Läkare (vik) Specialiserad Palliativ Vård, placering Palliativa teamet Falu

Läkare (vik) Specialiserad Palliativ Vård, placering Palliativa teamet Falu jobb Läkare (vik) Specialiserad Palliativ Vård, placering Palliativa teamet Falu

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Läkare (vik) Specialiserad Palliativ Vård, placering Palliativa teamet Falu. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Läkare (vik) Specialiserad Palliativ Vård, placering Palliativa teamet Falu. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Experter inom testautomatisering och testledning- Stockholm

  2. Sales & Marketing Assistant- Stockholm

  3. Returhanterare sökes till expansivt E-handelsföretag!- Stockholm

  4. Postdoktor inom området bioinformatik, vikariat- Solna

  5. Done söker en Kundansvarig säljare- Stockholm

  6. Utvecklingsinriktad lärare i svenska- Stockholm

  7. Utbildare inom restaurang- Stockholm

  8. Ekonomiansvarig till GA-fastigheter- Stockholm

  9. Personlig assistent till en 2 månaders bebis- Stockholm

  10. Enhetsassistent till Skolenheten- Stockholm


Mer beskrivning

Experter inom testautomatisering och testledning
Elva är ett tryggt och framgångsrikt konsultbolag med omkring 60 anställda på två orter i Sverige med huvudkontor i Stockholm. Vi vill bli ett mer komplett team inom kvalitetssäkring och test och har därför ambitionen att utöka gruppen med ytterligare 3-4 teknisk testare/testledare. ''' Elva i enkla punkter . "Elva" spelare på planen symboliserar en del i vår värdegrund - Laganda. Vi jobbar med IT-plattformar främst baserade på Open Source-lösningar och är RedHats enda Premier Business Partner inom Jboss i Sverige. . Vi har kul tillsammans, på och utanför arbetet! . Våra kontor är moderna, inredda för trivsel, sociala aktiviteter och träning, då vi nyligen byggt ett gym. . Du lär dig nya saker genom kontinuerlig utbildning. . Vi har stora och välkända kunder. . Elva lever efter mottot - går det bra för laget går det bra för dig! . Vi får ständigt in förfrågningar kring spännande uppdrag inom test och testledning. Hos oss blir din roll att agera konsult ute hos våra kunder och bidra med spetskompetens inom test.''' Vem söker vi? Vi söker dig som är kreativ, skicklig och har ambitionen att ta mjukvarutestning till en högre nivå. . Som testare bör du ha minst tre års erfarenheter inom test med goda referenser. . Som testledare bör du ha minst fem års erfarenheter inom test, varav två år som testledare. . Som teknisk testare bör du ha jobbat i ett antal IT-projekt med olika testautomatiseringsverktyg såsom Selenium RC eller SoupUI. Du bör även kunna programmera. . Vi söker också dig som är erfaren prestandatestare. Utöver ovanstående kompetens är det viktigt att du behärskar svenska och engelska. ''' Ansökan I denna rekrytering samarbetar Elva med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Line Thomson, line.thomson@dfind.se, mobil: 0721-88 52 44. Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it. Sista ansökningsdag är 10:e augusti. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.elva.se. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: Elva
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Experter inom testautomatisering och testledning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experter inom testautomatisering och testledning

