Luna söker personal till Aspergerboende_LSS jobb - lediga jobb

Luna söker personal till Aspergerboende_LSS jobb Luna söker personal till Aspergerboende_LSS jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Luna söker personal till Aspergerboende_LSS. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Luna söker personal till Aspergerboende_LSS. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Bygghemma söker semestervikarie och helgextra- Mölndal

  2. Upphandlare- Alingsås

  3. Tre´s (3) kundtjänst 18 juni- Göteborg

  4. Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag- Göteborg

  5. Servicemålare- Borås

  6. Sjuksköterska Dialysmottagning- Skövde

  7. Psykolog till Capio Vårdcentral Strömstad- Strömstad

  8. Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni- Göteborg

  9. Var med och gör skillnad som röntgensjuksköterska på Mammografi Sahlgrenska- Göteborg

  10. Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni- Härryda


Mer beskrivning

Bygghemma söker semestervikarie och helgextra
Bygghemma Group är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden. Bolagets kultur kännetecknas av resultatfokus och stark entreprenörsanda och vi växer såväl organiskt som genom en aktiv förvärvsstrategi. Dina framtida arbetsuppgifter Bygghemma.se är inne i en spännande och expansiv period och vi söker nu säljare på semestervikariat och även helgextra till vår visningsbutik i Mölndal, nära Sisjön. Att arbeta i visningsbutik skiljer sig en del från vanliga butiksarbeten då du i den här rollen arbetar i en närma dialog med kunderna för att rådgiva och inspirera kring Bygghemmas produkter.   - Försäljning i butik samt inkommande telefonsamtal och mail. - Kunduppföljning               - Offerthantering. - Enklare fakturafrågor och administration - Ordereditering - Allmän skötsel av butiksytor - Exponering och prismärkning av varor i butik samt i övrigt förekommande säljrelaterade uppgifter - Placering i Mölndal/Sisjön med arbetstider helg och vardagar kvällstid.   Dina kvalifikationer Vi söker dig som har hög servicenivå, är driftig och älskar utmaningar, med stort intresse för våra produkter. Du är utåtriktad, lättlärd och har förmågan att skapa en god kontakt med kunder och medarbetare. Krav på sökanden: - Engagerad och driven - Mycket god datorvana - Noggrann och serviceinriktad - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Erfarenhet med försäljning av bygg- och inredningsmaterialförsäljning är extra meriterande   Ansökan Välkommen med din ansökan genom att ladda upp CV + ansökningsbrev på jobb.bygghemmagroup.se   Vi tillämpar löpande urval så därför är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast den 10 juni. Om Bygghemma Group Bygghemma Group är den ledande onlinebaserade leverantören av hemförbättringsprodukter i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett brett produktsortiment till attraktiva priser med bekväm hemleverans. Vi bedriver verksamhet inom två segment, DIY och heminredning, där DIY innefattar försäljning av produkter från välkända varumärken för hem och trädgård och heminredning innefattar försäljning av möbler och dekorationsprodukter, huvudsakligen under egna varumärken. Inom Bygghemma Group ingår många olika online-butiker inklusive Bygghemma, Trademax, Chilli och Furniturebox. Bygghemma Group omsatte ca 4,4 miljarder kronor 2017, har huvudkontor i Malmö och är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap. www.bygghemmagroup.se
Företag: Bygghemma Group
Ort: Mölndal
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bygghemma söker semestervikarie och helgextra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bygghemma söker semestervikarie och helgextra

