Lärare till Morkarlby skola, åk 4 6, Mora jobb - lediga jobb

Lärare till Morkarlby skola, åk 4 6, Mora jobb Lärare till Morkarlby skola, åk 4 6, Mora jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare till Morkarlby skola, åk 4 6, Mora. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare till Morkarlby skola, åk 4 6, Mora. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Tidningsdistributör Hudiksvall- Hudiksvall

  2. Serviceinriktad IT-supporttekniker- Gävle

  3. Fritidslärare till Sandvalla skola- Hudiksvall

  4. Frivårdsinspektörer till frivården Hudiksvall- Hudiksvall

  5. Arbetsledande ekonom till Länsstyrelsen- Gävle

  6. Almia söker barnmorska till Hudiksvall- Hudiksvall

  7. Personliga assistenter till man i Hudiksvall!- Hudiksvall

  8. Fräsare/ Svarvare- Sandviken

  9. CE-Chaufförer för sommarperioden till Logex- Hudiksvall

  10. Pianopedagog vikariat 100 % Söderhamns Kulturskola- Söderhamn


Mer beskrivning

Tidningsdistributör Hudiksvall
Tidningstjänst AB, TAB, som är det äldsta aktiebolaget inom Posten, bildades 1969 för att organisera gemensam utdelning av dagstidningar. TAB har en stark regional förankring med huvudkontor i Stockholm. Verksamheten är utspridd över hela landet och är uppdelad på tre regioner. TAB:s viktigaste kunder är morgontidningsföretagen. Varje morgon delar TAB:s drygt 1000 tidningsdistributörer ut cirka 300 000 tidningsexemplar. Vi söker dig som är morgonpigg, självständig, punktlig och driven. Då vi ständigt arbetar med vår kvalité är det viktigt att du även är noggrann. Arbetstiden är förlagd nattetid på bildistrikt i Hudiksvall, och antalet arbetstimmar varierar beroende på vilket område det avser men ligger normalt på ca 4 - 4,5 timmar/natt och det är 6 nätter/vecka.. Minimiålder för samtliga tjänster är 18 år och du ska behärska svenska i både tal och skrift. Körkort klass B krävs . Du behöver ingen tidigare erfarenhet då vi tillhandahåller utbildningen. Vi välkomnar din ansökan med cv och personligt brev via e-post till rickard.ahl@tab.se Vi anställer löpande så skicka in din ansökan nu. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Tidningstjänst AB   Tidningstjänst AB, TAB, som är det äldsta aktiebolaget inom Posten, bildades 1969 för att organisera gemensam utdelning av dagstidningar. TAB har en stark regional förankring med huvudkontor i Stockholm. Verksamheten är utspridd över hela landet och är uppdelad på tre regioner. TAB:s viktigaste kunder är morgontidningsföretagen. Varje morgon delar TAB:s drygt 1000 tidningsdistributörer ut cirka 300 000 tidningsexemplar.
Företag: Tidningstjänst AB
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Tidningsdistributör Hudiksvall jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tidningsdistributör Hudiksvall

