LUX RESTAURANG I BRO AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: LUX RESTAURANG I BRO AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: LUX RESTAURANG I BRO AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Ekonomiassistent till internationellt teknikbolag i framkant- Göteborg
- Kundorienterad teamplayer med logistikkunskap- Göteborg
- Ekonomiassistent / Orderhanterare hos Fria Bröd- Göteborg
- Arbeta med kundservice för världens största datorföretag- Göteborg
- Orderhanterare / Ekonomiassistent hos Fria Bröd- Göteborg
- Ankomstkontrollant- Borås
- Logistiker- Göteborg
- Vi söker fler drivna säljare - Heltidstjänst- Göteborg
- Säljare till Tele2 i Nordstan!- Göteborg
- Aktiv kille i Bollebygd söker assistent.- Bollebygd
Mer beskrivning
Ekonomiassistent till internationellt teknikbolag i framkantSJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent för uppdrag med start omgående. Uppdraget löper på sex månader och för rätt person kan det eventuellt finnas möjlighet till anställning på sikt. Vår kund är ett internationellt teknikbolag i framkant och som är under tillväxtfas. Bolaget har nya lokaler på Lindholmen. Vad innebär rollen och vem söker vi? Rollen innebär ansvar för leverantörsreskontra. Det är ett stort fakturaflöde som ska behandlas dagligen och detta görs via ett scanningsystem. I rollen ligger även en hel del kontakt med leverantörer externt samt kollegor internt vilket ställer krav på god social förmåga och att du har skinn på näsan. Då bolaget är internationellt finns det flera olika nationaliteter i lokalerna och koncernspråket är därför engelska. Bolaget använder SAP som affärssystem och det är en fördel om du har kännedom om systemet sedan tidigare. Vi tror att du har relevant utibldning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och finns tillgänglig omgående. Som person är du framförallt driven och framåt samtidigt som du är ansvarstagande och har lätt för att se helheten i dina arbetsuppgifter. Då företaget är under tillväxt är det av vikt att du trivs i en föränderlig miljö och ser det som en spännande utmaning med nya projekt. Ytterligare information om uppdraget Behovet hos vår kund är omgående och företaget har lokaler på Lindholmen i Göteborg. Arbetstiderna är flexibla mellan 8-17. Tjänsten är på heltid. Din ansökan Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson på telefonnummer 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Om företaget SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Företag: SJR
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till internationellt teknikbolag i framkant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till internationellt teknikbolag i framkant
Kundorienterad teamplayer med logistikkunskap
Älskar du att ha många bollar i luften? Är du dessutom en kreativ själ som brinner för smarta lösningar? Tveka då inte att söka tjänsten som kundansvarig redan idag eller tipsa en vän! Dina arbetsuppgifter Som kundansvarig kommer du att ha hand om en egen grupp (de flesta finns i Scandinavium). Du kommer att sköta alla de dagliga arbetsuppgifterna som exempelvis kan vara: - Orderhantering - Hålla koll på att faktureringen fungerar som den ska - Besvara eventuella frågor - Analysera de ekonomiska och operativa resultatet (marginaler) - Dokumentera handlingar i de interna systemen. I din här tjänsten kommer du att arbeta tätt med trafikplanerarna för att ge bästa möjliga service till företagets kunder. Upplärning kommer ske på plats och inga förkunskaper krävs förutom en vilja att lära sig och en positiv inställning. Om företaget Vår kund är en ledande bulkleverantör av logistiktjänster för kemikalier, gas, polymer och torr bulk industrin. Säkerhet och operativ excellens är inbäddade i vår kultur.. De är en familjeägd organisation som grundades 1920. Deras huvudkontor ligger i Rotterdam och har lokaler på 43 olika platser. Företaget sysselsätter över 1 500 personer. Deras 8 kärnvärden är: Förbättring, Öppenhet, Respekt, Rolig i Näringsliv, Initiativ, Förlovning, Människor Utveckling och Omsorg. Din profil Skallkrav: - Någon sorts utbildning inom Handel, logistik eller ekonomi eller motsvarande kunskaper från arbetslivserfarenhet. - Engelska och Svenska i tal och skrift Meriterande - Geografiska kunskaper i Europa - Tidigare arbetslivserfarenhet från något transportföretag - Erfarenhet från kemikalieindustrin Vi söker dig som alltid har en positiv inställning och älskar utmaningar. Du är driven i ditt arbete och gillar att arbeta proaktivt. Vi ser att du är kundorienterad och bra på att hitta kreativa lösningar. du är inte rädd för att fråga och be om hjälp i kluriga situationer. Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter â hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Ort: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse t
