Lärare åk 4 till Johannes Petri Skola jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare åk 4 till Johannes Petri Skola. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare åk 4 till Johannes Petri Skola. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna- Solna
- HR-systemspecialist till Fazer Food Service- Stockholm
- Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75%- Stockholm
- Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra- Stockholm
- Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje- Södertälje
- Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar- Stockholm
- Lärare i engelska Yrkesgymnasiet Stockholm- Stockholm
- MEDCURA SÖKER EN ARBETSTERAPEUT TILL SÖDRA STOCKHOLM- Stockholm
- Kalkylingenjörer inom el, ventilation och rör- Stockholm
- Biträdande lektor i nationalekonomi, särskilt offentlig ekonomi- Stockholm
Mer beskrivning
Lärare till Ulriksdalsskolan i SolnaI Solna arbetar engagerade medarbetare med uppdraget att utveckla staden och välfärden med solnaborna i fokus. Detta gör oss till en spännande och utvecklande organisation att arbeta inom. Barn- och utbildningsförvaltningen svarar för omsorg och utbildning av barn och ungdomar. I verksamheten ingår förskola och pedagogisk omsorg, förskoleklass, fritidshem, grundskola, särskola och en gymnasieskola. Solna stad - en skola i utveckling. Vi utvecklar skolor där alla har möjlighet att lyckas. Vill du vara med? Ulriksdalsskolan söker inför höstterminen 2018 en grundskollärare för arbete i årskurserna 6-9 i ämnet spanska. Tjänsten omfattar 75% och mentorskap ingår. Vi söker dig som, precis som vi, har ett stort engagemang och en vilja att utvecklas tillsammans med kollegor och elever. Du är behörig och legitimerad grundskollärare. Du bedriver en modern och kreativ undervisning och hittar strategier för att nå varje elev och stärka eleven i såväl kunskapsutveckling som i den personliga utvecklingen. I ditt uppdrag ingår bland annat att planera, genomföra och utvärdera det pedagogiska arbetet utifrån skolans styrdokument och elevens behov och intressen, enskilt såväl som tillsammans med skolans övriga lärare. Detta innebär att vi ser att det är viktigt att du medvetet prioriterar läroplanens mål, värdegrund och syn på lärande samt arbetar så att eleverna har ett reellt inflytande och ansvar för det egna arbetet. Du är intresserad av att arbeta med elevers lärande utifrån elevernas förutsättningar och behov och arbetar med utvärdering och reflektion som ett medel att utveckla elevernas lärandemiljö. Din undervisning utgår från vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet som gör att du lyckas skapa goda lärmiljöer. Du samarbetar med övrig skolpersonal för en god arbetsmiljö för såväl elever som personal och deltar aktivt i skolans utvecklingsarbete. Du har ett positivt förhållningssätt till IKT som ett självklart verktyg i såväl pedagogik som dokumentation. Om Ulriksdalsskolan Ulriksdalsskolan är en modern och miljöcertifierad skola som öppnade i augusti 2014, med kapacitet för 900 elever i åldrarna 6-16 år. Skolan ligger mitt i den expansiva stadsdelen Ulriksdal i Solna med goda kommunikationer. I skolan finns även verksamhet för Solna kulturskola, bibliotek och fritidsklubb, vilka skolan aktivt samverkar med. Skolan har även ett nära samarbete med ÖverJärva Naturskola som ligger ett par hundra meter från Ulriksdalsskolan. Skolan befinner sig i ett dynamiskt utvecklingsskede och präglas av kreativitet och nytänkande. Vi har höga mål med vår verksamhet där vi tror att bra relationer mellan elever och personal är en förutsättning för goda studieresultat och en trevlig stämning på skolan. Utvecklas som lärare i Solna stad Som lärare i Solna stad får du möjlighet att växa tillsammans med pedagoger som är engagerade och har höga förväntningar på elevers möjlighet att utvecklas och lära. Genom undervisning baserad på forskning och erfarenhet är du med och utvecklar goda digitala och analoga lärmiljöer. Du får vara med och utveckla digitaliseringen med fokus på formativ bedömning. Vi skapar en organisation för att du ska ha möjlighet att lyckas i din roll som lärare i Solna. Du får möjlighet att delta i nätverk och i utbildningar, som läs- och matematiÂklyftet. Dessutom utvecklar Solna stad ett medarbetarutvecklingsprogram. Tjänst; Spanska 75% i åk. 6-9, mentorskap ingår. Mer information och ansökan Tjänsten avser tillsvidareanställning med tillträde höstterminen 2018. Vi rekryterar fortlöpande och ser fram emot att läsa din ansökan snarast, dock senast den 180617. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att höra av dig till rektor Lena Lundström, lena.lundstrom@solna.se. Biträdande rektor Conny Lindberg (åk 6-9), tel 072 583 16 10 alt conny.lindberg@solna.se. Solna är en framtidsstad i tillväxt, unikt belägen mellan Kungliga nationalstadsparkens lugn och storstadens puls. Vår vision är att Solna ska vara en levande och trygg stad, som förenar hållbar utveckling med en god ekonomisk hushållning för att trygga framtidens välfärd. Här finns attraktiva bostäder, framgångsrika företag, utmärkta kommunikationer, förstklassig samhällsservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Solna stad är nu inne i en spännande utvecklingsfas, befolkningen växer och många företag söker sig hit.
