Löneadministratör Kalmar jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Löneadministratör Kalmar. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Löneadministratör Kalmar. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Vi söker en engagerad ocg driven förskollärare- Stockholm
- Accounting Specialist- Solna
- Besöksintervjuare i Åkersberga- Österåker
- Assisterande säljledare Nynäshamn- Nynäshamn
- Chaufför sökes för olika uppdrag. Heltid med god förtjänstmöjligheter- Stockholm
- Fysioterapeut till SÄBO i centrala Stockholm- Stockholm
- Bilkunnig kundservicemedarbetare till Wayke Stockholm- Stockholm
- Butikssäljare Nynäshamn sommarvikariat- Nynäshamn
- Butikschefsaspirant Toys R Us- Huddinge
- Experienced Korean Researcher/Interviewer wanted! (Apply NOW)- Stockholm
Mer beskrivning
Vi söker en engagerad ocg driven förskollärareTjänsten är ett arbetslagsledaruppdrag och arbete med de yngre barnen. Det innebär att du ska leda och organisera det pedagogiska arbetet i ditt arbetslag. Där planering och utvärdering blir avgörande för att driva projektarbeten i rätt riktning samt att förändra de pedagogiska miljöerna. Du kommer att medverka på föräldramöten och utvecklingssamtal samt ansvara för att hela gruppen och varje enskilt barns utveckling och lärande dokumenteras. Vi vill att du leder och organiserar arbetet så att en trygg och utforskande lärandemiljö skapas som grundar sig på ömsesidig respekt och samarbete. Du kommer att få pedagogisk utvecklingstid där du får möjlighet för dokumentation och reflektion. På förskolan Strutsen arbetar vi utforskande i projekt både inomhus och utomhus. Det är barnens intressen, erfarenheter och kunskaper som är utgångspunkten i projektarbeten. Med hjälp av genomtänkta och utmanande pedagogiska miljöer, anpassade efter barnens ålder och behov, vill vi ge barnen möjlighet till samspel, kreativitet, lärande, inflytande och ansvarstagande. Vi på förskolan Strutsen är stolta över vårt arbets- och förhållningssätt där barnen alltid är i fokus och vi strävar efter samarbete över hela förskolan. Vi söker nu en engagerad och driven förskollärare till vår verksamhet. Vi söker dig som är utbildad förskollärare och har en förskollärarlegitimation, alternativt inväntar din legitimation. Du har kunskap och en idé om hur du tillsammans med dina kollegor ska förverkliga läroplanens mål och värdegrund. Du har barnfokus och ditt förhållningssätt ska vara tydligt och återspeglas i den vardagliga praktiken. Du har kunskap om hur pedagogisk dokumentation kan användas för att synliggöra och vidareutveckla barns lärprocesser. I din yrkesroll är du engagerad och driven. Du är också ansvarstagande och strukturerad, med god förmåga att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Din samarbetsförmåga är mycket god och du är tillmötesgående och professionell i ditt bemötande av barn, vårdnadshavare och kollegor. Vidare har du god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Du tycker om att leda och motivera andra, och delar med dig av dina erfarenheter och kunskaper. För denna tjänst är uppvisande av ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister en förutsättning för anställning. Vi är en liten enhet som ligger i Vasastan i centrala Stockholm. Förskolan Strutsen är ett personalkooperativ som drivs av engagerade och nyfikna pedagoger med höga ambitioner. Pedagogerna har ett stort inflytande över verksamheten och alla beslut är verksamhetsnära. Vi strävar hela tiden efter att erbjuda alla barn en utmanande och stimulerande miljö. Förskolan har 60 barn som är fördelade i tre barngrupper. Vi erbjuder både barn och pedagoger en bra arbetsmiljö och pedagogerna ansvarar för så få barn som möjligt. Det är 4 eller 5 barn per pedagog beroende på barnets ålder. Verksamheten bedrivs i fina, rymliga lokaler på 650 kvm. Utomhus har barnen tillgång till en utegård i direkt anslutning till förskolan. Vår kock lagar mat från grunden med en stor andel ekologiska livsmedel. Förskolan har fina resultat i både brukarenkät och i Stockholms stads kvalitetsindikator som vi använder oss av i det systematiska kvalitetsarbetet.
