Löneansvarig Bemannia Executive AB jobb - lediga jobb

Löneansvarig Bemannia Executive AB jobb Löneansvarig Bemannia Executive AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Löneansvarig Bemannia Executive AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Löneansvarig Bemannia Executive AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Releye expanderar och söker flera IT-konsulter- Stockholm

  2. Ekonomiassistent med erfarenhet av lön- Stockholm

  3. Order picker and Courier/distributor;1 position- Stockholm

  4. Personlig assistent till Botkyrka- Botkyrka

  5. Restaurang- och barpersonal- Sigtuna

  6. Vindanalytiker- Siting Engineer- Upplands Väsby

  7. Driven säljledare till Fiskavdelning!- Stockholm

  8. Visual Merchandiser till Smartbox- Stockholm

  9. Säljare, Security Products- Solna

  10. Fältsäljare till Botkyrka- Botkyrka


Mer beskrivning

Releye expanderar och söker flera IT-konsulter
Releye expanderar och söker flera IT-konsulter inom webbutveckling i C#.NET Releye levererar innovativa IT-lösningar inom CRM och BI. Då företaget expanderar söker de flera drivna personer som vill skapa innovativa webblösningar i Microsofts .NET-plattform. På Releye är det viktigt att ha roligt på jobbet och att alla känner sig delaktiga i verksamheten. Här jobbar ett engagerat gäng som alla delar intresset för ny teknik och att tillsammans uppfinna nya tekniska lösningar. Vill du bli en av oss? INFORMATION OM TJÄNSTEN Du kommer arbeta som webbutvecklare och vara delaktig i flera av Releyes CRM/BI-projekt. På Releye arbetar alla i projektform och du är ute hos kund ungefär hälften av tiden, resterande tid arbetar du från kontoret i centrala Stockholm. Du arbetar parallellt i olika projekt för olika kunder och arbetet är därför mycket omväxlande. En dag i månaden ägnas åt "Innovation Day" där alla på företaget viger dagen åt att tänka i nya banor. Du kommer till exempel att: - Arbeta med databashantering och integrationslösningar - Bygga innovativa webblösningar i Microsofts .NET-plattform - Arbeta med mobila lösningar i den egna mobila plattformen Sweet Mobile/Sweet Portal - Ingå i Releyes egna projekt om 3-10 personer Eftersom Releye är ett ungt företag som växer snabbt finns det stora möjligheter för dig som vill utvecklas på sikt och växa in i andra roller på företaget. Exempel på karriärvägar internt är specialist inom utveckling, integration eller mot gränssnitt. Andra alternativ är teknisk projektledare eller systemarkitekt. VI SÖKER DIG SOM: Helst har akademisk examen inom data med inriktning programmering/utveckling eller ca 1 års erfarenhet av webbutveckling i C# och asp.NET. Du har även kunskaper inom databashantering/programmering i MS SQL Server. Det är meriterande om du har erfarenhet av tjänsteorienterad miljö och viss kunskap av integrationsprojekt med t.ex. web services/SSIS. Som person är du självgående och vill gärna ta eget ansvar. Du är en duktig problemlösare och trivs med utmaningar. Du är driven och har ett stort intresse av att förbättra dina kunskaper inom utveckling. Du är vidare strukturerad och noggrann och kommer gärna med kreativa och innovativa idéer. Då du är social uppskattar du kundkontakten i ditt arbete. OM RELEYE Releye är ett innovativt konsultföretag som kombinerar verksamhetskonsultation med pragmatisk leverans av kundhanterings- och beslutstödslösningar baserade på standardprodukter. Företaget arbetar både med kunder inom B2B och B2C och startade år 2000. Idag har företaget drygt 50 anställda och sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. För mer information besök www.releye.se START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid OMFATTNING: Heltid, tillsvidare PLATS: Centrala Stockholm ANNONS ID: 14925193 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2013-07-31 KONTAKT: Rekryteringsadministratör Anna Klara Lindgren, 08-562 467 40. För att söka tjänsten: klicka på "Sök jobbet" på www.academicwork.se Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail anna.klara.lindgren@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. ANSÖKAN Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök och läs mer på www.academicwork.se
Företag: Academic Work Sweden AB - Stockholm Syd
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Releye expanderar och söker flera IT-konsulter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Releye expanderar och söker flera IT-konsulter