Företag: Solna Stad
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna
HR-systemspecialist till Fazer Food Service
Vad med när vi skapar framtidens mat Vi söker en lösningsorienterad och systemintresserad HR-systemspecialist som brinner för struktur och service. Hos oss får du chansen att kombinera din kunskap inom IT-system med HR och arbetar med att ge support, service och utbildning till våra användare. Alla våra chefer använder dagligen HR-systemet Workday och bemanningssystemet Timeplan. Dessa system arbetar du med att ge systemsupport för samt med att besvara arbetsrättsliga frågor och förse våra användare med rapporter och statistik. Det är HR-systemet Workday som är master för övriga system. Du rapporterar till chef för HR-systemsupporten och arbetar nära tillsammans med två erfarna kollegor som också är HR-systemspecialister. Du är en viktig del av Fazer Food Services HR-team som består av nio personer. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt och placering på vårt kontor i Stockholm. Varför ska du välja Fazer? Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Du erbjuds att utveckla dig själv samtidigt som du har möjlighet att utveckla dina medarbetare då alla som arbetar på Fazer har möjlighet att vara del av att ständigt förbättra våra affärer och ta del av interna utbildningar. Fazer är ett familjeägt företag som tänker långsiktigt och strategiskt där du får möjlighet att vara med och påverka. Vad bidrar du med till teamet? Du har en eftergymnasial utbildning inom HR/IT eller lön, gärna med systemtekniska inslag. Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av lönesystem och/eller HR- eller bemanningssystem. Det är ytterst meriterande om du har arbetat i Workday och/eller TimePlan. Det är ett krav att du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift och har mycket goda kunskaper i Office-paketet, främst excel. För att vara lämplig för rollen har du goda tekniska kunskaper. Som person är du är självgående, ansvarstagande och serviceinriktad. Du gillar att utbilda och har ett engagerat och inspirerande tillvägagångssätt i ditt arbete. Vi söker dig som är lösningsorienterad och har en förmåga att behålla lugnet även i de situationer då det är många som söker din uppmärksamhet. För att vara lämplig i rollen som HR-systemspecialist har du ett organiserat och strukturerat arbetssätt samt god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. För att trivas i rollen är det även viktigt att du tycker om att arbeta tillsammans med andra och har en god kommunikativ förmåga. Är du redo för ett jobb som smakar gott? Ansök nu! I denna rekrytering samarbetar Fazer Food Services med Wise Professionals. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jakob Törnell 073- 521 65 58 jakob.tornell@wise.se . Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Wise Professionals
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga HR-systemspecialist till Fazer Food Service jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-systemspecialist till Fazer Food Service
Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75%
Tja! Jag är en aktiv 20-åring boende i Segeltorp. Jag behöver en pigg och trevlig assistent vid min sida för att allt ska funka i mitt liv. Till vardags har jag mycket nytta och glädje av mina datorer som jag använder till både kommunikation och spel. Mina största intressen förutom datorn är löpsporten RaceRunning som jag tränar och tävlar i. På vintern åker jag dessutom skidor, så kallad Biskii. Om du åker slalom så är det ett plus. Som du förstår så gillar jag att aktivera mig. Ibland reser jag iväg, inom och utanför Sveriges gränser - då kommer du att följa med mig. Jag söker en assistent som har båda fötterna på jorden och är trygg i sig själv. Det är viktigt att du känner yrkesstoltet för ditt uppdrag och ser det som långsiktigt, då kommer du att få väldigt kul på jobbet! Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat som assistent då du söker till mig. Ytterligare plus om du har erfarenhet av alternativ kommunikation. Obs! Mycket viktigt att du talar flytande svenska. Det är mycket viktigt för att vår kommunikation ska fungera. Är du kille i åldern 20-35 år så är det ett plus men det viktigaste är ändå personkemin. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du som assisterar mig ska vara rökfri, simkunnig och inte ha någon pälsdjurallergi. Jag har redan nu ett mycket härligt assistent-gäng som trivs och har kul tillsammans, jag hoppas att du vill bli en del av det! Är du en driven och engagerad person så finns det på sikt goda möjligheter för dig att utvecklas och få ett arbetsledaransvar i gruppen. Arbetstid/Varaktighet 30 timmar i veckan på ett rullande 6-veckorschema där du kommer att ha ett arvodera bemanningsuppdrag. Varierande arbetstider som främst består av kvällspass, vaken natt och helger. Du blir anställd i Assistans i Balans vilket innebär att du får en noggrann introduktion, att du har bra och tydliga arbetsledare, att det finns möjligheter för handledning och ut- och fortbildning. Lön Individuell lönesättning. Avtal KFO. Ansökan Sker via formuläret nedan. Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid på www.polisen.se.
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75%
Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra
Tja! Jag är en aktiv 20-åring boende i Segeltorp. Jag behöver en pigg och trevlig assistent vid min sida för att allt ska funka i mitt liv. Till vardags har jag mycket nytta och glädje av mina datorer som jag använder till både kommunikation och spel. Mina största intressen förutom datorn är löpsporten RaceRunning som jag tränar och tävlar i. På vintern åker jag dessutom skidor, så kallad Biskii. Om du åker slalom så är det ett plus. Som du förstår så gillar jag att aktivera mig. Ibland reser jag iväg, inom och utanför Sveriges gränser - då kommer du att följa med mig. Jag söker en assistent som har båda fötterna på jorden och är trygg i sig själv. Det är viktigt att du känner yrkesstoltet för ditt uppdrag och ser det som långsiktigt, då kommer du att få väldigt kul på jobbet! Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat som assistent då du söker till mig. Är du i åldern 20-35 år så är det ett plus, men det viktigaste är ändå personkemin. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du som assisterar mig ska vara rökfri, simkunnig och inte ha någon pälsdjursallergi. Jag har redan nu ett mycket härligt assistent-gäng som trivs och har kul tillsammans, jag hoppas att du vill bli en del av det! Jag söker någon som utöver rollen som assistent även kan verka som arbetsledare i mitt arbetslag. Som arbetsledare är du tillsammans med en ytterligare en arbetsledare ansvarig för schemaläggning, bemanning som delas med flera andra i gruppen, rekrytering, introduktion av nyanställda och arbetsmiljöfrågor m.m. För att lyckas i uppdraget behöver du ha förmågan att kunna leda andra, skapa struktur och rutiner. Du föregår alltid med gott exempel och du ser vad som behöver göras. Arbetstid/Varaktighet 30 timmar i veckan där du kommer att ha ett arvoderat arbetsledar- och bemanningsuppdrag. Varierande arbetstider som främst består av dagtid, kvällar och helger. Du blir anställd i Assistans i Balans vilket innebär att du får en noggrann introduktion, att du har bra och tydliga arbetsledare, att det finns möjligheter för handledning och ut- och fortbildning. Lön Individuell lönesättning. Avtal KFO. Ansökan Sker via formuläret nedan. Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid på www.polisen.se. .
