Löneadministratör med intresse för ekonomi till Samtrans jobb

Löneadministratör med intresse för ekonomi till Samtrans jobb Löneadministratör med intresse för ekonomi till Samtrans jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Löneadministratör med intresse för ekonomi till Samtrans. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Löneadministratör med intresse för ekonomi till Samtrans. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken- Stockholm

  2. Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid.- Huddinge

  3. Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET- Stockholm

  4. VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör- Österåker

  5. Analytisk controllerassistent- Stockholm

  6. Idrottshallsarbetare ref 24-13- Stockholm

  7. Hälsokommunikatör- Stockholm

  8. Bolagsekonom till Peab- Solna

  9. Ekonomiassistent leverantörsreskontra- Sollentuna

  10. Konsultchef / rekryterare till Brainpeople- Stockholm


Mer beskrivning

Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken
Synoptik Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom optik med 107 butiker från Kiruna i norr till Malmö i söder. Synoptik etablerades i Sverige 1991, har cirka 600 medarbetare och omsätter 850 mkr. Synoptik ägs av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av Grand Vision B.V, en världsledande aktör inom optisk retail, med drygt 4 600 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se Vi söker en Kontaktlinsoptiker till vår butik på Götgatsbacken, Södermalm. Anställningen är ett vikariat på heltid, med start den 1 oktober 2013 och ett år framåt.  Ansvar Som optiker hos Synoptik erbjuder vi dig en spännande arbetsplats med möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Tillsammans med dina kollegor bär du ansvaret för att skapa goda kundrelationer och uppnå butikens försäljningsmål. Som optiker arbetar du i första hand med syn- och linsundersökningar men också i butiken. Vi erbjuder • Möjligheten till en personlig och yrkesmässig utveckling t ex via Synoptiks treåriga utbildningsplan för optiker som genererar minst 12 CET/år. • Ett spännande arbete med trevliga kollegor • Kunskapsutbyte mellan våra butiker • En informell och positiv arbetsmiljö Din kompetens Vi söker dig som är utbildad optiker med kontaktlinsbehörighet. Vi vill att du har egenskaper som innebär att du på bästa sätt kan ta hand om kunderna och driva försäljning. Vi tror att du är handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Du har också god datavana. Personliga egenskaper Vi tror att du passar in hos oss om du serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Som person ser vi att du är ansvarstagande, strukturerad och engagerad. Som optiker hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner glädje i att skapa lyckosamma kundmöten!
Företag: Synoptik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken

Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid.
Mark & Landskapsteknik AB är ett företag om ca 15 anställda, beläget i Aspudden. Företaget utför ett komplett register av trädgårdstjänster innefattande allt från planering och projektering av trädgårdsanläggningar till trädgårdsskötsel, trädgårdsdesign, trädvård mm. Företaget har sina lokaler i Aspudden. För mer info se www.markochlandskap.se Vi söker nu en:   Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid Du kommer att vara ansvarig för vår ekonomiavdelning. Befattningen innebär allt från löpande bokföring, skatter, löner samt reskontra. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligeter och ju mer du kommer in i arbetet ju mer kommer det även att innefatta redovisning och att ta fram ekonomiska rapporter. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och som har arbetat i en ekonomibefattning med stort eget ansvar. Det är viktigt att du är bra på att ”serva” både internt och externt och kan ta egna initiativ när det gäller att se till företagets bästa.   I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. kontaktperson är agneta Ståhl som du når på 0706-501940. Du ansöker direkt på www.karisma.se senast den 31/7.
Företag: Karisma Rekrytering AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid.

Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET
Evry Presentation Vill du vara med och bygga Stockholmsregionens bästa IT-tjänsteföretag? EVRY är ett av de mest spännande IT-bolagen i Norden just nu, och är i en expansiv fas. I Stockholmsregionen expanderar vi inom affärsområdet Consulting, med fokus på åtagande och spetskompetenser. Nu söker vi fler erfarna systemutvecklare och mjukvaruarkitekter. Vi erbjuder dig en arbetsmiljö där omtanke för de anställda är satt i fokus. Vi erbjuder dessutom marknadens bästa möjligheter till kompetensutveckling. Det finns en stark social gemenskap med ödmjuka och engagerade medarbetare och ledare. Arbetsuppgifter Du deltar i design, utveckling och förvaltning av webbplatser till våra kunder som är stora och medelstora företag och bidrar med din spetskompetens och erfarenhet. Du arbetar i projekt och uppdrag i nära samarbete med kunden. EVRY strävar alltid efter ett stort ansvar i leveransen mot kund varför du kan komma att få jobba både i team i våra egna lokaler och ibland i våra kunders lokaler. Du arbetar tillsammans med kreativa medarbetare bestående av projektledare, systemutvecklare, arkitekter, AD, affärsutvecklare, koncept- och interaktionsdesigner. Våra kunder återfinns främst inom offentlig sektor, bank & finans, handel, logistik och transport. Utbildning/erfarenhet Du har erfarenhet av flertalet av nedanstående punkter: - EPiServer (eller annat CMS), .NET-plattformen och gärna MVC - JavaScript, HTML och CSS - SCRUM och Agila metoder (Scrum/XP/Kanban) - Praktisk erfarenhet av enhetstestning, testautomatisering, testdriven systemutveckling och continous integration är en fördel Certifieringar inom något eller några ovanstående områden ses som meriterande. Du har en passion för teknik, kreativa lösningar med en ansvarstagande och professionell inställning. Som person är du engagerad, självgående med vilja att ständigt lära mer och dela med dig av dina kunskaper. Vi värdesätter också egenskaper som strukturerad, kvalitetsmedveten, lagspelare samt social och kommunikativ. Förmåner Kompetensutveckling är en ledstjärna hos oss, vi har en strukturerad process för kompetensutveckling som vi kallar Akademin. För varje roll och nivå inom våra kompetensområden finns det en kompetenstrappa som beskriver kompetensmål och lämpliga utbildningar/konferenser. Vi förväntar oss att du brinner för att kontinuerligt vidareutveckla dina kunskaper inom ditt spetsområde, och tillsammans med många duktiga kollegor har du stora möjligheter till bra personlig utveckling. Företagets hemsida www.evry.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Evry
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET

VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör
Kriminalvårdens uppgift är att genom frivård och fängelser verkställa de påföljder som domstol dömer ut, driva häkten och utföra transporter samt göra personutredningar i brottmål. Uppgifterna ska utföras på ett sätt så lagföring kan ske effektivt och återfall i brott förebyggas. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättssäkerhet, utan att kompromissa i fråga om samhällets säkerhet och trygghet. Anstalterna Österåker, Täby och häktet Österåker utgör tillsammans verksamhetsområde Stockholm Öst. mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se ARBETSUPPGIFTER Att direkt under kriminalvårdschefen operativt leda och utveckla verksamheten vid verksamhetsområde Stockholm Öst, för närvarande med placering på anstalten Österåker. Detta innebär bl.a. att du skall strukturera verksamheten efter de verksamhetsuppdrag som du ansvarar för, ha personal-, budget- verksamhets- och arbetsmiljöansvar. Du skall vara närmaste chef för ca 20 medarbetare. Du samarbetar med övriga kriminalvårdsinspektörer inom VO Stockholm Öst och ni ska tillsammans på effektivaste sätt samordna verksamhetsområdets totala resurser. Du kommer att ingå i verksamhetsområdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen inom det juridiska eller beteendevetenskapliga området eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. Erfarenhet av arbetsledning är särskilt meriterande. Du har god administrativ förmåga och är en duktig organisatör. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt förmåga att kombinera helhetstänkande och utvecklingsinriktning av verksamheten inom ditt ansvarsområde. Du har förmåga att arbeta i högt tempo med ett brett uppdrag och kan leverera resultat. Stor vikt kommer att läggas vid den personliga lämpligheten där egenskaper som god samarbetsförmåga, gott ledarskap, initiativförmåga samt förmåga till nytänkande. Det är också viktigt att du kan entusiasmera din personal och tillsammans med dem driva verksamheten mot uppställda mål. Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Kriminalvårdserfarenhet är ett krav
Företag: Kriminalvården, VO Stockholm Öst
Ort: Österåker
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör

Analytisk controllerassistent
Poolia ekonomi Presentation Vår kund är en av Sveriges äldsta fackhandelskedjor med 100 butiker runtom i landet. Företaget vars supportkontor är beläget söder om Stockholm har idag 11 ambitiösa medarbetare. Nu söker de förstärkning med en analytisk och flexibel controllerassistent. Uppdraget är med start omgående och initialt 6 månader framåt med goda chanser att bli anställd hos kunden. Vill du arbeta i ett spännande företag där ingen dag är den andra lik är du rätt person! Sök tjänsten redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta brett inom ekonomiområdet och vara behjälplig ekonomichefen i alla delar. I stora drag handlar det om att arbeta med den löpande bokföringen, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, diverse avstämningar samt påminnelser. Du är även ansvarig för att uppdatera och underhålla vårt statistik- och bonusverktyg. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som är minst gymnasieekonom, men ser gärna att du har en högre akademisk utbildning. Du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du måste ha förståelse för hela flödet på en ekonomiavdelning och du har ett brinnande intresse för siffror och försäljning. Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i Excel. Det är en fördel om du har erfarenhet från ekonomisystemet Pyramid. Har du arbetat med projektredovisning och nyckeltalsstyrning samt har erfarenhet från kedjeverksamhet inom service eller detaljhandel är detta ett stort plus. Som person är du strukturerad, du har en positiv attityd och inspireras av ett högt tempo. Vi ställer höga krav på att du är flexibel och är bra på att kommunicera. Att arbeta på supportkontoret innebär också visst resande inom Sverige med butiksbesök, deltagande på konferenser och regionala träffar. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia ekonomi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Analytisk controllerassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytisk controllerassistent

Idrottshallsarbetare ref 24-13
Stockholms Stad Idrottsförvaltningen Farsta idrottscentrum Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Idrottsförvaltningen, utbildningsförvaltningen och Farsta stadsdelsförvaltning har av kommunstyrelsen fått ett uppdrag att utveckla Farsta till en stadsdel med idrottsprofil. Profileringen ska ha ett tydligt folkhälsoperspektiv och omfatta både hälsa i bred mening och idrott i betydelsen breddidrott, talangutveckling och elit. 1 plats(er).Vi söker dig som vill vara med och bidra till att utveckla verksamheten ur ett kund- och föreningsperspektiv med inriktning på ökad fysisk aktvitet för Farstas invånare. Erfarenhet från arbete inom idrottsrörelse och föreningsliv är meriterande för jobbet som idrottsplatsarbetare. Farsta IP är organiserad under Idrott sydost. I organisationen finns det flera anläggningar med olika funktioner som arbetar gemensamt för att nå verksamhetsmålen. Arbetet styrs av det Idrottspolitiska programmet. I tjänsten som idrottsplatsarbetare ingår att sköta driften av fotbollsplaner, ishall, badplats, fastighetsservice, spolning av isbanor och sköta en idrottshall, städa och sköta fastigheten. Även snöröjning och grönyteskötsel med traktor förekommer. Skiftarbete förekommer delar av året, övertid kan förekomma. Gymnasieutbildning Körkort Vi ser gärna att du har personliga egenskaper som: samarbetsorienterad, målinriktad, kreativ, inspirerande, utåtriktad, positiv grundsyn, förmåga att skapa goda relationer och nätverk och är en god kommunikatör. Friskvårdsutbildning och teknisk kunskap är meriterande. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Skift. Sex månaders provanställning. Vi tillämpar lämplighetsprövning för detta jobb och kommer att begära utdrag ut belastningsregistret motsvarande skolutdraget innan tillsättning. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Anläggningschef Ulf Larsson Anne-Marie Palm , Anläggningschef , 070-4179345 Linda Runctantz , Kommunal, 076-129 44 29 (facklig) Loa Bienen , Vision, 08-508 28 393 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Farsta idrottscentrum
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Idrottshallsarbetare ref 24-13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Idrottshallsarbetare ref 24-13

