Laxå jobb - lediga jobb

Laxå jobb Laxå jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Laxå. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Laxå. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ekonomiassistent - med driv och ambition- Stockholm

  2. Plåtslagare- Stockholm

  3. Lokalvårdare- Stockholm

  4. Enhetschef- Stockholm

  5. Brandlarmstekniker- Stockholm

  6. Area Manager - Stockholm- Stockholm

  7. Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta- Upplands Väsby

  8. Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag- Stockholm

  9. Dansledare för barn i Älvsjö HT13- Stockholm

  10. Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola- Värmdö


Mer beskrivning

Ekonomiassistent - med driv och ambition
SKL International är Sveriges Kommuner och Landstings (SKL) organisation för internationellt utvecklingssamarbete. På uppdrag av framförallt Sida arbetar vi med stöd till utveckling av lokalt och regionalt självstyre i samarbete med regioner, kommuner och kommunförbund i olika delar av världen. SKL och SKL:s medlemmar, Sveriges kommuner, landsting och regioner är vår resursbas i detta arbete. Mer information om vad vi gör, och var, finns på www.sklinternational.se. Vi växer och förändras och söker därför en ny kollega som under ledning av bolagets ekonomiansvarige självständigt kan sköta bolagets löpande redovisningsarbete (kundreskontra, leverantörsreskontra, verifikathantering och periodisering av kostnader), personaladministration (löneberedning inkl. hantering av reseräkningar, frånvarohantering etc.) samt avstämning av konton i samband med rapporteringar och budget av bolagskostnader. På sikt är tanken att du även ska ansvara för delar av bolagets ekonomiska projektuppföljning. Vi söker en gymnasieekonom med erfarenhet av självständigt löpande arbete med alla delar av redovisningsprocessen fram till bokslut. Du ska gärna ha arbetat i flera olika miljöer och ha praktisk erfarenhet av ekonomisystem, helst Hogia. Goda kunskaper i engelska såväl i tal som i skrift är ett krav, liksom hög datormognad. Vi vill att du: - Är strukturerad - Har administrativ talang - Samarbetar lätt med olika personer - Tar egna initiativ - Identifierar och löser problem - Och är självgående Vi erbjuder ett stimulerande arbete på heltid och vill att du börjar så snart som möjligt. Du delar din arbetsdag med ca 15 kollegor på kontoret på Hornsgatan, vid Slussen. Välkommen med din ansökan, senast den 15 augusti till ekonomiassistent@sklinternational.se. Frågor om tjänsterna besvaras av Anna Backmann, endast via epost (anna.backmann@skl.se).
Företag: SKL International AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent - med driv och ambition jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent - med driv och ambition

Plåtslagare
Vi söker omgående en plåtslagare inom ventilationsbranschen. Personen vi söker skall ha erfarenhet av tillverkning av ventilationskanaler, samt av att ha arbetat i en verkstad förut. Det är ett fysisk krävande jobb, som ibland kan kräva helgjobb i samband med större brådskande leveranser. Anställningen är en projektanställning på c:a 3 månader, men kan förlängas vid eventuell kommande större orderingång. Arbetsplats: Mamrevägen 5, 163 43 Spånga. Månadslön: 15.000 > 20.000 beroende på erfarenhet/kunskap. Normal arbetstid: 7.00 > 16.00 Lunch 11.00 > 12.00 Tillträdesdag: Omg. Ansökningstid/publiceringstid: 1 vecka
Företag: JD NUNOS VENT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Plåtslagare jobb, Plåtslagare Stockholm, Plåtslagare JD NUNOS VENT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Plåtslagare

Lokalvårdare
Lokalvårdare för trapphusstädning sökes. Andra arbetsuppgifter kan förekomma som t ex byggstädning,fönsterputs,golvvård mm. Vi har kollektivavtal med Fastighets & Byggnads.
Företag: STÄDARENT TW AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Lokalvårdare jobb, Lokalvårdare Stockholm, Lokalvårdare STÄDARENT TW AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lokalvårdare

