Löne och Leverantörsreskontraassistent jobb - lediga jobb

Löne  och Leverantörsreskontraassistent jobb Löne och Leverantörsreskontraassistent jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Löne och Leverantörsreskontraassistent. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Löne och Leverantörsreskontraassistent. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Junior Sales Controller- Stockholm

  2. Erfaren ekonom till Metodgolv i Skogås- Stockholm

  3. ServiceFinder söker säljande Teamleader- Stockholm

  4. Redovisningsansvarig- Stockholm

  5. Senior Quantitative Analyst- Stockholm

  6. Senior Compliance Officer- Stockholm

  7. HR Manager till Sealed Air Sverige- Stockholm

  8. Drifttekniker inom fastighetsautomation- Stockholm

  9. Affärsorienterad Dealmaker M & A- Stockholm

  10. Originations Administrator- Stockholm


Mer beskrivning

Junior Sales Controller
Vår klient: Our client is a global IT-Company with operations all around the world and with its Corporate Headquarters in the US. We are now seeking to recruit a Junior Sales Controller for an interim assignment of six month and with clear ambition of turning it into a permanent position. The assignment will start as soon as possible. You will be employed in Human Capitals interim team and placed at our clients Swedish Head Office that is located in the center of Stockholm. Din utmaning: Take a proactive approach to researching breakdowns in service, process or information flow; resolves issues appropriately and establishes preventative measures. Promote teamwork and a service-oriented approach in all activities. Take a proactive approach in coordinating between customers and Sales personnel. Apply and ensure attention to detail in all matters. Apply a methodical approach to completing all tasks. Demonstrate solid written and oral communication skills. Apply a consistent approach to planning and organizing tasks. Clearly present information (spoken or written); communicate at various organization levels. Din bakgrund: University degree or equivalent with one to two years of experience. Advanced Excel and Microsoft Office User. Experience of working with Oracle. Experience within logistics. Fluent in English and Swedish both written and spoken. Din ansökan: Would you like to be part of our Interim team? Then, please send us your application with reference FN/927, as soon as possible to Apply Now  or contact Patrik Sundelin or Fredrik Newstam responsible consultant at Human Capital 08-546 99 260 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Sales Controller jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Sales Controller

Erfaren ekonom till Metodgolv i Skogås
Metodgolv i Stockholm AB Presentation Vi söker en erfaren ekonom till positionen redovisningsansvarig som kan växa in i rollen som ansvarig för ekonomifunktionen inklusive lön. Du bidrar till att utveckla en effektiv ekonomifunktion som är stödjande för en verksamhet som är framgångsrik och expansiv. Metodgolv arbetar med moderna och uppdaterade system och rutiner som t.ex. fakturaskanning, tidrapportering via mobiltelefon och arbetssätt enligt ISO 9001:2008. Du kommer att ha en viktig position med helhetsansvaret för redovisningen där du arbetar från ax till limpa inklusive bokslut. Kunskap om lön är meriterande. Du rapporterar till CFO. Urval sker löpande. Välkommen att söka tjänsten redan idag hos en trevlig och framgångsrik arbetsgivare. Arbetsuppgifter I denna roll är du ansvarig för redovisningen med huvudbok, reskontror och bank med fakturahantering, betalningar, deklarationer och ROT-ansökningar, anläggningsregistret, månadsbokslut och löner. Du säkerställer att rutiner följs och utnyttjar systemet 3L så mycket som möjligt. I ditt ansvarsområde ingår sakgranskning av leverantörsfakturor, fakturahantering, löpande redovisningen, bokslutsarbete månadsvis, löner samt frågor rörande order, personal och kvalitet. Du är också involverad i rapporter och kalkyler för ledningen, har kontakt med myndigheter, kunder och leverantörer, arkiverar samt hanterar kund- och leverantörsavtal. I arbetet med årsbokslutet och årsredovisningen har du hög delaktighet. Utbildning/erfarenhet Du har flerårig erfarenhet av att arbeta med kvalificerat redovisningsarbete inklusive bokslut. Har du även erfarenhet av att hantera lön, avtal för t.ex. leasingbilar, försäkringar, hyra och frågor om personal, order och kvalitet är det meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är du självständig, driven och har en vilja att själv utvecklas. Du ser förbättringsmöjligheter och har en förmåga att förändra och utveckla. Du är duktig på att uppfatta helheten, är noggrann och strukturerad i ditt arbete. I det dagliga arbetet trivs du med att samarbeta med andra och du har lätt för att kommunicera på ett sätt som är både effektivt och trevligt. Företagsbeskrivning Metodgolv arbetar med alla golvlösningar - från råbetong till färdigt ytskikt och utför årligen golvjobb på cirka 270 000 kvadratmeter. Med cirka trettiofem golvläggare, fem plattsättare, tio tjänstemän och ett tjugotal underentreprenörer arbetar Metodgolv för att hitta den absolut bästa golvlösningen för varje kund. Lång branscherfarenhet, yrkeskunskap, nyfikenhet och stort engagemang i kombination med personlighet och flexibilitet gör Metodgolv till ett framgångsrikt och växande företag. Metodgolv är anslutna till kollektivavtal med Svenska Byggnadsarbetarförbundet. Företagets hemsida http://www.metodgolv.se/ Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Metodgolv i Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonom till Metodgolv i Skogås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonom till Metodgolv i Skogås

