Lärar_Pedagog vikarie till Toleredsskolan jobb - lediga jobb

Lärar_Pedagog vikarie till Toleredsskolan jobb Lärar_Pedagog vikarie till Toleredsskolan jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärar_Pedagog vikarie till Toleredsskolan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärar_Pedagog vikarie till Toleredsskolan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet- Stockholm

  2. Säljare sökes till Winback-team- Stockholm

  3. NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN- Stockholm

  4. Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB- Stockholm

  5. Blockchef Mark till Hochtief- Stockholm

  6. Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet- Stockholm

  7. Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!- Stockholm

  8. Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning!- Stockholm

  9. Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning?- Stockholm

  10. AM Säljare till Finansbolag- Stockholm


Mer beskrivning

Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning Vill du knyta många kontakter och inte minst vara en god representant för Uniflex ute hos våra kunder? Då passar denna tjänst dig perfekt! För start omgående söker vi en ambulerande receptionist till våra aktuella kunder inom Stockholmsområdet. Som ambulerande receptionist får du möjlighet att arbeta hos en mängd olika företag där nya spännande utmaningar väntar dagligen. Denna tjänst passar dig som är nyfiken på olika företagskulturer och som gillar när det händer nya saker! Du kommer att till största del att arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare och samtal via växelsystem, vara behjälplig med administrativa uppgifter och i vissa fall även med konferens. Personliga egenskaper I rollen som ambulerande receptionist söker vi dig som är flexibel, driven och framåt. Du har en känsla för god service, är social och snabb på att ta dig an nya arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen krävs dessutom att du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Tidigare erfarenhet inom reception och service är meriterande men ej ett krav. Då vi arbetar med såväl svenska som internationella företag är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska språket i tal och skrift, samt att du behärskar officepaketet. Vill du bredda din karriär inom reception och service samt knyta värdefulla kontakter inför framtiden är det här rätt tjänst för dig!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet

Säljare sökes till Winback-team
Svensk Fondservice AB etablerades 2008 och har på kort tid blivit en av marknadens ledande aktörer inom kapitalförvaltning. Vi har idag över 110 000 aktiva kunder och förvaltar drygt 9 miljarder. Bolagets affärsidé är att tillhandahålla en kvalificerad och professionell pensionsförvaltning i syfte att öka våra kunders framtida pension. Som värdepappersbolag står vi under Finansinspektionens tillsyn och är registrerade för försäkringsförmedling. Nu söker vi nya säljare till vår winback avdelning. Vi tror att du som sökande brinner för att ge kunderna en service utöver det vanliga, älskar affärer och känner en stolthet i att kalla dig för försäljare. I arbetet hos oss kommer du att via telefon kontakta befintliga kunder med olika mervärdes erbjudanden och tjänster. Du förväntas kunna ta och uppskatta ett stort eget ansvar och se det som en förutsättning att i sitt arbete kunna påverka sin egen lön. I våra ljusa nyrenoverade lokaler på Sveavägen i City kommer du ingå i ett säljteam om 10 personer. Då du kommer vara i kontakt med en stor mängd av våra värdefulla kunder varje dag ställer vi mycket höga krav på din förmåga att uttrycka dig på ett korrekt sätt i tal såväl som skrift. Tidigare erfarnhet utav finansbranschen är ej obligatorisk då vi utbildar dig vid anställning. Vi tycker det är trevligt om du i din ansökan presenterar dig med bild och lägger mer tid på ditt personliga brev snarare än ditt CV. Vi söker personer som har: * En god social kompetens * En hög ansvarskänsla * Ett serviceinriktat beteende * En positiv lösningsorienterad inställning * Ett öppet sinne och drivs av att jobba i ett snabbväxande entreprenöriellt företag Vi erbjuder dig: * Trevliga medarbetare * En trivsam arbetsplats i nyrenoverade lokaler * En fast månadslön på 15 000 kr plus rörlig lön * Ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Tillträde: Snarast Fast månadslön 15 000 kr + provision. Måndag-Fredag, 9:00-17:00
Företag: Svensk Fondservice AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare sökes till Winback-team jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare sökes till Winback-team

NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN
Team Alexander letar nu efter nya glada och taggade säljare till vårat kontor på Östermalm. Hos Definitiv får du jobba med outboundsales på ett annorlunda sätt än vad du förmodligen förväntar dig eller är van vid. Vi fokuserar på långsiktiga kundrelationer med hög kvalité samtidigt som vi strävar efter att vara Sveriges bäst säljande och hårdast arbetande telesäljavdelning. Du kommer att arbeta med att kontakta framtida kunder med telefonen som ditt främsta verktyg. VILKA ÄR VI? Definitiv är idag Sveriges ledande säljbyrå inom outbound sales. Just nu är vi i en expansiv fas och håller på att utöka ett av våra team (Team Alexander) och söker därför nya medarbetare till vårat kontor på Östermalm. För att söka arbete till team Alex krävs det att du är likasint dina övriga kollegor - Positiv inställning och ett stort engagemang samt ett leende som slår allt. Säljerfarenhet är meriterande men dock ej ett krav, vi utbildar och coachar alla våra säljare internt för att alltid lyckas. VEM SÖKER VI? Team Alexanders ambitionsnivå är inte hög. Den är högst.  Vi letar efter positiva och utåtriktade personer som tycker att hög prestation och generös ersättning bör gå hand i hand. Vi söker dig som älskar att tävla och som alltid ger 100%. * Är eller vill bli en bättre säljare än alla andra * Gillar att arbeta i ett högt tempo * Har en förmåga att vända motgång till framgång * Har ett leende som slår allt. * Är en person med stark karisma som andra spontant blir glada av att prata med * Älskar att tävla. * Har hög arbetsmoral och känsla för rätt och fel VAD ERBJUDER DEFINITIV  DIG SOM SÄLJARE? Moderna och nybyggda lokaler mitt på Östermalm, varm och familjär atmosfär, trevliga medarbetare och engagerade coacher, alltid högsta ersättningen till säljarna och en gedigen produkt- och säljutbildning. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inget krav, det är inställningen som avgör! Tjänsterna kommer att tillsättas omgående. Lön Timlön + provision Anställning Vi tillämpar provanställning i 6 månader med möjlighet till tillsvidare.  Arbetstider Måndag-fredag 08:00-17:00 Vi ser fram emot din ansökan redan idag! Om din ansökan: Efter att du klickat på ”Ansökan via extern webbplats nedan” fyller du sedan i dina ?personuppgifter och kan bifoga CV/personligt brev/bild. Vi går igenom alla ansökningar och återkommer till dig inom två veckor. Du kommer även att?få en bekräftelse på att vi mottagit din ansökan. Om du blir kallad på intervju kommer vi att ge dig en företagspresentation och mer information kring tjänsten.  Under mötet kommer du att få träffa avdelningscheferna och våra Teamledare. Välkommen.....
Företag: Definitiv AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN

Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning För kunds räkning söker vi nu receptionist/telefonist för arbete i Stockholmsområdet på deltid. Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Har du dessutom någon slags erfarenhet från service eller reception sedan tidigare är det ett plus! Tjänsten är på 75%, måndag till fredag, 6 timmar/dag. Personliga egenskaper Tycker du att det är roligt att ge god service och bemöta människor så är denna tjänst perfekt för dig! Tidigare erfarenhet av reception och kundservice är ett krav. Sök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och är initiativrik! Tjänsten är en deltidstjänst.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB

Blockchef Mark till Hochtief
Hochtief: HOCHTIEF Solutions as a service-oriented construction company bundles the traditional core business of the HOCHTIEF Group. This mainly includes building construction, and civil and structural engineering. The company has also specialized in complex market segments such as shopping centers, high-rise buildings, airports, tunnels and power plants. HOCHTIEF Solutions is the management company of the Europe corporate division which employs more than 8,500 staff. ExpanderaMera söker för Hochtiefs räkning en blockchef för markarbeten. Tjänsten avser ett stort spännande projekt på Norra Länken. Detta är ett rekryteringsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Hochtief men att ExpanderaMera sköter rekryteringsprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Blockchef Mark: - Planera och genomföra markarbeten för projektet - Ansvara för trafikomläggningar - Ansvara för arbetsberedning och KMA - Stämma av mot budget och göra prognos - Medverka vid inköp - Samordning internt och externt Vi söker dig som har civilingenjörsexamen eller liknande i botten, samt relevant praktisk erfarenhet från rollen i produktion. För tjänsten är det viktigt att du har insyn i arbete med trafikomläggningar i en väldigt trafikintensiv miljö. Du talar flytande svenska och bra engelska samt är en god kommunikatör. Meriterande om du även kan tyska. I övrigt tror vi att du är trygg i dig själv, stresstålig och har "skinn på näsan" Det är meriterande om du har erfarenhet från att jobba på mångkulturella projekt. Urval och intervjuer sker löpande, skicka din ansökan till oss redan idag. Vid frågor om tjänsten kontakta Julia Olsson på 08-53034378 eller Julia.Olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Blockchef Mark till Hochtief jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blockchef Mark till Hochtief

Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet
Svenska Kyrkan Järfälla Församling Presentation Är du en civilekonom som vill arbeta i en modern ideell verksamhet? Till Järfälla församling söker vi en chef för ekonomi, lön och administration. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter I denna roll som chef svarar du för ekonomi, lön samt administration i samråd med förvaltningschefen. Utöver detta svarar du även för ekonomin i fyra bolag i Järfälla församlings förvaltnings AB. Koncernens verksamhet omfattar begravningsbyrå, kontorshotell och cateringverksamhet samt moderbolag. Du kommer att ha personalansvar för 3-4 medarbetare inom ekonomi, lön och administration. Tjänsten rapporterar till förvaltningschefen. I rollen ingår även ansvaret att vara sekreterare i församlingens beslutande organ. Utbildning/erfarenhet Du är civilekonom eller motsvarande, gärna med revisionsinriktning. Du har flerårig erfarenhet av kvalificerat redovisnings- och bokslutarbete med budget och resultatansvar från ett företag i näringslivet. Det är mycket meriterande om du har arbetat med revision samt har erfarenhet av större ideella organisationer. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personaliga egenskaper. Den vi söker är kommunikativ, prestigelös och har en utmärkt samarbetsförmåga och goda ledaregenskaper. Du är en lagbyggare men även självständig och har ett tryggt och stabilt förhållningssätt. Vidare är du analytisk med siffersinne och strukturerad. Det är ett krav att du är medlem i svenska kyrkan och delar dess värderingar. Företagsbeskrivning Järfälla församling är Svenska kyrkans lokala organisation och är en av Sveriges största församlingar med drygt 39 500 medlemmar. Församlingen har ca 95 anställda och dess geografiska gränser är desamma som Järfälla kommuns. Församlingsverksamhet pågår i våra fyra kyrkor och församlingshem. Företagets hemsida http://www.jarfallaforsamling.se/ Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Svenska Kyrkan Järfälla Församling
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet

Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!
Clear Channel är ett av Sveriges ledande medieförsäljningsbolag och även känt som Sveriges största företag inom utomhusmedia med cirka 90 anställda. Företaget ägs sedan 1998 av den amerikanska koncernen Clear Channel Communications Inc. Koncernen finns representerad i 66 länder och är ett av världens största mediebolag. Clear Channel tillhandahåller reklamytor utomhus som möjliggör för annonsörer att nå hela Sverige dygnet runt. Söker du en tjänst där den ena dagen inte är den andra lik? Söker du en arbetsplats som älskar att förändra och ständigt utmanar sig själva att bli bättre? Clear Channel söker en ambitiös och driven logistikkoordinator med intresse för mediebranschen. Som logistikkoordinator är du den ansvariga länken internt mellan försäljnings- och kampanjavdelningen samt den externa länken till uppsättarna. Som logistikkoordinator tillhör du logistikavdelningen som ansvarar för drift och underhåll av Clear Channels reklamytor, samt att reklamaffischer sätts upp och plockas ned. Totalt rör det sig om mer än 100 000 reklamytor som affischeras varje vecka. De flesta av dessa tjänster upphandlas av oberoende underentreprenörer. Som logistikkoordinator är du avdelningens "spindel i nätet" och ansvarar för att beställningar av tjänster till underentreprenörerna skickas ut och följs upp. Du utgör en viktig länk i hanteringen av extrabeställningar, reklamationer, trafikskador m.m. Vidare utgör du ett stöd åt regioncheferna, som ofta är ute på fältet, genom att vara deras kontaktperson på kontoret. Är du den vi söker? Vi söker dig med; -       Relevant eftergymnasial utbildning -       Minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter -       Mycket god systemförståelse/ IT-kunskaper. -       Har du erfarenhet av att arbete med ISO-certifiering är det meriterande. Som person är du strukturerad, noggrann och drivande. Du arbetar proaktivt och har en naturlig social kompetens som gör att du är skicklig på att kommunicera på alla nivåer inom och utanför företaget. Du är entusiastisk, serviceinriktad och att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat i ett högt tempo i en föränderlig och actionorienterad miljö. Du känner ett ansvar för Clear Channels ledord: Freedom, Flexibility, Forward Thinking och Fulfilling Promises. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: Clear Channel är ett företag som älskar att förändra och utmanar sig själva hela tiden till att bli bättre. Det är en rolig arbetsplats med högt i tak och företaget verkar i en spännande bransch där ingen dag är den andra lik. Det är en platt organisation och ser gärna att varje anställd ska ta egna beslut, vilket ger utrymme för eget ansvar. Då det är en internationell organisation finns för rätt person goda möjligheter att växa både i Sverige men också utomlands. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och frågor besvaras av rekryteringskonsult Anna Olsson på 020- 25 26 00 alternativt anna.olsson@komet.se.Skicka in din ansökan genom ansökningsformuläret nedan, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Logistikkoordinator sökes till Clear Channel! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!

Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning!
Student Consulting Är du en person med god pedagogisk förmåga och ett servicemedvetet arbetssätt? Är du även lite tekniskt intresserad och vill ha ett extrajobb vid sidan av studierna där du till stor del har möjlighet att planera dina arbetstider själv? Läs då vidare! StudentConsulting söker nu ett antal studenter som vill jobba deltid vid sidan av studierna under perioder i höst. Uppdraget innebär att man ska åka hem till synskadade och äldre personer som prenumererar på talbokstidningar för att introducera en ny typ av modernare talbokssystem. Introduktionen består av två besök per prenumerant där man på det första besöket installerar utrustningen och instruerar prenumeranten hur den fungerar. På återbesöket så kontrollerar du att prenumeranten har förstått hur denna ska använda talbokstidningen. Installationen är av det enklare slaget och man behöver inga djupgående tekniska kunskaper för att kunna installera utrustningen, då är det desto viktigare att man har god hand med människor och en god pedagogisk förmåga. Man kommer innan uppdragets start att få en grundlig utbildning i hur installationen går till. När uppdraget startar kommer du att bli tilldelad ett antal prenumeranter som du själv ringer och bokar tid med och du kan därför med andra ord styra mycket själv över dina arbetstider. Besöken ska dock vara avklarade inom vissa tidsramar och varje arbetspass du jobbar ska vara på minst 4h. Vi vill att du ska kunna jobba minst 2 pass i veckan, måndag-fredag. Utbildningen av installationen av utrustningen sker den 14-15 augusti i Gävle, och det är ett krav att man kan delta på denna. All information som krävs för att man ska kunna utföra sitt arbete kommer att läras ut under dessa två dagar. Första omgången med hembesök sker sedan under vecka 35-37 och då är det främst i Uppsala. Den andra perioden är under vecka 45-50, då i Stockholmsområdet. Vi kommer även att göra hembesök på Gotland under v.38-39. Uppdraget fortsätter sedan även i perioder under nästa år för de som har möjlighet att fortsätta. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du är student på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du måste även kunna arbeta minst 2 dagar i veckan, måndag-fredag, under terminerna. Vi söker dig som: -Har god förmåga att förmedla kunskap till äldre och synskadade -Har grundläggande kunskap i att hantera datorer och internetuppkoppling. -Har tillgång till surfplatta/dator eller smartphone -Har B-körkort och gärna tillgång till egen bil För att passa för tjänsten är det dessutom viktigt att tala och skriva god svenska, samt att vara en god kommunikatör och ha förmågan att tydligt förmedla instruktioner. Vi tror även att du har tålamod och ett glatt humör i alla situationer! Har du tidigare erfarenhet av äldre och/eller synskadade personer är detta mycket meriterande. Detta är ett konsultuppdrag där man är anställd hos StudentConsulting och hyrs ut till vår kund. Dessa platser kommer att tillsättas löpande så lämna din ansökan redan i dag! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter sökes som vill jobba extra med utbildning av talbokstidning!

Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning?
Munters är en världsledande leverantör av energieffektiva lösningar för luftbehandling. Genom innovativ teknik skapar våra experter ett perfekt klimat för kunder i de flesta branscher. Våra största kunder finns bland livsmedelsföretag, läkemedelsbolag och datacenter. Munters har varit banbrytande inom området luftmiljö sedan företaget grundades 1955. Idag sker tillverkning och försäljning i 30 länder av våra 3 000 medarbetare. Munters ägs av Nordic Capital Fund VII och har drygt fyra miljarder kronor i omsättning. För mer information, besök www.munters.com. Vi söker dig som har stor vana av och intresse för excel. Du kommer att arbeta i nära samarbete med vår globala Compensation & Benefits Director för att genomföra vår Performance Pay process (bonus). Hos oss får du chansen att arbeta på koncernnivå i en global matrisorganisation. Dina arbetsuppgifter: • Assistera Compensation & Benefits Director • Administrera Performance Pay Processen via excel • Kommunicera på engelska • Kvalitetskontrollera och följa upp information gällande deltagare i processen Du har: • stor vana av och intresse för excel • goda kunskaper i engelska i både tal och skrift • vana att hantera deadlines Det är ett starkt plus om du tilltalas av den internationella prägel som genomsyrar organisationen och har erfarenhet från att införa processer. Vi söker dig som är strukturerad, detaljorienterad och mycket noggrann. Du är förtroendeingivande och har förmåga att bygga relationer i dina kontakter såväl muntligt som skriftligt. Det är mycket viktigt att du i rollen som HR-representant är en god kommunikatör som i kontakterna med våra chefer smidigt kan bemöta, förklara och få förståelse för processen. Hög diskretion är ett måste eftersom arbetsuppgifterna är av konfidentiell karaktär. Tjänsten är tidsbegränsad under perioden 7 oktober - 30 april 2014.  Intervjuer kommer att genomföras under senare delen av augusti.  Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Munters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med excel inom en global HR-avdelning?

