Löneadministratör Lidköping jobb - lediga jobb

Löneadministratör Lidköping jobb Löneadministratör Lidköping jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Löneadministratör Lidköping. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Löneadministratör Lidköping. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Primary/Elementary Years Teacher- Stockholm

  2. Junior Ekonomiassistent- Stockholm

  3. Juniorsäljare söks omgående till Solna, Innesälj- Solna

  4. Telefonförsäljning- Stockholm

  5. Larm installatör med Erfarenhet- Tyresö

  6. Innesäljare sökes- Solna

  7. Projektledare Configuration manager- Stockholm

  8. Applikationspaketeringskoordinator- Stockholm

  9. Koordinator- globala nätverk- Stockholm

  10. Biträdande projektledare- Stockholm


Mer beskrivning

Primary/Elementary Years Teacher
Primary/Elementary Years teacher; The Tanto International School; The Tanto International School; Stockholm; 130711 1 plats. The Tanto International School is looking for a qualified, person to teach one of our classes across the whole curriculum as a Primary/Elementary Teacher. The Tanto International School is an English speaking private primary school established in 1983. We are a small school in Stockholm City; located on the beautiful island of Södermalm. We offer children and parents a very friendly and unique educational opportunity with high standards and expectations. We have recently had an inspection and were extremely pleased with the observations made by the inspectors (May 2013). The school follows the English National Curriculum and the environment for the students is more structured than many schools in the Swedish system. The school is well established and provides a stimulating and fun working environment. We have enthusiastic and well-behaved students. Our teachers are highly professional and are able to deliver the curriculum in an interesting and disciplined environment. Tanto International School is a very special primary school that offers all staff a wonderful work place, due to the positivity of colleagues, parents and children. Our small class sizes (max 20) allow teachers the opportunity and flexibility to really excel in their profession and enjoy their job. The salary is competitive and we also offer opportunities for field trips to England as well as our annual ski trips, sponsored gym membership and free lunches. We are looking for a dedicated and enthusiastic native English speaker with a teaching degree. Good classroom organisation and high expectations of behaviour are essential. 2 years experience of primary teaching is desirable but new teachers are very much encouraged to apply. Particular skills in Music, Crafts or P.E may be advantageous. We expect all our staff to be proficient in the use of ICT in the classroom. Experience using Apple Macintosh computers and software (there are no PCs in the school) would be useful. If you would like to work in a well established and wonderful workplace, with young positive staff and superb children then this might be the opportunity you have been looking for! A CV, recent photo of yourself and a personal Letter of Application which enables us to get a feel for you as a person should be sent via e-mail to tantoschool@me.com Please do not phone, we will confirm receipt of your application and invite successful applicants via e-mail only
Företag: The Tanto International School
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Primary/Elementary Years Teacher jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Primary/Elementary Years Teacher

Junior Ekonomiassistent
Junior Ekonomiassistent, till stor global koncern! Är du en noggrann och självgående nyexaminerad ekonom, alternativt på en kortare paus från dina studier och vill arbeta i ett projekt om 6 månader i en global koncern? Då är du välkommen till Marsh! Marsh söker just nu en flitig, ambitiös och stresstålig ekonom. För att passa in i teamet och med arbetsuppgifterna krävs det att du är en god och noggrann administratör med sinne och intresse för siffror. Ditt arbete omfattar: * Assisterande vid månadsrapportering och sammanställningar * Assisterande vid månadsbokslut och ekonomirapporter * Systemhantering och underhåll * Kontering Vi tror att du är ny-exad från Universitet eller Högskola samt att du läst Finans, Redovisning eller motsvarande. Givetvis är du en avancerad Excel användare samt analytisk lagd. Har du även erfarenhet utav makro i Excel ser vi det som ett stort plus. Vi är ett globalt företag så god engelska både skriftligen och muntligen är en grundförutsättning, då mycket av vår dagliga kommunikation sker på engelska. I övrigt önskar vi en kollega som är som vi; det vill säga prestigelös, stresstålig, snabbtänkt och klarar av att arbeta parallellt med ett flertal arbetsuppgifter samtidigt. Det är viktigt att du får klart dina arbetsuppgifter i tid samt förstår vikten av att möta en deadline. På Marsh är vi sociala och varma, därför ser vi gärna att du också är det. Vi vill ha kul tillsammans och vi tror att det är viktigt att kunna skratta ihop mellan allt arbete! Denna tjänst löper om 6 månader med placering på vårt Svenska huvudkontor, beläget i centrala Stockholm. Skicka in din ansökan med CV och Personligt brev till alona.beliganio@marsh.com, ange "Junior Ekonomiassistent" i ämnesraden. Omfattning: Heltid/Visstid Placering: Centrala Stockholm Sista ansökningsdag: 2013-08-04 Marsh är världens ledande försäkringsmäklare och riskkonsult. Marsh AB är ett helägt dotterbolag till Marsh & McLennan Companies Inc (MMC), som är en börsnoterad amerikansk koncern med över 52 000 anställda i mer än 100 länder.
Företag: Marsh AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Ekonomiassistent

