Lastbilschaufför dagtid jobb - lediga jobb

Lastbilschaufför dagtid jobb Lastbilschaufför dagtid jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lastbilschaufför dagtid. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lastbilschaufför dagtid. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal- Stockholm

  2. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  3. Account receivable Analyst - Swedish is not required- Stockholm

  4. Lönespecialist med systemkoll!- Stockholm

  5. Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund!- Stockholm

  6. Sjuksköterska Mörbylund 54%- Danderyd

  7. Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!- Stockholm

  8. Vi söker nybörjare inom försäljning! Grundlön + Provision- Stockholm

  9. Sommarjobba i Stockholms bästa arbetsplats!- Stockholm

  10. Processingenjör- Södertälje


Mer beskrivning

Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal
Lekmer.com är Nordens största butik för leksaker på internet. Direkt från lager erbjuder Lekmer över 10 000 artiklar inom bland annat leksaker, baby, barnkläder, inredning för barnrummet och har som mål att inom kort kunna presentera ett fullsortiment för barnfamiljen. Företaget har internetbutiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Lekmer.com är en del av e-handelskoncernen CDON Group tillsammans med de välkända varumärkena CDON.com, Nelly.com, Members.com, Gymgrossisten.com, Bodystore.com, Milebreaker.com, Tretti.com och RUM21.se.Tillsammans betjänar butikerna fler än 2,5 miljoner kunder årligen och under 2012 genererade gruppen 4,5 miljarder i intäkter.Vi som arbetar inom CDON Group har en stark passion och engagemang för det vi gör och fokuserar alltid på resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo och strävar efter att både utveckla dig själv och ditt arbete. Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare som ska kunna arbeta i både vår finska och svenska kundtjänst. Dina arbetsuppgifter Att arbeta med kundtjänst på Lekmer innebär att ta emot och besvara frågor från våra finska och svenska kunder via e-post och telefon. Då du är vårt ansikte utåt gentemot våra kunder är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som vi värderar högt och alltid eftersträvar att ge våra kunder. Du förväntas även i viss utsträckning hjälpa marknadsavdelningen med våra kunder i sociala medier. Vem söker vi? Vi söker dig som vill ha ett stimulerande arbete i en intressant bransch. Erfarenhet av liknande uppgifter är meriterande, men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. Du är noggrann och serviceinriktad med en naturlig fallenhet för kvalitet. Du ska kunna uttrycka dig väl i skrift, ha ett gott ordningssinne och fungera i ett högt arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt. En fullgjord gymnasieutbildning är ett krav. För att söka tjänsten kräver vi att du behärskar det finska och svenska språket väl i både tal och skrift. Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i centrala Stockholm. Intresserad? Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag. Skicka gärna din ansökan snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Madeleine Strömberg, Operations Coordinator, på madeleine.stromberg@lekmer.se Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Adress LEKMER AB NORRBACKAGATAN 47 11341 STOCKHOLM
Företag: Lekmer AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lekmer.com söker finsk kundservicepersonal

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Account receivable Analyst - Swedish is not required
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker MultiMind nu en Account receivable Analyst. Vår kund är ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen och du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Uppdraget kommer att pågå i 6 månader med chanser till förlängning. Som Account receivable Analyst kommer du var en del av ett team på 5 personer. I din roll kommer du ta ut rapporter, analysera trender och föra statistik som ska ligga till grund för optimering och utveckling av samarbete med extern kund. Som person ser vi att du är van att jobba med siffror samt gillar statistik och analys av dessa. Som person gillar du att jobba självständigt och i grupp, ta egna beslut, jobba i ett högt tempo och ha många bollar i luften i en miljö som speglas av viljan att lyckas. Du ska vara en uttalat duktig analytiker, gilla siffror och ha relevant utbildning inom området. Vi ser att du är van att jobba i MS Office, framförallt i Excel. Har du även erfarenhet av SAP är det en fördel. Du behärskar engelska flytande i både tal och skrift då det är företagets koncernspråk. Kan du något av de nordiska språken är det ett plus.  Vår kund söker en person som kan börja så snart som möjligt, så vi råder dig att skicka in din ansökan omgående.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Account receivable Analyst - Swedish is not required jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account receivable Analyst - Swedish is not required

