Mörbylånga jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Mörbylånga. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Mörbylånga. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden- Ekerö
- Adminstratör inom kommunikation- Stockholm
- Säljare - SQL Server och Business Intelligence- Stockholm
- Barnsjuksköterska/distriktssköterska- Stockholm
- Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje- Norrtälje
- Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm- Stockholm
- Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd- Danderyd
- Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö- Tyresö
- Nordisktalande kundtjänst- Stockholm
- Junior Analyst till internationellt distributionsföretag- Stockholm
Mer beskrivning
Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan SanduddenPysslingen Förskolor och Skolor AB har mer än 25 års erfarenhet av lärande och erbjuder en mångfald av erkända pedagogiska metoder. Lärandekulturen kännetecknas av att varje individ ska utveckla talanger för livets upptäcktsresa. Pysslingen har ca 2500 medarbetare fördelat på cirka 150 enheter i 30 kommuner som alla fokuserar på att uppfylla löftet om lärande i världsklass â varje dag. www.pysslingen.seDetta söker vi: Vi söker dig som har det genuina intresset och vill vara med och skapa framtidens förskola. Du är en stabil vuxen med sunda värderingar och sätter alltid barnens bästa i främsta rummet. Du är en god kommunikatör och ser mervärdet i att ha nära och utvecklingsbar relation med barnen,medarbetarna samt föräldrarna. Vi erbjuder: Ett arbete i ett arbetslag med engagerade och kompetenta pedagoger Fria Arbetskläder och Friskvårdsbidrag Om verksamheten: Förskolan startades våren 2003 och är belägen i ett lugnt villaområde med naturnära miljö i närhet till skog och vatten. Förskolan består nu av tillfälliga paviljonger med en stor gård. Ny förskola planerad att stå klar vid årskiftet. Vi lägger stor vikt vid att den pedagogiska miljön ute som inne ska vara tilltalande, flexibel och tillgänglig. Detta uppnår vi genom att vara lyhörda för barnens inflytande och genom att se deras kompetenser. Låter detta intressant?: Du söker tjänsten genom att klicka på knappen ansök nedan. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna din ansökan till oss så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 20130731. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Välkommen med din ansökan Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen. Pysslingen är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Vi är verksamma i hela utbildningskedjan; förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning.
Företag: Pysslingen Förskolor och Skolor AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolärare/erfaren Barnskötare till Förskolan Sandudden
Adminstratör inom kommunikation
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Nu söker vi en administratör till ett uppdrag hos vår kund som är en facklig organisation. Tjänsten kommer att vara på kundens kommunikationsavdelning.  Du arbetar som konsult via Placera Personal för ett uppdrag på fyra månader med start i mitten av september. Tjänsten  I rollen som administratör kommer du att stötta kommunikationsavdelningen med olika administrativa uppgifter samt delta i olika projekt kring tryckt material. Tjänsten innebär även mycket kontakter både internt och externt. Arbetsuppgifter Som administratör på kommunikationsavdelningen kommer du att ha följande arbetsuppgifter: ⢠ansvara för trycksakshantering ⢠fakturahantering ⢠ta fram material till projekt ⢠allmänna kontorsgöromål Kvalifikationer För att passa som tjänsten som administratör på kommunikationsavdelningen ser vi att du har följande bakgrund: ⢠Gymnasieutbildning ⢠Några års erfarenhet som administratör, gärna från en kommunikationsavdelning eller marknadsföringsbyrå ⢠Erfarenhet av att arbeta i projekt ⢠Goda kunskaper i Word och Excel ⢠Erfarenhet av fakturahantering ⢠Mycket god svenska i tal och skrift Vi söker dig som trivs i en bred roll på en avdelning där det är fart och fläkt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, serviceinriktad och trivs i en utåtriktad roll. Är du intresserad av arbetet som administratör, skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Adminstratör inom kommunikation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Adminstratör inom kommunikation
