L��neadministrat��r jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: L��neadministrat��r. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: L��neadministrat��r. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Ansvarig för lokalbokning och inpassering- Botkyrka
- 2st Översiktsplanerare- Täby
- Erfaren 3D-specialist- Stockholm
- Medicinsk sekreterare- Stockholm
- Leg psykolog, 50% tillsvidaretjänst- Nacka
- Skötare- Stockholm
- Nordiskt rapporteringsansvarig till konsultuppdrag- Stockholm
- Har du C-körkort och körtillstånd på Arlanda?- Sigtuna
- Lärare i Ekonomi/data/administration/kommunikation- Sundbyberg
- Musiklärare i åk 5 - 9- Solna
Mer beskrivning
Ansvarig för lokalbokning och inpasseringBotkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 86 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Kultur- och fritidsförvaltningen, med ca 150 anställda, svarar för att det finns ett rikt kulturliv och ett mångsidigt fritidsutbud i Botkyrka kommun, i form av bad, bibliotek, konsthall, kulturskola, fritidsgårdar och sportanläggningar. ARBETSUPPGIFTER Kultur- och fritidsförvaltningen söker en lokal- och inpasseringsansvarig. Tjänsten är ett vikariat till och med sista augusti 2014. I Botkyrka kommun finns ett rikt och aktivt idrotts- och föreningsliv. Vi söker dig som vill vara med att förbättra och utveckla vår service till föreningslivet. Du känner dig lockad av kommunens devis Långt ifrån lagom samt våra ledord Öppen, Orädd och Energisk. Du kommer att ha huvudansvar för inpassering och bokning av kommunens sporthallar och idrottsanläggningar, samt vissa övriga lokaler. I arbetet ingår även hantering av nycklar och kort. Du kommer att ha mycket kontakt med föreningarna i Botkyrka och är också kontaktperson till de olika idrottsförbunden, framförallt gällande matchläggning. En viktig arbetsuppgift är schemaläggning och ansvar för säsongsplaneringen av kommunens idrottsanläggningar. Du har också budgetansvar och gör prognoser för lokalbokningens intäkter, liksom följer upp statistik och mätbara mål kopplat till anläggningarna. Förvaltningen använder bokningssystemet Booking/Interbook, för vilket du också blir systemansvarig. I detta ingår att ha kontakt med leverantören, administrera systemet samt fortsätta driva och genomföra implementering av systemets olika moduler. Du kommer att vara huvudansvarig för ovanstående arbete men delar de löpande lokalbokningsuppgifterna med en av våra deltidsanställda. Du ingår också i föreningsbyrån tillsammans med anläggningsansvarig, föreningshandläggare och idrottsutvecklare där ni samverkar och tar upp gemensamma ärenden. Samverkan sker även med andra funktioner inom framförallt IT- och säkerhetsfrågor, både inom den egna och övriga förvaltningar. KVALIFIKATIONER Du är en serviceinriktad person med ett gott bemötande som har lätt för att knyta kontakter och skapa förtroende. Du har förmodligen själv erfarenhet från idrottsrörelsen och har både ett intresse för och kunskap om hur idrotts- och föreningslivet fungerar. Utifrån detta drivs du av övertygelsen att föreningslivet är mycket viktigt för ett väl fungerande samhälle och vill arbeta för att föreningarna i Botkyrka får en god service och bästa möjliga förutsättningar för att bedriva sin verksamhet. Det är viktigt att du har hög IT-kompetens och kan förvalta och driva utvecklingen av befintliga system. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Booking/Interbook eller något av de andra lokalbokningssystem som vanligtvis används inom kommunala fritidssektorn. Du är strukturerad och planerar ditt arbete med god framförhållning. Du har lätt för att samarbeta men arbetar också självständigt och kan driva på de frågor som du ansvarar för. Under perioder är det hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är duktig på att hantera stressade situationer. Vi vill att du har relevant eftergymnasial utbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta i en politiskt styrd organisation och har förståelse för att arbeta i en interkulturell miljö.