ServiceFinder söker säljande Teamleader
ServiceFinder har vuxit konstant sedan 2006 och har nu tydligare tillväxtplaner. Idag är vi störst i branschen i Sverige, tillhör en av Norderns största koncerner Schibsted och samarbetar med sajter som Blocket.se och Aftonbladet. ServiceFinder har en stark sälj- och företagskultur och är tillväxtfokuserade. Vi tror på att växer företaget, så växer individen. Dina arbetsuppgifter Som teamleader på ServiceFinder kommer du leda ett eget team av säljare mot uppsatta försäljningsmål enligt budget. Dina ansvarsområden innefattar att bygga ditt team med rätt individer och coacha dem mot deras egna uppsatta budget och utvecklingsmål. Tillsammans kommer ni sälja marknadens bästa produkt inom tjänsteförmedling och erbjuda företagskunder helhetslösningar i form av nya kunduppdrag och marknadsföring. Du kommer även ingå i vår säljledningsgrupp tillsammans med försäljningschef och andra teamleaders där vi arbetar strategiskt för att utveckla avdelningen och förbättra säljresultatet. Vi erbjuder dig ServiceFinder satsar otroligt mycket på tillväxt under 2013 och därmed lägger vi också mycket fokus på att utveckla ledarna på bolaget. Din roll som teamleader ser vi som väldigt viktig och du erbjuds därför både utbildningar och karriärsmöjligheter internt hos oss, med möjlighet att tjäna goda pengar, knyta kontakter och i framtiden klättra vidare inom koncernen. Du kommer att rapportera direkt till vår försäljningschef som också kommer att vägleda dig mot framgång både som person och med utvecklingen av ditt team. Vi söker dig som • Tidigare har jobbat som innesäljare med goda resultat • Ett krav är att du ansvarat för en grupp säljare • Vill ta nästa kliv i karriären och jobba i ett snabbväxande bolag med högt uppsatta mål Skicka ditt CV till rekrytering@servicefinder.se med rubriken "Teamleader" eller sök via länken nedan. Arbetstider: Heltid. Mån-fre 08.30-17.30 Lön: Fast lön + provision + bonus
Företag: ServiceFinder
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga ServiceFinder söker säljande Teamleader jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ServiceFinder söker säljande Teamleader