Enhetschef
Enklare Vardag är en privat utförare som erbjuder hemtjänst, personlig assistans och ledsagning med ett engagemang utöver det vanliga. Sedan vi startade verksamheten år 2007 har Enklare Vardag vuxit och de senaste åren har tillväxttakten varit extra kraftig. Enklare Vardag har i dag av drygt 150 anställda. Vi bedriver hemtjänst, ledsagning och personlig assistans i Stockholm med omnejd. Den största delen av vår verksamhet vilar på avtal med olika kommuner med utgångspunkt i lagen om valfrihetssystem (LOV). Enklare Vardag har i dag LOV-avtal med tio kommuner i Stockholms-området. Vi söker nu två enhetschefer till våra kontor på Östermalm respektive Akalla i Stockholm. På din enhet kommer du att ha ansvar för ca 50 tillsvidareanställda undersköterskor/vårdbiträden samt två samordnare. Arbetsuppgifter Vår hemtjänst verksamhet växer och vi satsar nu på att utveckla den ytterligare. Enhetschefen har fullt resultatansvar för Enklare Vardags verksamhet på enheten innefattande ansvar för hemtjänstens kvalitet, arbetsmiljö och ekonomi. Genom ditt ledarskap ser du till att den dagliga verksamheten fungerar. Därtill ansvarar enhetschefen även för medarbetarnas kompetens och får dem delaktiga och engagerade i verksamheten. Enhetschefen har ansvaret för interna och externa utbildningar för personalen. Vidare har enhetschefen även ansvaret för den interna kommunikationen med de anställda genom t ex nyhetsbrev och intranäts-uppdateringar. Enhetschefen ansvarar också för att utveckla de tjänster vi erbjuder för att stärka vårt koncept och vår konkurrenskraft. Enhetschefen ingår i Enklare Vardags ledningsgrupp och rapporterar direkt till verksamhetschefen. Kvalifikationer Avlagd högskoleexamen är ett krav (sjuksköterska eller socionom). Dessutom krävs minst 24 månaders erfarenhet inom äldreomsorg och/eller funktionsnedsättning, samt minst 12 månaders sammanhängande praktisk erfarenhet av arbetsledning heltid, eller biståndshandläggning heltid. Vidareutbildningar inom ledarskap, ekonomi, juridik, pedagogik och arbetsmiljö är meriterande. Erfarenhet av ledningsarbete i ledningsgrupp liksom affärsområdesansvar är också meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Företag: Enklare Vardag Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef jobb, Enhetschef Stockholm, Enhetschef Enklare Vardag Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef

Brandlarmstekniker
Vill du arbeta på ett av Sveriges största säkerhetsföretag? Vi behöver utöka vårat mycket kompetenta och erfarna arbetsteam med ytterligare erfarna brandlarmstekniker, till något av våra kontor i Stockholm och Mälardalen. Eventuellt arbetar du idag som säkerhetstekniker, driftsättare eller liknande. Vi kan lova dig stimulerande och omväxlande arbetsuppgifter med ett brett tekniskt och kommersiellt innehåll samt trevliga arbetskollegor. Som brandlarmstekniker kommer du bland annat att arbeta med att driftsätta nya brandlarmsanläggningar, utföra kontroller och upprätta underlag för anläggningsdokumentation. Du kommer även utför felsökning samt reparations- och underhållsservice på kundföretagens befintliga anläggningar, dessutom kommer du arbeta med merförförsäljning. xx Vi söker dig som har ett par års arbetserfarenhet inom brandlarm och som vill utvecklas inom specialistområdet brandlarm. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom svagströms installationer. Att du behärskar Officepaketet ser vi som en självklarhet, likaså att du uttrycker dig obehindrat i svenska. Du har körkort. Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till denna tjänst. Vi kommer att lägga en stor vikt vid din personliga lämplighet, varvid vi söker dig som har en stark drivkraft och engagerar dig i din uppgift samt företagets gemensamma utveckling. För att bli framgångsrik i rollen så behöver din personlighet präglas av stort eget ansvarstagande, att du vill utvecklas i det du gör och att du vill komma till ett avslut. Dessutom ser vi gärna att du är kundorienterad, strukturerad och ordningsam. Servicenivån och engagemanget till våra kunder utgör grunden till våra fortsatta framgångar. Därför är det även mycket viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och behov samt har en förmåga att översätta dessa i lösningar. Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med frihet under ansvar och många intressanta kundkontakter. Vi kan erbjuda dig med rätt kvalifikationer och inställning, arbete i ett internationellt marknadsledande företag med intressanta utvecklingsmöjligheter. Givetvis erbjuds du en tjänstebil. Kontaktpersoner Ring gärna om du vill veta mer. Frågor om tjänsten besvaras av Maths Edstam, rekryterande chef, tfn 019- 768 2018. För övriga frågor är du välkommen att kontakta Frida Lindström, rekryteringsspecialist, tfn 08-775 28 82. Ansökan Vi bearbetar ansökningar löpande och ser gärna att du anmäler ditt intresse snarast. Sista ansökningsdagen 13augusti. Eftersom vi är ett säkerhetsföretag så kräver vi utdrag ur brottsregistret vid anställning. Läs mer om oss och ansök via: www.schneider-electric.se/jobb Välkommen med din ansökan! Schneider Electric är en global energispecialist med fler än 140 000 anställda och verksamhet i mer än 100 länder. Företaget har ett starkt fokus på energieffektivisering och erbjuder integrerade lösningar för industriell automation, säkerhet, fastighetsautomation, avbrottsfri kraft, eldistribution och elinstallation. Schneider Electric är noterat på den franska fondbörsen i Paris och 2012 uppgick försäljningen till 24 miljarder Euro. I Sverige sysselsätter koncernen knappt 2 000 personer. Läs mer på: www.schneider-electric.com/se
Företag: Schneider Electric
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brandlarmstekniker jobb, Brandlarmstekniker Stockholm, Brandlarmstekniker Schneider Electric
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandlarmstekniker