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra
Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje
Till vår kund i Södertälje söker vi nu en erfaren och serviceinriktad ekonom på halvtidtill supportavdelningen. ArbetsuppgifterI rollen som ekonomsupport kommer du att arbeta med varierande ekonomiska frågor inom bokföring och redovisning. I arbetsuppgifterna ingår att besvara frågor från företagets kunder och bistå med kunskap och kompetens i ekonomiska frågor. Du kommer att arbeta på en supportavdelning och ingå i en grupp på 12 personer där fokus är att leverera snabb support till högsta kvalitet.Tjänsten är halvtid, gärna eftermiddagar mellan kl 13.00 â 17.00. KvalifikationerVi söker dig som har en ekonomisk utbildning och erfarenhet av att arbeta med bokföring och redovisning. Du ska ha kunskap om programmen Visma och Palette. Erfarenhet av att arbeta på supportavdelning är meriterande. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift såväl som mycket goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint) är ett krav.Personliga egenskaperFör vår kunds räkning söker vi dig som är strukturerad och noggrann samt en duktig problemlösare. Du har skinn på näsan och pondus. Du är vidare en utpräglad âdoerâ och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. God kommunikativ och social förmåga är viktiga egenskaper och som person är du serviceinriktad, positiv och pedagogisk. Mer om tjänstenKunden är ett framgångsrikt IT-företag som sitter i ljusa och fräscha lokaler i Södertälje. På företaget arbetar cirka 45 medarbetare.Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader med möjlighet till förlängning och du kommer att bli anställd hos oss på Andara. - Tillsättning: snarast möjligt - Omfattning: halvtid, gärna eftermiddagar mellan kl 13.00 - 17.00 - Placering: Södertälje Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på lilian.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank. Varmt välkommen med din ansökan! Varför jobba med oss? På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder. - AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. - Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare. - Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Företag: Andara
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje
Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar
- arbetsmarknadsenheten, Arbetsmarknadsdepartementet Vill du vara med och bidra till utformningen av arbetsmarknadspolitiken? Vill du ha intressanta och varierande arbetsuppgifter och samtidigt bistå arbetsmarknadsministern i arbetet med en av regeringens mest prioriterade frågor? Vi söker dig med relevant akademisk erfarenhet och som har kunskap och erfarenhet av kvantitativa analyser och kostnadsberäkningar. Din arbetsdag. Sveriges morgondag. Som medarbetare hos oss är du med och tar fram förslag och underlag inför regeringens beslut i olika arbetsmarknadspolitiska frågor och frågor om nyanländas etablering på arbetsmarknaden. Arbetsuppgifterna innebär att ansvara för prognoser och beräkna effekter och kostnader av olika arbetsmarknadspolitiska förslag samt att delta i policyutveckling, analys och uppföljning. Läs mer om departementet och enhetens verksamhet på regeringen.se. Din bakgrund Vi söker dig med relevant akademisk utbildning och som har arbetat i flera år med handläggande eller utredande uppgifter i Regeringskansliet, någon annan statlig myndighet, kommun eller organisation. Du ska ha kunskap och erfarenhet av kvantitativa analyser och kostnadsberäkningar. Har du erfarenhet av arbete med budgetfrågor eller prognoser är det meriterande. Det är också meriterande om du har kunskap om arbetsmarknadspolitiska frågor och frågor om nyanländas etablering på arbetsmarknaden. Har du dessutom kunskap om arbetsmarknadsstatistik eller erfarenhet av att använda olika statistikprogram är det en fördel. Dina egenskaper För att passa i rollen och trivas hos oss behöver du ha lätt för att anpassa dig efter ändrade förutsättningar och kunna arbeta bra tillsammans med andra människor. Det är också viktigt att du är analytisk, strukturerad och har förmåga att ta egna initiativ samt driva dina processer vidare. Du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Övrigt Tidsbegränsad anställning, två år från och med tillträdesdatum. Tillträde snarast. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Är du intresserad? Vill du veta mer om befattningen, kontakta gruppchef Patrik Rapp. Du är också välkommen att kontakta personalhandläggare Katarina Sandström. Fackliga kontaktpersoner är Kristina Lindström, Saco, och Thomas Janson, ST. Samtliga nås via Regeringskansliets växel 08-405 10 00. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 14 juni 2018. Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 500 personer, varav 600 utomlands. Arbetsmarknadsdepartementet, som är ett av tio departement, ansvarar för frågor som rör arbetsmarknad, arbetsliv och nyanländas etablering.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar
Lärare i engelska Yrkesgymnasiet Stockholm
Chefer och ledare inom YG Vi söker en behörig lärare i engelska i kombination med annat ämne till Yrkesgymnasiet i Stockholm. Vi erbjuder en tjänst i kreativ miljö med goda utvecklingsmöjligheter för dig som lärare. På vår skola arbetar vi kontinuerligt med skolutveckling och är inte rädda för att prova nya arbetssätt. Tjänsten är tillsvidareanställning med ferietjänst, provanställning 6 månader som övergår till tillsvidareanställning. Det finns även möjlighet att söka karriärtjänst såvida du är behörig för detta. Yrkesgymnasiet finns idag på 12 olika orter i Sverige, spridda från Malmö i söder till Skellefteå i norr. Här erbjuder vi ett innovativt yrkeskoncept som är uppskattat och där du lär dig ett praktiskt arbete i verkligheten. Därför är halva utbildningstiden förlagd på ett företag. Vi utbildar framtidens byggnadsarbetare, frisörer, svetsare, säljare, hotellreceptionister med flera. Intervjuer sker fortlöpande och tillträde kan ske innan ansökningstiden är slut så tveka inte på att skicka in en ansökan så fort som möjligt. Nedan förklaras, med hjälp av några exempel, hur vi tänker kring vår värdegrund. MOD: Vi utmanar och bryter traditionella mönster. Vi är en motvikt till traditionellt lärande genom vårt utbud och sätt att arbeta. Tillväxt och utveckling är naturliga tillstånd för oss. Därför har våra medarbetare mod och vilja att ständigt utvecklas. KRAFT: När vi vill uppnå något klarar vi av det. Vi har rätt resurser för att genomföra våra idéer så snabbt och bra som möjligt. Vi prövar nya vägar i verksamhetens alla delar och vår genomförandekraft är stark. PASSION: Vi brinner för våra uppdrag och låter våra inre drivkrafter skapa arbetsglädje och familjekänsla. Våra elever och kursdeltagare har valt oss och har höga förväntningar. Vi ska göra allt för att motsvara dem. HJÄRTA: Våra hjärtan är stora och inkluderande. Hos oss är alla som vill välkomna och man ska alltid känna sig sedd och välkommen. Vi beaktar och ser den enskilda människan och hur vårt agerande kan stärka/hjälpa individen eller gruppen. Vårt samhällsengagemang är stort.
Företag: Thorengruppen executive, Yrkesgymnasiet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i engelska Yrkesgymnasiet Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i engelska Yrkesgymnasiet Stockholm
MEDCURA SÖKER EN ARBETSTERAPEUT TILL SÖDRA STOCKHOLM
Vi söker En Arbetsterapeut till ett äldreboende i södra Stockholm. Uppdraget sträcker sig från och med V.26-31 med chans till förlängning. Vad erbjuder Medcura Vi har ett brett utbud inom alla områden både hos privata aktörer och inom den offentliga sektorn. Medcura erbjuder både tim- och garantianställningar. Du kan välja bland både korta och längre uppdrag. Hos Medcura får du en egen konsultchef som känner dig och vet hur du vill arbeta och som kan din kompetens. Vi kan därför skräddarsy uppdrag för just dina behov. - Din egna konsultchef - Engagemang och förtroende för varandra - Valfrihet/önskeschema/flexibla tider - Du är helförsäkrad - Vi anordnar konsultträffar - Rekryteringsbonus - Konkurrenskraftiga löner - Vi erbjuder trygghet och kontinuitet - Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och omväxling - Sommarbonus - En arbetsplats där du väljer hur mycket du vill arbeta och på vilka orter - Vi följer kollektivavtal - Inskolning - Legitimerad vårdpersonal på kontoret som arbetar för dina önskemål - En vision om att arbeta utifrån 100% kvalité i alla upphandlingar Om Medcura Medcura AB grundades 2009 och är ett av dom större och etablerade bemanningsföretag i vårdbranschen. Vi hyr ut och rekryterar läkare, sjuksköterskor och annan personal inom vården som paramedicinare och socionomer. Det gäller allt från att förse privata och offentliga vårdgivare som skolor och statliga myndigheter med enstaka vikarier över dagen till att bemanna hela avdelningar, enheter eller operationsteam. Från vårt huvudkontor i centrala Stockholm ansvarar vi för uppdrag från Umeå i norr till Malmö i söder. Medcuras affärsidé lyder: âVi tillhandahåller kompetent och lyhörd personal till vårdgivare vars uppdrag är att bedriva omsorgsfull och effektiv vård.