Ekonomiassistent med erfarenhet av lön
Ekonomiassistent med erfarenhet av lön rekryteras till Fackförbundet ST! Academic Resource AB är ett bemanningsföretag med vision att vara en naturlig länk mellan näringsliv och Sveriges akademiker. Vi har akademiker i alla åldrar, både under studier samt personer med avklarade studier och flera års arbetserfarenhet. Fackförbundet ST är en facklig organisation för de anställda inom statliga verksamheter såsom myndigheter, affärsverk och statliga bolag. ST har även medlemmar i privata företag. Läs mer om Fackförbundet ST på www.st.org. Fackförbundet ST söker nu en ekonomiassistent som har erfarenhet av att arbeta med lön. Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen där det i dagsläget arbetar 3 personer (ekonomichef, löneadministratör samt en ekonom), förbundet genomgår organisatoriska förändringar och behöver därmed stärka upp sin ekonomiavdelning med ytterligare en ekonomiassistent med lönekunskaper. Då förändringar är på gång kommer du ha en stor möjlighet att vara med och påverka dessa samt möjlighet att utforma rollen som ekonomiassistent. Ekonomisystemet som används är Pyramid och lönerna administreras i Agda. Du kommer att hantera ca 200 löner. Dina arbetsuppgifter: - Leverantörsreskontra - Avstämningar - Löneadministration - Löpande bokföring - Lagerredovisning - Avtalshantering Din Profil: Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av löneadministration och ekonomiuppgifter och som är självgående i ovanstående uppgifter. Som person är du initiativrik, snabblärd, ödmjuk och driven. Att arbeta i en föränderlig och flexibel miljö är något som motiverar dig. Vidare arbetar du strukturerat och är noggrann i ditt arbetssätt. Tidigare erfarenhet av lagerredovisning, Agda och Pyramid är mycket meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tjänsten är en rekrytering, heltid med start omgående. Fackförbundet sitter i lokaler på Östermalm. Är du intresserad av tjänsten är du välkommen att söka den via vår hemsida, www.academicresource.se. Klicka på ?sök jobb? och ange referensnummer: eklön13 Skicka in din ansökan så fort som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående och både urval och intervjuer sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. We take you further
Företag: Academic Resource AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent med erfarenhet av lön jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent med erfarenhet av lön

Order picker and Courier/distributor;1 position
The Company: Gastroni.se is an online service that helps companies and individuals to cope with the modern society's pressure. Gastroni.se is a flexible service that suits different needs. Whether customers want a dinner for 4 persons delivered to the front door, or a lunch buffet for 100 persons to a conference, gastroni.se is the ultimate choice. The customer places the order easily and directly on the web site, from suppliers that are affiliated with gastroni.se. There are currently 50 active suppliers offering breakfast, lunch, dinner, buffets, cakes, Sweets, fruit boxes and flowers. The order is then delivered to the customer at the time specified. More info at http://www.gastroni.se. Looking for: Gastroni.se is looking for 1 order picker, which can also act as a courier/distributor, if necessary. The daily work is mainly about filling ordered fruit and candy baskets. Other duties may occur as Courier/distributor. The work requires good ability in handling stress. Applications/CV are only accepted via Email to: orderpicker@gastroni.se Qualifying: Driving license which can be used in Sweden Experience of running own business
Företag: GASTRONI ONLINE SVENSKA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Order picker and Courier/distributor;1 position jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Order picker and Courier/distributor;1 position

