Läkemedel jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Läkemedel. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Läkemedel. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Speciallärare till Junsele skolan- Sollefteå
- Lärare i spanska till Junsele skola- Sollefteå
- Ämneslärare Hem- och konsumentkunskap Ala skola- Timrå
- Ekonomibiträde- Ånge
- Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå- Örnsköldsvik
- Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå- Sundsvall
- Sommarjobbare till Adecco- Sollefteå
- Resande uppköpare- Örnsköldsvik
- Redovisningschef- Härnösand
- SOS-operatör inom Säkerhet och Jour till SOS Alarm i Sundsvall- Sundsvall
Mer beskrivning
Speciallärare till Junsele skolanVill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Sollefteå kommun. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot kommunens övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro! Välkommen till oss! Junsele är ett samhälle 8 mil norr om Sollefteå. Det ligger naturskönt nära skog och natur. Samhället präglas av idrotts- och friluftsliv med fina anläggningar. Orten är bl.a. känd som lägerort i olika sammanhang. Skolan är en F-9 skola (inklusive fritids) med ett utvecklande arbetssätt och produktiva arbetslag. Skolan har också en organisation för att ta emot och integrera nyanlända elever. Skolan arbetar mycket med digitala läromedel. Elevantalet är idag strax under 200 elever. Du är välkommen till våra glada arbetslag. ARBETSUPPGIFTER Som speciallärare vid skolan arbetar tillsammans med andra pedagoger med olika stödfunktioner till eleverna. Du stöttar även arbetslagen i att se vilka metoder och material som tillgodoser elevernas behov av rätt stöd och stimulans. Du besitter en god samarbetsförmåga. Du skapar goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Vi ser även att du är lyhörd och har hög social kompetens. KVALIFIKATIONER Lärarlegitimation och behörighet i de ämnen du undervisar i. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. ÖVRIGT Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi strävar efter mångfald och jämn könsfördelning inom Sollefteå kommun. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.
Företag: Sollefteå kommun, För- och grundskola
Ort: Sollefteå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Speciallärare till Junsele skolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Speciallärare till Junsele skolan
Lärare i spanska till Junsele skola
Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Sollefteå kommun. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot kommunens övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro! Junsele är ett samhälle 8 mil norr om Sollefteå. Det ligger naturskönt nära skog och natur. Samhället präglas av idrotts- och friluftsliv med fina anläggningar. Orten är bl.a. känd som lägerort i olika sammanhang. Skolan är en F-9 skola (inklusive fritids) med ett utvecklande arbetssätt och produktiva arbetslag. Skolan har också en organisation för att ta emot och integrera nyanlända elever. Skolan arbetar mycket med digitala läromedel. Elevantalet är idag strax under 200 elever. Du är välkommen till våra glada arbetslag. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en lärare i spanska till Junsele skola åk 6-9. KVALIFIKATIONER Lärarlegitimation och behörighet i de ämnen du undervisar i. Din undervisning bygger på ett aktivt formativt lärande. Du är skicklig att analysera din undervisning och resultat. Du besitter en god samarbetsförmåga. Du skapar goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Vi ser även att du är lyhörd och har hög social kompetens. ÖVRIGT Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi strävar efter mångfald och jämn könsfördelning inom Sollefteå kommun. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.
