Lagersäljare Beijer Kungsbacka jobb - lediga jobb

Lagersäljare Beijer Kungsbacka jobb Lagersäljare Beijer Kungsbacka jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lagersäljare Beijer Kungsbacka. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lagersäljare Beijer Kungsbacka. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen- Stockholm

  2. Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen- Stockholm

  3. Redovisningsekonom- Stockholm

  4. Account Manager inom IT- Stockholm

  5. Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult- Stockholm

  6. International Product Manager till Universal Music- Stockholm

  7. International Exploitation Manager till Universal Music- Stockholm

  8. Creative Developer to Universal Music- Stockholm

  9. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog till Mariehällskolan- Stockholm

  10. Redovisningsekonom till fastighetsbolag- Stockholm


Mer beskrivning

Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Förvaltningsavdelningen är Regeringskansliets gemensamma resurs och ansvarar för departementsövergripande förvaltningsfrågor. Vi är ca 600 anställda med en bred och skiftande kompetens som hanterar bland annat förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, IT-stöd, arkiv och diarier, bibliotek samt kommunikation. Förvaltningsavdelningen ansvarar även för den gemensamma servicen i Regeringskansliet. Förvaltningsavdelningens rättssekretariat verkar för en enhetlig rättstillämpning inom Förvaltningsavdelningen och ansvarar för utvecklingen av föreskrifter och andra styrdokument. Rättssekretariatet utgör ett stöd till Förvaltningsavdelningens enheter i rättsliga frågor och i frågor om beredning av beslut. Inom rättssekretariatet handläggs ärenden som rör framställningar om att få ta del av allmänna handlingar eller uppgifter ur allmänna handlingar. Det pågår för närvarande ett omfattande arbete med att utveckla Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden. Den person som vi söker kommer att ha en viktig roll i detta arbete. Som kvalificerad jurist kommer du huvudsakligen att arbeta med frågor som rör offentlighet och sekretess. I detta ingår dels att du kommer att ansvara för hanteringen av FA:s utlämnandeärenden, dels att du kommer att utgöra ett stöd till departementen i dessa frågor. Tjänsten innefattar vidare att föreslå enhetliga rutiner och processer i fråga om Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden samt att planera och leda utbildningar på området. Detta arbete kan komma att bedrivas i projektform. Arbetet kommer att innebära många och nära kontakter med andra delar av Förvaltningsavdelningen, med departementen och med intressenter utanför Regeringskansliet. I mån av tid kan du även komma att få arbeta med andra frågor inom rättssekretariatets ansvarsområde. Vi söker dig som kan motivera och skapa engagemang och delaktighet i frågor som rör offentlighet och sekretess. Du är antingen hovrätts- eller kammarrättsassessor eller har minst fem års erfarenhet av annat kvalificerat juridiskt arbete inom den offentliga förvaltningen, gärna från Regeringskansliet. För att lyckas i rollen behöver du ha mycket goda kunskaper om det regelverk som styr, samt erfarenhet av att ha arbetat med frågor som rör offentlighet och sekretess. Erfarenhet av att skriva styrdokument samt av att informera och hålla utbildningar är meriterande. Som person är du driven och har en väl utvecklad samarbetsförmåga, mycket god kommunikativ och pedagogisk förmåga samt hög integritet. Du är serviceinriktad, noggrann och strukturerad och har förmåga att ta eget ansvar. Då rollen handlar mycket om utveckling av verksamheten ser vi gärna att du är van att arbeta i projektform samt att du är utvecklingsorienterad, kreativ och konstruktiv. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade förutsättningar. Arbetsbelastningen kommer tidvis att vara hög, vilket kräver att du har god förmåga att prioritera samt förmåga att kunna arbeta under tidspress. Befattningen är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Fackliga företrädare är Ewa Garcia och Jens Skoglund för ST, Johan Strokirk för SACO och Erik Wilhelmsson för SEKO. Samtliga nås via växeln på tel. 08-405 10 00. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg på regeringen.se, http://www.regeringen.se/sb/d/4515. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 18 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post. Intervjuer kommer att påbörjas under senare delen av augusti.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen

Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Förvaltningsavdelningen är Regeringskansliets gemensamma resurs och ansvarar för departementsövergripande förvaltningsfrågor. Vi är ca 600 anställda med en bred och skiftande kompetens som hanterar bland annat förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, IT-stöd, arkiv och diarier, bibliotek samt kommunikation. Förvaltningsavdelningen ansvarar även för den gemensamma servicen i Regeringskansliet. Förvaltningsavdelningens rättssekretariat verkar för en enhetlig rättstillämpning inom Förvaltningsavdelningen och ansvarar för utvecklingen av föreskrifter och andra styrdokument. Rättssekretariatet utgör ett stöd till Förvaltningsavdelningens enheter i rättsliga frågor och i frågor om beredning av beslut. Inom rättssekretariatet handläggs ärenden som rör framställningar om att få ta del av allmänna handlingar eller uppgifter ur allmänna handlingar. Det pågår för närvarande ett omfattande arbete med att utveckla Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden. Den person som vi söker kommer att ha en viktig roll i detta arbete. Som jurist kommer du huvudsakligen att arbeta med frågor som rör offentlighet och sekretess. I detta ingår att handlägga utlämnandeärenden, att delta i arbetet med att ta fram och bereda enhetliga rutiner och processer i fråga om Regeringskansliets hantering av utlämnandeärenden samt att vara med att planera och hålla utbildningar på området. Detta arbete kan komma att bedrivas i projektform. Arbetet kommer att innebära många och nära kontakter med andra delar av Förvaltningsavdelningen, med departementen och med intressenter utanför Regeringskansliet. I mån av tid kan du även komma att få arbeta med andra frågor inom rättssekretariatets ansvarsområde. Vi söker dig som har en jur.kand.-examen eller motsvarande. Du har goda kunskaper om det regelverk som handlar om offentlighet och sekretess och vi ser gärna att du även har arbetat med dessa frågor tidigare. Det är mycket meriterande om du har arbetat som jurist i den offentliga förvaltningen, gärna inom Regeringskansliet. Erfarenhet av att skriva styrdokument samt av att informera och hålla utbildningar är också meriterande. Som person är du serviceinriktad, noggrann och strukturerad. Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade förutsättningar. Arbetsbelastningen kommer tidvis att vara hög, vilket kräver att du har god förmåga att prioritera samt förmåga att kunna arbeta under tidspress. Befattningen är en visstidsanställning till och med den 31 december 2014. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Fackliga företrädare är Ewa Garcia och Jens Skoglund för ST, Johan Strokirk för SACO och Erik Wilhelmsson för SEKO. Samtliga nås via växeln på tel. 08-405 10 00. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg på regeringen.se, http://www.regeringen.se/sb/d/4515. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 18 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post. Intervjuer kommer att påbörjas under senare delen av augusti.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jurist till Rättssekretariatet på Förvaltningsavdelningen

Redovisningsekonom
Är du en redovisnings ekonom som söker en ny utmaning? Vi söker nu en ny medarbetare till Ericssons enhet Shared Service Center i Kista. Ericsson är ett internationellt telekomföretag, där man med stolthet levererar högkvalitativa tjänster i en föränderlig och utmanande miljö. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta i ett serviceinriktat, föränderligt och flexibelt team där det är viktigt att alltid arbeta aktivt och ta ansvar. Du kommer att driva aktiviteter i enlighet med Ericssons standardiserade processer för uppföljning utav interna kostnadsställen. Gruppen du kommer att ingå i arbetar huvudsakligen med 4 områden: • Förberedelser inför bokslut av kostnadsställen, där ingår exempelvis manuella justeringar i SAP samt förberedelse utav manuell fakturering. • Bokslutsaktiviteter för kostnadsställen, såsom uppföljning utav avvikelser mellan prognos och faktiskt utfall, finansiell rapportering med hjälp utav BW m.m. • Forecast för kostnadsställen, där det ingår att ge support till den operationella verksamheten vad gäller forecastförberedelser, sammanställningar och rapportering vidare till andra instanser m.m. • Masterdata, där det ingår att hålla SAP uppdaterat vad gäller kostnadsställen, projekt och ordrar. Utöver detta tillkommer att aktivt delta i förbättringsprojekt inom Financial Control, lära upp nya medarbetare, avstämning utav G/L konton m.m. Vem trivs här? Du som är en serviceinriktad, driven och strukturerad lagspelare som arbetar aktivt och är ansvarsfull. Du sätter fokus på att uppnå resultat i tid och med kvalitet. Du har utmärkt social kompetens, förmåga att kommunicera och att bygga upp och upprätthålla ett kontaktnät. Det är mycket viktigt att du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och dessutom gärna ha ett tredje språk. Du har också: • Högskolexamen i ekonomi eller annan utbildning och motsvarande erfarenhet. • Goda kunskaper i SAP och Excel • Goda kunskaper i redovisning och rapportering • Gärna tidigare erfarenhet ifrån Ericsson    Du blir anställd som konsult inom Adecco Telecom Professionals och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens. Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Telecom Professionals är ett affärsområde specialiserat på tjänster inom telekom branschen. Vi arbetar med såväl experter inom olika fackområden som nyutexaminerade specialister som snabbt sätter sig in i nya miljöer, förutsättningar och problemformuleringar. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se  Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Stockholm, Redovisningsekonom Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