â Hos oss är våra kollegors kompetens det som gjort företaget till vad vi är idag. Medcura har vunnit samtliga upphandlingar som utvärderats på 100% kvalité och inte pris. Så jobbar vi bäst. Vår vision är att få leverera enbart i upphandlingar som baseras på 100 % kvalité som är och har alltid varit vår nyckel till framgång. Det är våra kunniga och engagerade kollegor som upprätthåller vårt goda rykte varje dag, året runt. Vi lägger ner mycket kraft på att arbeta fram en personlig givande relation med våra kollegor och är måna om att vårda densamma. Vi tillämpar kollektivavtal, Vi har ansvarsförsäkring, Vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och vi har en fastställd jämställdhetsplan. Vi ser fram emot att få berätta mer vid en personlig kontakt. Kvalifikationer Som anställd i Medcura innebär det att du kan arbeta självständigt och är trygg i din yrkesroll. Du som söker denna tjänst ska vara glad, positiv och flexibel. För att passa i denna roll bör du även vara lösningsfokuserad och serviceminded samtidigt som du är lugn och stresstålig. För oss på Medcura är det viktigt att våra medarbetare har ett genuint intresse för våra kunders välbefinnande och alltid arbetar utifrån kundernas önskemål och beslut. Du ska gilla att ta ansvar och har förmåga att samarbeta. Viktiga egenskaper är att du har ett professionellt förhållningssätt och att du gillar flexibilitet. Du ska tillsammans med din arbetsgrupp alltid arbeta med stort patientfokus. Tillsättning Du är varmt välkommen med din ansökan, och vi ser framemot att höra av dig! Är du intresserad utav att veta mer om oss så hittar du mer information på vår hemsida www.medcura.se. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning efter överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Medcura AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga MEDCURA SÖKER EN ARBETSTERAPEUT TILL SÖDRA STOCKHOLM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MEDCURA SÖKER EN ARBETSTERAPEUT TILL SÖDRA STOCKHOLM
Kalkylingenjörer inom el, ventilation och rör
Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Vår styrka ligger i vår tekniska kompetens och våra heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel. För oss är det viktigt att alltid ligga i framkant och att vara med och driva utvecklingen i branschen. Hos oss får du möjlighet att uppdatera din tekniska kompetens eller dina ledaregenskaper. Vi är ett företag i utveckling och vi tror på samarbete, innovation, ansvar och professionalitet. Allt vi gör präglas av hög teknisk kompetens, professionell ledning och ett ständigt närvarande livscykelperspektiv. Project Management Office (PMO) PMO ansvarar för hanteringen och genomförandet av stora, komplexa projekt i form av totalleveranser som omfattar samtliga teknikområden inom Caverion. Vår strategi sätter tydligt fokus på projekt som en del av vår kärnverksamhet och via PMO vill vi skapa värde för våra kunder genom att på bästa sätt utnyttja företagets breda kompetens och erfarenhet. Som medarbetare i PMO är du en del av ett team som byggts upp för att på bästa sätt ta projekten från tidiga skeden på konceptnivå till slutlig leverans. Vi söker nu ansvarsfulla och drivna kalkylingenjörer inom el, rör och ventilation till vårt kontor på Kungsholmen - Stockholm. Arbetsbeskrivning Som kalkylingenjör/kalkylator på Caverion utför du kalkylarbete i linje med verksamhetens mål och strategiska planer. Du är delaktig under hela anbudsprocessen från förfrågan till färdigt anbud/beställning, men även under produktionsfasen som stöd till projektledaren. Önskvärt är att du ska kunna projektera och konstruera egna tekniska lösningar och förslag. I rollen ingår: * Kalkylering, offerering/anbud * Bibehålla och vidareutveckla kundrelationer * Vidareutveckla och effektivisera tekniska installationer * Projektering och konstruktion * Bidra med underlag för inköp, tid- och resursplaner, lyftplaner * Planering (Powerproject) * Ekonomisk uppföljning och utvärdering * Delta i inköpsarbeten Hos oss får du ett självständigt och engagerande arbete som inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt. Du har stora möjligheter att utvecklas inom ditt område och växa inom företaget. Vem är du? Vi söker dig som har några års erfarenhet från kalkylering eller projektering inom ventilation, rör eller