Juniorsäljare söks omgående till Solna, Innesälj
Vi söker juniorsäljare för uthyrning till ett företag med säte i Solna. CO-WORKER är ett företag med fokus på att arbeta med duktiga personer för bemanningsbehov inom olika tjänsteområden. Bl.a. genom vår arbetar vi på att kunna möta behov av duktiga medarbetare både för omgående och mer planerade behov i hela Sverige. Vi har idag ca 70 anställda konsulter runt om hela Sverige och CO-WORKER koncernen total omsättning för 2012 uppgick till SEK 22 miljoner. Arbetsbeskrivning: - Leta upp, kontakta och sälja in produkten över telefon, - Skapa förtroende och göra en bra behovsanalys, - Vända likgiltiga och skeptiska leads till köpande kunder, Det finns två grundläggande krav på en juniorsäljare hos oss: 1. Kan sälja och bearbeta nya kunder! 2. Har erfarenhet av försäljning B2B/B2C! Du ska kunna behärska svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas ser vi att du är resultatfokuserad, inte rädd för att jobba hårt mot uppsatta mål, en framåt, positiv personlighet tillsammans med en stark social förmåga att integrera med människor.. Skicka snarast ett CV, meriter/dokumentationer, personligt brev och gärna en bild till oss för att ansöka om tjänsten. Hungriga, drivna säljare ansök redan idag. Möjlighet att anställas hos kund! Märk din ansökan med REF#778459 i ämnesrader!
Företag: CO-WORKER BEMANNING Sverige AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Juniorsäljare söks omgående till Solna, Innesälj jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Juniorsäljare söks omgående till Solna, Innesälj

Telefonförsäljning
Voltia Kraft AB söker nu drivna och resultatorienterade säljare som vill arbeta inhouse på Elite Vendite. Du kommer att få möjlighet att sälja bland annat fast telefoni i ett bolag som lägger lika stort värde på resultat som välmående personal. Som telefonförsäljare kommer du att ha en viktig roll och vara bolagets nyckel till fortsatt framgång. Vill du lära dig om samt utvecklas inom försäljning eller har du tidigare arbetat med exempelvis telefonförsäljning och eller inom kundtjänst kan det vara just dig vi söker. Tidigare erfarenheter inom service är ett krav. Elite Vendite erbjuder introduktion, säljutbildning och löpande coachning. Om du är driven, engagerad och resultatorienterad tror vi att du kan bli väldigt framgångsrik som medarbetare och därmed nå utveckling i din yrkesroll. Elite Vendite lägger stort värde på att man ska ha roligt på sin arbetsplats och kommer lägga mycket resurser på att du känner dig trygg i din roll som säljare och att du trivs på jobbet. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär försäljning av fast telefoni via telefon till privatpersoner på den svenska marknaden. Du kommer att erbjuda attraktiva tjänster som är beprövade med gott resultat under lång period. Om tjänsten: - Försäljning via telefon till privatpersoner - Administration av order/säljsamtal i säljsystem - Vi erbjuder en bra fast lön, provision samt bonus på din försäljning - Heltid - Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade medarbetare där individen är den viktigaste lagspelaren. Du kommer i samarbete med andra säljare arbeta mot tydligt utsatta mål och i tjänsten ingår en grundlig introduktion och löpande säljutbildning och coachning. Detta för att du ska få en bra plattform för att nå personlig utveckling i din säljarroll.
Företag: VOLTIA KRAFT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Telefonförsäljning jobb, Telefonförsäljning Stockholm, Telefonförsäljning VOLTIA KRAFT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Telefonförsäljning