Personlig assistent till Botkyrka
Jag är en kvinna som är 60 år och som har en förvärvad hjärnskada och p.g.a. detta behöver personlig assistans. Skadan innebär vissa kognitiva problem och hur mycket praktisk hjälp jag behöver varierar beroende på dagsform. Jag är en aktiv kvinna med ett rörligt intellekt, stor integritet och livserfarenhet, som intresserar mig för många olika aktiviteter utanför och innanför hemmet. Bland annat tycker jag om att vara ute i naturen gillar djur och mina blommor. Jag söker nu en assistent som har social kompetens, är utåtriktad och igenkännande och kan ta egna initiativ. Du måste vara vaken, alert och intresserad av att lära dig om min hjärnskada. Du behöver ha inlevelseförmåga, vara lyhörd och ha kunskaper om din egen och andras stresskänslighet. Om du är man eller kvinna spelar ingen roll men det är en stor fördel om du är uppväxt i Stockholmstrakten så jag behöver minneshjälp med att relatera bakåt i händelser och tid. Du är också van att ta mycket ansvar. Jag ser helst att du inte röker. Flytande svenska i tal och skrift är en nödvändighet. Jag behöver utöka min assistentgrupp med en ny assistent från mitten av augusti. Arbetstiden är främst förlagd på kvällar/ nätter. Jag har assistans dygnet runt med 8 timmar jourtid på nätterna. Välkommen med din ansökan via mejl. Ange referens K0064 i ämnesraden.
Företag: AOM ASSISTANS AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till Botkyrka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till Botkyrka

Restaurang- och barpersonal
Restaurang- och barpersonal med fokus på guest service och upplevelser. Vi söker därför kreativa, nytänkande och glädjespridande medarbetare som vill vara med att lyfta fram vårt nya koncept och den internationella känslan som vi jobbar med både vad gäller mat, dryck och atmosfär. Vi ser helst att du har erfarenhet av branschen och har goda kunskaper i svenska och engelska. Vinkunskaper och ytterligare språk är meriterande. Vi ser framförallt att du är en inspirerande, energisk och service minded person. Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete med en häftig puls i en modern annorlunda miljö med plats för innovativa och kreativa människor. Du ser väl möjligheten? Ansökan och frågor angående tjänsten skickas till: raimo.tarkiainen@sigtunahojden.se
Företag: SIGTUNAHÖJDEN HOTELL- OCH KONFERENS AKTIEBOLAG
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Restaurang- och barpersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Restaurang- och barpersonal