Sales & Marketing Assistant
Mitt i hjärtat av Stockholm hittar du detta moderna hotell- och kongresscentrum. Förutom svindlande utsikt över Stadshuset och Riddarfjärden erbjuds spännande lösningar för alla typer av sammankomster och evenemang för upp till 3 000 personer. Radisson Blu Waterfront Hotel, hopbyggt med kongressen, har 414 hotellrum, restaurang, bar och gym. Är du intresserad av att arbeta på ett spännande hotell i en internationell miljö? Nu söker vi en vikarie som S&M Assistant som har känsla för hög kvalitet och en naturlig känsla för service. Ni rapporterar till vår Director of Sales & Marketing. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER: • Vara delaktig i planerandet av samt utföra visningar • Vara med och arrangera och utföra kundevenemang & famtrips • Assistera hela säljavdelningen med koordinering av aktiviteter, statistikinhämtning, kunddatabas etc. • Fokus på försäljning dvs kundbesök, mässor, visningar • In house promotion • Nyhetsbrev, pressreleaser, framtagande av trycksaker • Vara behjälplig vid grupp/konferensbokning • Möta avdelningens och hotellets uppsatta mål och policies och följa gemensamma riktlinjer och servicekoncept DIN PROFIL: Du har erfarenhet från liknande arbete och gärna högskoleutbildning inom hotell och marknadsföring. Du har initiativförmåga, driv och är en duktig administratör. Har lätt för att samarbeta/ improvisera och har en positiv serviceattityd Yes I Can! Erfaren användare av MS Office, Adobe photoshop/andra bildhanteringsprogram och gärna Opera hotellsystem. Vi ser även att kandidaten har en positiv service-attityd gentemot kunder och medarbetare, Yes I Can-attityd. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska, kunskap i ett ytterligare språk är meriterande. VI ERBJUDER: • Ett utmanande arbete på ett internationellt hotell & kongress anläggning • Utvecklingsmöjligheter i en mycket attraktiv hotellkedja • Anställningen är ett vikariat • Tillträde efter överenskommelse För mer information om hotellet och kongressen se http://www.radissonblu.com/waterfronthotel-stockholm Vill du veta mer om tjänsten kontakta Kenth Larsson, kenth.larsson@radissonblu.com. Ansökan tas endast emot via http://recruto.se/portal/rezidor senast 15/7. Facklig kontaktperson Unionen, Maria Agashina, 08-5050 6311.
Företag: Radisson Blu Waterfront Hotel & Stockholm Waterfront Congress Centre
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sales & Marketing Assistant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales & Marketing Assistant

Returhanterare sökes till expansivt E-handelsföretag!
StudentWork Sharper AB Om företaget Vår kund driver nordens största e-handelsplats för reservdelar till bilar och erbjuder ett sortiment på över 200 000 produkter för alla ledande bilmärken. Dina arbetsuppgifter Som returhanterare kommer du att granska returärenden i vår kunds ärendehanteringssystem. Du arbetar främst mot kundserviceavdelningen men även med inköps- och produktavdelningen. I arbetsuppgifterna ingår granskning av reklamationer och hantering av dessa tillsammans med hjälp av kundservice och leverantörer. Vår kund är inne i en expansionsfas och du kommer att få vara med och skapa nya rutiner i ett team på tre personer. För rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas hos vår kund. Din profil Vi söker dig som har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare eller har ett stort intresse för fordon och bilreservdelar. Du har god datorvana och grundläggande kunskaper i Officepaketet. Körkort är ett krav och du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har jobbat i systemet Techdoc. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt i ett högt tempo. Du kommer att jobba med andra bilintresserade personer, och hos vår kund har man kul på jobbet! Som person är du prestigelös och bidrar till den goda stämningen! Om du känner att det här är en spännande utmaning så sök tjänsten redan idag! Urval sker löpande. Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: 8-17 Plats: Slagsta i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Returhanterare sökes till expansivt E-handelsföretag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Returhanterare sökes till expansivt E-handelsföretag!

