Lidingö, Stockholm jobb - lediga jobb

Lidingö, Stockholm jobb Lidingö, Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lidingö, Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lidingö, Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kundmottagare/Servicerådgivare/Planör- Stockholm

  2. Är du vår nya initiativrika juniora systemkonsult?- Stockholm

  3. Driven Köksmästare med ambitioner sökes.- Stockholm

  4. Textillärare sökes- Upplands Väsby

  5. Service- och Montagetekniker inom tågindustrin sökes- Stockholm

  6. Teknisk IT-projektledare till Sigma sökes- Stockholm

  7. Helpdesktekniker till IT-tjänsteföretag- Stockholm

  8. Utvecklare med Umbraco, EPi eller SharePoint- Stockholm

  9. Teamleader Logistik till Nets Sweden- Stockholm

  10. Controller/Ekonomichef - Sverige- Stockholm


Mer beskrivning

Kundmottagare/Servicerådgivare/Planör
Svenska Bil i Norden är återförsäljare och reparatör för Cadillac, Chevrolet, Citroën, Corvette, Kia, Mitsubishi, Nissan, Opel och Saab. Vi sysselsätter cirka 200 personer på 3 anläggningar i Stockholm. Vår ambition är att bli bäst på bilmarknaden! Serviceförsäljare/Kundmottagare/Serviceplanerare sökes till vår anläggning i Akalla. Vi söker Dig som är socialt utåtriktad, serviceminded, ansvarstagande, glad och positiv. Som serviceförsäljare/serviceplanerare så är den centrala uppgiften att jobba med service och kundbemötande. Den vi söker måste både kunna entusiasmera och skapa god stämning och samtidigt driva produktionen optimalt. Det är viktigt att du är självgående och kan jobba i en stundtals stressfylld miljö och har ett bra kundbemötande både över disk och i telefon. I arbetet ingår också kontakter med underleverantörer och försäkringsbolag samt administrativa arbetsuppgifter. Vi söker dig med erfarenhet från liknande arbete, du bör ha en utpräglad känsla för människor och dess behov, samt ett sinne för ordning och reda. Goda datorkunskaper är nödvändigt och det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från bilbranchen samt systemkunskaper i Automaster. Du läser och skriver svenska obehindrat samt innehar B-körkort. Urval av kandidater kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! För mer information kontakta verkstadschef Safouh Marakbi på telefon 08- 505 692 90
Företag: Svenska Bil
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kundmottagare/Servicerådgivare/Planör jobb, Kundmottagare/Servicerådgivare/Planör Stockholm, Kundmottagare/Servicerådgivare/Planör Svenska Bil
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundmottagare/Servicerådgivare/Planör

Är du vår nya initiativrika juniora systemkonsult?
KIBI bildades 1997 genom ett utköp från Eastman Kodak Company. Företaget har huvudkontor i Stockholm, centralt beläget, med kontor i Oslo, Köpenhamn och Helsingfors. KIBI utvecklar egna programvarulösningar och samarbetar med ledande utvecklare av progravaror och hårdvara. KIBI är verksamma inom tre kärnområden- Patientjournalhantering, Informationshantering och Elektronisk Fakturahantering.  KIBIs produkt Approve-it, som är en lösning för elektronisk fakturahantering, är marknadsledande inom molntjänster med flest antal företagskunder i Sverige. KIBI:base produkterna för patientinformationshantering på sjukhusmarknaden används av över 100 sjukhus i Norden. Vad erbjuder vi på KIBI     Som junior systemkonsult på KIBI ges du möjlighet att arbeta på ett företag där laganda, kvalité och kunderna står i fokus. Vi erbjuder en varierande tjänst där vi samarbetar med flera av Nordens ledande kunder inom sjukvård, försäkring, ekonomi och finans. För oss är varje medarbetare viktig. Vi trivs och har roligt tillsammans. Vår organisation präglas av ett öppet och prestigelöst klimat, där nya idéer välkomnas och man inte är rädd för att be varandra om hjälp. Vem trivs här            Du har förmåga att sätta dig in i varierande problemställningar och hitta lösningar samt kommunicera ut dessa på ett professionellt sätt. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i flera parallella projekt/uppdrag och kan, utan problem, behålla överblick och se sammanhang. Du är ansvarsfull, serviceinriktad och strukturerad med god förmåga att fokusera och prioritera.  En av dina främsta drivkrafter är att avsluta saker och det är viktigt för dig att uppnå resultat med god kvalité.   • Under ledning av leveransansvarig eller leveransprojektledare, bidra med offertunderlag till säljteamet. Handlar vanligen om att delta i att utforma lösningsbeskrivningar, definiera förutsättningar, estimera tidsåtgång och upprätta tidsplaner för projekt och uppdrag som ska offereras. • Under ledning av leveransprojektledare, planera och genomföra leveransprojekt, med följande huvudmoment; utföra förstudier, installera och konfigurera lösningar i testmiljö, systemtesta, vid behov stötta kunder i deras acceptanstester, produktionssätta, utbilda, dokumentera samt överlämna till support. • Självständigt planera och genomföra enskilda mindre uppdrag. • Självständigt lösa support ärenden.                                                                                                                                                                         Kvalifikationer • Kunskap om databaser, framförallt MS SQL. • Kunskap om programmeringsspråk (C#, VB). • Generellt god IT-kompetens, på både hård- och mjukvara inklusive infrastruktur servrar/nätverk. • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift - svenska och engelska. Sök redan idag! Vi samarbetar med Adecco i denna rekrytering. Vi arbetar löpande med processen, varför vi ber dig söka omgående, sista ansökningsdag är dock 20 Juli. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta då gärna Lena Wassén, rekryteringskonsult på Adecco, lena.wassen@adecco.se
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Är du vår nya initiativrika juniora systemkonsult? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du vår nya initiativrika juniora systemkonsult?

