Kyltekniker i Stockholm_mälardalen sökes jobb - lediga jobb

Kyltekniker i Stockholm_mälardalen sökes jobb Kyltekniker i Stockholm_mälardalen sökes jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kyltekniker i Stockholm_mälardalen sökes. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kyltekniker i Stockholm_mälardalen sökes. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Biluthyrare till vår station Arlanda- Sigtuna

  2. Extrajobb som barnvakt i höst, Solna- Solna

  3. Grundskolelärare- Stockholm

  4. Orderplockare med erfarenhet av kötthantering!- Stockholm

  5. jobba deltid som eventsäljare- Stockholm

  6. Mediasäljare söks omgående, Generös provision!- Stockholm

  7. Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare- Stockholm

  8. Glatt supportgäng söker ny kollega- Stockholm

  9. Lånehandläggare till Creditfinder- Stockholm

  10. Projektkoordinator och VD-assistent- Stockholm


Mer beskrivning

Biluthyrare till vår station Arlanda
Fler och fler upptäcker fördelarna med att hyra bil för att kunna vara flexibel och välja bil efter tillfälle och behov. Europcar är Europas ledande biluthyrningsföretag och finns representerat med 3 500 stationer och 195 000 bilar i 150 länder. I Sverige har Europcar 130 stationer och 5 500 bilar. Europcar drivs i Sverige av Europeisk Biluthyrning AB som är ett dotterbolag till Volkswagen Group Sverige AB. Flera år i rad har Europcar mottagit prestigefulla priser såsom Nordic Business Travel Award och Grand Travel Award för bästa hyrbilsföretag. Vi söker en positiv och driftig medarbetare med rätt attityd, driv, öppenhet och en vilja att utvecklas. Biluthyrare till vår station Arlanda flygplats Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete inom en framtidsbransch. För dig som brinner för att ge toppklassig service, skapa goda resultat och som trivs att samarbeta med andra människor är detta ett spännande jobb! Arbetets innehåll: Dina huvuduppgifter är att ta hand om de kunder som vill hyra bil hos oss, både företagskunder och privatkunder. Det innebär bl a att ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av bilhyror både per telefon, fax, mail och över disk. Utöver detta kommer du även att redovisa hyresavtal, hantera joursamtal, bemanna car return, samt andra vanligt förekommande kontorsuppgifter. Tjänsten är ett vikariat på heltid fram till årsskiftet med goda chanser till förlängning. Schemalagd under våra öppettider som är må-fr kl 6-24, lö kl 7-22 och sö kl 7-24. Vissa avvikelser kan förekomma. Kompetens: För att du ska trivas och vara rätt person för tjänsten är det en förutsättning att du har; * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt * Avslutat 3-årigt gymnasium * 1-2 års arbetslivserfarenhet från service både över disk och via telefon * Goda kunskaper i MS office-paketet * B-körkort * Bilintresse Personliga Egenskaper: * Serviceinriktad, stresstålig & flexibel * Förmåga att prioritera & fatta beslut * Lösningsorienterad * Administrativ förmåga & noggrannhet * Självständig, positiv, entusiastisk * God samarbetsförmåga * Sälj- och kommunikationsförmåga * Duktig på kundbemötande och service Du är välkommen med din ansökan och meritförteckning via mail snarast dock senast 2013-08-05 till vår Stationschef Oskar Fridholm, e-mail: oskar.fridholm@europcar.se. Vi behandlar alla ansökningar löpande.
Företag: Europeisk Biluthyrning AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Biluthyrare till vår station Arlanda jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biluthyrare till vår station Arlanda

Extrajobb som barnvakt i höst, Solna
Är du högskolestuderande och vill bli en del av Upgrades? Vi söker dig som vill ingå i vårt team där vi alla har ett stort intresse för barns utveckling. Upgrades Kids erbjuder barnpassning i olika former, det kan vara allt från enstaka tillfällen till att någon av oss blir som en extra "familjemedlem" och tillbringar många timmar med familjen. Alla våra barnvakter arbetar aktivt med att möta barnet på deras nivå och hitta stunder för lek och utveckling. Det aktuella uppdraget: Upgrades söker för närvarande en barnvakt med intresse för pedagogik och barnomsorg. Vår kund är en familj som bor i Bromma och som önskar hjälp 2 dagar i veckan (flexibla dagar). Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta hämtning på förskola och lek och lär i hemmet. Vårt pedagogiska fokus innebär att du med hjälp av inspiration och utbildning från vår sida kan tillämpa det du lärt dig vilket kommer göra din arbetsplats desto roligare och mer lärorik. Start: sista augusti. Om företaget Upgrades är ett utbildningsföretag som förmedlar högskolestudenters kunskaper och erfarenheter till familjer, skolor och företag. Vi erbjuder utbildning inom 4 områden; barnpassning med lek och lär (Upgrades Kids), språkträning (English4Kids), läxhjälp och privatundervisning (Upgrades Education) samt musik- och bildlektioner (Upgrades Arts). Det vi skapar är ett unikt forum för utbyte av kunskap och inspiration som lyfter och utvecklar våra kunder samtidigt som vi skapar jobb till hundratals studenter runt om i Sverige.? Erfarenhet/Kvalifikationer: - Du är högskole-/eller universitetsstuderande - Det är meriterande om du utbildar dig till förskolelärare, sjuksköterska, lärare el. dyl. - Du vill arbeta med barn och vet hur man skapar stunder för lek, lärande och glädje. Verkar detta stämma in på dig? Sök till oss så har du möjlighet att arbeta i ett ungt, roligt och snabbt växande företag. Intervjuer sker löpande. Registrera din ansökan genom att klicka på länken nedan. Glöm inte att visa intresse för tjänsten Efter registrering av uppgifter. http://www.upgrades.se/jobba-med-oss/aktuella-positioner?fStad=Stockholm Välkommen till oss på Upgrades Kids!
Företag: UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som barnvakt i höst, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som barnvakt i höst, Solna