Serviceinriktad IT-supporttekniker
Om oss Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se Om företaget Geomatikk skyddar samhällsviktiga ledningar i marken och bidrar till att Sverige fungerar som det ska. Vill du vara med och göra skillnad? Vi söker nu en IT-supporttekniker som ska kunna bidra med sin kompetens och service till våra medarbetare och chefer, med placeringsort Gävle. Varje år drabbas tusentals personer av avbrott på ledningsnäten för t.ex. el-, tele- eller internettrafik. Avbrotten beror i många fall på avgrävda ledningar. Geomatikk förebygger dessa skador genom att markera var samhällsviktiga ledningar ligger i samband med att privatpersoner eller företag behöver gräva. Våra kunder är Sveriges största nätägare. Vår kärnverksamhet, som vi kallar för ledningsanvisning, skapar nytta för nätägare, kommuner, entreprenörer och samhället i stort. Som komplement till ledningsanvisning arbetar vi med inmätning och dokumentation av ledningar. Geomatikk ingår även i den norska Geomatikksgruppen. Se inspirerande kortfilmen om Geomatikk: https://lnkd.in/ef55peD Läs mer om företaget: www.geomatikk.se Dina arbetsuppgifter I din roll som IT-supporttekniker kommer du ha kontakt med användare från olika användargrupper och ha varierande uppgifter samt säkerställa en fungerande IT miljö. Du kommer att stödja våra medarbetare och kunder med daglig support inom såväl allmänna IT-frågor som interna verktyg och system. Med hjälp av fjärrprogramvaror kommer du hantera inkommande supportärenden som bland annat berör, Windows, telefoni, nätverk. Du kommer att ha administrativt arbete och bidra på olika sätt för att effektivera och förbättra vår IT miljö. Du kommer till exempel att: - Arbeta med användarsupport - Arbeta med behörigheter och konton - Beställa IT relaterade utrustning - Hantera interna nätverk - Konfigurera och felsöka - Arbeta med dokumentation och rutiner Din profil Vi söker dig som brinner för IT och för att ge service. Vi ser gärna att du ha eftergymnasial utbildning och/eller motsvarande kunskap inom IT Support och administration. Vi söker dig som har goda kunskaper inom felsökning inom klient och nätverk, Microsoft AD, Office365, Powershell, Sharepoint, Windows 10 och Android. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av Azure AD, Cisco, Aruba, Linux, GIS applikationer, MDM och RMM och haft tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll. Som person är du kommunikativ, noggrann och strukturerad. Du är en självgående och driven person med stort initiativtagande. Du är problemlösande och finner ett driv i att lösa de problem du ställs inför. Vidare har du en stark känsla för service och integritet och du arbetar bra med andra människor. Du är lyhörd, uppmärksam och jobbar för att bidra till gruppens gemensamma mål. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Poria Shademani, via tfn; 0733-51 27 20. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt, men absolut senast den 17 juni, via www.clockworkpersonal.se.
Företag: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Ort: Gävle
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad IT-supporttekniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad IT-supporttekniker

Fritidslärare till Sandvalla skola
Mitt i Sverige, efter hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun. Från Stockholm till Hudiksvall med snabbtåg är restiden 2,5 timmar och både Sundsvall och Gävle ligger inom ca en timmes restid med tåg. Här bor 37 000 glada hudikbor, varav 15 500 i Hudiksvalls tätort som för övrigt är en av Norrlands allra äldsta städer med en bevarad fiskarstad i centrum. Lärandeförvaltningen söker: Ett antal fritidslärare/fritidspedagoger till Sandvalla skola. Ange i ansökan vilken sysselsättningsgrad du är intresserad av. Sandvalla är en F-6 skola med ca 250 elever och tre fritidshemsavdelningar. Skolan ligger i den norra delen av Hudiksvall med gångavstånd till både stad och skog. Hos oss ska varje elev få vara den de vill vara. Utveckla idéer, odla drömmar och göra medvetna val som de tar ansvar för. Det finns möjlighet att utvecklas och växa i rollen som lärare och därför erbjuder vi bland annat möjligheten att bli förstelärare och lektor. Vi har mentor för nyexaminerade lärare. Flyttar du från annan ort till oss erbjuder vi 10 000 kronor i flyttbidrag, under förutsättning att du uppvisar ditt examensbevis och stannar minst ett år, men vi hoppas naturligtvis att du vill stanna hos oss i många år. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna känna "Jag kan - Jag vill - Jag vågar" Vi fortsätter att utveckla en skola för alla - vill du vara med? Välkommen med din ansökan. ARBETSUPPGIFTER Ansvara för fritidshemmets verksamhet, utifrån uppdrag KVALIFIKATIONER Lärare mot fritidshem eller fritidspedagogexamen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Före erbjuden anställning ska ett utdrag ur polisens register uppvisas . ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hudiksvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har Hudiksvalls kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Flyttbidraget på 10 000 kronor beskattas av den anställde Läs mer om Hudiksvalls kommun på vår hemsida www.hudiksvall.se Varmt välkommen med din ansökan! I och med att du ansöker om denna tjänst lämnar du också ditt samtycke till att Hudiksvalls Kommun behandlar dina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR).
Företag: Hudiksvalls kommun Grundskoleenhet 2
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidslärare till Sandvalla skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidslärare till Sandvalla skola

