Laboratorieassistent Oriflame Products Sweden jobb - lediga jobb

Laboratorieassistent Oriflame Products Sweden jobb Laboratorieassistent Oriflame Products Sweden jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Laboratorieassistent Oriflame Products Sweden. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Laboratorieassistent Oriflame Products Sweden. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Grundskollärare Svenska/SO åk 1-6- Stockholm

  2. Brandskyddstekniker/-montör som brinner för service!- Stockholm

  3. Politisk sakkunnig i migrationsfrågor sökes- Stockholm

  4. GERMAN-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER- Stockholm

  5. Assistent till Skeppning och Logistik- Solna

  6. FRENCH-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER- Stockholm

  7. French-speaking Sales and Project Management Intern- Stockholm

  8. German-speaking Sales and Project Management Intern- Stockholm

  9. Italian-speaking Sales and Project Management Intern- Stockholm

  10. English-speaking Sales and Project Management Intern- Stockholm


Mer beskrivning

Grundskollärare Svenska/SO åk 1-6
Du är beredd att ta klass- och mentorsansvar och vill arbeta i arbetslag. Du är initiativrik och flexibel och har lätt för att samarbeta. Du har fokus på eleverna och planerar och genomför undervisningen med eleverna. Du är en positiv ledare och känner dig trygg som lärare, har förmåga att skapa trygghet och goda relationer med elever och föräldrar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Tillträde: 10 augusti 2018 Vi söker en behörig lärare i ämnet svenska eller SO. Vi förutsätter att du har erfarenhet av undervisningen och engagerad, kan skapa förutsättningar för eleverna att nå målen med goda resultat. Vi vill att du har goda kunskaper om skolans styrdokument och är noggrann i din dokumentation. Du har datavana och vilja/erfarenhet av att arbeta med datorn som verktyg i det pedagogiska lärandet. Beta skola är en F-9 grundskola i Spånga i norr om Stockholm. Vi satsar mycket på svenska och skolans profil är matematik. Vår vision på Beta är att alla elever ska ges möjligheter att utvecklas optimalt utifrån sina förutsättningar. Vi ska ha en arbetsmiljö som präglas av glädje, trygghet och stimulans som bidrar till god hälsa. Vårt övergripande mål är att alla elever ska lyckas! Vi satsar på pedagogisk utveckling med moderna verktyg och gemensamma förhållningssätt. IT genomsyrar alla ämnen och är ett naturligt verktyg och läromedel i undervisningen för både elever och personal.
Företag: Beta School
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskollärare Svenska/SO åk 1-6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskollärare Svenska/SO åk 1-6

Brandskyddstekniker/-montör som brinner för service!
Som brandskyddstekniker kommer du ingå i ett glatt gäng! Du kommer att få en varierad arbetsvardag och bli ett ansikte utåt för företaget. Arbetsuppgifter är varierande men dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara; - Nymontera brandskyddsutrustning. - Utföra teknisk service och underhåll på brandskyddsutrustning och därtill relaterat material. - Utföra service och underhåll på rökluckor. - Arbete med passivt brandskydd, i form av brandtätningar, brandskyddsmålning och brandskyddsisolering. Arbetsdagarna spenderas till stor del ute på fältet och kräver ett stort eget ansvar. Du är, liksom oss andra på företaget, en glad själ som vill vara med på expansionsresa! Då du dagligen kommer att möta våra kunder är det viktigt att du är utåtriktad, serviceorienterad och har huvudet på skaft för kompletteringar och förbättringar i kundens brandskydd. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett självklart plus, men inget krav. Har du en bakgrund inom bygg och anläggning är det meriterande. Övrigt önskvärda egenskaper: resultatinriktad, prestigelös och glimten i ögat. Vi söker dig som vill utvecklas och lära dig mer om branschen! Cupola Öst är en del av Cupolakoncernen, som är rikstäckande och ledande inom det systematiska brandskyddsarbetet och täcker in alla områden inom segmentet. Cupola erbjuder allt från brandlarm, rökluckor, brandskyddsdokumentation, utbildningar, installation och service av brandskydd m.m. Vi gör offentliga och företagsmiljöer rätt förberedda för brand, utrymning och oförutsedda händelser med hjälp av skräddarsydda, kompletta lösningar. Vi kan SBA!
Företag: Cupola Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Brandskyddstekniker/-montör som brinner för service! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandskyddstekniker/-montör som brinner för service!