Företag: Personalkooperativet Strutsen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en engagerad ocg driven förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en engagerad ocg driven förskollärare
Accounting Specialist
attenfall is now looking to fill the position of Accounting Specialist within one of our General Accounting teams in the Accounting R2R organisation in Finance Business Support. You will report to one of the managers in Accounting R2R Sweden. Accounting R2R is the function in Finance Business Support which provides the accounting expertise to the units in Vattenfall with a strong focus on quality and compliance. Accounting R2R is the Accounting expert for IFRS and the local GAAPs, preparing postings, managing the closings and the external audit, providing financial statements. The function is organised in country specific teams for the General Accounting area and one Fixed Assets team across all countries. As Accounting Specialist you will be part of the accounting delivery in Vattenfall and contribute to achieve the targets of the Accounting R2R department. You will be responsible to support the manager especially in the communication with the business contacts and in the coordination of tasks within the teams. Outsourcing of Accounting R2R activities to the Business process outsourcing (BPO) provider Capgemini is one key task within the coming period, in addition to securing the delivery and optimising the processes. We would like you to take on this change and contribute with your experience and energy to a successful transition and transformation. Your main tasks and responsibilities: You will act as Subject area specialists, assists all/selected companies within the Vattenfall group with complex accounting matters related to the specific subject area. Moreover your duties will include - ⢠Act as accounting expert for IFRS and at least one local GAAP, in this: - Cooperate with Group Accounting to implement new accounting rules (IFRS) and across Accounting R2R teams for harmonised IFRS application - Observe and implement local GAAP changes in the served country - Support business at an early stage to clarify accounting effects in case of intended new contracts / business models / restructuring projects etc. ⢠Communicate and train the accounting professionals in Vattenfall and the BPO staff regarding changes in IFRS, local GAAP or other accounting guidelines or principles ⢠Legal entity responsibility for selected companies ⢠Contribute to good relationships and good service towards internal customers and external suppliers / customers / BPO provider ⢠Execute services with high quality and timeliness of the delivery following common processes, policies and guidelines ⢠Provide process improvement ideas to process experts / process specialists ⢠Participate in development projects within FBS or group-wide / interdisciplinary Projects Location: Arenastaden, Solna Process and time line: Please apply with your CV and cover letter IN ENGLISH via the application button at this page. Last day to apply is the 15th of June 2018. For more information about the position you are welcome to contact the Hiring Managers Karin Donnerlid, +46 705 397 047 or Anders Jarelöv, +46 703 519 695. For more information about the recruitment process you are welcome to contact Recruiter Ann Nilsson, +46 727 085 755 Trade union representatives in Sweden Michelle von Gyllenpalm & Leif Sjöberg (Akademikerna), Lars-Erik Näsman/Johnny Bernhardsson (Unionen), Christer Gustafsson (Ledarna), Lennart Bengtsson (SEKO). To get in contact with the representatives, please call Vattenfall´s switchboard +46 8 739 50 00 Knowledge, skills and experience: ⢠Relevant University degree (e.g. Business / Accounting) or comparable other training and In-depth specialisation within relevant subject area ⢠5+ years experience from working with relevant subject area within Finance operations ⢠Deep understanding of accounting rules (IFRS and at least one set of statutory accounting rules) ⢠Good knowledge of all Finance processes, specifically of the Record-to-Report process end-to-end ⢠Good knowledge of the Finance systems ⢠Full professional proficiency in English and local language Personal skills: ⢠High sense of responsibility and ability to work independently ⢠Ability to work in a team ⢠Open attitude towards change ⢠Ability to work proactively and solution oriented ⢠Ability to work in large and complex organisations and to handle internal and external interfaces effectively For more information about the position you are welcome to contact the Hiring Managers Karin Donnerlid, +46 705 397 047 or Anders Jarelöv, +46 703 519 695. For more information about the recruitment process you are welcome to contact Recruiter Ann Nilsson, +46 727 085 755