Säljare - SQL Server och Business Intelligence
Sale Nordic Staffing Service AB Personligheten ligger i fokus och vi letar efter personer som har ett stort teknikintresse, gillar att sälja och har ett stort driv att utvecklas inom ett framgångsrikt företag. Om kunden Vår största tillgång är människorna som arbetar i företaget och de arbetar i en miljö där deras kreativa tänkande och entreprenörsanda främjas. Hos oss ska man känna att man bidrar till att driva den tekniska utvecklingen framåt. Målet är en företagskultur som präglas av möjligheten att nå en personlig utveckling och växa professionellt med en god balans mellan arbete och privatliv. Idag arbetar omkring 450 personer på vårt kontor som ligger i Kista, strax norr om Stockholm. Företaget rankas som den bästa arbetsplatsen 2011 enligt Great place to work® Institute Sverige. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu för kunds räkning en energisk och utåtriktad Säljare med passion för försäljning inom Application Platform och Business Intelligence mot företagskunder. I din roll som Säljare / Technical Sales Specialist (TSS) kommer du att arbeta i nära samarbete med lokala Account Managers och Partners Account Manager. Du ingår i försäljningsteamet Corporate Accounts och rapporterar till CTM Lead. Dina ansvarsområden i rollen är bl.a. att: - Bearbeta leads inom Application Platform (SQL Server) och Business Intelligence tillsammans med lokala Account Managers och Partner Solution. - Säkerställa alla steg försäljningsprocessen från leads till avslutad affär tillsammans med Partners och lokala kundansvariga samt driva försäljningen framåt. - Förkorta säljprocesser och säkra erbjudanden tillsammans med Partner Account Managers och Large Account Managers. - Aktivt bidra till att uppnå budgetmålen. Din bakgrund - Gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning Data IT, programmering, databaser, BI och dyl. - Gedigen erfarenhet från försäljning av IT-lösningar mjukvara för företag. - Erfarenhet av försäljning av databaslösningar (SQL Server) och Business Intelligence är en fördel. - Förståelse för lösningsförsäljning till företagskunder, speciellt via partners. - Goda IT-kunskaper är ett krav. - Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat då det är viktigt i rollen att du är en god kommunikatör. Personliga egenskaper: - Du är resultat- och serviceinriktad, kan fokusera på att nå positiva, konkreta resultat som bidrar till företagets framgång. - Stort intresse och kunskap inom Business Intelligence och databaslösningar. - Du är strukturerad och affärsdriven och gillar att bygga långsiktiga relationer - För att lyckas i denna tjänst krävs även rätt egenskaper såsom; positiv attityd, lyhördhet och att du är en god kommunikatör. - Intresse för teknik och utveckling ses som en självklarhet Övrigt Tycker du ovanstående låter intressant kan vi erbjuda dig en spännande tjänst i en framgångsrik organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Ansök nu via vårt webbformulär eller skicka din ansökan till: jessica.stordal@salenordic.com Urvalsprocessen kommer att påbörjas i vecka 31 och under semesterperioden kan det vara svårt att nå oss via telefon. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig därför att skicka ett mail, så återkommer vi så snart som möjlighet. I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult, vilket innebär att du får en anställning hos oss. Vi tillhandahåller utbildningar inom sälj och marknadsföring samt arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic och vår kund ser detta som en långsiktig lösning och söker en person som vill utvecklas i denna spännande och varierande roll. Sale Nordic Sale Nordic är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder. Sale Nordic är specialiserade på tjänster inom sälj och marknad