Politisk sakkunnig i migrationsfrågor sökes
Sverigedemokraterna söker en politiskt sakkunnig i migrationsfrågor för att understödja vårt parlamentariska arbete och för att bistå partiet med utredningsarbete och kvalificerad rådgivning. Som tjänsteman är din roll att ta fram underlag för att våra politiska företrädare ska kunna fatta väl underbyggda beslut. Det innebär dels att du bistår ledamöter i det dagliga riksdagsarbetet och är behjälplig med att bereda löpande ärenden som hanteras i utskott och i EU-nämnden. Dels innebär det att du bidrar med faktainsamling, analys och framtagandet av strategiska underlag i det kontinuerliga arbetet med att formulera partiets politik. I arbetet ingår också att arbeta med kommunikation, omvärldsbevakning och viss administration. Som politiskt sakkunnig ingår du i en grupp politiska tjänstemän där du bidrar med särskild expertis på det migrationspolitiska området och tillsammans med dina kollegor ansvarar för att hantera både löpande och skiftande arbetsuppgifter. En viktig del av arbetet är även att du kontinuerligt förkovrar dig inom ditt ämnesområde samt följer samhällsutvecklingen i allmänhet. Du har mycket goda färdigheter i det svenska språket och är van att författa texter av olika karaktär. Du har också goda kunskaper i engelska. Skriftligt arbetsprov kommer att genomföras under rekryteringsprocessen. Som tjänsteman för Sverigedemokraterna delar du naturligtvis våra värderingar och har ett politiskt intresse, samtidigt som du i en tjänstemannaroll förhåller dig sakligt inför din politiska uppdragsgivare. Tidigare engagemang inom partiet är meriterande, men inget krav. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper samt ett glatt, öppet och positivt förhållningssätt. Sverigedemokraterna är ett socialkonservativt parti med nationalistisk grundsyn, som betraktar värdekonservatism och upprätthållandet av en solidarisk välfärdsmodell som de viktigaste verktygen i byggandet av det goda samhället. Partiet bildades 1988 med det övergripande målet att formera en demokratisk, politisk rörelse, som skulle slå vakt om den gemensamma nationella identitet som utgjort grunden för framväxten av välfärdsstaten och vårt lands fredliga och demokratiska utveckling.
Företag: Sverigedemokraterna
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Politisk sakkunnig i migrationsfrågor sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Politisk sakkunnig i migrationsfrågor sökes

GERMAN-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER
As Key Account Manager for the DACH (Germany/Austria/Switzerland) market, you will: - Find new business opportunities as well as managing existing client relations - Initiate, develop and negotiate strategic partnerships via telephone, live meetings and delivery workshops - Drive various sales, marketing and research activities and events - Create insights and prepare client presentations and proposals - Build your personal brand within our core areas and represent Potentialpark as an account manager, speaker and marketer Are you an independent self-starter, driven by the possibility to make an impact while working with some of the world’s largest companies? Do you thrive in entrepreneurial cultures want to be a part of an international team working within a growing industry? We are growing the German-speaking market and we are looking for you to help us do it! To succeed in this role, you are: - Sales-driven and target-focused with a willingness to consistently go above and beyond to achieve results - A self-driven, independent quick learner with great organizational and prioritization skills who thrives in challenging environments - Confident with strong, proven negotiation and interpersonal abilities - A great relationship builder with excellent communication skills - Interested in our areas of expertise Since 2002, Potentialpark has been providing professional market research and consulting services with the aim to improve the communication between talent and employers. Since the start, Germany has been one of our key markets and our clients include Allianz, Fresenius, thyssenkrupp, KPMG, Puma and many more. We offer: - An important and challenging role in an international, growing organization - The opportunity to interact with some of the largest, international companies in the DACH region - Work with exciting products within the increasingly important industry of talent communication, candidate experience and employer branding - A fast moving and entrepreneurial company culture with a diverse team of colleagues from around the world
Företag: POTENTIALPARK COMMUNICATIONS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga GERMAN-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: GERMAN-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER

Assistent till Skeppning och Logistik
Fakturering av kundorder och om möjligt boka skeppning och leverans. Lägga beställningar till leverantör. Svara på frågor om leveranstider, priser etc. Samt vanligt förekommande kontorsuppgifter. Hej, vi söker en entusiatisk, engagerad och strukturerad medarbetare som är intresserad av att arbeta med våra internationella kunder i en administrativ roll. Du skall ha tidigare erfarenhet av faktureringsarbete och gärna även logistikarbete samt vara väl bevandrad i Microsofts Officepaket. Har du erfarenhet av Scala eller liknande system är det meriterande men ej ett krav. All kommunikation sker på svenska och engelska. Ytterligare språk är en merit. Vi behöver dig eftersom vår speditionsansarige ska på föräldrarledighet. Du måste vara självgående, social och klara av ett högt tempo. Detta är en kritisk del av vårt produktionslag och den framgångsrika sökanden kommer att ägna sig åt skeppning av gods och fakturering. Vi sitter i nyrenoverade och ljusa lokaler i Solna Strand, 65 m från tunnelbanan och även med möjlighet till parkering om så önskas. Flowserve är världsledande leverantör av pumpar, ventiler, tätningar, automation och tjänster till kraft, olja, gas, kemikalier och andra industrier. Med mer än 18 000 anställda i mer än 55 länder kombinerar vi vår globala räckvidd med en lokal närvaro. Anställningskrav: För att slutföra denna roll behöver du: 1. Engelska och svenska språkkunskaper - flytande skrift och tal. 2. Åtminstone gymnasieutbildning starka kommunikationsförmåga, en proaktiv attityd och stora organisatoriska kvaliteter. 3. Erfarenhet av Internationel logistik. Främst flygfrakt. 4. Grundläggande kunskaper om Office-paketet 5. Ett intresse för teknik Det här är en utmärkt möjlighet att engagera sig i ett nära sammansvetstat gäng som arbetar tillsammans för att uppnå affärsmålen. PMV Automation AB är ett dotterbolag till Flowserve Inc, en global aktör inom industripumpar och ventiler. PMV Automation AB är en del av ventildivisionen och vi utvecklar, anskaffar och säljer ventillägesställare till reglerventiler och switchboxar till batchventiler globalt. Våra kunder finns inom processindustri, tex papper/massa, raffinaderier, läkemedel, kemisk industri samt bryggerier. Företaget har 17 anställda i Solna och har funnits sedan 1939. Vi har en omsättning på över 100 MSEK.
Företag: PMV Automation AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till Skeppning och Logistik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till Skeppning och Logistik

FRENCH-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER
As Key Account Manager for the French-speaking market, you will: - Find new business opportunities as well as manage existing client relations - Initiate, develop and negotiate strategic partnerships via telephone, live meetings and delivery workshops - Drive various sales, marketing and research activities and events - Create insights and prepare client presentations and proposals - Build your personal brand within our core areas and represent Potentialpark as an account manager, speaker and marketer Are you an independent self-starter, driven by the possibility to make an impact while working with some of the world’s largest companies? Do you thrive in entrepreneurial cultures and want to be a part of an international team working within a growing industry? We are growing in the French-speaking market and we are looking for your help to do it! To succeed in this role, you are: - A hungry, sales-driven, target-focused go-getter - A self-driven, independent quick learner with great organizational and prioritization skills who thrives in challenging environments - Confident with strong, proven negotiation and interpersonal abilities - A networker, both online and offline - A great relationship builder with excellent communication skills - At your best working together with a team, whilst driving and taking ownership of your areas - An aspiring leader - Interested in our areas of expertise We expect you to have: - A university degree; minimum Bachelor’s degree - 2-4 years of proven experience in sales and account management - Native level of spoken and written French and English Since 2002, Potentialpark has been providing professional market research and consulting services with the aim to improve the communication between talent and employers. France is one of our fastest growing markets and there is a lot of potential for a new sales professional. Currently, our clients include Boeing, L’Oréal, Deloitte, Dell, Thomson Reuters and many more. We offer: - An important and challenging role in an international, growing organization - The opportunity to interact with some of the largest, international companies in France - A chance to help employers craft their strategies for candidate experience and employer branding - An entrepreneurial company culture with a diverse team of colleagues from around the world
Företag: POTENTIALPARK COMMUNICATIONS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga FRENCH-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FRENCH-SPEAKING KEY ACCOUNT MANAGER