Lönespecialist med systemkoll!
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Här jobbar du på ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Företaget har varit verksamt och framgångsrikt i nära 50 år och har idag 1 300 medarbetare samt ca 12 000 kunder. Här blir du en del av ett trevligt team om elva kompetenta kollegor. Företaget behöver nu förstärka sin supportavdelning med en applikationskonsult som hjälper kunderna med lönesystemet. Arbetsuppgifter: Det här är en utmanande och eftertraktad tjänst på ett företag som ligger i framkant! Här jobbar du med att supporta företagets kunder gällande deras lönesystem. Tjänsten erbjuder varierande och stimulerande arbetsuppgifter där problemlösning är ett dagligt inslag. För att lyckas och trivas i rollen bör du, förutom goda kunskaper i lön, ha ett stort intresse av system samt trivas i en roll där du hjälper andra. Goda kunskaper i kommunikation är viktiga eftersom du samarbetar brett med andra enheter inom företaget samt har direktkontakt med kunderna. Profil: -Eftergymnasial utbildning inom lön eller ekonomi -Tidigare arbetslivserfarenhet inom lön och lönesystem -Goda kunskaper och/eller intresse av lönesystem -Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Vi tror att du som söker har ett starkt intresse för lön men även för system. Kanske är teknik och användarvänlighet någonting som intresserat dig när du har administrerat löner. Då tjänsten handlar mycket om problemlösning bör du drivas av detektivarbete och arbetsuppgifter av utredande karaktär. Rollen innebär samarbete och kontakt med många människor vilket kräver att du är både kommunikativ och serviceminded. Varmt välkommen med din ansökan! Övrig information: Start: Aug/sep Plats: Sundbyberg Lön: Fast lön Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: lön, systemadministratör, support, lönespecialist Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lönespecialist med systemkoll! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lönespecialist med systemkoll!

Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund!
StudentWork Sharper AB Om företaget Vår kund er verdens ledende innen outsourcing CRM og kundeservice. Dina arbetsuppgifter Arbeid med oss betyr handtering av innkommende kundehenvendelser fra våre norske kunder. Kundekontakt skjer hovedsakelig via post, men også telefon. For å bli vurdert for stillingen må du snakke og skrive flytende norsk. Din viktigste oppgave i dette arbeidet er å løse kundens problemer, inkludert om fakturering spørsmål, vareparti og påminnelser. I arbeidet inngår også en del administrasjon. Som person er du service orientert, stress og løsningsfokusert. Du får en utdanning som vil hjelpe deg å håndtere utfordringene i den rollen vi tilbyr deg. Hos oss får du gode muligheter for utvikling og karrieremuligheter i et selskap som stadig er i vekst og ønsker at alle ansatte vokser med oss. Du kommer å jobbe på en arbeidsplass fylt med ambisjoner, drive og ungdommelig atmosfære! Din profil Personen vi leter etter - Snakker og skriver flytende norsk - Ha god skriftlig kommunikasjon - Er tjeneste og løsningsfokusert - Har meget god struktur, nøyaktig og jobber like godt med både tall og mennesker - God til å kommunisere og veilede kunder på en hyggelig og lærerik måte, både skriftlig og muntlig - Har god data vane - Fullført videregående skole Det legges vekt på hvem du er og ditt mulige potensiale. En positive holdning er en av dine viktigste kunskaper. Ettersom intervju prosessen pågår fortløpende bør du sende inn din søknad i dag. Om oss Studentwork er en autorisert nordisk bemannings- og rekrutteringsbedrift med fokus på studenter, nyutdannede og personer med opp til fem års arbeidserfaring. Vår søsterbedrift Sharper hjelper til med ansettelser av spesialister og personer på mellom- og toppnivå i bedriften.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund!

Sjuksköterska Mörbylund 54%
Arbetsplatsen Attendo är Nordens ledande privata vård- och omsorgsföretag. Attendo erbjuder tjänster inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vi finns på ett 70-tal orter i hela Sverige, samt i Norge och Danmark. Vi har drygt 13 000 medarbetare och är en av Sveriges största arbetsgivare. Attendo befinner sig i ett expansivt skede och söker fler engagerade medarbetare som kan bidra till en hög kvalitet i omsorgen. I gengäld erbjuder vi ett omväxlande och roligt arbete med en tydlig ansvarsfördelning och med möjlighet till personlig utveckling. Mörbylund är ett mindre äldreboende som drivs av Attendo på auktorisation av Danderyds kommun. Huset är beläget i ett bostadsområde med mycket grönområden och promenadstråk i närheten. Mörbylund har 16 lägenheter fördelade på två enheter. Alla platser är reserverade för personer med en demensdiagnos. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Legitimerad sjuksköterska gärna med några års erfarenhet av äldreomsorg. Till dina arbetsuppgifter hör sedvanliga sjuksköterskeuppgifter för hälso- och sjukvård. God datavana samt goda kunskaper i svenska språket, både muntligt och skriftligt. Vi ser också att du har god förmåga att leda och organisera ditt arbete samt att du har ett gott bemötande. Tjänstgöringsgrad är 54% som är fördelade på två vardagar i veckan 8-16 samt varannan helg 8-13. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska
Företag: Attendo AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska Mörbylund 54% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska Mörbylund 54%

Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!
ActionAid är en internationell hjälp- och kampanjorganisation som har funnits i över 40 år och som idag har verksamhet i 47 länder. Vi utgår ifrån ett människorättsperspektiv och tror på en värld där alla människor får tillgång till utbildning, rent vatten, mat och sjukvård. Genom våra olika projekt så hjälper vi varje år miljontals utsatta människor i utvecklingsländer att få ett bättre liv. Ibland handlar det om något så enkelt som att ge dem frön så att de kan odla sin egen mat, ibland handlar det om att bygga skolor, ibland handlar det om att hjälpa människor att organisera sig och tillsammans kräva sina rättigheter från makthavare. Detta arbete är endast möjligt tack vare det stöd vi får från privatpersoner runt om i världen som frivilligt väljer att vara med och bidra till vårt arbete. Och enda sättet för oss att få fler privatpersoner att vilja ge sitt stöd är att aktivt söka upp dem, informera om vad ActionAid gör, visa hur de pengar de ger verkligen gör en skillnad, och be dem att gå med som givare. Vi erbjuder dig... Chansen att bli en del av ActionAid:s arbete och göra en insats för mänskliga rättigheter genom att jobba som insamlare! Dina arbetsuppgifter blir att aktivt värva nya faddrar och givare till ActionAid på gator och torg. Som insamlare får du en direkt inblick i arbetet på ActionAid:s svenska huvudkontor, och kontinuerlig fortbildning i ActionAid:s arbete, samt i retorik och värvningsteknik. Insamlare jobbar alltid tillsammans i grupper om två-fem personer. Jobbet är på dagtid, måndag till fredag, och du arbetar sammanlagt 31 timmar i veckan. Vi erbjuder dig en fast timlön på 140 kronor i timmen inkl. semesterersättning. Om du är duktig så finns det goda möjligheter att snabbt avancera till gruppledare. Då ökar lönen till 150 kronor i timmen och arbetstiden till 37 timmar i veckan. Vi söker dig som har... Ett brinnande intresse för mänskliga rättigheter/utvecklingsfrågor eller dig som är intresserad av att lära dig mer.  Viktigt är att du har en ihärdig och social personlighet och en stark vilja att lyckas.  För att kunna jobba som insamlare måste du kunna uttrycka dig väl i tal på svenska och du måste vara minst 18 år. Alla våra insamlare får gå en utbildning innan de börjar jobba. För frågor om arbetet, kontakta projektledare Sebastian Rushworth på sebastian.rushworth@actionaid.org
Företag: ActionAid Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!

Vi söker nybörjare inom försäljning! Grundlön + Provision
Ventacom Connection är ett ledande företag inom försäljning. Vi har idag ett femtiotal anställda och vårt huvudsäte är beläget i ett fräscht och ljust kontor i Henriksdal, ett stenkast från Slussen. Nyckeln till vår framgång är just våra anställda, då de utgör företagets största resurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är, vad du har för ursprung eller bakgrund/utbildning. - Hos oss kan alla lyckas bara viljan finns! Ventacom Connection är ett svenskt företag med fokus på att sälja och marknadsföra produkter främst inom Telecom.  I takt med att vi expanderar söker vi kontinuerligt nya medarbetare till vår säljavdelning in house. Tjänsten i annonsen går ut på att sälja fast -och mobiltelefoni till mindre företag. Produkten är väldigt lättsåld och enkel för dig som säljare att presentera. Du kommer att ingå i ett ungt team bestående av 18  stycken  drivna säljare och 2 stycken aktiva coacher. Som säljare hos Ventacom kommer du inledningsvis att introduceras och utbildas inom sälj- och argumentationsteknik samt få god kännedom kring de produkter företaget säljer. Det krävs därför ingen tidigare erfarenhet  inom försäljning då vi ger dig alla verktyg som behövs för att optimera möjligheten att bli en framgångsrik säljare. Hos oss kommer du långt med vilja, flit och glädje!   Passar följande in på dig? Du är kommunikativ och utåtriktad Du drivs av resultat och har hög aktivitetsnivå Du är självgående men trivs att arbeta i grupp Du är stresstålig Du motiveras av möjligheten att tjäna obegränsat med pengar   Vi erbjuder dig: Lön utan tak Priser, bonusar och tävlingar löpande En plats i vårt kompetenta säljteam, där säljledare finns på plats för att coacha och stötta dig i ditt arbete Goda chanser till att avancera/ göra karriär En arbetsplats där personalen är i fokus och du har möjlighet att påverka din arbetsmiljö Engagerade medarbetare med en positiv och driven inställning     Löneform: Provision plus bonus, med en garantilön. Anställningsform: Tillsvidare (heltid) Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Övrigt: För allas trivsel råder dress code "propert och städat" på kontoret Arbetstider: 09:00-17:00 OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi  kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga och behandlar ansökningar löpande.
Företag: Ventacom Connection AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nybörjare inom försäljning! Grundlön + Provision jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nybörjare inom försäljning! Grundlön + Provision