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundorienterad teamplayer med logistikkunskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundorienterad teamplayer med logistikkunskap
Ekonomiassistent / Orderhanterare hos Fria Bröd
Har du erfarenhet av orderhantering och ett intresse för ekonomifrågor? Vill du få möjlighet till en sommaranställning där du får arbeta brett inom ekonomi- och säljavdelningen? Läs mer om sommarjobbet hos vårt kundföretag Fria Bröd! Om tjänsten Som sommarvikarie kommer du ha en bred roll med ansvar för att dels stötta upp säljavdelningen med orderhantering samt fakturering likväl som att du kommer att arbeta som ekonomiassistent mot ekonomiavdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Ta emot order via mail och system - Hantering av order - Fakturering - Kundreskontra - Leverantörsreskontra I din roll kommer du att ansvara för kontakt med både externa som interna intressenter så som produktionsplanerare, försäljningschef och ekonomichef. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt med orderhantering och fakturering. Du har också ett intresse för att arbeta med ekonomifrågor och därmed är det fördelaktigt om du studerar en eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi. Vidare är du van vid att arbeta med dator som verktyg och har du tidigare erfarenhet av att arbeta med Monitors som affärsverktyg, så är detta meriterande. Som person är du utåtriktad och har en god kommunikativ förmåga. Du hanterar det svenska språket obehindrat likväl som att du har goda kunskaper i engelska. Vidare har du förmågan att snabbt sätta dig in i nya uppgifter och du har ett noggrant arbetssätt. Viktigt för tjänsten är: - Administrativ erfarenhet av orderhantering och fakturering - Intresse för att arbeta med ekonomiuppgifter - Goda kommunikativ förmåga och hanterar svenska och engelska språket väl Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om Fria Bröd Fria Bröd är ett glutenfritt bageri som började som ren familjeangelägenhet. Idag är de Nordens ledande bageri inom frysta, glutenfria produkter. De erbjuder ett brett sortiment av glutenfria produkter. Fria har missionen "det goda glutenfria livet" och utifrån den devisen fortsätter de att jaga nya goda smaker. Om anställningen Tjänsten som Orderhanterare/Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Uppdraget sträcker sig över sommaren från 18e juni fram t.o.m. 3e augusti och du behöver finnas tillgänglig och vara intresserad av att arbeta hela perioden. All kontakt kring tjänsten sker via Adecco. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten har start 18e juni. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Caroline Carlsson på 031-725 45 39 Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Orderhanterare, Ekonomiassistent, Ekonom, Göteborg, Monitor, Fria bröd AB, Adecco
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent / Orderhanterare hos Fria Bröd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent / Orderhanterare hos Fria Bröd
Arbeta med kundservice för världens största datorföretag
Vi söker nu nya medarbetare till vårt kontor i Göteborg där vi jobbar på uppdrag för ett av världens största teknikföretag som verkar inom mobil-och datorbranschen. Vi söker dig som älskar att kommunicera på både svenska och engelska samt vill arbeta med att hjälpa kunder att känna sig trygga med sina produkter.  Som Advisor hos Webhelp kommer du att vara vår uppdragsgivares ansikte utåt, och se till att deras kunder får teknisk support och service i världsklass. Vår uppdragsgivare har stora och innovativa idéer som snabbt har lyckats bli ledande inom teknik på marknaden. Genom att marknadsföra sig på ett helt unikt sätt, har vår uppdragsgivare främst lyckats mobilisera en hel värld att använda deras produkter.  