Ledigt jobb som Demand Planner i Malmö jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ledigt jobb som Demand Planner i Malmö. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Ledigt jobb som Demand Planner i Malmö. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Butikssäljare till Martin & Servera Restaurangbutiker, semestervikarie- Stockholm
- Nationell Rekryteringssamordnare- Stockholm
- Säsongsarbete nattskift industri/produktion Arlandastad- Stockholm
- Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor!- Stockholm
- Loggsystemsutvecklare för autonoma fordon och avancerade förarstödssystem- Södertälje
- Redovisningsekonom till KG Knutsson i Sollentuna- Sollentuna
- Driven ekonom med erfarenhet av anläggningsredovisning- Stockholm
- Sales Agent till Nordax Bank- Stockholm
- Förskollärare till förskolan Harspåret- Stockholm
- Risenta söker en Maintenance Coordinator- Sollentuna
Mer beskrivning
Butikssäljare till Martin & Servera Restaurangbutiker, semestervikarieBrinner du för försäljning? Har du ett intresse för mat och vill vara med och bidra till en inspirerande butiksupplevelse som gör våra kunder nöjda? Vi söker nu butikssäljare till vår butik i Bromma.  Restauranger, caféer, foodtrucks, företag och föreningar är några av kunderna som handlar i våra butiker. Vårt sortiment är brett och omfattar allt från köksmaskiner till färskvaror, som frukt och grönt.  Dina arbetsuppgifter Jobbet som butikssäljare innehåller bland annat försäljning direkt till kund i butiken och att se till att deras önskemål eller eventuella reklamationer hanteras på ett professionellt sätt. Du gör beställningar och viss kontakt med våra leverantörer och varuplock med ansvar för att butiken är väl påfylld och ser ren och fräsch ut. Du kommer även få göra fina exponeringar, som görs med känsla och se till att priser och skyltar är uppdaterade.  Vi söker dig som vill arbeta som semestervikarie i sommar, ca 30 tim/vecka. Våra öppettider är kl. 6 â 20 vardagar, kl. 8-18 helger.  Vad vi söker hos dig För att lyckas i jobbet är det viktigt att du har ett intresse för mat och service. Erfarenhet och kompetens inom försäljning och serviceyrken är meriterande. Vi ser gärna att du har kassavana. Truckkort är meriterande.  Många av våra kunder handlar hos oss just för att de tycker att våra medarbetare är kunniga och hjälpsamma, och vi vill i framtiden inspirera våra kunder ännu mer! Därför är det viktigt för oss att du tycker det är roligt med försäljning och att möta kunder. Är du positiv och tycker om att arbeta i ett varierande tempo kan du också hantera att det ibland dyker upp oväntade situationer: till exempel måste du vara beredd att rycka in på den avdelning där det bäst behövs. Ditt personliga engagemang för våra kunder visar sig genom att du gör det lilla extra för kunden, du sätter dig in i deras verksamhet och vardag och vägleder dem till bra köp.  Som företag vill vi bestå av människor med olika bakgrund, kunskap och erfarenheter. Med dina unika egenskaper bidrar du, tillsammans med alla oss andra, till att vi blir just så bra som vi vill vara. Våra olikheter är en styrka som skapar ett bättre arbetsklimat och utvecklar verksamheten. När vi är olika blir vi också bättre på att möta våra kunder, som också de har vitt skilda bakgrunder och erfarenheter.  För att du ska få en så rättvis bedömning som möjligt använder vi oss av både tester och intervjuer i vår rekryteringsprocess.  Vi erbjuder Vi är ett litet företag i en stor koncern â det ger goda möjligheter till påverkan och tryggheten av att jobba i ett stabilt företag som står för långsiktighet och hållbarhet. Vi har en god gemenskap på arbetsplatsen med engagerade och kompetenta ledare och medarbetare. Vi har en helt nyrenoverad och fräsch butiksmiljö att vara stolt över. Vi erbjuder bra förmåner för våra anställda â bland annat ett generöst friskvårdserbjudande, lunchsubvention och personalrabatt på våra unika produkter med mera.  Vill du veta mer? Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marika Frimert tel: 08-50162251 Facklig kontaktperson Handels: Daniel Bustos  tel 08-50162264 Senast den 10 juni vill vi ha din ansökan. Men vänta inte med din ansökan då vi kommer att påbörja urval och intervjuer löpande.  Martin & Servera Restaurangbutiker är ett dotterbolag i Martin & Servera-koncernen. Proffsigt, personligt och prisvärt är våra ledord. Vi är ca 100 anställda och våra butiker finns i Stockholm och Göteborg. Martin & Servera ägs gemensamt av Axel Johnson AB och familjen Oldmark. Axel Johnson AB har arbetat med handel sedan 1873 och familjen Oldmark sedan 1897. Martin & Servera består av Martin & Servera Restaurangdistribution samt dotterbolagen Galatea Spirits, Grönsakshallen Sorunda, RP Frukt, Fällmans Kött, Martin & Servera Solutions och Martin & Servera Restaurangbutiker. Vi förser den professionella måltidsbranschen med varor, tjänster och kunskap som förenklar våra kunders vardag och förbättrar deras affär.
