Kyltekniker till Malmfälten jobb - lediga jobb

Kyltekniker till Malmfälten jobb Kyltekniker till Malmfälten jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kyltekniker till Malmfälten. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kyltekniker till Malmfälten. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Löneadministratörer sökes till konsultuppdrag över sommaren- Stockholm

  2. 4st VVS-möntörer- Stockholm

  3. Säljande konsultchef till affärsområde Sales på Manpower- Stockholm

  4. RNO Engineer- Stockholm

  5. Business Controller- Stockholm

  6. Radioplanerare junior till stort telekomföretag- Stockholm

  7. Personlig assistent sökes till kvinna i Hagsätra- Stockholm

  8. Två vik. Undersköterskor- Södertälje

  9. We are looking for Nordic-speaking Customer Agents!- Solna

  10. Enhetschef, offentlig förvaltning- Stockholm


Mer beskrivning

Löneadministratörer sökes till konsultuppdrag över sommaren
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt för dig? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt erfarna löneadministratörer som vill jobba under sommaren och en bit in på hösten. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag På Wise Professionals många spännande uppdrag inom löneområdet. Detta är en allmän annons men genom att skicka in ditt CV kan du anmäla ditt intresse för aktuella samt framtida uppdrag inom detta område. Som löneadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att ansvara för hela löneprocessen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att administrera lön på både tjänstemannasidan och kollektivsidan. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som löneadministratör via Wise Professionals. Din bakgrund För rollen som löneadministratör söker vi dig som har några års erfarenhet av löneadministration samt trivs i servicerollen. Du är noggrann, strukturerad samt duktig på att hantera relationer på olika nivåer i organisationen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika lönesystem. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetsam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren, sofia.sjogren@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratörer sökes till konsultuppdrag över sommaren jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratörer sökes till konsultuppdrag över sommaren

4st VVS-möntörer
Nirst AB är ett komplett industriserviceföretag som arbetar med gasledningar, livsmedelsrör, rörmontage, smidesarbeten, tillverkning av tankar samt isoleringsarbeten. Ibland företagets kunder finns bl.a. Sandvik AB, YORK Refrigeration, Kylproduktion, Huurre, Francks Kylindustri, Forsmark, och Korsnäs. Nirst står inför en spännande framtid med nya projekt och söker därför 4st erfarna montörer. Tjänst: 4 st. VVS montörer   Krav: Vi söker dig som är självgående och har erfarenhet av liknande arbeten. Du innehar certifikat för ”heta arbeten” och B-körkort. Som person är du inte är rädd för att ta i om det behövs, du är en problemlösare och har hög arbetsmoral.  Den här rekryteringen genomförs av AIS Arbetaren Sverige och samtliga frågor hänvisas därför dit. AIS är ett företag med erfarenheter som bygger på flerårigt utvecklingsarbete inom HR, process- och produktionsutveckling och hos ledande stora industrier. Landsetableringar, specialist-, volym- och chefsrekryteringar för flera av Sveriges ledande varumärken. Vår verksamhet startades år 2010 och har idag ca10st anställda. Frågor gällande tjänsten besvaras av Rekryteringskonsult Joakim Balkefors 076-200 76 99 joakim.balkefors@arbetaren.nu Rekryteringskonsult Michaela Carlbaum 070-887 11 31 michaela.carlbaum@arbetaren.nu Ansökan För att ansöka till tjänsten klickar du på den angivna länken längre ner i annonsen. Där får du via vårt rekryteringsverktyg ange dina kontaktvägar, personuppgifter samt CV och referenser. Vid problem är du välkommen att kontakta oss. Ansökan via post eller epost mottages ej.
Företag: Infinity Human Resources Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga 4st VVS-möntörer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 4st VVS-möntörer