Vindanalytiker- Siting Engineer
Ref nr: 119102 Placering: Upplands Väsby Organisation: Energy Sector, Windpower Med våra innovativa lösningar för energiförsörjning, hälso- och sjukvård, infrastruktur och industriell produktivitet har vi svaren på vår världs stora frågor. Det är därför som vi ständigt letar efter nyfikna och öppna personer som vågar ställa de rätta frågorna. Kanske precis som du? Till Energy Sector, Wind Power, med placering på vårt huvudkontor i Stockholm, Upplands Väsby söker vi nu en Siting Engineer. Vilka är mina arbetsuppgifter? - Du kommer att ansvara för vindanalys och tekniska frågor kopplat till detta i samband med beredningen av lämplighetsstudier avseende turbinernas placering. Du kommer igång i den svenska försäljningsorganisationen och ansvarar för vindanalys i anbuds- och försäljningsfasen i våra vindkraftsprojekt. - Du ansvarar för att utvärdera om lokala förhållanden som vind, turbulensintensiteten, terräng håller sig inom vindkraftverkets konstruktionsparametrar. Du säkerställer tekniska och miljömässiga konsekvenser i projekten och ger förslag på placering av Siemens vindkraftturbiner i våra kunders vindkraftsprojekt. - Du har en central nyckelroll för projektets genomförande och är den som ansvarar för att kunden blir informerad om projektens tekniska data och lämplighet. - Tjänsten kommer innefatta många interna och externa kontaktytor i nära samarbete med våra svenska kunder. Utöver det svenska försäljningsteam ingår du även i Siemens grupp för Siting Engineers för Nordeuropa. - Tjänsten innefattar vissa resor till kunder och projekt inom Sverige och under en inledande period kommer du vara att vara stationerad på Siemens Wind Powers kontor i Danmark för utbildning och introduktion. Vad krävs av mig? - Vi tror att du har någon form av teknisk högskoleutbildning. Du har några års erfarenhet av vindanalys, analys av vinddata, turbinlayout, energiproduktionsberäkningar från en liknande tjänst och har genom det en god förståelse för vindkraft. - Då du kommer att genomföra olika tekniska analyser med hjälp av IT-verktygen WindPro WAsP, WindSIM, WindFarmer förväntar vi oss att du har minst 2-3 år erfarenhet som användare från något av dessa verktyg. Vi förväntar oss även att du har goda kunskaper i MS Excel samt goda allmänna IT-kunskaper. - Som person är du en resultat- och kvalitetsinriktad lagspelare med stark analytisk förmåga som brinner för tekniska utmaningar. Vi tycker det är viktigt att du är nyfiken, god kommunikatör och behärskar svenska och engelska språket såväl i tal som skrift. Vad kan Siemens erbjuda mig? Vi erbjuder spännande utmaningar och karriärmöjligheter i ett innovativt, globalt företag i framkanten av grön teknik. Vår arbetsmiljö är öppen, inspirerande och internationellt och vi ger stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vad mer behöver jag veta? Siemens Energy Sector är den enda aktören i världen som erbjuder tjänster, produkter och lösningar som omfattar alla steg i energiförsörjningen: från produktion, via transmission och distribution, till elanvändning. Fokus ligger på säker drift och energieffektiva lösningar för att möta såväl det ökade energibehovet som kravet på minsta möjliga miljöpåverkan. Energy Sector sysselsätter cirka 85 000 människor i hela världen och omsätter ungefär 26 miljarder euro. Läs mer på www.siemens.se/energy Hur ansöker jag? Vi ser fram emot din ansökan via så snart som möjligt, urval sker löpande.
Företag: Siemens AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Vindanalytiker- Siting Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vindanalytiker- Siting Engineer

Driven säljledare till Fiskavdelning!
Exedo HR är ett rekryteringsföretag som sätter människan i fokus. Trivsel och motivation på arbetsplatsen går hand i hand med prestation och resultat för både individ och företag. Vi rekryterar främst inom sälj-, retail och ledarskap. Vi letar efter en motiverad, positiv och driven säljledare till en manuell fiskavdelning i butik i Västberga. Utöver att sälja fisk och tillbehör kommer du att vara plats-, resultat- och säljansvarig samt leda övriga säljare i det dagliga arbetet. För att trivas och ha förutsättningen för att göra ett bra jobb tror vi att: -Du är positiv och utåtriktad och gillar att möta och hjälpa kunder. -Är resultat och säljinriktad med en stark vilja att överträffa satta säljmål. -Har ett gott öga för att se till att disken alltid är fräsch, välfylld och attraktiv. -Har ett stort intresse i mat & fisk och vilja att dela med dig av dina kunskaper till både kunder och medarbetare. -Inte är rädd för att ta ansvar och ta egna initiativ. -Att som medarbetare och ledare bidra till att skapa motivation och en god teamkänsla. Kundvana är en förutsättning och bakgrund inom livsmedelshandel är en merit. Känner du att detta stämmer in på dig, tror vi att detta skulle kunna vara rätt arbetsplats för dig. Vi hoppas då att du ansöker genast. Behovet är omgående och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi får kontakt med rätt person, så vänta inte med att söka om du tycker att detta skulle passa dig!
Företag: Exedo HR Kompetenspartner
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Driven säljledare till Fiskavdelning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven säljledare till Fiskavdelning!

