoPlan erbjuds du en självständig tjänst med eget ansvar att utveckla affärer och relationer. Ditt arbete innebär framför allt att öka nyttjandegraden av vår bilförsäljningstjänst hos våra befintliga kunder. Försäljningen av bilarna sker via nätauktioner och vi har idag mer än 500 bilhandlare som är knutna till vår tjänst. Din uppgift blir att bearbeta nya och befintliga kunder, i huvudsak via telefon men även i fysiska möten, du följer upp förfrågningar och säljaktiviteter i en kultur som präglas av en öppen och prestigelös atmosfär. Du gillar att arbeta i en miljö med höga ambitioner där det är upp till dig att skapa dina egna förutsättningar för att göra skillnad och lyckas. Du motiveras av att göra affärer och prestera goda resultat. Du kommer att ha kontakt med kunder, externa leverantörer och bilhandlare. Det är en fördel om du har ett stort intresse för bilar och det är meriterande med tidigare arbetserfarenhet från bilbranschen. Utbildning/erfarenhet För att lyckas i rollen som säljare tror vi att du har minst fem till tio års erfarenhet av uppsökande tjänsteförsäljning med dokumenterat goda försäljningsresultat. Du är en strukturerad person som följer en affär från ax till limpa. Du har en relevant eftergymnasial utbildning och någon form av säljutbildning. Du har mycket goda kunskaper svenska, i både tal och skrift. Du är en relationsskapande och lyhörd person som brinner för att identifiera nya affärsmöjligheter. Du är engagerad, uthållig och målinriktad i ditt säljarbete samtidigt som du är strukturerad och självgående vid dina affärskontakter. Vidare så drivs du av att göra affärer, både via telefon och ute hos kund där du är en skicklig förhandlare. Förmåner Som anställd i Swedbank koncernen kommer du att ta del av Swedbanks förmånspaket. Företagsbeskrivning AutoPlan är ett affärsområde inom Swedbank Finans. AutoPlan finansierar och administrerar vagnparker för stora och medelstora företag. Det innebär att vi hanterar allt som har att göra med deras fordonsinnehav, där försäljningen av bilen är en viktig affär. Idag säljer vi ca 6500 fordon till olika bilhandlare via en webbaserad tjänst. Företagets hemsida www.autoplan.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: AutoPlan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Driven säljare till AutoPlan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven säljare till AutoPlan

Erfaren Apotekschef
**** Om Apotek Hjärtat **** Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom personligt bemötande, bredare sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 300 apotek runt om i landet. Omsättningen är drygt 9 miljarder kronor. Vi på Apotek Hjärtat vet precis vart vi vill: till ett Sverige där människor mår ännu bättre. För att komma dit krävs att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi kan arbeta tillsammans för att genomföra nya idéer. Helt enkelt för att vi är ett apotek med stort hjärta. Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid - och din egen. Vi har en platt organisation och flera möjliga karriärvägar. För på Sveriges största apotekskedja är inflytande på riktigt. Huvudsaken är att vi är på väg mot samma mål: att ge varje kund bättre hälsa och större välbefinnande. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!   Erfaren Apotekschef Vi söker nu en apotekschef till Apotek Hjärtat Huddinge Centrum. Vi är idag 10 medarbetare på apoteket, exklusive dig som apotekschef. Du välkomnas till en omväxlande arbetsplats med mycket glädje och skratt. Det går bra för oss i Huddinge, vi har bra kundströmmar och en god omsättning. Dessutom renoverades hela apoteket i början av året. Våra öppettider är vardagar 9-19, lördagar 10-16 samt söndagar 11-16. Om du inte bor i Huddinge så tar du dig enkelt till oss med både bil och kollektivtrafik. Vårt apotek ligger mindre än tre minuter från pendeltågsstationen. Låter detta som ett uppdrag för dig? Sök då tjänsten redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig bättre. Din utmaning  Som apotekschef på Apotek Hjärtat har du det övergripande ansvaret för resultat-, drift-, personal- och farmacevtiska frågor på ditt apotek. Du arbetar löpande med att se till att apotekets strategier följs och att uppsatta verksamhetsmål uppnås. Som personalchef på Apotek Hjärtat leder du personalen i deras arbete. Det innebär också att motivera och coacha dem i deras dagliga arbete och utveckling. Det här söker vi hos dig För att lyckas med ditt arbete behöver du vara en drivkraftig person med ledarskapsintresse och ett affärsmässigt tänkande. Du är effektiv, initiativrik, mål- och resultatorienterad och ser verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv. Som apotekschef bör du ha förmågan att motivera, stödja och utveckla din personal- få dem att följa med oss på vägen mot att bli framtidens apotek. Du är legitimerad apotekare eller receptarie. Vi ser det som en merit om du har flera års ledarskapserfarenhet men är även intresserade av att komma i kontakt med dig som har kortare erfarenhet men har en ambition att utvecklas i din chefsroll. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag som växer och utvecklas. Detta medför många utmaningar för dig som är flexibel, gillar utmaningar och är nyfiken. Vi erbjuder även en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med din regionchef. För att våra medarbetare ska kunna utvecklas tillsammans med oss har vi tydliga karriärvägar, lokala och regionala specialistroller och utbildningsprogram. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde sker i september eller enligt överenskommelse. Rekryteringen görs löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta regionchef Katarina Hultén på telefon 070-912 25 91    Är du på väg mot nya möjligheter?
Företag: Apotek Hjärtat
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Apotekschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Apotekschef

Web Editor & Content Manager
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och en marknadsmässig lön viktigt för dig? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker nu för kunds räkning en Web Editor & Content Manager. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals och startar omgående. Uppdraget beräknas pågå till den 30 maj 2014.  Vår kund är ett finansbolag och är verksamma på en internationell arena. Den här tjänsten är placerad i Stockholm och man rapporterar till Marknadsavdelningen i USA. Ditt uppdrag Som Web Editor & Content Manager ansvarar du för företagets finansiella information på webben. Bland annat sprider du information om företagets tjänster och produkter i digitala kanaler, skapar och publicerar nyhetsbrev, tar fram bannerkampanjer samt arbetar kontinuerligt med att öka den digitala närvaron för företaget. Du ansvarar för att initiera och genomföra marknadskampanjer som syftar till att öka trafik till hemsidan, skapa en användarvänlig webb och optimera online-aktiviteter. Inom ramen för detta arbetar du kontinuerligt med sökmotorsoptimering både on-page och off-page. Du är väl insatt i och uppdaterad inom online marketing och känner de senaste trenderna på området. Din bakgrund Vi söker dig som har en akademisk examen inom marknadsföring och kommunikation. Du har med fördel arbetat i en roll som web editor, copywriter eller projektledare inom digital kommunikation. Du har tidigare visat goda resultat inom online marknadsföring. Du har utöver detta en bakgrund och erfarenhet från finansiella sektorn. Som person är du självgående, kommunikativ och gillar att jobba i team med andra. Du är van vid internationella arbetsmiljöer och att ha kollegor från hela världen runt omkring dig. Av dina vänner och kollegor beskrivs du som en person som lever för webben och älskar att kommunicera i digitala kanaler. Då företagets koncernspråk är engelska förutsätter vi att du pratar och skriver engelska flytande och vill såklart även ta emot din ansökan på engelska. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna konsultchef Alexandra Schröder på alexandra.schroder@wiseprofessionals.se - tyvärr finns ingen möjlighet att besvara frågor per telefon. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Web Editor & Content Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Web Editor & Content Manager


Sök lediga jobb Kungsör

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se