Lärare Svenska och Engelska 7 9 jobb - lediga jobb

Lärare Svenska och Engelska 7 9 jobb Lärare Svenska och Engelska 7 9 jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare Svenska och Engelska 7 9. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare Svenska och Engelska 7 9. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten- Stockholm

  2. Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!- Stockholm

  3. Lärare i förskola/Förskollärare- Stockholm

  4. Kundtjänst- Solna

  5. Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting- Danderyd

  6. Mekaniker till Scania- Södertälje

  7. Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?- Stockholm

  8. Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör- Stockholm

  9. Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes- Stockholm

  10. Butikssäljare - NK, Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Länsstyrelsen är en statlig regional myndighet som finns nära människorna. Länsstyrelsen har en unik ställning i det svenska demokratiska systemet och är en viktig länk mellan människor och kommuner å ena sidan och regering, riksdag och centrala myndigheter å den andra. Länsstyrelsen är också den mest mångsidiga myndigheten med frågor som spänner över hela samhällsområdet. Här finns därför en mängd olika kompetenser: jurister, biologer, arkitekter, agronomer, jägmästare, ingenjörer, informatörer, arkeologer, socionomer, veterinärer, samhällsvetare, ekonomer med flera. Länsstyrelsen förenar en lång tradition med ett rättssäkert arbetssätt med en modern myndighet som präglas av nytänkande, god service och öppenhet. Länsstyrelsen ska bland annat verka för att de nationella målen får genomslag i länet, samordna länets olika intressen, främja länets utveckling och bl a genom tillsyn värna om rättssäkerheten i samhället. Länsstyrelsens arbete leds av landshövdingen. Arbetsbeskrivning Arbetsplatsbeskrivning Länsstyrelsen är regeringens företrädare i regionen och samordnare för det regionala utvecklingsarbetet. Vi arbetar med frågor som rör miljö, natur, arbetsmarknad, kompetensförsörjning, näringsliv, social utveckling, djurskydd, beredskap, jämställdhet, integration, infrastruktur och bostäder. Med bred kompetens och helhetssyn arbetar vi för en långsiktigt hållbar utveckling i Stockholms län – där ekonomisk utveckling, miljö och social välfärd förenas. Bredden i vårt uppdrag ger våra 450 medarbetare intressanta och varierande arbetsuppgifter, goda möjligheter att utvecklas samt möjligheten att bidra till en god samhällsutveckling. Ansvar, respekt, balans och engagemang vägleder oss i arbetet och beskriver vårt förhållningssätt till varandra, medborgarna och andra intressenter. Arbetsbeskrivning Länsstyrelsen Stockholm har som prioriterade insatsområden bland annat att verka för ökat bostadsbyggande och utvecklad infrastruktur i länet. Enheten för överklagande har en central roll i arbetet med att förverkliga ambitionerna inom dessa områden. Överklagandeenheten består av cirka 30 personer som hanterar bl.a. prövning av överklaganden av olika kommunala beslut, främst enligt PBL och Miljöbalken. I enheten ingår även Länsstyrelsens juridiska verksamhetsstöd som ger konsultativt juridiskt stöd till övriga avdelningar. Medarbetarna har hög kompetens och åldersfördelningen är jämn. Enheten tillhör avdelningen för rättsliga frågor som även innefattar fyra andra enheter som bl.a. handlägger frågor om tillstånd och tillsyn inom olika rättsområden. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och tar därmed ansvar för hela avdelningens verksamhet och utveckling. Vem är du? Du ska ha - relevant akademisk examen - några års erfarenhet av chefsposition i offentlig sektor - arbetat i ärendetung verksamhet - intresse för att leda verksamhet och medarbetare - förståelse för helheter och samband - intresse för samhällsfrågor Du ska vara - en närvarande ledare och god förebild - utvecklingsinriktad och konstruktiv - god pedagog och kommunikatör - drivande, resultatinriktad och handlingskraftig Det är meriterande om du arbetat i statlig myndighet likaså om du har grundläggande kunskaper i PBL och Miljöbalken. Någon form av ledarskapsutbildning är också meriterande. Länsstyrelsen värdesätter språkkunskaper och erfarenheter av olika kulturer. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Kontaktperson Länsstyrelsen samarbetar med Experis/ Manpower Group i denna rekrytering. Vid frågor kontakta Experis rekryteringskonsult Lisa Lundeberg, 08-452 33 67 Lisa.Lundeberg@se.experis.com eller rekryteringskonsult Catrine Björn, 08-452 33 99 catrine.bjorn@se.experis.com. Du kan skicka in din ansökan via länken nedan, på offentligajobb.se eller via mail. Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tillträde snarast. Ansökan Ansök senast: 2013-08-23 Referensnummer: 22793
Företag: Experis Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Länsstyrelsen rekryterar chef till överklagandeenheten

Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Administrativa uppgifter kommer att utföras vid behov. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Utbildning/erfarenhet Du som söker bör minst ha gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från försäljning alternativt en säljande personlighet,samt god datorvana . Du bör kunna uttrycka dig väl både skriftligt och muntligt Vi ser helst att du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller telemarketing. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt kring din personlighet, du är framåt, representativ och professionell i bemötandet med kunder och har en bra verbal förmåga. Som person bör du vara stresstålig och resultat- och prestationsinriktad. Vi erbjuder: - Omväxlande arbetsuppgifter och möjlighet till karriärutveckling - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bra ledarskap - 101 kr i Timlön   Intresserad? Skicka in din ansökan till rekrytering@sveatelecom.se .   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare / Stockholm Innerstad!

Lärare i förskola/Förskollärare
Stockholms Stad Farsta SDF Hökarängens förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hökarängens förskoleenhet består av 7 förkolor, ca 95 pedagoger, ca 390 barn, 1 förskolechef och 2 biträdande förskolechefer och 1 administratör. Enheten arbetar efter en årsplan som skapar förutsättningar för en god struktur och organisation. Det finns olika forum för möten där arbetslag, förskolevis och i hela enheten träffas kontinuerligt för att byta erfarenheter, ideér och utveckla verksamheten.Kompetensutveckling sker bla genom satsningar från stadsdelen. Pedagogernas olika kompetenser tas tillvara genom workshops, där man har möjligheter att lära och inspireras av varandra. Alla pedagogerna i enheten arbetar med ett gemensamt tema: Hökarängen, en plats i världen. Där barn och pedagoger gör många spännande upptäckter tillsammans. I temat har vi samarbete med Konsthall C. Under hösten kommer vi att fokusera på hälsa, kost och rörelse i förskolan. 1 plats(er).Förskollärare med avdelningsansvar. Du ska leda arbetet enligt enhetens årsplan, vilket ger en tydlig struktur och organisation på avdelningen. Vi arbetar med pedagogisk dokumentation och ska fördjupa oss i det kommande terminer. Du ska vara nyfiken på barns lärande och vilja utmana barnen i deras tankar. Du ska vara lyhörd för barnens intresse och ha god samarbetsförmåga. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs Vi ser gärna att du har kunskap och nyfikenhet på följande områden; utforskande arbetssätt, matematik och naturvetenskap. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Annika Bergman,08-50847499 Lotta Fristedt, Fackombud Lärarförbundet, 08-508 18 000 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Hökarängens förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare

Kundtjänst
Sjuksköterska till uppdrag hos en privat kund i Solna  Hur ser din arbetsdag ut? Du som sjuksköterska kommer arbeta som konsult för Adecco. Uppdraget är hos privat kund i Solna. Främsta arbetsuppgifterna är telefonarbete på en kundtjänst Du skall ha bra IT-kunskaper och det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av telefonarbete.  Då försäljning är tyngdpunkten i denna roll ska du ha ett intresse av att dela med dig av din kunskap och erfarenhet samt ha en förmåga att prioritera och fatta självständiga beslut. Viktigt är också att kunna förmedla kunskapen på ett professionellt sätt och att inspirera gruppen. Du bör ha en mycket god förmåga att kommunicera med olika målgrupper och kunder.  Det är mycket viktigt att du vill vara en del av gruppen och bidra till dess framgångar.  Vem trivs här? För att passa för tjänsten ska du ha arbetat som sjuksköterska i minst 3 år.  Du är van att ta ansvar och snabbt kan komma in i olika arbetsuppgifter kommer att trivas som vår konsult. Flexibilitet och positiv framtoning är andra egenskaper som underlättar arbetet. Uppdraget passar dig som är intresserad att arbeta på en arbetsplats med högt tempo och främst telefonarbete. Behovet är omgående fram till sista oktober.  För att passa i denna roll krävs att du är en driven och initiativrik person som är kommunikativ och har lätt för att ta dig an människor. Viktigt är också att man är en trygg person med god självinsikt.  Vad erbjuder vi? Du kommer att bli anställd som konsult för Adecco. Arbetstider är dagtid måndag till fredag och heltid Vi erbjuder sommarlön under veckorna 27-33.  Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.  Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.  Adecco Medical & Science förmedlar läkare, sjuksköterskor, läkarsekreterare, kliniska prövningsledare, läkemedelskonsulenter m fl. Våra uppdragsgivare återfinns inom allt från de stora universitetssjukhusen, till globala läkemedelsföretag, kommun, landsting och mindre lokala sjukvårdsinrättningar. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.  Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Hélène Kischinowsky på tel: 08-598 981 16 eller helene.kishinowsky@adecco.se  Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänst jobb, Kundtjänst Solna, Kundtjänst Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänst

Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting
Danderyds kommun med drygt 31 000 invånare ligger centralt norr om Stockholm. Kommunen består av fyra kommundelar, Danderyd, Djursholm, Enebyberg och Stocksund. Vi har goda kommunikationer, många företag och ett stort sjukhus. Vi har bra kommunal och kommersiell service i kommunen. Socialkontoret är ett beställarkontor med ansvar för individ- och familjeomsorg samt för insatser till äldre och personer med funktionsnedsättning. Inom vuxenavdelningen finns tre grupper; missbruk/ socialpsykiatri, försörjningsstöd/flykting samt träfflokal/arbetscoach. Vuxenavdelningen består av 18 medarbetare varav försörjningsstödsfrågor handläggs av 4 socialsekreterare och en gruppledare. Inom försörjningsstödsgruppen handläggs även flyktingmottagande. Då en av våra medarbetare vill studera vidare söker vi nu en ersättare på 50 alternativt 100 %. ARBETSUPPGIFTER Socialsekreterartjänst inom ekonomiskt bistånd och flyktingmottagning. Arbetsuppgifterna innebär handläggning av försörjningsstöd och flyktingärenden där vi arbetar med den enskildes behov i fokus. Som socialsekreterare hos oss har du goda förutsättningar till ett nära klientarbete där du handlägger hela processen från nybesöksutredning till ett långsiktigt förändringsarbete. Socialkontoret prioriterar utveckling där du som medarbetare ges en möjlighet att bidra och utvecklas inom försörjningsstödsfrågor. Du erbjuds också att delta i arbetet med forsknings- och utvecklingsenheten FoU-Nordost. Enheten har extern handledning var 14:e dag. Vårt datastöd är CGI, IFO-system Treserva. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som • är socionom eller har likvärdig utbildning • har erfarenhet av myndighetsutövning eller motsvarande • är positiv, flexibel och initiativrik • känner dig mogen att ta ett eget ansvar och kunna möta människor i svåra situationer där de befinner sig • vill vara delaktig i arbetet med att utveckla det sociala arbetet i samarbete med kollegor och andra myndigheter och samarbetspartners Vi lägger stor tonvikt vid personlig lämplighet.
Företag: Danderyds kommun, Socialkontoret
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare till Vuxenavdelningen - försörjningsstöd/flykting

