Lärare i svenska och engelska till värnhemsskolan lediga jobb

Lärare i svenska och engelska till värnhemsskolan jobb Lärare i svenska och engelska till värnhemsskolan jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Lärare i svenska och engelska till värnhemsskolan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Lärare i svenska och engelska till värnhemsskolan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Duktig webbutvecklare till välkänd e-handel- Stockholm

  2. Assistent på deltid till företag vid Sjöstad- Stockholm

  3. Kundtjänstmedarbetare sökes omgående- Stockholm

  4. Extrajobb: HTML/HTML5/CSS-utvecklare- Stockholm

  5. Receptionist/Kontorskoordinator 50% City- Stockholm

  6. Upptäck världen med oss som webbutvecklare- Stockholm

  7. Management Trainee- Solna

  8. Falck Söker kundtjänstmedarbetare- Lidingö

  9. Store Manager för Starbucks- Stockholm

  10. Skiftledare för Starbucks- Stockholm


Mer beskrivning

Duktig webbutvecklare till välkänd e-handel
Häfener / Job4Sweden.se Om företaget Häfener är en arbetsförmedling och ett rekryteringsbolag på internet som använder sig av sin webbplats www.job4sweden.se för uppdrag i sin rekrytering med fokus på den jobbsökande individens trygghet och kundanpassande rekryterings lösningar. Vi har en passion för att sammanföra kompetens på rätt plats där vi får se nya medarbetare och företag tillsammans ta de steg man vill för att lyckas. Vi söker nu för kunds räkning en duktig webbutvecklare till välkänd e-handels webbplats Varmt välkommen med din ansökan. Arbetsort: Stockholm Omfattning: 100 % Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse, löneanspråk Arbetsuppgifter Att i team om 4 personer utveckla och underhålla e-handels webbplatsen. Arbetet är väldigt självständigt och självgående och struktureras till stor del av dig själv. Du ska kunna PHP, HTML5, CSS3, jQuery, MySQL, Javascript Vi söker dig som vill vara med i bolagets ständiga utveckling och har några års erfarenhet av webbutveckling samt ett brinnande intresse för detta. Du ska behärska svenska i både tal och skrift. Vi tillämpar direktrekrytering och du kommer anställas direkt av kunden. Mer information om vår kund kommer att ges till dem som blir kallade på intervju. Välkommen med din ansökan via denna länk: http://www.job4sweden.se/externwebbplats-ansokan/ (Jobbansökningar via post undanbedes) Ange nedan referens i din ansökan
Företag: Häfener / job4sweden.se
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Duktig webbutvecklare till välkänd e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Duktig webbutvecklare till välkänd e-handel

Assistent på deltid till företag vid Sjöstad
Häfener / Job4Sweden.se Om företaget Häfener är en arbetsförmedling och ett rekryteringsbolag på internet som använder sig av sin webbplats www.job4sweden.se för uppdrag i sin rekrytering med fokus på den jobbsökande individens trygghet och kundanpassande rekryterings lösningar. Vi har en passion för att sammanföra kompetens på rätt plats där vi får se nya medarbetare och företag tillsammans ta de steg man vill för att lyckas. Vi söker för kunds räkning kontorsassistent till företag vid Hammarby Sjöstad. Arbetsuppgifter Som kontorsassistent kommer arbetsuppgifterna att vara mycket varierande, ingen dag är sig lik. Bl.a av reception, kommunikatör och VD assistent. Arbetsuppgifterna innebär att vara Vd:n till hands vad gäller att administrera de uppgifter som kan tillkomma samt stötta VD:n. Du kommer att hjälpa till i de kontakter som sker gentemot företaget. Beställa, boka, administrera och planera ingår i arbetsuppgifterna. Du som ansöker om jobbet ska ha tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter. Dina datorkunskaper är goda. Du skall behärska svenska och engelska. Som person är du mycket serviceminded, noggrann och strukturerad och vill vara ansiktet utåt. Du kan arbeta självgående och ta för dig i arbetet. Vi tillämpar direktrekrytering och du kommer anställas direkt av kunden. Arbetsort: Hammarby Sjöstad Omfattning: Deltid Välkommen med din ansökan via denna länk: http://www.job4sweden.se/externwebbplats-ansokan/ (Jobbansökningar via post undanbedes) Ange nedan referens i din ansökan
Företag: Häfener / job4sweden.se
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent på deltid till företag vid Sjöstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent på deltid till företag vid Sjöstad