Area Manager - Stockholm
Panduro Hobby är Skandinaviens ledande leverantör av hobbymaterial med över 10 000 artiklar levererar vi inspiration till kreativa människor i hela Norden. Vi har ca 75 butiker i Danmark, Norge, Sverige och Nordtyskland och försäljning sker även via grossister och näthandel. Verksamheten sysselsätter idag mer än 600 anställda och är väldigt framgångsrik. För att fortsätta den positiva utvecklingen på marknaden söker vi nu: Area Manager - Stockholm Tjänsten Det blir din uppgift att inspirera och coacha butikcheferna i arbetet med den dagliga driften av butikerna så att uppstatta mål infrias och verksamhetens strategier efterlevs. Det förväntas att du är involverad och har en `hands on` inställning till att få uppgifterna lösta, t ex vid nyöppning av butiker. Du säkerställer att kommunikationen och kunskapsutbytet mellan butikscheferna är optimalt, bland annat genom att genomföra tre butikschefsmöten årligen. Du deltar dessutom i Area Managers möten där du är tillsammans med dina AM kollegor i Skandinavien utbyter erfarenheter. AM gruppen bidrar med input till verksamhetens designers och inköpare och har således stort inflytande på produktsammansättningen- det är därför viktigt att du kan indetifiera dig med Panduro som varumärke/brand liksom med de produkter som verksamheten utvecklar och säljer. Som AM i Stockholm har du din bas i Sicklabutiken, där även områdets dekoratör håller till. Mycket av din tid spenderas dock ute bland de 15 butikerna som hör till regionen. Bakgrund Du har solid erfarenhet från detaljhandeln, helst från en kedja, där du är van vid att arbeta med koncept och säsongsvaror. Du har själv varit butikschef och vet hur en butik ska drivas. Har du erfarenhet från en tjänst som AM eller distrikschef är det en fördel. Generellt Panduro Hobby kännetecknas av ovanligt lång anställningstid bland medarbetarna. Anledningen är en företagskultur där man är duktig på att värna om sina medarbetare och för att många av de anställda brinner för företagets produkter. Det är en mycket kreativ miljö, där alla goda idéer delas mellan butikerna. Det är korta beslutsvägar och öppen atmosfär. Intresserad I den här rekryteringen sammarbetar vi med Capacent people. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Director Bjarke Steengaard på + 45 42 42 20 82 eller researcher Ylva Lindgren på + 46 (0)703-59 23 90. Välkommen med din ansökan via e-post till yl@capacentpeople.dk. Märk din ansökan med AM Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du inkommer med din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Resources On Internet Sweden AB/roi:recruit
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Area Manager - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Area Manager - Stockholm

Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta
VH ASSISTANS AB 130711 VH assistans är ett av de ledande assistansföretagen i Sverige och har i dag 900 personliga assistenter anställda som arbetar över hela Sverige, från Kiruna till Ystad. Vi är ett familjeägt företag med 16 års erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder. Vi tror på den individuellt anpassade assistansen och arbetar därför mycket målgruppsinriktat. Vi har vår egen barnklubb VH Kids, för barn med funktionshinder, deras syskon och kompisar. Vi har även startat VH Action, som vänder sig till unga vuxna med funktionshinder med fokus på frågor som sex och relationer, flytta hemifrån och att söka jobb. Vi är ett aktivitetsinriktat företag och går ofta på kultur- och sportevenemang, ordnar konferenser, utbildningar och olika event. Vi arrangerar också skidresor, cityresor och sol- och badresor för personer med funktionshinder och deras familjer. Arbetet innebär att du ser till att assistansen är av god kvalitet utifrån LSS intentioner, dvs. delaktighet och självständighet. Respekt, trygghet och förtroende är nyckelord för vår verksamhet. Din arbetsplats är där jag befinner mig, till exempel i hemmet, på semesterresa eller på någon fritidsaktivitet. 1 plats, heltid Jag är en 21-årig glad och social kille som bor utanför Märsta, som söker dig som vill arbeta som min personliga assistent. Jag ser gärna att du är kvinna mellan 25 och 50 år och har erfarenhet av yrket som personlig assistent och av ryggmärgsskador. Jag vill att du är flexibel, ansvarsfull och gillar att arbeta självständigt. Du ska kunna ta dagen som den kommer och ha ett positivt tankesätt. Det förekommer lyft, matlagning och viss träning i tjänsten. Tjänsten är förlagd dag, kväll och helg och innebär att följa mig där jag är; i hemmet, i skolan och på de aktiviteter och resor som jag deltar på. Varierande arbetstider. Körkort och bil är ett krav då kollektivtrafiken hit går för sällan, Välkommen att skicka in cv och ett personligt brev, där du beskriver varför just du vill jobba som min assistent. Skicka din ansökan till sophie@vhassistans.se senast den 17 juli. Skriv "Märsta" i ämnesraden. Intervjuer kommer att hållas löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Utdrag ur belastningsregistret kommer att behövas så beställ ett redan nu.
Företag: VH ASSISTANS STOCKHOLM
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta

Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag
Vill du få en bra introduktion och utvecklas i en stor organisation? Om kunden Tele2 har 36 miljoner kunder i 11 länder. De erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med kunders förväntningar och därför arbetar Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med sina kunder. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer. Om jobbet Du kommer att tillhöra Tele2s Service Desk mot företagskunder. Din roll är att ta emot ärenden via telefon, mail samt ärendehanteringssystem och lösa diverse olika problem kring Tele2s företagskunder. Kunderna består främst av stora företag, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Du kommer att arbeta med frågor kring kundernas tjänster, enklare tekniska problem, fakturafrågor, abonnemangsärenden samt felanmälan. I ditt dagliga jobb kommer du att stöta på olika affärs ?och administrationssystem. Möjligheter Tele2 erbjuder sina anställda en spännande och nytänkande organisation med oändliga möjligheter. För den som presterar, kommer det finnas möjligheter att utvecklas och nå nya höjder i karriären. Din anställning kommer att starta med en grundläggande utbildning som möjliggör att du i framtiden kan klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens. Krav Vi söker dig som vill arbeta med kundservice och som trivs med att hjälpa människor via telefon. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna, intresse och inställning till service. Personliga krav Du är serviceminded och sätter alltid kunden i fokus. Med en positiv anda och prestigelöshet tar du dig an olika problem och trivs med varierande arbetsuppgifter, där målet är att alltid göra kunden nöjd. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Då arbetet kommer att innebära en hel del administration ser vi att du är noggrann i arbetet. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är 19:e augusti då utbildning hos Tele2 startar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=329 Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230 eller Poria på telefon 08-400 25 247. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag

Dansledare för barn i Älvsjö HT13
Är du vår nya dansledare? Vill du arbeta med dans och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Dans är en rikstäckande verksamhet för nyfikna barn som vill prova på olika dansstilar i åldern 3-9 år som arrangeras av Svenska Idrottsfrämjandet. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika dansstilar och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för dans och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Dans som består av 10 tillfällen med blandade dansaktiviteter/stilar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och/eller på helger. Vi söker nu en ansvarig Huvudledare till Knatteskutt dans i Stockholm Älvsjö inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara ansvarig dansledare på träningarna. Att vara en pedagogisk dansledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter Knatteskutts färdiga terminsupplägg. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för dans - är intresserad och har erfarenhet av att leda barn - har en bra organisationsförmåga - är engagerad och ambitiös Alla ledare som jobbar för oss genomgår en utbildning som innehåller både teoretiska och praktiska delar. Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.alvsjodans@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: 1. Två bilder på dig själv (gärna där du utövar dans alternativt leder dans). 2. Skriv även en kort text där du visar hur du skulle presentera dig som ledare för verksamheten om du vore det. Berätta i den varför du brinner för att leda barn i dans samt vilken utbildning och/eller erfarenhet som gör att du är rätt för att leda barndansgrupperna. Då vi rekryterar till den här tjänsten tar vi kontakt med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet. Vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden.
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Dansledare för barn i Älvsjö HT13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansledare för barn i Älvsjö HT13

Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola
Brunns skola är en F-9 skola med ca 600 elever. Skolan ligger på Ingarö, 30 minuters bussresa från Slussen. Vi arbetar offensivt med IKT och alla elever i år 4-9 har en egen MacBook. Från år 6 har vi profiler där eleverna kan välja mellan Estetisk, Naturvetenskaplig Fotbolls-, Internationell och Friluftsliv och hälsa. Skolan har en tydlig inriktning mot friluftsliv/hälsa och kreativa uttryckssätt. Därför arbetar vi medvetet med bl.a. utevistelse som en hållbar livsstil. Utgångspunkten i vårt arbete är att elever som mår bra också presterar bättre i skolan. Vi har högt ställda förväntningar på våra lärare och elever. Detta tror vi är en bidragande orsak till att våra elever presterar bättre, upplever arbetsro och känner sig trygga i skolan. Rollen som lärare innebär att undervisar i de ämnen du är behörig i, i första hand inom arbetslaget. Din huvudplacering blir som klasslärare i år 4. Vi söker dig som är behörig lärare år 1-7. Vi ser gärna att du har en väl vitsordad erfarenhet från tidigare lärarjobb. Du ska vara intresserad av IKT-frågor och vilja utveckla undervisningen med datorn som pedagogiskt verktyg. Som person är du lyhörd för elevernas behov, tydlig, respektfull och med stor förmåga till samarbete. För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens brottsregister en förutsättning för anställning. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Anställningen omfattar 75-100 % och är en tillsvidareanställning. Tillträde den 13 augusti 2013 eller enligt överenskommelse. I Värmdö kommun arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder olika former av friskvård och tillämpar rökfri arbetstid. Ansökan Du söker tjänsten via www.varmdo.se/jobb. Välkommen med din ansökan senast den 4 augusti 2013. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Marie Holm, biträdande rektor, 08-570 48416. Fackliga representanter nås via kommunens växel 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. ________________________________________ Värmdö är en del av Stockholms skärgård, en unik natur med över 10 000 öar. Här möter land hav, bara 20 minuter från Stockholm. I vår anrika huvudort, Gustavsberg, finns en lång tradition inom design och form som lever vidare genom en fortsatt satsning på konst och kultur. Kommunen har ca 39 000 invånare varav drygt 10 000 bor i Gustavsberg. Vi har en mycket ung befolkning där var fjärde invånare är yngre än 15 år. Värmdö är dessutom en av de snabbast växande kommunerna i landet. Denna dynamik avspeglar sig även i arbetsgivaren Värmdö kommun. Vi erbjuder dig stora möjligheter och intressanta utmaningar.
Företag: Värmdö Kommun
Ort: Värmdö
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola


Sök lediga jobb Laxå

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se