Kyltekniker till Bravida i Årsta jobb - lediga jobb

Kyltekniker till Bravida i Årsta jobb Kyltekniker till Bravida i Årsta jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kyltekniker till Bravida i Årsta. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kyltekniker till Bravida i Årsta. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption- Stockholm

  2. Bilmekaniker sökes till Stockholm- Stockholm

  3. Sommarjobb som kundvärd- Stockholm

  4. Credit controller till internationellt företag!- Stockholm

  5. Personlig assistent sökes till eftermiddagar i Södertälje- Södertälje

  6. .Net-utvecklare till Ajilon Consultants- Stockholm

  7. LSS handläggare till kommun i norra Stockholm- Stockholm

  8. Ajilon söker linuxutvecklare- Stockholm

  9. Business controller till stort bolag- Stockholm

  10. Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!- Stockholm


Mer beskrivning

BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption
BSH Home Appliances AB Presentation Poolia Juridik söker för BSH Home Appliances räkning en kvalificerad Compliance Officer för ett interimsuppdrag med placering i Solna från och med september 2013 till och med januari 2015. Under vikariatet kommer du ansvara för den nordiska Compliance and Internal Audit avdelningen. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta med varierande juridiska ämnesområden inom Norden och Baltikum och ser det som en utmaning. Att du klarar av att hantera många kvalificerade frågor och därtill att följa dem i mål ser du som självklarhet. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med våra externa juridiska ombud i Norden. Vi söker en erfaren och självständig jurist med hög integritet som kan hantera compliancerelaterade frågor inom hela den nordiska verksamheten med tyngdpunkt på konkurrensrätt och antikorruptionsfrågor. Även dataskyddsfrågor kan förekomma. Då BSH är en sälj- och marknadsorienterad organisation bör du därför ha ett affärsmässigt tänk för att kunna hantera de olika frågorna. I dina arbetsuppgifter kommer bland annat ingå: • Aktivt arbete med compliancefrågor som rör BSH: s verksamhet i de nordiska länderna samt Baltikum • Juridisk rådgivning åt ledning och organisation inom bolagets diverse verksamhetsområden i hela Norden med fokus på konkurrensrätt, antikorruptions- och dataskyddsfrågor • Hålla behovsanpassade interna utbildningar för den nordiska organisationen inom complianceområdet. • Bygga ut funktionen internrevision inom den nordiska organisationen, med särskild fokus på att följa de olika kraven ur ett complianceperspektiv • Säkerställa rapporteringen till BSH:s huvudkontor och den centrala complianceavdelningen. I rollen kan det förekomma en del resor inom Norden och Europa, främst till BSH:s huvudkontor i Tyskland. Du kommer att ingår i den nordiska ledningsgruppen och rapportera direkt till CFO. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har: • Mellan 3-6 års erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete på advokatbyrå eller som bolagsjurist med inriktning på konkurrensrätt eller antikorruptionsfrågor • Erfarenhet av att självständigt driva olika compliancerelaterade ärenden, gärna i en internationell miljö • Van att hålla utbildningar anpassade till organisationens behov • Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Meriterande är om du dessutom har erfarenhet av att arbeta med frågor rörande dataskydd och personuppgiftslagen samt förstår andra nordiska språk. Du bör vara: • Van att arbeta i en resultatorienterad organisation • Förtroendeingivande och har lätt för att knyta kontakter och skapa relationer • Uppskattar att ta stort eget ansvar samt har hög integritet. • Positiv och prestigelös i samarbetet med kollegor och kunder • Resultatfokuserad Ansökan kommer att behandlas löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Zarina Virsholm: Telefon: +46 (8) 555 650 57 E-mail: zarina.virsholm@poolia.se Skicka din ansökan snarast via e-post till: zarina.virsholm@poolia.se Företagsbeskrivning Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater! BSH Home Appliances AB ingår i BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH med 40 000 anställda och huvudkontor i München. BSH är en av Europas ledande och världens tredje största aktör inom hushållsapparater, t ex kylskåp, diskmaskiner och dammsugare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på över 9 miljarder euro. Med intelligent teknik, utmärkt design och produkter som är enkla att använda inspirerar vi kunder över hela världen. I Norden och i Baltikum arbetar 500 anställda med försäljning, marknadsföring och service av hushållsapparater av märkena Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff och Constructa. Det nordiska huvudkontoret ligger i Solna. Läs gärna mer om våra produkter på www.bosch-home.se, www.siemens-home.se, www.gaggenau.se. Om själva BSH-koncernen kan du läsa mer på www.bsh-group.com Företagets hemsida www.bsh-group.com Sluttext Ansökan kommer att behandlas löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Zarina Virsholm på: Telefon: +46 (8) 555 650 57 E-mail: zarina.virsholm@poolia.se Skicka din ansökan snarast via e-post till: zarina.virsholm@poolia.se
Företag: BSH Home Appliances AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: BSH Home Appliances söker jurist inom konkurrens och antikorruption

