Lärare i SO åk 7 9 till Wasaskolan jobb - lediga jobb

Lärare i SO åk 7 9 till Wasaskolan jobb Lärare i SO åk 7 9 till Wasaskolan jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare i SO åk 7 9 till Wasaskolan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare i SO åk 7 9 till Wasaskolan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom- Stockholm

  2. Löneadministratör sökes- Sundbyberg

  3. Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten- Stockholm

  4. Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!- Stockholm

  5. Lärare i förskola/Förskollärare- Stockholm

  6. Kundtjänst- Solna

  7. Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting- Danderyd

  8. Mekaniker till Scania- Södertälje

  9. Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?- Stockholm

  10. Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör- Stockholm


Mer beskrivning

Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom
Nu söker vi en duktig redovisningsekonom till Semantix huvudkontor. Ekonomiavdelningen hanterar koncernens fyra svenska bolag samt bolaget i Norge och behöver nu förstärkas ytterligare för att möta företagets fortsatta tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, betalningspåminnelser och inkassohantering, löpande bokföring, avstämningar, månatlig skattedeklaration, månads- och årsbokslut samt rapportering. Du kommer även vara delaktig i utvecklingen av ekonomiprocesser och arbetsrutiner. Uppdragsgivare: Semantix Ort: Stockholm Vem söker vi? Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på högskolenivå alternativt en efter gymnasial KY-utbildning. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet från kvalificerat redovisningsarbete, gärna från mindre bolag eller som konsult. Du behärskar ett eller flera redovisningssystem och har mycket goda kunskaper i Excel och Word. Du talar och skriver engelska obehindrat. Har du dessutom kunskaper i norska eller finska är det meriterande. Som person är du driven och framåt och trivs i en miljö där förändringar är en del av vardagen. Du är optimistisk och serviceinriktad och arbetar noggrant och strukturerat. Du känner igen dig i beskrivningen av dig som engagerad, kundorienterad och professionell. Vidare är du leveranssäker och har du kapacitet att klara perioder med hög arbetsbelastning. I denna rekrytering lägger vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 8 augusti, då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökan sker via www.dfindfinance.se. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Michaela Wennmark 0733-434 798 alt. michaela.wennmark@dfindfinance.se. Företagsbeskrivning Semantix hjälper sina kunder att bli effektivare i sin kommunikation. Vi gör det genom att erbjuda språktjänster som är anpassade efter varje kunds behov av kvalitet och prisvärdhet. Semantix är ledande i sin bransch och vill vara en stabil expansiv företagsgrupp där medarbetarna trivs, ser möjligheter att utvecklas och stannar kvar. Koncernen består idag av 4 svenska bolag, ett norskt och ett finskt bolag. I samarbete med Dfind Finance & Executive rekryterar nu Semantix en Redovisningsekonom.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sematix söker en duktig och framåt Redovisningsekonom

Löneadministratör sökes
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov. Nu söker vi Löneadministratör till kontoret i Rissne/Sundbyberg.   Som löneadministatör kommer Du att arbeta med löneadministration för ca 400 anställda på Rapid Larmcentral AB och Rapid Bevakning AB.   I arbetet ingår bland annat följande arbetsuppgifter: * Lönekörningar * Arbetsgivarintyg * Registrera nya anställda * Lägga upp och registrera löner * Lönerelaterade kontoavstämningar * Hantering av personalförsäkringar     Kvalifikationer och egenskaper:   Den vi söker är löneadministratör med minst 2års erfarenhet av kvalificerat lönearbete. Det är en merit att du har erfarenhet av Hogia Lön och Hogia Personal, det är en extra merit om du har kunskaper i Pyramid och/eller Intelliplan. Vi söker dig som arbetar systematiskt och effektivt. Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga. Det är viktigt att du som person är strukturerad, ordningsam, noggrann och serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt. Vidare har du intresse av att utvecklas och lära mer inom löneområdet.     Varaktighet/Arbetstid:   Fastanställning med 6 mån provanställning Heltid     Lön   Månadslön Lönekrav lämnas i ansökan     Ansökan   Endast skriftlig ansökan, samt innehålla CV och lönekrav. Ange referens: Löneadministratör Kontaktperson: Peter Holmgren  peter.holmgren@rapidbevakning.se   Sista ansökningsdatum: 2013-08-06 Intervjuerna kommer att ske löpande & tjänsten kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatumet. Information om Rapid hittar du på www.rapidbevakning.se
Företag: Rapid Bevakning AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör sökes

Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Länsstyrelsen är en statlig regional myndighet som finns nära människorna. Länsstyrelsen har en unik ställning i det svenska demokratiska systemet och är en viktig länk mellan människor och kommuner å ena sidan och regering, riksdag och centrala myndigheter å den andra. Länsstyrelsen är också den mest mångsidiga myndigheten med frågor som spänner över hela samhällsområdet. Här finns därför en mängd olika kompetenser: jurister, biologer, arkitekter, agronomer, jägmästare, ingenjörer, informatörer, arkeologer, socionomer, veterinärer, samhällsvetare, ekonomer med flera. Länsstyrelsen förenar en lång tradition med ett rättssäkert arbetssätt med en modern myndighet som präglas av nytänkande, god service och öppenhet. Länsstyrelsen ska bland annat verka för att de nationella målen får genomslag i länet, samordna länets olika intressen, främja länets utveckling och bl a genom tillsyn värna om rättssäkerheten i samhället. Länsstyrelsens arbete leds av landshövdingen. Arbetsbeskrivning Arbetsplatsbeskrivning Länsstyrelsen är regeringens företrädare i regionen och samordnare för det regionala utvecklingsarbetet. Vi arbetar med frågor som rör miljö, natur, arbetsmarknad, kompetensförsörjning, näringsliv, social utveckling, djurskydd, beredskap, jämställdhet, integration, infrastruktur och bostäder. Med bred kompetens och helhetssyn arbetar vi för en långsiktigt hållbar utveckling i Stockholms län – där ekonomisk utveckling, miljö och social välfärd förenas. Bredden i vårt uppdrag ger våra 450 medarbetare intressanta och varierande arbetsuppgifter, goda möjligheter att utvecklas samt möjligheten att bidra till en god samhällsutveckling. Ansvar, respekt, balans och engagemang vägleder oss i arbetet och beskriver vårt förhållningssätt till varandra, medborgarna och andra intressenter. Arbetsbeskrivning Länsstyrelsen Stockholm har som prioriterade insatsområden bland annat att verka för ökat bostadsbyggande och utvecklad infrastruktur i länet. Enheten för överklagande har en central roll i arbetet med att förverkliga ambitionerna inom dessa områden. Överklagandeenheten består av cirka 30 personer som hanterar bl.a. prövning av överklaganden av olika kommunala beslut, främst enligt PBL och Miljöbalken. I enheten ingår även Länsstyrelsens juridiska verksamhetsstöd som ger konsultativt juridiskt stöd till övriga avdelningar. Medarbetarna har hög kompetens och åldersfördelningen är jämn. Enheten tillhör avdelningen för rättsliga frågor som även innefattar fyra andra enheter som bl.a. handlägger frågor om tillstånd och tillsyn inom olika rättsområden. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och tar därmed ansvar för hela avdelningens verksamhet och utveckling. Vem är du? Du ska ha - relevant akademisk examen - några års erfarenhet av chefsposition i offentlig sektor - arbetat i ärendetung verksamhet - intresse för att leda verksamhet och medarbetare - förståelse för helheter och samband - intresse för samhällsfrågor Du ska vara - en närvarande ledare och god förebild - utvecklingsinriktad och konstruktiv - god pedagog och kommunikatör - drivande, resultatinriktad och handlingskraftig Det är meriterande om du arbetat i statlig myndighet likaså om du har grundläggande kunskaper i PBL och Miljöbalken. Någon form av ledarskapsutbildning är också meriterande. Länsstyrelsen värdesätter språkkunskaper och erfarenheter av olika kulturer. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Kontaktperson Länsstyrelsen samarbetar med Experis/ Manpower Group i denna rekrytering. Vid frågor kontakta Experis rekryteringskonsult Lisa Lundeberg, 08-452 33 67 Lisa.Lundeberg@se.experis.com eller rekryteringskonsult Catrine Björn, 08-452 33 99 catrine.bjorn@se.experis.com. Du kan skicka in din ansökan via länken nedan, på offentligajobb.se eller via mail. Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tillträde snarast. Ansökan Ansök senast: 2013-08-23 Referensnummer: 22793
Företag: Experis Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten

Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Administrativa uppgifter kommer att utföras vid behov. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Utbildning/erfarenhet Du som söker bör minst ha gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från försäljning alternativt en säljande personlighet,samt god datorvana . Du bör kunna uttrycka dig väl både skriftligt och muntligt Vi ser helst att du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller telemarketing. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt kring din personlighet, du är framåt, representativ och professionell i bemötandet med kunder och har en bra verbal förmåga. Som person bör du vara stresstålig och resultat- och prestationsinriktad. Vi erbjuder: - Omväxlande arbetsuppgifter och möjlighet till karriärutveckling - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bra ledarskap - 101 kr i Timlön   Intresserad? Skicka in din ansökan till rekrytering@sveatelecom.se .   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!

Lärare i förskola/Förskollärare
Stockholms Stad Farsta SDF Hökarängens förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hökarängens förskoleenhet består av 7 förkolor, ca 95 pedagoger, ca 390 barn, 1 förskolechef och 2 biträdande förskolechefer och 1 administratör. Enheten arbetar efter en årsplan som skapar förutsättningar för en god struktur och organisation. Det finns olika forum för möten där arbetslag, förskolevis och i hela enheten träffas kontinuerligt för att byta erfarenheter, ideér och utveckla verksamheten.Kompetensutveckling sker bla genom satsningar från stadsdelen. Pedagogernas olika kompetenser tas tillvara genom workshops, där man har möjligheter att lära och inspireras av varandra. Alla pedagogerna i enheten arbetar med ett gemensamt tema: Hökarängen, en plats i världen. Där barn och pedagoger gör många spännande upptäckter tillsammans. I temat har vi samarbete med Konsthall C. Under hösten kommer vi att fokusera på hälsa, kost och rörelse i förskolan. 1 plats(er).Förskollärare med avdelningsansvar. Du ska leda arbetet enligt enhetens årsplan, vilket ger en tydlig struktur och organisation på avdelningen. Vi arbetar med pedagogisk dokumentation och ska fördjupa oss i det kommande terminer. Du ska vara nyfiken på barns lärande och vilja utmana barnen i deras tankar. Du ska vara lyhörd för barnens intresse och ha god samarbetsförmåga. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs Vi ser gärna att du har kunskap och nyfikenhet på följande områden; utforskande arbetssätt, matematik och naturvetenskap. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Annika Bergman,08-50847499 Lotta Fristedt, Fackombud Lärarförbundet, 08-508 18 000 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Hökarängens förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare

Kundtjänst
Sjuksköterska till uppdrag hos en privat kund i Solna  Hur ser din arbetsdag ut? Du som sjuksköterska kommer arbeta som konsult för Adecco. Uppdraget är hos privat kund i Solna. Främsta arbetsuppgifterna är telefonarbete på en kundtjänst Du skall ha bra IT-kunskaper och det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av telefonarbete.  Då försäljning är tyngdpunkten i denna roll ska du ha ett intresse av att dela med dig av din kunskap och erfarenhet samt ha en förmåga att prioritera och fatta självständiga beslut. Viktigt är också att kunna förmedla kunskapen på ett professionellt sätt och att inspirera gruppen. Du bör ha en mycket god förmåga att kommunicera med olika målgrupper och kunder.  Det är mycket viktigt att du vill vara en del av gruppen och bidra till dess framgångar.  Vem trivs här? För att passa för tjänsten ska du ha arbetat som sjuksköterska i minst 3 år.  Du är van att ta ansvar och snabbt kan komma in i olika arbetsuppgifter kommer att trivas som vår konsult. Flexibilitet och positiv framtoning är andra egenskaper som underlättar arbetet. Uppdraget passar dig som är intresserad att arbeta på en arbetsplats med högt tempo och främst telefonarbete. Behovet är omgående fram till sista oktober.  För att passa i denna roll krävs att du är en driven och initiativrik person som är kommunikativ och har lätt för att ta dig an människor. Viktigt är också att man är en trygg person med god självinsikt.  Vad erbjuder vi? Du kommer att bli anställd som konsult för Adecco. Arbetstider är dagtid måndag till fredag och heltid Vi erbjuder sommarlön under veckorna 27-33.  Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.  Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.  Adecco Medical & Science förmedlar läkare, sjuksköterskor, läkarsekreterare, kliniska prövningsledare, läkemedelskonsulenter m fl. Våra uppdragsgivare återfinns inom allt från de stora universitetssjukhusen, till globala läkemedelsföretag, kommun, landsting och mindre lokala sjukvårdsinrättningar. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.  Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Hélène Kischinowsky på tel: 08-598 981 16 eller helene.kishinowsky@adecco.se  Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänst jobb, Kundtjänst Solna, Kundtjänst Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänst

Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting
Danderyds kommun med drygt 31 000 invånare ligger centralt norr om Stockholm. Kommunen består av fyra kommundelar, Danderyd, Djursholm, Enebyberg och Stocksund. Vi har goda kommunikationer, många företag och ett stort sjukhus. Vi har bra kommunal och kommersiell service i kommunen. Socialkontoret är ett beställarkontor med ansvar för individ- och familjeomsorg samt för insatser till äldre och personer med funktionsnedsättning. Inom vuxenavdelningen finns tre grupper; missbruk/ socialpsykiatri, försörjningsstöd/flykting samt träfflokal/arbetscoach. Vuxenavdelningen består av 18 medarbetare varav försörjningsstödsfrågor handläggs av 4 socialsekreterare och en gruppledare. Inom försörjningsstödsgruppen handläggs även flyktingmottagande. Då en av våra medarbetare vill studera vidare söker vi nu en ersättare på 50 alternativt 100 %. ARBETSUPPGIFTER Socialsekreterartjänst inom ekonomiskt bistånd och flyktingmottagning. Arbetsuppgifterna innebär handläggning av försörjningsstöd och flyktingärenden där vi arbetar med den enskildes behov i fokus. Som socialsekreterare hos oss har du goda förutsättningar till ett nära klientarbete där du handlägger hela processen från nybesöksutredning till ett långsiktigt förändringsarbete. Socialkontoret prioriterar utveckling där du som medarbetare ges en möjlighet att bidra och utvecklas inom försörjningsstödsfrågor. Du erbjuds också att delta i arbetet med forsknings- och utvecklingsenheten FoU-Nordost. Enheten har extern handledning var 14:e dag. Vårt datastöd är CGI, IFO-system Treserva. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som • är socionom eller har likvärdig utbildning • har erfarenhet av myndighetsutövning eller motsvarande • är positiv, flexibel och initiativrik • känner dig mogen att ta ett eget ansvar och kunna möta människor i svåra situationer där de befinner sig • vill vara delaktig i arbetet med att utveckla det sociala arbetet i samarbete med kollegor och andra myndigheter och samarbetspartners Vi lägger stor tonvikt vid personlig lämplighet.
Företag: Danderyds kommun, Socialkontoret
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting

