Lärare Ma_No senare år (7 9) jobb - lediga jobb

Lärare Ma_No senare år (7 9) jobb Lärare Ma_No senare år (7 9) jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare Ma_No senare år (7 9). På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare Ma_No senare år (7 9). Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Jr analytiker för projekt, till Global koncern!- Stockholm

  2. Medicinsk sekreterare / Vårdadministratör / IT-o- Upplands-Bro

  3. Ekonomiassistent till mediebolag i city- Stockholm

  4. Sjuksköterska/ Driftskoordinator- Stockholm

  5. Vårdbiträde Älvsjö- Huddinge

  6. Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet- Stockholm

  7. Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare- Stockholm

  8. Undersköterska- Stockholm

  9. Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT- Solna

  10. Redovisningsekonom- Solna


Mer beskrivning

Jr analytiker för projekt, till Global koncern!
Är du ny-examerad ekonomistudent med goda studieresultat från Universitetet eller Högskolan, alternativt sommarledig i väntat på mer studier till hösten? Vill du arbeta i en global koncern präglad av internationell anda men med närheten till affären? Då är du välkommen till Marsh! Marsh söker just nu en ung ekonom för ett spännande och lärorikt projekt. Ditt uppdrag är att analysera ekonomisk data avsett hela den nordiska regionen, Sverige, Norge, Finland och Danmark. I ditt arbete kommer du att rapportera direkt till vår Nordiska CFO, din uppdragsgivare blir vår Nordiska ledning och de är mottagare av det färdiga resultatet. Ditt arbete omfattar: ¤ GAP-analys ¤ Lönsamhetsanalys ¤ Finansiellmodellering ¤ Framtagande av rapport och beslutsunderlag Du kommer att arbeta med redan framtagen data, vi kräver dock att du har akademisk erfarenhet av ovan, har du dessutom praktisk erfarenhet från ex-jobb eller tidigare projektuppdrag är det ett stort plus. Givetvis är du en avancerad Excell användare samt analytisk lagd. Då vi är ett globalt företag är god engelska både skriftligen och muntligen en grundförutsättning. Start för projektet är omgående och det kommer att löpa under sommarens sista månader och förväntas vara klart under september månad. Du kommer att arbeta från vårt Svenska huvudkontor, beläget i centrala Stockholm. Skicka in din ansökan med CV och Personligt brev till elin.frendberg@marsh.com, ange "Junior Analytiker" i ämnesraden. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatumet, så vänta inte med att ansöka. Omfattning: Heltid/Visstid Placering: Centrala Stockholm Sista ansökningsdag: 2013-07-19 Marsh är världens ledande försäkringsmäklare och riskkonsult. Marsh AB är ett helägt dotterbolag till Marsh & McLennan Companies Inc (MMC), som är en börsnoterad amerikansk koncern med över 52 000 anställda i mer än 100 länder.
Företag: Marsh AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Jr analytiker för projekt, till Global koncern! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jr analytiker för projekt, till Global koncern!

Medicinsk sekreterare / Vårdadministratör / IT-o
Capio Vårdcentral Bro är belägen i natursköna Upplands-Bro kommun. Pendeltåget från Stockholms central tar dig hit på 30 minuter. BESKRIVNING AV TJÄNST Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som medicinsk sekreterare. I tjänsten ingår arbetsuppgifter som IT-ombud,dvs vara en lokal resurs i IT-frågor. KVALIFIKATIONER Du ska vara utbildad medicinsk sekreterare, ha minst två års erfarenhet inom yrket och då helst inom primärvården. Vi värdesätter personliga egenskaper som förmåga att arbeta självständigt, bra bemötande mot patienter och medarbetare samt en god samarbets-, initiativ- och organistionsförmåga. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. ANSTÄLLNINGSFORM/TJÄNSTGÖRINGSGRAD Heltid OM CAPIO Capio Närsjukvård erbjuder primärvård med vårdcentraler, specialistmottagningar, barnavårdscentraler och barnmorskemottagningar. Vi har idag mottagningar från Umeå i norr till Malmö i söder. Hos oss är varje patientmöte unikt och våra samlade erfarenheter används till att fortsätta utveckla bästa tänkbara vård. KONTAKTPERSONER Verksamhetchef Ann-Cathrine Svenbrink E-mail: ann-cathrine.svenbrink@capio.se
Företag: CAPIO VÅRDCENTRAL BRO
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinsk sekreterare / Vårdadministratör / IT-o jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinsk sekreterare / Vårdadministratör / IT-o