AM Säljare till Finansbolag
Vendator brinner för försäljning och vi drivs av utveckling av framgångsrik försäljning, vilket vi gjort i teori och praktik sedan 1988. Vi tillför säljkraft till våra kunder genom våra affärsområden: Callcenter Bemanning, Rekrytering & Field Marketing Affärskonsult Våra kunder är företag, organisationer och offentlig sektor som vill vara de bästa i sin bransch. Vendator är medlemmar i Kontakta (f.d. Sveriges CallcenterFörening) och har tillstånd av Finansinspektionen (FI) att bedriva försäkringsförmedling. Vi är medlemmar i Almega och har kollektivavtal med Unionen. Idag finns vi med verksamheter i Stockholm (Alviks Strand) och Hofors. Vi är noterade på Aktietorget. Rekryteringsuppdrag - Vi söker för välkänt Finansbolags räkning AM säljare Du trivs med att jobba mot ledningsgrupper och belysa värdet av investeringar. Du vill arbeta i ett företag med stora personliga utvecklingsmöjligheter. Du är idag en erfaren och hungrig lösningssäljare Vi rekryterar nu flera säljare med följande egenskaper: * Affärsmässigt och professionellt förhållningssätt * Starkt säljfokus * Mycket god kommunikationsförmåga * Förmåga att visualisera affärsvärde i komplexa lösningar och olika finansieringssalternativ.   Rollen ger mycket frihet under ansvar men samtidigt förväntas du kunna genomföra en strukturerad uppföljning på veckobasis kring genomförda aktiviteter, uppnådda mål och tänkbara leads.   Arbetsbeskrivning Placeringsort Stockholm eller Göteborg   Som Account Manager ansvarar du för den uppsökande försäljningen till företagskunder, ofta större aktiebolag. Ditt uppdrag är att genom aktiv försäljning skapa nyförsäljning, merförsäljning och intäktstillväxt på definierade kunder. Förhållningssättet är relationsskapande och konsulterande. Resor förkommer men oftast utan övernattningar.   Rollen syftar till att sälja komplexa it/telekom-lösningar. Arbetet genomförs oftast i självständig dialog med kund. Rollen innebär även att du ska kunna fungera som stöd i finansieringsaffären till företagets övriga säljare.   Du ska vara bekväm med att verka i en intern miljö där förändring och utveckling är en del av vardagen.   För Göteborg gäller dessutom att du är självgående i en högre utsträckning då din närmaste chef kommer att sitta på annan ort. Din bakgrund Tonvikten ligger på säljkunskap och säljerfarenhet så du har förmodligen 3-5 års erfarenhet av lösningsförsäljning mot ledningsgrupper och känner att du har kvar mycket spring i benen. Det är viktigt att ha tillräcklig akademisk kompetens för att kunna föra konstruktiva dialoger både med externt och internt.   Erfarenhet och Kvalifikationer/kompetenser * Förmåga att lyssna in behov och omsätta i affärsvärde för kund * Mycket god verbal och skriftlig kommunikativ förmåga * Förståelse för olika affärslogiker i tjänsteförsäljning och finansiering * Bekant med prestationsfrämjande uppföljningsmodeller * 3-5 års erfarenhet av framgångsrik försäljning, förmodligen inom IT/Telecom. * Akademisk examen eller motsvarande * Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift * B-körkort  Välkommen med din ansökan. Skicka in den så snart du kan, vi intervjuar löpande!
Företag: VENDATOR AB Field marketing
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga AM Säljare till Finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: AM Säljare till Finansbolag


Sök lediga jobb Lärar_Pedagog vikarie till Toleredsskolan

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se