Redovisningsansvarig
Vår klient: Svensk Fondservice är ett helsvenskt, privatägt och helt oberoende bolag som står under tillsyn av Finansinspektionen. Sedan starten 2008 har bolaget vuxit kraftigt och är idag en av Sveriges ledande kapitalförvaltare, med över 110 000 kunder och ett förvaltat pensionskapital på drygt 9 miljarder. Svensk Fondservice sysselsätter över hundra personer med huvudkontor i Stockholm och ett lokalt kontor i Gävle och samarbetar även med fristående, oberoende och av Finansinspektionen godkända försäkringsförmedlare i hela Sverige. Tjänsten är ett vikariat från 1 november 2013 till 31 januari 2015 med placering på huvudkontoret i Stockholm med ansvar för all redovisning inom Svensk Fondservice med tillträde omgående. I tjänsten som Redovisningsansvarig ansvarar du för bolagets redovisning samt relaterade system. Du rapporterar till bolagets CFO och arbetar tätt tillsammans med övriga funktioner inom ekonomi och bolaget. Din utmaning: Ansvara för såväl månads-, kvartals- och årsbokslut samt vara behjälplig vid rapportering. Genomföra månadsvisa avstämningar samt bokslutsarbete, månad, kvartal och år. Upprätta årsredovisning. Upprätta månatlig moms- och skattedeklaration. Vara delaktig i arbete med utveckling och förbättring av processer och rutiner för ekonomifunktionen. Din bakgrund: Civilekonom eller motsvarande med minst 3-5 års relevant erfarenhet. Positiv med en ”can do” attityd med en vilja att arbeta och utvecklas i en dynamisk och entreprenöriell miljö. Genuint intresse för den verksamhet vi bedriver. Erfarenhet av koncernredovisning är meriterande. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av Svensk Fondservice? Sänd då ditt CV till Martin Andersson och Fredrik Newstam med referens MA/928 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Human Capital på 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig jobb, Redovisningsansvarig Stockholm, Redovisningsansvarig Human Capital Group AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig

Senior Quantitative Analyst
Vår klient: We are seeking to recruit a Senior Quantitative Analyst to one of the leading banks in Stockholm. The Financial Quantitative Modeling and Research is a unit within Group Risk Control responsible for quantifying market risk within the Group and counterparty risks within the Groups trading portfolio. The unit has a global responsibility and is the hub for quantitative analysis within the Group Risk Control network. The group´s strong position in the Capital Markets and its advanced client product offering creates a need for highly skilled risk modellers within a wide range of areas and products. To strengthen the focus, meet the challenges and comply with the strengthened requirements from regulatory authorities, the group is strengthening its quantitative unit within the Risk Control function. We have currently an open position for a Senior Quantitative Analyst at our client´s office in Stockholm city. We offer a challenging and exciting international working environment, with lots of opportunities for successful candidates to further develop their career. Din utmaning: As a Senior Quantitative Analyst you will ensure that GRC uses models and methods that meet the complexity of the risks within the group and compliant with the requirements of external regulators. The main responsibilities of a Senior Quantitative Analyst include the development and specification of quantitative methodologies used to measure market and counterparty risk as well as analyses of the risks based on the current models: Understand the properties and risks in the trading products. Identify all sources of market and counterparty risks inherent to the business. Develop new market and counterparty risk measurement models. Develop stress testing framework for market and counterparty risks inherent to the bank’s portfolios. Operationalize new regulatory standards and communicate with regulatory authorities on the topics related to risk measurement within the Group. Provide high quality analysis of market and counterparty risk inherent to senior management and the Board. Communicate risk computation principles to the banks risk-taking units worldwide as well as other relevant internal- and external stakeholders. Din bakgrund: The candidate should have a quantitative background and a university degree in mathematics, statistics or engineering. The role would be perfect for a candidate with several years experience within risk. It is essential that the candidate has a very good understanding of derivative instruments and the risks they generate.  A quantitative background is essential, programming skills is a merit. Problem solving skills, as well as computational and communication skills, are essential. The candidate should be able to explain complicated concepts clearly to all risk-taking units worldwide as well as present the results of their analysis in a clear and precise manner to senior management and regulatory bodies. The candidate should be systematic and focused on delivery and have high communicational skills Din ansökan: In this recruitment Please apply by sending your CV with reference TD/910 to Apply Now . If you have any questions regarding the position please contact Tobias Danielsson or Ola Johansson at Human Capital at +46 8 546 992 60 http://www.humancapital.se/ www.humancapital.se Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Quantitative Analyst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Quantitative Analyst