Frivårdsinspektörer till frivården Hudiksvall
Kriminalvården är en del av rättsväsendet och vi har ansvar för fängelser, frivård och häkten. Vi arbetar för att göra samhället säkrare och tryggare. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättsäkerhet. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Läs mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se Kriminalvården region nord söker nu tre (3) frivårdsinspektörer till frivården Hudiksvall. Frivården Hudiksvall har upptagningsområde Hudiksvall, Ljusdal, Nordanstig, Söderhamn, Bollnäs och Ovanåkers kommuner. Frivården arbetar för ett enhetligt, rättsäkert och trovärdigt alternativ till den slutna Kriminalvården och arbetet på frivården är i en stark utvecklingsfas. ARBETSUPPGIFTER Frivården Hudiksvall arbetar med den öppna kriminalvården vilket innebär handläggning av frivårdspåföljder, intensivövervakning, personutredningar och övervakning av klienter med villkorlig frigivning. Som Frivårdsinspektör har du ett myndighetsansvar för handläggning av verkställighet av skyddstillsynspåföljd, intensivövervakning, samhällstjänst samt övervakning av villkorligt frigivna. Du utför risk- och behovsbedömningar som ska visa på vilka insatser som behövs för att minska återfall i brott. Du ska aktivt arbeta med att motivera den dömde till behandling, vilket kan innebära att den dömde deltar i kriminalvårdens programverksamhet eller annan form av behandlingsinsats. Du förbereder också frigivningar för intagna på anstalt, och upprättar planer för klientens tid i kriminalvård. Personutredningar och att göra yttranden till domstol där du föreslår lämplig påföljd är också en del av frivårdsinspektörens ansvar. Att ge klienten råd och stöd i kontakter med andra myndigheter och vårdgivare är en annan viktig uppgift. Frivården samarbetar med exempelvis socialtjänst, skola, beroendevård, arbetsförmedling, polis, domstol och frivilligorganisationer. Frivården arbetar efter väl utarbetade metoder vilket innefattar att i samtalen med klienter fokusera på det kriminella beteendet och bakomliggande värderingar, spegla dem och diskutera dem i enlighet med en nationell metod, i vilken Kriminalvården utbildar frivårdens personal. På frivården Hudiksvall är frivårdsinspektörsgruppen uppdelad i två team vilket innebär viss specialisering av arbetsuppgifter. Arbetsplatsen består av två team varav det ena i huvudsak verkställer samhällstjänst, intensivövervakning samt utför den risk- och behovsbedömning och planering av insatser som genomförs med klienter som står under övervakning. Och det andra teamet genomför de planerade insatser som den beslutade verkställigheten innebär samt arbetar med de kriminella beteenden som har identifierats hos klienterna. KVALIFIKATIONER För att arbeta som frivårdsinspektör krävs socionomexamen alternativt högskoleexamen med samhälls- eller beteendevetenskaplig eller juridisk inriktning eller annan akademisk examen som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är en tillgång om du har tidigare arbetslivserfarenhet från kriminalvården, främst från frivården. Meriterande är även om du är utbildad inom MI, och har erfarenhet av KBT-baserade insatser. Du ska ha goda kunskaper i att använda svenska språket i såväl tal som skrift. Andra språkkunskaper är en tillgång. Erfarenhet av socialt behandlings- och utredningsarbete är meriterande, då det i arbetet förekommer mycket utredningsarbete i form av personutredningar med bedömningar, samt upprättande av verkställighetsplaner. Mångkulturella erfarenheter och språkkunskaper är meriterande. För arbetet som frivårdsinspektör är dina personliga egenskaper mycket viktiga och vi söker dig som har god samarbetsförmåga men även god förmåga att kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är tydlig, stabil och kan sätta gränser inom ramen för Kriminalvårdens uppdrag och i myndighetsutövning. Du ska även ha förmåga att skapa och upprätthålla kontakter inom och utanför Kriminalvården. Som frivårdsinspektör måste du också ha möjlighet att agera fysiskt om så nöden kräver. Kriminalvården lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad. Vi förutsätter att Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tro på att människan är utvecklingsbar. B-körkort är ett krav ÖVRIGT Säkerhetskontroll kommer att föregå beslut om anställning. Kriminalvården tillämpar rökfri arbetstid. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. Ansökan lämnas endast via länk i denna annons eller www.offentligajobb.se. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post. Supporttelefon för sökande: 0771-693 693 Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.
Företag: Kriminalvården, Frivården Hudiksvall
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Frivårdsinspektörer till frivården Hudiksvall jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Frivårdsinspektörer till frivården Hudiksvall