Hälsokommunikatör
Transkulturellt Centrum Transkulturellt Centrum, Stockholms läns landsting Söker Hälsokommunikatör på heltid till projektet ”Hälsokommunikation för afghanska flyktingar med fokus på ensamkommande barn och unga vuxna” Transkulturellt Centrum är ett kunskapscentrum inom Stockholms läns landsting. Centret arbetar sedan 2010 med hälsokommunikation på arabiska, tigrinja, somaliska och lätt svenska. Syftet är att i samarbete med hälso- och sjukvården, samt 10 olika kommuner främja hälsa och förebygga ohälsa bland nyanlända och personer med bristande kunskaper i svenska språket. I uppdraget ingår också att utbilda, informera och ge konsultation till personal i samverkande kommuner och till vårdpersonal som möter denna målgrupp. Transkulturellt Centrum har även i uppdrag att stärka landstingpersonalens kunskaper i transkulturella frågor. Centret arbetar med utbildning och information, handledning, konsultation och samordning kring hälsa och migrationsfrågor. Centret är en resurs för samtliga verksamheter med avtal med SLL. Arbetsuppgifter: Transkulturellt Centrum bedriver från 1.8.13 ett projekt inriktat på att ge hälsokommunikation på modersmål till afghanska flyktingar. Målgrupp är afghanska asylsökande och flyktingar med uppehållstillstånd, med särskilt fokus på ensamkommande barn och unga vuxna. Initialt genomförs en kartläggning och analys av hälsosituationen i målgruppen och behov av hälsofrämjande insatser. Utifrån resultatet planeras: utbildnings och informationsmaterial anpassat till målgruppens ålder och behov; dialogmöten kring hälsfrämjande teman; konsultationer till kommun och sjuvårdspersonal i kontakt med målgruppen. Kvalifikationer: Vi söker dig som har en hälso-och/eller sjukvårdsutbildning och talar dari alternativt persiska med god förståelse av dari. Meriterande är kunskaper i pashto, pedagogiska erfarenheter och erfarenhet av att arbete med ungdomar samt av tidigare arbeta i projektform. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Övrig information: Vi undanber oss kontakt med annons- och rekryteringsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Hälsokommunikatör jobb, Hälsokommunikatör Stockholm, Hälsokommunikatör Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hälsokommunikatör

Bolagsekonom till Peab
Peab är Nordens Samhällsbyggare med 14.000 anställda och en omsättning uppgående till cirka 45 Mdr. Koncernens dotterföretag har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge och Finland. Huvudkontoret är beläget i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är börsnoterad vid NADAQ OMX Stockholm. Om tjänsten: Till bolagsredovisningsgruppen i Solna som består av 17 personer söker vi nu en redovisningsekonom med fokus på fastighetsredovisning. Arbetet innebär att du sköter löpande redovisning samt bokslut för ett antal bygg och fastighetsbolag.  I tjänsten ingår följande arbetsuppgifter: * Löpande redovisning samt bokslut som rapporteras till koncernekonomi * Rapportering till myndigheter t.ex. moms, statistik * Service och stöd till controllers och produktion i redovisningsfrågor  * Upprätta deklarationer och årsredovisningar * Delaktig i processen vid köp och försäljningar av bolag/företag * Fastighetsmoms, t.ex. momsutredningar i projekt, jämkning av moms    Du kommer även att arbeta i projekt inom gruppen som innebär att kontinuerligt utveckla rutiner och interna kontroller. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete från ekonomiavdelning, erfarenhet från redovisning inom fastighetsbolag är meriterande . Du har erfarenhet från att självständigt upprätta bokslut, årsredovisningar samt deklarationer. Vi ser även gärna att du har goda kunskaper inom IT-området, särskilt Excel och något större ekonomisystem, gärna 3L. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att arbete i projekt med att utveckla rutiner och processer. Som person är du drivande, effektiv och noggrann. Vidare är du kommunikativ, kan leverera och arbeta självständigt men även se och förstå nyttan av att arbeta i team. Vi söker en person som gärna tar egna initiativ och har en god analytisk förmåga. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Peab med SJR. Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter kommer att behandlas konfidentiellt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Louise Poltoft på telefon 08-407 55 23 från den 5 augusti. Vi ser fram emot din ansökan.
Företag: Peab
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Bolagsekonom till Peab jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bolagsekonom till Peab

Ekonomiassistent leverantörsreskontra
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För ett långt uppdrag hos kund söker vi nu en ekonomiassistent med inriktning leverantörsreskontra. Tjänsten Du kommer att vara en del av ett glatt och trivsamt gäng på ekonomiavdelningen där du har huvudansvaret för leverantörsreskontran. Det innebär att du arbetar med leverantörsreskontran från ax till limpa samt med löpande bokföring. Vår kund är ett internationellt företag och du kommer att ha mycket internationella kontakter i ditt arbete. Kvalifikationer För att passa för tjänsten som ekonomassistent inom leverantörsreskontra ser vi att du har följande bakgrund: • Gymnasieekonom • Några års erfarenhet av leverantörsreskontra från större företag • Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen som ekonomassistent inom leverantörsreskontra tror vi att du är positiv, snabb och lättlärd. Andra egenskaper som vi värdesätter är att du är initiativtagande och själv kan planera ditt arbete. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent leverantörsreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent leverantörsreskontra