Postdoktor inom området bioinformatik, vikariat
Karolinska Institutet Avdelning Institutionen för Kvinnors och barns hälsa (KBH) och Centrum för molekylär medicin, CMM. Forskningsgruppen består av en professor och ett tiotal postdocs och doktorander. Arbetsuppgifter Ett vikariat som bioinformatiker (100 %) är tillgänglig i gruppen för Missbildningsgenetik på KBH, Karolinska Institutet. Vi söker en skicklig och engagerad bioinformatiker med bakgrund i genetik/molekylärgenetik. Gruppen för Missbildningsgenetik studerar den molekylära bakgrunden till medfödda missbildningar och korrelationer mellan genotyp och fenotyp vid särskilda missbildningar inom barnurologi. Gruppen fokuserar på translationell forskning med fokus på klinisk relevans och tillhör Centrum för molekylär medicin, CMM, och erbjuder core-faciliteter för genetisk forskning på olika nivåer från molekylär till in vivo-sjukdomsmodeller. Forskningsgruppen består av en professor och ett tiotal postdocs och doktorander. Den sökande förväntas analysera och tolka såväl exomsekvensdata som helgenomsekvensdata, och förväntas sedan kunna presentera resultaten på t.ex. labbmöten. Du kommer arbeta inom ramen för ett forskningsprojekt med fokus på urogenitala missbildningar där ditt uppdrag inriktas på att analysera sekvensdata genererad med ”andra-generationens” sekvensteknologi. Detta kommer sannolikt att leda till identifiering av nya gener för klinisk diagnostik. Kvalifikationer För behörighet krävs erfarenhet av analys av sekvensdata genererad med ”andra-generationens” sekvensteknologi samt bakgrund i genetik/molekylärgenetik. Doktorsexamen eller motsvarande utländsk examen, företrädesvis i bioinformatik/molekylärbiologi är meriterande. Förutom att ha en lämplig bioinfomatikbakgrund söker vi en person som har förmåga att arbeta både självständigt såväl som i grupp och är en fokuserad och ambitiös lagspelare. Den optimala kandidaten har erfarenhet av vetenskaplig lagarbete, har god social kompetens och förmåga att samarbeta. Personlig lämplighet värderas högt. Behörig att vara anställd som postdoktor är den som innehar en doktorsexamen avlagd de senaste sju åren. Även den som avlagt examen tidigare kan komma ifråga om det finns särskilda skäl. Ansökningsförfarande Ansökan ska bestå av följande handlingar, skrivna på engelska eller svenska: - En komplett curriculum vitae inkluderande disputationsdatum, avhandlingens titel, tidigare akademiska befattningar, akademisk titel, nuvarande befattning, akademiska utmärkelser samt kommittéarbete - En komplett publikationslista - En sammanfattning av nuvarande arbete (maximalt en sida) - Verifikationer för tillgodoräknande av sjukdom, tjänstgöring inom totalförsvaret, förtroendeuppdrag inom fackliga organisationer och studentorganisationer eller föräldraledighet eller andra liknande omständigheter - Verifikation från disputationskommitté eller motsvarande (endast om disputation är planerad inom tre månader efter sista ansökningsdatum) Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för kvinnors och barns hälsa
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Postdoktor inom området bioinformatik, vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Postdoktor inom området bioinformatik, vikariat

Done söker en Kundansvarig säljare
Inhouse AB Om kunden / About the Client Done är en av nordens ledande produktionsbyråer. Vi har en historia inom traditionell media samtidigt som vi erbjuder tjänster inom det digitala segmentet och producerar taktisk marknadskommunikation för flera av nordens mest kända varumärken. Done utgör en del av Nordkomkoncernen som totalt har cirka 150 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Arbetsbeskrivning / Work Description I rollen som kundansvarig säljare blir din huvuduppgift att självständigt hämta, driva och utveckla affärer. En viktig del kommer vara nyförsäljning och du förväntas själv kunna skapa ingångar till nya spännande kunder. Du kommer att arbeta med stora kunder och projekt där uppdragen varierar mellan allt från POS/retail, kataloger och annonser till e-DR, banners och appar. Tjänsten innebär eget ansvar för din kundstock, budget och dina egna kundrelationer. Det är viktigt att du har en hög aktivitetsnivå, är målmedveten och kundfokuserad. För att lyckas i arbetet har du även god förmåga att skapa relationer och att alltid sätta kunden i fokus. Din profil / Your profile Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning mot större marknadsavdelningar. Det är meriterande om tidigare arbetat på produktionsbyrå eller i närliggande bransch. Detta innebär att du vet vad en produktionsbyrå är och vad det innebär för positioneringen bland övriga aktörer på marknaden. Det är ett krav att du behärskar både svenska och engelska såväl skriftligen som muntligen. För att lyckas i rollen behöver du ha kunskaper inom kommunikation/media/grafisk produktion. Som person är du driven, kreativ, lyhörd och har goda ledaregenskaper. Du är duktig på att koordinera, noggrann och strukturerad. Du är en lagspelare som är van att ta eget ansvar och kunna se affärerna. Du är ambitiös och hungrig på nya utmaningar och ser det som en unik chans att få vara med och bygga vidare på Nordens mest framgångsrika produktionsbyrå. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk, kreativt och utvecklande miljö! Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående. Övrigt / Other Välkommen med din ansökan snarast. Du ansöker genom att bifoga ditt CV och personliga brev via kanppen ”sök det här jobbet” till vänster i menyn. I denna rekrytering samarbetar Done med Inhouse. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nyström på Inhouse Jobbcoaching / Prenumerationstjänst Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande. För mer information besök: www.inhouse.se/coaching Glöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten Match Mail får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida. Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering. Registrera dig på: www.inhouse.se/registrera/ Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Done söker en Kundansvarig säljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Done söker en Kundansvarig säljare

