Löneadministratör _ Operativ inköpare Ahlstrom Munksjö jobb

Löneadministratör _ Operativ inköpare Ahlstrom Munksjö jobb Löneadministratör _ Operativ inköpare Ahlstrom Munksjö jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Löneadministratör _ Operativ inköpare Ahlstrom Munksjö. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Löneadministratör _ Operativ inköpare Ahlstrom Munksjö. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Extrahjälp som digital analytiker- Stockholm

  2. Administrativ teamkoordinator (finsktalande)- Stockholm

  3. Receptionist- Stockholm

  4. Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg!- Sundbyberg

  5. Configuration Management- Stockholm

  6. Projektledare-bank- Stockholm

  7. Teknisk-projektledare- Stockholm

  8. Sharepoint utvecklare/arkitekt- Stockholm

  9. NOC-tekniker till meriterande tjänst- Stockholm

  10. Redovisningsansvarig- Stockholm


Mer beskrivning

Extrahjälp som digital analytiker
Anegy är landets ledande konsultbolag inom digital strategi för några av Sveriges och världens mest etablerade varumärken. I takt med ett eskalerande behov från marknaden söker vi en extrahjälpande analytiker som kommer agera som resurs till ledande digitalstrateg för en varierande mängd uppgifter som relaterar till kampanjer och analys. Dina arbetsuppgifter kräver en god analytisk anda samt prestigelös och glad inställning till allt från stort till smått. Du ska helst vara grym på Excel samt vara noggrann. För att lyckas är det ett plus om du förutom nedan nämnda färdigheter gillar snabba puckar. 1. Du är snabb, nyfiken, vaken, inte rädd för att någon gång jobba kvällar. 2. Du är självgående (kommer dock arbeta nära en erfaren coachande kollega), tar egna initiativ och förstår när det är viktigt att saker hellre görs snabbt än bra och vice versa. 3. Du är ordningsam, bra på att strukturera och hålla koll på saker, framför allt siffror. 4. Har goda kunskaper inom Excel (utöver det är färdigheter inom Google Analytics ett plus) Ett extra plus med brinnande intresse för marknadsföring och/eller internet i allmänhet, och digital marknadsföring och sociala medier i synnerhet - det här är ett av få jobb där det är positivt att du bara måste in på FB, favorit-appen lr foki-bloggen 10 ggr/dag. Tjänsten är flexibel så det går bra om du är student eller kan jobba endast halvtid. Tjänsten påbörjas som en projektanställning med möjlighet till förlängning. Du kommer jobba som assistent direkt under en av våra onlinestrateger, på trevligt kontor 50 meter från Stureplan. Ditt svar vill vi ha per mail, med mer formell cv + foto + persondata som bilaga.
Företag: ANEGY ONLINE MARKETING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Extrahjälp som digital analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrahjälp som digital analytiker