Visual Merchandiser till Smartbox
Har du starkt resultatfokus, brinner för retail och har en talang för sälj? Här erbjuds du en roll där du har möjlighet att skapa din egen arbetsdag utefter givna ramar. Du är återförsäljaransvarig, vilket innebär att du drivs av att göra affärer och att skapa goda relationer till kunder. Här erbjuds du en spännande position i ett företag på framfart och med höga ambitioner. Vill du vara med på en utvecklande resa? INFORMATION OM TJÄNSTEN Rollens primära fokus är att bygga upp och behålla befintliga kundrelationer. Du blir en servicepunkt för Smartbox återförsäljare och har ansvaret att se till att produkter finns representerade och exponerade. Du medverkar vid evenemang och representerar även Smartbox vid större och mindre mässor. I rollen kommer du att ha kontakt med bl.a. inköpare och butikschefer. För att trivas i tjänsten gillar du att möta människor och är en god kommunikatör. Du drivs av att göra affärer och vidareutvecklar samt upprätthåller relationer med kunder. Du har ett öga för produktplacering och har fokus på att öka försäljningen av produkterna. DU KOMMER T.EX. ATT - Besöka butiker för att försäkra bästa möjliga plats för försäljningen av Smartbox - Skapa merförsäljning genom kreativa idéer - Göra uppföljning på alla aktiviteter på ett strukturerat sätt VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av försäljning och det är meriterande med utbildning inom sälj eller marknadsföring - Vana av att sälja till butiker inom dagligvaruhandeln - Har B-körkort Du har god datavana och är en noggrann samt effektiv administratör. Du har även goda kunskaper i såväl svenska som engelska. Som person ser vi att du är självgående, pålitlig, ansvarsfull och serviceinriktad. Vidare har du ett starkt resultatfokus och gillar att jobba mot målsättningar. Givetvis arbetar du bra såväl självständigt, som i grupp. Viktigt är att du har en positiv attityd! OM SMARTBOX Smartbox grundades år 2000 och är idag marknadsledande i Europa på tematiserade upplevelsepresenter. Företaget har förgreningar över hela Europa och huvudkontoret finns i Paris. Sverige-kontoret, som ligger i centrala Stockholm, står nu inför en expandering och söker därmed fler medarbetare. START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid OMFATTNING: Heltid, tillsvidare PLATS: Stockholm ANNONS ID: AnnonsID SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2013-07-31 ANSÖKAN Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök och läs mer på www.academicwork.se HAR DU FRÅGOR OM TJÄNSTEN, KONTAKTA Rekryteringskonsult Jenny Almark jenny.almark@academicwork.se eller Rekryteringsassistent Torbjörn Olsson torbjorn.olsson@academicwork.se Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag.
Företag: Academic Work - Stockholm Väst
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Visual Merchandiser till Smartbox jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Visual Merchandiser till Smartbox