Ekonomiassistent till mediebolag i city
Vi söker nu en driven ekonomiassistent till leverantörsreskontran hos en av våra kunder, ett mediebolag beläget mitt i city. Du kommer tillsammans med ditt team arbeta mot 11 bolag och hantera stora mängder fakturor. Du kommer att arbeta som ekonomikonsult på Brightby och vara uthyrd till vår kund. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer löpa på heltid tillsvidare. Du kommer bland annat att arbeta med: -Hantering av mediefakturor och leverantörsfakturor -Granskning -Föra in fakturor i flödet -Hantera icke-godkända fakturor -Matchning av fakturor -Avstämningar -Arkivering etc. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete med leverantörsfakturor, meriterande är också tidigare erfarenhet av ekonomiarbete inom mediebranschen. Du är även van att hantera stora mängder fakturor och trivs med ett arbete i högt tempo och i en snabbföränderlig miljö. Som person är du driven och vågar ta för dig. Vidare är du kommunikativ och flexibel. Meriterande är tidigare arbete mot nordiska länder, goda kunskaper i engelska i tal såväl som skrift är ett krav. Vår kund arbetar i Marathon. Brightby är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind. Vi erbjuder våra medarbetare mentorskaps- och utbildningsprogram utöver spännande rekryteringar och konsultuppdrag. Vi hoppas att du har viljan och förmågan att bli en av Sveriges bästa ekonomikonsulter och söker din nästa utmaning hos oss. Ansökan Låter detta intressant? Då söker du tjänsten genom att klicka på länken nedan: http://www.brightby.se/jobb/ekonomiassistent-till-mediebolag-i-city/ Ange referenskod EKCITY. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta konsultchef Sara Smedeby på telefon 073 ? 917 79 89. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: BRIGHTBY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till mediebolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till mediebolag i city

Sjuksköterska/ Driftskoordinator
Sjuksköterska sökes till spännande och annorlunda arbete inom bemanning! Orange Hälsa är ett företag som hyr ut sjuksköterskor från EU/ESS till svensk sjukvård, i nuläget främst inom kommunal verksamhet. Vi värdesätter mångfald, kvalitet och nöjda kunder. Vårt företag är i stark tillväxt och därför söker vi en sjuksköterska/driftskoordinator för att koordinera uppdrag, kvalitetssäkring av leverans och uppföljning av kunder. Vi kommer i denna rekrytering att anställa en sjuksköterska med placering i Stockholm, men, som har hela Sverige som arbetsområde. Det förekommer även resor utomlands. Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats med ett högt tempo. Du får möjlighet att arbeta i ett företag där vi tillvaratar dina erfarenheter och där också du kan vara med att göra skillnad. Vi ger dig möjlighet att använda din kompetens som sjuksköterska på ett annorlunda och mycket utvecklande sätt. Arbetsuppgifterna är många och varierande: Undervisning av hälso och sjukvårdspersonal Introducera våra sjuksköterskor hos kunder Uppföljning av våra sjuksköterskors yrkeskunskaper- före, under och efter uppdrag Uppföljning hos våra kunder, vilket innebär att du reser i tjänsten Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska Erfarenhet av arbete som sjuksköterska inom kommunen eller på sjukhus Körkort Egenskaper vi gärna ser att du har: Positiv och ser gärna möjligheter istället för hinder Trivs med ett högt arbetstempo och att hålla många bollar i luften samtidigt Bra på att skapa och bibehålla relationer Ansvarsfull God samarbetsförmåga Vi på Orange Hälsa arbetar efter samma värderingar: Engagemang, Delaktighet, Pålitlig och Sunn Galenskap. Är du intresserad av att veta mer? Kontakta gärna Lars Hezsö på tfn 072-585 52 01 Välkommen med din CV och ett personligt brev till Lars Hezsö lh@orangepersonal.se
Företag: ORANGE PERSONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska/ Driftskoordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska/ Driftskoordinator

