Landstinget Gävleborg, Barn och ungdomshabilitering lediga jobb

Landstinget Gävleborg, Barn  och ungdomshabilitering jobb Landstinget Gävleborg, Barn och ungdomshabilitering jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Landstinget Gävleborg, Barn och ungdomshabilitering. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Landstinget Gävleborg, Barn och ungdomshabilitering. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Grillkock på Tele2 Arena- Stockholm

  2. Lärare i grundskolans tidigare år- Stockholm

  3. Enhetschef Energibalanser- Sundbyberg

  4. Enhetschef tekniska förstudier- Sundbyberg

  5. Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!- Stockholm

  6. Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!- Södertälje

  7. Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!- Stockholm

  8. Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!- Södertälje

  9. Socialsekreterare- Stockholm

  10. Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Grillkock på Tele2 Arena
Tele2 Arena är en idrotts- och evenemangsarena med 30 000 sittplatser som nu utvecklas i Globenområdet och som öppnar sommaren 2013. www.tele2arena.se Compass Group AB introducerar varumärket Levy Restaurants i Sverige. Levy Restaurants erbjuder mat och dryck inom sport och nöje genom kiosker, restauranger, barer, banketter och konferens. Redan idag levererar Levy Restaurants mat och dryck på stora arenor och vid event över hela världen, bland annat på Staples Center i Los Angeles och O2 i London. Levy Restaurants är cateringleverantör för kända evenemang som Super Bowl, US Open och Grammy Awards. www.levyrestaurants.com www.compass-group.se Vi söker grillkockar till våra Fast Food enheter på Tele2 Arena Som kock i våra fastfood/pub enheter skall du tillaga upp till 10 olika sorters fastfood med fokus på hög kvalitet. Arbetstiden kommer att variera beroende på arenans olika evenemang. Då försäljningsperioden är kort och trycket då är hårt krävs att du har sinne för planering och framförhållning samt klarar av att jobba under stundtals hårt tryck. Erfarenhet från restaurangkök/snabbmatskök är ett krav samt att du fyllt 18 år. Vi söker en glad och serviceinriktad person med en god samarbetsförmåga. Hjärtligt välkommen in med din ansökan! OBS!Intervjuer kommer ske i juli så skicka in din ansökan omgående
Företag: Compass Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Grillkock på Tele2 Arena jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grillkock på Tele2 Arena

Lärare i grundskolans tidigare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Kristinebergsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Kristinebergsskolan är en kommunal f-5 skola, belägen i omdelebar närhet till Kristinebergs tunnelbanestation. Skolan befinner sig i ett uppbyggnadskede, och idag går det cirka 300 elever på skolan. Vi kommer att inom de närmsta åren växa till ca 550 elever. Skolans lokaler är nyrenoverade och mycket inspirerande. Vi är 1 plats(er).Kristinebergsskolan befinner sig i ett uppbyggnadsskede, vilket innebär att våra arbetslag ser olika ut. Det långsiktiga målet är att våra arbetslag skall bestå av klasserna f-3. Tjänsten är en lärartjänst i årskurs 1. Mentorskap ingår i tjänsten. Samverkan sker med årskurserna fritdspersonal, men även övriga årskurs 1 lärare. Vi vill att du som söker är behörig lärare för år f-3. Du skall ha god samarbetsförmåga, ta egna initiativ, vara flexibel. Du skall ha ett gediget intresse för barn och undervisning. Du skall ha en helhetssyn på barns utveckling, både kunskapsmässigt och socialt. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr. rektor Per-Åke Nordenberg,508 40396 Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Kristinebergsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