Utvecklingsinriktad lärare i svenska
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Katarina Norra skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Katarina Norra skola på Södermalm är en F-9 skola med ca 680 elever. Pedagogerna arbetar i väl fungerande arbetslag. Våra styrkor är bl a kontinuitet från förskoleklass - åk 9 samt kompetent och erfaren personal.Vi har trygga och studiemotiverade elever samt aktiva och engagerade föräldrar. 1 plats(er).Du erbjuder våra elever en stimulerande och utmanande undervsning i svenska.Du ingår i ett arbetslag, respektive ett ämneslag, där det bedrivs pedagogisk didaktisk utveckling.Du är mentor för en grupp elever och har ett nära samarbete med föräldrar. Du är engagerad och utvecklingsinriktad med förmåga att utmana och stimulera våra elever. Det är viktigt att du arbetar med förhållningssättet att alla elever har rätt till inkludering. Utbildning är ett krav. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta som lärare i svenska. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: rektor Lillemor Hultman,08-50843003 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Katarina Norra skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklingsinriktad lärare i svenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklingsinriktad lärare i svenska

Utbildare inom restaurang
Lernia AB Arbetsuppgifter Lernia Utbildning i Kista söker utbildare inom restaurang och storhushåll. Vi förutsätter att du som söker har ett genuint intresse av och kunskap om vuxnas lärande. Lernia har sedan ett antal år tillbaka bedrivit flera restaurangutbildningar för vuxna med framgångsrikt resultat. Nu befinner vi oss i en expansiv fas och är i behov av att rekrytera ytterligare utbildare inom restaurang och storhushåll till ett nytt uppdrag i Kista. Lernia Utbildning erbjuder utbildnings- och matchningstjänster till individer via arbetsförmedlingar, kommuner och myndigheter. Vi söker dig som vill arbeta med att utbilda, stimulera och leda våra kursdeltagare i deras lärande. Du kommer att arbeta både med de praktiska och teoretiska delarna i utbildningen samt samordning och uppföljning av kursdeltagarna. Utbildningen varvar de praktiska avsnitten med teorigenomgångar och individuella studier/fördjupningar. Teorigenomgångar sker dels på plats där de praktiska momenten utförs, dels i teorisal/teoriavdelning. Du kommer att ingå i ett engagerat arbetslag med hög kompetens och erfarenhet inom arbetsområdet. Som utbildare tar du aktiv del i utbildningen i dess helhet vilket innebär såväl planering och genomförande som uppföljning av utbildningen. Formell kompetens Vi söker dig som har läst Hotell- och restaurangprogrammet eller har motsvarande gymnasial utbildning samt har arbetat som kock. Lärarexamen är meriterande. Din bakgrund Du har minst tre års arbetslivserfarenhet inom restaurang och storkök samt har minst ett års erfarenhet av vuxenutbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att leda arbete samt har goda kunskaper om flera av områdena matlagningskunskap, HACCP/livsmedelssäkerhet, ekonomi, näringslära, service, livsmedelskunskap, dryckeskunskap, storkök, kallkök, varmkök och restaurangdrift. Det är viktigt att du har god kännedom om arbetsmarknaden och ett väl utvecklat lokalt kontaktnät. Du bör också ha erfarenhet och intresse av vuxenutbildning och ett stort engagemang kombinerat med entreprenörsanda och kreativitet. Tidigare erfarenhet från att utbilda eller leda arbetsgrupper är meriterande, liksom interkulturell kompetens. Att du har god datorvana är en förutsättning då delar av kommunikationen med deltagarna sker via en lärportal på internet. Lernia erbjuder både närlärande och flexibel undervisning. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, där rätt inställning är av avgörande betydelse. Det är viktigt att du verkligen brinner för att deltagarna ska lyckas i utbildningen och få ut mesta möjliga av sin tid hos Lernia. Du är ansvarsfull och kan arbeta i ett intensivt tempo. Du ska arbeta för att skapa trivsel och gemenskap och kommer att fungera som mentor för våra deltagare. Eftersom rollen innefattar aktiv dialog med deltagare, kollegor och chef är det viktigt att du är kommunikativ och trivs med samarbete. Du känner dig bekväm med tekniska hjälpmedel och digitala plattformar. Som person har du även förmåga och vilja att utveckla människor och tillämpa olika pedagogiska metoder. Du är duktig på att samarbeta men även att ta egna beslut samt skapa och vårda kundrelationer. Du som söker tjänsterna ska ha ett starkt engagemang och intresse för människor i förändring och med varierande förutsättningar. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Behovsanställning med placering i Kista. Tillträdesdag Omgående enligt överenskommelse. Information Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta Verksamhetschef John Smedberg; john.smedberg@lernia.se Rekryteringen sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök omgående. Du är varmt välkommen med din ansökan till ett arbete och kunskapsföretag, där du har chans till en karriärutveckling tillsammans med våra övriga entusiastiska medarbetare. Lernia är vägen framåt Lernia är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag. Vi erbjuder tjänster inom utbildning, bemanning, rekrytering och omställning och finns på fler än 100 orter över hela landet. Lernia gör det möjligt för människor och företag att stärka sin konkurrenskraft genom rätt kompetens. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se.
Företag: Lernia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildare inom restaurang jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildare inom restaurang