Säljande konsultchef till affärsområde Sales på Manpower
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Tjänsten är ett föräldravikariat som löper till och med augusti 2014. Som konsultchef på affärsområde Sales ansvarar du dels för kundbearbetning och dels för att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Arbetet är väldigt självständigt och med stort eget ansvar. Du kommer framförallt att arbeta med säljprofiler. I dina arbetsuppgifter ingår att utveckla och optimera relationerna med befintliga kunder inom Manpower. Du är också ansvarig för nykundsbearbetningen. Dessutom är du ansvarig för rekrytering av de medarbetare som ska arbeta på uppdrag hos våra kunder och driva hela anställningsprocessen enligt Manpowers metodik. Du har ett övergripande personalansvar för våra resurskonsulter, vilket innebär att du ansvarar för bland annat intervjuer, lönesättning, arbetsrättsliga frågor samt att stödja konsulterna när de är ute på uppdrag. Tjänsten innebär ett mycket högt tempo med hög ansvars-, service- och kvalitetsnivå. Det är av största vikt att kunna prioritera och arbeta med flera uppgifter samtidigt då du kommer arbeta med både sälj och rekrytering parallellt. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i en ledande roll. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av försäljning. Som person ser vi att du har ett starkt engagemang, affärssinne samt är säljdriven och prestigelös. Du trivs att arbeta i en affärs- och säljorienterad miljö med högt tempo. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Tycker du att det låter intressant? Ansök på denna tjänst via länken nedan. Urval kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten, vänligen kontakta Anders Perulf, andper@manpower.se alternativt på telefon 08-452 33 33. Välkommen med din ansökan!
Företag: Manpower
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Säljande konsultchef till affärsområde Sales på Manpower jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljande konsultchef till affärsområde Sales på Manpower

RNO Engineer
****** Growing with Huawei. Achieving together. ****** We are one of the leading vendors in the world, providing customized network solutions for telecom carriers worldwide. We are growing fast. We are dynamic. We look forward to receive your application.   If you are considering the challenge of a new role in a rapidly growing global company, our Network Integration Service Department is seeking a passionate Radio network planning&Radio network optimization Engineer with a “can do spirit” to deliver excellent results together with Huawei Nordic and our customers’ team. This is an excellent opportunity to become a part of a great team with scope for long-term opportunity and rewards. The company is growing quickly and this professional role will have a strong presence in the Huawei Nordic. We are offering a challenging position and the opportunity to grow with us.  Job Description  We are looking for GSM/UMTS/LTE RNP/RNO engineers, as a RNP&RNO Enigneer you’ll be working in wireless technologies related fields. You’ll have the following responsibilities:  * RNP&RNO services presales support and delivery * Team support and coordination * Good communication skills  Qualifications  To be successful in this role, we are looking for a candidate with the following qualifications:  * Bachelors Degree or above in wireless, microwave, radio transmission, antenna, communications and electronics, or related fields. * Proficient knowledge of mobile communications and principles of GSM/CDMA/WCDMA/LTE products, signaling flow and protocols, electromagnetic theory, radio transmission, antenna system, and so on. * Ability to implement and supervise optimization project. Person who has relative project experience is preferred * Over 3 years experience in radio network planning and optimization It’s an advantage if you have Huawei eNodeB/BSC/BTS/RNC/NodeB technical experience. For this position it’s also important for you to be of positive working attitude and team work spirit Organization  You will work in the Nordic organization based in Sweden  Application  To apply this position, please submit your application and CV in English at http://huawei.easycruit.com/, indicating your earliest start date and salary expectation.   Don’t wait too long to send us your application cause we are continuously reviewing CVs.  For more information, please contact johnsonwj.wangjian@huawei.com  About Huawei Founded in 1988, Huawei Technologies is one of the fastest growing telecommunication and network solutions providers in the world. It is one of the worldwide leading suppliers in the field of Broadband Network (NGN, DSL, MSAN), Mobile Network (GSM/GPRS, UMTS, CDMA), Optical Network, Data Communication, Software and Applications (Intelligent Network). Huawei Technologies experienced a fast growth in the last decade with offices in more than 50 countries in the world and supplied its diversified products and solutions to more than 60 countries including UK, Germany, Spain, France, Italy, Portugal, the Republic of Ireland, Sweden, USA, Russia, Brazil, Peru, Egypt, South Korea, Australia, Thailand and China, etc. We sincerely invite professionals who have rich working experience in IT / Telecom companies to join us and develop together with Huawei. For further information, please visit us now at http://www.huawei.com
Företag: Huawei Technologies Sweden
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga RNO Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: RNO Engineer