Account Manager inom IT
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi en driven Account Manager som ser långsiktigt på sin anställning. Vår kund är ett större IT-bolag i stadig tillväxt som erbjuder det mesta inom data- och dokumentlösningar upptill outsourcing av datadrift. Tjänsten I tjänsten som Account Manager kommer du att bearbeta både befintliga och nya kunder och erbjuda helhetslösningar inom IT. Som Account Manager hos vår kund besitter du en entreprenörsanda, ser affärsmöjligheter och håller löpande och goda relationer med dina kunder. Kontoret finns beläget i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som Account Manager har du följande arbetsuppgifter: • Telefonprospektering/besöksbokning av förutbestämda kundämnen • Genomföra kundmöten på befintliga och nya kunder med syfte att löpande utveckla vårt åtagande gentemot kund • Hantera orderadministration Kvalifikationer För att passa i rollen som Account Manager ser vi att du har: • Gymnasial utbildning • Dokumenterad god säljerfarenhet B2B och SMB (small/medium business) - marknaden • B-körkort Det är din personlighet som är det absolut viktigaste. Vi söker en affärsmässig, hungrig person med stor social kompetens. Du är en resultatdriven tävlingsmänniska som älskar att jobba mot högt uppsatta mål och är väl medveten om att ju fler samtal, desto fler möten och desto fler möjligheter till affärer. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager inom IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager inom IT

Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult
Hälsoföretaget Feelgood är ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och friskvård. Vi erbjuder moderna och innovativa hälsotjänster, både lokalt och rikstäckande, till företag och organisationer. Vårt motto är att satsningar på medarbetarnas hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 650 medarbetare och erbjuder hälsotjänster på 150 orter över hela landet, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.Feelgood växer. Till vår affärsenhet i Marievik/Liljeholmen söker vi därför en PSYKOLOG med KBT-inriktning /Organisationskonsult Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Marievik/Liljeholmen är vi idag ca 40 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Som psykolog / organisationskonsult hos oss arbetar du förebyggande med arbetsmiljöfrågor i nära samverkan med våra kunder och i samarbete med övriga kompetenser på enheten. Du arbetar konsultativt på både individ, grupp och organisationsnivå. Uppdragen innebär samtal, utredningar, grupphandledning, rådgivning till chefer, utbildningar samt akuta arbetsmiljöinsatser som kris- och konflikthantering. Vi söker dig som är legitimerad psykolog. Önskvärt är om du även har dokumenterad utbildning/erfarenhet av kognitiv beteendeterapi. Du har erfarenhet av arbetspsykologisk utredning och arbetsförmågebedömning samt arbete på individ, grupp och organisationsnivå, konsulterfarenhet är meriterande. Du har ett brinnande intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och promotivt sätt. Vi ser även att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt samt social kompetens och är en god lagspelare. Önskvärt är kunskaper i OBM och GDQ. I denna tjänst är vi inte intresserade av PTP. Har du frågor kontakta affärsenhetschef Jonas Carlberg, tfn 0703 75 76 96, jonas.carlberg@feelgood.se. Sista ansökningsdatum: vi intervjuar löpande Välkommen med din ansökan!
Företag: Feelgood
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg Psykolog med KBT inriktning / Organisationskonsult