Kundtjänstmedarbetare sökes omgående
Personalakademin är ett modernt samhällsorienterat företag med människan i fokus. Vi erbjuder lösningar inom rekrytering, personaluthyrning, jobbcoachning och kompetensutveckling. Personalakademin söker nu flera kundtjänstmedarbetare. I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning. Vi ger dig i utbytte chansen till ett spännande jobb där du får chans att använda din sociala kompetenser. Personliga egenskaper Vi söker dig som: - Vet vad bra service innebär - Är en social och positiv person som trivs bra med att arbeta både i grupp och enskilt - Är en datorvan problemlösare som inte ger upp i första taget - Är engagerad och effektiv i ditt arbete Det är meriterade om du kan flertal nordiska språk så som norska, danska eller finska. Tidigare erfarenheter av arbete inom kundtjänst eller andra service yrken är meriterande men inget krav, stor vikt kommer läggas på personliglämplighet. Tycker du att jobbet verkar intressant och känner att du passar in på profilen - skicka din ansökan med CV till carina@personalakademin.se. Ange referens "Kundtjänstmedarbetare" i din ansökan. Vi gör urval löpande och sista ansökningsdag är 2013-08-24
Företag: STOCKHOLM PERSONALAKADEMIN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes omgående

Extrajobb: HTML/HTML5/CSS-utvecklare
Vi söker en noggrann och skicklig frontendutvecklare som är intresserad av att jobba i ett antal större webbprojekt på deltid. Om du studerar så kan arbetstiderna anpassas till din utbildning vad gäller tentaperioder och dylikt. Är du rätt person så hittar vi en lösning som fungerar för dig! Ditt arbete kommer att bestå i att på ett noggrant och standardenligt sätt översätta färdiga Photoshop-mallar till motsvarande semantisk HTML/HTML5 med tillhörande CSS. Vi tror att du som person är mycket noggrann, effektiv och sätter ett stort värde i att lämna över läsbar, strukturerad och cross-browser-kompatibel CSS som dessutom är pixelperfekt jämfört med de Photoshop-mallarna du arbetar utifrån. Vi gillar effektiv och skalbar webbutveckling med hjälp av open source-verktyg och vi värdesätter om du utöver XHTML och CSS även har erfarenhet av: * JavaScript i allmänhet och unobtrusive JavaScript i synnerhet * jQuery - goda jQuery-kunskaper är ett mycket stort plus! Meriterande är även om du har erfarenhet av Balsamiq Mockups eller liknande verktyg för framtagning av klickbara prototyper. Ansökningar mottages per e-post (jobb@5monkeys.se). Utöver CV är det mycket viktigt att du även skickar med en länk till ett eller flera arbetsprover där dina HTML/CSS-kunskaper framgår tydligt. 5monkeys Agency AB är en snabbväxande digital produktionsbyrå. Vi sitter centralt vid Slussen i Stockholm och har stans sannolikt bästa utsikt från vårt kontor. Välkommen hit!
Företag: 5MONKEYS AGENCY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb: HTML/HTML5/CSS-utvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb: HTML/HTML5/CSS-utvecklare