Vårdbiträde Älvsjö
Vårdbiträde Älvsjö; Dedicare AB; Stockholm; 1306xx 1 plats. Kvinnlig personlig assistent sökes 57-årig kvinna med MS söker Vårdbiträde. Ensamboende med två katter. Rökare. Arbetet innefattar planering och utförande av alla hushållsgöromål. Framför allt behövs hjälp med att kompensera för det kognitiva handikappet: Hjälp med allt som kräver överblick, hjälp med att strukturera information, hjälp med förberedelser inför vardagliga göromål, praktisk problemlösning för att underlätta i vardagen mm. Arbetet innefattar också att förebygga trötthet, som utlöses av tankemässig ansträngning. Förmåga att arbeta självständigt är därför nödvändig. Du måste också kunna arbeta långa stunder under tystnad. Du som söker skall vara lugn, lågmäld, systematisk, noggrann och praktiskt lagd. Eftersom brukaren har svårigheter att bearbeta muntlig information är det viktigt att du kan uttrycka dig kortfattat och kan sammanfatta information punktvis. Du måste behärska det svenska språket väl, i både tal och skrift. Brukaren är rullstolsburen pga en höftskada. Förflyttningar till och från rullstolen sker självständigt. Tjänsten omfattar ca 50%, måndag-fredag, oftast kl 13-17 eller enligt överenskommelse. Även timvikarier för helger och ledigheter sökes.
Företag: DEDICARE ASSISTANS AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Vårdbiträde Älvsjö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vårdbiträde Älvsjö

Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet
Vi söker dig som kan utveckla och driva Folkbildningsrådets kommunikationsverksamhet. Du ska även vara ett stöd till medarbetarna i kommunikationsfrågor. En viktig del i arbetet är att företräda Folkbildningsrådet i olika sammanhang. Du ingår i ledningsgruppen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att; - upprätthålla kontakter med myndigheter - kommunicera resultatet av Folkbildningsrådets uppföljningar och utvärderingar - kommunicera folkhögskolan som skolform - skriva underlag, remissvar, artiklar - projektleda olika aktiviteter såsom t ex Almedalsseminarier och konferenser Tjänsten är ett vikariat på heltid i ett år med tillträde under hösten. Folkbildningsrådet är geografiskt placerat på Rosenlundsgatan i Stockholm. Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning inom kommunikation. Du ska ha flerårig erfarenhet av strategiskt och operativt kommunikationsarbete i myndighet/offentlig förvaltning eller motsvarande i idéburen organisation. Erfarenhet av verksamhet från folkhögskola eller studieförbund är meriterande. Som person ser vi att du är duktig på att bygga nätverk, är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Vi tror även att du är förtroendeingivande, diplomatisk och trygg i din kompetens. Ansökan Urval sker löpande under juli och augusti, dock är sista ansökningsdag 2013-08-04. Ansök genom länken: http://www.folkbildning.se/Aktuellt/Aktuellt/2013/Folkbildningsradet-soker-en-kommunikationsansvarig/ Har du frågor kring tjänsten får du gärna kontakta rekryteringskonsult Louise Junghahn på Junghahn & Partners. Du når Louise på 0703-27 27 02 alternativt på louise.junghahn@junghahn.se. www.junghahn.se Folkbildningsrådet Folkbildningsrådet har riksdagens och regeringens uppdrag att företräda staten i förhållande till folkbildningen, att fördela statsbidrag till studieförbund och folkhögskolor samt att utvärdera och följa upp att verksamheten uppfyller statens syfte med statsbidraget. Totalt fördelar Folkbildningsrådet drygt tre miljarder kronor per år. Därutöver ansvarar Folkbildningsrådet för central drift och utveckling av Folkbildningsnätet, för centrala informationsinsatser om folkhögskolornas kursutbud genom Folkhögskolornas informationstjänst samt för studeranderättsliga frågor. Folkbildningsrådet är en ideell förening med tre medlemmar: Folkbildningsförbundet, Sveriges Kommuner och Landsting och Rörelsefolkhögskolornas intresseorganisation. Folkbildningsrådet har 28 anställda. www.folkbildning.se
Företag: FOLKBILDNINGSRÅDET
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikationsansvarig till Folkbildningsrådet

Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare
Om företaget Vill du vara med och arbeta konsultativt inom hälsa och sjukvård samt vara med och driva förändringsarbete i ett företag under stark utveckling? Vill du ha en bra löneutveckling? Mix Medicare AB är ditt naturliga nästa steg! Mix Medicare är ett auktoriserat och certifierat bemanningsföretag som samarbetar med kommun, landsting och privata vårdföretag. Våra kunder finns exempelvis i Stockholm stad, Södertälje kommun och Lidingö stad. Så spännande och utvecklande arbete finns hos oss! Om tjänsten Vi söker just nu dig som är legitimerad psykolog med kortare och längre erfarenhet av psykologiska behandlingar av förskolebarn (1-5 år) och grund- och gymnasieelever (6-18) år. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att genomföra neuropsykiatriska utredningar liksom arbetsledning. Urval genomförs löpande liksom tillsättning kan beslutas omgående. Du erbjuds fast anställning hos Mix Medicare AB. Vi ser gärna att du har god självkännedom, förmåga till helhetssyn samt har ett konsultativt och professionellt förhållningssätt. Några av våra värdeord är engagemang, flexibilitet och tillgänglighet. Vårt erbjudande Vi på Mix Medicare vet att livet är tufft och utmanande som konsult inom sjukvård och omsorg. Vi vill gärna balansera upp detta genom att erbjuda en arbetsplats som kännetecknas av gemenskap, humor och personlig utveckling. Vi vill helt enkelt erbjuda snart Sveriges roligaste bemanningsföretag. Mix Medicare är medlem i Almega (tjänsteföretagens arbetsgivarförbund inom Svenskt Näringsliv) samt Bemanningsföretagen. Vi har kollektivavtal med Kommunal och Vårdförbundet. Samtlig vår personal erbjuds olika förmåner efter behov och önskemål och har ett gott försäkringsskydd. Vill du veta mer om tjänsten eller verksamheten? Kontakta verksamhetschef Arnold Wittman på tel. 08- 741 13 96 alt. 070-731 70 40. Välkommen med din ansökan!
Företag: MIX MEDICARE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mix Medicare söker en skolpsykolog/arbetsledare

Undersköterska
Capio Vårdcentral Skogås söker en undersköterska Capio vårdcentral i Skogås är en trevlig vårdcentral med goda tåg- och bussförbindelser. Listningen uppgår för närvarande till drygt 14000 patienter. Vi är totalt cirka 25 anställda som nu söker en trevlig kollega till ett vikariat. Sista ansökningsdag är den 11 augusti 2013. Vi söker dig som är flexibel, engagerad och kan jobba i högt tempo. Du bör också ha en god förmåga att ge god service. Arbetsuppgifter Sedvanliga undersköterskeuppgifter såsom labb, omläggningar mm samt även reception och administrativa uppgifter. Anställningsform/Tjänstgöringsgrad Tjänsten är ett vikariat. Tjänstgöringsgrad 75%. Tillträde: Från den 1 september 2013 eller enligt överenskommelse. Om Capio Capio Närsjukvård bedriver primärvård under tre namn, Capio Vårdcentral, Capio Citykliniken och Capio Husläkarmottagning. Vi erbjuder kvalificerad vård inom allmänmedicin och specialistsjukvård och vi har idag 70 enheter med 2 500 medarbetare och cirka 650 000 listade patienter varje år. Kontaktpersoner För mer information kontakta. Camilla Törnfeldt, Verksamhetschef tel. 070-618 59 08. E-post: camilla.tornfeldt@capio.se
Företag: CAPIO VÅRDCENTRAL SKOGÅS
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska jobb, Undersköterska Stockholm, Undersköterska CAPIO VÅRDCENTRAL SKOGÅS
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska

Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT
PostNord - tidigare Posten Norden - bildades 2009 genom samgåendet mellan Post Danmark A/S och Posten AB. Koncernen erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och har en omsättning på cirka 42 miljarder SEK och drygt 40 000 medarbetare. Verksamheten bedrivs i affärsområdena Breve Danmark, Meddelande Sverige, Logistik och Informationslogistik. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med huvudkontor i Solna, Sverige. www.postnord.se www.postnord.com Mångfald är en naturlig del av PostNordkoncernens verksamhet. Vi välkomnar dig som, liksom vi, ser på olikheter som en styrka och en förutsättning för konkurrenskraft och tillväxt. Vad innebär arbetet? Då all utveckling och drift är outsourcad är hantering av leverantörer och partners i en multisourcad miljö en stor och viktig del av ditt jobb. Du kommer att verka styrande och stöttande och agerar i sammanhanget expert och rådgivare inom arkitekturområdet. Detta innefattar ansvar för att övergripande arkitekturprinciper, riktlinjer, standarder och krav följs i den tekniska lösningen. Tillsammans med arkitektkollegor arbetar du med PostNords Målarkitektur på strategisk nivå samt ansvarar för genomdrivande på operativ nivå inom SDC Customer Channels. Vidare arbetar du med att: - I större IT-utvecklingsprojekt utforma den övergripande IT-arkitekturen utifrån verksamhetens krav och fastslagna riktlinjer samt identifiera risker och estimera IT-kostnader. - Säkerställa att föreslagen IT-lösning är kostnadseffektiv och förvaltningsbar. - Diskutera möjligheter med ny och befintlig teknik tillsammans med affärsutvecklare och beställare. - Granska IT-tekniska kravspecifikationer för utveckling, upphandling och outsourcing, liksom offertsvar och systemdesign, så att de överensstämmer med beställarens krav och PostNords IT-arkitektur. - Använda Postens metoder och verktyg för utveckling och dokumentation. - Hålla seminarier och leda workshops inom ditt expertområde. - Vara en auktoritet och ledare i arkitekturarbetet. Just nu står vi inför ett antal omfattande projekt där din kompetens kommer att spela en betydande roll. Vi arbetar över nationsgränserna för att effektivisera och säkerställa att människor året runt, dygnet runt förses med kommunikationslösningar av världsklass. Vem söker vi? Du har gedigen erfarenhet av storskaliga utvecklingsprojekt i komplexa organisationer. Vi ser gärna att du har flerårig erfarenhet i rollen som IT-arkitekt helst med bakgrund som utvecklare inom webbområdet. Givet de utmaningar vi står inför bör du vara van att hantera styrgrupper på senior nivå samt besitter gedigen erfarenhet av Sharepoint. Vidare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: - Akademisk utbildning inom systemutvecklingsorådet eller motsvarande kunskap förvärvad genom erfarenhet och/eller utbildning. -Erfarenhet av projektledningsmetodik, exempelvis RUP, Props, Prince2 - Vana av modellerings- och workshopledning - Erfarenhet av outsourcing. - God språkliga förmåga i skrift och tal på svenska och engelska. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar PostNord med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Line Thomson eller Charlotta Skogar, line.thomson@dfind.se mobil: 072 188 52 44, charlotta.skogar@dfind.se mobil: 0733-57 36 78. Läs mer och sök jobbet på www.postnord.se/jobb Fackliga kontaktpersoner se www.postnord.se/fackliga
Företag: Posten AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lösningsarkitekt inom webb till PostNord IT