I rollen som Advisor kommer du att:  - Ge en överlägsen kundupplevelse och lösa tekniska problem   - Svara på kundernas förfrågningar gällande smartphones, surfplattor och datorer via e-mail och telefon - Använda telefon och e-post som ditt huvudsakliga arbetsredskap  - Få grundlig treveckorsutbildning och noggrann uppföljning med kontinuerlig vidareutbildning.  Vi kan erbjuda dig:  - Du kommer att få erfarenhet av att arbeta med ett ledande varumärke och ett av Skandinaviens mest spännande projekt inom kundservice och teknisk support  - Goda utvecklingsmöjligheter internt  - En god arbetsmiljö där vi uppskattar våra medarbetare  - Nya fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg  Kvalifikationer:   - Du har slutfört gymnasiet med godkända betyg i svenska och engelska - vi önskar att du tar med betygen till intervjun. - Du talar och skriver flytande engelska, detta är krav då vi tar mycket engelska samtal samt att utbildningen är på engelska. - Erfarenhet av serviceyrken är meriterande. - Du är tekniskt intresserad och vill lära dig mer om innovativa produkter.  Webhelp välkomnar alla och ser mångfald som en resurs och uppmuntrar alla oavsett kön, ålder, religion, etnisk tillhörighet att söka anställning hos oss. Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.  När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetstest via mail med avsändare Hucama. Det är ett krav att fylla i personlighetstesten för att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen.  För att vara aktuell för tjänsten får du inte finnas med i belastningsregistret, ett utdrag ur belastningsregistret kommer att beställas i samband med en eventuell intervju.  Om jobbet  Region Göteborg, i Västra Götalands län  Arbetstid / Varaktighet Startdatum: 2018-06-08 Arbetstid / Varaktighet: Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande 6 månaders provanställning Arbetstider: Varierande arbetstider måndag till söndag kl 08:00-20:00  Lön / Förmåner Fast lön med ob-tillägg Friskvårdsbidrag Massagebidrag  Vi ser fram emot din ansökan!  Keywords: Customer service, technical support, Kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, data, it
Företag: Webhelp Nordic
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Arbeta med kundservice för världens största datorföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbeta med kundservice för världens största datorföretag
Orderhanterare / Ekonomiassistent hos Fria Bröd
Har du erfarenhet av orderhantering och ett intresse för ekonomifrågor? Vill du få möjlighet till en sommaranställning där du får arbeta brett inom ekonomi- och säljavdelningen? Läs mer om sommarjobbet hos vårt kundföretag Fria Bröd! Om tjänsten Som sommarvikarie kommer du ha en bred roll med ansvar för att dels stötta upp säljavdelningen med orderhantering samt fakturering likväl som att du kommer att arbeta som ekonomiassistent mot ekonomiavdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Ta emot order via mail och system - Hantering av order - Fakturering - Kundreskontra - Leverantörsreskontra I din roll kommer du att ansvara för kontakt med både externa som interna intressenter så som produktionsplanerare, försäljningschef och ekonomichef. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt med orderhantering och fakturering. Du har också ett intresse för att arbeta med ekonomifrågor och därmed är det fördelaktigt om du studerar en eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi. Vidare är du van vid att arbeta med dator som verktyg och har du tidigare erfarenhet av att arbeta med Monitors som affärsverktyg, så är detta meriterande. Som person är du utåtriktad och har en god kommunikativ förmåga. Du hanterar det svenska språket obehindrat likväl som att du har goda kunskaper i engelska. Vidare har du förmågan att snabbt sätta dig in i nya uppgifter och du har ett noggrant arbetssätt. Viktigt för tjänsten är: - Administrativ erfarenhet av orderhantering och fakturering - Intresse för att arbeta med ekonomiuppgifter - Goda kommunikativ förmåga och hanterar svenska och engelska språket väl Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om Fria Bröd Fria Bröd är ett glutenfritt bageri som började som ren familjeangelägenhet. Idag är de Nordens ledande bageri inom frysta, glutenfria produkter. De erbjuder ett brett sortiment av glutenfria produkter. Fria har missionen "det goda glutenfria livet" och utifrån den devisen fortsätter de att jaga nya goda smaker. Om anställningen Tjänsten som Orderhanterare/Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Uppdraget sträcker sig över sommaren från 18e juni fram t.o.m. 3e augusti och du behöver finnas tillgänglig och vara intresserad av att arbeta hela perioden. All kontakt kring tjänsten sker via Adecco. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten har start 18e juni. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Caroline Carlsson på 031-725 45 39 Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan! Sökord Orderhanterare, Ekonomiassistent, Ekonom, Göteborg, Monitor, Fria bröd AB, Adecco
