Lärare i MA_NO till Fagrabäckskolan jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare i MA_NO till Fagrabäckskolan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare i MA_NO till Fagrabäckskolan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta...- Stockholm
- Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning?- Stockholm
- Gymnasiechef- Botkyrka
- Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö- Stockholm
- Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan- Stockholm
- Upphandlingsassistent på deltid- Stockholm
- Speciallärare till Bredängsskolans Grundsärskola- Stockholm
- SBB söker en fastighetsförvaltare - Stockholm- Stockholm
- Barnvakt / nanny, extrajobb, 1-2 eftermiddagar/veckan, Sundbyberg- Sundbyberg
- Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin...- Stockholm
Mer beskrivning
Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta...I en värld där både samhälls- och samtalsklimatet blir allt hårdare kämpar vi för de som inte själva kan eller orkar det. Vi tar upp kampen mot den brottslighet som organiserat bedriver sin verksamhet över nätet men också mot det näthat som drabbar såväl unga som vuxna, kända som okända. Vi vill att du ska känna dig trygg på nätet. Vare sig det handlar om att slutföra ett köp eller att lägga upp en bild på sociala medier. Vi finns för att du ska kunna leva ditt bästa liv på nätet. Ett liv utan hot, hat, kränkningar, kapningar eller stölder.Vi är mySafety Försäkringar. Nu söker mySafety Försäkringar Försäkringsförmedlare till vårt Stockholmskontoret på Gärdet. Du arbetar motföretagskunder och förmedlar produkter inom försäkringar mot den digitalavärlden.Här hos oss får du chansen till att utvecklasinom försäljningsbranschen med fokus på personliga målsättningar men också vialagarbete.Vårt mål är att du ska få den bästamöjligheten till en bra start i företaget, därför startas alltid anställningenmed en 4 veckors utbildning för rollen som Försäkringsförmedlare. Är detta något som skulle kunna passa dig? Vi erbjuder: - Trygg anställning enligt kollektivavtal med 6 månaders provanställning - Fyra veckors utbildning inklusive certifiering inom försäkringsförmedling - Fast månadslön + Provision - Karriär och utvecklingsmöjligheter inom företaget - Coachning och stöd från kollegor och säljledare - Friskvårdsbidrag - KontorstiderMåndag - Fredag Vi söker dig som: - Strävar efter att utvecklas arbetsmässigt och med företaget - Drivs av utmaningar, målsättningar och lagarbete - Har självförtroende att kommunicera via telefon - Gillar att skapa kundkontakt - Pratar flytande svenska - Är över 18 år ochtidigare ostraffad samt att du inte har skulder hos Kronofogden. Välkommen in attsöka tjänsten, intervjuer sker löpande. mySafety Försäkringar â försäkringar för en digital värld.mySafety erbjuder försäkringarför nya vardagsproblem och brott, till både privatpersoner och företag. Vi ärledande inom ID-skyddsförsäkring, Digitalskydd och Spärrservice samt erbjuderockså andra försäkringar som ger trygghet i vardagen. Med energi, engagemangoch effektivitet hittar vi nya lösningar på nya problem. Vi tycker att allaförtjänar ett bra skydd i en digital värld. mySafety Försäkringar är en delav mySafety Group. Mer information om mySafety finns på www.mysafety.se (http://www.mysafety.se)
Företag: mySafety Försäkringar AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta...
Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning?