Driven Köksmästare med ambitioner sökes.
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten Om tjänsten För våra kunders räkning söker vi erfaren köksmästare som brinner för yrket och uppskattar nya utmaningar. Du som söker har erfarenhet av matberedning, köksekonomi och värdskap. Vi erbjuder dig en heltidstjänst med ansvar för restaurangens kök. Arbetet består i huvudsak av lunch och ala carté. Dina arbetstider är mestadels dagtid dock kväll och helger förekommer. Du har även möjlighet att styra ditt eget schema. I dina arbetsuppgifter ingår: • Matberedning och inköp. • Menyplanering och utveckling av frukost-, lunch- och kvällsbufféerna. • Livsmedelshantering och egenkontroll. • Personalansvar i form av ex. schemaläggning, bemanning, rekrytering och utbildning. • Hålla dig underrättad om nyheter och information inom kedjan och ditt ansvarsområde samt sprida information till övriga medarbetare. • Tillhandahålla högsta möjliga matkvalitet. Kompetens Vem trivs hos oss?? Du som har gått hotell & restaurangutbildning och som har erfarenhet från kockyrket, gärna från storkök och/eller catering. Du är en stresstålig organisatör med stor samarbetsförmåga, du har också en god känsla för ekonomi och förmåga att hushålla med begränsade resurser. Vi söker dig som har goda svenskakunskaper i tal och skrift. Väl mött med din ansökan
Företag: RestaurangAssistans
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Driven Köksmästare med ambitioner sökes. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven Köksmästare med ambitioner sökes.

Textillärare sökes
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Väsby Välfärd driver och utvecklar förskola, skola, fritid, kultur, omsorg och vård. Vi erbjuder i våra verksamheter varje enskild medborgare bästa tänkbara stöd och utvecklingsmöjlighet. Med kunskap, omtanke och glädje möter vi våra medborgare. Vår samlade kompetens, kvalitetsmedvetenhet och iver att ständigt utvecklas gör att vi i varje möte, situation och handling erbjuder det bästa. Vi är en levande organisation som ständigt utvecklas utifrån medborgarens behov och intressen. Till Bollstanäs skola som är en F-5 skola och Smedby skola som är en F-8 skola söker vi en textillärare. Arbetsuppgifter Arbete som textilslöjdlärare. Kvalifikationer Lärarutbildning med behörighet inom textilslöjd. Arbetstid/varaktighet Tillsvidreanställning, heltid med fördelning 50% Bollstanäs skola, 50% Smedby skola. Tillträde från höstterminen 2013 Fackliga företrädare Nås via kommunens växel, tfn 08-590 970 00 Kontaktperson Håkan Lönnqvist, 08-59097327 Gabriella Brundin, 08-59097449 Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 130731 (förlängt ansökningsdatum) OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag. Välkommen till oss på Väsby Välfärd!
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Textillärare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Textillärare sökes

