Lärare i Svenska, engelska och spanska jobb - lediga jobb

Lärare i Svenska, engelska och spanska jobb Lärare i Svenska, engelska och spanska jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare i Svenska, engelska och spanska. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare i Svenska, engelska och spanska. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Förskolechef/enhetschef- Stockholm

  2. Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker?- Stockholm

  3. Key Account Manager till byggbemanningsföretag- Stockholm

  4. Driven Kundtjänst/support - Hyr-köp!- Stockholm

  5. Kultur- och fritidsförvaltningen söker Bibliotekschef- Botkyrka

  6. Receptionist på deltid sökes omgående!- Stockholm

  7. Junior arbetsledare till växande bolag inom byggbranschen!- Stockholm

  8. Fundraiser face-to-face, Stockholm- Stockholm

  9. Förstelärare NO åk 7-9- Österåker

  10. Lärare med vidgade vyer i NO/Ma/Tk åk 4-6- Österåker


Mer beskrivning

Förskolechef/enhetschef
Stockholms Stad Skarpnäck SDF 310 gemensam ledning förskola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där ett aktivt medledarskap och ett tydligt ledarskap är grunden för att ge stockholmarna den bästa verksamheten. Eftersom vi gemensamt skapar vår arbetsmiljö är det viktigt med öppenhet, respekt och lyhördhet. Enheten består av sex förskolor som ligger i Bagarmossen. Enhetens ledning har en gemensam mötesplats och kontor i området. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i sydöstra Stockholm, har 44 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hammarbyhöjden, Björkhagen, Enskededalen, Kärrtorp, Bagarmossen, Skarpnäcks gård, Flaten, Orhem och Skrubba. Vid Skarpnäcks stadsdelsförvaltning, liksom i staden som helhet, strävar vi efter blandade arbetsgrupper och vi välkomnar därför en mångfald av sökande. 1 plats(er).Förskolan ska lägga grunden till ett livslångt lärande, vara rolig, stimulerande, trygg, utmanande och full av möjligheter. Alla barn, föräldrar och medarbetare ska ges möjligheter till delaktighet. Förskoleavdelnings vision, Mod, Kraft och Nyfikenhet för alla ska genomsyra vår verksamhet. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning söker en förskolechef till Östra Bagarmossens förskoleenhet. Du är i din roll direkt underställd avdelningschefen och sitter i avdelningens ledningsgrupp. Som förskolechef har du ansvar för personal, budget- och verksamhetsfrågor, liksom arbetsmiljö och kvalitetsutveckling. Enheten har sex förskolor, 19 barngrupper och cirka 70 medarbetare. Enhetens ledningsgrupp består av förskolechef, biträdande förskolechef samt en administrativ assistent och en pedagogisk ledare. Du ska leda enheten och tillsammans med personal, barn och föräldrar fortsätta utveckla verksamheten utifrån den reviderade läroplanen. Det är viktigt att du verkar utifrån de värden som finns i läroplanen och som enheten och stadsdelen har konkretiserat i gemensamma dokument inom gällande budgetram. Ditt förhållningssätt är coachande och skapar förutsättningar för ett aktivt medledarskap samt en god arbetsmiljö. Inspirationen hämtar vi från Reggio Emilias pedagogiska filosofi och verksamheten ska tydligt genomsyras av detta sätt att se på barn och vuxna. Förskoleavdelningen har ett gemensamt pedagogiskt centrum för nätverk och fortbildningsarbete där två bildlärare är anställda av enheterna. En stödenhet med tre specialpedagoger för handledning och fortbildningsinsatser för barn med särskilda rättigheter finns inom stadsdelen. Vi söker dig som: - har adekvat högskoleutbildning - har gedigen erfarenhet av förskoleverksamhet - har god kännedom om Reggio Emilia- inspirerat arbetssätt och dess filosofi - har dokumenterad erfarenhet av att leda i större organisationer - vill arbeta i team - har dokumenterad erfarenhet av att leda förändrings- och utvecklingsarbete i dialog med medarbetare, barn och föräldrar - kan uttrycka dig obehindrat i svenska, både i tal och skrift - är en god kommunikatör - har drivkraften att bidra till att skapa och utveckla den egna enheten tillsammans med dess ledning samt driva utveckling för förskoleverksamhet i stort. - utvecklar och följer upp verksamheten i linje med den politiska visionen och de mål som fastställs av kommunfullmäktige och stadsdelsnämnden. Som anställd har du tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Dina formella meriter är viktiga men stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. Vi tar emot ansökningar som kommer in via jobb i stan. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Avdelningschef Monica Ulvede,08-508 15 013 Bengt Sjöberg, Lärarförbundet, Skolledarföreningen, 08-508 42 253, 076-1242253 (facklig) Saime Civas, Vision, 08 - 508 18 264 (facklig) Gun Thimander, Kommunal, 08 508 15 810 (facklig) Karin Wrannvik , Ledarna, 076-12 90 750 (facklig) Tillträde: 2013-11-01. Enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; 310 gemensam ledning förskola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolechef/enhetschef jobb, Förskolechef/enhetschef Stockholm, Förskolechef/enhetschef Stockholms stad; 310 gemensam ledning förskola
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolechef/enhetschef

Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker?
Maxkompetens Sverige AB Dina arbetsuppgifter Är du en driven och socialt kompetent person som är en naturlig säljare? Vill du ständigt lära dig nya saker och trivs med ett självständigt arbete? Då kan du vara den vi söker. Vår kund hjälper sina kunder med att utveckla sin försäljning och marknadsföring av olika produkter samtidigt som de genomför hela konceptsatsningar från lansering, profilering och vidareutveckling av en vara/produkt. De är mycket måna om sina medarbetare och kommer att finnas nära dig för att coacha och stötta dig. Det är således en perfekt möjlighet för dig som känner att du har de egenskaper som behövs för att bli en bra Marknadsförare och Säljare men vill lära dig mer och få de redskapen som krävs för att lyckas. Du kommer att självständigt åka ut till olika butiker och informera butikschefer om hur de kan öka sin försäljning av Sveriges populäraste kvällstidningar. Detta genom produktplacering och synlighet för butikens kunder. Det handlar om att tillgodose butikernas behov genom marknadsföring och presentation av kvällstidningar och genom detta öka kundnöjdheten. Exempel på detta är placering av löp. Du kommer att tillämpa väl beprövade arbetsmetoder inom området. Du kommer att ingå i ett team och får utbildning hos vår kund. Din profil Vi söker dig som vill ta ett steg vidare i din karriär eller kanske rent av få ett spännande förstajobb. Du vill utveckla din kompetens inom ett expansivt företag. Har du tidigare arbetat med service eller försäljning i någon form är det meriterande men det är inget krav. Arbetet kräver att du kan göra vissa uträkningar. B-körkort är ett krav eftersom du själv kommer att åka ut till de olika kunderna. Du kommer att få tillgång till en hyrbil under hela arbetsperioden. Som person är du engagerad, trygg i dig själv och trivs med att träffa nya människor. Du är även ambitiös, energisk och karriärslysten. Du motiveras av att lära dig nya saker och att utvecklas som person både professionellt och personligt. Du drivs av att uppnå mål och bidra till ett bra resultat. Anställningen är en uthyrning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss men arbeta för vår kund. Arbetet kommer att löpa från vecka 35 - 44 men för rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och få både fler och längre uppdrag. Är du den vi söker? Ansök redan idag då urval görs löpande, endast via vår hemsida: www.maxkompetens.se Start: Vecka 35 - 44, onsdag 28/8 till fredag 1/11 - 2013 Omfattning: Heltid Arbetstid: Måndag till fredag kl.08.00-17.00 Lön: Enligt avtal Område: Stockholm Om oss Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Företag: Maxkompetens Konsult AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker?