Företag: Botkyrka kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Ansvarig för lokalbokning och inpassering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ansvarig för lokalbokning och inpassering
2st Översiktsplanerare
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor ca 65 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. Täby - att växa med. Täby kommun står inför ett mycket expansivt skede i sin utveckling med det övergripande målet att utveckla kommunen till att bli en stark del av Stockholmsregionen med Täby centrum - Arninge som en ny regional stadskärna. Stadsmässighet samt nyskapande och särskiljande arkitektur är viktiga ledord när bostäder och arbetsplatser skall växa fram. Utvecklingsområdena är många och stora intressanta byggprojekt står på agendan. Stadsbyggnadskontoret har omorganiserats och ambitionerna är högt ställda. ARBETSUPPGIFTER Översiksplanerarna ska: Delta i visionsarbetet för att utveckla kommunens profil. Delta i kommunens översiktsplanearbete Projektleda arbeten inom ramen för kommunens översiktliga planering Projektleda förstudier i kopplingen översiktlig planering detaljplaner Delta i kommunens arbete i den regionala planeringen Projektleda arbeten inom ramen för kommunens medverkan i den regionala planeringen Delta i samarbetet inom Stockholm Nordost vad gäller strategisk utveckling. Delta i utvecklingen av effektiva arbetsprocesser inom stadsbyggnadskontoret och Täby kommun, särskilt i kopplingen mellan översiktlig planering, verksamhetsplanering och detaljplanering Delta i utvecklingen av metoder för medborgardialog i tidiga skeden i av planprocessen Följa upp bostadsbyggande, planering för verksamhetsområden och trafikinfrastruktur i samhällsbyggandet KVALIFIKATIONER Utbildning med inriktning mot översiktlig fysisk planering och samhällsplanering Erfarenhet av fysisk planering samt god kännedom om stadsbyggandet i övrigt. God förmåga att kommunicera i tal, skrift och bild. Goda kunskaper om PBL och angränsande lagar Erfarenhet av politiskt styrda organisationer
Företag: Täby Kommun, Plan och Utredning
Ort: Täby
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga 2st Översiktsplanerare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2st Översiktsplanerare
Erfaren 3D-specialist
** Om Vectura ** Vectura är marknadsledande teknikkonsulter inom transportinfrastruktur och står för ett unikt kunnande i samspelet mellan transportslagen. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi hållbara transportsystem och erbjuder tjänster inom utredning och analys, projektering, bygg- och projektledning samt drift och underhåll. Från ett 40-tal orter i Sverige, Norge och Danmark skapar vi en klokare väg mot framtiden. Läs mer på www.vectura.se Vectura Anläggningskonstruktion är inne i en expansiv fas och söker en erfaren 3D-specialist. Tjänsten kan även kombineras med roll som broprojektör. Vi arbetar inom både väg och järnväg. Om rollen I dina arbetsuppgifter ingår: * 3D-projektering i olika typer av uppdrag som t.ex. projektering i tidiga skeden, framtagande av arbetshandlingar samt projektering för reparation och underhåll. * Modellsamordning avseende byggnadsverk i större Vecturaövergripande projekteringsuppdrag. * Mentorskap åt yngre ingenjörer avseende 3D-modellering. * Arbete i tvärgrupper m.a.p. teknik. Om egenskaper och krav Vi söker dig som är gymnasie- eller högskoleingenjör och har minst 5 års erfarenhet. Du har gedigen erfarenhet av projektering med 3D-verktyg såsom Tekla eller Revit och kunskaper i upprättande av handlingar enligt AMA Anläggning. Erfarenhet från bro- och anläggningsprojektering är meriterande men inget krav. Ett brett kontaktnät är meriterande, liksom förmåga att knyta nya kontakter och förtroenden med kunder och andra intressenter. Om arbetsplatsen Vi erbjuder dig en innovativ företagskultur med kompetenta och kreativa kollegor, stora utvecklingsmöjligheter och förmånliga arbetsvillkor där balans mellan arbete och privatliv är av stor vikt. Kompetensutveckling är en strategisk och prioriterad fråga. Urval sker löpande. Ansök gärna redan idag. Vi undanber oss samtal från rekryterings- och annonssäljare.