och tillsätter löpande roller såsom; Säljare, Account Manager, KAM, Marknadskoordinator, Marknadschef, Produktspecialist / Produktchef, m.fl. Som konsult hos Sale Nordic erbjuds du trygga anställningsvillkor, utbildning inom sälj och marknadsföring, utvecklande uppdrag hos spännande kunder och möjlighet till karriär i vårt långa och upparbetade nätverk i branschen. Sale Nordic har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi kallar det, Passion for People! Besök gärna http://www.salenordic.com/sv för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare - SQL Server och Business Intelligence jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare - SQL Server och Business Intelligence
Barnsjuksköterska/distriktssköterska
Husby Barnavårdscentral På grund av pensionsavgång och att en av våra barnsjuksköterskor går vidare till ett annat spännande uppdrag i vår organisation behöver vi en ny medarbetare på vår BVC. Vill du arbeta tillsammans med oss i ett mångkulturellt område? Vi söker dig som är flexibel och gillar utmaningar. Du har ett stort engagemang när det gäller att ge stöd åt barn och deras familjer. Tillsammans med två kollegor får du ett stimulerande och omväxlande arbete. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på barnavårdscentral. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete på BVC samt EPDS-utbildning. Kvalifikationer: Leg. sjuksköterska med vidareutbildning i barn och ungdom eller öppen hälso- och sjukvård. Personliga egenskaper: Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Barnsjuksköterska/distriktssköterska jobb, Barnsjuksköterska/distriktssköterska Stockholm, Barnsjuksköterska/distriktssköterska Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnsjuksköterska/distriktssköterska
Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje
Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje Folktandvården Stockholm finns till för alla människor i alla åldrar. Vår verksamhet omfattar vuxna och barn, allmäntandvård och specialisttandvård inom samtliga specialistområden, fortbildning och kliniskt utvecklingsarbete. Vi är ett landstingsägt bolag och omsätter drygt 1,4 miljarder kronor per år. Våra kärnvärden är nyfiken, omtänksam och tillgänglig. Kom och arbeta med oss i hjärtat av Roslagen och var med och utveckla framtidens tandvård! Vi erbjuder ett intressant arbete i en stimulerande miljö, där utveckling är en naturlig del av vår verksamhet. Du kommer att ansvara för vårt kirurgiarbete och ingå i ett kirurgi/protetik team bestående av tre tandläkare varav en tandläkare är nischtandläkare i protetik. Arbetsuppgifterna är främst kirurgi men är varierande och innehåller både barn- och vuxentandvård. Vi har ett utvecklat arbete inom implantat, både i kirurgi och protetik. Vår affärsidé är att med hög kvalitet, kompetens och socialt engagemang ge allt fler kunder en kostnadseffektiv tandvård. Det här förutsätter bland annat ett utvecklat samarbete och kontinuerligt kunskapsbyte. Frisktandvård är en självklarhet i vårt odontologiska arbete vilket du givetvis bidrar i. På Folktandvården i Norrtälje är vi 39 medarbetare, med hög kompetens inom allmäntandvård. Vi har även spetskompetens inom tandvårdsrädsla, protetik, implantat och ortodonti. Kliniken ligger mitt i centrala Norrtälje med goda kommunikationsmöjligheter. Vi har mycket god kundtillströmning. Vi söker en legitimerad tandläkare med erfarenhet av både barn- och vuxentandvård. Du har hög kompetens inom kirurgi. För dig står kunden i fokus, du lägger stor vikt vid kvalitet och har ett ekonomiskt tänk. Du tycker det är viktigt att samarbeta. Du är tydlig och trevlig i din kommunikation och för dig är det en självklarhet att bidra till ett positivt arbetsklimat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du passar in i vår arbetsgrupp. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Är du intresserad? Kontakta gärna klinikchef Maria Kungs tel 08-123 154 73 eller arbetsledare Rose-Marie Odelby tel 08-123 154 44. Kontaktperson för TT är Chaim Zlotnik, tel 08-123 15 234. Välkommen med din ansökan senast den 130812.