Service- och Montagetekniker inom tågindustrin sökes
Adecco IT & Engineering söker nu en Service- och Montagetekniker till tågindustrin. Vår kund AsBI SEMOTEK AB expanderar och söker nu en person som kan börja omgående.   Hur ser din arbetsdag ut? Som Service- och Montagetekniker hanterar du lyftanordningar som används inom tågindustrin. Du agerar teknisk support såväl som monterar och ger service på lyftanordningarna. Du kommer dagligen stödja både anläggningspersonal och verkstadschefer.  Resor förekommer i tjänsten, i Sverige och Norge.   Vem trivs här? Du som tycker om att bidra med din kompetens och goda servicekänslor kommer att trivas bra här. Du har erfarenhet av service och montage arbete sedan tidigare och är utbildad elektriker inom industrin. Du är flytande i tal och skrift på svenska och engelska. Kunskaper inom tyska är meriterande.   För att vara aktuell för tjänsten är det viktigt att du har kunskaper och erfarenhet inom något/några av nedanstående kompetenser: -          Erfarenhet av PLC system, Siemens S7 (S5 en merit) -          Motorkopplingar -          Svag & stark ström -          Förståelse för tekniska ritningar (elektrisk/mekanisk) -          Mekanisk kunnig -          Svetsning (fördel) -          Kundorienterade arbetsmetoder Som person är du teknikintresserad och ansvarstagande. Vi söker efter dig som kan bidra med engagemang, är självgående och som brinner för att lära dig nya saker. Vi hoppas också att du är en lagspelare med sinne för struktur och kvalitet.   Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.   Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringskonsult Lena Wassén på Tel: 08-587 512 09 eller Mail: lena.wassen@adecco.se   Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på Tel: 08-598 980 10.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Service- och Montagetekniker inom tågindustrin sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Service- och Montagetekniker inom tågindustrin sökes

Teknisk IT-projektledare till Sigma sökes
IT-projektledare till Sigma Sigma är en långsiktig affärspartner inom informationsteknologi och består av 1 500 engagerade och kunniga medarbetare i nio länder. Sigma är noterat på Nasdaq OMX Stockholm Small Caplista och bedriver verksamheten inom de två affärsområdena Informationslogistik och IT & Management. IT-projektledare Vi söker nu dig som vill arbeta som projektledare inom våra outsourcing-leveranser relaterade till drift, support och kommunikation. Du kommer till största delen att arbeta med projektledning men även arbetsuppgifter rörande pre-sale, Service Management och lösningsarkitektur förekommer. Du leder Transition-projekt genom hela dess livscykel från design till en kvalitetssäkrad leverans i daglig drift. Du planerar och genomför projekt med hög kvalitet och effektivt utnyttjande av tillgängliga resurser. Som projektledare är du en aktiv ledare som samverkar med kunden såväl som dina projektmedlemmar för att nå en gemensam målbild. Vilka är vi? Sigma är en ledande leverantör av tjänster inom IT, Management och Informationslogistik. Med nordiska kunder som bas levererar vi på en internationell marknad och fokuserar på funktionella åtaganden. Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i nio länder. Sigma är ett starkt och dynamiskt IT-företag med moderna värderingar. Du har nu möjligheten att tillsammans med oss genomföra en spännande resa. Sigma IT Services (SITS) levererar tjänster inom Hosting, Service Desk och Office lösningar, vi har arbetat med detta i ca 15år. Uppdragsgivare: Sigma i samarbete med Dfind IT Ort: Stockholm Kravprofil Vi söker dig som är en projektledare med en bred teknisk IT bakgrund samt några års erfarenhet från outsourcing. Givetvis ges du möjlighet att utöka och bredda din kompetens. Vår idealsökande har några års erfarenhet från IT hosting/kapacitet är självgående, erfaren och affärsmässig samt har god förståelse för processer och styrning. Om du har någon projektledarcertifiering samt ITIL-kunskaper är detta meriterande. Som person är du öppen för att lära nytt samtidigt som du är trygg i dig själv och dina förmågor. Kundfokus är viktigt då du många gånger kommer vara företagets ansikte utåt. En god social förmåga är en självklarhet då rollen som projektledare kräver samarbete mellan många olika intressen. Du ställer också upp på Sigmas kärnvärden; Engagemang, Mod och Kompetens. I gengäld erbjuder vi dig ett flexibelt, självständigt och omväxlande arbete där du har stor frihet att forma din egen vardag och utveckla din kompetens i en inspirerande miljö. Du kommer att ingå i Teamet Customer Engagement där Sälj, Projektledning och Service Management är huvudfokus. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in Din ansökan med CV och personligt brev. Intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Vid intresse kontakta Josefina Dahlgren, josefina.dahlgren@dfind.se Organisations-/företagsbeskrivning Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Keep Improving.
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk IT-projektledare till Sigma sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk IT-projektledare till Sigma sökes