Företag: VATTENFALL AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Accounting Specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Accounting Specialist
Besöksintervjuare i Åkersberga
Vi söker nu en person med vana av personliga intervjuer, telefonrekrytering eller liknande och goda datorkunskaper. Du ska även ha körkort och tillgång till bil. Ditt arbete som besöksintervjuare går ut på att med hjälp av dator och programvara som vi tillhandahåller, genomföra personliga intervjuer med utvalda privatpersoner. I dina arbetsuppgifter ingår att kontakta och rekrytera ditt urval via telefon och boka in en intervju. Du möter därefter respondenten i hemmet eller annan av respondenten vald plats och genomför intervjun. Arbetet utgår ifrån Åkersberga men det kan även ingå dagsresor till närliggande orter. Vi erbjuder ett fritt arbete där du själv styr dina tider och hur mycket du vill arbeta. Våra projekt varierar både i omfattning och i längd. Det är lätt att kombinera med andra arbeten och du bestämmer din omfattning tillsammans med oss. Du genomgår en obligatorisk utbildning innan du börjar ditt arbete. I det aktuella uppdraget kommer denna utbildning ske i slutet av augusti och det är sedan viktigt att du kan börja arbeta på en gång. Utbildningen innehåller dels det aktuella projektets upplägg men även vad det innebär att arbeta med personliga intervjuer inom Ipsos. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor, är bekväm i att arbeta via telefon och möta nya människor. Tidigare arbete med telefonförsäljning är meriterande. Du behöver även vara disciplinerad för att nå dina egna mål och bidra till projektens mål Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska kunna tala, läsa och skriva svenska obehindrat. Du ska också ha en stabil (fast eller mobilt, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan via jobba.ipsos.se Vi undanber oss alla kontakter ifrån rekryteringsföretag eller annonssäljare. Viktigt är att du tidigare har arbetat med människor och är bekväm att träffa nya personer. Du ska även vara van och bekväm i att kontakta nya människor via telefon när du bokar in dina intervjuer eller när du rekryterar respondenter på stan. Vi förutsätter goda kunskaper i Windows, MS Office och webbläsare. Du ska vara lugn och kunna läsa svenska obehindrat. Du ska också kunna ansluta din dator till en stabil (fast eller mobilt internet, ej via mobiltelefon) internetuppkoppling hemma. Du bör även vara tävlingsinriktad för att nå dina egna mål och bidra till projektets mål. Eftersom arbetet sker över större områden ska du ha körkort och tillgång till bil. Ersättning för detta sker enligt skatteverkets regler. Ipsos Observer arbetar med datainsamling på den skandinaviska marknaden för svenska och internationella marknadsundersökare och forskningsinstitut. Våra uppdragsgivare och kunder är privata företag, universitet, statliga myndigheter, kommuner och landsting. Som besöksintervjuare arbetar du ute på fältet och gör antingen intervjuer på stan, i butiker, vid evenemang eller hemma hos respondenter. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Ipsos AB
Ort: Österåker
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Besöksintervjuare i Åkersberga jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Besöksintervjuare i Åkersberga
Assisterande säljledare Nynäshamn
Som assisterande säljledare på Lidl är du vårt ansikte utåt mot våra kunder. Du har en nyckelroll! För dig är kunden alltid nummer ett och du brinner för att ge bra service varje dag. Hos oss får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Du packar upp och säkerställer färskheten på våra varor, håller rent och fräscht i butiken samt utför kassaarbete. Kort och gott ser du till att våra kunder får den allra bästa butiksupplevelsen när de besöker Lidl. Utöver det praktiska butiksarbetet bidrar du starkt till teamets framgång genom att skapa en motiverande och positiv arbetsmiljö. Som assisterande säljledare har du totalansvaret för butiksdriften, då butikschef och säljledare inte är på plats. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30 timmar per vecka med start omgående. Vi vet att våra medarbetare är det viktigaste för vår framgång! Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är också glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med inriktning mot handel. Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln eller liknande bransch. Oavsett, så tror vi att du har ett stort intresse för livsmedel och butiksarbete. Du trivs med att arbeta operativt i ett högt tempo. Som person är du handlingskraftig, ansvarstagande och resultatinriktad. Du har en god förmåga att inspirera och engagera andra och för dig är kunden alltid nummer ett. Vi ser gärna att du har B-körkort. Du har ett gott siffersinne och goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 170 butiker runt om i Sverige.