Key Account Manager till byggbemanningsföretag
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning, installation och mark. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. ExpanderaMera söker nu efter Key Account Manager till Stockholm. Vi värdesätter ditt driv och din höga ambition. Vi ställer höga krav på oss själva och varandra och arbetar på ett strukturerat sätt i högt tempo. Vi har korta beslutsvägar och en utvecklingsinriktad miljö! I ditt arbete som Key Account Manager kommer du att ha kontakt med befintliga storkunder samt göra nykundsbearbetning. Du arbetar relationsorienterat och är närvarande under hela inhyrningen. Dina kunder är bygg- och anläggningsföretag som hyr in på ramavtal och entreprenader. Under uppdragen kommer du som Key Account Manager vara med i startmöten ute hos kund i de olika projekten. Du kommer att samarbeta med konsultchef och rekryterare som bistår dig i frågor gällande personal och tillsättning av uppdrag. För att bli framgångsrik som Key Account Manager hos oss är det viktigt att du har en hög aktivitet - både över telefon och i möten. Vi ställer höga krav på genomförande och bokning av möten varje vecka. Vi vet att hög aktivitet leder till framgång! Din profil: - Du har tidigare erfarenhet från byggbranschen och/eller bemanningsbranschen - Du har dokumenterat goda resultat som säljare / Account Manager - Som person är du lyhörd, social och strukturerad - God administrativ förmåga Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i CRM-system. Skicka din ansökan till tjänsten som Key Account Manager till jessica.lofstrom@expanderamera.se redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager till byggbemanningsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager till byggbemanningsföretag

Driven Kundtjänst/support - Hyr-köp!
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Serviceinriktad Administratör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på 4 månader med goda möjligheter till anställning hos kund efter perioden. Uppdraget startar omgående. Ditt uppdrag Vår kund arbetar inom dagspress och söker nu en administratör och support som kommer ingå i deras kundtjänstteam. I teamet så finns idag 6 personer och du kommer att ansvara för att ta emot diverse kundsamtal som inte den externa kundtjänsten tar emot. Ärendena kan komma att handla om prenumeranter som bor utomlands och har frågor angående sin tidning, reklamationsärenden och återbetalningar. En del av samtalen kommer att vara med kunder som är missnöjda på ett eller annat sätt och det kommer att vara upp till dig att lyssna och vända de samtalen till det positiva igen. Tjänsten kommer även att innebära administrativa sysslor som att göra ordning listor i Excel, mailsvar samt andra förekommande administrativa uppgifter. Du kommer även att fungera som en backup till dina kollegor i gruppen. Rollen är relativt ny på företaget och du kommer att få vara med att forma den, vilket innebär att andra arbetsuppgifter kan tillkomma. Tjänsten är på heltid och beräknas att påbörjas omgående och är ett så kallat hyr-köp. För rätt person så går detta över till en fast anställning hos kund efter cirka 4-6 månader. Din bakgrund Vi söker dig som har haft en liknande roll sen innan och som en en god vana av att möta kunder. Vi ser att du har arbetat i en kundtjänst eller kanske i en väldigt utåtriktad reception sen innan. Du vet vad bra kundvård och kundservice innebär samt har en god försäljningsförmåga och ser alltid det positiva i situationer. Vidare har en god systemförståelse och behärskar Office paketet väl. Vi vill även att du är flytande i engelska i både tal och skrift då du kommer att ha en del kontakt med till exempel utländska distributörer. Som person är du engagerad i ditt arbete och drivande i allt du gör och väldigt proaktiv då du ser vad som behövs göras. Du ser möjligheter i det mesta och tycker om att komma med nya tankar och idéer, något du gett prov på i tidigare anställningar. Vidare är du noggrann och strukturerad och tycker om att ha folk omkring dig, du är prestigelös och jobbar alltid för gruppens bästa. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Anna Nordkvist på 0739 61 30 02 eller konsultchef Tanya Lennholm på 0765 25 90 38. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Driven Kundtjänst/support - Hyr-köp! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven Kundtjänst/support - Hyr-köp!