el. Meriterande är om du har någon form av utbildning inom området. Kunskaper om leveransbestämmelser som är vanligt förekommande samt vana av arbete i kalkylprogram är ett krav. Det är meriterande om du har utbildning inom projektering, entreprenadjuridik, ekonomi samt praktisk erfarenhet från installationer. Som person är du driven, målinriktad samt affärsmässig och du har förmåga att se affärsmöjligheter i en förfrågan. Rollen kräver att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vad kan Caverion erbjuda dig? Caverion Sverige AB ingår i Caverion-koncernen som är noterat på NASDAQ OMX Helsingfors. Koncernen omsatte 2017 cirka 2.4 miljarder euro och har nära 17.000 anställda inom 12 länder i norra och centrala Europa. Caverions verksamhet i Sverige har cirka 3300 medarbetare och finns etablerade på ca 75 orter. Detta gör att du som anställd har stora utvecklingsmöjligheter beroende på intresse och kompetens. Det finns möjlighet att specialisera sig inom sitt kompetensområde samt att bredda sin kunskap till nya arbets- eller teknikområden. Caverion jobbar också med att utbilda och erbjuda anställda internt att ta på sig större roller i form av chefs- och arbetsledarroller. Varför Caverion? På Caverion genomsyras vårt arbete av värderingarna: * Innovation * Samarbete * Ansvar * Professionalitet Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Caverion med Experis Engineering. För mer information är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Lars Buvall på telefon 08-7362848. Intervjuer och urval kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut så vänta inte till sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan!
Företag: Caverion Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kalkylingenjörer inom el, ventilation och rör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kalkylingenjörer inom el, ventilation och rör
Biträdande lektor i nationalekonomi, särskilt offentlig ekonomi
vid Nationalekonomiska institutionen. Sista ansökningsdag: 2018-07-01. Ämne/ämnesbeskrivning Nationalekonomi med inriktning mot offentlig ekonomi Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår huvudsakligen att bedriva egen forskning inom området för anställningen. Dessutom ingår undervisning samt att delta i arbetet för ämnet och undervisningens utveckling.  Behörighetskrav Behörig att anställas som biträdande lektor är den som har avlagt doktorsexamen i nationalekonomieller har motsvarande vetenskaplig kompetens. Främst bör den komma i fråga som har avlagt doktorsexamen eller har nått motsvarande kompetens högst fem år innan tiden för ansökan av anställningen som biträdande lektor har gått ut. Även den som har avlagt doktorsexamen eller har uppnått motsvarande kompetens tidigare kan dock komma i fråga om det finns särskilda skäl. Med särskilda skäl avses ledighet på grund av sjukdom, föräldraledighet eller andra liknande omständigheter. Den sökande ska ha såväl förmåga att samarbeta som den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för att fullgöra arbetsuppgifterna väl. Den pedagogiska skickligheten bör i normalfallet ha visats genom undervisning såväl på grundnivå som avancerad nivå. Bedömningsgrunder Särskild vikt fästs vid vetenskaplig skicklighet inom området för anställningen. Den sökande skall i sin forskning befinna sig i huvudfåran inom offentlig ekonomi. Stor vikt fästs vid pedagogisk skicklighet visad genom egen undervisning på grundnivå och avancerad nivå. Stor vikt fästs även vid en väl genomarbetad plan för forskning under anställningstiden. Stor vikt fästs också vid dokumenterad förmåga att samarbeta med arbetskamrater och kollegor. Stor vikt fästs vid att framgångsrikt ha planerat, sökt och erhållit anslag för forskningsprojekt från externa finansiärer. Vikt fästs vid administrativ skicklighet samt vid förmågan att samverka med det omgivande samhället och att informera om forskning och utvecklingsarbete. Meriterande är högskolepedagogisk utbildning om minst 7,5 högskolepoäng eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. OBS! Den fullständiga annonsen hittar du på Stockholms universitets webbplats www.su.se under Lediga jobb. Välkommen med din ansökan!  Stockholms universitet â forskning, utbildning och samverkan i den internationella frontlinjen.
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande lektor i nationalekonomi, särskilt offentlig ekonomi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande lektor i nationalekonomi, särskilt offentlig ekonomi
Söka jobb tips