Kvalificerad VD sekreterare till snabbväxande Tech bolag lediga jobb

Kvalificerad VD sekreterare till snabbväxande Tech bolag jobb Kvalificerad VD sekreterare till snabbväxande Tech bolag jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kvalificerad VD sekreterare till snabbväxande Tech bolag. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kvalificerad VD sekreterare till snabbväxande Tech bolag. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Account Manager Stockholm!- Stockholm

  2. Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag- Stockholm

  3. Förskollärare i förskolan- Sollentuna

  4. Lågstadielärare: Hjälp oss att bygga en fantastisk skola- Stockholm

  5. Assistent på deltid till företag vid Globen- Stockholm

  6. Medicinsk sekreterare- Stockholm

  7. Barnskötare i förskolan- Sollentuna

  8. Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  9. Executive Assistant for a part time assignment- Stockholm

  10. Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola?- Stockholm


Mer beskrivning

Account Manager Stockholm!
Telavox är en leverantör av telefoni- och växeltjänster till svenska företag. Med vår egenutvecklade virtuella växel, en dynamisk paketering och ett tilltalande gränssnitt kan vi erbjuda en skräddarsydd lösning för kundens hela kommunikationsbehov. Vår starka produkt och våra drivande medarbetare gör att företaget expanderar kraftig. Vi är en Di Gasell 2010, 2011, 2012 och kom förra året på 4:e plats på Veckans Affärers lista över Superföretag. Telavox är inne i en spännande fas och fortsätter att expandera! Vi behöver nu två till Account Managers till vårt centrala kontor i Stockholm. Hos oss får du arbeta i en miljö med högt tempo och framåtanda. Vårt provisionssystem saknar tak och du har därför möjlighet till höga löner. Tjänsten innebär att du genom telefonsamtal och nätverk tar kontakt med potentiella kunder och bokar in möten. Vid ert möte, som i regel sker hos kunden, presenterar du Telavox tjänster och utifrån kundens behov skräddarsyr du en offert. Vår flexibla paketering gör att du kan erbjuda mycket konkurrenskraftiga lösningar, vilket ger dig goda förutsättningar att bli en framgångsrik Account Manager. Din profil Vi söker en utåtriktad och mycket driven person som inte är rädd för att ta nya kontakter. Du har ett par års erfarenhet av olika typer av försäljning, gärna B2B, och trivs med att göra affärer i mötet med kunden. Du har lätt för att formulera dig i tal och skrift och månar om att i alla situationer ge ett professionellt intryck. För oss är ditt engagemang din viktigaste tillgång och en förutsättning för att tjänsten ska bli din. Vi erbjuder * Vi erbjuder dig en rolig tjänst i ett växande företag * Du arbetar med en mycket konkurrenskraftig produkt som ständigt tar nya marknadsandelar * Du har ett provisionssystem utan tak som ger möjlighet till höga inkomster Telavox som arbetsgivare kommer inte att göra dig besviken. Vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Vår filosofi är att det ska vara roligt att arbeta hos oss! Därför kommer tävlingar, AW och olika typer av evenemang vara ett återkommande inslag i din anställning. Vidare hoppas vi också kunna ge dig en utveckling både kunskaps- och karriärsmässigt med olika typer av utbildningar och individuell uppföljning. Har du några frågor om tjänsten eller Telavox, hör gärna av dig till HR-ansvarig Mikael Wirén på 040-622 00 10. OBS! Om du representerar ett bemannings- eller annonsföretag önskar vi inte bli uppringda utan hänvisar vänligen men bestämt till jobb@telavox.se. Fakta Anställningsform: Tillsvidare (6 månaders provanställning) Tjänstgöringsgrad: Heltid Lön: Grundlön och provision Tillträde: Enligt överenskommelse                                                Sista ansökningsdatum: 2013-07-11, löpande urval sker så ansök så snart som möjligt. Sök tjänsten genom att fylla i formuläret nedan. För att gå vidare i rekryteringsprocessen måste du bifoga både CV och personligt brev. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen skriv till jobb@telavox.se så kommer vi att svara dig så snart vi kan.
Företag: Telavox AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager Stockholm! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager Stockholm!

Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag
TNG Group AB Om uppdragsgivaren Vår kund är ett fastighetsbolag med lokaler vid Danvikstull i närheten av Slussen. De går in i ett större projekt och har behov av en person som vill kombinera sin administrativa förmåga med sina redovisningskunskaper. Uppdraget beräknas starta vecka 32 med intervjuer under vecka 31. Tjänsten är på heltid, och uppdraget beräknas att pågå till mitten av november. Dock finns goda möjligheter till att uppdraget förlängs därefter. Beskrivning av tjänsten Som administratör/ekonom på detta uppdrag kommer din huvudsakliga uppgift vara att avlasta redovisningschefen. Detta innebär arbetsuppgifter av både administrativ natur såsom administrering av firmatecknare, sökning i Excel-filer men även fakturahantering samt färdigställande av moms- och skattedeklarationer. Då detta rör sig om ett projekt så kan det tillkomma andra arbetsuppgifter av liknande form. Vem är du? Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent tidigare, men som vill kombinera dessa kunskaper med administrativa arbetsuppgifter. Du bör ha vana av att vara del av projekt och är van vid att arbetsdagar kan se lite olika. Du motiveras av att vara med och bidra till att nå målet tillsammans med dina kollegor. Då projektet involverar en del av dina kollegor ställer det krav på din flexibilitet och självständighet. Du har goda kunskaper i Excel. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Sinisa Strbac. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag

Förskollärare i förskolan
Töjnaskolan är en Förskola och F-6 skola som är belägen i centrala Sollentuna i ett villa/radhusområde. Vi sätter alltid i barnet i centrum.  Vårt mål är att bli Sollentunas bästa skola! Vi satsar på framtiden och söker dig som är en driftig, duktig och flexibel förskollärare. Du kommer att arbeta på förskolan Igelkotten med de yngre barnen och vi förväntar oss att du har ett professionellt förhållningssätt gentemot barn, föräldrar och övrig personal. Vi ser möjligheterna i ett flexibelt arbetssätt och vår styrka är att vi ser hela förskolan som en enhet. Vi arbetar framgångsrikt med vår gemensamma värdegrund och verksamheten bygger på den forskning som finns idag.Vi utgår alltid ifrån barnets utveckling och intresse.   Du måste vara väl förtrogen med våra styrdokument och kunnig i att hantera olika typer av tekniska verktyg, som tex "lärplattor". Eftersom en stor del av verksamheten bedrivs utomhus måste du verkligen tycka om att vara ute.Det är ett extra plus om du behärskar att spela ett instrument, då vi gärna vill få in skapande i olika former. Vi söker dig som vill arbeta heltid 100%. Välkommen med Din ansökan! Med vänlig hälsning Siv Kevin biträdande rektor
Företag: Sollentuna Kommun
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare i förskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare i förskolan