Bilmekaniker sökes till Stockholm
Arena Personal AB Om företaget Vi söker en bilmekaniker för anställning hos Vanadis Gummi AB. Vanadis Gummi startade i Vasastan 1971. Företaget har specialiserat sig på hjulinställningar och jobbar med den senaste utrustningen i branschen. Företaget är auktoriserat av Däckspecialisternas Riksförbund, DRF. Vår idé och vision är att ge våra kunder mer service på samma adress, kundens tid är värdefull. Vi har tre kända varumärken knutna till oss för att alltid vara uppdaterade inom varje område och kunna ge kunden bästa möjliga service och trygghet. Arbetsuppgifter Arbetet består av felsökning, service och reparationer av personbilar. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete med kunder, leverantörer och övriga personal i verkstaden. Du bokar in kunder, lämnar prisofferter, beställer reservdelar och registrerar uppgifter i olika dataprogram. Vi finns centralt i Stockholms innerstad, med bra kommunikationer och parkering. Vi har en stabil kundkrets och satsar på god service. Din profil Vi söker dig som trivs som bilmekaniker och vill utvecklas inom ditt yrke. Du har en positiv inställning till ditt jobb och har lätt att lära. Som person är du flexibel, självgående och stresstålig eftersom tempot stundtals är högt. Du har en fordonsteknisk utbildning och har hunnit skaffa dig minst 3 års erfarenhet i branschen. Du ska ha god erfarenhet av att jobba med hjulinställning eftersom det är en stor del av jobbet. Du förstår vikten utav god service gentemot såväl nya kunder samt gamla. Du ska ha god datavana och kunna arbeta både i Word och Outlook. Du ska ha ett proffsigt kundfokuserat arbetssätt, med inriktning på försäljning. B-körkort är ett krav. Denna rekrytering görs i samarbete med Arena Personal. Vi ser fram emot din ansökan snarast då intervjuer sker löpande. Om du passar in på profilen, välkommen med din ansökan här. Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Bilmekaniker sökes till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bilmekaniker sökes till Stockholm

Sommarjobb som kundvärd
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning Vi söker kundvärdar för uppdrag med varierande längd i sommar ute hos kund. Som kundvärd kommer du att få varierade arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med allt ifrån posthantering, fastighetsskötsel, sortering och godsmottagning. Du är en ”doer” som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du bör vara en person som trivs med många bollar i luften och varierande arbetsuppgifter. Vi erbjuder en utvecklande tjänst där du får chans att knyta nya kontakter och samla på dig nya arbetserfarenheter. Vi söker dig som är strukturerad och servicemedveten. Tjänsten kommer att vara förlagd hos våra kunder i Stockholmsområdet. Arbetstiderna är måndag - fredag 08.00-17.00, men kan variera beroende på uppdrag. För dessa uppdrag bör du vara tillgänglig från juni till augusti. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceminded och ser lösningar istället för problem. Du skall vara praktiskt lagd. Tidigare erfarenhet av vaktmästeri eller kundservice är meriterande, men ej ett krav. Som person bör du vara social, serviceminded och inte rädd för nya utmaningar. Vi söker dig som är: Väldigt flexibel Älskar utmaningar Stresstålig Brinner för att lära sig nya saker Social, positiv och hög serviceanda Känner du att tjänsten passar dig, sök redan idag på www.uniflex.se!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb som kundvärd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb som kundvärd