Företag: Martin & Servera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare till Martin & Servera Restaurangbutiker, semestervikarie jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare till Martin & Servera Restaurangbutiker, semestervikarie
Nationell Rekryteringssamordnare
Samhall är Sveriges viktigaste serviceleverantör. Vi erbjuder tjänster inom allt från städ, tvätt och fastighetsskötsel till logistik, tillverkning, handel och omsorg. Vi är rikstäckande med närmare 25 000 anställda på cirka 600 orter och omsätter över åtta miljarder kronor per år. Genom våra kunduppdrag utvecklar vi personer med funktionsnedsättning och vi lyckas så bra för att vi är bäst på att matcha rätt person till rätt arbete. Det ger en kombination av kundnytta, medarbetarnytta och samhällsnytta som inget annat företag kan leverera. I Samhall har vi medarbetare som dagligen tränas, utbildas och utvecklas i våra kunduppdrag. Vi har medarbetare med kunnande från många olika branscher och yrkesområden. En kompetensskatt som många företag vill rekrytera från. Arbetsuppgifter Som nationell rekryteringssamordnare arbetar du med att etablera, samordna och utveckla goda relationer och rekryteringssamarbeten med befintliga och framtida kunder. Du arbetar aktivt gentemot målet att medarbetare rekryteras till arbete utanför Samhall. I samarbete med Samhalls försäljningsorganisation planerar, bokar och genomför du kundbesök med fokus på rekrytering. Du har ett tydligt ansvar för att driva, samordna och följa upp nationella rekryteringssamarbeten tillsammans med regionala rekryteringssamordnare och distrikt. Du leder och driver planeringen av rekryteringsevent och marknadsför Samhalls rekryteringsuppdrag i relevanta sammanhang. Vem är du? ⢠Mångårig erfarenhet av arbete med rekrytering och försäljning med goda resultat ⢠Erfarenhet av projektledning ⢠Har god förmåga att utrycka dig i svenska i såväl tal som skrift ⢠Har goda kunskaper i Officepaketet ⢠Kunskap och erfarenhet av Samhalls rekryteringsuppdrag är meriterande ⢠Lägst gymnasial utbildning Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du har hög social kompetens och brinner för att skapa och bygga relationer i alla sammanhang, såväl internt som externt. Du har stor egen drivkraft och är van vid att arbeta långsiktigt och strukturerat. Du är prestigelös och tror på människors förmåga till utveckling. Ansökan En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar vi på First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar. För bästa möjliga hantering av din ansökan ber vi dig att registrera ditt CV och personliga brev genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så är du varmt välkommen att kontakta Ulrika Mandell: 070-7956021 eller ulrika.mandell@firstreserve.se. Notera att vi utifrån GDPR ej tar emot ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Nationell Rekryteringssamordnare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nationell Rekryteringssamordnare
Säsongsarbete nattskift industri/produktion Arlandastad
Söker du ett heltidsjobb,säsongsarbete, vill arbeta nattskift inom produktion i ett fysiskt jobb inom industrin norr om Stockholm. Välkommen söka tjänsten som konsult på Manpower. På våra uppdrag får våra konsulter ofta eget ansvar och möjlighet att lära sig mycket nytt. Är du en person som klarar fysiskt tungt arbete och ser dig som ansvarstagande person och trivs att samarbeta i team? Låter det som ett jobb för dig? Tveka inte söka tjänsten idag! Jobba som arbetare i produktionen under säsong ständigt nattskift, hos vår kund norr om Stockholm Arbetet består av att vara en del av produktionen som innebär tillredning av färg samt att köra truck. I arbetet ingår tunga lyft och stundtals ett högt arbetstempo. Arbetet är förlagt i nattskift måndag till fredag, 21.30-06.00. Den vi söker Som person ser vi att du är prestigelös och inte rädd för att hugga i när det behövs. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande områden. En hel del tunga lyft ingår i det dagliga arbetet så det är viktigt att du har en god hälsa. För den här tjänsten krävs det att du har truckkort A+B och erfarenhet av truckkörning sedan tidigare. Utöver det är du en lagspelare med en positiv inställning som behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper som värdesätts är: stresstålighet, hög arbetsmoral och god samarbetsförmåga. Manpower är ansluten till kollektivavtalet. Det innebär att du får avtalsenlig lön, att du är försäkrad, att du har anställningstrygghet enligt fackliga regler - vare sig du är medlem eller inte, att du får tjänstepension och mycket mer.Du får anställningsförmåner som friskvårdsbidrag och möjlighet till vidareutbildning. Du får en kontaktperson på Manpower - en konsultchef - som du alltid kan kontakta om du har frågor eller funderingar gällande din anställning. Kontakt Du söker tjänsten via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Åsa Tiderman på 08-736 29 84. Varmt välkommen med din ansökan! För fler jobbtips, Gilla oss på Facebook!
Företag: Manpower
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Säsongsarbete nattskift industri/produktion Arlandastad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säsongsarbete nattskift industri/produktion Arlandastad
Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor!
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning Välkommen till Engelbrekt Gärdets förskolor! Engelbrekt Gärdets förskolor är en kommunal enhet som omfattar 12 förskolor, Området sträcker sig från Rudammen till Gärdet med förskoleverksamhet för barn i åldrarna 1-5 år. Enhetens förskolor har nära till såväl grönområden som stadens utbud. Vi söker en erfaren, engagerad och nyfiken barnskötare. Förskolan bedriver en utforskande och kreativ verksamhet med fokus på lek och lärande med ett välkomnat förhållningssätt. Arbetsbeskrivning Som barnskötare bidrar du till att vardagen på förskolan fungerar väl och att omsorgen och det dagliga pedagogiska arbetet bygger på barns delaktighet och val. Tillsammans med övriga kollegor på förskolan medverkar du till att en positiv, meningsfull och utvecklande miljö skapas för varje barn och för hela barngruppen. Du deltar i det pedagogiska utvecklingsarbetet och den pedagogiska dokumentationen enligt förskolans läroplan och verksamhetsmål. Du är engagerad och deltar aktivt i planering och utvärdering av arbetet. Du bidrar även vid föräldramöten och utvecklingssamtal. I de dagliga kontakterna med vårdnadshavarna är du engagerad, barnfokuserad och serviceinriktad. Kvalifikationer Du ska ha en gymnasieutbildning inom omvårdnadsprogrammet, barn och ungdom eller annan utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som barnskötare och vana att dokumentera. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Som person är du engagerad, flexibel och ansvarstagande. Ditt barnfokus är tydligt och du har en positiv attityd till ditt arbete och ditt arbetslag såväl som till hela förskolan och enheten. Du samverkar med barn, kollegor och föräldrar på ett lyhört och smidigt sätt och lyssnar, kommunicerar samt hanterar konflikter på ett konstruktivt sätt. Du handlar i enlighet med fattade beslut, läroplanen, mål, policys och riktlinjer. Du är lugn, stabil och har förmågan att fokusera på rätt saker. Övrigt Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyfiken barnskötare sökes till Engelbrekt Gärdets förskolor!