Kultur- och fritidsförvaltningen söker Bibliotekschef
Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 86 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Kultur- och fritidsförvaltningen, med ca 150 anställda, svarar för att det finns ett rikt kulturliv och ett mångsidigt fritidsutbud i Botkyrka kommun, i form av bad, bibliotek, konsthall, kulturskola, fritidsgårdar och sportanläggningar. ARBETSUPPGIFTER Vill du leda arbetet med Bibliotek Botkyrkas vision - att vara ett av Stockholmsområdets intressantaste bibliotek med plats för nyskapande och experiment? Vi söker dig som är öppen, orädd och energisk och tillsammans med oss vill skapa bibliotek som verkligen gör skillnad. Med utgångspunkt i bibliotekens demokratiska uppdrag prövar vi nya sätt att forma biblioteksverksamheten i en internationell, ung och mångspråklig miljö. Vi har tre biblioteksenheter med totalt sex bibliotek i olika delar av Botkyrka. Ditt uppdrag är att leda och utveckla Bibliotek Botkyrka genom att både värna bibliotekens kärnvärden och utveckla nya former för verksamheten. Du ser bibliotekens roll i samhället som helhet Du är en möjliggörare och en kommunikativ inspiratör som får med dig dina medarbetare och andra i utvecklingen Du är en visionär ledare men också har kunskap/idéer om hur visioner kan förverkligas. Du leder bibliotekets ledningsgrupp och ingår också i förvaltningens ledningsgrupp. Våra utmaningar och mål för de närmaste åren: - Ta fram en ny biblioteksplan - Fortsätta att verka för interkulturella frågor på biblioteken och i kommunen - Stimulera läsning i alla dess former och hitta nya metoder för det - Fortsätta arbetet med biblioteken som möjligheternas rum - genom exempelvis öppen scen, Botkyrkas internationella bokmässa mm - Tullinge idéhus, en nydaning av befintligt bibliotek i ett nytt och spännande kulturhus - Ny placering av biblioteket i Tumba centrum KVALIFIKATIONER UTBILDNING Du ska ha utbildning i biblioteks- och informationsvetenskap eller motsvarande. En fördel är om du har chefsutbildning. ERFARENHET Du ska ha arbetat inom folkbiblioteken och vara väl insatt i samtidsorienterade biblioteksfrågor samt ha god omvärldskunskap. Du ska ha arbetat som chef i några år samt ha ett interkulturellt förhållningssätt. Dessutom ska du ha lätta att uttrycka dig i tal och skrift. Önskvärt är att du har ingått i en ledningsgrupp och har arbetat med extern finansiering. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH FÖRMÅGOR Du ska ha strategisk förmåga, tycka om nätverkande och alla former av samarbeten. Dessutom ser vi gärna att du är nyfiken nytänkare med analytisk förmåga.
Företag: Botkyrka kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kultur- och fritidsförvaltningen söker Bibliotekschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kultur- och fritidsförvaltningen söker Bibliotekschef