Helpdesktekniker till IT-tjänsteföretag
Wise IT AB Arbetsbeskrivning I rollen som helpdesktekniker / first line support kommer du att sitta i kundens servicedesk och ha första kontakt med kunden och förväntas lösa 80 % av de inkommande ärendena. Du kommer ta emot probleminformation, utvärdera och komplettera informationen i dialog med kunder samt skapa och kommunicera din tekniska lösning både till kunder och till tekniker. Företaget supporterar större företag och du som helpdesktekniker kommer att ingå i ett mindre team som har ansvar för ett företag eller en kund. Vi erbjuder dig På detta uppdrag kommer du att få sitta i fina lokaler nära vattnet i centrala Stockholm. Dina medarbetare kommer att vara ett härligt gäng av andra grymma helpdesktekniker som är sociala och engagerade i sitt arbete. Företaget du kommer att sitta på är globalt verksamt och väletablerat på marknaden. De är Nordens största IT-tjänsteföretag och erbjuder helhetslösningar för både privat och offentlig sektor. Många av våra konsulter jobbar redan hos denna kund och beskriver det som en trivssam och utvecklande arbetsplats. För rätt person finns det goda möjligheter till fast anställning. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som: - Är en stjärna på support och trivs med kontakten med människor - Har tidigare erfarenhet från IT-yrket och jobbat i en telefonsupport - Har erfarenhet från ett eller flera ärendehanteringssystem - Vana av arbete i Active Directory Meriterande är även om du jobbat med felsökning, problemhantering samt har erfarenhet av att jobba med ITIL-processer. För denna tjänst är det av stor vikt att du som person är stresstålig och strukturerad. Det är viktigt att du är social och trivs med att ha nära kundkontakter då detta är en central del av arbetet. Du är även tålmodig och har en pedagogisk ådra för att kunna hjälpa kunderna på bästa möjliga sätt. Vill du bli en av oss? Sök då tjänsten genom att klicka på knappen och följ anvisningarna. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna vår konsultchef Anne Eklöf på telefon 08- 555 350 62 Välkommen med din ansökan! Sökord: helpdesk helpdesktekniker first line support 1st line support servicedesk
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Helpdesktekniker till IT-tjänsteföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Helpdesktekniker till IT-tjänsteföretag

Utvecklare med Umbraco, EPi eller SharePoint
Revide är ett framgångsrikt företag som startade 2005, tillsammans med Sajtkonsulterna är vi sedan årsskiftet Revide Group och vi är ett 30-tal anställda. I Norrköping finns vi centralt i nyrenoverad lokal på Hospitalsgatan och i Stockholm i en kulturminnesfastighet på Hornsgatan. Mer info om Revide och Sajtkonsulterna hittar du på www.revide.se resp. www.sajtkonsulterna.se Vi är inne i en expansiv fas där våra verktyg (eClub, eCompetence och eBemanning ) är attraktivare än någonsin och vi är efterfrågade i externa uppdrag för vårt teknikkunnande men även för att lösa våra kunders behov av webbplatser och portallösningar med stöd av Sharepoint, Umbraco och EPI. Vi erbjuder trevlig miljö i form av kompetenta kollegor i ett utvecklingsteam och du är välkommen både till Norrköping och Stockholm. Läs mer på Revide.se, eBemanning.se eller eClub.se. Våra kunder uppskattar det vi levererar, både våra egenutvecklade produkter och våra experttjänster. Nu har vi plats för en kollega till i vår expertgrupp. Teamet hanterar utveckling-och förvaltning av produkter genom inhouseuppdrag och även konsultinsatser ute hos kund. Nedan ser du vad som är intressant för oss, vad av detta kan du bidra med? akademisk utbildning med IT-riktning certifiering inom .NET eller har stor ambition att bli certifierad stort intresse för programmering och problemlösning erfarenhet av Umbraco erfarenhet av SharePoint erfarenhet av EPi erfarenhet av Microsoft SQL Server Som person tycker du om att lära dig nya saker, är självgående och förstår systemutveckling med ett agilt arbetssätt. Du skall stimuleras av att vara nära våra kunder och vid vissa tillfällen genomföra expertuppdrag på plats hos kunden. Vill du veta mer om att arbeta hos oss, skicka mail till pia.rullander@revide.se.
Företag: Revide AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklare med Umbraco, EPi eller SharePoint jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklare med Umbraco, EPi eller SharePoint