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande säljledare Nynäshamn jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande säljledare Nynäshamn
Chaufför sökes för olika uppdrag. Heltid med god förtjänstmöjligheter
Chaufförer sökes som kan börja omgående. Hel- och deltidstjänster med 6 månaders provanställning. För rätt person finns chans till mycket goda förtjänstmöjligheter. Krav: - Rätt körkortsbehörigt, C eller CE-kort - YKB - Elektroniskt färdskrivarkort - Svenska språket (förstå och göra sig förstådd) - Kunna arbeta flexibla tider - Lokal kännedom Meriterande: - Truckkort - Engelska språket - Tidigare erfarenhet Vi söker en ansvarstagande och självgående person. Vi ser att du är driftigt, inte rädd för att ta i, social och har bra kännedom om Stockholm. SBZ Group är ett ungt bemanningsföretag. Vi utökar nu med flera duktiga chaufförer till vår kunder. Här finns stora möjligheter att utvecklas.
Företag: SBZ Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Chaufför sökes för olika uppdrag. Heltid med god förtjänstmöjligheter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chaufför sökes för olika uppdrag. Heltid med god förtjänstmöjligheter
Fysioterapeut till SÄBO i centrala Stockholm
Vi söker legitimerade fysioterapeuter till äldreomsorgen i Stockholm. Sedvanliga arbetsuppgifter för en fysioterapeut inom äldreomsorgen. Vi söker dig som som är legitimerad fysioterapeut och som brinner för att arbeta med äldre! Du är van vid att arbetsleda, du är duktig på att prioritera och tycker om att ha ett varierande arbete. 2 års erfarenhet av liknande arbete är ett krav. Meriterande om du kan journalsystemet Vodok. Goda kunskaper i Svenska - både skrift och tal. Svensk Vårdsupport har bemannat vården i Sverige sedan 2010. Vi har både kommun, landsting och privata vårdgivare som våra kunder i hela Sverige! Vi bedriver både sjuksköterske, socionom och läkarbemanning och tror på flexibilitet samt vikten av ett gott bemötande, trygghet och lyhördhet. För dig som sjuksköterska kan vi erbjuda trygga och välbetalda uppdrag i hela Sverige. Du blir en del av ett engagerat team av sjuksköterskekonsulter som alla brinner för att skapa en hållbar sjukvård för både patienter och vårdpersonal. Vi tror att lyhördhet och god kommunikation med personal är nyckeln till framgångsrik vård och lägger därför stor vikt vid att lyssna på våra konsulters behov och önskemål.