Konsultchef / rekryterare till Brainpeople
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Vi växer och söker därmed två nya Konsultchefer till oss internt. Vi söker dig som trivs i ett ansvarsfullt och dynamiskt arbete där du är en engagerad samarbetspartner för både våra konsulter och våra kunder. Vi arbetar inom hela tjänstemannasektorn, från unga akademiker till chefspositioner. Rollen som konsultchef är mycket varierad med huvudfokus på rekrytering, personalansvar och kundkontakter. Brainpeople har med utgångspunkt från Stockholm verksamhet på flera orter och är ett av de största bolagen i branschen. Arbetsbeskrivning: I rollen som konsultchef kommer du att ansvara för att driva hela rekryterings- och uppdragsprocessen från start till mål, vilket bland annat innebär att skapa goda relationer till kunder och kandidater och konsulter. Du ansvarar för annonsskrivning, kandidatselektering, intervjuer och slutligt urval samt presentation av lämplig konsult till kund. Du kommer förhandla lön och skriva anställningsavtal, samt skapa nätverk med kandidater, intervjua både juniora och seniora profiler. Som konsultchef har du personalansvar och är ute på arbetsplatsen där du träffar både konsulter och kunder för uppföljning. Vi arbetar med konsulter inom hela tjänstemannasektorn, från nyexaminerade unga människor upp till chefsnivå. Som konsultchef arbetar du tillsammans med våra Account Managers för att utveckla och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid/tillsvidare, Brainpeople tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde så snart som möjligt. Utvecklingsmöjligheter: Brainpeople verkar i en spännande och expansiv bransch med stora utvecklingsmöjligheter. I denna roll får du möjlighet att göra spännande affärer och snabbt se effekter av dina insatser. Din profil Kompetenskrav: Vi söker dig som har arbetat som konsultchef inom tjänstemannasektorn tidigare, eller som rekryteringskonsult med kundansvar. Du vill arbeta nära verksamheten både internt och ute hos kund. Vi ser att du har arbetat några år och känner dig mogen i din yrkesroll. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och försäljning sedan tidigare. Tidigare erfarenhet av arbete med affärssystemet Intelliplan är meriterande. Personliga egenskaper: För att trivas hos oss så söker vi dig som har en stark drivkraft och en positiv energi som smittar av sig. Du tycker om att skapa och bygga förtroendefulla relationer med såväl kunder som medarbetare och konsulter. Du har en förmåga att analysera kundens önskemål och tänka strategiskt, samt arbeta efter uppsatta mål och kunna prioritera. Du är engagerad i ditt arbete och dina relationer och tar gärna egna initiativ för att förbättra ditt och dina kollegors dagliga arbete. Framför allt är det viktigt att du har en stark vilja att utvecklas tillsammans med oss! Du skall vara pålitlig, passionerad, problemlösare, dessa är nämligen våra värderingar som vi alla lever efter på Brainpeople. Vi är ett relativt litet företag där varje medarbetares insats räknas. Villkor: Vi frågar efter mycket och kommer vara kräsna i urvalet, å andra sidan anser vi att vi kan erbjuda mycket konkurrenskraftiga villkor. Dessutom erbjuds du bl.a. kompetensutveckling, målresor samt trevliga kollegor i världsklass. Intresserad? Vänta inte, vi vill ha med dig omgående på resan! Skicka in din ansökan genom att klicka på "ansök här"-knappen. Skicka in din intresseanmälan snarast då vi hanterar ansökningar löpande. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa rekryteringsansvarig Karin Malmqvist på tel. 08 501 685 20. Om företaget Brainpeople arbetar med bemanning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Företaget startade 2003 och har sedan första dagen haft en positiv utveckling. Brainpeoples kontor är beläget i trevliga lokaler på Industrigatan, nära Västermalmsgallerian på Kungsholmen i Stockholm. Internt består Brainpeople i dag av ca 20 ambitiösa medarbetare! Brainpeople har med utgångspunkt från Stockholm verksamhet på flera orter och är ett av de största bolagen i branschen. Som anställd på Brainpeople kan du känna dig trygg då vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal och är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen.
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultchef / rekryterare till Brainpeople jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultchef / rekryterare till Brainpeople


Sök lediga jobb Löneadministratör med intresse för ekonomi till Samtrans

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se