Sommarjobba i Stockholms bästa arbetsplats!
Ventacom Connection är ett ledande företag inom försäljning. Vi har idag ett femtiotal anställda och vårt huvudsäte är beläget i ett fräscht och ljust kontor i Henriksdal, ett stenkast från Slussen. Nyckeln till vår framgång är just våra anställda, då de utgör företagets största resurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är, vad du har för ursprung eller bakgrund/utbildning. - Hos oss kan alla lyckas bara viljan finns! Vi söker nu nya sälja fyra unga hungriga säljare som vill tjäna bra pengar i sommar! Du behöver inte ha haft erfarenhet av försäljning men ser gärna att du är utåtriktad, social, ambitiös och har ett stort driv och engagemang! Du kommer att tillhöra ett grymt team om 12 personer och sitta i ett fantastiskt område och mycket fin lokal. Tjänsten går ut på att sälja och marknadsföra fast -och mobilelefoni med små -och medelstora företag som målgrupp. Produkten är framtagen av Sveriges snabbast växande företagsoperatör som ska vara det självklara valet för företag. Du kommer att sälja det mest konkurrenskraftiga abonnemangen som finns på telefonimarknadn. Du kommer att få kontinuerliga vidqare utbildningar inom branchen samt inom försäljning. Tävlingar med generösa priser är något vi har löpande. Är du duktig och brinner för försäljning finns även möjlighet att få förlängt kontrakt.   Löneform: Grundlön + Provision Anställningsform: Tillsvidare, heltid dagtid. Arbetstider: 09:00-17:00 Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Övrigt: Vårdad klädsel för allas trivsel på kontoret. OBS! Ansök genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga och behandlar ansökningar löpande.
Företag: Ventacom Connection AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobba i Stockholms bästa arbetsplats! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobba i Stockholms bästa arbetsplats!

Processingenjör
Poolia Science Presentation Till vår kund, ett läkemedelsbolag i Södertälje, söker vi nu processingenjörer till konsultuppdrag. Uppdraget startar inom kort och förväntas pågå ca 6 månader med chans till förlängning. Arbetsuppgifter Du kommer ingå i en grupp som tillhandahåller processteknisk expertis inom produktion. Du ska supporta tillverkningen och vara processteknisk expert vilket betyder att du dagligen är ombytt och samverkar med andra grupperingar i produktion, men också att arbetet bedrivs vid datorn på kontoret. Huvudsakliga arbetsuppgifter består av: - stötta, utreda och åtgärda API-produktionsavvikelser - processutveckling - initiera och driva delta i tvärfunktionella förbättringsprojekt/initiativ - initiera och driva ändringsärenden, GMP dokumentation och SAP. I denna roll arbetar du tillsammans med processkemister, valideringsingenjörer, QA, QC, produktion, underhåll och support. Utbildning/erfarenhet Vi letar efter dig med en teknisk/naturvetenskaplig utbildning på högskolenivå med inriktning mot kemi, process- eller maskinteknik, 180 hp. Du kan även ha erhållit motsvarande erfarenhet i ditt arbetsliv. Det är av stor vikt att du vet hur man driver processarbete i läkemedelsindustri eller livsmedelsindustri och förstår samverkan mellan produktkrav, material, process och maskin. Du bör har goda kunskaper om cGMP. Det är mycket viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och i skrift både på svenska och engelska. Då arbetet ställer krav på noggrannhet, eget driv och självständighet ser vi att du har alla dessa egenskaper. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Poolia kan erbjuda flera möjligheter till dig som har en biokemisk, kemiteknisk eller naturvetenskaplig bakgrund. Vi arbetar med de främsta av Sveriges läkemedels- och life scienceföretag. Så, vare sig du är intresserad av forskning, Regulatory Affairs, Quality Assurance, miljö- och kvalitetskontroll, marknad och försäljning eller bara önskar ett karriärbyte, har vi en tjänst för dig. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Science
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör jobb, Processingenjör Södertälje, Processingenjör Poolia Science
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör


Sök lediga jobb Lastbilschaufför dagtid

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se