Loggsystemsutvecklare för autonoma fordon och avancerade förarstödssystem
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Autonoma fordon och avancerade förarstödsfunktioner kommer vara en viktig del av Scanias verksamhet i framtiden. Genom att ha skapat en hel avdelning (EC) storsatsar vi inom detta område. En del av avdelningen kommer vara en testgrupp (ECBT). Gruppen ansvarar bl.a. för test av avancerade förarstödsfunktioner och autonoma fordon i simulerad miljö (SIL), test av densamma i riktiga fordon, utveckling av simuleringsmiljön (SIL) samt utveckling av avdelningens loggningskoncept. Vi söker nu ytterligare en utvecklare för utveckling av vårt loggningssystem som är en mycket vital del av vår utvecklings- och testprocess. För att lyckas med våra utmaningar genomsyras gruppen av ett agilt, iterativt och förändringsbenäget arbetssätt som snabbt kan anpassas till nya förutsättningar. Dina arbetsuppgifter Datamängden som behöver loggas i våra fordon kommer öka kraftigt vilket gör att vi behöver utveckla ett nytt system för att kunna hantera dessa stora mängder data. Ansvarsområdet omfattar hela kedjan från hur och med vad loggningen sker i våra fordon till hanteringen av loggningsdata i molnet. Loggningsdatat används sedan bl.a för analys av testkörningar, återsimulering, upplärning av algoritmer etc.    Du kommer ingå i ett team bestående av både testare i simuleringsmiljön, utvecklare av simuleringsmiljön och loggsystem, tillsammans skapar ni rätt förutsättningar för att lyckas med vårt uppdrag. Att arbeta nära funktionsutvecklarna är en självklarhet och underlättas av vårt sätt att vara organiserade då vi sitter i samma landskap utan fast arbetsplatser för att kunna anpassa sin fysiska placering till den mest lämpade för uppgiften. Din profil Vi söker dig som är civilingenjör och har erfarenhet inom utveckling av inbyggda system eller motsvarande erfarenheter. Du har förmågan och viljan att vara med och skapa något nytt. Lätt för att samarbeta med andra samt även kunna driva frågor på egen hand. Körkort för tunga fordon är meriterande då viss verifiering av loggsystemet sker i fordon. Erfarenhet av loggningssystem är mycket meriterande. För ytterligare information kontakta gärna: Gruppchef Niclas Clashammar 08-553 82294 Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Antag utmaningen! Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande. Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2016 levererade vi 73 100 lastbilar, 8 300 bussar samt 7 800 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 104 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 46 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Volkswagen Truck & Bus. För ytterligare information, besök www.scania.com.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Loggsystemsutvecklare för autonoma fordon och avancerade förarstödssystem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Loggsystemsutvecklare för autonoma fordon och avancerade förarstödssystem
Redovisningsekonom till KG Knutsson i Sollentuna
Är du en kompetent Redovisningsekonom som kan göra eget bokslut och årsredovisning? Vill du arbeta på ett stort, stabilt och etablerat företag i Sollentuna med hög trivsel? Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som Redovisningsekonom ingår du i en redovisningsfunktion med dess 6 medarbetare. Du arbetar med flera bolag inom Autoexperten Detaljist koncernen tillsammans med en annan redovisningsekonom och KGK Norge som du har eget ansvar för. I det löpande arbetet ingår: - avstämningar - momsredovisning - skattedeklarationer - upprätta bokslut - årsredovisning - lagerredovisning - kassaavstämningar Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som är utbildad inom ekonomi på gymnasienivå, gärna med påbyggnadsutbildning inom redovisning. Det