Företag: Sollefteå kommun, För- och grundskola
Ort: Sollefteå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i spanska till Junsele skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i spanska till Junsele skola
Ämneslärare Hem- och konsumentkunskap Ala skola
Vill du jobba för en stark kommun i en växande region? Vill du jobba på den lilla skolan med de stora möjligheterna? Ala skola i Söråker är en 6-9 skola beläget vid kusten emellan Härnösand och Sundsvall. Det är lätt att busspendla och använder du bilen är det sällan mer än 30 minuters bilfärd. Skolan har ca 200 elever, fördelat på två team. Du kommer att ingå i ett av teamen vars främsta uppgift är ett tillsammansarbete som bygger på att varje elev lyckas med sin skolgång samt trivs och mår bra. Du skall vara öppen för ett kollegialt lärande där du bidrar med din erfarenhet och kunskap i skolans fortsatta arbete. Kvalifikationer Den vi söker ska ha lärarlegitimation för undervisning i skolår 6-9 Hem- och konsumentkunskap, du ska vara förtrogen med skollag och läroplan samt ha kännedom om relevant innehåll i andra lagar och förordningar. Arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett av skolans två lärteam. Lärteamet ska ge varje elev optimala förutsättningar att lyckas väl med sitt skolarbete och ge varje elev möjlighet att nå målen i varje ämne för att lyckas i sina framtidsval. Dina kunskaper, erfarenheter, tankar och idéer bidrar till att teamet är framgångsrikt. Det ingår egen undervisning med ansvar för planering, genomförande, betyg och bedömning beroende på din behörighet. Anställning Omfattning: 100% varav 70% är HKK Anställningsform: tillsvidare Tillträde: 2018-08-13 eller enligt överenskommelse. Rekrytering sker fortlöpande. Lön: enligt överenskommelse Före anställning ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister för skola och barnomsorg inlämnas. Blankett för beställning av utdrag ur belastningsregistret hittar du på www.polisen.se. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänstetillsättning. Välkommen med din ansökan!
Företag: Timrå kommun
Ort: Timrå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ämneslärare Hem- och konsumentkunskap Ala skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ämneslärare Hem- och konsumentkunskap Ala skola
Ekonomibiträde
Ekonomibiträde Inom kostverksamheten i Ånge kommun arbetar i dag drygt 30 personer. Det finns 5 stycken produktionskök som tillagar mat till skolor, förskolor, äldreboenden samt hemvården. Om tjänsten: Sedvanliga arbetsuppgifter inom storkök och mottagningskök. Utöver servering och viss beredning av mat skall du sköta, disk och städning. Erfarenhet av kostdatasystem är meriterande. Kvalifikationer: Erfarenhet av storhushållhållsarbete är ett krav. Vana vid arbete i större produktionskök och måltidsserveringar är meriterande. Kunskaper om livsmedelshygien och egenkontroll är ett krav. B-körkort är ett krav. Provanställning kan komma att tillämpas Personliga egenskaper: Som person är du flexibel och förändringsbenägen och har en positiv attityd. Du har en hög ansvarskänsla, anpassningsförmåga och är samarbetsvillig. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och olika arbetsplatser.
Företag: Ånge kommun
Ort: Ånge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomibiträde jobb, Ekonomibiträde Ånge, Ekonomibiträde Ånge kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomibiträde
Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Prime Care söker fler erfarna undersköterskor till vår bemanningspool för uppdrag i Umeå. Du blir timanställd av Prime Care och sedan uthyrd till våra kunder på spännande uppdrag runt om i landet. Ersättning för resor och boende. För att du ska vara aktuell för konsulttjänsten som USK hos oss på Prime förväntar vi oss att du: Färdig utbildad undersköterska. Minst två års erfarenhet inom vården. Tala och skriva svenska flytande. Arbetsuppgifter Som undersköterska kommer du att arbeta ute hos våra kunder. I ditt dagliga arbete ingår att: â¢Utföra arbetsuppgifter enligt instruktioner från din konsultchef och kunden â¢Vara god ambassadör för Prime och våra tjänster inom bemanning och rekrytering â¢Rapportera din tillgänglighet och arbetad tid i konsultportal Uppdrag kan variera såsom bland annat på hemtjänst, äldreboende, sjukhus, vårdcentral, hemsjukvård och andra privata kliniker. Uppdragens längd och tjänstgöringsgrad varierar, varav vi enbart kan erbjuda timanställningar hos oss via Prime Care. Du kommer att få insyn i flertalet verksamheter och du kommer att utvecklas i din yrkesroll. Vem är du? Som undersköterska hos oss på Prime måste du ha minst två års erfarenhet från yrket, ha en bred kompetens och stor social förmåga. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. Du är bekväm och självgående i din roll. Du har möjlighet att hoppa in på uppdrag vid kortare varsel och är flexibel gällande geografisk placering och den fysiska arbetsplatsen. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Som anställd konsult på Prime Care får du ta del av våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner: â¢Trygg anställning genom kollektivavtal. â¢Friskvårdsbidrag. â¢Försäkringar och pension enligt kollektivavtal. â¢Kontakt med personlig konslutchef. â¢Du får välja mellan vecko- eller månadslön. â¢Möjlighet att påverka din arbetstid och schema. â¢Många varierande uppdrag. â¢Social samvaro som utbildningar, julfest, biokvällar mm. â¢Rekryteringsbonus. Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki Måndag-Fredag kl. 08-17 08-470 70 25 Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte, vi har öppet hus varje tisdag kl 15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid.Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Care AB
Ort: Örnsköldsvik
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Prime Care söker fler erfarna undersköterskor till vår bemanningspool för uppdrag i Umeå. Du blir timanställd av Prime Care och sedan uthyrd till våra kunder på spännande uppdrag runt om i landet. Ersättning för resor och boende. För att du ska vara aktuell för konsulttjänsten som USK hos oss på Prime förväntar vi oss att du: Färdig utbildad undersköterska. Minst två års erfarenhet inom vården. Tala och skriva svenska flytande. Arbetsuppgifter Som undersköterska kommer du att arbeta ute hos våra kunder. I ditt dagliga arbete ingår att: â¢Utföra arbetsuppgifter enligt instruktioner från din konsultchef och kunden â¢Vara god ambassadör för Prime och våra tjänster inom bemanning och rekrytering â¢Rapportera din tillgänglighet och arbetad tid i konsultportal Uppdrag kan variera såsom bland annat på hemtjänst, äldreboende, sjukhus, vårdcentral, hemsjukvård och andra privata kliniker. Uppdragens längd och tjänstgöringsgrad varierar, varav vi enbart kan erbjuda timanställningar hos oss via Prime Care. Du kommer att få insyn i flertalet verksamheter och du kommer att utvecklas i din yrkesroll. Vem är du? Som undersköterska hos oss på Prime måste du ha minst två års erfarenhet från yrket, ha en bred kompetens och stor social förmåga. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. Du är bekväm och självgående i din roll. Du har möjlighet att hoppa in på uppdrag vid kortare varsel och är flexibel gällande geografisk placering och den fysiska arbetsplatsen. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Som anställd konsult på Prime Care får du ta del av våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner: â¢Trygg anställning genom kollektivavtal. â¢Friskvårdsbidrag. â¢Försäkringar och pension enligt kollektivavtal. â¢Kontakt med personlig konslutchef. â¢Du får välja mellan vecko- eller månadslön. â¢Möjlighet att påverka din arbetstid och schema. â¢Många varierande uppdrag. â¢Social samvaro som utbildningar, julfest, biokvällar mm. â¢Rekryteringsbonus. Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki Måndag-Fredag kl. 08-17 08-470 70 25 Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte, vi har öppet hus varje tisdag kl 15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid.Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Care AB
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna undersköterskor till bemanningspool i Umeå
Sommarjobbare till Adecco
Vår kund behöver en paketpackare för sommarjobb mellan juni t.o.m. augusti . Om tjänsten Du kommer att arbeta med att packa paket och leverera varor hos en av våra kunder. Vi erbjuder ett bra sommarjobb hos en intressant arbetsgivare. Arbetstiderna är dagtid. Om dig Du söker ett varierande sommarjobb. Som person är du flexibel, positiv och ordningsam. Du kan tala svenska och kan jobba perioden mellan juni t.o.m. augusti. Om anställningen Du kommer att bli anställd i Adecco och uthyrd till kund för det aktuella uppdraget. Uppdraget är under perioden juni t.o.m. augusti. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Sollefteå
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobbare till Adecco jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobbare till Adecco
Resande uppköpare
Verksamhetsbeskrivning Westmans Antik & Auktioner driver antikaffär/auktioner samt loppmarknad. Arbetsuppgifter Vi söker nu en medarbetare för ett föräldravikariat på ca 1 år. Dina arbetsuppgifter blir att resa runt i Norrland och köpa guld och silver mm. De flesta resorna sker över dagen. Det ingår cirka 4 övernattningar/månad. För en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen ser vi gärna kvinnliga sökanden. Utbildning/Erfarenhet Du behöver ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Det är ett krav att du kan räkna samt att du har B-körkort.