Tjänstebeskrivning Är du i början på en yrkesbana inom redovisning? Vill du komma till ett bolag där du får chansen att utvecklas och göra karriär? Då har vi tjänsten för dig! Som Redovisningsekonom hos Bredablick förvaltning lär du känna företaget och fastighetsförvaltningsbranschen från grunden. I första hand kommer du att hjälpa våra kundansvariga med löpande redovisning. I ett senare skede kommer du även vara ansvarig för upprättande av bokslut, kvartalsrapporter och budget för 10â15 bostadsrättsföreningar och privata fastighetsbolag. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: ⢠Bokföring och registrering av leverantörsfakturor ⢠Hantering av kund- och leverantörsreskontra ⢠Avstämning av balans- och resultaträkningar ⢠Delaktig i upprättande av bokslut, kvartalsrapporter och budget ⢠Kundservice i form av viss telefonsupport Krav på person Vi söker dig med intelligens och organisatorisk förmåga som vill klättra snabbt på karriärstegen. Du är inte rädd för att kastas in i nya situationer utan ser det som en utmaning, utveckling och möjlighet att överträffa förväntningar. På vägen kommer vi se till att du får den kunskap och verktyg som krävs för att ta nästa steg. Du har en examen i företags- eller nationalekonomi. Antingen är du nyexaminerad eller så har du 1-2 års erfarenhet från revisions- eller redovisningsbyrå alternativt från förvaltningsbranschen. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat med ovan nämnda arbetsuppgifter utan det viktiga är att du har viljan och drivet att lära dig. Som person är du serviceminded, analytisk, noggrann och har en stark initiativförmåga. Som medarbetare hos oss på Bredablick är det viktigt att du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har en positiv attityd kombinerat med ett glatt humör. Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: 8-17 Plats: Sveavägen 159, Stockholm PerformIQ â rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner gällande rekrytering. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till vår Rekryteringskonsult Oscar Dahl på nr. 073-940 12 70. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Företagspresentation Bredablick Förvaltning är en del av Bredablickgruppen och förvaltar bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter. Vi erbjuder tjänster inom ekonomisk förvaltning, teknisk förvaltning samt juridik. Inom bolagsgruppen kan Bredablick även erbjuda tjänster inom fastighetsrådgivning, underhållsplanering, byggprojekt och byggservice. Våra tjänster bygger på ett nära samarbete med kunder och leverantörer för att skapa en transparent tjänst utformad utifrån kundens specifika behov. Läs mer om företaget på bredablickforvaltning.se Välkommen med din ansökan! Sökord: redovisningsekonom, redovisningsassistent, ekonomiassistent, junior redovisningsekonom, företagsekonomi, kandidatexamen, nyutexaminerad
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning?
Gymnasiechef
Botkyrka är en av Sveriges mest dynamiska kommuner. Vi söker en gymnasiechef med stor kunskap och erfarenhet som vill fortsätta vår framgångsrika resa mot goda resultat. Vi erbjuder ett roligt och utvecklande jobb i en levande och mångkulturell miljö. Vår ambition är att skapa möjligheter för alla och att ta tillvara den kraft som finns i ungdomar med olika bakgrund. Viktiga fokusområden är skolornas kvalitet och resultat, digitaliseringen som transformerande kraft och den planerade utökningen av antalet elevplatser. Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 91 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Kommunens värdegrund består av ledstjärnan âmedborgarens fokusâ och de fyra värdeorden öppna, ansvarstagande, energiska och modiga. Läs mer på www.botkyrka.se. ARBETSUPPGIFTER Du har övergripande ansvar för att kommunens fyra gymnasieskolor ger eleverna bästa möjliga förutsättningar för att klara sin examen och fortsatta studier eller förvärvsarbete. Du ansvarar för den strategiska planeringen i samråd och dialog med förvaltningsledning och skolledningar. Du arbetar processorienterat för våra medborgares livslånga lärande. En viktig uppgift är att skapa förutsättningar för rektors ledning av den pedagogiska verksamheten. Du har personalansvar för fyra rektorer och tre kompetenta administrativa resurspersoner. I utvecklingsarbetet och det systematiska kvalitetsarbetet får du värdefullt stöd av våra förvaltningsövergripande specialist- och stödfunktioner. Som gymnasiechef har du en viktig roll i utbildningsförvaltningens kreativa ledningsgrupp där vi har ett övergripande perspektiv med medborgarna i fokus. Du har budget- och resultatansvar och driver ett ekonomiskt utvecklingsarbete inom dina budgetramar. KVALIFIKATIONER Du har lärarutbildning eller annan likvärdig pedagogisk utbildning, gärna kompletterad med en fullgjord rektorsutbildning. Du ska ha en väl dokumenterad erfarenhet av att som chef leda andra chefer inom gymnasieskolan. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av pedagogiskt och ekonomiskt utvecklingsarbete samt systematiskt kvalitetsarbete i en komplex organisation. Du är van att driva förändringsarbete och att verka i ett förvaltningsövergripande ledningsarbete. Det är också viktigt med goda skoljuridiska kunskaper och erfarenhet av att jobba i en politiskt styrd organisation. Du leder andra genom att engagera och göra andra delaktiga, samtidigt som du är tydlig när det gäller riktning och mål. Samråd och dialog är en naturlig del av ditt ledarskap. Du är pedagogisk, målmedveten och modig. Du har även en god förmåga till analys och problemlösning. Genom ditt coachande och inspirerande ledarskap och ett processinriktat arbetssätt driver du utvecklingen framåt och ser till att organisationen utvecklas i takt med omvärlden. Du har förmåga att sprida framtidstro och positiv förväntan i verksamheten. Du håller elevernas fokus och ser till helheten. Du förstår vikten av kvalitet i arbetet och har en god ekonomisk medvetenhet. Stämmer beskrivningen in på dig? Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vänligen ansök via länken ovan och ange ref.nr SE- 13108 så snart som möjligt, dock senast 13 juni 2018. Vi intervjuar löpande och frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Lisbeth Petersson, konsult på Mercuri Urval på lisbeth.petersson@mercuriurval.com eller 08-506 450 78.