viktigaste är dock din praktiska kunskap och där ser vi helst att du har minst 5 års praktisk erfarenhet av inom redovisning, att du har arbetat med helheten och kan göra egna bokslut. Som person för tjänsten värdesätter vi egenskaper som att du är självgående, strukturerad och stabil. Du är ansvarsfull och hanterar ett högt arbetstempo vid toppar. För att passa in i kulturen på KG Knutsson är du en jordnära person och en lagspelare. Om KG Knutsson KGK â när vägen är målet När Knut-Göran Knutsson startade sin verksamhet 1946 räckte det med ett handslag. I dag när bolaget och nätverket vuxit kan det vara lite mer komplicerat att bedriva verksamheten. Men grundinställningen, att affärer ska gynna alla parter och att det räcker med ett handslag, gäller fortfarande. KGK är nu liksom då beroende av människor. Naturligtvis måste också lösningar och produkter vara väl genomtänkta och hålla måttet. Men utan rätt person på rätt plats fungerar inte verksamheten. Vi fungerar som ett smörjmedel i fordonsbranschen. Och vi själva beskriver oss gärna som Kunniga, Pålitliga och Öppna. Dessa ledord verkar stämma, för många av våra kunder och leverantörer har följt med sedan starten och ser oss som en del av familjen. Så vilken resa i livet man än är på, vilken väg det än är, så är KGK en bra vän att ha med sig
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till KG Knutsson i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till KG Knutsson i Sollentuna
Driven ekonom med erfarenhet av anläggningsredovisning
Redovisningsekonom Till en stor koncern i Solna söker vi en driven redovisningsekonom med goda kunskaper inom anläggningsredovisning. På detta uppdrag får du som konsult möjlighet att tillsammans med andra duktiga anläggningsredovisare specialisera dig inom området. Du kommer att arbeta med stora transaktionsflöden och det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av stora datormängder. Koncernen har SAP som affärssystem och en stor hel del av arbetet sker med hjälp av Excel. För att trivas i rollen är det viktigt att du är kommunikativ och får energi av att arbete med andra och av att ingå i ett team. Med ditt driv och engagemang blir du starkt delaktig i att se till att gruppen levererar resultat med god kvalitet. Du är en person som tar tag i saker och löser problem! Uppdragsgivare: Dfind Finance Ort: Stockholm, Solna Arenastaden Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan omgående! För information: Kontakta gärna Veronica Söderström för mer information veronica.soderstrom@dfindfinance.se Kvalifikationer: Vi söker dig som har akademisk examen, några års erfarenhet av ekonomiarbete och goda kunskaper i anläggningsredovisning. Har du tidigare arbetat i en stor koncern är det meriterande. Du har även mycket goda kunskaper i Excel och i något av de större affärssystemen, det är meriterande med erfarenhet av SAP. Du talar och skriver engelska såväl som svenska obehindrat. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Företagsbeskrivning: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag som erbjuder en omväxlande karriär som konsult inom ekonomi, finans och lön. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Som konsult hos oss har du möjlighet att utveckla din kompetens och bygga ditt CV genom olika uppdrag hos våra kunder samtidigt som du får stöd och vägledning från din konsultchef. Dessutom erbjuder vi ett stort utbud av utbildningar och seminarium via några av de största revisionsbyråerna, nätbaserade utbildningar samt föreläsningar och konsultträffar. Allt för att du ska få möjlighet att kompetensutvecklas och trivas i din roll som konsult. Självklart har vi också kollektivavtal och förmåner som försäkringar, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort. Välkommen till oss för en omväxlande och trygg karriär som konsult.