Arbetsledande ekonom till Länsstyrelsen
Söker du en ansvarsfull roll innehållande både ekonomi och personalledning? Trivs du med att driva, utveckla och samordna ekonomifrågor? Är du även strukturerad i ditt arbetssätt, har en coachande och kommunikativ förmåga. Då kan du vara den arbetsledande ekonom som vi söker till vår kund Länsstyrelsen i Gävle! Om tjänsten Som arbetsledande ekonom har du det övergripande ansvaret för att driva, samordna och utveckla ekonomifrågorna inom myndigheten. Du har ett nära samarbete med länsrådet där du förväntas bidra med ett synsätt som gagnar myndigheten som helhet. I uppdraget ingår det även att medverka till att utveckla vår verksamhetsstyrning och att skapa och analysera ekonomiska beslutsunderlag i strategiska frågor. Du rapporterar till enhetschefen för verksamhetsstöd. Du leder arbetet på ekonomifunktionen med löpande redovisning, årsbokslut, årsredovisning, budgetuppföljning och finansieringsfrågor. Ekonomifunktionen består idag av sex personer som arbetar med ekonomi och upphandling. Du kommer att anställas som ekonom med förordnande som funktionsansvarig, Förordnandet är normalt på 2 år och särskilt lönetillägg utgår för uppdraget. Om dig Vi söker dig som har akademisk utbildning med inriktning mot ekonomi samt har erfarenhet av förvaltnings- och projektekonomi. Du bör även ha erfarenhet av arbetsledning och utvecklingsarbete. Meriterande om utvecklingsarbetet har inriktning mot digitalisering. Meriterande är också om du har erfarenhet av att arbeta inom offentlig verksamhet. Vidare ser vi att du har förmågan att driva arbetet och utvecklingen på ett strategiskt, operativt, målinriktat och strategiskt sätt. Som ledare skapar du goda förutsättningar att göra ett gott arbete genom ett öppet och inkluderande arbetssätt. Som person har du förmågan att skapa goda relationer, har god pedagogisk och kommunikativ förmåga. En stark teamkänsla och prestigelöshet värdesätts högt. Ditt strukturerade arbetssätt, ditt driv och ansvarstagande i kombination med dina goda sociala färdigheter och din framåtanda gör att du når framgång här. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om Länsstyrelsen Länsstyrelsen ser till att riksdagens och regeringens beslut genomförs och samordnar länets intressen för en hållbar utveckling i länet. Vi är en kunskapsorganisation, totalt ca 200 anställda, och en myndighet med viktiga uppgifter inom förvaltning och tillsyn. Majoriteten av de anställda har Gävle som placeringsort. Handlingskraft, professionalitet och förståelse är ledorden i vår värdegrund. Den ska genomsyra allt vi gör på alla nivåer och vara ett stöd i vårt dagliga arbete. Länsstyrelsen strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Därför har Länsstyrelsen startat arbetet för att bli HBTQ-certifierad. Länsstyrelsen har dessutom utsetts till en av Sveriges 50 mest spännande arbetsgivare i Offentlig sektor. Enheten för verksamhetsstöd består av funktionerna centraldiarium, ekonomi, kommunikation, personal och service. Om anställningen Länsstyrelsen har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Länsstyrelsen erbjuder dig: En trivsam och prestigelös arbetsplats där man prioriterar att personalen mår bra. Flertalet förmåner och medarbetaraktiviteter. Anställningsformen är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Om ansökan Tjänsten tillträds enligt överenskommelse och rekryteringsarbetet kommer att ske löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". • Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. • Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. • Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. • Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve, ulrika.struve@adecco.se alt. via tel: 023- 70 5596. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Arbetsledande ekonom, Gävle, Länsstyrelsen, Adecco, Ekonom, chef,  ledare
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Gävle
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledande ekonom till Länsstyrelsen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledande ekonom till Länsstyrelsen