Teamleader Logistik till Nets Sweden
Komet söker för Nets Swedens räkning en strukturerad teamleader på logistikenheten för en utvecklande tjänst på svenska huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Nets är en ledande leverantör av betalnings- och informationslösningar och har över 2 100 engagerade medarbetare i hela Norden. Tjänsten innebär att du kommer att leda ett team på 6-8 personer, samt svara för hela den svenska organisationens supply chain. Vidare kommer du utveckla och handleda personalen i din grupp. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att: * Säkerställa leverans enligt Nets Supply Chain SLA (Service Level Agreement) * Medverka till att kontinuerligt förbättra interna processer * Säkra strukturerad insamling av uppgifter kring reparationer av betalterminaler samt driva felsökningar, reparationer och kvalitetssäkring inom enheten * Upprätthålla korrekt lagerinventering * Svara för upphandlingar och beställningar av varuleveranser * Bidra till en arbetsmiljö som attraherar rätt personer och säkerställer låg personalomsättning I dina ansvarsområden ingår också att: * Upprätta Standard Operating Procedures inom din enhet * Planera och utbilda resurser och personal * Säkra rätt bemanning på enheten * Genomföra utvecklingssamtal * Agera kontaktperson för Posten/leverantörsfirmor * Delta i koncernövergripande Supply Chain Management Är du den vi söker? Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att leda ett team samt bakgrund från liknande arbetsuppgifter. Du har mycket goda sociala färdigheter och utmärkt lag- och samarbetsförmåga. Vi ser att du har en bred IT-kompetens samt goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vidare är det meriterande om du har en formell utbildning inom logistik. Som person är du kundorienterad med fallenhet för att bygga goda och förtroendefulla relationer. Då du kommer att hantera både interna medarbetare och externa kunder/ leverantörer är goda sociala och kommunikativa färdigheter av största vikt. Du tycker om att lösa problem och är inte rädd för att påverka och fatta beslut. Du är strukturerad med förmåga att effektivt kommunicera och interagera med medarbetare på alla nivåer, i olika kulturer och över organisatoriska enheter. Vidare är du fokuserad med positiv energi och servicekänsla. Du erbjuds en varierad roll och möjlighet att arbeta och utvecklas i en internationell organisation med öppen arbetsmiljö som präglas av nära relationer och kompetens. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Nets Sweden med Komet. Frågor om tjänst och process besvaras av rekryteringskonsult Anna Stålfors på anna.stalfors@komet.se. Vi har tyvärr inte möjlighet att behandla ansökningar inkomna via e-post. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att registrera din ansökan snarast möjligt! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Information om tjänsten: Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Teamleader Logistik till Nets Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamleader Logistik till Nets Sweden

Controller/Ekonomichef - Sverige
Vår klient: Sika-koncernen (www.sika.com ) är en världsomspännande koncern inom specialkemikalier för byggindustrin och lim för tillverkande industrin. Sika har dotterbolag i 70 länder med en konsoliderad omsättning på ca 34 miljarder SEK. Sika Sverige AB grundades 1950 som den första etableringen i Norden, omsätter ca 380 miljoner SEK och har idag 68 anställda. Vi söker nu för vår klients räkning en Controller/Ekonomichef, med placering på det Svenska huvudkontoret i Spånga, Stockholm. Tjänsten rapporterar direkt till VD. Din utmaning: Ansvara för och driva ekonomifunktionen och kundservice med personalansvar om  11 personer. Operativt arbeta och ansvara för budget och flerårs-planer, samt se till att den interna och externa rapportering håller högsta klass. Prestigelöst stötta funktionen med moms-, löne- samt systemfrågor. Aktivt ägarskap i ekonomifunktionens arbete och där analysera, bearbeta samt verkställa förbättringsmöjligheter. Deltaga som en engagerad medlem i ledningsgruppen. Din bakgrund: Civilekonom eller motsvarande med minst åtta års relevant arbetslivserfarenhet, gärna med erfarenhet som business controller alternativt redovisningschef. Förmåga att se till helheten och driva processer och rutiner på så väl ett operativt som strategiskt sätt. Naturlig känsla för att hantera olika typer av motparter såväl nationellt som internationellt, samt förmåga att inspirera och leda människor i arbete. Behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Engagerad och prestigelös ledare med stark vilja att utvecklas i en framgångsrik organisation. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av Sikas framgång i Sverige? Vänligen sänd då Er ansökan på engelska till ansvarig konsult på Human Capital, Robert Kerje med referens RK/921   Apply Now Eventuella frågor om tjänster besvaras på telefon 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Controller/Ekonomichef - Sverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller/Ekonomichef - Sverige


Sök lediga jobb Lidingö, Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se