Ekonomiansvarig till GA-fastigheter
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Om företaget GA-fastigheter AB förvaltar hyresfastigheter i Stockholms och Uppsalas centrala delar åt MEAs fastigheter, BEA hus och Fastighets AB Grannarne. Större delen av fastigheterna har byggts om i egen regi. GA-fastigheter skapar boendemiljöer med personlig omsorg och kvalité, genom att i samverkan med kunden och medarbetare, förädla, förvalta och utveckla fastighets- och humankapitalet i företaget. Läs gärna mer på www.ga-fastigheter.se. GA-Fastigheter kan erbjuda ett roligt arbete i ett stabilt bolag som sätter medarbetare, kvalitet och långsiktighet högt på agendan. GA-Fastigheter erbjuder ett bra förmånspaket till sin anställda och är beläget i ljusa lokaler på Linnégatan 88 på Östermalm. Arbetsbeskrivning GA Fastigheter söker nu en självständig och driven ekonomiansvarig. Startdatum för tjänsten är 1 september 2013. I denna tjänst kommer du ha helhetsansvaret för hela ekonomiarbetet i bolaget. Arbetsuppgifter: Ekonomi & Redovisning - Ekonomiansvarig ansvarar för hela redovisningen för GA-fastigheters bolag. - Ansvarig för rapportering, löpande redovisning, kundreskontra, leverantörsreskontra, bokslut, budget, aktieredovisning, månads- och kvartalsrapportering. - Upprättar och följer upp lånestrategi. Ekonomiansvarig är kontaktperson gentemot banken. - Fastighetsmomsredovisning samt moms- och skattedeklarationer. - Ekonomisk projektuppföljning av verksamhetens projekt. - Fullgör all bokföring inför årsredovisning inklusive beräknande av årets skatt. Ansvarar även för bokslutsdispositioner och bokslutsbilagor. - Samarbetar med revisorn gällande årsredovisningen. Personalekonomi - Ansvarar för lönehanteringen i bolagen. Det är 11 personer i bolagen. - Upprättar personalpolicys, t.ex. bil, mobil, representation, semester och friskvård och är uppdaterad kring lagar och skatteverksregler. Hyresadministration - Ansvarig för hyresaviseringen samt för systemet Vitec Nova. Uppdaterar och följer upp referensränta, indexavtal, hyreskontrakt och lokaler. Kontor - Ansvarar för upphandling och drift av växel, portomaskin, skrivare, kopiator, backupsystemet och scanner. Är kontaktperson gentemot IT plus ansvarig för inköp av kontorsmaterial. Kvalifikationer och egenskaper Du är van att arbeta i en liknande roll med mycket eget ansvar. Vi tror att du beskrivs av andra som social, driven och noggrann. Eftersom GA fastigheter är ett litet fastighetsbolag med endast elva personer anställda är det mycket viktigt att du är en lagspelare och tycker om att hjälpa till. För att trivas i tjänsten är du van att driva ekonomifrågor självständigt och trivs med att hålla ordning och reda. För att kvalitetssäkra ekonomifunktionen tror vi att du är drivande i att fortsätta utforma rutiner för att skapa effektivitet och förbättringar inom rapportering och rutiner inom ekonomi. Vi vill att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter i ett antal år och att du har goda kunskaper inom redovisning och det är mycket meriterande med erfarenhet från fastighetsbranschen. Du uttrycker dig väl i svenska, både i tal och skrift. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat i systemet Vitec Nova. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar GA Fastigheter med Amendo Bemanning och Rekrytering AB. Du registrerar ditt CV och ansöker om jobbet på www.amendo.se. Sista ansökningsdag är 15 augusti. Ansökningarna gås igenom löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Om du har några frågor gällande tjänsten så går det bra att kontakta rekryteringskonsult Christian Richtnér på 08-611 95 06. Välkommen med din ansökan!
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig till GA-fastigheter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig till GA-fastigheter