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Orderhanterare / Ekonomiassistent hos Fria Bröd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Orderhanterare / Ekonomiassistent hos Fria Bröd
Ankomstkontrollant
Snabbfakta Titel: Ankomstkontrollant | Ort: Göteborg | Omfattning: Heltid | Start: Omgående | Varaktighet: 6 mån, chans till förlängning | Arbetsgivare: Speed Professionals | Ansökan: Ansök redan idag, urval sker löpande! Om uppdraget Nu söker vi dig för kunds räkning som kan stötta upp under en period i deras team. Arbetet är förlagt på dagtid i Göteborg. Kunden är verksam inom högteknologiska produkter. Du kommer att vara verksam inom lagerverksamheten som ankomstkontrollant. Rollen består av att kontrollera inleveranser, i huvudsak elektriska komponenter på kretskortsnivå men även mekanik och mönsterkort kan förekomma. Erfarenhet av ritningsläsning är meriterande och vi tror att du har arbetat inom elektronikproduktion tidigare. Arbetet innebär mycket mikroskopsarbete i renrum. Din profil Du är praktisk, noggrann, kvalitetsmedveten och strukturerad. Du har troligen en teknisk utbildning i grunden, motsvarande tekniskt gymnasium, alternativt motsvarande kvalifikation genom arbetslivserfarenhet. Tidigare erfarenhet av ankomstkontroll och lagerhantering är meriterande. Även erfarenhet från montering av elektronik samt efterkontroll är meriterande. Rollen ställer krav på god engelska. Egenskaper som god samarbetsförmåga och att självständigt kunna ta initiativ värderas högt. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i mätmaskin DEA CMM. Du kommer att vara anställd hos oss på Speed Professionals, men arbetar på uppdrag hos våra kunder. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed Professionals är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag, gratis arbetskläder samt delta i olika konsultaktiviteter. Lönen är uppdragsspecifik och vid eventuell obokad tid har du rätt till garantilön, i enlighet med bemanningsavtalet. På Speed professionals har vi månadslön. Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed! Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed! Ansökan Låter detta som något för dig? Tveka inte, ansök redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kring tjänsten vänligen kontakta konsultchef Annika Risberg på annika.risberg@speedgroup.se.
Företag: Speed Professionals AB
Ort: Borås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ankomstkontrollant jobb, Ankomstkontrollant Borås, Ankomstkontrollant Speed Professionals AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ankomstkontrollant
Logistiker
Närhälsan är störst i Sverige på primärvård. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna och gör skillnad för deras liv och hälsa. Vi erbjuder dig ett stimulerande och meningsfullt arbete med kompetenta kollegor, tydligt ledarskap och utvecklingsmöjligheter. Om oss Närhälsans fokus ligger i att erbjuda invånarna bästa möjliga vård och service. Utvecklingsavdelningen har en viktig uppgift att stärka organisationens förmåga att ständigt förbättra sin verksamhet. Vi stödjer chefer och medarbetare i att kartlägga, utveckla och effektivisera arbetssätt och processer. Med vår kompetens inom logistik och kunskap om vårdens behov, stöttar vi verksamheten i arbetet för bättre effektivitet och högre tillgänglighet. Vi är en central resurs för primärvårdsledningen och även för våra verksamheter såsom vårdcentraler, rehab-enheter och barnmorskemottagningar. Verksamheterna är geografiskt spridda, och vi arbetar för det mesta på plats på mottagningarna. Arbetet innebär ofta resor inom regionen. Vi söker dig som brinner för logistik och utveckling och vill vara med att fortsätta det mycket inspirerande utvecklingsarbetet