Företag: Vectura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren 3D-specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren 3D-specialist
Medicinsk sekreterare
Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken Stockholm, Danderyds Sjukhus AB, är en länsövergripande klinik. Verksamheten är indelad i tre sektioner, Smärt- och stressrehabilitering, Neurorehabilitering slutenvård och Neurorehabilitering öppenvård. Vi bedriver rehabilitering av patienter inom områdena hjärnskador, kronisk smärta, postpolio, stress, neuromuskulära sjukdomar samt vuxenhabilitering. Verksamheten är certifierad enligt CARF (Commission on Accreditation of Rehabilitation Facilities). Vi söker nu en medicinsk sekreterare till sektionen Smärt- och stressrehabilitering med placering på vår Försäkringsmedicinska Utredningsenhet. Som enda leverantör inom Stockholms läns landsting utför enheten fördjupade medicinska utredningar på beställning av Försäkringskassan. Teamets uppgift är att tillgodose Försäkringskassans behov av fördjupade medicinska underlag för bedömning och beslut i sjukförsäkringsärenden vid särskilt sammansatt eller svårbedömd sjukdomsbild. Utredningen ska på ett standardiserat sätt belysa hur den försäkrades sjukdom påverkar dennes funktionstillstånd och aktivitetsbegränsningar utifrån ICF:s klassificering av funktionstillstånd, funktionshinder och hälsa ur ett försäkringsmedicinskt perspektiv. Teamet består av läkare, psykolog, sjukgymnast, arbetsterapeut och sekreterare där teamets arbete baseras på helhetssyn och patienten i centrum. Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter består av bokning och utskick av kallelser till patienter, journalskrivning, externa kontakter med patienter och Försäkringskassan samt andra förekommande administrativa uppgifter. Kvalifikationer: Utbildad medicinsk sekreterare och som har några års erfarenhet inom yrket. Vi söker dig som är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Du har god samarbetsförmåga och är smidig och lyhörd och ser teamarbete som en givande arbetsform. Vi tror att Du är en dynamisk och flexibel person med säkerhet och självständighet i yrkesrollen. Du bör kunna arbeta effektivt under tidspress och ha god förmåga att organisera och prioritera. Erfarenhet av utvecklingsfrågor är meriterande då arbetet är förlagt på en universitetsklinik. Har du goda kunskaper i Take Care och Excel är även detta meriterande. Personliga egenskaper: Övrig information: Urval sker under ansökningstiden. Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinsk sekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinsk sekreterare
Leg psykolog, 50% tillsvidaretjänst
Habiliteringscenter Nacka, barnteamet Målet för vår verksamhet är att underlätta tillvaron för personer med funktionshinder och därigenom skapa förutsättningar för större delaktighet i samhällslivet. Habilitering & Hälsa är en självständig resultatenhet inom Stockholms läns landsting. Vi är verksamma inom hela Stockholms län och vi erbjuder råd, stöd och behandling till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, till exempel utvecklingsstörning, aspergers syndrom, autism och rörelsehinder. Vi erbjuder också stöd till anhöriga och personal i barnets, ungdomens eller den vuxnes närmiljö. Basen i vår verksamhet är våra habiliteringscenter som finns över hela länet. Som ett komplement till dessa finns ett flertal specialiserade verksamheter. På Habiliteringscenter Nacka- med lokaler i Nacka närsjukhus - arbetar vi i team med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. I barnteamen arbetar vi med barn 0-16 år och där ingår förutom psykolog även arbetsterapeut, kurator, sjukgymnast, specialpedagog och logoped. Många insatser riktas till familjen och nätverket. Förutom ett kvalificerat, omväxlande och fritt arbete erbjuder Habilitering och Hälsa dig som anställd: flextid, trevliga arbetskamrater med tvärprofessionell yrkesbakgrund, kollegialt stöd/mentorskap, handledning i team, ärende- respektive testhandledning, fortbildning inom habilitering och yrkesspecifik inriktning, friskvård och ersättning för viss sjukvård. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av psykologinsatser till barn med funktionsnedsättning och deras familjer. I arbetet ingår uppgifter som kartläggande nybesök, råd, stöd och behandling till föräldrar och barn, upprättande av habiliteringsplaner samt kognitiva utvecklingsbedömningar. Psykologen erbjuder också tillsammans med andra teamkollegor syskongrupper och vid behov även andra grupper för föräldrar och/eller barn. Som en del i arbetet förekommer också konsultation och kunskapsöverföring till personal i barnets närmiljö. Många av dem vi möter har komplexa behov där samverkan krävs, inte bara i teamet, utan även med andra aktörer. Journal förs i Take Care. Arbetet präglas av rörlighet och variation och förutsätter en vilja och förmåga att arbeta såväl självständigt som i team. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och god samarbetsförmåga. Kvalifikationer: Leg psykolog. Erfarenhet av arbete med barn, gärna inom habilitering, är meriterande. Vi ser positivt på kompetens inom TBA, kognitivt stöd samt neuropsykiatri. Datavana och körkort B är en fördel. Personliga egenskaper: Övrig information: Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Det finns ett antal olika blanketter för utdrag ur belastningsregistret. Inom Habilitering & Hälsa ska "LSS-blanketten" användas. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen Ansök här. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Nacka
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Leg psykolog, 50% tillsvidaretjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg psykolog, 50% tillsvidaretjänst
Skötare
Ersta diakoni är en ideell förening som bedriver sjukvård, socialt arbete, utbildning och forskning professionellt och non-profit. Psykiatriska kliniken har avtal med Stockholms läns landsting att erbjuda vård till sjukvårdsanställda. Avdelning 1 tar även emot övriga patienter på remiss. Vården är frivillig och bygger på gemensamma överenskommelser. På avd. arbetar doktorer, sjuksköterskor, skötare, sjukgymnast och arbetsterapeut. Vi har plats för 18 patienter. ARBETSUPPGIFTER Som skötare kommer du att vara en betydelsefull del av arbetslaget, likaväl som kontaktperson för 3-5 patienter. KVALIFIKATIONER Mentalskötarutbildning med erfarenhet från vuxenpsykiatri, främst vård av personer som lider av depression. Genuint intresse för omvårdnad. Vi värdesätter egenskaper såsom engagemang, god struktur-och samarbetsförmåga.
Företag: Ersta diakoni, Psykiatrisk slutenvård
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Skötare jobb, Skötare Stockholm, Skötare Ersta diakoni, Psykiatrisk slutenvård
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skötare
Nordiskt rapporteringsansvarig till konsultuppdrag
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. En av våra kunder i norrort söker en konsultlösning till ett spännande och utvecklande uppdrag som nordiskt rapporteringsansvarig. Arbetsbeskrivning To ensure all data (incl. financial Master data) is accurate and up to date, in order to report the correct financial information to the regional headquarter while keeping compliance throughout the whole process in all systems. To report financial information (Actuals and Forecasts) to the regional headquarter and to Corporate using the different systems To check data input received from accounting and/or controllers To check and maintain financial Master data in the different databases according to the request To perform management reporting to different stakeholders To support controllers in various analysis To participate in different projects To be compliant and respect deadlines Vem är du? -Financial degree and +5 years of experience in Accounting/Controlling -Fluent in English, in speech and in writing -Advanced Microsoft Excel skills -Advanced IT-databases skills Vad kan vi erbjuda dig? Vi kan erbjuda dig en visstidsanställning för detta uppdrag. Har du eget företag och föredrar att vara underkonsult går det också bra. Uppdraget startar 1:a augusti och löper på tills vidare. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Ansök genom att registrera ditt CV via länken nedan snarast, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta konsultchef Agneta Yngwe på telefon 08 - 736 28 86 eller Anna Aurell Sundvall på tel 08-736 29 66. Varmt välkommen med din ansökan! PS Du är väl med i vår grupp på LinkedIn? Välkommen att gå med i "Experis Stockholm" DS
Företag: Experis Finance
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Nordiskt rapporteringsansvarig till konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nordiskt rapporteringsansvarig till konsultuppdrag
Har du C-körkort och körtillstånd på Arlanda?