Säljare, Security Products
Ref nr: 140615 Placering: Solna Organisation: Security Products Med våra innovativa lösningar för energiförsörjning, hälso- och sjukvård, infrastruktur och industriell produktivitet har vi svaren på vår världs stora frågor. Det är därför som vi ständigt letar efter nyfikna och öppna personer som vågar ställa de rätta frågorna. Kanske precis som du? Vi söker en Säljare till Security Products. Vilka är mina arbetsuppgifter? - Bedriva försäljning genom kundbesök och aktiviteter hos både återförsäljare och strategiskt utvalda slutkunder, bevaka upphandling inom ansvarsområdet samt bedriva strategisk information för det föreskrivande ledet. - Utveckla och vårda relationer med nya och befintliga återförsäljande kunder, grossistkunder, slutkunder och aktörer inom det föreskrivande ledet. Vidareutveckla kundernas och övriga påverkares intresse och behov för Security Products utbud samt allmänt medverkar till att skapa goda relationer med samtliga relevanta marknadsaktörer. - Kartlägga affärsmöjligheter samt planera verksamheten inom ansvarsområdet inom ramen för uppställd affärsplan. - Medverka vid planering, budgetering samt uppföljning av satta försäljningsmål. - Dokumentera säljaktiviteter, prospekts och affärsutveckling för kunder och projekt i Security Products ´s CRM system och/eller övriga angivna rapportverktyg. - Ansvara för att hålla sig själv informerad om Security Products relevanta produkt- och tjänsteutbud. - Aktivt medverka till att utveckla arbetssätten inom ansvarsområdet som leder till högre effektivitet, mindre miljöpåverkan och nöjdare kunder. - Medverka till att skapa goda relationer, såväl internt som externt samt allmänt uppträda som en positiv ambassadör för Security Products. - Efterfölja det regelverk för informationssäkerhet som finns upprättat för Siemens AB med avseende på riktlinjer och instruktioner för arbete i informationssystemen samt att rapportera brister och fel i informationssäkerheten. - Ansvara för att verksamhetssystemet (kvalitet, miljö och compliance) och övriga Siemens AB:s styrande rutiner följs, rapporterar fel, brister och förbättringsmöjligheter samt medverkar till att brister åtgärdas och inte återupprepas inom ansvarsområdet. Vad krävs av mig? - Du har avslutad högskole- eller gymnasieutbildning med säljrelaterad påbyggnad vid IHM eller liknande. - Har du dessutom en teknisk utbildning inom el-, tele-, och/eller säkerhetsteknik är det en merit. - Vi söker dig med dokumenterade säljframgångar ifrån B2B försäljning, inom el-/tele entreprenad och/eller säkerhetsbranschen. - Erfarenhet från projektförsäljning och/eller elkonsultbranschen är önskvärd. - Har du säkerhetsteknisk kompetens är det ett plus. - Du har god PC vana samt grundläggande kunskaper inom MS Office. - Vi söker dig som har du en god samarbetsförmåga och en positiv och säljande framtoning. Du är driven och resultatorienterad med ett strukturerat arbetssätt. - Vidare har du en god pedagogisk kommunikationsförmåga. - Du behärskar engelska i tal och skrift, då engelska är vårt koncernspråk. - Tjänsten kräver en familjesituation som medger frekvent resande. Vad mer behöver jag veta? Security Products (SP) erbjuder innovativa säkerhetslösningar, inom områdena passerkontroll, integrerade säkerhetssystem, videoövervakning, inbrottslarm och brandlarm. Läs mer: http://www.buildingtechnologies.siemens.com/bt/sp/en/security-products/Pages/security-products.aspx Välkommen med din ansökan!
Företag: Siemens AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare, Security Products jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare, Security Products

Fältsäljare till Botkyrka
Lyreco söker säljare till Botkyrka/Hägersten - Få utbildning vid Lyrecos säljskola och bli en av de bästa säljarna i Sverige. - Arbeta med det bästa företagskonceptet inom kontorsmaterial. - Delta i ett starkt karriärutvecklingsprogram och utveckla din framtid. Som vår ambassadör på fältet besöker du dagligen våra kunder för att sälja det starkaste produktprogrammet inom kontorsmaterial. Du får ditt eget distrikt, besöker befintliga kunder och ska vinna nya kunder för att säkra tillväxt i ditt distrikt. Vi kommer att investera i dig - 9 dagars säljträning inom det första månaden. - Ett inkomstpaket med en grundlön och ett bonusprogram som är baserat på prestation - Tjänstebil, mobiltelefon, tablet och Internetuppkoppling En vinnarmentalitet - Du är entusiastisk vad gäller försäljning och är 100 % engagerad 100 % av tiden - Du är tävlingsinriktad och tycker om att skapa resultat - Du har energi och uthållighet att följa upp på din försäljning - Du tycker om struktur och klara mål - Du tycker om att arbeta självständigt och att fokusera på dina mål - Du har god kunskap i MS Office paketet Du blir del av ett säljteam med regelbundna månadsmöten, kick-off, produktutbildning. Under året deltar du i Lyreco´s världsomspända belöningsprogram, där du har möjlighet att vinna en vecka till ett exotiskt resmål tillsammans med 200 kollegor från hela världen. Som organisation gör vi vårt bästa för att vara en framstående arbetsplats. Vi har ett komplett kompetensutvecklingsprogram med månadsvis uppföljningssamtal mellan chef och medarbetare, årlig utvecklingssamtal och utbildningsplan.
Företag: Lyreco
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Fältsäljare till Botkyrka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältsäljare till Botkyrka


Sök lediga jobb Löneansvarig Bemannia Executive AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se