Almia söker barnmorska till Hudiksvall
Almia är specialiserade på bemanning och rekrytering inom hälso- och sjukvården. Vi är det engagerade bemanningsföretaget som gör vårt yttersta för att du ska trivas på din arbetsplats. Utöver att hitta rätt uppdrag hjälper vi även till med bekvämligheter som kan behövas vid en jobbstart så som boende och transport. Vi tror på en rak och tydlig kommunikation och det viktigaste för oss är att du trivs. Vi erbjuder dig: - Din egen konsultchef - Förmånliga löner - Rekryteringsbonus - Försäkringar - Sjuklön - Personligt stöd och vägledning - Ett utbud av attraktiva och varierande uppdrag - Betald resa och boende vid längre uppdrag på annan ort* - Mingelträffar Personliga egenskaper: Du bör vara flexibel och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter på förlossning/BB. Almia söker för kunds räkning en barnmorska för arbete i Hudiksvall.

Vi söker dig som är barnmorska med minst två års erfarenhet. Omfattning: Heltid/deltid. Arbetstiderna kan variera mellan dagar, kvällar och nätter. Boende finns att tillgå om så önskas samt möjlighet att påverka ditt schema. Almia erbjuder förmånlig sommarbonus under sommarveckorna 25-32. Hudiksvall är trivsam kommun med sina 37 000 invånare. Kommunen är belägen mitt i Sverige längs med hälsingekusten. Du tar dig till Stockholm med snabbtåg på 2,5 timme och både Sundsvall och Gävle ligger inom en timmes restid med tåg. Staden rymmer en storslagen och varierande natur. Här finns skärgården med över hundra öar, långa ständer och vackra fiskelägen för bad, fiske och båtliv. Kulturen har djupa rötter som påminns genom bland annat hälsingegårdarna och den levande musiken. I staden finns även ett stort utbud av restauranger, kaféer, shopping och uteliv för dem flesta smakerna. Läs mer om kommunen här: https://www.hudiksvall.se Kvalifikationer: Barnmorskeexamen med minst två års erfarenhet.
Företag: Almia AB
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Almia söker barnmorska till Hudiksvall jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Almia söker barnmorska till Hudiksvall

Personliga assistenter till man i Hudiksvall!
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Vi söker nu en personliga assistenter till en av våra kunder i Hudiksvall. Vår kund är en rullstolsburen man med en förvärvad hjärnskada och diabetes. Han har stort intresse för motorsport och trav. Som personlig assistent hos honom kommer du att vara till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser vilket omfattar till exempel matlagning och andra hushållsgöromål, medicinhantering samt att finnas till hands vid olika aktiviteter såsom promenader.  Vem är du? Vi tror att du som söker delar vår kunds intresse av matlagning, motorsport och trav men det är inte ett krav. Vi ser gärna att du som person är flexibel och kan arbeta strukturerat. Då vår kund uppskattar långa promenader är det en stor fördel om du själv gillar att motionera. Vi ser gärna kvinnliga sökanden och stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Urvalsprocessen sker löpande och mer information fås vid en eventuell intervju. Vi erbjuder! Ett spännande och varierat arbete med fokus på ansvar, glädje och engagemang. Vi söker dels dig som är intresserad av en fast schemarad på 75%. Tjänsten kommer inledningsvis att vara ett vikariat. Vi söker även dig som är intresserad av att jobba som timvikarie hos vår kund och har möjlighet att hoppa in och jobba vid ordinarie assistenters frånvaro ex. sjukdom och semester. Passen är dygnspass med väntetid (jour) på natten. Arbetstid/Varaktighet: Vikariat 75% samt timvikariat. Dygnspass med väntetid på natten. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast eller överenskommelse. Ansökan De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter till man i Hudiksvall! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter till man i Hudiksvall!