Företag: Westmans Antik & Auktioner
Ort: Örnsköldsvik
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Resande uppköpare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Resande uppköpare
Redovisningschef
Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling. Regionledningsförvaltningen har i uppdrag att stödja kärnverksamheternas processer inom olika kompetensområden. Förvaltningen ger också stöd och kvalitativa underlag till regiondirektören och politikerna. Region Västernorrland söker redovisningschef till Område ekonomi och planering. Regionledningsförvaltningen består av sex områden, varav Område ekonomi och planering består av 180 medarbetare inom tre verksamheter; Ekonomi och samordning, Inköp och upphandling samt Regionfastigheter. . Du kommer tillsammans med övriga inom regionledningsförvaltningen arbeta för att uppnå regionens vision om Liv, hälsa och hållbar utveckling i Västernorrland. Område ekonomi och planering har en övergripande roll som sammanhållande för det strategiska ekonomi- och planeringsarbetet. Stabsfunktionen stödjer ekonomi- och finansdirektören i detta arbete, men får även uppdrag från både regionledningen och förtroendevalda. Redovisningschefen är organisatoriskt placerad i staben för Område ekonomi och planering, och är direkt underställd ekonomi- och finansdirektören. Redovisningschefen har ingen arbetsledande funktion, men ansvarar för den totala redovisningsprocessen i Region Västernorrland, och arbetet innefattar att stödja en god ekonomisk redovisning som är öppen och transparent, genom att bl.a.: - planera och upprätta ekonomiska bokslut, delårs- och månadsrapporter - analysera ekonomiskt utfall samt fånga och förstå ekonomiska samband - tillsammans med ekonomidirektören delta i arbetet med finansiella placeringar och rapporter inom ramen för den finansiella policyn - ansvara för stiftelseredovisningen - ta fram underlag till möten, motionssvar, pressmeddelanden och svar på insändare m.m., framtagande av beslutsunderlag, tjänsteutlåtanden och diskussionsunderlag. - ansvara för ekonomisystem och dess utveckling och anpassning utifrån valda styrsignaler, ekonomimodeller, organisation, m.m. - inlämna diverse statistik till SCB - i särskilda fall delta i ledningsgrupper, politiska möten m.m. - tillsammans med övriga processansvariga samplanera budget, redovisning och uppföljning Vi söker dig som har ekonomexamen från universitet/högskola eller liknande. Du ska ha mångårig erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av politiskt styrda organisationer är meriterande. Du bör ha/vara: - erfarenhet från strategiskt och övergripande ekonomiarbete - vana att analysera och förstå samband på övergripande nivå - proaktiv, strategisk och kunna förklara ekonomiska händelsers samband och påverkan - lyhörd och ansvarstagande Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du: - arbetar mål- och resultatinriktat och är strategisk i ditt agerande - har ett coachande förhållningssätt gentemot kollegor, chefer inom organisationen, förtroendevalda, etc. - har förmåga att driva utveckling av arbetssätt och processer - har god kommunikativ och samarbetsförmåga Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Region Västernorrland
Ort: Härnösand
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningschef jobb, Redovisningschef Härnösand, Redovisningschef Region Västernorrland
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningschef
SOS-operatör inom Säkerhet och Jour till SOS Alarm i Sundsvall
Med anledning av att vi är en central som växer och har medarbetare som får nya tjänster inom SOS Alarm söker vi nu fler SOS-operatörer som ska arbeta med Säkerhet och Jourtjänster på vår central i Sundsvall. Beräknad start är oktober 2018. Tjänsten är på heltid och förlagd till 3 skift vilket innebär dag- och nattpass, helger och storhelger. ROLLEN Som SOS-operatör inom Säkerhet och Jourtjänster på SOS Alarm hanterar och svarar du på inkommande samtal som rör olika typer av felanmälan för fastigheter, kommuner och även privata kunder. Därutöver ingår att ta emot och åtgärda olika typer av larm, exempelvis inbrott/överfall