Mekaniker till Scania
Scania är en av världens ledande tillverkare av lastbilar och bussar för tunga transporter samt industri- och marinmotorer. En växande del av verksamheten är service- och tjänsteutbudet, som garanterar Scanias kunder kostnadseffektiva transportlösningar och hög tillgänglighet. Scania erbjuder också finansiella tjänster. Scania är verksamt i ett hundratal länder och har 35 500 anställda. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Sydamerika med möjlighet till globalt utbyte av såväl komponenter som kompletta fordon. Under 2010 uppgick faktureringen till 78 miljarder kronor och resultatet efter skatt till 9,1 miljarder kronor. Randstad ansvarar för all rekrytering av produktionspersonal till Scania i Södertälje och Luleå. Vi har flera hundra anställda som jobbar på Scania – och nu söker vi fler! Om du vill ha en arbetsplats som erbjuder spännande arbetsuppgifter i hjärtat av svensk industri så kommer du trivas som konsult på Randstad, med uppdrag på Scania. Randstads team sitter på plats i Scanias lokaler för att hela tiden finnas nära både våra anställda och vår kund Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som mekaniker på Scania. Som mekaniker spelar du en viktig roll i utvecklandet av framtidens lastbilar. Du kommer att jobba nära Scanias konstruktörer och vara delaktig i modifieringar av diverse utvecklingsprojekt. Arbetet genomförs både självständigt och med andra mekaniker. Dina färdigheter kommer att sättas på prov då arbetet kräver noggrannhet och flexibilitet, samtidigt som du kommer att behöva ta mycket ansvar och egna initiativ. Din bakgrund Du ska ha bakgrund som bil- eller lastbilsmekaniker. Fordonsteknisk utbildning är ett krav. Du ska ha ett stort intresse för fordon och teknik.  I övrigt ska du ha erfarenhet av svets, arbete i plåt och bearbetning.  Du ska ha grundläggande kunskaper i det engelska språket. Vana av att arbeta med datorer är ett krav.  C-körkort är inte ett krav men är meriterande. Tidigare erfarenhet av FRAS, Scania Multi och/eller SDP3 är meriterande. Dina egenskaper Som tidigare nämnt ska du ha ett stort intresse för teknik och fordon. Då du kommer att arbeta både självständigt och med andra, är det viktigt att du är strukturerad och noggrann.  Din sociala kompetens värdesätts högt då du kommer att arbeta tätt med andra mekaniker och konstruktörer och där ha lätt för att skapa kontakt. Som mekaniker är det viktigt att kunna följa strukturer och arbetssätt, men det värdesätts att du bidrar med egna initiativ OBS! I rekryteringen till denna tjänst är förutsättningen att du genomför ett personlighetstest. Efter att du har ansökt till denna tjänst kommer du att få en länk till ett personlighetstest MINT som innehåller 120 påståenden. Information finner du i det mejl du kommer att få efter det att du ansökt till denna. Vi behandlar din ansökan efter det att vi har fått tagit del av ditt resultat. Lycka till! Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB Södertälje
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Mekaniker till Scania jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mekaniker till Scania

Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?
Framtiden AB Är du en alltiallo som vill hjälpa till där det behövs? Vill du jobba med såväl interna kollegor som externa kunder? Har du tidigare erfarenhet från diverse kontorssysslor? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande! Dina arbetsuppgifter Tjänsten hos vår kund innebär bokningar av möten samt rese-och hotellbokningar. Du kommer också att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument. Om företaget Vår kund är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret i centrala Stockholm jobbar det idag sammanlagt tolv personer, varav sex personer är partners. Din profil Skallkrav Utbildning - Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning. Erfarenhet - Av liknande arbetsuppgifter. Datakunskaper - Goda kunskaper i Officepaketet Språk - Engelska och svenska flytande i tal och skrift Meriterande är om du har erfarenhet från något telefonväxelsystem. Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Omfattning: Heltid måndag till och med fredag. Arbetstid 10.00 - 18.00 inklusive 30 min lunch. Övertid kan förekomma.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?

Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör
Sale Nordic Staffing Service AB Vi söker för kunds räkning söker vi en erfaren innesäljare som vill jobba på ett internationellt bolag som är ledande inom IT. Om kunden Vår kund är ett av världens ledande bolag inom IT hårdvara. Vi bygger ett nytt team som skall arbaeta mot enterprice konton i Sverige. Dina arbetsuppgifter Som innesäljare kommer du att tillsammans med en KAM driva affären mot era kunder och på så sätt maximera kundnytta samt försäljning. Du som innesäljare kommer att driva dina egna projekt samt tillsammans med teamet driva bolagets gemensamma lanseringar och projekt. Du kommer framförallt bearbeta nya kunder och tillsammans med din KAM bearbeta era konton. Du tillsammans med de andra innesäljarna jobbar nära varandra i ert dagliga arbete samt väldigt tight i team med övriga säljare. Din bakgrund Erfarenhet från försäljning via telefon Vana att arbeta med längre säljcykler och nära kunden Erfarenhet från IT branschen är önskvärt Affärssinne Övrigt Är du intresserad av tjänsten vill vi ha din ansökan så fort som möjligt då vi gör löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Runsten på Sale Nordic Du söker tjänsten via vårt webformulär alt. via mail.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör

Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes
ÅG Emballage Presentation Vill du komma till ett stabilt företag som präglas av entreprenörskap och engagemang? För rekrytering till ÅG Emballage med placering i Nacka söker vi en självgående ekonomiansvarig som ska ansvara för bolagets ekonomi samt vara delaktig i det administrativa arbetet. Har du några års erfarenhet av brett självständigt arbete inom ekonomi kan du vara den vi söker. Urval och intervjuer påbörjas den 5 augusti. Välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Som ekonomiansvarig har du ett brett ansvar inom ekonomi där du arbetar med allt från ax till limpa. Du kommer även att vara delaktig i det administrativa arbetet. Du rapporterar direkt till VD och redogör löpande för verksamhetens ekonomiläge till ledningsgrupp. Du kommer att tillhöra den administrativa avdelningen som består av 3 personer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: - löpande bokföring - moms och skatteredovisning - deklarationer - lönerapportering - bokslut - årsredovisning - upprätta nyckeltal - månadsavstämningar - order och beställningar - allmänna kontors- och ekonomiadministrativa göromål. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som är utbildad ekonom med några års erfarenhet från självständigt arbete inom ekonomi och administration. Du har goda kunskaper i redovisning och har gjort självständiga bokslut. Du trivs med löpande ekonomiuppgifter, uppskattar att följa processen från början till slut samt kan axla mer avancerade uppgifter Du har god datavana och har lätt att sätta dig in i nya affärssystem. Dina kunskaper i Excel är goda och har du erfarenhet av systemen Visma och Ocra ser vi det som ett stort plus. Du har goda kunskaper i både engelska och svenska, såväl skriftligt som muntligt. Du är en självständig och handlingskraftig person med god struktur och gott ordningssinne. Du har ett flexibelt förhållningssätt, är inte rädd för att ställa frågor och har lätt för att sätta dig in i nya situationer. Då vi är ett mindre företag bör du vara prestigelös då det förekommer många olika göromål. Låter det som du? Välkommen med din ansökan. Företagsbeskrivning ÅG Emballage AB grundades 1976 och ingår idag i Nyblomgruppen som ett av 14 bolag på 20 orter. Vi är en komplett leverantör av industriemballage, hygien & torkpapper, städartiklar, servering & catering, butiksemballage, skyddsprodukter och kontorsmateriel. Varje företag i Nyblomgruppen är i grunden ett familjeföretag med ett sortiment anpassat för den lokala marknaden. Den personliga kontakten med våra kunder är grundläggande i vår verksamhet, och den höga kvalitén ska vara ett riktmärke när det gäller såväl service som produkter. Samarbetet i gruppen gynnar våra kunder både kunskaps- och prismässigt. Gruppen omsätter idag ca 1,2 miljarder och har 275 anställda. En sund prisfilosofi, servicetänkande i alla led och en målsättning att alltid hitta rätt lösning för rätt ändamål har gjort att vi har växt. Vår vision Det ska vara roligt att gå till jobbet på ÅG Emballage och vi vill att människor ska trivas och utvecklas med oss. Vårt välmående ska smitta av sig till våra kunder och leverantörer, så att alla tycker att det är roligt att handla med oss och känner att vi ger dem ett mervärde. På så sätt kan vårt företag växa på trygga grunder och vi kan alltid stå för vad vi lovar. Företagets hemsida www.nyblomgruppen.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: ÅG Emballage
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes

Butikssäljare - NK, Stockholm
Nordiska Kompaniet är känt för att hela tiden ligga steget före. Nya trender inom mode, skönhet och hem har genom åren fått sin naturliga scen här. När Nordiska Kompaniet grundades 1902 var ambitionen att varuhuset skulle vara en ”kommersiell och kulturell teater”. Ambitionen är fortfarande att Nordiska Kompaniet ska vara en scen för samtiden och erbjuda kunderna den mest inspirerande miljö för shopping och upplevelser. NK Företagareförening består av samtliga företag som driver verksamhet på NK-varuhusen i Stockholm och Göteborg. Ca 90 företag driver 160 avdelningar på de bägge varuhusen. Varuhusen har årligen 13 miljoner besökare och omsätter 2.6 miljarder. RetailPoolen söker för avdelningarna på NK´s räkning: Säljare – NK, Stockholm Inför höstens bemanning söker vi nu fler poolare till NK´s bemanningspool. Som säljare är du kundernas första kontakt med företaget. Du lotsar kunden genom deras besök, med ambitionen att ge dem en köpupplevelse utöver det vanliga. Du ska tillsammans med dina kollegor arbeta för att avdelningen du arbetar på uppnår uppsatta mål vad gäller service och kundbemötande samt rådge och inspirera kunden. Som uthyrd till våra bemanningspooler arbetar du som säljare både i kassan och på golvet. Som anställd kommer du tillhöra NK´s bemanningspool och få möjlighet att arbeta på många av NK´s olika avdelningar. Då tjänsten är en behovsanställning så bokas du ut efter uppdrag och därför ska du kunna ställa upp med kort varsel. Vi söker dig som - Är student och har minst 1 år kvar på dina studier - Har gått ut gymnasiet - Har erfarenhet av kundbemötande och service - Har minst ett års erfarenhet från liknande butiksarbete - Är stresstålig - Kan arbeta oregelbundna tider och ställa upp med kort varsel - Är flexibel och kan hoppa in även i andra pooler vid behov - Kan arbeta minst 2 vardagar i veckan samt helger Det är ett krav att du är studerande och har minst 1 år kvar av dina studier. Skriv tydligt i din ansökan vad du studerar och hur lång tid du har kvar på dina studier. Start: September Omfattning: Extra vid behov Plats: Stockholms Län Lön: Timlön enligt kollektivavtal Vid anställning hos RetailPoolen begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi tar endast emot ansökningar via vårat rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se Vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Daniel Paulus: stockholm@retailpoolen.se Vi ser fram emot din ansökan! RetailPoolen är Retail Knowledges uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 200 anställda i Stockholm och Göteborg och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.
Företag: Retail Knowledge
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare - NK, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare - NK, Stockholm


Sök lediga jobb Lärare Svenska och Engelska 7 9

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se