Fräsare/ Svarvare
Fräsare /Svarvare Har du erfarenhet av att jobba inom verkstadsindustrin? Vill du ha ett jobb där du stöter på nya utmaningar och kan utvecklas? Veolias mekaniska verkstad i Sandviken växer och söker nya medarbetare! Har du erfarenhet av att jobba inom verkstadsindustrin? Är du flexibel och gillar omväxlande arbetsuppgifter? Vill du ha ett jobb där du stöter på nya utmaningar och kan utvecklas? Sök då en tjänst som fräsare eller svarvare -CNC på vår maskinverkstad Som fräsare/svarvare-CNC arbetar du självständigt utifrån ritning med att planera, rigga, programmera och köra jobben, samt säkerställa toleranskrav. Det är varierande jobb, från nytillverkning till reparationsjobb och enstycke till korta serier förekommer. Kvalifikationer • Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. • God kunskap i att läsa och förstå ritningar • God kompetens inom CNC programmering • God förmåga att kommunicera med kunder • Travers- och truckkort är meriterande • Utbildning inom mätning meriterande • Utbildning/erfarenhet av Edgecam är meriterande • Körkort klass B är ett krav • Behärskar svenska mycket väl både i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar och tillämpar Veolias värderingar: ansvar, solidaritet, respekt, innovation och kundfokus, samt tillämpar dessa i ditt yrkesutövande. Veolia är en internationell koncern med stora karriärmöjligheter. Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med kompetenta medarbetare i ett företag under strategisk expansion och som erbjuder goda villkor. Kontakt och ansökan Vi gör löpande intervjuer och urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sök tjänsten på: https://karriar.veolia.se/ För mer information om tjänsten kontakta: Platschef Thomas Johansson, tfn 0226-832 14 Rekryteringsansvarig Annika Englund, tfn 070 386 13 04
Företag: Veolia
Ort: Sandviken
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fräsare/ Svarvare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fräsare/ Svarvare

CE-Chaufförer för sommarperioden till Logex
Vi söker chaufförer som vill arbeta för ett välkänt företag på vägarna i sommar! Du kommer att arbeta v.25–32. Låter detta som något för dig? Läs vidare så berättar vi mer! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Logex räkning CE-Chaufförer. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Logex. Efter att uppdraget är slut finns det möjlighet till förlängning. Logex står för bra personalpolitik och strävar alltid efter att deras chaufförer ska vara nöjda. Den här tjänsten passar dig som vill kunna planera din dag på ett enkelt och smidigt sätt. Luleå, Skellefteå, Lycksele, Umeå och Hudiksvall är möjliga utgångsorter för denna tjänst. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Logex önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland! Arbetsuppgifter I rollen som CE-Chaufför hos Logex kommer du att lasta och lossa gods, framförallt livsmedel, samt leverera detta till kund. Du kör lastbil efter en uppspikad lista med kunder. Du kommer främst att arbeta vardagar mellan 07–16. Kläder och skor tillhandahåller Logex. Vi söker dig som har CE-kort och giltigt YKB. Det är meriterande om du har truckkort och erfarenhet sedan tidigare, men det är inget krav för tjänsten. Du tycker om att arbeta, trivs med ett fysiskt arbete samt är glad och trevlig som person. START: Vecka 25 OMFATTNING: Heltid STAD: Luleå, Skellefteå, Lycksele, Umeå eller Hudiksvall URVAL: Sker löpande KONTAKT: Liv Söderqvist Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se Information om kundföretaget Logex bildades vid årsskiftet 2007 och har snabbt vuxit till en stark aktör med ett brett fokus på Logistik, lager och pallar. I fabriken 3 mil söder om Umeå hanteras årligen över 700 000 tusen pallar, deras 45 lastbilar rullar över 300 000 mil per år och 95 personer arbetar heltid inom Logex bolagen. Omsättningstakten är idag cirka 100 miljoner per år. Inom Logex och Optimus koncernen arbetar de i en nära relation med deras kunder. Varje kontaktperson sköter endast ett fåtal egna kunder för att ha så bra kännedom om dessa och deras behov som möjligt. De vet vikten av närvaro, engagemang och nöjda kunder. Långvariga samarbeten är deras främsta marknadsföring. Målsättningen är därför långa och lojala samarbeten både med kunder och anställda. De håller vad de lovar och slår inte av telefonerna. Läs gärna mer om hur Logex presenterar sig på deras hemsida: http://www.logex.se/ Om oss Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Vi satsar på att skapa och bibehålla arbetstillfällen i Norrland genom personaluthyrning och rekrytering. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision – För ett starkare Norrland! Läs mer om oss på www.professionalsnord.se.
Företag: Professionals Nord Rekrytering AB
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga CE-Chaufförer för sommarperioden till Logex jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CE-Chaufförer för sommarperioden till Logex