Lågstadielärare: Hjälp oss att bygga en fantastisk skola
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Bromstensskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. På Bromstensskolan går ungefär 450 elever från förskoleklass upp till år 6, med ungefär 25 elever i varje klass. Skolan ligger i Spånga, strax nordväst om Stockholm och har funnits här i mer än 100 år. Vi har en härlig skolgård med fotbollsplan, klätterställningar och en stor amfiteater där vi kan samlas vid avslutningar, insjungning av våren och andra högtider. Lite fler än 60 personer arbetar här, de flesta är pedagoger och arbetar i klasserna eller i fritidsverksamheten, men vi har även ett elevhälsoteam, ett eget tillagningskök och administrativ personal. Skolan har fyra fritidsavdelningar för de yngre barnen och en fritidsklubb för eleverna på mellanstadiet. Varje fritids har egna lokaler och vi försöker samarbeta så mycket vi kan för att skapa en stark vi-känsla på skolan. Ungefär hälften av eleverna har en annan kulturell bakgrund än svensk, så vi har många berikande kopplingar ut till övriga världen. Vi ser vår mångfald som en styrka och försöker ta till vara på det vi kan lära oss av olika kulturer. Sedan höstterminen 2012 finns en helt ny skolledning som leder arbetet med att göra Bromstensskolan till en fantastisk skola. Hur det arbetet ska gå till kan du läsa om under rubriken "Vision" och "Arbetssätt" på vår hemsida http://www.bromstensskolan.stockholm.se. Vi har stort fokus på vårt kvalitetsarbete, eftersom vi tror att goda rutiner är en viktig förutsättning för en väl fungerande skola. Mer om detta kan du läsa på adressen http://www.bromstensskolan.org. 1 plats(er). En heltidstjänst, tillsvidareanställning Vi i Bromstensskolan söker dig, en erfaren, engagerad och positiv lärare till lågstadiet, som älskar att undervisa och vill delta i vårt arbete att skapa en skola i världsklass. Vi kan erbjuda dig en fast tjänst, där du undervisar och bedömer eleverna, får dem att växa, samtidigt som du är med och vidareutvecklar vår skola mot vår vision. Vi har höga förväntningar på dig och ditt engagemang, och kan i gengäld lova dig ett mycket spännande uppdrag, där du kommer få vara med och forma vår nya skola. Lärarna på lågstadiet möter upp sin klass i förskoleklassen och tillsammans med förskollärarna lägger man grunden för arbetet i grundskolan. Läraren följer sedan med sin klass upp på lågstadiet där man tillsammans med de andra lärarna och fritidspersonalen i årskursen hjälper eleverna att nå läroplanens alla mål. Grundkrav • Du har behörighetsgivande lärarexamen upp till minst årskurs 3. • Du är självständig, drivande och har ett brinnande engagemang för eleverna. • Du har lätt att samarbeta med annan pedagogisk personal. • Du trivs med tydliga och gemensamma rutiner och strukturer och vill medverka i vårt arbete att bygga upp ett kvalitetssystem i världsklass. Löneform: Månadslön. Månadslön enligt avtal Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Meriterande erfarenheter: • konkret erfarenhet av formativ bedömning. • Goda kunskaper inom IT. • Tidigare erfarenhet av undervisning på lågstadiet. Varaktighet: Tillsvidare. Tills vidare Arbetstid: Dagtid. Heltid ferieanställning. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Per Hansson,08-508 037 02 Malin Levelius, Biträdande rektor, 08-508 037 03, 076-120 37 03, malin.levelius@stockholm.se Christine Lundén, Lärare (Lärarförbundet), 08-50803700, christine.lunden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12. 12 augusti 2013
Företag: Stockholms stad; Bromstensskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Lågstadielärare: Hjälp oss att bygga en fantastisk skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lågstadielärare: Hjälp oss att bygga en fantastisk skola

Assistent på deltid till företag vid Globen
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en kontorsassistent med erfarenhet av kommunaktion till en av våra kunder, ett energiföretag, som har sitt Stockholmskontor vid Globen i södra Stockholm. Rollen som kontorsassistent är mycket varierande. Den består av reception, VD assistent samt kommunikatör. Reception: Ta emot besökare. Påfyllning av kaffe i maskinen, hålla ordning i pentry, utfärdande av nyckelbrickor, beställningar av passerkort, handha administration av lånekort, administrera bud och paket. Hjälpa till vid konferenser och större möten, lunchbeställningar, beställa taxi, inventering och beställning av kontorsmaterial, kontakt med städfirman, bevaka att städavtal, blomavtal följs mm. Inskanning av dokument, utskrifter och utskick, genomgång och uppdatering av avtalsbas, uppdatera kundregister, kontera fakturor. Som VD-ass tillkommer även att stötta Vd:n med varierade saker som textframställning, förbereda möten, skriva protokoll, ansvara för utskrifter och administration av utskick. Vidare kommer du även att arbeta med översättningar på engelska samt skriva texter på såväl svenska som engelska. Rollen kommer även innefatta arbete med intranät/webbsida, hjälpa till att planera event och aktiviteter samt övriga arbetsuppgifter som kan förekomma inom kommunikation. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag som startar 2 september och är långsiktigt. Tjänsten är på deltid, 50 %, med arbete fyra dagar per vecka. Vem är du? Du har tidigare erfarenhet från ovanstående uppgifter i en roll som assistent eller liknande samt har arbetat med eller har utbildning inom kommunikation. Dina datorkunskaper i MS Office är mycket goda. Engelska är ett krav då det är företagets koncernspråk och något du regelbundet kommer att arbeta med. Du har även tidigare arbetat med översättning i det engelska språket. Som person är du mycket serviceminded, noggrann och strukturerad. Du kan arbeta självgående, är proaktiv och tar för dig i arbetet, ser vad som behövs göras. Du är även kommunaktiv och tycker om att vara ansiktet utåt. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent på deltid till företag vid Globen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent på deltid till företag vid Globen