Larm installatör med Erfarenhet
1 plats. H-G Elektronik AB är ett larm & säkerhetsleverentör som även verkar inom data,& tele & El området se www.hg-elektronik.se Vi är nu i en expansiv fas & söker fler installatörer Du skall ha minst 2 årig teleteknisk gymnasie bakgrund eller liknande. Du skall inneha något års erfarenhet av installation av larm , kamera, brandlarm passersysetm .Datanät,fiber. Du skall vara ostraffad. Du bör ha kunskaper i teletec centraler & galaxy Har du dessa egenskaper & vill komma in i ett gäng glada killar & tjejer som ser det roligt att komma till jobbet med en framtidssäker branch är Du välkommen att söka för omgående anställning. Körkort B körkort fordras. Arbetstid/Varaktighet Heltid Lön Fast + rörlig Ansökan Ansökan skickas via Vanlig post eller mail Vi tar emot ansökan via epost: service@hg-elektronik.se ------------------------------------------------------------------------------
Företag: H-G Elektronik AB
Ort: Tyresö
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Larm installatör med Erfarenhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Larm installatör med Erfarenhet

Innesäljare sökes
Zeron AB söker nu drivna och resultatorienterade säljare som vill arbeta inhouse på Elite Vendite. Du kommer att få möjlighet att sälja bland annat fast telefoni i ett bolag som lägger lika stort värde på resultat som välmående personal. Som telefonförsäljare kommer du att ha en viktig roll och vara bolagets nyckel till fortsatt framgång. Vill du lära dig om samt utvecklas inom försäljning eller har du tidigare arbetat med exempelvis telefonförsäljning och eller inom kundtjänst kan det vara just dig vi söker. Tidigare erfarenheter inom service är ett krav. Elite Vendite erbjuder introduktion, säljutbildning och löpande coachning. Om du är driven, engagerad och resultatorienterad tror vi att du kan bli väldigt framgångsrik som medarbetare och därmed nå utveckling i din yrkesroll. Elite Vendite lägger stort värde på att man ska ha roligt på sin arbetsplats och kommer lägga mycket resurser på att du känner dig trygg i din roll som säljare och att du trivs på jobbet. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär försäljning av fast telefoni via telefon mot företag på den svenska marknaden. Du kommer att erbjuda attraktiva tjänster som är beprövade med gott resultat under lång period. Om tjänsten: - Försäljning via telefon mot företag - Administration av order/säljsamtal i säljsystem - Vi erbjuder en bra fast lön, provision samt bonus på din försäljning - Heltid - Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade medarbetare där individen är den viktigaste lagspelaren. Du kommer i samarbete med andra säljare arbeta mot tydligt utsatta mål och i tjänsten ingår en grundlig introduktion och löpande säljutbildning och coachning. Detta för att du ska få en bra plattform för att nå personlig utveckling i din säljarroll.
Företag: Zeron AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare sökes

Projektledare Configuration manager
Till vår kund söker vi en (konsult-) Projektledare Configuration manager. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Syftet med uppdraget är att bistå kunden med att leda och utveckla deras Configuration management verksamhet. Kunden använder idag Serena Business management som ärendehanteringssystem för all kodutveckling inom myndigheten. Projektledaren ska driva ett förändringsprojekt inom kunden för att sätta upp nya rutiner och arbetssätt: - Skapa förvaltningsorganisation inklusive helpdesk och behörighetsadministration - Dokumentera/fastställa kundens agila utvecklings- och ändringsprocess - Analysera/klargöra hur utvecklings- och ändringsprocessen samspelar med Pejl (projektstyrningsmodell) och PM3 (förvaltningsmodell) - Utreda vilka CM-rutiner och ? regler som behövs och fastställa dessa - Se till att CM-åtgärder/-uppgifter finns i checklistor. - Utbilda/informera alla, som har behov av det, inom CM - Fastställa och tillämpa korrekt versionshantering och namnsättning av dokument och system - Bestämma hur kunden håller reda på testkonfigurationer och ansvarsfördelning Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsulten ska ha minst två (2) års erfarenhet av att ta fram processer och implementera sådana. - Konsulten ska ha minst fyra (4) års erfarenhet av arbete med projektmodell, ex Pejl eller PPS. Minst två projekt ska beskrivas. - Konsulten ska ha minst fem (5) års erfarenhet av konfiguration inom projekt. Dessa fem år ska ha utförts under de senaste nio åren. Minst två projekt ska beskrivas. - Konsulten ska ha minst fem (5) års erfarenhet av ändringsledning inom projekt. Dessa fem år ska ha utförts under de senaste nio åren. Minst tre projekt ska beskrivas. - Konsulten ska vara utbildad administratör i verktyget Serena Business Management. - Konsulten ska ha minst fem (5) års erfarenhet av utveckling och förvaltning applikationer av Serena business management. Dessa fem år ska ha utförts under de senaste nio åren. Börkrav (måste styrkas av CV): - Konsulten bör ha erfarenhet av att arbeta inom statliga myndigheter eller annan offentlig verksamhet. - Konsulten bör ha erfarenhet av projektledning med utvecklingsprojekt som använder Unified Process eller liknade. Vilken Typ av Unified Process eller liknande som använts ska anges. - Konsulten bör ha erfarenhet av att arbeta inom bank, finans eller försäkringsverksamhet med projekt relaterade till pensions- eller fondområdet. - Konsulten bör kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Start: 2013-09-01 eller enligt överenskommelse Till: 2013-12-31, option tom 2014-12-31. Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare Configuration manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare Configuration manager