Företag: SVENSK VÅRDSUPPORT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Fysioterapeut till SÄBO i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fysioterapeut till SÄBO i centrala Stockholm
Bilkunnig kundservicemedarbetare till Wayke Stockholm
Wayke fortsätter att växa och vi söker nu en person som kan komplettera vår kundservice. Du kommer ha daglig kontakt med bilhandlare och privatpersoner och besvara inkommande ärenden via telefon, chatt, mejl och sociala medier. Utöver det kommer du vara en del av vårt initiativ Wayke Buddy â där du med din gedigna bilkunskap kan vägleda kunder att hitta rätt bil. Som bilkunning kundservicemedarbetare kommer du jobba med: - Besvara inkommande ärenden via våra kanaler (skriftligt och muntligt) - Jobba aktivt med att vårda kundkontakten (ex utbildningar för återförsäljare) - Över telefon kontakta existerade och blivande kunder - Enklare administration - Order- och avtalshantering gentemot återförsäljare - Teknisk felsökning, arbeta med våra API:er - Wayke Buddy - Boka och genomföra samtal med kunder för att guida dem till en bil som passar deras livssituation Vi söker dig som blir engagerad av uppgifterna som beskrivs i annons och ser det som en rolig utmaning att få vara en del av ett nytt och spännande företag. Vi tror att du är naturligt utåtriktad och trivs i serviceyrken där du får ha mycket skriftlig och muntlig kontakt med kunder. Du gillar att ta egna initiativ och har inga problem med att ha många bollar i luften. Vi ser också att du har ett intresse och kunskap inom fordon och motorer, det är meriterande om du arbetat med bilar tidigare men inget krav. Då det förekommer viss tekniskt arbete ser vi också gärna att du har god datorvana och har god förståelse för grunderna. Arbetstiderna kan variera och både kväll och helg kan förekomma. Vi ser att du utrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. Vi erbjuder: - Tillsammans med ett härligt gäng Waykers erbjuder vi en plats på resan som förändrar branschen. - Ett varierande och roligt jobb i ett framgångsrikt företag. - Möjligheten att arbeta i en modern startup i ett team där det råder en fin och familjär stämning. Kort om Wayke: Wayke är en modern startup som växer snabbt på alla nivåer med en helt ny typ av digital marknadsplats, speciellt framtagen för bilar. Här kan bilsäljare och bilköpare mötas på ett nytt sätt genom att matcha behov hos konsumenter med tillgänglighet hos handlare och privatsäljare. Vårt viktigaste uppdrag är att skapa en bättre bilmarknadsplats, alltid i framkant och med den senaste teknologin för att göra upplevelsen att köpa och sälja bil bättre på alla sätt.
Företag: Wayke Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bilkunnig kundservicemedarbetare till Wayke Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bilkunnig kundservicemedarbetare till Wayke Stockholm
Butikssäljare Nynäshamn sommarvikariat
Som butikssäljare på Lidl är du vårt ansikte utåt mot våra kunder. Du har en nyckelroll! För dig är kunden alltid nummer ett och du brinner för att ge bra service varje dag. Hos oss får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Du packar upp och säkerställer färskheten på våra varor, håller rent och fräscht i butiken samt utför kassaarbete. Kort och gott ser du till att våra kunder får den allra bästa butiksupplevelsen när de besöker Lidl. Tjänsten är ett sommarvikariat på 20 timmar med start omgående till och med 31 augusti med chans till förlängning. Vi vet att våra medarbetare är det viktigaste för vår framgång! Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är också glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med inriktning mot handel. Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln eller liknande bransch. Oavsett, så tror vi att du har ett stort intresse för livsmedel och butiksarbete. För oss är det viktigt att du har en stark servicekänsla, är van vid att ta ansvar och trivs med att arbeta fysiskt i ett högt tempo. Du har ett gott siffersinne och goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 170 butiker runt om i Sverige.