Enhetschef Energibalanser
Vill du leda en grupp som påverkar framtidens elsystem?  Svenska Kraftnät är i en expansiv fas med omfattande investeringar i stamnätet för el. Vi har nu inrättat en ny enhet som ska fokusera på att genomföra olika typer av energibalansstudier och elmarknadsanalyser. Analyserna används bl.a. för att identifiera behov av nya förbindelser inom Sverige och till andra länder. Enheten tar också fram framtidsscenarier för elmarknaden, nyttovärderingar, flaskhalsintäkter, priser mm samt bevakar förändringar i omvärlden. Din enhet deltar i arbetsgrupper på europeisk nivå, som arbetar med planering av den europiska elsystemet i framtiden.  Inom enheten ligger även ansvaret för att samordna hela avdelningens arbete inom ramen för ENTSO-E (samarbetsorganet för Europas stamnätsoperatörer). Enheten deltar också i referens- och branschgrupper inom FoU-frågor.  I ditt ansvar ligger leda och utveckla såväl verksamhet som personal så att uppsatta mål och resultat uppnås. Då enheten är nybildad är det särskilt viktigt att förtydliga rollerna och vidareutveckla processerna. Även rekryteringsarbete och personalutveckling kommer att vara en viktig del den första tiden eftersom enheten behöver växa det närmsta året.  Enheten består i dagsläget av 4 personer som finns placerade på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Gruppen är dock tänkt att utökas till 7 personer under hösten. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp. Tjänsten är placerad i Sundbyberg.  Vi vill att du har • akademisk examen • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift  Det är meriterande om du har • erfarenhet från att leda arbetsgrupper • god kraftsystemförståelse  Du behöver ha en hög strategisk förmåga och lätt för att se helheter och sammanhang. Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och skapar lätt engagemang. Du har ett uttalat målfokus och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade.  Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063 eller HR- chef Claes Vallin 08-475 8261 Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.   Välkommen med din ansökan senast den 30 augusti 2013. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef Energibalanser jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef Energibalanser

Enhetschef tekniska förstudier
Vill du leda och utveckla vårt arbete med tekniska förstudier? Svenska Kraftnät är i en mycket expansiv fas med omfattande investeringar i stamnätet för el. För att möta våra ökande investeringsvolymer har vi inrättat en ny enhet som skall fokusera på att genomföra tekniska förstudier för ledningar, kablar och stationer. Enheten har en central roll och påverkan vad gäller såväl teknikval och kvalitet som tidplan och budget för kommande projekt. I enhetens arbete ingår, förutom att leda och driva tekniska förstudier, att ta fram intentionsavtal och anslutningsavtal med våra kunder samt bereda beslutsunderlag för inriktnings- och investeringsbeslut. Enheten tar även fram projektdirektiv, den interna beställningen till Svenska Kraftnäts projektavdelning. Inom ansvarsområdet ligger även att göra investeringsprognoser, ta fram schabloner för kostnader och att följa upp verksamheten. Kopplat till detta ligger även hantering och utveckling av vår projektportfölj. I ditt ansvar ligger att leda och utveckla såväl verksamhet som personal så att uppsatta mål och resultat uppnås. Då enheten är nybildad är att förtydliga rollerna och vidareutveckla processerna en viktig del av arbetet. Enheten består av ca 10 personer som finns placerade på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp. Tjänsten är placerad i Sundbyberg. Vi vill att du har • akademisk examen gärna med inriktning mot elkraft • erfarenhet av att leda arbetsgrupper • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har • kunskaper om elkraftsystem och dess anläggningars utformning och funktion. • erfarenhet av att vara chef Du behöver ha en hög strategisk förmåga och lätt för att se helheter och sammanhang. Du är tydlig och smidig i kommunikation och samarbete och skapar lätt engagemang. Du har ett uttalat målfokus och arbetar på ett strukturerat och planerat sätt. Du har god förmåga att fatta beslut och är duktig på att delegera. Din nyfikenhet med vilja till utveckling och att ”tänka nytt” är en också viktig egenskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade. Vill du veta mer, kontakta gärna Avdelningschef Ann-Marie Ovrin 08-475 8063. Fackliga representanter är Katherine Elkington (SACO), tel. 08-475 8395 och Lena Kvist (ST), tel. 08-475 8141. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se.  Välkommen med din ansökan senast den 23 augusti 2013. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef tekniska förstudier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef tekniska förstudier

Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Det går bra för Gunnebo Industrier och vi söker en affärsdriven och självständig industrisäljare. Som industrisäljare ansvarar du för att arbeta med våra befintliga kunder som består av både återförsäljare och slutkunder i region Mälardalen. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell. Tjänsten innefattar mycket resor. Som industrisäljare arbetar du med att lösa tekniska problem till våra kunder och är framgångsrik genom en konsulterande och relationsbaserad försäljningsteknik.  Du  arbetar också med att hålla utbildningar ute hos våra kunder och samarbetar  med våra återförsäljares säljare ute hos kunder. Som säljare vårdar och säljer du Gunnebo Industriers varumärke till kund. Är du den vi söker? Vi söker dig med; * Erfarenhet som industrisäljare * En teknisk bakgrund gärna på gymnasienivå är meriterande, det viktiga är att du har en teknisk praktisk förståelse. * Van att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att lösa tekniska problem med konsulterande inriktning. * Förmåga att bygga långsiktiga relationer,  skapa förtroende och utveckla kontakter. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. * B-körkort. Som person är du affärsdriven, serviceinriktad och självständig i ditt arbete. Du gillar att arbeta strukturerat med resultatmål och har ett inre driv. Vidare är du konsulterande och lösningsorienterad i ditt sätt och du trivs med att prata inför andra människor. Samtidigt finns en naturlig social kompetens som gör att du är skicklig på att kommunicera på alla nivåer inom och utanför företaget. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och Proffice. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet och Proffice förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier. Frågor om tjänsten besvaras från den 15 augusti på anna.olsson@komet.se.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!

Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Det går bra för Gunnebo Industrier och vi söker en affärsdriven och självständig industrisäljare. Som industrisäljare ansvarar du för att arbeta med våra befintliga kunder som består av både återförsäljare och slutkunder i region Mälardalen. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell. Tjänsten innefattar mycket resor. Som industrisäljare arbetar du med att lösa tekniska problem till våra kunder och är framgångsrik genom en konsulterande och relationsbaserad försäljningsteknik.  Du  arbetar också med att hålla utbildningar ute hos våra kunder och samarbetar  med våra återförsäljares säljare ute hos kunder. Som säljare vårdar och säljer du Gunnebo Industriers varumärke till kund. Är du den vi söker? Vi söker dig med; * Erfarenhet som industrisäljare * En teknisk bakgrund gärna på gymnasienivå är meriterande, det viktiga är att du har en teknisk praktisk förståelse. * Van att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att lösa tekniska problem med konsulterande inriktning. * Förmåga att bygga långsiktiga relationer,  skapa förtroende och utveckla kontakter. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. * B-körkort. Som person är du affärsdriven, serviceinriktad och självständig i ditt arbete. Du gillar att arbeta strukturerat med resultatmål och har ett inre driv. Vidare är du konsulterande och lösningsorienterad i ditt sätt och du trivs med att prata inför andra människor. Samtidigt finns en naturlig social kompetens som gör att du är skicklig på att kommunicera på alla nivåer inom och utanför företaget. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och Proffice. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet och Proffice förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier. Frågor om tjänsten besvaras efter den 15 augusti på anna.olsson@komet.se
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsdriven industrisäljare sökes till Gunnebo Industrier!

Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Gunnebo Industrier växer och vi söker nu en relationsbyggande ÅF-säljare. Som ÅF-säljare ansvarar du för försäljning genom våra återförsäljare och träffar också våra slutkunder. Du representerar Gunnebo Industrier på industridagar och mässor samt håller produktutbildningar för ÅFs personal och håller dem uppdaterade på sortimentet, säljer in nyheter och arbetar med merförsäljning. Som säljare vårdar du och säljer Gunnebo Industriers varumärke till kund. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell och arbetar i region Mälardalen upp mot Sundsvall. Tjänsten innefattar mycket resor. Är du den vi söker? Vi söker dig; * Som redan idag arbetar som säljare inom branschen. Du kan också ha erfarenhet från exempelvis återförsäljarledet och som nu vill ta steget ut och arbeta på fältet. Kanske har du arbetat som säljare i butik inom bygg, transport eller industri, är besiktningsman eller arbetar inom entreprenadbranschen. * En teknisk bakgrund och har en teknisk praktisk förståelse. * Vana att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att framgångsrikt arbeta med relationsbyggande försäljning och duktig på att skapa förtroende. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * B-körkort.   Som person kombinerar du dina goda förmågor inom  praktiskt tekniskt kunnande och försäljning. Att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier.Frågor om tjänsten besvaras efter den 15 augusti på anna.olsson@komet.se
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!

Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!
Gunnebo Industrier är internationellt välkänt som producent av kompletta lyftsystem av hög kvalitet och säkerhet. Vi omsätter ca 800 MSEK och har dotterbolag i 11 länder, t ex i USA, Australien, UK och Tyskland. Kvalité och innovation har varit grunden för Gunnebo Industrier i över 200 år och tillsammans med vårt starka varumärke och drivna medarbetare utvecklar vi de produkter som ska möta framtidens krav på lyftindustrin. Gunnebo Industrier genomgår just nu stora förändringar och vi söker dig som vill vara med och påverka vårt förändringsarbete för att möta framtidens krav och utmaningar. Arbetsbeskrivning Gunnebo Industrier växer och vi söker nu en relationsbyggande ÅF-säljare. Som ÅF-säljare ansvarar du för försäljning genom våra återförsäljare och träffar också våra slutkunder. Du representerar Gunnebo Industrier på industridagar och mässor samt håller produktutbildningar för ÅFs personal och håller dem uppdaterade på sortimentet, säljer in nyheter och arbetar med merförsäljning. Som säljare vårdar du och säljer Gunnebo Industriers varumärke till kund. Du utgår hemifrån alternativt från kontorshotell och arbetar i region Mälardalen upp mot Sundsvall. Tjänsten innefattar mycket resor. Är du den vi söker? Vi söker dig; * Som redan idag arbetar som säljare inom branschen. Du kan också ha erfarenhet från exempelvis återförsäljarledet och som nu vill ta steget ut och arbeta på fältet. Kanske har du arbetat som säljare i butik inom bygg, transport eller industri, är besiktningsman eller arbetar inom entreprenadbranschen. * En teknisk bakgrund och har en teknisk praktisk förståelse. * Vana att resa i tjänsten. Tjänsten innebär 3-4 dagars resor/vecka. * Förmåga att framgångsrikt arbeta med relationsbyggande försäljning och duktig på att skapa förtroende. * Allmän datavana med goda kunskaper i Microsoft Office. * B-körkort.   Som person kombinerar du dina goda förmågor inom  praktiskt tekniskt kunnande och försäljning. Att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet. Ansöker gör du via ansökningsformuläret som du hittar i annonsen. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund men att du sedan blir anställd av Gunnebo Industrier. Frågor om tjänsten besvaras efter den 15 augusti på anna.olsson@komet.se
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Relationsbyggande ÅF-säljare sökes till Gunnebo Industrier!