Administrativ teamkoordinator (finsktalande)
Arbetsbeskrivning LanguageWire, ett av världens ledande översättningsföretag, upplever en stor tillväxt på den svenska marknaden och därför söker vi nu en driven, flexibel och nydanande översättningskoordinator. Du kommer att jobba i ett team om fem personer som servar en av våra större kunder. Din roll kommer främst att vara att fokusera på administrativa uppgifter samt fungera som koordinator inom teamet. Dina arbetsuppgifter :: Hjälpa de andra i teamet med tidskrävande kommunikation mellan LanguageWire och kunden, både via e-post och telefon. :: Införskaffa information, såsom referensmaterial samt andra texter som kan hjälpa teamet med att jobba mer effektiv. :: Samla in och organisera varumärkesspecifik information från kund så att teamet ständigt håller sig uppdaterat. :: Se till att våra översättningssystem är uppdaterade med den senaste terminologin samt att översättningsminnet är aktuellt. :: Koordinera och kommunicera med externa översättare vid behov. :: Diverse administrativa uppgifter Din profil :: Du är en glad, service-minded och självgående person. :: Du talar flytande svenska och engelska på professionell nivå (finska är ett stort plus). :: Du är en mycket noggrann person som har känsla för detaljer. :: Du är proaktiv, duktig på att kommunicera och är inte rädd för att fråga om hjälp. :: Du behärskar Office-paketet och är van datoranvändare generellt. :: Tidigare erfarenhet av översättningsarbete är ett plus (men inte ett krav). Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande och givande arbete på ett dynamiskt företag med kontor centralt beläget i Stockholm. Då vi finns representerade i ett antal länder kommer du även ha mycket internationell kontakt. Förutom fast lön erbjuder vi också ett bra förmånspaket. Detta är en projektanställning på sex månader med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdatum: 11 augusti 2013. Tillträde snarast möjligt. Besök våra jobbsidor för att söka tjänsten. - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x LanguageWire är ett av Europas ledande översättningsföretag och servar kunder från sina kontor i Köpenhamn, Stockholm, Oslo, Manchester, London, Hamburg, München och Kiev. LanguageWires förmåga att leverera kvalitetsöversättningar snabbt till konkurrenskraftiga priser, allt med hjälp av avancerade tekniska lösningar, har gjort oss till ett av de snabbast växande företagen i översättningsbranschen. Med kontor i sju länder och 95 heltidsanställda erbjuder LanguageWire alla typer av språk-, affärs- och tekniktjänster, från översättning, webbplatslokalisering och flerspråkig sökmotoroptimering till korrekturläsning, voice-over och grafiska tjänster. - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x
Företag: LANGUAGEWIRE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ teamkoordinator (finsktalande) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ teamkoordinator (finsktalande)

Receptionist
We currently have an exciting carreer opportunity for a bright and energetic receptionist to join our motivated team. You should be highly service minded, like working with a large variety of people and enjoy team work. Experience with reception, administration, general management work within the service industry is an advantage.
Företag: Toni & Guy Hairdressing
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist jobb, Receptionist Stockholm, Receptionist Toni & Guy Hairdressing
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist

Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg!
Vi söker nästa generations supersäljare till vår fortsatta framgångssaga! Har du en passion för försäljningsyrket och känner att du har drivet för att lyckas? Är du en naturligt social person som har lätt för att bli omtyckt av de flesta i din omgivning? Då är du rätt person för detta projekt! Låt oss hjälpa dig att tjäna mellan 20-50.000kr/mån bara genom att vara dig själv och sälja in ett av Skandinaviens ledande varumärken som även ingår i Telenors enorma koncern via events i Sundbyberg! Du som ansöker Du som söker denna tjänst är en säljare från topp till tå även om du inte har jobbat med yrket tidigare. Du ska vara målmedveten och fokuserad. Du har viljan att bli en del av ett riktigt vasst försäljningsteam och har viljan att utvecklas varje dag. Du är som person punktlig och noggrann och behärskar svenska i tal och skrift. Ingen erfarenhet krävs då du får all utbildning av oss. För dig med erfarenhet av direktförsäljning är detta marknadens bästa försäljningsuppdrag. Vi erbjuder - En heltidstjänst - Fast lön + provision - Månatliga bonusar i form av resor och produkter - Grymma arbetskollegor - En stimulerande arbetsmiljö. Anser du dig passande för tjänsten, skicka in ditt CV i dag. Om Bra Röster Bra Rösters fyra huvudsakliga affärsområden är Telefonpassning, Marknadsundersökningar, Besöksbokning och Försäljning. Företaget grundades 2005 och har sedan dess stadigt vuxit inom samtliga affärsområden. Vi strävar efter att vara den självklara partnern för alla typer av outsourcingtjänster.
Företag: BRA RÖSTER AKTIEBOLAG
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg!