Personlig assistent till en 2 månaders bebis
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994.   Vi söker assistenter som är intresserade av att starta upp en assistans hos vår lilla kund som är 2 månader. Du bör ha erfarenhet och /eller stort intresse av att arbeta med små barn, vara trygg, stresstålig och engagerad. Du ska även vara bra på att hantera svenska språket i tal och skrift samt rökfri. Den lilla har trakealkanyl på grund av stämbandsförlamning så arbetet består till stor del av tillsyn och övervakning. Utbildning kommer att ges. Vi söker i första hand assistenter till natt och eventuellt en liten del av dagen.
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till en 2 månaders bebis jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till en 2 månaders bebis

Enhetsassistent till Skolenheten
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Utbildningsdepartementet ansvarar för frågor som rör skolväsendet och annan pedagogisk verksamhet, vuxenutbildning, folkbildning, högre utbildning, forskning och studiefinansiering. Vidare ansvarar departementet för jämställdhetspolitik, ungdomspolitik och politik för det civila samhället samt för samordning av forskningsfrågor inom regeringen. Departementet ansvarar även för internationella frågor och EU-frågor inom dessa ansvarsområden. Skolenheten ansvarar för frågor som rör förskola, fritidshem, annan pedagogisk verksamhet, förskoleklass, grundskola och motsvarande skolformer. Enheten ansvarar för berednings- och analysarbete samt budgetarbete inom hela området samt en rad övergripande frågor som rör lärar- och skolledarfrågor, läroplans- och kursplanefrågor, elevhälsa m.m. Enheten har vidare myndighetsansvar för Statens skolverk, Specialpedagogiska skolmyndigheten och Sameskolstyrelsen. Arbetsuppgifterna innebär att svara för löpande administrativt arbete och stöd åt enheten och enhetschefen, vilket omfattar bland annat mötesadministration, ärendehantering, administration av interpellationer och riksdagsfrågor, beredningslistor samt fakturakontering. Dessutom ingår hantering av stora textmassor, till exempel propositioner och rapporter. En viktig uppgift är att upprätthålla och utveckla administrativa rutiner för enheten. Du kommer också att vara en del i departementets nätverk för assistenter, där du tillsammans med dina kollegor får möjlighet att utveckla det administrativa stödet på departementet. Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna med erfarenhet från Regeringskansliet. Du har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande och god IT kompetens med goda kunskaper i Microsoft Office. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift och motsvarande kunskaper i engelska på grundläggande nivå. Det är meriterande med erfarenhet av Regeringskansliets mallar. Som person är du serviceinriktad, noggrann och ordningsam med en förmåga att strukturera det egna arbetet. Du har god samarbetsförmåga och även förmåga att arbeta självständigt. Arbetet ställer krav på att du är flexibel och stresstålig då det tidvis är mycket att göra. Du vill utvecklas i din yrkesroll och har ett intresse av att bidra till utvecklingen av administrativa rutiner. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 6 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post. Tjänsten är en tillsvidareanställning, med sex månaders provanställning. Tillträde efter överenskommelse.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetsassistent till Skolenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetsassistent till Skolenheten


Sök lediga jobb Läkare (vik) Specialiserad Palliativ Vård, placering Palliativa teamet Falu

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se