Företag: Folktandvården
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tandläkare med spetskompetens inom kirurgi till Norrtälje
Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm
Swecos energikonsulter erbjuder tjänster inom alla led av energiförsörjningskedjan. Målet är att hjälpa kunderna att utveckla en kostnadseffektiv och miljömässigt hållbar energiförsörjning. Sweco har idag över 500 konsulter inom energiområdet i Sverige varav drygt 100 medarbetare arbetar med överföring och distribution av el. Tjänsteutbudet omfattar bl.a. rådgivning, utredningar, förstudier, projektering, kontroll och besiktning av elkraftanläggningar och kraftledningar. Verksamhetsområdet har under senaste åren haft en god tillväxt. Huvudparten av vår verksamhet är av lokal eller nationell karaktär. Internationella uppdrag står dock för cirka 20 % av omsättningen och denna andel förväntas växa ytterligare framöver. Sweco ser internationellt, men även nationellt, en ökad efterfrågan på elkraftkonsulter med inriktning kraftsystemanalys av stam- och regionnät och planerar att stärka verksamheten inom affärsområdet Överföring & Distribution. Vi söker därför en medarbetare med analytisk förmåga, några års erfarenhet av elkraftsbranschen och som vill utvecklas inom kraftsystemanalys. Huvudsakliga arbetsuppgifter: ⢠Systemstudier av statiska och dynamiska förlopp i transmissionsnät med hjälp av PSS/E eller motsvarande programvaror ⢠Anslutningsfrågor kopplat till vindkraft ⢠Utbildning inom ödrift och kraftsystemdynamik ⢠Systemstudier avseende implementering av HVDC-förbindelser ⢠Företräda kunden mot systemleverantörer i tekniska frågor ⢠Anbudsarbete Vi vill att alla konsulter på Sweco skall sträva efter att vara väl förankrade i elkraftsmarknaden. Hos oss får du ett stort ansvar att själv påverka dina arbetsuppgifter och din roll i projekten. Samtliga konsulter förväntas vara aktiva inom affärsutveckling och ansvarar även för marknadsföring och försäljning till varierande grad. Önskade kvalifikationer: Vi tror att du har en akademisk examen inom elkraftområdet; civilingenjör eller forskarutbildad. Då flera av våra projekt är i utlandet är goda kunskaper i engelska ett krav. Placeringsorter är främst Göteborg, Stockholm, Västerås, Sundsvall, Umeå eller Luleå. Resor ingår som en naturlig del av tjänsten. Ansök så snart som möjligt då rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med din ansökan! Sweco är ett internationellt konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur. Koncernen omsätter cirka 7,5 Mdr och har 7800 anställda i 12 länder, varav 3400 i Sverige. För närvarande genomför Sweco uppdrag i cirka 80 länder runt om i världen. Sweco är medlem på OMX Nordiska Börs i Stockholm.
Företag: SWECO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsult inom kraftsystemanalys till Stockholm
Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker en personlig assistent till en 12-årig pojke som bor med sin familj i Danderyd. Pojken har autism och behöver hjälp främst måndagar 12.30â18, onsdagar 15.30-19 samt en kväll i veckan. Han tycker om att simma, rida och ta promenader, även att spela tv â och dataspel. I arbetsuppgifterna ingår främst att hjälpa honom med allt som uppkommer i hans vardag och följa med samt vara delaktig i olika aktiviteter. Du som söker ska vara uthållig och envis samt vara tålmodig och är intresserad av att kommunicera. Personkemin är det viktigaste och erfarenhet av arbete med barn eller autism är meriterande. Eftersom du ska hänga med på aktiviteter ser vi gärna att du inte är allergisk mot djur. Du bör kunna simma och vara en fysisk och sportig person. Vi ser gärna till manliga sökande till tjänsten. Du som söker bör se långsiktigt på arbetet. Kanske har du nyss påbörjat studier som du vill kombinera med extrajobb, eller har ett annat deltidsjobb? Välkommen med din ansökan! Â Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Körkort: B körkort och bil är meriterande Arbetstid / Varaktighet: Måndagar, onsdagar och en kväll i veckan. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Malin Tidbeck Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till en 12-årig pojke i Danderyd
Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Söker en kvinnlig assistent  till en 10-årig flicka som bor med sin familj i Tyresö. Kunden har en CP-skada, som gör att  hon inte kan gå, stå, sitta eller prata själv. Hon sitter i rullstol och använder sig av gåstol, ståskal och ortoser (benskenor). Som hennes assistent kommer du att hjälpa till med personlig hygien, påklädning, sondmatning och förflyttningar.  Det krävs att du har god fysik.  Du följer med till skolan och är behjälplig vid förflyttningar, skolundervisningen, toalettbesök och måltider. När skoldagen är slut åker du med hem till Tyresö eller kortis. Hämtning och lämning sker mest i hemmet, men kan ibland även förekomma på kortis då familjen tar över. Du som söker bör helst vara utbildad undersköterska och icke rökare. Omvårdnadskunskaper och erfarenhet av medicinhantering, sondmatning, epilepsi och astma  är ett stort plus. Du ska vara lyhörd och uppmärksam på kundens kroppsspråk. Önskvärt är att du har barnasinnet kvar och gillar att leka. Kommunikation sker via en kommunikationspärm, men kunden kan med ögonkontakt svara ja eller nej. Goda kunskaper i svenska språket krävs på grund av kommunikationssvårigheter. Flera introduktionspass  ingår innan du börjar arbeta på egen hand. Stor vikt läggs på personlig lämplighet, därför ansvarar familjen för rekryteringen. 2 platser. 1 heltid (100%) och 1 Deltid (20%) Arbetstiden är förlagd dagtid måndag - fredag 06:30-16:30. Timlön. Kollektivavtal finns. Tjänsten gäller från och med 2013-08-05- och tillsvidare.