Företag: Botkyrka kommun, Utbildningsförvaltningen
Ort: Botkyrka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasiechef jobb, Gymnasiechef Botkyrka, Gymnasiechef Botkyrka kommun, Utbildningsförvaltningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasiechef
Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö
Veritas Professionals AB är ett företag som jobbar med rekrytering och bemanning inom skola och förskola. Vi är såväl uppdragsgivarens rekryteringspartner som pedagogernas karriärrådgivare. Veritas söker för kunds räkning en utbildad förskollärare med stort driv och passion för barn och pedagogisk verksamhet. Beskrivning om förskolan:  Naturen kring förskolan pusslet används dagligen i verksamheten där pedagoger och barn utnyttjar skog och parker till olika äventyr. Här får barnen chans att bygga kojor exempelvis och på så vis övas konstruktion och fantasin får löpa fritt. På förskolan får barnen frukost, lunch och mellanmål där alla måltider är näringsriktiga och noggrant planerade utifrån ett hälsosamt tänkande. Förskolan ligger i ett bilfritt område Älvsjö och har tillgång till två gårdar med åldersanpassade lekredskap. Förskolan har en tvåspråkig profil där både svenska och engelska är språk som brukas av både pedagoger och barn.  Om arbetet: På denna förskola jobbar man med att följa förskolans läroplan. Du skapar förutsättningar för barnens lärande och utveckling genom att se till att stötta det enskilda barnet. Som förskollärare på denna förskola ansvarar du för att aktivt kvalitetssäkra, planera och leda det dagliga arbetet. Vi ser också att du kontinuerligt följer upp och analyserar den pedagogiska verksamheten tillsammans med övrig personal. Förskolan jobbar för att försöka hitta en bra balans mellan regelbunden planering, reflektionstid samt kompetens- och utvecklingsdagar. Förskolan är tvåspråkig vilket innebär att det finns både svensk och engelsktalande pedagoger på de olika avdelningarna. Förskolan har låg personalomsättning vilket är en tydlig indikation på att personalen trivs bra. Din profil: Veritas söker dig som är examinerad förskollärare och kan uppvisa legitimation för förskola. Du ska med hjälp av den övriga personalen omsätta läroplanens mål i det praktiska arbetet samt arbeta strukturerat. Viktigt för rollen är att du är lösningsfokuserad och tycker om att skapa goda relationer med såväl vuxna som barn. Vi ser också att du har ett prestigelöst förhållningssätt och har en vilja att utvecklas tillsammans med förskolan långsiktigt. Övrigt: Alla medarbetare på denna förskola förväntas vara rök och snusfri i alla sammanhang kopplade till förskolan. Du måste kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret enligt lagen 2000:873. Endast ansökningar som uppfyller kraven kommer att besvaras. Ansökan: Känner du att du är rätt person för detta? Tveka inte att söka! Skicka in din ansökan eller ställ frågor till Pernilla Vallbo, Rekryteringsansvarig: Mail: pernilla.vallbo@veritas.se, Telefon: 070-407 72 95 Vi intervjuar kandidater löpande. Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningens omfattning: Heltid/Deltid Sysselsättningsgrad: Enligt överenskommelse Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Företag: Veritas Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö
Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: - Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov. - Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas. - Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande. - Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen. Arbetsplatsbeskrivning Vällingbyskolan är en F-9 skola som ligger nära Vällingby Centrum. På skolan går ca 820 elever och skolan befinner sig i ett spännande utvecklingsarbete. Vi strävar efter att vara det självklara valet för elever och föräldrar i Vällingby. På skolan är vi inne i ett spännande arbete med kollegialt lärande och elevledda utvecklingssamtal. Vi har ett väl fungerande elevhälsoteam som strävar efter ett hälsofrämjande perspektiv och som består av skolsköterska, kurator, psykolog, speciallärare och studie- och yrkesvägledare. Skolan är med i skolgårdsprojektet som inom ett år förbättrat skolgården utifrån förslag från elever och personal. Läs mer på https://vallingbyskolan.stockholm.se/ Arbetsbeskrivning Vi söker nu en kollega som vill undervisa våra elever år 6-9 i hem- och konsumentkunskap. Vi ser gärna att du har behörighet eller erfarenhet av att undervisa i ämnet. I tjänsten ingår även mentorskap i år 7.  Som lärare på Vällingbyskolan är det viktigt att du: Bedömer hur effektfulla olika undervisningsstrategier är och att du anpassar undervisningen därefter. Reflekterar över det praktiska arbetet på ett systematiskt sätt, både enskilt och tillsammans med dina kollegor. Tillägnar dig resultatet av aktuella forsknings- och utvecklingsarbeten. Tar ansvar för din egen kompetensutveckling för att utvecklas och växa i din profession. Planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.  Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan
Upphandlingsassistent på deltid
Prime söker en noggrann och nyfiken kollega som kan på deltid hjälpa till med upphandlingar för våra bolag. Tjänsten avser arbete ca 8-16 h/veckan. Du sitter på vårt fina kontor vid Globen tillsammans med vårt härliga Primegäng Arbetsuppgifter Som assistent för upphandlingar kommer du främst att: * hantera upphandlingar i de olika offentliga system som kommuner och stat använder * hantera och korrekturläsa skrivna texter och dokument som ska bifogas upphandlingen * hantera statusflödet av upphandlingar Prime arbetare främst med bemanning, rekrytering och entreprenader och har fler bolag i sin verksamhet. Vi behöver ibland även hjälp med administration kring andra saker som rör bemanning och rekrytering. Vem är du? Du är troligen student idag och har intresse av att arbeta 1 eller 2 dagar i veckan under hela din studieperiod. Vi ser gärna ett långsiktigt samarbete i detta varför vi tror att du har minst 2 år kvar av dina studier. Som person är du väldigt noggrann och gillar att skapa ordning, system och processer. Du är intresserad av att lära dig mer kring upphandlingar och avtalsskrivningar. Du är en väldigt van datoranvändare och känner dig trygg i att lära dig nya administrativa system. Du är en mycket duktig användare av excel. Som en del av vårt Primeteam kommer du jobba tätt ihop med 2 personer som främst ger dig underlagen till upphandlingarna. Du kommer sitta på vårt ljusa, fina kontor vid Globen på våning 13. Ansökningar bearbetas löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Företagsbeskrivning Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du en engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Företag: Prime
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Upphandlingsassistent på deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upphandlingsassistent på deltid
Speciallärare till Bredängsskolans Grundsärskola
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning Arbetsbeskrivning Du ansvarar för att eleven utmanas till optimalt lärande utifrån elevens individuella förutsättningar Som speciallärare/pedagog kommer du att arbeta med elever med behov av stöd både i mindre grupp. I arbetet ingår handledning och stöttning av elevassistenter i processen med extra anpassningar och särskilt stöd. Du kommer ingå i ett team med två lärare som en del av skolans pedagogiska arbete och kollegialt lärande. Kvalifikationer Vi erbjuder dig en utmanande anställning i en av våra verksamheter inom det individuella programmet med inriktning för elever på tidig utvecklingsnivå inom autismspektrat. Undervisningen sker i huvudsak i mindre sammanhang en till en utifrån varje elevs behov. Som speciallärare är du mentor och med pedagogiskt ansvar för tre elever. Du planerar, genomför och följer upp undervisningen i nära samarbete med tillhörande elevassistenter. Du kommer att ingå i ett arbetslag som tillsammans arbetar kring våra elever.  