Medicinsk sekreterare
Medicinsk administration S:t Eriks Ögonsjukhus AB är ett av Europas ledande ögonsjukhus. Vi bedriver både planerad och akut ögonsjukvård och tar varje år emot drygt 200 000 patientbesök från Sverige och utlandet. Som universitetssjukhus driver vi tillsammans med Karolinska Institutet forskning, utveckling och utbildning inom ögonsjukvård. S:t Eriks Ögonsjukhus har 370 anställda och ägs av Stockholms läns landsting. Arbetsuppgifter: Till Kliniken för främre segmentet, glaukom, neurooftalmologi och ögonplastik på Kungsholmen söker vi nu en medicinsk sekreterare. Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete som framförallt innebär att vara ett administrativt stöd och att ge god service till patienter och medarbetare. • Telefontid/bokning/patientförfrågningar • KVÅ-registrering/fakturering • Övrig telefonservice internt • Remisshantering • Posthantering • Kvalitetsregister • Utskrifter av brev och intyg • Viss journalskrivning i journalsystemet Take Care • Sedvanliga sekreteraruppgifter Kvalifikationer: Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare med goda kunskaper inom det svenska språket. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och positivt inställd till de uppgifter och utmaningar som du ställs inför. Du är en driven person som gillar att ta ansvar och vill vara med att utveckla arbetssätt och rutiner. Du är van vid att arbeta självständigt och kan organisera ditt arbete effektivt. Det är viktigt att du är noggrann och ansvarstagande i en stundtals stressig miljö och att du har lätt att samarbeta med andra. Det är också viktigt att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och vill vara med i utvecklingen av den medicinska administrationen. Övrig information: På S:t Erik uppmuntrar vi till nytänkande och kompetensutveckling. Vi satsar på hälsofrämjande arbetsplatser och en god arbetsmiljö. Vi erbjuder bland annat våra medarbetare friskvårdsersättning och olika hälsofrämjande aktiviteter. www.sankterik.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: S:t Eriks Ögonsjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinsk sekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinsk sekreterare

Barnskötare i förskolan
Töjnaskolan är en Förskola och F-6 skola som är belägen i centrala Sollentuna i ett villa/radhusområde. Vi sätter alltid i barnet i centrum.  Vårt mål är att bli Sollentunas bästa skola! Vi satsar på framtiden och söker dig som är en driftig, duktig och flexibel barnskötare. Du kommer att arbeta på förskolan Igelkotten och vi förväntar oss att du har ett professionellt förhållningssätt gentemot barn, föräldrar och övrig personal. Vi ser möjligheterna i ett flexibelt arbetssätt och vår styrka är att vi ser hela förskolan som en enhet. Vi arbetar framgångsrikt med vår gemensamma värdegrund och verksamheten bygger på den forskning som finns idag.Vi utgår alltid ifrån barnets utveckling och intresse.   Du måste vara väl förtrogen med våra styrdokument och kunnig i att hantera olika typer av tekniska verktyg, som tex "lärplattor". Eftersom en stor del av verksamheten bedrivs utomhus måste du verkligen tycka om att vara ute.Det är ett extra plus om du behärskar att spela ett instrument, då vi gärna vill få in skapande i olika former. Vi söker dig som vill arbeta heltid 100%. Välkommen med Din ansökan! Med vänlig hälsning Siv Kevin biträdande rektor
Företag: Sollentuna Kommun
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare i förskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare i förskolan

Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt erfarna redovisningsassistenter. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som redovisningsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av löpande bokföring, redovisning och avstämninigar med mera. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en allmän annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som redovisningsassistent via Wise Professionals i Stockholm. Håll även utkik på vår hemsida efter de uppdrag vi har som är riktade mot någon av våra kunder. Din bakgrund För rollen som redovisningsassistent söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet som redovisningsassistent eller liknande arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i ett eller flera ekonomisystem. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetsam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor angående uppdraget vänligen kontakta kandidatansvarig Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet

Executive Assistant for a part time assignment
MultiMind Bemanning AB offers staffing and recrutiment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT. MultiMind Bemanning is looking for an Executive Assistant to an international company specialized in developing enterprise software products. The company has its Nordic head office located in Stockholm. This is a three month long part time assignment with great chances for a prolongation. In this role you will act as an ambassador for the Director, both internally and externally. You will ensure smooth and seamless integration and management of the Director’s office, applying pro-activity, initiative, discretion and confidentiality to all tasks. The role will also include to ensure that the Director and his management team operate as effectively as possible. Key Areas of Responsibility: • Proactive diary management • To deal with incoming email • Schedule weekly/monthly conference calls with management team and key stakeholders Globally, collect agenda items, attend, minute and distribute • Meeting agenda and presentation deliverables preparation • Extensive time and travel management. • Handling executives agendas during major events and provide on site support if required • Facilitate information flow between International Management team and other internal / external groups • Help support communication and co-ordination across the country communities • Process purchase orders and iprocurement requests • Responsible for booking and management of team and extended team off sites meetings • Action VP’s expense claims in a timely manner • Daily monitoring email approval requests • Responsible for monitoring approvals with VP • Internal and external meetings and event organisation • Management of ad-hoc projects and project management to solution on behalf of the VP • 100% discretion applied to confidential information Success Criteria: • Enable the Director to work as efficiently and effectively as possible • Presents a professional image both internally and externally at all times • Exceptional time management skills • Strong communication skills • Error free and timely correspondence • Use initiative appropriate to position and demonstrates a high degree of pro-activity • Responsible for ensuring the reputation of the VP is maintained at a high level Essential Experience and Professional Qualification Requirements & Personal Competencies Required: • Operated at EA level or similar for min of 3 years in a large corporate environment. • Excellent written and spoken command of English • High level of practical knowledge of tools and applications • Understanding of managerial, financial and administrative processes • Mature and professional behaviour • Able to act autonomously with limited supervision • Creative thinker and problem solution finder • Excellent organisational skills and results orientated • Project Management skills • Experienced in dealing at an Executive level both internally and externally • Intermediate level skills in Office tools and internet services • Able to work in confidence with confidential matters. • Ability to work under pressured deadlines • Ability to make decisions and be assertive where appropriate • Diplomatic and tactful • Self starter / works on own initiative • Able to take effective action without always knowing the total picture • Service minded
Företag: MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Executive Assistant for a part time assignment jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Executive Assistant for a part time assignment

Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola?
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Bromstensskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. På Bromstensskolan går ungefär 450 elever från förskoleklass upp till år 6, med ungefär 25 elever i varje klass. Skolan ligger i Spånga, strax nordväst om Stockholm och har funnits här i mer än 100 år. Vi har en härlig skolgård med fotbollsplan, klätterställningar och en stor amfiteater där vi kan samlas vid avslutningar, insjungning av våren och andra högtider. Lite fler än 60 personer arbetar här, de flesta är pedagoger och arbetar i klasserna eller i fritidsverksamheten, men vi har även ett elevhälsoteam, ett eget tillagningskök och administrativ personal. Skolan har fyra fritidsavdelningar för de yngre barnen och en fritidsklubb för eleverna på mellanstadiet. Varje fritids har egna lokaler och vi försöker samarbeta så mycket vi kan för att skapa en stark vi-känsla på skolan. Ungefär hälften av eleverna har en annan kulturell bakgrund än svensk, så vi har många berikande kopplingar ut till övriga världen. Vi ser vår mångfald som en styrka och försöker ta till vara på det vi kan lära oss av olika kulturer. Sedan höstterminen 2012 finns en helt ny skolledning som leder arbetet med att göra Bromstensskolan till en fantastisk skola. Hur det arbetet ska gå till kan du läsa om under rubriken "Vision" och "Arbetssätt" på vår hemsida http://www.bromstensskolan.stockholm.se. Vi har stort fokus på vårt kvalitetsarbete, eftersom vi tror att goda rutiner är en viktig förutsättning för en väl fungerande skola. Mer om detta kan du läsa på adressen http://www.bromstensskolan.org. 2 plats(er). Två heltidstjänster, tillsvidareanställning Vi söker dig, en erfaren, engagerad och positiv fritidspedagog, som älskar att hjälpa barn att utvecklas och vill delta i vårt arbete att skapa en skola i världsklass. Du kommer att ingå i ett arbetslag där lärare och fritidspersonal tillsammans arbetar kring elever i en årskurs. På förmiddagarna stödjer du elevernas utveckling genom att delta i lektioner och på eftermiddagen leder du verksamheten på fritids tillsammans med dina kollegor. Du kan också komma att ha en ansvarig roll i arbetet med skolans rastverksamhet. Vi kan erbjuda dig en fast tjänst, där du planerar, genomför och följer upp verksamheten enligt läroplanens mål, där du får eleverna att växa, samtidigt som du är med och vidareutvecklar vår skola. Vi har höga förväntningar på dig och ditt engagemang och kan i gengäld lova dig ett mycket spännande uppdrag, där du kommer vara med och forma vår nya skola. Vi är nyfikna på dina tankar om hur man skapar en riktigt bra fritidsverksamhet och ber dig därför att, utöver din ansökan, besvara följande frågor: 1. Varför vill du arbeta just hos oss? 2. Vad anser du vara de viktigaste uppgifterna för en pedagog på fritids? 3. Vilka är dina bästa konkreta idéer för att utveckla ett fantastiskt fritids? - Du ska vara utbildad fritidspedagog eller ha likvärdig utbildning. - Du måste vara väl insatt i läroplanens mål och kan konkret beskriva hur du arbetar för att nå dessa mål. - Du måste vara lyhörd för verksamhetens krav och har lätt att anpassa dina arbetssätt till olika förutsättningar. - Du måste ha lätt att agera etisk förebild för eleverna och kan på ett naturligt sätt kommunicera din värdegrund i ord och handling. Löneform: Månadslön. Månadslön enligt avtal Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. - Du bör ha erfarenhet av arbete inom fritidsverksamhet. - Om du har haft en ledande roll i utvecklingsarbetet inom fritids är detta meriterande. Varaktighet: Tillsvidare. Tills vidare Arbetstid: Dagtid. Heltid enligt avtal. Schema med varierande tider under veckan. Tjänsterna är tillgängliga under förutsättning att de inte tas i anspråk av någon som redan är anställd inom Stockholms stad. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Per Hansson,08-508 037 02 Malin Levelius, Biträdande rektor, 08-508 037 03, 076-120 37 03, malin.levelius@stockholm.se Christine Lundén, Lärare (Lärarförbundet), 08-50803700, christine.lunden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12. 12 augusti 2013
Företag: Stockholms stad; Bromstensskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola?


Sök lediga jobb Kvalificerad VD sekreterare till snabbväxande Tech bolag

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se