International Product Manager till Universal Music
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker för Universal Musics räkning en Product Manager för den internationella avdelningen. Universal Music är Sveriges och världens ledande musikbolag med representation i 71 länder. Universal Music i Sverige är helägda av Universal Music Group. Under huvudetiketten återfinns en mängd framgångsrika, klassiska skivmärken som bl.a. Motown, Interscope, Stranded Rekords, Sonet, Stockholm Records, Def Jam, Polar, Verve och Deutsche Grammophone. Universal arbetar med internationella och svenska artister inklusive Rihanna, Lady Gaga, U2, Lars Winnerbäck, Metallica, Eminem, Kanye West, The Killers och The Rolling Stones. På kontoret i Stockholm arbetar 50 anställda i en social miljö och en snabb och kreativ bransch. Företaget erbjuder en unik möjlighet att utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö och vara med i utvecklingen av musikindustrin i världens största skivbolag. Arbetsuppgifter: Som International Product Manager arbetar du med ett helhetsansvar för etableringen av internationella artister i Sverige. Du tar fram marknadsplaner för samtliga artistprojekt inklusive kommunikations- och försäljningsplaner. Du ansvarar för releaseplanering och sätter PR-strategier tillsammans med Promotion Manager. I dina arbetsuppgifter ingår även ansvar för uppföljning av kampanjer. Du har ett budgetansvar för varje projekt och har daglig kontakt med internationella kontor. Profil: - Erfarenhet och kunskap inom kreativ, strategisk och digital marknadsföring - Erfarenhet och kunskap inom kreativ och strategisk PR och kommunikation - Erfarenhet inom projektledning - Erfarenhet från musik- eller mediabranschen (meriterande) - Goda kunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper Vi tror att du som söker är utåtriktad och målinriktad samt en duktig kommunikatör som kan engagera en publik. Du är strukturerad, kan hantera hög arbetsbelastning och har en förmåga att driva flera processer samtidigt och en god förmåga att prioritera i ditt arbete. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Produktchef, product manager, marknadsföring, kommunikation, PR Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga International Product Manager till Universal Music jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: International Product Manager till Universal Music

International Exploitation Manager till Universal Music
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker för Universal Musics räkning en International Exploitation Manager. Universal Music är Sveriges och världens ledande musikbolag med representation i 71 länder. Universal Music i Sverige är helägda av Universal Music Group. Under huvudetiketten återfinns en mängd framgångsrika, klassiska skivmärken som bl.a. Motown, Interscope, Stranded Rekords, Sonet, Stockholm Records, Def Jam, Polar, Verve och Deutsche Grammophone. Universal arbetar med internationella och svenska artister inklusive Rihanna, Lady Gaga, U2, Lars Winnerbäck, Metallica, Eminem, Kanye West, The Killers och The Rolling Stones. På kontoret i Stockholm arbetar 50 anställda i en social miljö och en snabb och kreativ bransch. Företaget erbjuder en unik möjlighet att utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö och vara med i utvecklingen av musikindustrin i världens största skivbolag. Arbetsuppgifter: Som International Exploitation Manager kommer du att ansvara för internationella lanseringar av svenska artister. Du kommer att ansvara för att skapa och implementera globala marknadsplaner för svenska artister med individuella målsättningar och strategier anpassade för den globala marknaden. Uppdraget kan komma att innebära mycket resor samt artistnära relationer. I dina arbetsuppgifter ingår även ansvar för internationell kommunikation internt i koncernen samt nätverksbyggande med internationell media. Profil: - Tidigare erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö - Erfarenhet och goda kunskaper inom strategisk marknadsföring - Erfarenhet och goda kunskaper inom PR och kommunikation - Erfarenhet av att driva större projekt - Erfarenhet av försäljning - God presentationsteknik - Erfarenhet av artist-/ musikbranschen (meriterande) - Mycket goda kunskaper i engelska Personliga egenskaper Vi tror att du som söker är en stark kommunikatör och relationsbyggare. Du arbetar målinriktat och har en förmåga att hantera hög arbetsbelastning. Vidare är det viktigt att du har hög social kompetens, skinn på näsan och vana av att hantera olika typer av professionella kontakter i internationell miljö. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Internationell marknadsföring, PR, kommunikation, projektledare Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga International Exploitation Manager till Universal Music jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: International Exploitation Manager till Universal Music