Business Controller
Ogunsen erbjuder rekryterings- och konsultlösningar inom tre specialistområden: IT, Finance & Legal samt Executive. Bolaget startade 2008 och vi ingår i den börsnoterade koncernen SJR in Scandinavia. Vi sitter centralt i trevliga lokaler på Humlegårdsgatan. Läs mer om oss på www.ogunsen.se Vi söker en Business Controller för kunds räkning   För kunds räkning söker vi en Business Controller med placering i Stockholm. Tjänsten innebär bl a att arbeta med finansiell styrning, uppföljning, analys och rapportering gällande investeringar, produktutveckling och utvecklingsprojekt. Du kommer att utveckla processer och arbetssätt samt arbeta internationellt. Tjänsten är tillsvidare och på heltid.     Vem är du?   Du har en akademisk examen som civilingenjör eller civilekonom. Vidare har du flerårig erfarenhet som business controller och projekterfarenhet i en verksamhet med teknisk inriktning. Du trivs med att arbeta med komplexa frågor och är mycket analytiskt lagd.   Din ansökan Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig ansöka snarast.  Ansökan görs via Ogunsens hemsida www.ogunsen.se, gå in under fliken uppdrag. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Jessica Runerlöv Moberg på 08-410 252 81 eller Helena Wennergren på 08-410 252 82.
Företag: Ogunsen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Business Controller jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Controller

Radioplanerare junior till stort telekomföretag
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i gruppen med radioplanerare som idag består av runt tio personer. Du kommer till att börja med hjälpa och supportera radioplanerarna i deras dagliga arbete. På sikt kommer du att kunna utföra arbetsuppgifterna själv. En vanlig dag består av att göra mätningar hos kund samt att du kommer att ta emot och behandla ansökningar från nya och gamla kunder. Arbetet utförs både på fältet och på kontoret men till största delen fördrivs arbetet från kontoret. Arbetet innebär en hel del administration och telefonsamtal till kunder. Arbetets omfattning och start: Heltid, kontorstider. Start i september och ca. ett halvår. För rätt person finns goda chanser till förlängning och sedan överrekrytering. Din profil Kompetenskrav: Vi söker dig som har någon form av teknisk utbildning. Du behöver inte ha arbetat med detta tidigare men du behöver ha ett brinnande teknikintresse. B-körkort är ett krav samt allmänna datorkunskaper. Du behöver kunna tala och skriva flytande svenska och engelska då dokumentation kan vara på båda språken. Personliga egenskaper: För att lyckas i den här rollen behöver du vara mycket självgående och gilla att hålla ett högt tempo. Du kan ta eget ansvar och du är drivande i dina processer. För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann och gilla att administrera. Då arbetet kräver en hel del kundkontakt ska du tycka om att ha kundkontakt, både på plats och via telefon och mejl. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Lotta Rylander på telefon: 08-501 685 01. Om företaget Företaget är ett stort telekomföretag som erbjuder helhetslösningar för både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att vara placerad i Kista. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Radioplanerare junior till stort telekomföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Radioplanerare junior till stort telekomföretag

Personlig assistent sökes till kvinna i Hagsätra
Jag är en kvinna i 60 års åldern som är bosatt i Hagsätra med mina två katter. Jag tycker om att komma ut på dagliga promenader.  Jag röker och tycker om att ta ett glas vin, lösa korsord och spela kort. Pga av ett hjärtstopp för några år sedan är jag rullstolsbunden och behöver viss hjälp i min vardag med bl. a av och påklädning, dusch samt daglig träning med t.ex. gåbord. Jag söker dig kvinna, mellan 25-55 år som talar flytande svenska. Du är flexibel social och lyhörd. Du vet och känner av när det är dags att kliva åt sidan. För mig är det viktigt att vår personkemi stämmer och det är inget krav att Du har tidigare erfarenhet som personlig assistent. Du kan inte vara allergisk mot katter eller rök. Arbetstyp/arbetstider 2 Deltid samt extra vid behov. Tillträde enligt överenskommelse Lön Timlön enligt kollektivavtal PASS-KFS. Ansökan Ansökan skickas via länk nedan. Referens: 13666 Välkommen med din ansökan! Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till kvinna i Hagsätra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till kvinna i Hagsätra