Applikationspaketeringskoordinator
Till vår kund söker vi en (konsult-) applikationspaketeringskoordinator som även skall hantera kundens testmiljöer och arbeta aktivt med att förbättra deras rutiner och processer för paketering och test. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! De paketerar idag för XP, Win7, Mac samt för Citrix XenApp 6. Samtliga applikationer i kundens befintliga miljö ska migreras till nya plattformer baserad på Citrix XenApp 6,5 och Windows 7 som tillhandahålls av en offshore partner i Indien. Detta kommer innebära att merparten av applikationerna behöver paketeras om, framförallt i APP-V formatet. Tjänsten innebär att driva paketerings- och testprocessen framåt genom att hjälpa applikationsägarna med rutiner för att ta fram ett bra underlag för att paketera deras applikationer och att den testmiljö som finns tillgänglig fyller deras krav. Arbetsuppgifter - Verifiera att inkomna beställningar är kompletta samt utföra testinstallationer efter beställarnas instruktioner innan de skickas vidare för paketering. - Verifiera att paketeringarna håller den standard som är uppsatt gentemot offshore partnern. - Delta i uppföljningsmöten med offshore partnern. - Hålla startmöten med beställare inför nya programvaror som skall paketeras. - Utbilda applikationsägarna i paketeringsprocessen. - Planera utförandet av inkommande paketeringsbeställningar. - Hjälpa beställarna att utreda och säkerställa tekniska förutsättningar för paketering vid behov. - Arbeta aktivt med vår testmiljö så den fyller deras och beställarnas krav inför test. - Koordinera lån av datorer i vår virtuella testmiljö. Specifik kompetens KOMPETENS - Erfarenhet - Prioritet Applikationspaketering 1-3 år Nödvändigt Citrix 1-3 år Nödvändigt Infrastructure 1-3 år Nödvändigt Microsoft Application Virtualization (MS App-V) 1-3 år Nödvändigt MSI packaging (Microsoft Software installer) 1-3 år Nödvändigt Offshoring India 1-3 år Önskvärt Team Leader 1-3 år Önskvärt Krav - Förståelse om vad det innebär att paketera i APP-V och MSI - Erfarenhet av APP-V i Citrixmiljö - Förståelse för hur virtuella miljöer fungerar - God kunskap om både x32 och x64 klient och server operativ - Tala och skriva engelska obehindrat Meriterande - Arbetat med en offshore partner - Arbete med någon form av personlig service eller kundvård - Arbete som arbetsledare/teamledare - Erfarenhet av programdistribution i Citrixmiljö - Arbetat med paketering av MSI och/eller APP-V - Erfarenhet av implementations- och utrullnings-projekt Meriterande - Wise Package Studio - Adminstudio - VMware vSphere client - Citrix XenCenter Start: 2 september-13 Till: 30 juni- 14, med option på förlängning Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationspaketeringskoordinator jobb, Applikationspaketeringskoordinator Stockholm, Applikationspaketeringskoordinator Vasa Consulting AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationspaketeringskoordinator

Koordinator- globala nätverk
Till vår kund söker vi en nätverkskunnig och driven koordinator till kommunikationsteamet inom kundens globala driftsorganisation för infrastruktur (konsulttjänst). - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Kompetens - Du måste ha kunskap om stora globala nät; strukturer, komponenter, kapacitetsplanering mm., gärna med bakgrund som tex. nätverkstekniker el. motsvarande - Du är van vid leverantörskontakter och gärna även av att bistå i avtalsförhandlingar - Du behärskar flytande engelska i tal och skrift. - Du är en van användare av Microsoft Excel - Förhandling och avtal 1-3 år Nödvändigt - Network Technician 1-3 år Nödvändigt - Project Coordinator 1-3 år Nödvändigt Arbetsuppgifter: - Koordinera projekt och leveranser av standardiserade kommunikationslösningar i nära dialog med tekniker, leverantörer, it i övriga länder och andra intressenter - Driva kapacitetsutredningar, trendanalyser och proaktiv kapacitetsplanering - Beställning och uppföljning av förbindelser hos operatörer - Administration och koordinering av beställningar på HW, serviceavtal och licenser. - Underhåll av förbindelsedokumentation, nätverksdiagram och dokumentation av processer och flöden - Delta i avtalsförhandlingar - Hantera kontakter med leverantörer/operatörer World-Wide och delta i regelbundna servicemöten - Proaktivt arbeta med förbättringar av processer, verktyg och rutiner. Du som person: - är mycket serviceinriktad och har stor känsla för kvalité - tycker om att arbeta i högt tempo med många bollar i luften - har stor egen drivkraft och är van att fatta snabba beslut - är strukturerad och noggrann och tycker om att leverera resultat - är social och tycker om att skapa kontaktnät både internt och externt - har förmågan att engagera och motivera dina kollegor Start: 2 September- 13 Till: Augusti- 14, med option på förlängning Arbetsplats: Stockholm Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner Bra lönevillkor erbjuds till rätt kandidat. Kom ihåg att en välskriven ansökan samt CV är den enda vägen till en intervju! Ansök snarast då vi presenterar kandidater löpande.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Koordinator- globala nätverk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Koordinator- globala nätverk

Biträdande projektledare
Till vår kund söker vi en biträdande projektledare. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Jobbeskrivning: Del./bitr. projektledare skall stödja exportverksamheten och övrig verksamhet inom projektet Fenix. Projekt FENIX omfattar realisering inklusive införandet av ett nytt informationssystem för uppföljning av underhåll av komplex materiel för Flyg. Systemet skall ersätta systemet DIDAS Flyg och vissa närliggande system exempelvis PRIMUS samt Interimsystem JAS 39. Systemet skall även stödja exportverksamheten avseende bland annat JAS 39 Gripen. Varje delprojektledare ansvarar för bl.a.: - Ansvara och leda genomförandet av delprojektet - Ansvara för att upprätta, underhålla och inte minst hålla tidplaner. De skall bl.a. matcha huvudprojektets. - Att hålla de ekonomiska ramarna inom sitt delprojekt - Driva och planera arbetet inom delprojektet - Genomföra uppföljningar och rapporteringar - Definiera och specificera upphandlingar både avseende resurser och vid behov hårdvara Konsulten skall varje vecka redogöra för utfört arbete, återstående arbete, risker och förslag på åtgärder. Detta sker skriftligt i form av e-mail till huvudprojektledaren samt på projektmöten. Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsult skall vara beredd på att genomföra resor, inrikes och utrikes, även utom Europa. - Konsulten skall ha Civilingenjör eller motsvarande arbetslivserfarenhet eller utbildning. - Konsulten skall kunna använda engelska och svenska som arbetsspråk i tal och skrift. - Konsulten dokumenterad erfarenhet av projektledning, minst ett projekt med minst sex personer som har pågått under minst ett år. Börkrav (måste styrkas av CV): 1. Konsulten bör ha dokumenterad erfarenhet av projektledning omfattande komplexa projekt i formella större organisationer exvis myndigheter eller stora företag. Det är meriterande att ha erfarenhet från projektledning inom flygunderhåll eller militär logistik. 2. Konsulten bör ha visat på goda projektledaregenskaper dvs ledande, drivande, ordningsam, målinriktad, besitta mycket god samarbetsförmåga. Detta kommer att verifieras med hjälp av referenserna samt eventuell intervju. 3. Konsulten bör ha erfarenhet av arbete inom FMV eller Försvarsmakten. Syftet med detta är att det är meriterande att ha erfarenhet från dessa myndigheters arbetssätt och processer, dokumenthantering mm. Minst 3 år. 4. Konsulten bör vara väl förtrogen med Försvarsmaktens underhållsverksamhet avseende flyg, dess stödsystem, instruktioner och manualer exvis RAFT/RAFU. Minst 1 år. 5. Konsulen bör ha erfarenhet från olika typer av migreringsprojekt och verksamhetsförändringsprojekt för standardprodukter (COTS ). Meriterande är arbete med projekt inom flygunderhåll. 6. Konsulten bör ha erfarenhet från Försvarsmaktens processer för exportverksamhet inom Flygunderhåll. Start: tidigast 2013-09-16. Till: 2014-12-31 samt option längst tom 2016-12-31. Arbetsplats: Stockholm Arbetstid: Heltid, 1600 h/år Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande projektledare


Sök lediga jobb Löneadministratör Lidköping

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se