Creative Developer to Universal Music
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura is, on behalf of Universal Music, looking for a creative Developer to the company’s Creative Labs. Universal Music is Sweden's and the world's leading music company with representation in 71 countries. Universal Music in Sweden is owned by Universal Music Group. Universal works with Swedish and international artists including Rihanna, Lady Gaga, U2, Lars Winnerbäck, Metallica, Eminem, Kanye West, The Killers and The Rolling Stones. Creative Labs exist to strengthen artist brands with strong ideas and innovative communication. Their ambition is to create campaigns and products that helps their artists create the perfect noise. They are a creative digital agency within Universal Music. At Univeral's Stockholm office 50 employees work in a social environment and a fast paced and creative industry. The company offers a unique opportunity to develop professionally in a dynamic work environment and to participate in the development of the music industry in the world's largest record company. Arbetsuppgifter: As a Developer, you will be part of the Creative Labs team at Universal Music. The team consists of five people who work with enhancing, building and developing campaigns for Universal Music's artists. You will be responsible for the development within the team and work with pushing forward the latest technology when it comes to award winning sites, campaigns and Spotify Apps. You should have back-end skills and a strong front-end focus. You have a creative focus at the side of your development interest and an interest in interaction design and different APIs. Profil: - A couple of years of development experience from a creative web production agency or alternatively documented freelance work - Knowledge of HTML / CSS - Javascript - PHP - MySQL - Experience with WordPress - Experience with API with Facebook or Google Maps Personal characteristics You are an outgoing and driven person. You have a great interest in music and an interest in new technology combined with great creativity. Övrig information: Start: According to agreement Location: Stockholm Salary: According to agreement Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 developer, utvecklare, programmer, HTML, CSS, Javascript, MySQL, Wordpress, API Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Creative Developer to Universal Music jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Creative Developer to Universal Music

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog till Mariehällskolan
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Grundskoleavdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Sundbyskolan är en av Stockholms största grundskolor med över 900 elever i åk F-9. Skolan ligger i Spånga - precis på gränsen till Bromma - i ett område med övervägande villor/radhus, men även en del flerfamiljshus. Kommande läsår kommer att ägnas åt bl a matematiklyftet, likabehandlingsarbete och implementering av plan för fritidshem. 2 plats(er).Du blir pedagogiskt ansvarig för fritidshemsverksamheten i ditt arbetslag (2 klasser åk F + 1), där du också arbetar med på fth vanligt förekommande arbetsuppgifter. Du kommer även att - tillsammans med övriga fth-ansvariga och skolledning - utveckla fritidshemmens verksamhet på Sundby- och Mariehällskolan, bl a genom att medverka i implementeringen av "Plan för utveckling av fritidshem". I tjänsten ingår även visst arbete i klass samt rastverksamhet. På Sundbyskolans fritidshem arbetar vi utifrån Lgr 11. Här förenar vi omsorg och lärande, och arbetar med såväl socialaförmågor som praktiska kunskaper och faktakunskaper. Skapande arbete och lek är väsentliga delar i det aktiva lärandet. Varje elev ska ges möjlighet att uppleva delaktighet, trygghet och självkänsla på "fritids". Du som arbetar här ska vara utbildad fritidspedagog/-lärare. Du ska "brinna" för fth verksamhet, och ha förmåga att initiera och driva förbättringar. Du ska ha förmåga att samverka, i första hand med ditt arbetslag men även med andra arbetslag och personalgrupper på skolan. Du ska vara ansvarstagande och flexibel. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: bitr rektor Annika Hammer,08 508 03 889 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Grundskoleavdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog till Mariehällskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog till Mariehällskolan

Redovisningsekonom till fastighetsbolag
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. SJR söker för kunds räkning en redovisningsekonom. Kunden är ett av landets största bostadsföretag och har sitt kontor på Söder i Stockholm. Det är ett konsultuppdrag på ett år och med start i mitten på augusti. Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra en grupp som idag består av 13 personer. I rollen som redovisningsekonom kommer du bl.a. göra; -             Den löpande bokföringen -             Avstämningar -             Momsdeklarationer -             Årsbokslut -             Kassaavstämningar Du kommer även att vara stödjande i övriga ekonomigruppens arbete och du får inte vara rädd att hugga i där det behövs. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete. Det är meriterande om du jobbat med redovisning i fastighetsbranschen men det är inget krav. Som person är du prestigelös, ansvarsfull och självständig. Det är viktigt att du är social, kommer med idéer och bidrar till den positiva atmosfären i gruppen. Vad erbjuder SJR? Vi erbjuder konsultuppdrag, ofta av längre karaktär och många gånger med möjlighet till anställning hos kundföretaget. Att arbeta som konsult hos oss innebär en chans att upptäcka nya inspirerande miljöer och kan ge dig den personliga och erfarenhetsmässiga utveckling du söker. Tillsammans med din konsultchef har du en kontinuerlig diskussion kring dina behov, dina önskemål och hur du ser på din framtid. Med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Ansökan Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Vindenberg på 08-407 55 20. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till fastighetsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till fastighetsbolag


Sök lediga jobb Lagersäljare Beijer Kungsbacka

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se