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare Nynäshamn sommarvikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare Nynäshamn sommarvikariat
Butikschefsaspirant Toys R Us
Butikschefsaspirant till Toys âRâ Us i Stockholm, Kungens Kurva Ett seriöst kul jobb i en av Nordens största leksakskedja. Vår vision är ambitiös, Toys R Us ska vara den mest underhållande destinationen för barn och vuxna genom att erbjuda våra kunder roliga upplevelser och evenemang tillsammans med det största urvalet av barnens favoritmärken. Om du söker en utmaning där du arbetar i ett högt tempo och utvecklas i ett starkt koncept â kan vi erbjuda dig ett tillfälle att söka dig till Toys âRâ Us i Kungens Kurva, Stockholm. Ansvarsområde Arbetsuppgifterna för en butikschefsaspirant på Toys âRâ Us är varierande och påminner mycket om butikssäljarnas â men med en extra dimension av ansvarstagande och ledarskap. Du kommer arbeta i kassan, så väl som på lagret och ute i butiken. Det huvudsakliga ansvaret, tillsammans med alla medarbetare i butiken, är att ge förstklassig service och medverka till att butiken alltid ser inbjudande och välkommande ut. Service och kundvägledning Som en del av teamet, är du också en del av ansiktet utåt. Även om det är i ett större varuhus, är det viktigt att alla kunder alltid känner sig välkomna â din förmåga att se kundens behov, att kommunicera och att kunna överträffa förväntningarna, kommer därför att få stort utrymme. Ledarskapsutveckling De får möjligheten att visa din handlingskraft och att utveckla ditt motiverande och engagerande ledarskap vid sidan av din butikschef. Erfarenhet Du får gärna ha någon utbildning inom handeln â alternativ bör du ha någon form av erfarenhet att vara i en ledarroll eftersom du tidvis kommer att tilldelas ansvar för stora delar av personalen och driften av butiken. Det är klart meriterande med erfarenhet från detaljhandeln och där främst konceptdrivna verksamheter.
Företag: TOP-TOY A/S
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Butikschefsaspirant Toys R Us jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikschefsaspirant Toys R Us
Experienced Korean Researcher/Interviewer wanted! (Apply NOW)
Would you like to work in an international environment together with other skilled people from different countries and cultures? Do you have a genuine interest for marketing and market research and would like to communicate with professionals worldwide and help us to convey their message to our clients? Would you like to have an additional income and combine an interesting job and learning experience with an excellent job opportunity? Then the world of Opticom International Research is the answer you are looking for! We are now looking for persons with fluency in Korean and English. The work consists of conducting telephone interviews with respondents in Korea. We work on project basis (5-15 hours), which offers our interviewers the possibility to combine their work with other activities, such as studies. Please send your application ASAP the project is on-going. Our most efficient interviewers have developed their skills and as a next step conducted face-to-face interviews on location in several countries around Europe and some have advanced to become project assistants and project managers in our fixed staff. In addition to excellent language, social and selling talents, we want our applicants to have at least initiated academic studies. The work implies communicative and receptive skills as well as accuracy, as it consists of confidential consulting assignments. Computer skills meriting. So if you are up to business challenges and worldwide communication and would like to get work experience in this field and a possibility to travel, please e-mail your application and CV to: anette@opticom.se Attention! Application and inquiries only through e-mail In addition to excellent language, social and selling talents, we want our applicants to have at least initiated academic studies. The work implies communicative and receptive skills as well as accuracy, as it consists of confidential consulting assignments. Computer skills meriting. Opticom is a leading global consulting and research firm. Our mission is to help our customers improve their results by transforming data and knowledge into strategic advice and concrete action plans. Since our foundation in 1987 we have undertaken hundreds of international projects across the world. We are passionate about understanding your key challenges and in finding solutions that deliver true value and ROI. Testimonials from our clients confirm that our engagement often results in considerable cost savings, increased sales and improved margins, in addition to better insights. We have broad as well as deep expertise across several industrial sectors and we regularly serve more than 100 leading global companies. Regardless of geographical scope of the project, we operate with our own organization of multi-cultural co-workers.
Företag: Opticom International Research AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Experienced Korean Researcher/Interviewer wanted! (Apply NOW) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experienced Korean Researcher/Interviewer wanted! (Apply NOW)
Söka jobb tips