Mekaniker till Scania
Scania är en av världens ledande tillverkare av lastbilar och bussar för tunga transporter samt industri- och marinmotorer. En växande del av verksamheten är service- och tjänsteutbudet, som garanterar Scanias kunder kostnadseffektiva transportlösningar och hög tillgänglighet. Scania erbjuder också finansiella tjänster. Scania är verksamt i ett hundratal länder och har 35 500 anställda. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Sydamerika med möjlighet till globalt utbyte av såväl komponenter som kompletta fordon. Under 2010 uppgick faktureringen till 78 miljarder kronor och resultatet efter skatt till 9,1 miljarder kronor. Randstad ansvarar för all rekrytering av produktionspersonal till Scania i Södertälje och Luleå. Vi har flera hundra anställda som jobbar på Scania – och nu söker vi fler! Om du vill ha en arbetsplats som erbjuder spännande arbetsuppgifter i hjärtat av svensk industri så kommer du trivas som konsult på Randstad, med uppdrag på Scania. Randstads team sitter på plats i Scanias lokaler för att hela tiden finnas nära både våra anställda och vår kund Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som mekaniker på Scania. Som mekaniker spelar du en viktig roll i utvecklandet av framtidens lastbilar. Du kommer att jobba nära Scanias konstruktörer och vara delaktig i modifieringar av diverse utvecklingsprojekt. Arbetet genomförs både självständigt och med andra mekaniker. Dina färdigheter kommer att sättas på prov då arbetet kräver noggrannhet och flexibilitet, samtidigt som du kommer att behöva ta mycket ansvar och egna initiativ. Din bakgrund Du ska ha bakgrund som bil- eller lastbilsmekaniker. Fordonsteknisk utbildning är ett krav. Du ska ha ett stort intresse för fordon och teknik.  I övrigt ska du ha erfarenhet av svets, arbete i plåt och bearbetning.  Du ska ha grundläggande kunskaper i det engelska språket. Vana av att arbeta med datorer är ett krav.  C-körkort är inte ett krav men är meriterande. Tidigare erfarenhet av FRAS, Scania Multi och/eller SDP3 är meriterande. Dina egenskaper Som tidigare nämnt ska du ha ett stort intresse för teknik och fordon. Då du kommer att arbeta både självständigt och med andra, är det viktigt att du är strukturerad och noggrann.  Din sociala kompetens värdesätts högt då du kommer att arbeta tätt med andra mekaniker och konstruktörer och där ha lätt för att skapa kontakt. Som mekaniker är det viktigt att kunna följa strukturer och arbetssätt, men det värdesätts att du bidrar med egna initiativ OBS! I rekryteringen till denna tjänst är förutsättningen att du genomför ett personlighetstest. Efter att du har ansökt till denna tjänst kommer du att få en länk till ett personlighetstest MINT som innehåller 120 påståenden. Information finner du i det mejl du kommer att få efter det att du ansökt till denna. Vi behandlar din ansökan efter det att vi har fått tagit del av ditt resultat. Lycka till! Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB Södertälje
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Mekaniker till Scania jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mekaniker till Scania

Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?
Framtiden AB Är du en alltiallo som vill hjälpa till där det behövs? Vill du jobba med såväl interna kollegor som externa kunder? Har du tidigare erfarenhet från diverse kontorssysslor? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande! Dina arbetsuppgifter Tjänsten hos vår kund innebär bokningar av möten samt rese-och hotellbokningar. Du kommer också att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument. Om företaget Vår kund är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret i centrala Stockholm jobbar det idag sammanlagt tolv personer, varav sex personer är partners. Din profil Skallkrav Utbildning - Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning. Erfarenhet - Av liknande arbetsuppgifter. Datakunskaper - Goda kunskaper i Officepaketet Språk - Engelska och svenska flytande i tal och skrift Meriterande är om du har erfarenhet från något telefonväxelsystem. Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Omfattning: Heltid måndag till och med fredag. Arbetstid 10.00 - 18.00 inklusive 30 min lunch. Övertid kan förekomma.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?

Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör
Sale Nordic Staffing Service AB Vi söker för kunds räkning söker vi en erfaren innesäljare som vill jobba på ett internationellt bolag som är ledande inom IT. Om kunden Vår kund är ett av världens ledande bolag inom IT hårdvara. Vi bygger ett nytt team som skall arbaeta mot enterprice konton i Sverige. Dina arbetsuppgifter Som innesäljare kommer du att tillsammans med en KAM driva affären mot era kunder och på så sätt maximera kundnytta samt försäljning. Du som innesäljare kommer att driva dina egna projekt samt tillsammans med teamet driva bolagets gemensamma lanseringar och projekt. Du kommer framförallt bearbeta nya kunder och tillsammans med din KAM bearbeta era konton. Du tillsammans med de andra innesäljarna jobbar nära varandra i ert dagliga arbete samt väldigt tight i team med övriga säljare. Din bakgrund Erfarenhet från försäljning via telefon Vana att arbeta med längre säljcykler och nära kunden Erfarenhet från IT branschen är önskvärt Affärssinne Övrigt Är du intresserad av tjänsten vill vi ha din ansökan så fort som möjligt då vi gör löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Runsten på Sale Nordic Du söker tjänsten via vårt webformulär alt. via mail.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör


Sök lediga jobb Lärare i SO åk 7 9 till Wasaskolan

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se