Receptionist på deltid sökes omgående!
ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. Receptionist på deltid sökes omgående till växande företag i Stockholm! Vi söker en initiativrik och självgående receptionist till en av våra entreprenader i centrala Stockholm. Är du dessutom en vaken och serviceinriktad person som ger det där "lilla extra" och skulle trivas med att jobba 50 %, hör av dig till oss! Tjänsten är tillsvidare och på deltid. Arbetstiderna är måndag- fredag 08.00-12.30. Start sker så snart som möjligt, önskvärt är redan under mitten/slutet av juli månad men annars i augusti som senast. Är du intresserad sök redan i dag då vår tanke är att träffa kandidater löpande och tillsätta tjänsten så snart vi hittat rätt person. Arbetsuppgifter Som receptionist innehåller arbetsdagen bland annat:- ta emot besökare och ansvara för växeltelefon - post- och pakethantering - bokning och hantering av konferensrum - beställning av kontorsmateriel - kontakt med externa leverantörer - ansvar för köksutrymmen och pentry - andra vanligt förekommande receptionistsysslor Önskade kvalifikationer Vi tror att du som söker tjänsten har minst ett års erfarenhet av arbete i reception och att det är en roll du kan se dig utvecklas inom. Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, är en förutsättning. Personliga egenskaper Som receptionist har du en ytterst viktig funktion då du representerar företaget utåt. Som person krävs initiativrikedom, ett stort kundfokus och en positiv inställning. Du är vidare bra på att kommunicera och har god förmåga att hantera människor. Du bör ha god datavana och det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta i reception sedan tidigare. Du trivs med att arbeta självständigt i en föränderlig miljö med varierande arbetsuppgifter. Vi värdesätter ovan kriterier högt men allra viktigast för att passa in på tjänsten är en glad och nyfiken personlighet i form av sprudlande energi, proaktivitet och en attityd att ingenting är omöjligt.
Företag: ISS Personaltjänster
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist på deltid sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist på deltid sökes omgående!

Junior arbetsledare till växande bolag inom byggbranschen!
Framtiden AB Är du nyutexaminerad inom bygg och anläggning? Vill du jobba som arbetsledare med stöd från en handledare? Tycker du om människor och struktur? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande! Dina arbetsuppgifter Som arbetsledare hos vår kund kommer du ha det övergripande ansvaret för projektplanen i allt från att medarbetarna i projektet vet vad de ska göra till att rätt maskiner finns på plats vid rätt tid. Du ansvarar även för inköp som kan behövas kommande dagar så som rör och kross till marktextil. Beroende på projektets storlek kommer du att arbetsleda 1-6 personer i samarbete med produktionsledaren. Projekten varierar i längd och storlek, ofta är du inblandad i flera projekt samtidigt. Tycker du om ansvar och variation samt brinner för bygg- och anläggning är detta en tjänst för dig! Om företaget Vår kund jobbar med all sorts markarbeten så som flyttning av material, gjutning av husgrunder och skolgårdar samt schaktarbeten. De har som målsättning att jobba med offentliga och större privata aktörer i Stockholmsregionen genom att erbjuda komplexa och kostnadseffektiva arbeten. Företaget har många återkommande kunder och har sedan 2011 varit inne i en väldigt expansiv fas. I dagsläget är de 60 anställda och vill växa ytterligare vilket är varför de nu vill satsa på en ung talang med ambition att jobba som arbetsledare. Din profil Skallkrav Utbildning - Relevant utbildning inom bygg: Civilingenjör/ Högskoleingenjör/KY, gärna med inriktning mot mark- och anläggning. Språk - Svenska och engelska, tal och skrift. Körkort - B Meriterande krav Arbetslivserfarenhet/Praktik - På en byggarbetsplats inom mark- och anläggning. Certifiering - Inom heta arbeten, BASU (arbetsmiljöansvar). Program - Kunskaper inom Sitecon-Bitcon För att trivas i rollen som arbetsledare ser vi att du är en driftig, strukturerad och noggrann person. Du har ett genuint intresse för bygg- och anläggning samt tycker om kontakten med olika typer av människor. Utöver detta är du duktig på att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i grupp och kan be om hjälp när det behövs. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Mitten av augusti.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Junior arbetsledare till växande bolag inom byggbranschen! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior arbetsledare till växande bolag inom byggbranschen!