French-speaking Sales and Project Management Intern
Your role will include, but not be limited to: - University relations and sharing our worldwide survey to our 50 University partners in France - Content creation on topics such as employer branding, HR communication and campus relations with the aim to develop our brand awareness - Event management - Community management to broadcast our content through emails, newsletters, social media, blogs, etc. Are you looking for the opportunity to kick-off your career within sales and marketing? Are you an independent self-starter, driven by the possibility to make an impact? Do you want the chance to work with top universities and some of the world’s largest companies? We are looking for you! To succeed in this role, you have: - A go-getter attitude as the role to develop our brand includes cold calling - Experience with social media - An interest in our areas of expertise; employer branding, HR communication, digital marketing - A native level of written and spoken French and English - A University degree You are also: - Sales-driven and target-focused with a willingness to consistently go above and beyond to achieve results - Self-driven, independent quick learner with great organizational and prioritization skills who thrives in challenging environments - Confident with strong negotiation and interpersonal abilities Since 2002, Potentialpark has been providing professional market research and consulting services with the aim to improve the communication between and employers. In France, we work with international top employers like L'Oréal, AXA, Pernod-Ricard or Carrefour. In order to grow our brand in the hexagon, we are recruiting a French speaking rising star who will work in tandem with our Country Manager for France. We offer: - A paid full-time internship for 6 months in an international, growing organization - The opportunity to develop your skills within sales, communication, marketing, research, HR and employer branding
Företag: POTENTIALPARK COMMUNICATIONS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga French-speaking Sales and Project Management Intern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: French-speaking Sales and Project Management Intern

German-speaking Sales and Project Management Intern
You will support in the planning, organization, and execution of our Field Period, during which we gather data for our annual global student and graduate survey. You will work in close partnership with our University Relations & Recruitment Manager. Your role will include, but not be limited to: - Project management: Time planning, workforce planning, strategy, budget, forecast, documentation, event planning and follow up on activities and budget - Initiate, develop and negotiate strategic partnerships via telephone with top schools and universities in Germany, Austria, and Switzerland - Recruit an international project team for the August-November field period 2017 - Support, lead, follow up with and motivate the team - Find and onboard sponsors for our annual global survey - Develop communication material and content to attract traffic through e-mails, newsletters, the survey platform and social media Are you looking for the opportunity to kick-off your career within project management and sales? Are you an independent self-starter who thrives in challenging environments? Do you want to develop your leadership skills? Do you want to be a part of an entrepreneurial culture and international team working within a growing industry? - We are looking for you to be an essential part of our success! To succeed in this role, you are: - A self-driven, independent quick learner with great organizational, multitasking and prioritization skills who thrives in challenging environments - Target-focused and strategic, with a willingness to consistently go above and beyond to achieve results - A great relationship builder with strong communication skills - A positive team-player with ability to spread energy within the team - A people person with an interest in leadership, personal and professional development - Interested in our areas of expertise We expect you to have: - A University degree; minimum Bachelor’s degree - Native level of spoken and written English - Experience in project management, digital media buying and/or sales and account management is a plus Since 2002, Potentialpark has been providing professional market research and consulting services with the aim to improve the communication between talent and international employers. We offer: - A paid full-time internship for 6 months in a growing international organization - The opportunity to build your network within the academic and corporate world - The opportunity to develop your skills in project management, sales, communication, leadership, HR and employer branding - Work with exciting products within the increasingly important industry of talent communication, candidate experience, and employer branding - A fast-moving and entrepreneurial company culture with a diverse team of colleagues from around the world
Företag: POTENTIALPARK COMMUNICATIONS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga German-speaking Sales and Project Management Intern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: German-speaking Sales and Project Management Intern