Credit controller till internationellt företag!
Har du ett intresse för ekonomi, trivs med kundkontakt och vill använda dina engelska kunskaper dagligen? Adecco Finance & Legal har uppdraget för just dig hos vår kund i norra Stockholm! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att ges möjligheten att arbeta i en internationell miljö där du får använda dina kunskaper i en öppen och välkomnande miljö! Som Credit Controller kommer du att jobba mycket med internationella kontakter och ge support till säljenheterna i Europa. Vidare har du även mycket kommunikation internt med medarbetare inom företaget. Främst kommer du att arbeta med att genomföra kreditanalyser, kontrollera kreditvärdighet, se över betalningshistorik etc. Du analyserar kundbeteende för att minska risker och vidtar åtgärder på ett effektivt sätt! Du får här chansen att ta stort eget ansvar och arbeta i en självständig roll! Vem trivs här? Har du en ekonomisk gymnasieutbildning som lägst och är flytande i engelska, både i tal och skrift, kommer du att passa riktigt bra i tjänsten! Du har skaffat dig erfarenhet av liknande uppgifter och känner dig trygg i dina kunskaper kring ekonomi och administration. Dina datakunskaper är goda, du trivs med att ha kontakt över telefon och du har arbetat en del i Excel och SAP tidigare. Om du har en positiv inställning, är framåt och social som person kommer du att trivas riktigt bra i rollen och i organisationen! Vidare kommer din förmåga att arbeta noggrant samt i högt tempo komma väl till pass. Du gillar att arbeta i en händelserik miljö där du får använda din goda förmåga till argumentation, i din kommunikation är du tydlig och kan snabbt fatta beslut vid behov!   Vad erbjuder vi? Vår kund är ett internationellt bolag med medarbetare från olika delar av värden på avdelningen i Stockholm. Teamet präglas av god stämning och gemenskap där samarbete är av stor vikt. Tjänsten är ett längre konsultuppdrag och ska tillsättas i september och pågå till november 2014. Som konsult är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid.  Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas snarast möjligen och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Credit controller till internationellt företag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Credit controller till internationellt företag!

Personlig assistent sökes till eftermiddagar i Södertälje
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker en assistent till en 14-årig kille i Södertälje. Du kommer vara med på fritids ca 4 dagar i veckan mellan 14-17 med start i mitten av augusti. Du kommer hjälpa till med kommunikationen och stöttar pojken i de aktiviteter som utförs på fritids. Vi söker dig som tycker om att vara aktiv, då de tränar en hel del, du ska kunna teckenspråk samt att det är meriterande om du har erfarenhet av autism. Vi ser gärna manliga sökanden pga den personliga hygienen vid ombyten. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: 4 eftermiddagar/vecka 14-17. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Kajsa Friman Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till eftermiddagar i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till eftermiddagar i Södertälje

.Net-utvecklare till Ajilon Consultants
Ajilon Consultants bygger Sveriges smidigaste konsultbolag från grunden. Fokus ligger på enkelhet, snabbhet och kvalitet i allt vi gör samt att behålla en platt organisation med tyngden på expertkompetens. Vi söker dig som är specialist med fokus på lösningar och som gillar utmaningar och att utvecklas. Din profil Vi söker dig som har minst ett par års arbetserfarenhet av .NET, SQL och gärna C#. Du är en givetvis social, vill utvecklas och har en dokumenterad erfarenhet av utveckling, vilket är det du brinner för. Vi söker dig som har koll på utveckling inom de flesta av: • C#  • MVC • MS SQL-server • ASP.NET • HTML Du är van vid att arbeta agilt och i scrum såklart och är en lagspelare som vill bygga något nytt med oss. Som person är du kommunikativ och har god förmåga att interagera med slutkunden. Då arten av dina uppdrag kan variera över tiden så är det även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya miljöer och förutsättningar, är resbar även om vi utgår från Sthlm och social med glimten i ögat. Känner du att detta passar in på dig så hoppas vi att vi får möjlighet att hälsa dig välkommen till Ajilon Consultants. Du får... -Utvecklas genom kurser, certifieringar, internutbildningar mm, vilket är ett givet inslag i vår företagskultur. Vi deltar aktivt i forum som OWASP, DataFöreningen och Javaforum. -Tillgång till uppdrag som inte annonseras offentligt på attraktiva bolag. -En social och drivande arbetsmiljö där egna initiativ uppmuntras och ofta ligger som grund för vår utveckling. Tjänsten avser en anställning i vår konsultverksamhet. Urvalsprocessen påbörjas omgående och intervjuer sker fortlöpande
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga .Net-utvecklare till Ajilon Consultants jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: .Net-utvecklare till Ajilon Consultants

LSS handläggare till kommun i norra Stockholm
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker omgående en LSS handläggare till kommun i norra Stockholm. Arbetet innefattar: • Utreda, bedöma och besluta om insatser enligt LSS och SoL för personer som omfattas av LSS • Utforma uppdrag till utförare kring individbeslut • Upprätta individavtal vid köp av plats eller tjänst inom och utom ramavtal • Ansvara för individuella planer enligt LSS • Hantera ansökningar om riksfärdtjänst Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag som är på heltid och startar omgående samt pågår under cirka 4 veckor pga. sjukskrivning. Vem är du? Du har en utbildning till Socionom eller liknande samt minst något års erfarenhet av arbete med biståndsbedömning, gärna med barninriktning. Som person är du, social framåt, självgående och lättlärd. Dina svenskakunskaper i såväl tal som skrift är mycket goda. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga LSS handläggare till kommun i norra Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: LSS handläggare till kommun i norra Stockholm