och driftlarm m.m. Det är ett spännande och utvecklande arbete i högt tempo där den ena dagen aldrig är den andra lik. I rollen som SOS-operatör ingår bland annat följande huvudsakliga arbetsuppgifter: ⢠Besvara och åtgärda olika typer av larm enligt givna rutiner ⢠Via intervju och samtal identifiera, prioritera, aktivera och följa upp hjälpbehov ⢠Arbeta i enlighet med processhandböcker samt gällande rutiner, instruktioner och index för det operativa arbetet ⢠I samverkan medverka till att verksamhetsmålen avseende svars- och larmhanteringstider uppnås ⢠Inhämta och lämna över relevant information till kollegor inom centralen och även från andra centraler VI SÖKER DIG ⢠Du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande ⢠Du har tidigare erfarenhet av kundtjänst/kundsupport/telefonförsäljning eller inom väktare/bevakning ⢠Du har god vana att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg ⢠Du har en fullgjord gymnasieutbildning Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en dygnsgående tjänst, då arbetstiderna hos oss är förlagda till dag-, kväll- och nattpass, det är dock inget krav för att söka tjänsten. Som person är du självgående, flexibel och kan fatta egna, snabba beslut utifrån givna ramar. Vi ser att du tidigare arbetat utifrån givna rutiner och ramar och att det är ett arbetssätt du trivs med. Vidare fördrar du att arbeta i en arbetsmiljö med högt tempo där du möter olika utmaningar varje dag. Av den anledningen behöver du ha en god problemlösningsförmåga. Du är rak och tydlig i din kommunikation och kan samverka med kollegor inom och utanför organisationen. Vi ser gärna sökanden med såväl svensk som utländsk bakgrund, men du måste vara svensk medborgare. Eftersom SOS Alarm är ett säkerhetsklassat företag görs en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen. LÅTER DET INTRESSANT? Om du vill du vara med och bidra med din kompetens i en spännande och viktig samhällsfunktion där din insats gör skillnad, ber vi dig skicka in din ansökan senast den 24 juni 2018. Ansökningar skickas via vår hemsida: https://www.sosalarm.se/karriar/lediga-tjanster/. Har du frågor kring rekryteringsprocessen kontakta oss på rekrytering@sosalarm.se Välkommen in med ansökan! SOS Alarm har ett viktigt uppdrag, att vara navet som skapar trygghet och säkerhet. Detta ska bidra till att skapa ett tryggare Sverige för alla. När krisen slår till är nödnumret 112 det nummer som hjälpsökande kan ringa. Ibland är krisen stor och berör många människor. Ibland drabbas en enskild individ eller en organisation. Oavsett vilket så är hjälpen bara ett samtal bort. Med den erfarenheten som bas har vi byggt en rikstäckande verksamhet av larmcentraler â som utgör grunden för vårt bidrag till ett tryggare Sverige. Våra medarbetare kan med sin kompetens, sin empatiska förmåga och SOS Alarms effektiva system och metoder se till att alltifrån ambulans, räddningstjänst, polis och jourhavande präst, till jouroperatör och väktare kan göra sitt jobb. Vi är navet som skapar ett tryggare och säkrare Sverige SOS Alarm har ett viktigt uppdrag, att vara navet som skapar trygghet och säkerhet. Detta ska bidra till att skapa ett tryggare Sverige för alla. När krisen slår till är nödnumret 112 det nummer som hjälpsökande kan ringa. Ibland är krisen stor och berör många människor. Ibland drabbas en enskild individ eller en organisation. Oavsett vilket så är hjälpen bara ett samtal bort. Med den erfarenheten som bas har vi byggt en rikstäckande verksamhet av larmcentraler â som utgör grunden för vårt bidrag till ett tryggare Sverige. Våra medarbetare kan med sin kompetens, sin empatiska förmåga och SOS Alarms effektiva system och metoder se till att alltifrån ambulans, räddningstjänst, polis och jourhavande präst, till jouroperatör och väktare kan göra sitt jobb. Vi är navet som skapar ett tryggare och säkrare Sverige.
Företag: SOS Alarm Sverige
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga SOS-operatör inom Säkerhet och Jour till SOS Alarm i Sundsvall jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SOS-operatör inom Säkerhet och Jour till SOS Alarm i Sundsvall
Söka jobb tips