Configuration Management
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Application Management - Configuration Management - Release Manager/management - SQL - UNIX / Linux - Windows Server - Infrastructure - Agil / Scrum Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 10 år. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Configuration Management jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Configuration Management

Projektledare-bank
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Projektledning inom bank&försäkring. - Management. - Produktionssättning. - Systemutveckling. - Props/PPS. - Quality Center - Agila metoder. - Scrum. - HW/SW Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 10 år. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare-bank jobb, Projektledare-bank Stockholm, Projektledare-bank WiseOne AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare-bank

Teknisk-projektledare
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Teknisk Projektledning. - Management. - Förstudier. - Systemarkitektur. - Systemutveckling. - Props/PPS. - Agila metoder. - Scrum. - HW/SW Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 10 år. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk-projektledare jobb, Teknisk-projektledare Stockholm, Teknisk-projektledare WiseOne AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk-projektledare

Sharepoint utvecklare/arkitekt
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom följande område: En mycket duktig Sharepoint-utvecklare/arkitekt: - Du har minst 5 års erfarenhet som utvecklare/arkitekt inom Sharepoint. Vi ser även gärna att du har erfarenhet: -inom Webbutveckling. -.Net utveckling Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 5 år. God svenska och engelska i tal och skrift då detta krävs av våra kunder. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sharepoint utvecklare/arkitekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sharepoint utvecklare/arkitekt

NOC-tekniker till meriterande tjänst
Är du den självgående och trygga NOC-teknikern vi letar efter? Har du arbetat några år med driftmiljöer och är en fena på Unix/Linux? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en NOC-tekniker för kunds räkning. Kunden är ett företag som erbjuder IT-konsulttjänster. Företaget har en rolig och spännande företagskultur, är klassat som en av Sveriges bästa arbetsplatser och är hälsodiplomerade. Denna tjänst är placerad i Stockholm. I den här självständiga rollen kommer du med hjälp av övervaknings- och ärendehanteringssystem övervaka, felsöka, åtgärda och/eller eskalera events och incidenter som inträffar i kundens miljö. Efter att ha hanterat ett ärende kommer du att följa upp och återkoppla till tekniker och kund. Utöver detta ingår i rollen även att utföra omstarter av servrar, processer och tjänster samt genomföra ändringar enligt anvisningar. Till den här tjänsten söker vi dig som har ett starkt driv och är duktig på att ge god service. Du som söker visar på ett gott omdöme i ditt agerande, är tydlig och samtidigt som du är självgående så trivs du även att arbeta tillsammans med andra. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil -Gymnasial utbildning inom relevant område - Ett par år erfarenhet av arbete i driftmiljö - Kunskaper i Unix/Linux - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9043CT i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9043CT Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga NOC-tekniker till meriterande tjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: NOC-tekniker till meriterande tjänst

Redovisningsansvarig
Exchange Finans är ett av Sveriges ledande kreditmarknadsbolag med ca 25 centralt belägna valutaväxlingskontor i Sverige. Vår affärsidé är huvudsakligen att erbjuda både företag och privatpersoner valutaväxling, inlåning, utlåning, betalservice etc. till förmånliga villkor. Till vår ekonomiavdelning på huvudkontoret söker vi nu en Redovisningsansvarig med start omgående. Ekonomiavdelningen består av ett team på 6 personer, ekonomichef, redovisningsansvarig, budgetansvarig, samt tre ekonomiassistenter som ansvarar för löneadministration, leverantörsreskontra samt löpande bokföring och avstämning av bolagets affärsområden. Arbetsuppgifterna består bl.a. av: - Arbetsleda arbetet kring bokföring och avstämning - Analys av månadsbokslut samt ekonomiskt uppföljning - Rapportering till Finansinspektionen - Att leda och deltaga i projekt på ekonomiavdelningen - Delaktig i upprättning av delårs- och årsbokslut - Skattedeklarera - Ansvara för momsrapportering - Framtagning av rapporter och statistik Kvalifikationskrav: - Civilekonomexamen eller motsvarande - 3-5 år relevant arbetslivserfarenhet med liknande ansvar - Goda kunskaper i Excel - Erfarenhet av Visma Control meriterande. - Goda kunskaper i momshantering är meriterande Som person är du ansvarsfull, prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du är positiv, självgående, strukturerad och analytisk. Frågor avseende tjänsten besvaras via mail. Telefonkontakt undanbedes, detta gäller även rekryterings- och bemanningsföretag.
Företag: EXCHANGE FINANS AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig jobb, Redovisningsansvarig Stockholm, Redovisningsansvarig EXCHANGE FINANS AKTIEBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig


Sök lediga jobb Löneadministratör _ Operativ inköpare Ahlstrom Munksjö

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se