Ajilon söker linuxutvecklare
Ajilon Consultants bygger Sveriges smidigaste konsultbolag från grunden. Vårt fokus ligger på enkelhet, snabbhet och kvalitét i allt vi gör samt att behålla en platt organisation med tyngden på expertkompetens. Vi söker dig som är specialist med fokus på lösningar och som gillar utmaningar och att utvecklas. Din profil Vi bygger en bred grupp av erfarna utvecklare och just nu har vi ett ökat behov av specialister inom Linux. Du kommer jobba med flera olika kunder och vi ser dig som en social och nyfiken person som snabbt kan sätta sig in i nya uppdrag. Vi söker dig som kan kryssa för åtminstone ett gäng av följande: • Linux SuSe • NTP • SMT • DNS • TCPIP • DHCP • LDAP • Kiwi migration • Open Build Services • Encryptions • PXE Integrations Du är... Som person är du kommunikativ och har god förmåga att interagera med slutkunden. Teamkänsla och flexibilitet är viktigt och du kan hugga i där det behövs. Då arten av dina uppdrag kan variera över tiden så är det även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya miljöer och förutsättningar. Vi vill ha din hjälp att fortsätta stärka bilden av oss som kundfokuserade och professionella i våra arbetsmetoder. Därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och uppskattar ett gott humör och glimten i ögat. Känner du att detta passar in på dig så hoppas vi att vi får möjlighet att hälsa dig välkommen till Ajilon Consultants. Du får... • Utvecklas genom kurser, certifieringar, internutbildningar mm, vilket är ett givet inslag i vår företagskultur. Vi deltar aktivt i forum som OWASP, DataFöreningen och Javaforum. • Tillgång till uppdrag som inte annonseras offentligt på attraktiva bolag • En social och drivande arbetsmiljö där egna initiativ uppmuntras och ofta ligger som grund för vår utveckling. Ser du en utmaning som skulle passa dig perfekt i ovanstående så vill vi gärna träffa dig! Vi ser gärna att du börjar igår, idag eller så snart som möjligt! Tjänsten avser en anställning i Ajilon Consultants konsultverksamhet. Urvalsprocessen påbörjas omgående och intervjuer sker fortlöpande.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Ajilon söker linuxutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ajilon söker linuxutvecklare

Business controller till stort bolag
Poolia Ekonomi Presentation Har du controllingbakgrund och kan börja arbeta i mitten av augusti och sex månader framåt? Vi söker, för kunds räkning, en business controller till ett uppdrag beläget på kundens kontor i Värtahamnen. Tjänsten är på konsultbasis och på heltid. Om du känner att profil vi söker passar in på dig så tveka inte att söka tjänsten redan idag då vi intervjuar löpande. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innefattar: - budgetering - uppföljning - kvalitetssäkring av inkommande uppgifter - månadsrapportering - analysarbete Du kommer även ansvara för ett mindre antal boksultsbokningar samt andra ad hoc uppgifter. Utbildning/erfarenhet Vi söker efter en erfaren person med minst 7 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du social och utåtriktad då du kommer ha mycket kontakt med de andra avdelningarna inom företaget. Rollen som sådan är också mycket självständigt och kräver ett hög grad av initiativförmåga och eget arbete. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Ekonomi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Business controller till stort bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business controller till stort bolag

Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!
Professional Consulting Har du erfarenhet av att arbeta i projekt? Är du driven och har lätt för att ta egna initiativ och hugga in där det behövs? Då kan det vara dig vi söker! Just nu söker Professional Consulting en duktig projektadministratör för kund räkning. Vår kund är ledande inom dagligvaruhandeln med huvudkontor i Solna. Som projektadministratör fungerar du i en assisterande roll gentemot projektledaren inom både huvud och delprojekt. Din roll innebär att administrera, dokumentera och driva i mål olika projektdelar. Du kommer även ansvara för informationshantering, kalla in till möten och föra mötesanteckningar. Tjänsten är med start 18 augusti och löper fram till 31 december 2014. Du kommer vara anställd av Professional Consulting, men uthyrd till vår kund i Solna. Tjänsten är på heltid måndag-fredag kl. 08.00-17.00. Vi söker dig som är prestigelös, är van att arbeta självständigt och som har ett brinnande intresse för projektarbete. Som person ser vi att du är: -Positiv -Driven -Social Du bör vara handlingskraftig och inte rädd för att ta initiativ. Du ska ha tidigare erfarenhet av projektarbete. Utbildning inom området är en merit, men inget krav. Är det dig vi söker? Skicka då in ansökan till Professional Consulting redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!


Sök lediga jobb Kyltekniker till Bravida i Årsta

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se