Vi söker dig som har en förskollärar- alt. grundskollärarexamen samt en speciallärarutbildning med inriktning utvecklingsstörning. Tidigare erfarenhet av att arbeta med elever med intellektuell funktionsnedsättning är ett krav. Tidigare erfarenhet av undervisning i grundsärskola/träningsskola är meriterande. Vi ser gärna att du har kunskaper inom AKK, lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik. Övrigt Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Speciallärare till Bredängsskolans Grundsärskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Speciallärare till Bredängsskolans Grundsärskola
SBB söker en fastighetsförvaltare - Stockholm
SBB söker en fastighetsförvaltare â Stockholm Samhällsbyggnadsbolaget grundades av Ilija Batljan 2016. Affärsidén kommer från grundarens stora samhällsengagemang. Bolagets fokus är långsiktigt ägande av bostads- och samhällsfastigheter samt utvecklingsfastigheter. Med hjälp av ett starkt kassaflöde och långa hyreskontrakt kan företaget fortsätta utvecklas och expandera. Tack vare vårt fokus på långsiktighet kan vi uppfylla vår ambition att bli Nordens största bolag för bostäder och samhällsfastigheter. Bolagets mål är att inneha ett fastighetsbestånd till ett värde av 20â25 miljarder kronor inom fem år. SBB tilldelades pris som Årets fastighetsbolag vid Fastighetsgalan 2018. Läs mer om vår verksamhet på (http://www.sbbnorden.se/) www.sbbnorden.se (http://www.sbbnorden.se) Vill du arbeta på ett expansivt och framåtriktat fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på 23 miljarder? Tjänsten SBB fortsätter sin kraftiga expansion och söker nu en engagerad och affärsdriven fastighetsförvaltare till Stockholm. I rollen har du totalansvar för tilldelat bestånd som består av bostäder och samhällsfastigheter i Stockholm och Mälardalen. Rollen är varierad och du kommer att spendera hälften av din tid ute i fastigheterna och resterande med administration samt det strategiska arbetet. Du erbjuds en bred och självständig roll som du får stora möjligheter att forma och växa i. Arbetsuppgifter - Hyresförhandling och avtalsskrivning - Budget- och resultatansvar - Förbättra driftnettot för respektive fastigheter - Underhållsplanering och affärsplan - Arbeta aktivt med utveckling och värdedrivande åtgärder i ditt bestånd - Kravställare i ombyggnationer och lokalanpassningar - Upphandling - Kontakt med hyresgäster Kvalifikationer - Relevant utbildning, inom fastighetsförvaltning, ekonomi eller juridik - Några års erfarenhet av förvaltning med tyngdpunkt på de ekonomiska och juridiska delarna - Erfarenhet av hyresförhandling - Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk rapportering - Övergripande förståelse för tekniken i fastigheterna Personliga egenskaper Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och din drivkraft. Vi söker dig som får energi av att leverera resultat och bidra till utveckling. Din affärsmässighet och förmåga att driva processer framåt utmärker dig. Du är tydlig i din kommunikation och kravställning samt trivs med att arbeta strukturerat. SBB är ett entreprenöriellt bolag där varje medarbetare tar ansvar och bidrar med positiv energi och affärsmässighet. Din ansökan I denna rekrytering samarbetar SBB med Newsec Competence. Urval och intervjuer sker löpande, ansök så snart du kan. För frågor angående tjänsten, vänligen kontakta rekryteringskonsult Emelie Sahlsten på 0700-125257.