Italian-speaking Sales and Project Management Intern
Your role will include, but not be limited to: - Initiate, develop and negotiate strategic partnerships via telephone with top universities in Italy with the aim of promoting our global annual survey, and of helping students and graduates find their best-matched careers opportunities and employers. - Find new business opportunities as well as managing existing client relations to promote our solutions and services. - Content creation and marketing: You will develop content to attract traffic through emails, newsletters, social media, blogs, etc. - Event management: You will support the organization of a client event in Italy. Are you looking for the opportunity to kick-off your career within sales and marketing? Are you an independent self-starter, driven by the possibility to make an impact? Do you want the chance to work with top universities and some of the world’s largest companies? Do you thrive in entrepreneurial cultures and want to be a part of an international team working within a growing industry? - We are looking for you! To succeed in this role, you are: - Sales-driven and target-focused with a willingness to consistently go above and beyond to achieve results - A self-driven, independent quick learner with great organizational and prioritization skills who thrives in challenging environments - Confident with strong negotiation and interpersonal abilities - A great relationship builder with strong communication skills - Interested in our areas of expertise We expect you to have: - A university degree; minimum Bachelor’s degree - Native level of spoken and written Italian, and fluent in English - Proven experience in sales and account management and/or digital media buying is a plus Since 2002, Potentialpark has been providing professional market research and consulting services with the aim to improve the communication between talent and employers. In Italy, we work with top international employers like Accenture, Vodafone, ERG, Carrefour and many more. We offer: - A paid full-time internship for 6 months in an international, growing organization - The opportunity to develop your skills in sales, communication, marketing, research, HR and employer branding - The opportunity to interact with some of the largest companies and top universities in Italy - Work with exciting products within the increasingly important industry of talent communication, candidate experience, and employer branding - A fast-moving and entrepreneurial company culture with a diverse team of colleagues from around the world
Företag: POTENTIALPARK COMMUNICATIONS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Italian-speaking Sales and Project Management Intern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Italian-speaking Sales and Project Management Intern

English-speaking Sales and Project Management Intern
Your role will include, but not be limited to: - Initiate, develop and negotiate strategic partnerships via telephone with top universities in the US and the UK areas with the aim of promoting our global annual survey, and of helping students and graduates find their best-matched careers opportunities and employers. - Find new business opportunities as well as managing existing client relations to promote our solutions and services. - Content creation and marketing: You will develop content to attract traffic through emails, newsletters, social media, blogs, etc. - Event management: You will support the organization of client events. Are you looking for the opportunity to kick-off your career within sales and marketing? Are you an independent self-starter, driven by the possibility to make an impact? Do you want the chance to work with top universities and some of the world’s largest companies? Do you thrive in entrepreneurial cultures and want to be a part of an international team working within a growing industry? We are looking for you! To succeed in this role, you are: - Sales-driven and target-focused with a willingness to consistently go above and beyond to achieve results - A self-driven, independent quick learner with great organizational and prioritization skills who thrives in challenging environments - Confident with strong negotiation and interpersonal abilities - A great relationship builder with strong communication skills - Interested in our areas of expertise We expect you to have: - A university degree; minimum Bachelor’s degree - Native level of spoken and written English - Proven experience in sales and account management and/or digital media buying is a plus Since 2002, Potentialpark has been providing professional market research and consulting services with the aim to improve the communication between talent and employers. In the US and UK, we work with international top employers like Boeing, L’Oréal, Deloitte, Dell, Thomson Reuters and many more. We offer: - A paid full-time internship for 6 months in an international, growing organization - The opportunity to develop your skills in sales, communication, marketing, research, HR and employer branding - The opportunity to interact with some of the largest companies and top universities globally - Work with exciting products within the increasingly important industry of talent communication, candidate experience, and employer branding - A fast-moving and entrepreneurial company culture with a diverse team of colleagues from around the world
Företag: POTENTIALPARK COMMUNICATIONS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga English-speaking Sales and Project Management Intern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: English-speaking Sales and Project Management Intern


Sök lediga jobb Laboratorieassistent Oriflame Products Sweden

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se