Receptionist/Kontorskoordinator 50% City
Fru Olsson AB är sedan 20 år ett bemanningsföretag/inlämningsbyrå inom kontor och administration. Vi söker nu en Receptionist/Kontorskoordinator till vår kund i city med start i augusti. Tjänsten består av receptions sysslor som växel, kontorsservice, in och utgående post, budhantering, ta emot gäster, inköp av kontorsmaterial och att se till att köket är tip top. Du kommer också att assistera övriga medarbetare, uppdatera telefonlistor eventuella resebokningar m.m. Vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet, kanske inom reception eller som administratör. Du är en framåt och drivande person, har förmågan att få saker och ting gjort, är en mycket god administratör. Du har superkoll på det mesta, och är van att ta egna beslut. Dina personliga egenskaper är förstås allra viktigast. Vi ser gärna att du är en trevlig, representativ och social person. Du är också en ödmjuk person som har förmågan att lyssna till andra. Arbetstid 9-13, viss flexibilitet gällande arbetstiderna är önskvärt. Maila din ansökan märkt Koordinator tillsammans med foto och löneanspråk till: carina.stjernstrom@fruolsson.se
Företag: Fru Olsson AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/Kontorskoordinator 50% City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/Kontorskoordinator 50% City

Upptäck världen med oss som webbutvecklare
Häfener / Job4Sweden.se Om företaget Häfener är en arbetsförmedling och ett rekryteringsbolag på internet som använder sig av sin webbplats www.job4sweden.se för uppdrag i sin rekrytering med fokus på den jobbsökande individens trygghet och kundanpassande rekryterings lösningar. Vi har en passion för att sammanföra kompetens på rätt plats där vi får se nya medarbetare och företag tillsammans ta de steg man vill för att lyckas. Vi söker för kunds räkning en webbutvecklare på resande fot med bas i Stockholm. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter är att bistå med din kunskap inom PHP, HTML5, CSS3, jQuery, MySQL, Javascript till vår kunds egna kunder som finns inom sektorn e-handel runt om i Sydamerika men även i Asien, till största del svenskägda bolag. Samt att leverera efterfrågade tjänster inom området webbutveckling. Viss arbete inom marknadsföring kan förekomma. Arbetet är väldigt självständigt och självgående och struktureras till stor del av dig själv. Du kommer att få arbeta i ett globalt företag och arbetet kommer innebära flera resor utomlands per år. Vi söker dig som vill vara med i bolagets ständiga utveckling och har några års erfarenhet av webbutveckling samt ett brinnande intresse för detta. Som person är du prestigelös, social och kreativ. Det är viktigt att du gillar att jobba i team och har lätt för att ta idéer och tankar från andra, men att det är du som driver på tekniken och utvecklingen. Du är en utförare som gillar att jobba mot deadlines och komma på nya lösningar. Tänka nytt och bygga nytt? Du ska behärska svenska i både tal och skrift. God engelska förespråkas. Varmt välkommen med din ansökan. Vi tillämpar direktrekrytering och du kommer anställas direkt av kunden. Mer information om vår kund kommer att ges till dem som blir kallade på intervju. Arbetsort: Bas i Stockholm Omfattning: 100 % Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan via denna länk: http://www.job4sweden.se/externwebbplats-ansokan/ (Jobbansökningar via post undanbedes) Ange nedan referens i din ansökan
Företag: Häfener / job4sweden.se
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Upptäck världen med oss som webbutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upptäck världen med oss som webbutvecklare