Grundskolelärare
Vasa byskola, den lilla skolan med det stora hjärtat, växer och behöver nu en ny medarbetare. Vi söker nu en grundskollärare med behörighet att undervisa mot åk F-6 alternativt F-3. På Vasa byskola känner alla vuxna ett stort ansvar för alla barn. Samarbetsförmåga och ansvarskänsla värderas högt bland vår personal. Vi söker därför en person som är van att ta egna initiativ och fatta beslut tillsammans med övriga i personalgruppen. Vi eftersträvar ett individanpassat arbetssätt. Vi har valt att fokusera på hållbar utveckling och ett naturvetenskapligt arbetssätt. För att få en helhetsyn på våra elevers dag på Vasa byskola arbetar även våra lärare med aktiviteter på vårt fritidshem ca två dagar i veckan. Då skolan är i ett uppbyggnadsskede ser vi gärna att du som söker har ett par års erfarenhet. Vasa byskola startade sin verksamhet ht-11 och har till ht-13 förskoleklass till åk 3. Skolan växer varje år med nya förskoleklasselever och kommer fullt utbyggd vara en F-6 skola. I samma byggnad finns även Vasa förskola som startade sin verksamhet under vt-13. Skolan ligger mitt i stan men med en lummig grönska utanför då Observatorielunden finns utanför knuten och Vasaparken ett par kvarter bort. Låter det som något för dig? Tveka inte utan skicka in din ansökan. Vi kommer att hålla fortlöpande intervjuer.
Företag: VASA BYSKOLA
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskolelärare jobb, Grundskolelärare Stockholm, Grundskolelärare VASA BYSKOLA
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskolelärare

Orderplockare med erfarenhet av kötthantering!
Logent är en snabbväxande logistikkoncern med ett heltäckande tjänsteerbjudande åt logistikintensiva företag. Vi är verksamma inom fem affärsområden och erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 2 000 anställda. Under 2013 beräknas Logent omsätta ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och ISO-certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Då Logent AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från båda könen. För kunds räkning söker vi nu en orderplockare som har erfarenhet från kötthantering. Kunden är belägen i Högdalen och du kommer att arbeta heltid. Arbetstiderna är 2 veckor natt, 00.00-08.00 samt 2 veckor dag 06.00-15.00. Arbetsuppgifterna kommer både innehålla orderplock samt jobb på charkavdelningen på lagret, Krav: Erfarenhet från kötthantering och orderplock. Körkort Ett stort plus är om du även har tillgång till egen bil. Intresserad? Skicka din ansökan redan i dag, då rekryteringen kommer att ske löpande.
Företag: Logent AB STH
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Orderplockare med erfarenhet av kötthantering! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Orderplockare med erfarenhet av kötthantering!