Är du en flexibel och prestigelös person med C-körkort samt erfarenhet av att jobba på Arlanda? Då har vi på Adecco ett uppdrag för just dig! Hur ser din arbetsdag som C-chaufför ut? Vår kund är ett världsledande företag inom cateringbranschen. Din arbetsdag kommer att innebära att köra lastbil inne på säkerhetsområdet på Arlanda. Du kommer att arbeta i en stimulerande och internationell miljö. Vem trivs här? Du som har C-körkort och erfarenhet av att arbeta på Arlanda kommer snabbt att finna dig till rätta. Är du en prestigelös person som kan arbeta effektivt men noggrant under tidspress kommer du att lyckas bra i denna roll. Ditt flexibla förhållningssätt och din goda samarbetsförmåga kommer ta dig långt. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och är tänkt att pågå tillsvidare. Arbetstiderna är 10-14.00 och man kommer att gå på ett rullande schema. Det förkommer även helgarbete. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt eftersom urvalet sker löpande! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta RekryteringsansvarigLeila Mekidiche på tel 08-598 981 58. Fr.o.m. v.28 kontaktas Frida Eriksson på tel: 08-598 980 20 gällande frågor om rekryteringsarbetet. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Har du C-körkort och körtillstånd på Arlanda? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Har du C-körkort och körtillstånd på Arlanda?
Lärare i Ekonomi/data/administration/kommunikation
JB Education AB JB Kompetens är en del av Thorén Gruppen och arbetar med vuxenutbildning i klassrum och på distans. Vi finns i hela Sverige med våra skolor och arbetar mot kommuner med komvux och Arbetsförmedlingen med arbetsmarknadsinsatser. Till hösten ökar vårt elevantal vilket vi är mycket glada för, både i klassrumsundervisning och distansundervisning. Därför söker vi nu lärare i följande ämnen: * Programhantering, bl.a Office * Administration * Företagsekonomi * Redovisning * Information och kommunikation Vi söker flexibla lärare som kan ta flera av dessa ämnen och gärna tar både klassrum och distansundervisning. Tjänsterna kan variera mellan deltid och helttid beroende på vilka kombinationer av ämnen man kan ta. Som lärare hos oss ska du trivas i en föränderlig miljö där vi arbetar med utbildningar som arbetsmarknaden efterfrågar. Även om våra lärare ansvarar för sina utbildningar så arbetar de i team med att stötta upp olika delar i varandras kurser. Vi söker dig som har gedigen kunskap och erfarenhet av ditt ämne och är du utbildad lärare är det meriterande. Som person ska du vara positiv och utåtriktad med pedagogisk fallenhet. Vi kommer lägga stor viktig vid personlig lämplighet för det pedagogiska yrket.God rekommendationer krävs. Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och formulera formativa omdömen. Vi vill arbeta med marknadens mest kompetenta och egagerade medarbetare- Är du en av dem, Sök idag!! För information om tjänsten välkommen att kontakta: Christina Mugnosso tel. 0736739263 eller christina.mugnosso@jbkompetens.se JB Kompetens Sundbyberg
Företag: JB Kompetens, Ekonomi & Försäljning
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Ekonomi/data/administration/kommunikation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Ekonomi/data/administration/kommunikation
Musiklärare i åk 5 - 9
Bergshamraskolan är en kommunal F - 9 skola med ca 440 elever som ligger i natursköna stadsdelen Bergshamra i Solna. Skolan är belägen ett stenkast från Bergshamra centrum och i närheten finns både Ulriksdals slottspark och Edsviken. Mycket goda kommunikationer i form av tunnelbana och bussar. ARBETSUPPGIFTER Ansvar att planera, genomföra och utvärdera musikundervisningen för åk 5 - 9. Aktivt bidra till arbetslagets och skolans utveckling. Undervisningen sker i mindre undervisningsgrupper. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad och examinerad musiklärare. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du ska vara positiv, ansvarstagande och äga förmågan att leda och entusiasmera elever. Erfarenhet av tidigare arbete som lärare i musik ses som meriterande.
Företag: Solna Stad, Barn- och utbildningsförvaltningen
Ort: Solna
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Musiklärare i åk 5 - 9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Musiklärare i åk 5 - 9
Söka jobb tips