Företag: Olivia Personlig Assistans AB
Ort: Tyresö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvinnlig assistent till 10-årig flicka i Tyresö
Nordisktalande kundtjänst
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi ser ett stort behov av nordisktalande personal till hösten och söker därför dig som har norska, danska eller finska som modersmål. Är du intresserad av att arbeta som kundtjänstmedarbetare i en internationell miljö hos någon av våra kunder? Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som dansktalande / norsktalande kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter: ⢠Besvara inkommande telefonsamtal från kunder ⢠Orderhantering ⢠Administrativa arbetsuppgifter Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som dansktalande / norsktalande kundtjänstmedarbetare ser vi att du har: ⢠Tidigare erfarenhet av service och kundkontakt ⢠Danska eller norska som modersmål och kan kommunicera obehindrat genom tal och skrift ⢠Meriterande om du kan svenska dock ej ett krav Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Nordisktalande kundtjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nordisktalande kundtjänst
Junior Analyst till internationellt distributionsföretag
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Junior Analyst kommer du att tillhöra kreditavdelningen som består av ett team på 15 personer där du ansvarar för redovisning och kreditbedömning av mindre kundföretag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: - Samarbeta med övriga organisationen och utveckla kreditarbete inom företagskreditavdelning - Verka för en sund kreditgivning till företags kunder - Förhandla med kunder om olika säkerhetsalternativ - Analysera, bedöma och godkänna kreditlimiter - Öppna nya kundkonton och upprätthålla kundinformation - Stödja försäljning genom att delta i möten - Utföra rapporter, rapportering - Kreditanalysera & åtgärda vid orderstopp - Att genomföra regelbunden uppföljning och kreditbevakning på företagets kunder enligt företagets policy Utvecklingsmöjligheter: Detta är en möjlighet för dig som har arbetat inom redovisning och vill ta nästa steg i din karriär för att utvecklas inom finans. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du en relevant utbildning och minst 2 års dokumenterad arbetslivserfarenhet reskontra, redovisning och kreditbedömning. Du har en god förståelse för siffror och kan tolka årsredovisningar. Vidare har du kunskaper i SAP eller liknande ekonomisystem, god vana i Excel. Koncernspråket är engelska. Personliga egenskaper: För att bli framgångsrik i denna tjänst är du en ambitiös person som motiveras av att driva ditt arbete framåt där du får ta mycket eget ansvar. Du är analytisk, strukturerad och noggrann i ditt sätt att arbeta på och du tycker om att utreda problem för att finna den bästa lösningen för kunden. Du är stresstålig och har förmåga att prioritera och arbeta tidseffektivt under ett högt arbetstempo. Vidare är du flexibel, prestigelös och har en hög integritet du där orädd för att svåra beslut och kan jobba i grupp. Då det händer mycket på företaget just nu är det viktigt att du trivs i en snabb och föränderlig miljö. I din roll som Junior Analyst kommer du ha mycket kontakt med kunder, därför är det viktigt att du är kommunikativ och serviceinriktad i ditt sätt att bemöta andra människor. Arbetets omfattning: Start i höst eller enligt överenskommelse. Heltid, kontorstider. Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att anställas direkt av vår kund. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Vår kund är ett internationellt distributionsföretag inom IT branschen som sitter i fina lokaler i norra Stockholm. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook! Sökord: Analytiker, Analyst, ekonom, redovisningsekonom,
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Analyst till internationellt distributionsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Analyst till internationellt distributionsföretag
Söka jobb tips