Två vik. Undersköterskor
Särskilt boende med 60 lägenheter för äldre. ARBETSUPPGIFTER Omvårdnadsarbete av äldre med demenssjukdom. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har fullgjort omvårdnadsprogrammet och har minst 2 års erfarenhet av arbete med äldre med demenssjukdom. Specifik teoretisk kompetens inom demensvård är meriterande. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. På Ljungbackens vård- och omsorgsboende arbetar vi i enlighet med Södertälje kommuns Växthus, dvs kommunens Lean-filosofi, vilket innebär att sökande ska ha en vilja och förmåga att aktivt vara delaktig i att utveckla och förbättra verksamheten med brukarnas behov i fokus. Vi ser det som mycket viktigt att kunna samarbeta och samverka med kolleger och ledning. Vi lägger stor vikt vid ett mycket gott bemötande av brukare, anhöriga, arbetskamrater och besökare. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Ljungbacken
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Två vik. Undersköterskor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två vik. Undersköterskor

We are looking for Nordic-speaking Customer Agents!
StudentWork Sharper AB About the client Think you know about Telesales? Think again. Achilles’ Customer On-boarding team offers a unique opportunity to work in a fast-paced environment where you will be selling a best in class procurement solution, underpinned by a cloud based software platform. You’ll be working on behalf of a client base that consists of some of the most prestigious blue chip names around the globe. Always adding value and providing opportunities to grow, Achilles’ Telesales organisation is a vibrant and dynamic team where talent is identified and appreciated, and hard work is rewarded. Worktasks Achilles’ Customer On-boarding organisation is a truly global team with presence from Australia to Chile. Our impressive client list includes names like Shell, Unilever and Jaguar Land Rover, and it’s growing all the time. Our role is to qualify the client’s supplier community and manage it on their behalf. Joining the team in Technical Sales, you’ll sell business-to-business in one of three teams – Renewals, New Business or Retention. You will be responsible for converting a high number of new business opportunities or ensuring high renewal sales by matching the best services to suppliers, delivering continuous improvements to the supplier experience. Your profile Our Customer Agents are enthusiastic, target driven and motivated to deliver the best value service to our customers using a consultative approach to establish their needs and match them with our portfolio of services. A confident and professional manner is a must to handle customer calls from a variety of suppliers, from small owner-managed local businesses to blue chip corporations. Achilles’ services are unique, so our sales agents know that good listening skills, coupled with the ability to adapt your style to your client, are vital when negotiating through to sales closure. Your responsibility is to call our clients’ suppliers on their behalf and request them to complete a basic questionnaire so we can ascertain their subscription needs. You’ll be supported by communication materials such as letters, emails and messages which are sent by the clients themselves, so your prospects will be expecting Achilles to contact them. You’ll also receive the training and personal development you need to hit the ground running and enjoy success from the start. We offer entry-level, intermediate and senior sales roles, and wherever you join us we will support your progression with continued development to enhance your sales skills and broaden your career prospects. At Achilles, we value your previous experience in telesales, sales support or customer services, but motivation, work ethic, tenacity and a will to succeed are just as important. What Achilles Can Offer You Apart from offering you a competitive salary with a great bonus scheme, working for Achilles comes with a range of additional benefits. You’ll be working for a well-established and fast growing organisation, so being part of the team offers opportunities to progress within the sales functions and beyond through our truly global career opportunities. Combined with great career prospects, a track record of promoting from within and the training for you to be successful, we think of ourselves as a friendly dynamic team with a unique approach to business and a great working environment. Please apply within the 31st of May 2013. About us We are pioneers in talent relations, which means that we know the best talents and companies out there. Studentwork’s goal is to be a long-term partner for both companies and employees. By keeping a constantly updated network of candidates and employers – of all sizes, in all industries – we are able to be one step ahead in matching the right person to the right job. We are Studentwork. We know the best people. That’s our business. Contact us today and become a part of our network.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga We are looking for Nordic-speaking Customer Agents! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: We are looking for Nordic-speaking Customer Agents!