i Närhälsan. Du erbjuds ett vikariat till och med 2019-09-30, med eventuell möjlighet till förlängning, i en positiv arbetsmiljö tillsammans med 14 engagerade och kunniga medarbetare. Om arbetet Din huvudsakliga uppgift blir att medverka till att ständigt utveckla primärvården mot en âPrimärvård i världsklassâ. Du ska alltid ha en helhetssyn med kundens/patientens, medarbetarnas och verksamhetens bästa i fokus. Vi erbjuder olika typer av strategiskt och operativt stöd i utvecklingsprocessen, exempelvis: - Förändringsledning och strategiskt stöd i att leda utvecklingsarbete - Flödesanalyser för att stötta utvecklingsarbete - Dataanalys för beslutsunderlag till verksamhetschefer och ledning - Utveckling av verktyg för styrning, kvalitetsutveckling och uppföljning - Facilitering av större och mindre grupper Om dig Vi söker dig som är utåtriktad och tycker om att ha många kontakter. Du behöver ha god samarbetsförmåga, vara en god pedagog och kommunikatör samt kunna entusiasmera och leda. Du har högskoleÂutbildning med inriktning logistik eller ekonomi/organisation, samt gärna några års erfarenhet av logistik och utvecklingsarbete. Då regionen arbetar med att standardisera huvudprocesser, ser vi det som meriterande om du är van vid processkartläggning/ värdeflödesanalys samt har erfarenhet av arbete med Lean. Du ska ha god IT-vana och vara duktig på att jobba med datamängder, då vi ofta stöttar strategiskt och operativt beslutsfattande genom att ta fram underlag ur olika system, samt utvecklar mallar och verktyg. Arbetsuppgifterna ställer stora krav på initiativförmåga, effektivitet och analytiskt tänkande samt att du kan arbeta resultatorienterat. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Närhälsan Utvecklingsavdelningen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Logistiker jobb, Logistiker Göteborg, Logistiker Närhälsan Utvecklingsavdelningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistiker
Vi söker fler drivna säljare - Heltidstjänst
Vi söker fler drivna säljare - Heltidstjänst Enklare är ett av de snabbast växande fintechbolagen i Sverige och har på kort tid vuxit till en av de största aktörerna i branschen. Nu söker vi fler drivna lånehandläggare på heltid som vill utvecklas inom försäljning, klättra i karriären och ha möjligheten att påverka sin egen lön. Om tjänsten Som lånehandläggare hos oss arbetar du med att kartlägga privatpersoners lånesituation och erbjuda vår kostnadsfria och bindningsfria tjänst med syfte att sänka privatpersoners lånekostnader. Du använder telefonen som ditt främsta verktyg då du varje dag pratar med hundratals potentiella kunder. Vi arbetar dagligen med coachning, målsättning och säljtävlingar på både grupp- och individbasis. Därför ser vi gärna att du är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna som alltid strävar efter att vara högst upp på scoreboarden samtidigt som du älskar att vara en del av den starka teamkänslan. Är du rätt för oss? Vi söker dig som: - Har en positiv inställning och attityd - Är social och älskar att prata med nya människor - Är driven och som ständigt vill utvecklas - Är en person som gillar att arbeta utefter uppsatta mål och som alltid strävar efter att vara bäst Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inget krav. Vi erbjuder - En av branschens bästa ersättningsmodeller med både garanti- och provisionsbaserad lön - Ung och driven företagskultur som präglas av våra anställdas glädje och starka teamkänsla - Dedikerade säljcoacher som kommer arbeta för din personliga utveckling - Mycket goda och snabba karriärmöjligheter - En gedigen utbildning inom försäljning och låneförmedling - En öppen och energirik arbetsplats med fantastiskt kontor, vid Grönsakstorget i Göteborg. Passar detta in på dig, eller kanske någon du känner? Ansök idag så återkommer vi till dig inom kort! Vi har löpande intervjuer och rekryteringsprocessen kan gå väldigt fort. Mer information om tjänsten: - Placering: Västra Hamngatan 24-26, Göteborg - Arbetstider: Måndag till fredag, 09:00-17:00 - Tillsättning: Omgående - Omfattning: Heltid - Lönemodell: Garanti- och provisionsbaserad lön
Företag: Enklare
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker fler drivna säljare - Heltidstjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker fler drivna säljare - Heltidstjänst
Säljare till Tele2 i Nordstan!