Management Trainee
Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige år 2003 och sedan dess har vi ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 160 butiker runt om i Sverige. Till vårt huvudkontor i Huvudsta söker vi nu en trainee till avdelningen för Fastighet och Logistik. Avdelningen ansvarar för områdena logistik, fastighet, tekniskt inköp samt arbetssäkerhet. Vad blir dina arbetsuppgifter? Under en inspirerande och intensiv utbildningsperiod som sträcker sig under ca ett år får du en omfattande inblick i vår organisation och våra arbetssätt. Detta traineeprogram fokuserar på avdelningarna logistik, fastighet och tekniskt inköp. Du följer en tydlig utbildningsplan och under den första delen av utbildningen arbetar du inom försäljningsorganisationen där du lär dig det praktiska arbetet i butik. Därefter arbetar du tre månader på respektive avdelning som nämns ovan. Traineeperioden avslutas med en sex-tolv veckors inarbetning utomlands. Efter avslutad traineeutbildning kommer du att anta en roll som projektledare inom ett av områdena ovan. Som projektledare ansvarar du för utveckling och genomförande av befintliga och nya processer. Du arbetar som en supportfunktion mot företagets operativa enheter, samt följer upp framgången av deras insatser. Med hjälp av dina tankar och idéer bygger vi tillsammans framtidens organisation inom Lidl. Vilka erfarenheter söker vi? Du har en akademisk examen med mycket goda resultat, troligtvis är du ingenjör eller ekonom. Som person är du initiativrik, lösningsorienterad och flexibel. Du vill påverka och göra skillnad. För dig är din ständiga vilja att utveckla människor och verksamhet en stark drivkraft. Du trivs både med att planera och följa upp och du har en mycket stark kommunikativ förmåga. B-körkort är en förutsättning för denna tjänst och vi ser kunskaper i tyska som meriterande. Vad kan vi erbjuda dig? Lidl satsar på sina traineer och du kommer att delta i interna utbildningar som förbereder dig för din framtida roll. Detta ger dig goda förutsättningar att på sikt kunna gå vidare inom organisationen. För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av förtroende, engagemang, glädje och kommunikation. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en heltidstjänst, med tillträde enligt överenskommelse. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Har vi väckt ditt intresse? Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Söka jobb online" som du hittar längst ner i annonsen på vår hemsida. Där fyller du i formuläret och bifogar cv samt personligt brev. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Sista ansökningsdag är 30 juli 2013. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-55 55 70 00. Välkommen med din ansökan!
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Management Trainee jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Management Trainee

Falck Söker kundtjänstmedarbetare
Falck söker kundcenterpersonal; FALCK FÖRSÄKRINGSAKTIEBOLAG; Lidingö; 111227 1 plats. Falck Räddningskår AB har som målsättning att i samarbete med andra företag verka för att en riksomfattande bärgning, larm- och räddningsverksamhet skall finnas till allmänhetens förfogande. Samarbetet har som syfte att erhålla en stark, konkurrenskraftig och marknadsledande serviceorganisation. Vem söker vi? Vi söker nu en vikarie under 12 månader. Du har tidigare erfarenhet av kundbemötande och ett engagemang i kundkontakten som bidrar till god service, merförsäljning och en positiv kundupplevelse. Du har en bra slitstark röst och en väl utvecklad kommunikativ förmåga, både skriftligt och muntligt. Vidare så är du en social, ödmjuk person med positiv inställning till arbete och har därmed en hög arbetsmoral. Att ha hög fokus vad gäller service och tillgänglighet är en självklarhet. Som kundservicemedarbetare kommer din uppgift främst bestå av att ta emot och besvara telefonsamtal och e-post från våra kunder som huvudsakligen är privatpersoner. I tjänsten ingår även administrativt arbete. Kompetenskrav Vi ser gärna att du som söker har: Erfarenhet av telefonförsäljning eller arbete på kundtjänst Goda kunskaper i Office paketet Goda IT kunskaper Talar och skriver svenska obehindrat samt goda kunskaper i engelska Vi ser gärna att du anger ditt löneanspråk redan i din ansökan. Arbetstid/Varaktighet 12 månaders vikariat --------------------------------------------------------------------------------
Företag: FALCK FÖRSÄKRINGSAKTIEBOLAG
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Falck Söker kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Falck Söker kundtjänstmedarbetare