jobba deltid som eventsäljare
Om företaget Face2face AB är ett av Nordens största företag inom Field Marketing. Ett företag som grundades i Norge 1999. Face2face kom till Sverige 2003 och vi expanderar för varje år. vi har kontor både i Stockholm och i Göteborg. Kontor finns även i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand och i New York. Vi har idag drygt 200 medarbetare och omsätter över 100 miljoner kronor per år. Vi driver många olika projekt och genomför en rad olika typer av kampanjer för olika företag som vi promotar. Vi jobbar med några av världens starkaste varumärken och det är många olika projekt som är rullande samtidigt. Om tjänsten Just nu utökar vi verksamheten och söker därför nya talanger till vårt huvudkontor i Stockholm. Vi söker just nu säljare som vill jobba deltid. Behovet är torsdagar till söndagar och då är det varje vecka. Eventsäljare i Face2face jobbar dagligen med flera av världens starkaste varumärken. Som eventsäljare i Nordens ledande byrå vill du möta kunder, ansikte mot ansikte, på utvalda marknadsplatser som mässor, butiker, köpcenter, flygplatser, events med mera. Ni får en fullständig säljutbildning när ni börjar jobba hos oss och ni får även all individuell uppföljning och coachning ni behöver av våra duktiga ledare och medarbetare. Det finns även mycket goda möjligheter att avancera och växa inom företaget med rätt inställning och med rätt driv. Du blir en del av ett engagerat team där sammanhållning är bland det viktigaste och att ha kul på jobbet. På face2face är det en ung och energisk arbetsmiljö vilket gör att det är alltid full fart på jobbet och där kollegorna alltid har mycket energi och positiv inställning. Med rätt driv och inställning kan man nå hur långt som helst. Det är bara upp till dig hur långt du väljer att gå.
Företag: FACE2FACE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga jobba deltid som eventsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: jobba deltid som eventsäljare

Mediasäljare söks omgående, Generös provision!
Vi söker Mediasäljare för uthyrning till ett Mediabolag med säte i centrala Stockholm. CO-WORKER är ett företag med fokus på att arbeta med duktiga personer för bemanningsbehov inom olika tjänsteområden. Bl.a. genom vår arbetar vi på att kunna möta behov av duktiga medarbetare både för omgående och mer planerade behov i hela Sverige. Vi har idag ca 70 anställda konsulter runt om hela Sverige och CO-WORKER koncernen total omsättning för 2012 uppgick till SEK 22 miljoner. Arbetsbeskrivning: - Leta upp, kontakta och sälja in produkten, - Skapa förtroende och göra en bra behovsanalys, - Vända likgiltiga och skeptiska leads till köpande kunder, Det finns tre grundläggande krav på en mediasäljare hos oss: 1. Kan sälja och bearbeta nya kunder! 2. Har dokumenterad erfarenhet av försäljning B2B/B2C! 3. Har erfarenhet av annonsförsäljning/företagsförsäljning (minst 1år!) Du ska kunna behärska svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas ser vi att du är resultatfokuserad, inte rädd för att jobba hårt mot uppsatta mål, en framåt, positiv personlighet tillsammans med en stark social förmåga att integrera med människor.. Merit: God datorvana och datorintresse Google SEO, marknadsföring på sociala medier Skicka snarast ett CV, meriter/dokumentationer, personligt brev och gärna en bild till oss för att ansöka om tjänsten. Generös provision! Hungriga, drivna säljare ansök redan idag. Märk din ansökan med REF#554468 i ämnesrader!
Företag: CO-WORKER BEMANNING Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Mediasäljare söks omgående, Generös provision! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediasäljare söks omgående, Generös provision!

Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare
Talar du finska och vill bli en del av Flexpays fantastiska kundsupport? Vi växer och söker nya, glada medarbetare! Flexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens totala belöning, lön, förmåner, personalrabatter samt pension och försäkringsrådgivning. Idag erbjuder vårt system flexibla förmåner till ca 450 000 personer. Flexpay utgörs av 150 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Helsingfors och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär - detta är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Som supportmedarbetare på Flexpay består dina arbetsuppgifter av att svara på frågor gällande förmåner och belöning. Du kommer främst att vara ansvarig för våra finska kunder, men då vi finns representerade i fler länder sker mycket av arbetet även på svenska och engelska. Din kunskaper i de tre språken behöver vara flytande i både tal och skrift. Personen vi söker får gärna ha erfarenhet från supportarbete via mail och telefon och ha fötterna i myllan. Vi tror att du är positiv, noggrann och ansvarsfull. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och vill vara med och bidra till vårt företags framtida utveckling. Sist men inte minst: Du brinner för att ge service i världsklass!
Företag: FLEXPAY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare

Glatt supportgäng söker ny kollega
Vill du bli en del av Flexpays fantastiska kundsupport? Vi växer och söker nya, proffsiga medarbetare! Flexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens totala belöning, lön, förmåner, personalrabatter samt pension och försäkringsrådgivning. Idag erbjuder vårt system flexibla förmåner till ca 450 000 personer. Flexpay utgörs av 150 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Helsingfors och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär - detta är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Som supportmedarbetare på Flexpay består dina arbetsuppgifter av att svara på frågor gällande förmåner och belöning, via telefon och mail. Då vi har kunder med olika nationaliteter, krävs att du talar och skriver flytande på både svenska och engelska. Meriterande om du kan tala och skriva något annat nordiskt språk. Personen vi söker får gärna ha erfarenhet från supportarbete och ha fötterna i myllan. Vi tror att du är positiv, noggrann och ansvarsfull. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och vill vara med och bidra till vårt företags framtida utveckling. Sist men inte minst: Du brinner för att ge service i världsklass!
Företag: FLEXPAY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Glatt supportgäng söker ny kollega jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glatt supportgäng söker ny kollega