Fundraiser face-to-face, Stockholm
**** Du kan bli en del av världens största mänskliga nätverk **** Röda Korset finns i 188 länder – det gör det möjligt för oss att vara på plats både före, under och efter en katastrof. Under 2012 samlade Svenska Röda Korset in 210 miljoner kronor, som bland annat bidrog till att: * Förse två miljoner inbördeskrigsdrabbade syrier med rent vatten, mat, tält, filtar eller hygienpaket * Dela ut mat och rent vatten till tiotusentals människor i torkdrabbade Niger och Mauretanien * Behandla 1 448 patienter på våra svenska center för tortyrskadade * Bedriva läxhjälp och svenskaträning åt 24 000 människor *** Gör skillnad dagligen genom ditt arbete – ansök idag! *** Röda Korset söker nu värvare till face-to-facei Stockholm! Genom att ta kontakt med människor på stan kommer du att informera om Röda Korsets arbete i Sverige och internationellt i syfte att öka antalet månadsgivare. Vi söker dig som är * Social och utåtriktad * Engagerad i humanitära frågor * Bra på att kommunicera och inspirera * Resultatinriktad Det är meriteterande om du har erfarenhet av * Försäljning eller insamling via face-to-face * Engagemang i humanitära frågor Vi erbjuder dig möjligheten att utveckla ditt intresse och dina kunskaper i humanitära frågor samtidigt som du får chansen att bidra till att Röda Korsets verksamhet kan växa. Du delar självklart Röda Korsets värderingar och behärskar svenska flytande. Eftersom arbetet till stor del sker utomhus är det viktigt att du trivs med att vara ute och röra på dig.  Tjänsten innebär arbete under dagtid, 5 timmar om dagen, mån - fre. Du bestämmer tillsammans med oss hur många dagar i veckan du vill arbeta. Vi vill att du kan arbeta åtminstone september ut. Du arbetar i ett team som leds av en teamledare. Du måste ha fyllt 18 år och vi vill att du behärskar svenska språket.Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med konkurrenskraftiga villkor. Du utbildas regelbundet i Röda Korsets insatser i Sverige och övriga världen samt i sälj- och insamlingsteknik. Du får en fast timlön om 120 kr per timme exklusive semesterersättning. Du måste ha fyllt 18 år. Sista dag för ansökan är den4 aug- men intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Tillträde till tjänsten sker den 29 augusti då vi har en utbildning för nyanställda. Har du frågor? Kontakta Maria Stacke på maria.stacke@redcross.se eller 08-452 47 69.
Företag: Svenska Röda Korset Kommunikation och insamling
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Fundraiser face-to-face, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fundraiser face-to-face, Stockholm

Förstelärare NO åk 7-9
Skärgårdskommunen Österåker växer. Idag har Österåker drygt 40 000 invånare, ung befolkning och starkt nyföretagande. Skärgården och den fantastiska roslagsnaturen ger många möjligheter till aktiv fritid och härligt boende. Även om storstaden ligger nära - 30 minuter med tåg eller bil till Stockholm - finns det mesta inom kommunen. För mer information www.osteraker.se. Förstelärare i NO med Vidgade vyer! Vi söker dig som vill vidga dina vyer tillsammans med elever och kollegor. Att arbeta på Skärgårdsstadsskolan är varierande, roligt och utvecklande. På Skärgårdsstadsskolan arbetar vi för att alla elever ska lyckas utifrån sina egna förutsättningar. Vi tar gemensamt ansvar för elevernas kunskapsutveckling och för oss är det viktigt att vi har glädje i lärandet i en trygg och inspirerande miljö. Vår inriktning utgår från Kunskap (matematik och språk), Innovationer (kreativitet och teknik) och Medmänsklighet.  Vi ska öka måluppfyllelsen i NO i alla årskurser. I det arbetet kommer formativ bedömning, sambedömning, det kollegiala lärandet, språkutvecklande arbetssätt att stå i fokus. Övergripande uppdrag som förstelärare Du måste ha minst 4 års väl vitsordat arbete med undervisning. Som förstelärare är kärnuppdraget undervisning. All dela med sig av sin egen kompetens och ta tillvara andras. Att driva utveckling i verksamheten med ett framtidsperspektiv. Initiera till kollegiala samtal som belyser vilka resultat olika undervisningsstrategier ger och diskutera hur man vet det. Koppla det till aktuell forskning och beprövad erfarenhet. Ta ansvar för att alla diskussioner och utvecklingsinsatser gör medvetet och systematiskt samt att allt dokumenteras. Bedriva ämnesutveckling. Ha digital kompetens, använda IKT i undervisningen och vara en förebild i detta avseende. Följande handlingar ska bifogas ansökan: Handlingar som stärker att du är behörig och att du har arbetat som lärare i minst 4 år. Rekommendationsbrev från minst en kollega. Rekommendationsbrev från rektor CV (utbildning, examina och yrkeserfarenhet) Behörighet Lärarlegitimation med behörighet att undervisa i matematik och NO åk 4-9 Du måste vara kreativ, kompetent, strukturerad och ha förmåga att möta varje elev med respekt och höga förväntningar. Din undervisning ska vara grundad på beprövad erfarenhet. Du är självständig, drivande och har en förmåga att samarbeta med kollegor, elever och föräldrar Meriterande:  Ytterligare ämnesbehörigheter i teknik Handledarutbildning  Tidigare skolutvecklingsuppdrag som genomförts med goda resultat  Löneform: Månadslön Anställningsform: Tillsvidare from 130812
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Förstelärare NO åk 7-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förstelärare NO åk 7-9