Pianopedagog vikariat 100 % Söderhamns Kulturskola
Söderhamn är skärgårdskommunen i södra Hälsingland som tänker nytt och stort. Vi är cirka 2 300 medarbetare och ledare som formar och utvecklar verksamheten tillsammans, utifrån Söderhamnarnas behov. Ett coachande ledarskap gör det möjligt. Tillsammans är vi Söderhamn. I Söderhamn genomsyrar innovation och entreprenörskap alla utbildningsnivåer. Barn och ungdomar är medskapare i sitt lärande, för att utveckla förmågan till initiativ och samarbete. Vi arbetar aktivt med integration och inkludering. I barn- och utbildningsförvaltningen är vi cirka 700 medarbetare som möter barn och ungdomar i förskola, pedagogisk omsorg, förskoleklass, fritidshem, grundskola, Vi arbetar också med studie- och yrkesvägledning, it-pedagogik, elevhälsa, skolskjutsar och administration. Vi är Söderhamn! Söderhamn är en skärgårdskommun med stora möjligheter. Kulturskolan ligger under Barn och Utbildningsförvaltningen tillsammans med grundskola, förskola, skolbarnsomsorg och grundsärskola. Kulturskolan i Söderhamn erbjuder frivillig undervisning för barn och unga i musik, drama, dans och sång. Vi har också ett väl utvecklat arbete inom Kultur i skolan och med andra aktörer inom barnkulturområdet. grundsärskola och kulturskola. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en pianopedagog för 100 % vikariat i Kulturskolan Söderhamn. I tjänsten ingår undervisning på piano, främst enskild undervisning men utrymme finns också för andra undervisningsformer/projekt. Det gör att du behöver ha förmågan att arbeta självständigt och med egna initiativ i undervisningen. Du är huvudansvarig för pianoämnet i samarbete med andra kollegor som också undervisar i ämnet. Förutom undervisning ingår även konserter och annan utåtriktad verksamhet, ackompanjera instrumental- och sångelever vid behov. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som • Har högskoleutbildning pianopedagog examen eller motsvarande Meriterande om du också kan undervisa i musikteori • Har god ledarskaps - och samarbetsförmåga för att bygga goda relationer till elever, vårdnadshavare och kollegor. • Har kompetens att undervisa i olika genre och elever på olika nivåer, nybörjarelever till elever på avancerad nivå. • Är öppen för att förbereda, arbeta med projekt och samarbeta med skolor • Arbetar så att eleverna har ett reellt inflytande i undervisningen • Körkort är ett krav Tidigare erfarenhet inom Kulturskola är meriterande Körkort är ett krav Utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas före anställning ÖVRIGT Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Söderhamns kommun har tagit ställning till kanaler och marknadsföring för rekrytering. Vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Söderhamns kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Söderhamn
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Pianopedagog vikariat 100 % Söderhamns Kulturskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pianopedagog vikariat 100 % Söderhamns Kulturskola


Sök lediga jobb Lärare till Morkarlby skola, åk 4 6, Mora

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se