Upphandlare
Välkommen till kommunen som är tillräckligt stor för att driva utveckling och tillräckligt liten för att du ska kunna påverka mer än den egna arbetsplatsen. Tillsammans skapar vi Alingsås! Och du, Göteborg ligger bara 30 minuter bort med tåg. Alingsås kommun som arbetsgivare erbjuder dig ett meningsfullt arbete med schyssta arbetsvillkor och ledare som ger dig förtroende att utvecklas. Vi är övertygade om att engagerade medarbetare skapar bättre trivsel på arbetsplatsen och ett bättre resultat. Upphandlingsenheten ingår i Enheten för juridik, kansli och upphandling, som ligger organiserad under Kommunledningskontoret. Enheten ansvarar för kommunövergripande upphandlingar och avtalsuppföljning samt utgör ett stöd till kommunen i upphandlingsrelaterade frågor, operativa såväl som strategiska. Alingsås kommun har antagit ett tillväxtprogram med mål om en hållbar utveckling. Ett viktigt verktyg för att nå detta mål är att arbeta strategiskt med upphandling och inköp. Vill du vara med och utveckla Alingsås kommun har du nu möjlighet att söka tjänsten som upphandlare då vi nu behöver förstärka med en upphandlare. Upphandlingsenheten består av ett ungt och kreativt arbetslag. Här får du möjlighet att utvecklas men även att dela med dig av egna kunskaper och erfarenheter. Vi erbjuder dig ett spännande och kreativt arbete i nära samarbete med verksamheterna. ARBETSUPPGIFTER Ditt uppdrag kommer innefatta att genomföra upphandlingar främst enligt LOU. Du kommer att driva dina egna processer – från behovsinventering till upprättande av avtal. Du kommer att vara en del av den rådgivande funktion som upphandlingsenheten har inom kommunkoncernen samt vara delaktig i kommunens interna och externa utbildningar inom upphandling. Alingsås kommun arbetar aktivt för att stärka dialogen med näringslivet, och du kommer i din roll att medverka i den dialogen. KVALIFIKATIONER Tjänsten passar dig som har erfarenhet av offentlig upphandling. Vi strävar efter nytänkande och söker dig som har såväl kunskap som mod att prova nytt. Du har eftergymnasial utbildning inom offentlig upphandling, bygg, teknik, ekonomi eller juridik. Tidigare erfarenhet inom offentlig upphandling kan kompensera eventuell brist på efterfrågad eftergymnasial utbildning. Som person är du driven och resultatinriktad, självständig och har god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift. Du har god analytisk förmåga och är noggrann i dina bedömningar. Du behöver ha social kompetens och lätt för att skapa såväl relationer som förtroende. Tjänsten kräver också att du har stark integritet. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Offentliga jobb.
Företag: Alingsås kommun, Kansli, juridik och upphandling
Ort: Alingsås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Upphandlare jobb, Upphandlare Alingsås, Upphandlare Alingsås kommun, Kansli, juridik och upphandling
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upphandlare

Tre´s (3) kundtjänst 18 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag i centrala Göteborg. Tjänsten startar 18 juni och eds med en utbildning för en trygg start. Vill du jobba med att ge bästa servicen till 3´s privatkunder? Är du en fena på mobiltelefoni? I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Du ska vara analytisk och se till att de har det bästa abonnemanget och tillbehören. En nöjd kund! Tjänsten är på 80%-100%. Du får ett månadsschema med varierande arbetstider mån-fre kl 08-20 samt lör-sön kl 10-19 Det kan vara svårigheter att vara borta en längre period under sommaren. Din profil För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget. Vill du arbeta med förstklassig service och merförsäljning? Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare eller telefonförsäljare är detta meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Du har 3 årig gymnasiekompetens och hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Du kommer bli anställd av oss på BemanningsKontoret och var uthyrd som konsult till vår kund med goda möjligheter till anställning hos kunden. BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition! BemanningsKontoret erbjuder dig - kollektivavtal med Unionen - fast grundlön, Ob-tillägg - trevlig arbetsplats och härliga kollegor där det också förekommer tävlingar Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se Vi tar ej emot ansökningar via länken och sparar ej ditt CV för att anpassa till GDPR Varmt välkommen med din ansökan! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tre´s (3) kundtjänst 18 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre´s (3) kundtjänst 18 juni

Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag
Vi söker Vårdlänken Bemanning & Rekrytering är sedan februari 2018 upphandlat med samtliga stadsdelsförvaltningar i Göteborg Stad och åtta stycken kranskommuner gällande socionombemanning. Ramavtalet sträcker sig fram till februari 2022. Vi söker därför dig som har intresse av att arbeta som socionomkonsult för uppdrag i Göteborg och i andra kommuner i Västra Götalands län. Krav är att du har en socionomexamen och har flera års erfarenhet av myndighetsutövning. Du ska ha spetskompetens inom ett eller flera av nedanstående områden: * Barn och ungdom * Ensamkommande barn och unga * Försörjningsstöd * Missbruk * Socialpsykiatri * Funktionsnedsättning/LSS * Äldre * Familjerätt Det är viktigt att du är självgående och har förmåga att anpassa dig till nya arbetsmiljöer. Som person vill vi att du har en positiv inställning och en god förmåga att samarbeta både internt och externt med olika aktörer. I arbetet som socionomkonsult förväntar sig våra kunder att du har ett gott handlag med de svenska språket, såväl i tal som i skrift. Erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänsten är ett krav. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för socialsekreterare/biståndshandläggare så som handläggning och myndighetsutövning inom socialtjänstområdet. Utöver arbetet med klienter kan det ingå att ha kontakt med exempelvis anhöriga, vårdinstanser, olika utförare m.m. Du kommer även ha kontakt med andra myndigheter och samverkanspartners som är aktuella inom uppdraget. Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag. Vi erbjuder även: • Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll • Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef • Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål • Inbjudningar till seminarier och konsultträffar • Friskvårdsbidrag Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast. Om oss Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 20 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken
Företag: AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna socialsekreterare/biståndshandläggare - konsultuppdrag

Servicemålare
För omgående tillsättning söker vi en målare för servicearbeten till vår kund i Borås Om oss OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 42 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se Dina arbetsuppgifter Sedvanligt måleri, men inte i den stora utsträckningen som på stora byggen eller hela entreprenader. Det handlar om servicemålning; mindre arbeten, någon enstaka tapet, men framför allt målning. Stor variation av måleriarbeten ingår i tjänsten och mycket möten med människor. Din profil Du är utbildad målare, men kanske precis i början av din karriär. Du är noggrann och produktiv och har en god servicekänsla. I ditt arbete kommer du att träffa på alla slags människor, i deras hem, varför vi ställer krav på personlig lämplighet. Om vårt företag Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kommer att bli anställd av OnePartnerGroup i Borås och uthyrd till kund, över sommaren och eventuellt längre fram i höst. För rätt person finns alltid stora möjligheter till överanställning av kund!
Företag: OnepartnerGroup Borås AB
Ort: Borås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicemålare jobb, Servicemålare Borås, Servicemålare OnepartnerGroup Borås AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicemålare

Sjuksköterska Dialysmottagning
Skaraborgs Sjukhus (SkaS) bedriver verksamhet på fyra orter i Skaraborg; Falköping, Lidköping, Mariestad och Skövde. Vi ger specialistsjukvård inom ett trettiotal specialiteter och har över 4000 medarbetare som tillsammans med patienter och samarbetspartners arbetar för att ge invånare i närområdet en god vård och hälsa. Vi arbetar långsiktigt och systematiskt för att ge patienterna en säker vård och våra medarbetare en utvecklande och trivsam arbetsplats. Västra Götalandsregionens vision är Det goda livet. Beskrivning -Lockas du av ett förbättringsorienterat arbete i en teknisk miljö? -Lockas du av att arbeta i ett nära samarbete i tvärprofessionella team med patienten? Njurmedicin i Skaraborg innefattar öppenvårdsmottagning, vårdavdelning samt dialys i Skövde. Dialysmottagningen är belägen på 5:e våning, gula gatan och ansvarar för Skaraborgs dialysvård. Dialysverksamheten omfattar hemodialys och peritonialdialys. Det är en högspecialiserad öppenvårdsverksamhet som bedriver vård med stor spännvidd. Vi behandlar både kroniskt och akut sjuka. Kopplat till mottagningen bedrivs även avancerad hemsjukvård i form av självdialyser. Denna del av verksamheten satsar vi nu extra på! Därför blir nu själv- och hemdialys en egen enhet som succesivt kommer att bli större och större. Vi söker därför tre sjuksköterskor som vill utveckla  och expandera hem- och självbehandling inom dialysvården. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Målet med behandlingen är att skapa delaktiga patienter som möjliggör för patienten att trots kronisk sjukdom leva ett aktivt liv med god livskvalitet. Vi arbetar inom en högspecialiserad öppenvårdsverksamhet där vi använder oss av teknisk utrustning i vårt dagliga arbete. På enheten arbetar vi med ständiga förbättringar där fokus ligger på att göra vården i Skaraborg ännu bättre, där patienten är en medaktör i sin egen vård. Detta blir särskilt tydligt inom hem- och självdialys, där patienten själv utför behandlingen efter utbildning och bedömning av dig som sjuksköterska. För att möjliggöra detta ingår hembesök och konsultverksamhet hos patienterna i ditt arbete. Som ny sjuksköterska hos oss får du en gedigen introduktion om minst 2 månader, för att du ska känna dig säker i din roll som sjuksköterska när du börjar arbeta mer självgående. Under ditt första år har du dessutom tillgång till en mentor. Under uppbyggnadsfasen av hem- och självdialysverksamheten kommer arbete på andra delar av den njurmedicinska kliniken att bli aktuellt. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Om du har tidigare erfarenhet av såväl själv- och hemdialys som incenterdialys är detta meriterande. Då du kommer att arbeta i ett nära samarbete med patienten tycker vi det är viktigt att du är bra på relationsbyggande för att få patienten att känna sig trygg och delaktig i behandlingen. Du arbetar med ständiga förbättringar för att leverera en god vård med kvalitet, och du är en person som bidrar med utveckling och kunskap i ditt arbete. Du ska tycka om att arbeta med teknisk utrustning då detta tillhör en del av det dagliga arbetet. Vidare värdesätter vi din pedagogiska förmåga och din problemlösningsförmåga starkt vid tillsättningen av dessa tjänster.  Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Vi intervjuar och tillsätter tjänsterna löpande. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Skaraborgs Sjukhus, M3, Njurmedicin, hemdialys
Ort: Skövde
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska Dialysmottagning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska Dialysmottagning

Psykolog till Capio Vårdcentral Strömstad
Capio Närsjukvård erbjuder primärvård inom allmänmedicin och specialistsjukvård på uppdrag av tolv landsting och regioner, på mottagningar på drygt 90 platser från Simrishamn i söder till Umeå i norr. Utöver ett brett utbud av tjänster inom primärvård erbjuder vårdcentralerna närliggande tjänster som exempelvis barnsjukvård och mödravård, arbetsterapi och sjukgymnastik. Dessutom erbjuds specialistsjukvård inom bland annat urologi, kardiologi, allmänkirurgi och ortopedi vid ett flertal av Capio Närsjukvårds enheter. Capio Vårdcentral Strömstad är en del av Capio Närsjukvård. Hos oss finns vårdcentral, BVC och rehabiliteringsmottagning. Vi bedriver vård som kännetecknas av hög kvalitet med bra service och gott bemötande till mer än 4000 listade patienter. För oss är det självklart att arbeta tillsammans mot gemensamma mål och att alltid sätta patienten i centrum. För att lyckas är det viktigt att vårt team verkar i en god arbetsmiljö, som vi tillsammans skapar, där nytänkande får ta plats. Var med oss du också - du välkomnas in till ett härligt arbetsteam. Arbetsbeskrivning Vi söker nu dig som är psykolog för arbete hos oss. Tjänsten innebär bland annat psykologisk rådgivning, diagnostik och behandling. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Efterfrågad erfarenhet, utbildning och kunskap Du som söker är legitimerad psykolog och trygg i både person och profession samt har god förståelse för primärvårdens syfte och arbetssätt. Tidigare erfarenhet från arbete i primärvård är meriterande. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet där bland annat personlig mognad, integritet och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper. Möjlighet finns för dig att vara bosatt på annan ort och ha dina besök online via länk där du kommer till oss några enstaka dagar i månaden för att träffa patienten för första besöket.  Övrig information Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag med en paneuropeisk närvaro. Capio erbjuder ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri genom sina sjukhus, specialistkliniker och primärvårdsenheter. Capio har en omsättning på cirka 14 miljarder SEK och vårdenheter i fem länder: Sverige, Norge, Danmark, Frankrike och Tyskland. Capio har över 12 000 medarbetare och mer än 4 miljoner patientbesök per år. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Företag: Capio Närsjukvård
Ort: Strömstad
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Psykolog till Capio Vårdcentral Strömstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Psykolog till Capio Vårdcentral Strömstad

Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg, söker vi dig som vill arbeta med service. Tjänsten är på heltid med start 11 juni Söker du ett utmanande arbete där kunden står i fokus och du får ta stort ansvar i ditt dagliga arbete? Du inleder med en utbildning, som är betald, för att få kompetens till arbetsuppgifterna. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundtjänst, men vi ser gärna att du arbetat med service tidigare. Du arbetar i ett team och tar emot samtal från kunderna och kommer via telefon och dator lotsar dem genom sitt ärende. Din ambition är att kunden ska vara nöjd och du strävar efter att hitta bra lösningar och du har en god personlig kontakt. Vi söker personal både till den svenska och norska avdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter - Hantera kundärenden via inkommande samtal - Fakturahantering och service - Teknisk support - Hjälpa kunderna att hitta kanaler och kanalpaket som passar deras intressen och behov I övrigt erbjuds du det lilla extra- en härlig arbetsplats med fantastisk gemenskap, frukostbuffé varje vecka och andra aktiviteter som ex bordtennis. Din profil Krav: - Svenska i tal och skrift - Gymnasiekompetens - Engelska i tal och skrift Som person är du positiv, driven och engagerad i ditt arbete. Är du dessutom duktig på TV-paket, TV-boxar och är tekniskt lagd är detta perfekta tjänsten för dig. Vi tar utdrag ur belastningsregistret i denna rekrytering. Om företaget Kundsupporten har öppettider mellan 08.00-23.00. Varierande månadsschema 80-100%. Du blir anställd på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund- med stor chans till anställning hos vår kund. Fast lön enligt kollektivavtal. Utbildningen innefattar det du behöver veta kring Canal Digital och deras produktportfölj samt kundhanteringssystem. Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken. Vi sparar ej ditt CV för att anpassa det till GDPR. Urval sker löpande! - SÖK REDAN IDAG! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Välkommen till oss!
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni

Var med och gör skillnad som röntgensjuksköterska på Mammografi Sahlgrenska
Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har – Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter. Vad innebär teamarbete för dig? För oss är det att ge patienterna bästa möjliga vård och samtidigt känna arbetsglädje! Om det också är viktigt för dig, så hoppas vi att du vill bli en del av vårt team på Mammografi! Som röntgensjuksköterska kommer du till en arbetsplats där du får en individuellt anpassad introduktion och får utvecklas i din egen takt. Vi lär oss mycket av varandra då vi har med oss olika erfarenheter och bakgrund. Det ser vi som en styrka. Som röntgensjuksköterska på Mammografi jobbar du i team med läkare, undersköterska, sekreterare och kanslist. Tillsammans jobbar ni utifrån den kunskap ni har men också utifrån varje patients unika förutsättningar och behov. Välkommen till en av Sveriges största mammografienheter! På Sahlgrenska Universitetssjukhuset utför vi alla radiologiska och diagnostiska metoder inom bröstsjukdomar, allt från screeningbildtagningar till kliniska bildtagningar av kontroller med kompletterande projektioner. Om du vill ha ett arbete där du lär dig mycket så har du kommit rätt! För att skapa den högspecialiserade vården krävs ett bra samarbete. Tillsammans med patologer, cytologer, onkologer och kirurger bildar vi ett multidiciplinärt team/bröstcenter där patientens diagnos och behandling tas omhand. Som röntgensjuksköterska på Mammografi har du i det direkta mötet med patienten en viktig roll för att patienten ska känna sig trygg. I ditt arbete använder du dig av avancerad teknik. Du kommer att arbeta med förstoringar, indikeringar, biopsier, duktografier, preparat röntgen, tömningar av cystor eller vätskefyllda åkommor av olika sjukdomsbilder, stereotaktiska bildtagningar och punktioner. För att skapa en god och säker vård ingår ansvar för ett bra strålskydd för både dig själv och patienten. Du kommer att arbeta dagtid måndag till fredag. Blev du nyfiken och vill börja hos oss? Då behöver du vara legitimerad röntgensjuksköterska eller på väg att ta examen 2018.  Arbetet som röntgensjuksköterska är varierande. Vi tror att du är trygg och stabil i dig själv och kan både anpassa dig efter situationen och prioritera. Det kräver att du är flexibel och ibland kreativ för att hitta lösningar. Du kommunicerar dagligen med många patienter och är tydlig så patienten förstår. Då du arbetar i team och har mycket kontakter med olika samarbetspartners på sjukhuset så behöver du ha en god förmåga att samarbeta. Det viktigaste är att du som börjar hos oss har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och leverera en god kvalitet. Vill du möta en spännande framtid hos oss på Mammografi? Då ser vi fram emot din ansökan och har du frågor så är du välkommen att höra av dig! Vi kommer att göra urval och kalla till intervju löpande under annonseringstiden. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Radiologi, Mammografi Sahlgrenska
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Var med och gör skillnad som röntgensjuksköterska på Mammografi Sahlgrenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Var med och gör skillnad som röntgensjuksköterska på Mammografi Sahlgrenska

Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg, söker vi dig som vill arbeta med service. Tjänsten är på heltid med start 11 juni Söker du ett utmanande arbete där kunden står i fokus och du får ta stort ansvar i ditt dagliga arbete? Du inleder med en utbildning, som är betald, för att få kompetens till arbetsuppgifterna. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundtjänst, men vi ser gärna att du arbetat med service tidigare. Du arbetar i ett team och tar emot samtal från kunderna och kommer via telefon och dator lotsar dem genom sitt ärende. Din ambition är att kunden ska vara nöjd och du strävar efter att hitta bra lösningar och du har en god personlig kontakt. Vi söker personal både till den svenska och norska avdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter - Hantera kundärenden via inkommande samtal - Fakturahantering och service - Teknisk support - Hjälpa kunderna att hitta kanaler och kanalpaket som passar deras intressen och behov I övrigt erbjuds du det lilla extra- en härlig arbetsplats med fantastisk gemenskap, frukostbuffé varje vecka och andra aktiviteter som ex bordtennis. Din profil Krav: - Svenska i tal och skrift - Gymnasiekompetens - Engelska i tal och skrift Som person är du positiv, driven och engagerad i ditt arbete. Är du dessutom duktig på TV-paket, TV-boxar och är tekniskt lagd är detta perfekta tjänsten för dig. Vi tar utdrag ur belastningsregistret i denna rekrytering. Om företaget Kundsupporten har öppettider mellan 08.00-23.00. Varierande månadsschema 80-100%. Du blir anställd på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund- med stor chans till anställning hos vår kund. Fast lön enligt kollektivavtal. Utbildningen innefattar det du behöver veta kring Canal Digital och deras produktportfölj samt kundhanteringssystem. Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken. Vi sparar ej ditt CV för att anpassa det till GDPR. Urval sker löpande! - SÖK REDAN IDAG! Om oss BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Välkommen till oss!
Företag: AB Bemanningskontoret
Ort: Härryda
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker personal till Canal Digitals kundtjänst 11 juni


Sök lediga jobb Luna söker personal till Aspergerboende_LSS

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se