Lärare med vidgade vyer i NO/Ma/Tk åk 4-6
Skärgårdskommunen Österåker växer. Idag har Österåker drygt 40 000 invånare, ung befolkning och starkt nyföretagande. Skärgården och den fantastiska roslagsnaturen ger många möjligheter till aktiv fritid och härligt boende. Även om storstaden ligger nära - 30 minuter med tåg eller bil till Stockholm - finns det mesta inom kommunen. För mer information www.osteraker.se. Vidgade vyer! Vi söker dig som vill vidga dina vyer tillsammans med elever och kollegor. Att arbeta på Skärgårdsstadsskolan är varierande, roligt och utvecklande. På Skärgårdsstadsskolan arbetar vi för att alla elever ska lyckas utifrån sina egna förutsättningar. Vi tar gemensamt ansvar för elevernas kunskapsutveckling och för oss är det viktigt att vi har glädje i lärandet i en trygg och inspirerande miljö. Vår inriktning utgår från Kunskap (matematik och språk), Innovationer (kreativitet och teknik) och Medmänsklighet.  Vi ska öka måluppfyllelsen i NO/MA i alla årskurser. I det arbetet kommer formativ bedömning, sambedömning, det kollegiala lärandet, språkutvecklande arbetssätt att stå i fokus. Behörighet Lärarexamen med behörighet att undervisa i matematik och NO åk 4-6 Du måste vara kreativ, kompetent, strukturerad och ha förmåga att möta varje elev med respekt och höga förväntningar. Din undervisning ska vara grundad på beprövad erfarenhet. Du har ett starkt intresse att utveckla Ma/NO undervisningen.  Du är självständig, drivande och har en förmåga att samarbeta med kollegor, elever och föräldrar Meriterande:  Ytterligare ämnesbehörigheter  Handledarutbildning  Tidigare skolutvecklingsuppdrag som genomförts med goda resultat  Löneform: Månadslön.  Anställningsform: Tillsvidare from 130812. Mer om vår skola: • Förskoleklass- årskurs 9 • Engelska från årskurs 1 • Franska, spanska och engelska som språkval i årskurserna 6-9 • Elevhälsoteam där skolsköterska, skolpsykolog, talpedagog, kurator, speciallärare, studie och yrkesvägledare och rektor ingår • Hög kvalitet på vår verksamhet • Mycket goda studieresultat • Vi arbetar med likabehandling enligt Olweusprogrammet • För elever som är mellan 6-12 erbjuder vi en spännande och lärorik fritidstid • KRAM- en värdegrund som genomsyrar vårt förhållningssätt • www.osteraker.se/skargardsstadsskolan
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare med vidgade vyer i NO/Ma/Tk åk 4-6 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare med vidgade vyer i NO/Ma/Tk åk 4-6


Sök lediga jobb Lärare i Svenska, engelska och spanska

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se