Företag: Rekrytering & Interimslösningar
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga SBB söker en fastighetsförvaltare - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SBB söker en fastighetsförvaltare - Stockholm
Barnvakt / nanny, extrajobb, 1-2 eftermiddagar/veckan, Sundbyberg
Om Nannynu! / About Nannynu! Nannynu! är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag. Vi är stolta över att ha över 1400 barnvakter. Vi tror på att leverera barnpassning i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt. Vi ser till att du får jobba i en familj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familjen i Sundbyberg söker barnvakt 1-2 kvällar per vecka mellan cirka 17.30-22.00. Måndag fast dag + en flexibel dag. Kan även förekomma heldagar under helger. Barnen är 8 månader & 2 år gamla. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop livspusslet? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då detta är ett extraarbete är det viktigt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en restid på ungefär 30 minuter till familjen. Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-hos-oss/ Vi erbjuder / What we offer Börjar du hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete, du får dessutom: â Nannycertifieringskurs â Kurs i barn-HLR â Försäkring till, från och under arbetet â En egen kontaktperson på företaget â 102-142 kr i lön per timme (inklusive semesterersättning) â Ob-tillägg samt storhelgstillägg â Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar â Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos Nannynu! begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/
Företag: Nannynu! AB Barnvakter i världsklass
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnvakt / nanny, extrajobb, 1-2 eftermiddagar/veckan, Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnvakt / nanny, extrajobb, 1-2 eftermiddagar/veckan, Sundbyberg
Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin...
Om kunden Comviq startades med ett tydligt mål i åtanke, utmana alla operatörer genom att pressa priserna för att ge kunden så mycket som möjligt för pengarna när det gäller mobil kommunikation. Utan dyra konceptbutiker är de alltid tillgängliga för sina kunder genom sina 19.000 återförsäljare runt om i Sverigei form av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker, samt på nätet. Comviq marknadsförs av Tele2 och de har idag 15 miljoner kunder i 10 länder. Dina arbetsuppgifter Som Distriktschef på Comviq ansvarar du för försäljningen av Comviqs kontantkort och abonnemang genom återförsäljare i din region. Distriktschefen är kung/drottning i sin region när det gäller Comviq och är en otroligt stark bärare av varumärket. Återförsäljarna består av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker. Genom att lära känna dina återförsäljare och bistå dem medskyltmaterial och träning kringhur de ska sälja Comviqs produkter utvecklar du den gemensamma affären. Mycket fokus ligger på relationen och du bör trivas med att jobba i ett stort nätverk. Återförsäljarna träffar du i deras butiker och under en dag reser du mellan flera återförsäljare. Detta kräver ordentlig planering och du behöver förstå vikten av att planera och rapportera för att utvecklas. Du tar mycket ansvar ochhar egna mål att uppnå och får löpande stöd av en regionchef för att nå dem.Då du reser i tjänsten kan övernattningar förekomma. Din bakgrund Du har: - minst 2 års erfarenhet avförsäljning, gärnainom telekom, och förstår marknaden - skapat starka försäljningsresultat över tid - vana av att underhålla ett stort kontaktnät och trivs med att interagera med människor, nya som gamla bekanta - förståelse för flera olika kulturer och pratar gärna flera språk, utöver svenska och engelska - körkort sedan minst 1 år tillbaka - hållit utbildningar kopplade till sälj tidigare, t. ex. tränat ny personal eller coachat säljare till bättre resultat - avslutat gymnasiet, eftergymnasial utbildning är meriterande Vi erbjuder - Fast lön + bonus - Förmånsbil - Mobiltelefon och dator - Schyssta pensionsvillkor och försäkringar - Löpande utbildning ochcoaching Att jobba hos NRG Genom att jobba hos oss på NRG får man inte bara jobba med varumärken i världsklass, utan också med människor som är bland de duktigaste, flitigaste och härligaste i Norden och fira segrarna tillsammans. Vi tror mycket på utveckling och erbjuder löpande utveckling och coaching som är relevant för det uppdrag du utför och bygger dig för att växa vidare i branschen. Vi älskar att vara en accelerator för ambitiösa människor och är stolta över att ha varit med och fostrat flera av stjärnorna i nordisk retail som genom att vara en stark spelare ivårt nätverk fått chansen påmöjligheter som annars skulle kommit år senare i karriären. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt Comviq. Tjänsten är schemalagd främst påvardagar men helger samt kvällar förekommer i perioder. Du kommer verka i Stockholmsområdet. Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför skerintervjuer löpande såansök snarast, du behöver inte ens CV vid första ansökan!Tjänsten är på heltidochtillsvidare. Frågor (ej ansökningar)om tjänsten kan ställas till:ohlander@nordicretailgroup.com Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder. Nordic Retail Group har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område. Vi kallar det, Passion for People! Besök gärna http://www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/)för mer information.
Företag: Nordic Retail Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin...
Söka jobb tips