Enhetschef, offentlig förvaltning
Stockholms Stad Socialförvaltningen Socialjouren Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. En omorganisation har nyligen gjorts på Socialförvaltningen vilket innebär att Socialjouren och Uppsökarenheten läggs samman i en enhet, Stockholms stads Socialjour. Enheten ska på ett snabbt och flexibelt sätt kan möta män, kvinnors, pojkar och flickors behov av akutstöd och länkning från Socialtjänsten dygnet runt . Stöd ges till medborgare i Stockholm samt de som vistas i Stockholms stad. Inom ramen för den nya enheten finns två arbetsgrupper. Vi söker nu en biträdande enhetschef som ska leda arbetet för arbetsgruppen som arbetar med myndighetsutövning och socialrådgivning på nätet. Arbetsgruppen fungerar som ett komplement till stadsdelsförvaltningarnas sociala enheter och ansvarar för handläggning av akuta sociala problem som uppstår på icke-kontorstid. Arbetsgruppen utreder även biståndsbehovet för personer som tillfälligt vistas i Stockholm. Under icke-kontorstid ansvarar arbetsgruppen för att ta emot larm om olyckor inom Stockholms stad, göra bedömningar, bistå med akut krisstöd samt aktivera berörd stadsdelsförvaltning. 1 plats(er).En omorganisation har nyligen gjorts på Socialförvaltningen vilket innebär att Socialjouren och Uppsökarenheten läggs samman i en enhet, Stockholms stads Socialjour. Enheten ska på ett snabbt och flexibelt sätt kan möta män, kvinnors, pojkar och flickors behov av akutstöd och länkning från Socialtjänsten dygnet runt . Stöd ges till medborgare i Stockholm samt de som vistas i Stockholms stad. Inom ramen för den nya enheten finns två arbetsgrupper. Vi söker nu en biträdande enhetschef som ska leda arbetet för arbetsgruppen som arbetar med myndighetsutövning och socialrådgivning på nätet. Arbetsgruppen fungerar som ett komplement till stadsdelsförvaltningarnas sociala enheter och ansvarar för handläggning av akuta sociala problem som uppstår på icke-kontorstid. Arbetsgruppen utreder även biståndsbehovet för personer som tillfälligt vistas i Stockholm. Under icke-kontorstid ansvarar arbetsgruppen för att ta emot larm om olyckor inom Stockholms stad, göra bedömningar, bistå med akut krisstöd samt aktivera berörd stadsdelsförvaltning. Som biträdande enhetschef ingår du i ledningen av enheten tillsammans med enhetschefen och en biträdande enhetschef med särskilt ansvar för vuxenuppsökare och medborgarkontor för hemlösa. Du ansvarar för det operativa myndighetsutövningsarbetet på enheten samt ha personal- och budgetansvar för medarbetarna som arbetar med myndighetsutövning samt socialrådgivning på nätet. Som person drivs du av att leda och arbete i en komplexmiljö. Du har god prioriteringsförmåga och ett engagerat kommunikativt ledarskap. Du trivs med både operativt- och utvecklingsarbete. Du har en god samarbetsförmåga och är tydlig och visar gott omdöme i ditt agerande och beslutstagande. Som ledare förväntas du verkar för en god arbetsmiljö, vara närvarande och aktivt uppmuntra dina medarbetare till delaktighet och utveckling Vi söker dig som: • Har socionomexamen och flera års erfarenhet av myndighetsutövning inom Socialtjänsten. Det är meriterande om du har särskild erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och ungdom. • Har erfarenhet av arbetsledning • Kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. • Har motivation och förmåga att leda och utveckla den egna arbetsgruppens arbete tillsammans med resten av enheten • Kan driva frågor framåt och åstadkomma goda resultat • Kan hantera nya eller oväntade situationer och klara ett högt tempo med flera uppgifter att utföra samtidigt Löneform: Månadslön. enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande avdelningschef Alexandra Göransson,08 -- 508 25 022 Lisa Cadenius, enhetschef, 08 - 508 25 653 , 076 12 25 653, lisa.cadenius@stockholm.se Ann-Marie Strömberg, SACO/SSR, 08-50825335 (facklig) Per Broman, Vision, 08 508 25 484, 076 12 25 484, per.broman@saf.stockholm.se (facklig) Karin Wrannvik, Ledarna, 076-129 0750 (facklig) Tillträde:
Företag: Stockholms stad; Socialjouren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef, offentlig förvaltning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef, offentlig förvaltning


Sök lediga jobb Kyltekniker till Malmfälten

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se