Socialsekreterare
Stockholms Stad Socialförvaltningen Socialjouren Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Socialjouren är ett komplement till stadsdelsförvaltningarnas sociala enheter och ansvarar för handläggning av akuta sociala problem som uppstår på icke kontorstid. Socialjouren är den myndighetsutövande enhet som under icke kontorstid fattar beslut i akutärenden inom stadens Individ- och Familjeomsorg. 1 plats(er).Socialt arbete. Myndighetsutning på icke kontorstid av akuta sociala problem inom stadens Individ- och Familjeomsorg. - Socionomutbildning - Du ska vara lugn och stabil i stressituationer. - Du ska kunna prioritera och strukturera. - Du ska kunna arbeta självständigt och ta ansvar för egna beslut. - Du ska ha god samarbetsförmåga med klienter, arbetskamrater och samverkanspartners. - Du ska vara flexibel i olika situationer. - Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga Löneform: Månadslön. Lön enligt gällande avtal Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du ska ha erfarenhet av några års arbete inom kommunal socialtjänst inom verksamhetsområdet individ- och familjeomsorg: vuxensektion alternativt barn- och ungdomsgrupp. Arbetstid: Skift. Treskiftsschema. Arbetstidsmått 34,33 timmar/vecka. Socialjourens personal arbetar på schema dygnet runt årets alla dagar. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Inger Åsebo,08-508 25 353 Ann-Marie Strömberg, SACO/SSR, 08-50825335 (facklig) Jösta Claeson, VISION, 508 25 229, 076-12 25 229, josta.claeson@stockholm.se (facklig) Tillträde: snarast
Företag: Stockholms stad; Socialjouren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Stockholm, Socialsekreterare Stockholms stad; Socialjouren
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm
Isaksson rekrytering och bemanning AB ÅJ Distribution är ett av Sveriges ledande företag för distribution av reklam/POS/butiksmaterial till detaljhandeln. ÅJ arbetar med starka och välkända kunder/ varumärken från internationella företag. Kunderna återfinns främst inom detaljhandeln och ÅJ tillhandahåller tjänster och lösningar inom tryck, packning, logistik/distribution samt lagerhotell. Isaksson Rekrytering och Bemanning söker nu för ÅJ’s räkning en Logistiker/fraktspecialist med placering i Sundby/Spånga. Arbetsuppgifter ÅJ har en stark tillväxt i företaget och söker därför nu en Logistiker/fraktspecialist. Tjänsten innebär att bistå projektledare med bästa möjliga support vid val av fraktsätt samt bidra med expertis avseende exportdokumentation. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att delta i processutvärderingar och ständigt arbeta för att förbättra och utveckla det befintliga. Du är back-up till transportbokaren vilket innebär att du i förekommande fall bokar transporter och skapar exportdokumentation. Vidare kommer du att diskutera avtal med leverantörer och bistå med förslag på lösningar för varje kund utifrån dess unika förutsättningar. Tjänsten innebär även ett systemägaransvar för logistikavdelningens IT-miljö, bestående av följande stödsystem; NYCE, Centiro, Web order och Multishipping. Du skall aktivt delta i projekt för att effektivisera processerna där du bidrar med din expertis inom logistikområdet. Arbetet är stundtals mycket fartfyllt vilken passar den som söker en utmaning men det ställer även höga krav på struktur. Du kommer att jobba i ett logistikteam som består av produktionsplanering, lager och transportbokning. Kompetensprofil Vi söker dig som har ett genuint intresse för branschen och mycket god förståelse för hur distribution och transportbokning fungerar. Ett krav är att du har arbetat med exportfrakt och har minst fem års yrkeserfarenhet av export. Du bör dessutom ha erfarenhet från att ha arbetat i liknande IT-miljöer i tidigare yrkessammanhang. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett framtidstänk. Du skall ha ambitionen och viljan vara med och utveckla och stärka varumärket på marknaden. Som logistik/fraktspecialist kommer du att inneha en central och viktig roll och vi ser därför att du utstrålar pondus och är yrkesstolt. Personliga egenskaper Du är trygg i dig själv, självständig, stresstålig och noggrann. Du bör också ha en känsla för struktur och kunna förmedla dina expertiskunskaper både internt och externt. I ditt arbete kommer det att ingå kontakt med kunder och vi ser därför att du är serviceminded, förtroendegivande och affärsmässig. Detta är en perfekt chans för dig med erfarenhet inom transport och logistik då det för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan Urval sker fortlöpande så välkommen med din ansökan redan idag till ansvariga rekryterare Ira Isaksson 0704-85 75 59, Isaksson Rekrytering & Bemanning arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistiker/Fraktspecialist - Stockholm


Sök lediga jobb Landstinget Gävleborg, Barn och ungdomshabilitering

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se