Senior Compliance Officer
Vår klient: Klarna erbjuder säkra och smidiga betalningslösningar till över 15 000 e-butiker och över 9 miljoner kunder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Österrike och Nederländerna. Klarna grundades 2005 med idén att skapa en problemfri betalningslösning som skulle tillåta köpare och säljare att interagera enkelt och tryggt vid handel på nätet. Klarna gör detta genom att låta kunden få varorna först och betala efteråt, medan vi bär kredit- och bedrägeririsken för handlarna. Idag är Klarna ett av Europas snabbast växande företag och har på bara sju år vuxit till 800 anställda i 8 länder. Klarnas omsättning 2012 var knappt 1,2 miljarder SEK. Klarna är ett kreditmarknadsbolag och enheten Compliance utgör ett stöd för ledning och styrelse i att driva verksamheten enligt för finansbranschens gällande lagar och regler. Då kraven på bolaget ökar i och med den kraftiga expansion som Klarna genomgår, söker vi nu en senior Compliance Officer för att förstärka teamet. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Stockholm. I tjänsten som senior Compliance Officer inom Klarna får du en unik inblick i de juridiska frågeställningar som ett snabbväxande bolag inom en internationell och föränderlig bransch ställs inför. Din utmaning: Bistå med råd och stöd till verksamheten gällande tillämpliga lagar och regler. Inom områdena kundskydd, marknadsuppförande, penningtvätt, tillståndsrelaterade frågor och myndighetskontakter. Identifiera och analysera nya och ändrade regler relevanta för Klarnas verksamhet i Sverige och utomlands, samt kommunicera de nya kraven till verksamheten. Identifiera och följa upp compliancerelaterade risker i verksamheten. Hålla compliance- och penningtvättsutbildning för Klarnas personal i Sverige och utomlands. Stödja en sund compliancekultur på Klarna. Kontrollera/monitorera och rapportera eventuella brister i verksamheten. Tillsammans med Klarnas riskfunktion arbeta med att förhindra att Klarna utnyttjas för penningtvätt, samt utreda och rapportera misstänkta fall av Penningtvätt. Din bakgrund: Jur.kand. examen med minst fem års erfarenhet som Compliance officer eller Jurist med erfarenhet ifrån regulatoriska frågor, ev är du Civilekonom med relevant erfarenhet från finansbranschen. Arbetslivserfarenhet ifrån bank, finansbolag, advokatbyrå eller Finansinspektionen. Goda kunskaper om regelverksfrågor avseende finansbranschen, inklusive penningtvätt. Du är systematisk, analytisk och har god erfarenhet av att dokumentera och kommunicera i tal och skrift. Du är van att självständigt hantera ärenden men har samtidigt en god samarbetsförmåga och du tycker om förändring. Du har hög integritet och en god social kompetens. Du talar och skriver svenska såväl som engelska flytande ytterligare språk anses meriterande. Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Du ska inte jobba för Klarna, du kommer jobba med Klarna. Din ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Human Capital och alla ansökningar samt CVs skall skickas till Apply Now med referens TD/930, sista ansökningsdag är 5 augusti. Vid eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Tobias Danielsson på Human Capital, telefon 08-546 992 60. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Compliance Officer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Compliance Officer