Store Manager för Starbucks
Starbucks grundades 1971 i Seattle och har sedan dess jobbat med att på etiskt vis köpa de bästa kaffebönorna som går att finna och rosta dem till perfektion. Inspirationen kommer från Italien som Howard Schultz (nuvarande chairman, president och CEO) besökte 1983. Han fick där visionen om att ta med en del av denna rika kaffekultur hem till USA och skapa ?a third place?, en plats mellan hem och jobb där man kan ha en stund för sig själv eller umgås med vänner och familj. Idag, med över 18 000 kaféer i 62 länder, är Starbucks världens främsta kafferosteri och återförsäljare av högkvalitetskaffe. Vi har nu en spännande möjlighet för dig som har ledarerfarenhet i servicebranschen, att få leda ett nytt Starbucks team på Stockholm central. Vi söker dig som glad och entusiastisk och älskar kundkontakt. Du behöver vara passionerad över att utveckla människor och trivas bäst när du är med dina medarbetare i driften. En Store Managers Ansvarsområden består bland annat av: Dagliga driften av butiken Inspirera och utveckla medarbetare Skapa och bibehålla vår unika ?Starbucks Experience? Skapa bra arbetsmiljö som bidrar till hela teamets förmåga att leverera Budget och ekonomiska mål Personalfrågor som t.ex. rekrytering, bemanning, schemaläggning Säkerhet, hygien, miljö och hälsa i butiken Du bör kunna: Inspirera människor i din närhet, gäster och medarbetare Brinna för service i världsklass, att ständigt överträffa kundens förväntningar Trivas med att jobba i drift Självständigt sköta den dagliga verksamheten Jobba effektivt i högt tempo Hålla många bollar i luften Leda och utveckla ett team Har erfarenhet av att leda i servicebranschen Vara en bra kommunikatör Älskar att vara bland människor och vara utåtriktad Arbeta mot ekonomiska mål Vara resultatorienterad Kunna svenska och ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift. All utbildning sker på engelska. Inom Scandinavian Service Partner arbetar vi aktivt med internrekrytering och för rätt person finns det möjlighet till utveckling inom företaget. SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF.
Företag: Scandinavian Service Partner
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Store Manager för Starbucks jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Store Manager för Starbucks

Skiftledare för Starbucks
Starbucks grundades 1971 i Seattle och har sedan dess jobbat med att på etiskt vis köpa de bästa kaffebönorna som går att finna och rosta dem till perfektion. Inspirationen kommer från Italien som Howard Schultz (nuvarande chairman, president och CEO) besökte 1983. Han fick där visionen om att ta med en del av denna rika kaffekultur hem till USA och skapa "a third place", en plats mellan hem och jobb där man kan ha en stund för sig själv eller umgås med vänner och familj. Idag, med över 18 000 kaféer i 62 länder, är Starbucks, världens främsta kafferosteri och återförsäljare av högkvalitetskaffe. Vi har nu en spännande möjlighet för dig att få vara med och leda ett nytt Starbucks team på Stockholm central. Vi söker dig som glad och entusiastisk och älskar kundkontakt. Du behöver vara passionerad över att utveckla människor och trivas bäst när du är med dina medarbetare i driften. En Skiftledares Ansvarsområden består bland annat av: Dagliga driften av butiken, planering och utförande av skift Inspirera och utveckla medarbetare Följa upp med baristor för att säkerställa att service i världsklass levereras och alla uppgifter blir gjorda Vara med att skapa och bibehålla vår unika ?Starbucks Experience? Vara med och skapa bra arbetsmiljö som bidrar till hela teamets förmåga att leverera Del av personalfrågor som t.ex. bemanning, schemaläggning, utbildning Delaktig i ansvar för säkerhet, hygien, miljö och hälsa i butiken Du bör kunna: Inspirera människor i din närhet; gäster och medarbetare Brinna för service i världsklass (ständigt överträffa kundens förväntningar) Trivas med att jobba i drift Jobba effektivt i högt tempo Har viss ledarskapserfarenhet och erfarenhet av att arbeta med service Vara en bra kommunikatör Älska att vara bland människor och vara utåtriktad Arbeta mot dagliga uppsatta mål Intresserad av att utveckla ditt ledarskap Vara resultatorienterad Arbeta oregelbundna tider Kunna svenska och ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift Inom Scandinavian Service Partner arbetar vi aktivt med internrekrytering och för rätt person finns det möjlighet till utveckling inom företaget. SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF.
Företag: Scandinavian Service Partner
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Skiftledare för Starbucks jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skiftledare för Starbucks


Sök lediga jobb Lärare i svenska och engelska till värnhemsskolan

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se