Redovisningsekonom
Särnmark är ett av Sveriges äldsta och ledande assistansföretag. Med över 20 års erfarenhet av att arbeta med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar vet vi vad som krävs för att ge våra kunder den trygghet och det stöd de har rätt till. Vi arbetar långsiktigt med personlig assistans och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje enskild individs unika behov. Särnmark har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare finns i hela Sverige. På Särnmarks ekonomiavdelning söker vi nu efter en redovisningsekonom (Råd & stöd-ekonom) som kommer att ansvara för assistansekonomin för ca 150 av Särnmarks kunder. Tjänsten verkar som en BackOffice funktion till vår avdelning Råd & stöd där våra kundansvariga assistansrådgivare arbetar med samordning och rådgivning mot våra kunder. Råd & Stöd-ekonomen rapporterar direkt till Särnmarks ekonomichef. Vi söker efter en redovisningsekonom som är analytisk som gillar problemlösning. Relevant arbetslivserfarenhet är ett krav och det är meriterande om du tidigare arbetat som redovisningsekonom. Relevant erfarenhet kan även innebära en annan bakgrund än inom redovisning, exempelvis som controller eller liknande. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera ansvar för: * Månatlig ekonomisk rapportering till kunder och till andra funktioner internt vid behov * Upprättande och kontroll av kostnadsredovisningsrapporter * Upprättande och uppföljning av budget * Inrapportering och avstämning av nya assistansbeslut och avräkningsperioder i ekonomiprogram * Redovisning till Försäkringskassan av använda assistanstimmar och kostnader vid varje avräkningsperiods slut * Uppföljning och upprättande av rutiner för R&S-ekonomernas arbete * Service till kunder och kollegor i frågor som rör avdelningens ansvarsområden Vi ser gärna att du som söker tjänsten har följande profil: * Du har minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet, företrädesvis som redovisningsekonom * Du är självgående och har god analytisk förmåga * Det är viktigt att du är ordningssam, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med andra * Du har social förmåga och är därför naturligt kommunikativ såväl internt som gentemot kunder * Du har en flexibel och prestigelös inställning till dina arbetsuppgifter * Du har datorvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, det är meriterande om du tidigare arbetat i Navision Särnmark kan erbjuda dig ett utvecklande och omväxlande jobb i en ständigt föränderlig bransch där du får arbeta utifrån ett helhetsperspektiv med såväl kollegor på kontoret som med kunder, externa samarbetspartners, myndigheter m.fl. Särnmarks kontor för tjänsten är beläget i Solna Business Park, Solna.
Företag: SÄRNMARK ASSISTANS AKTIEBOLAG
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Solna, Redovisningsekonom SÄRNMARK ASSISTANS AKTIEBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom


Sök lediga jobb Lärare Ma_No senare år (7 9)

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se