HR Manager till Sealed Air Sverige
Vill Du jobba i ett spännande och dynamiskt företag i en global miljö? Vill Du jobba på ett företag med god gemenskap? Sök då tjänsten på Sealed Air på! I denna rekrytering samarbetar Sealed Air med First Reserve. Placering Stockholm alternativt Aneby 4 mil från Jönköping. Om företaget Sealed Air is a global leader in food safety and security, facility hygiene and product protection. With widely recognized and inventive brands such as Bubble Wrap® brand cushioning, Cryovac® brand food packaging solutions and Diversey® brand cleaning and hygiene solutions, Sealed Air offers efficient and sustainable solutions that create business value for customers, enhance the quality of life for consumers and provide a cleaner and healthier environment for future generations. Sealed Air generated revenue of $7,6 billion in 2012 and has approximately 25,000 employees who serve customers in 175 countries. For more info see sealedair.com Arbetsuppgifter Sealed Air befinner sig i en dynamisk och utvecklande organisationsfas, för ca 1,5 år sedan förvärvades Diversey. Vi söker nu en HR Manager för Sverige med verksamhet i Stockholm och Aneby (totalt 170 anställda), som vill vara med på den fortsatta resan i att bygga en gemensam företagskultur samt integrera Sealed Airs och Diverseys rutiner och processer. Rollen som HR Manager innebär både strategiskt- samt operativt personalarbete. Du rapporterar till HR Director för Norden. Resor förekommer i tjänsten. Vem är du? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av brett personalarbete i större, gärna internationella matrisorganisationer. Du har en högskoleexamen, gärna inom HR. Är van vid engelska som koncernspråk och behärskar språket väl i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Excel. Som person är du lätt att samarbeta med och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och din omgivning. Du är kommunikativ i både tal och skrift och har förmågan att ge mycket god service såväl internt som externt. Du har förmågan att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt. Självklart har du en glad och positiv attityd! Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Viveka Holm, tel: 08-705 80 64 eller Sandra Solomon 08- 705 80 63. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga HR Manager till Sealed Air Sverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR Manager till Sealed Air Sverige

Drifttekniker inom fastighetsautomation
Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi drifttekniker till kund i Södertälje. Kunden levererar tjänster inom energi och VVS för kundkategorierna industri, kommunala lokaler, större fastighetsägare av bostäder samt privatkunder. Som drifttekniker är du en central person för driften av värme- och ventilationssystem i uppdragsgivarens fastigheter. Dessutom ansvarar du för arbetet med utveckling av dessa. Du fungerar på ett naturligt sätt som bollplank ute i verksamheten. Idag arbetar kunden med systemlösningar främst från TAC, INU, Fidelix, KTC och Exomatic. Arbetet består både av självständigt arbete och samarbete med kollegor och kunder. I arbetsgruppen finns många olika kompetenser och ett gemensamt intresse kring energi och VVS. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast. Jourtjänstgöring kan förekomma. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Vem är du? Du är utbildad inom styr- och reglerteknik på lägst gymnasienivå eller har skaffat dig likvärdig kunskap på annat sätt. Du har flerårig erfarenhet av och kunskap i styr- och övervakningssystem på fastighetssidan och du har även god datorvana. Goda kunskaper i att tala och skriva på det svenska språket är ett krav, liksom B-körkort. Som person är du öppen, personlig, enkel och modig. Vad kan vi erbjuda dig? Låt Manpower öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan erbjuda jobb inom de flesta branscher och på alla nivåer. Vi kan erbjuda: – Spännande tjänster på marknadens hetaste företag – Karriärmöjligheter på företaget du alltid drömt om Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Detta innebär att annonsen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag.
Företag: Manpower Industri & Logistik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Drifttekniker inom fastighetsautomation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drifttekniker inom fastighetsautomation