Vill du vara en del av vår framgångsrika butikskedja? Vi söker nu en säljare till Tele2-butiken i Nordstan! Vi arbetar nära våra kunder och ger service i en bransch som är en stor och viktig del av vardagen. Som Butikssäljare på Tele2 ansvarar du för att leverera den absolut bästa servicen till våra kunder och samtidigt göra vardagen lite lättare. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrken och ett stort intresse av dagens teknik. Som person är du social, resultatinriktad och har ett brinnande intresse för försäljning och kundservice. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i en miljö där du dagligen gör skillnad för våra kunder. Vi har en familjär stämning och med teamet i ryggen får du det bästa utgångsläget för att prestera på topp. På Tele2 drivs vi av intern utveckling och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom butikerna. Som nyanställd erbjuds du en gedigen introduktion för att göra dig mer rustad inför butiksjobbet. Tjänsten är ett vikariat på ett år med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är placerad i Nordstan, Göteborg. Är du en Tele2:are? Vill du ta plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av en stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje? Skicka in din ansökan redan idag, då vi kommer att kalla till intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på tele2.se/karriar och läs mer. Vi begär utdrag ur belastningsregistret på alla vi anställer.
Företag: Tele2 Sweden
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till Tele2 i Nordstan! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till Tele2 i Nordstan!
Aktiv kille i Bollebygd söker assistent.
Frösunda har dryga 3 000 kunder och 8 500 anställda inom Personlig assistans, Äldreomsorg, Funktionsnedsättning och Individ och familj med verksamheter över hela Sverige. Frösundas vision är att vara drivande i utvecklingen mot nya spelregler i omsorgen så att alla våra kunder får en självklar plats i samhället. Vill du arbeta med kundens fokus, och ha ett förhållningssätt som innebär att det är kunden som får bestämma, samtidigt som vi i varje ögonblick arbetar för att samhällets resurser används effektivt och ansvarsfullt? Välkommen, då är du sannolikt rätt person för oss! Personlig Assistans - vad innebär det? Personlig Assistans handlar i grund och botten om engagemang. Ett engagemang för en annan medmänniska som behöver hjälp med de saker i vardagen som många tar för givet, exempelvis att klä sig själv, att ta en promenad, att överhuvudtaget få vardagen fungerande. Vår bransch gör skillnad för människor - på riktigt. Yrket som personlig assistent ställer höga krav på flexibilitet, ansvarstagande och respekt. Din förmåga att arbeta utifrån kundens fokus och önskemål är avgörande för din lämplighet som personlig assistent. Respekt, Engagemang och Nyfikenhet är Frösundas värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån.  Vad innebär tjänsten? Vi söker vikarier som kan arbeta hos vår kund i Bollebygd. Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att variera. Du ska vara kunden behjälplig i omvårdnad, hemmets vardagliga sysslor, matlagning och följa med kunden på hans aktiviteter. Aktiviteter är allt från dagligverksamhet till olika sport och musik evenemang. Det är också viktigt att du kan arbeta strukturerat då rutiner är en viktig del i kundens vardag. Du som söker tjänsten bör vara lugn, ödmjuk, och har förmåga att arbeta självständigt med kundens bästa i åtanke. Har du ett stort intresse för sport och musik är det ett plus. Vi ser det som en stor merit om du är positiv och lojal i ditt arbete och är flexibel. Det är viktigt att personkemin stämmer och att du har ett genuint intresse av att arbeta som personlig assistent. Har du erfarenhet av assistans ses detta som meriterande. Arbetspassen är fördelade på hela dygnet. Förväntad start: Omgående Låter detta intressant och du tror att du skulle passa till vår kund? Då är du hjärtligt välkommen att skicka in din ansökan som ska innehålla ett personligt brev och ett CV. Ansökningarna bearbetas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.
Företag: Frösunda
Ort: Bollebygd
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Aktiv kille i Bollebygd söker assistent. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Aktiv kille i Bollebygd söker assistent.
Söka jobb tips