Företag: Dfind Finance AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Driven ekonom med erfarenhet av anläggningsredovisning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven ekonom med erfarenhet av anläggningsredovisning
Sales Agent till Nordax Bank
Ansvarsfull kreditgivning är vår kärnkompetens. Det är vår framgångsfaktor, och en av de viktigaste beståndsdelarna i arbetet för att bli norra Europas ledande nischbank. Grunden till detta utgörs av motiverade och drivna medarbetare. Genom Ansvarsfull kreditgivning är vår kärnkompetens. Det är vår framgångsfaktor, och en av de viktigaste beståndsdelarna i arbetet för att bli norra Europas ledande nischbank. Grunden till detta utgörs av motiverade och drivna medarbetare. Genom närvarande och coachande ledare skapar vi ett kreativt arbetsklimat där eget ansvar står i centrum. Kulturen på Nordax präglas av delaktighet och beslutskraft. Hos oss har alla möjlighet att påverka helheten. Vi är en inkluderande bank som arbetar för mångfald och jämlikhet. Vår värdegrund står som kompass i allt vi gör och hur vi agerar mot såväl medarbetare som kund. Vi är ansvarstagande, enkla, sunda och kundfokuserade. Vi har tydligt hållbarhetsfokus och verkar för en positiv påverkan på vår omvärld. Vi arbetar för att integrera hållbarhetsarbetet i hela organisationen, och av den enkla anledningen vill vi också attrahera talanger som delar vår uppfattning kring vikten av hållbarhet. Ansvarsfullt företagande är centralt för oss. Vi är övertygade om att det genererar en långsiktig affärsnytta för oss samtidigt som det levererar värde till våra kunder, medarbetare och övriga intressenter.  Vill du bli en del av oss och hänga med på vår resa? Ansök och bli en viktig resurs i vår utveckling, samtidigt som du ger din egen utveckling en boost! Därför behöver vi dig till Sales! Vem är du? Du har en bakgrund inom försäkring eller låneförmedlingsbranschen och har arbetat med utringande försäljning med ett dokumenterat bra resultat. Motiveras av att arbeta mot uppsatta mål. Självgående men ser värdet i att lyckas som ett team. Ansvarsfull och relationsskapande med ett stort fokus på kundens behov. Du tar ansvar för din egen utveckling Proaktiv och kreativ med en förmåga att lyfta blicken för att se nya möjligheter och affärer. Du har gymnasial utbildning eller högre Behärskar svenska i tal och skrift â meriterande med norska Är du fortfarande intresserad? Du kommer att vara med och utveckla ett nytt utringande koncept med fokus på kundvård och merförsäljning. Du kommer att arbeta mot den svenska och norska privat â och bolånemarknaden. Du kommer att få gå Nordax säljprogram och bli certifierad försäkringsförmedlare. Du kommer att få möjlighet till att göra skillnad och få gehör för dina genomtänkta idéer.  Du kommer bli en del av och vara med och bidra till framgångssagan Nordax Bank. Du kommer att arbeta nära våra landsenheter och agera som förebild och ambassadör för kvalitativ försäljning Visst låter det spännande? Sök idag! Tjänsten är en tillsvidaranställning med start i slutet av augusti eller enligt överenskommelse. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Sabri Zoghlami Sabri@kraftsam.se Intervjuer kommer att hållas löpande
Företag: Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Agent till Nordax Bank jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Agent till Nordax Bank
Förskollärare till förskolan Harspåret
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Spånga-Tensta stadsdelsområde är beläget i den nordvästra delen av Stockholm. Inom området finns Järvafältet, ett grönområde med unika kultur- och naturvärden. Vår vision är att göra skillnad för människan i vardagen. Arbetsplatsbeskrivning Förskolan Harspåret är en kommunal förskola som ligger idylliskt i ett villaområde i Gamla Spånga. Förskolan består av fem avdelningar och dessa är fördelade på två hus. Här finns närhet till både skog, fina parkområden, pendeltåg och bussar. Arbetsbeskrivning Vi söker Dig, utbildad förskollärare till avdelningen Björken som vill arbeta tillsammans med två erfarna barnskötare och driva det pedagogiska arbetet framåt med våra 14 barn i åldrarna 1-3. Att arbeta som förskollärare innebär unika â och betydelsefulla â möjligheter att påverka och bidra till barns utveckling. Som förskollärare medverkar du till att en positiv och utvecklande miljö, med en god balans av omsorg och lärande, dagligen skapas för varje barn och för hela barngruppen. Det gör du genom att ansvara för det pedagogiska arbetet enligt förskolans verksamhetsmål. Vår välorganiserade dagsstruktur, som utgår från barnens delaktighet och inflytande, utgör grunden för vårt pedagogiska arbete. Vår pedagogiska idé bygger på ett utforskande arbetssätt där vårt främsta arbetsredskap är pedagogisk dokumentation. Med hjälp av verktyg som observation, dokumentation och reflektion synliggör vi barns lärandeprocesser och tar ut riktning för nästa steg i det pedagogiska arbetet. Vi ser också den pedagogiska dokumentationen som en självklar del i vårt systematiska kvalitetsarbete och vår verksamhetsutveckling. Som förskollärare kommer du att verka i ett sammanhang där vi erbjuder olika mötesplatser och engagerar barnen i lekfulla och lärande utmaningar. Kvalifikationer Vi söker dig som har förskollärarutbildning samt en förskollärarlegitimation alternativt inväntar din legitimation. Det är meriterande om du har erfarenhet från yrket. Datorvana samt goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift krävs. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Du har barnet och föräldrarna i centrum och ser dokumentation och reflektion som viktiga redskap och är inte främmande för att använda digitala verktyg. Du är glad, positiv och vill bidra med idéer samt vara ute mycket då det är viktiga delar i vårt arbete. Du ska även vara entusiastisk, ha arbetsglädje och vilja att arbeta med barn 1-3 år och utmana deras lek och lärande. Övrigt Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till förskolan Harspåret jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till förskolan Harspåret
Risenta söker en Maintenance Coordinator
Med 850 medarbetare i 13 länder och försäljning till 34 marknader, är divisionen Paulig Foods en internationell spelare att räkna med. Under matvarumärkena Santa Maria, Risenta och Gold&Green erbjuder Paulig Foods internationella matkoncept, smaksättning och naturligt hälsosamma livsmedelsprodukter. Omsättningen uppgår till närmare 350 miljoner EUR (2017). Paulig Foods-divisionen är en del av den finska koncernen Paulig Group. Varumärket Risenta finns inom bl a frukost, mjöler och gryner, fröer och kärnor, pasta och snacks. Risenta utgör ca 60 anställda, varav 25 personer är placerade på fabriken i Rotebro. Vi söker en Maintenance Coordinator till vår fabrik i Rotebro där vi blandar och fyller fröer, gryner och müsli till fyra produktionslinjer under 2-skifts produktion. Det dagliga arbetet spänner från operativt underhållsarbete med våra produktionslinjer, till strategiskt arbete med utvecklingen av vår fabrik. Du kommer ingå i fabriksledningen och har en direktrapporterande tekniker. Vi söker dig, som har ett genuint tekniskt intresse och vill ta nästa steg i din karriär. Arbetsuppgifter Som Maintenance Coordinator har du det övergripande ansvaret för underhåll och service av all utrustning och fastighet i vår fabrik, samt reservdelar och underhållssystem. Det innebär att den primära uppgiften är att minimera stopptiderna för att säkerställa att vi levererar ut våra produkter till kund med rätt kvalitet, i rätt tid, till rätt pris. Till din hjälp har du en tekniker, som du har personalansvar för. Du kommer att planera, organisera, leda och genomföra investeringar i fabriken tillsammans med fabriksledningen och divisionsgemensamma avdelningen för Engineering. Du har ett nära samarbete med produktutveckling för att säkerställa god tekniska lösningar för nya produkter. Du kommer vara den primära kontaktpersonen för entreprenörer, kommun och fastighetsägare. Som Maintanance Coordinator är du även brandskyddsansvarig och säkerhetsansvarig för fabriken i Rotebro. Du har ansvar för din egen budget som följs upp månadsvis. Vem är du? Vi söker dig som har någon form av teknisk utbildning på minst gymnasienivå. Du bör ha ingående kunskaper inom mekanik och grundläggande kunskaper inom ellära, PLC och IT då tjänsten är tekniskt operativ. Det är en fördel om du har erfarenhet av underhållssystem. Du bör också ha goda kunskaper inom Officepaketet. Har du dessutom ledarerfarenhet, erfarenhet från livsmedelsindustrin och har arbetat med ständiga förbättringar är det klart meriterande. Som person ser vi att du är strukturerad och kan planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är nyfiken på vad som händer inom branschen, samt är driven och engagerad i ditt arbete. Du ser underhåll som en servicefunktion, och har högsta fokus på att produktionen alltid ska rulla. Du trivs med att jobba i tvärfunktionella team och är prestigelös. Du motiveras av att lära ut och är pedagogisk i ditt tillvägagångssätt. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning, eftersom koncernspråket är engelska. Kontaktperson I den här rekryteringen samarbetar Risenta AB med Experis Engineering. För mer information kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Löfgren på 08-764 25. Vi arbetar med löpande urval så ansök gärna så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Företag: Risenta AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Risenta söker en Maintenance Coordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Risenta söker en Maintenance Coordinator
Söka jobb tips