Affärsorienterad Dealmaker M & A
Vår klient: Vår kund befinner sig idag i en process där de vill finna en Affärsorienterad Dealmaker som på sikt skall vara en stark kraft för att driva bolaget vidare. Befintliga ägare och Partners inom företaget har lyckats skapa en väl fungerande affär och genomfört flera lyckade transaktioner genom åren. Vår kund har en hög ranking inom sitt segment inom M & A och Corporate Finance. De nuvarande delägarna söker nu en skicklig affärsman med ett starkt nätverk inom branschen och erbjuder en Partner roll inom snar framtid. Vi söker nu en entreprenör med ett gediget track record inom M & A transaktioner för att arbeta med affärsgenerering. Tjänsten är med placering på kontoret i centrala Stockholm. Din utmaning: Genom eget nätverk och nykundsbearbetning sälja in egna uppdrag och hantera kundrelationer med stort engagemang och integritet som skapar förtroende. Aktivt arbeta med rådgivning för klienter inför köp och försäljnings processer. Samordna, leda och utveckla projekten med stöttning av projektledare och analytiker. Ansvara för intäkts generering inom uppsatt budgetram. Skapa nya kundrelationer genom stor förståelse för kundernas verksamhet och behov. Din bakgrund: Relevant akademisk utbildning med minst 15 års erfarenhet av M & A transaktioner från Mid- och Small Cap segmentet. Dokumenterad meritlista från flertalet M & A och Corporate Finance transaktioner. Du är initiativrik och vill ha säljansvar i en entreprenöriell miljö. Starkt kommersiellt driv med en känsla för vad som är värdedrivande i affären. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Din ansökan: Vill du ta chansen att vara med i detta spännande företag? Sänd då ditt CV till Human Capital med referens TD/932 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta Tobias Danielsson 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsorienterad Dealmaker M & A jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsorienterad Dealmaker M & A

Originations Administrator
Vår klient: CIT Group Inc., med huvudkontor i USA, är ett finansbolag med global närvaro och ett omfattande tjänsteutbud. I Europa arbetar avdelningen Vendor Finance Group nära tillverkare, återförsäljare och distributörer av kapitalvaror för att erbjuda innovativa och flexibla finansieringslösningar till företag. Vendor Finance Group i Europa är ett viktigt affärsområde inom CITs verksamhetsområde Global Vendor Finance och den nordiska kärnverksamheten möjliggör paneuropeiska finansieringslösningar för våra kunder. På uppdrag av vår klient söker vi nu en driven Originations Administrator. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader med placering på Sveavägen fram till oktober då kontoret flyttar till Solna. Din utmaning: Ansvara för spännande Sales Support-aktiviteter såsom att koordinera arbetet mellan försäljnings- och kreditfunktioner, tillsända kunder offerter i enlighet med överenskomna villkor samt sammanställa avtal och annan dokumentation. Vara huvudkontakt för kunden och samarbetspartners under pågående avtal samt bistå säljare, kreditanalytiker och övriga interna funktioner. Kvalitetssäkra processen och dokumentationen bakom finansieringslösningen och därigenom säkerställa att Compliance-kraven efterföljs. Växa i en administrativ och koordinerande roll i en internationell miljö med många olika kontaktytor. Din bakgrund: Du har högskoleutbildning med inriktning mot ekonomi eller motsvarande. Du har arbetat något eller några år med administrativa uppgifter på en ekonomiavdelning, bank eller annan finansiell verksamhet. Tidigare erfarenhet från administration av leasingavtal eller likartade finansiella lösningar är en fördel. Du tycker om att arbeta i en internationell miljö och du har en mycket god förmåga att på både svenska och engelska uttrycka dig i tal och skrift. Du är en social, professionell och positiv person med erfarenhet av omfattande kundkontakter. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av CIT Group? Sänd då ditt CV till Martin Andersson och Fredrik Newstam med referens FN/933 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Human Capital på 08-546 99 260 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Originations Administrator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Originations Administrator


Sök lediga jobb Löne och Leverantörsreskontraassistent

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se