Lånehandläggare till Creditfinder
Creditfinder är en av Sveriges ledande jämförelsetjänster för privatlån. Vi hjälper lånesökande konsumenter att på ett snabbt och smidigt sätt hitta bästa möjliga privatlån för det aktuella ändamålet. Vi är ett ungt och expansivt bolag som ständigt växer och alltid blickar framåt. Om jobbet Creditfinder har expanderat kraftigt sedan starten och står nu inför ytterligare expansion. Vi är en av Sveriges ledande låneförmedlare och har nyligen etablerat ett nytt affärsområde inom försäljning. Vi söker nu nya lånehandläggare till vårt säljkontor i Vasastan, Stockholm. Som lånehandläggare kommer du vara med och bygga upp försäljningsteamet och ständigt utvecklas i din roll. Var erbjuder vi? På Creditfinder kommer du att arbeta i en resultatfokuserad och energifylld miljö med engagerade kollegor som alla arbetar tillsammans för att utvecklas och nå sina mål. Du får löpande utbildningar inom försäljning för att du enklare ska kunna öka dina resultat. Hårt arbete belönas alltid, du jobbar mot en tydlig och generös lönemodell där du enkelt kan planera hur mycket du vill tjäna. Vi ger dig alla verktyg för att lyckas, du arbetar mot tydliga mål vilka kombineras med tävlingar i olika former. Dina arbetsuppgifter I rollen som lånehandläggare så jobbar du med att hjälpa privatpersoner med sina privatlån. Du kommer att kontakta kunder som visat intresse för att samla sina befintliga privatlån, du har sedan till uppgift att hitta bästa möjliga lånelösning till kunden. Det är en helt kostnadsfri tjänst som gör det möjligt för konsumenter att sänka sina lånekostnader och spara tusentals kronor. I din roll som lånehandläggare kommer du att arbeta med några av landets ledande aktörer inom privatlån. Vem är du? Vi söker dig som är social, envis och älskar att arbeta hårt för att uppnå dina mål. Du trivs i en miljö som präglas av högt tempo och vinnaranda och du är redo att göra allt för att ständigt utveckla dina kunskaper och resultat. Tidigare telefonvana och försäljningserfarenhet är meriterande men inget avgörande, vi värdesätter främst dina personliga egenskaper och din drivkraft. Arbetstider: Måndag-torsdag 09.00-18.00, Fredagar: 09.00-17.00 Vi sitter i nyrenoverade lokaler i Vasastaden med gym och bastu i fastigheten. Ansök redan idag Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Din ansökan skickar du till cv@creditfinder.se
Företag: CREDITFINDER GROUP SWEDEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Lånehandläggare till Creditfinder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lånehandläggare till Creditfinder

Projektkoordinator och VD-assistent
Projektkoordinator med koll på läget. Vi vill att du ska vara positiv, är bra på att lösa problem och öppen för att lära dig nya saker. Vi söker en person som ska vara "spindeln i nätet". Du ska gilla att ha många bollar i luften men ändå hålla ordning och reda. Vi arbetar i ett högt tempo och utökar just nu vår verksamhet. Då det är en ny tjänst hos oss kommer du vara med att påverka hur rollen utformas. I din roll som VD-assistent ansvarar du för delar av företagets marknadsföring samt att hantera diverse administrativa uppgifter. Vårt bolag heter AnsvarBygg Stockholm AB. Vi utför renoveringsarbeten och nybyggen åt privatpersoner och företag i Stockholm. Tack vare vår breda kompetens har vi möjlighet att erbjuda våra kunder en skräddarsydd helhetslösning. Vi sitter i fina lokaler i Stockholm City vid Hötorget. Dina uppgifter: Koordinera och planera våra projekt både internt men också mot kund. Medverka vid möten av olika slag. Marknadsföra företaget via olika kanaler, såsom sociala medier, websida, pressmeddelanden mm. Vara spindeln i nätet vid framställandet av Diverse administrativa uppgifter Du kommer att driva dina egna små projekt och stämma av med din chef. Krav: Du har bra generell IT-kunskap och lätt att lära dig då flera olika program kommer att användas, bl.a Mindjet, Word, Excel, Google Drive, CRM system, Videokameror och olika webbbaserade program. Du tar stort eget ansvar och tycker om att ta egna initiativ och har god problemlösningsförmåga. Om du pratar Polska är det en fördel men inget krav. Bygg erfarenhet är en fördel men inget krav. Vi vill ha ditt CV samt personligt brev.
Företag: ANSVAR BYGG STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektkoordinator och VD-assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektkoordinator och VD-assistent


Sök lediga jobb Kyltekniker i Stockholm_mälardalen sökes

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se