M.A.J INVEST AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: M.A.J INVEST AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: M.A.J INVEST AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Vill du spendera tid med en glädjespridande och positiv 11-åring?- Sigtuna
- Vill du vägleda mig att välja rätt utbildning?- Norrtälje
- Sales Internship - EMG International Team- Stockholm
- Redovisningsansvarig till non-profit organisation- Stockholm
- Account Manager to Findcourses UK- Stockholm
- Sales Development Representative - US Market- Stockholm
- Key Account med projektledaransvar sökes!- Stockholm
- Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna- Södertälje
- Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista!- Stockholm
- Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918)- Sollentuna
Mer beskrivning
Vill du spendera tid med en glädjespridande och positiv 11-åring?Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Jag är en 11-årig tjej som älskar att ha kul, skratta och busa! Nu behöver jag några fler engagerade och ansvarsfulla kvinnliga assistenter med mycket empati och stora hjärtan som hjälper mig i min vardag. Är du den jag söker? Lite om mig: Jag har en flerfunktionsnedsättning som gör att du som assistent kommer att hjälpa mig med allt i min vardag då jag inte har någon egen förflyttningsförmåga. Exempel är förflyttningar, måltider, personlig hygien, lek, träning, stretchning och massage. Jag kommunicerar på mitt eget lilla sätt genom ljud och ansiktsuttryck, och för att jag ska förstå dig är det viktigt att du pratar flytande svenska. Du ska också kunna kommunicera med mig i den takt som passar just mig, vara tålmodig och âlyssna inâ mig. Jag har epilepsi och behöver därför din fulla fokus och vi har därför totalt mobilförbud hemma hos mig.. När jag får krampanfall behöver jag stöttning och tröst av dig och det betyder att det är väldigt viktigt att du är en lugn person som kan hjälpa mig att känna mig trygg när jag krampar. Tillsammans med min mamma och pappa kommer du också att ansvara för att hantera och ge mig de mediciner jag tar varje dag. På fritiden tycker jag om att göra sådant som alla barn tycker om och jag vill vara delaktig i det mesta som rör mig. Musik är något som jag uppskattar väldigt mycket och om du sjunger blir jag jätteglad! Jag gillar även att läsa böcker och hjälpa till att bläddra, bada i pool, gå på promenad och göra små utflykter. Jag är en mycket glad tjej, och du som assistent till mig bör vara påhittig, ha barnasinnet kvar och tycka om att skratta och busa. En hälsning från mina föräldrar till dig som söker: Du kommer att bli en del av en assistentgrupp med hög arbetsmoral som vi värderar mycket högt. Att följa med på läkar- och sjukhusbesök ingår i arbetsuppgifterna, och det kommer även att uppstå situationer som är kritiska där akutsjukvård behövs. Eftersom vår dotter har dubbelassistans vissa tider på dygnet är det viktigt att du har god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom vården eller med barn som har särskilda behov. Hjälpmedel såsom ståskal, taklift, inhalator, PEP, gastrostomi, hostmaskin, slemsug och syrgas används dagligen i arbetet. Har du erfarenhet av detta är det bra, men självklart kommer du att lära dig allt du behöver under din introduktion. Det allra viktigaste är att personkemin stämmer med vår dotter, oss och övriga assistenter. Då det tar tid att lära känna vår dotter och hennes rutiner är det viktigt att du ser arbetet som långsiktigt. Vi bor på 10 minuters promenadavstånd från Rosersbergs pendeltågsstation. Hund finns i vårt hem, men vi vill att du som söker inte har pälsdjur hemma då vi har en allergiker i familjen. Du ska även vara rökfri. Vi söker enbart efter kvinnor till denna tjänst och kommer således bara att återkoppla till kvinnliga sökanden. Arbetstid/Varaktighet: Två tjänster, 50% och 60%. Arbetspassen är förlagda mellan 07:30-21:30, vardagar och helger. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform - så längre uppdraget varar samt timanställning. Lön: Fast timlön och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Kontaktperson: Vanja Lindgren, Rekryteringsansvarig Har du ett giltigt utdrag från belastningsregistret? Om nej vill vi uppmana dig att beställa ett direkt då det kan ta ett par veckor innan du får det. Då tillträde är omgående kan tjänsten komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv". Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9)
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du spendera tid med en glädjespridande och positiv 11-åring? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du spendera tid med en glädjespridande och positiv 11-åring?
Vill du vägleda mig att välja rätt utbildning?
Roslagsskolan är högt belägen i centrala Norrtälje och har en vidunderlig utsikt över Norrtäljeviken. Genom våra stora fönster kan vi följa årstidernas växlingar och vi har nära till lärandemöjligheter i samhället: företag, idrottsanläggningar, bibliotek liksom naturen i närområdet. På Roslagsskolan går ca 570 elever i åk 7-9 fördelade på fyra arbetslag. Här arbetar drygt 65 engagerade medarbetare varav närmare 50 är pedagoger som med stor ämnesstolthet skapar en miljö som på bästa sätt främjar lärande. På vår skola ligger vi väl framme i att utnyttja modern teknik och digitala resurser i arbetet med elevers kunskapsutveckling. I Norrtälje kommun har alla elever i åk 7-9 liksom pedagogerna tillgång till egen läsplatta/dator. Vi deltar i lärarstuderandes utbildning, VFU. Vi är en enhet som hela tiden utvecklas och vi har tagit på oss att leva upp till de höga förväntningar på ökad kvalitet och måluppfyllelse som ställs på skolan idag och i framtiden. Våra ledord är förhållningssätt, professionalitet och uppdraget. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en studie- och yrkesvägledare som är engagerad i eleverna och som ser varje elevs styrkor, speciella behov och intressen. Detta för att hjälpa eleverna att göra kloka, individuella val inför framtida studier och yrkesliv. Vår studie- och yrkesvägledare blir en viktig medlem av skolans elevhälsoteam. Tjänsten är förlagd till Roslagsskolan. Du kommer att bli en del av en mycket kompetent och engagerad personalgrupp. Det finns stora möjligheter till utveckling i arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad studie- och yrkesvägledare och har erfarenhet från arbete inom grundskole- och gymnasieorganisationen. Goda IT-kunskaper är en förutsättning för arbetet. Som person har du en god pedagogisk förmåga, är driven i att motivera och har förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Du är kreativ och kommer ofta med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor. Dessutom är du en flexibel person som har förmågan att se möjligheter i förändringar, är bra på att skapa, underhålla och utveckla arbetsmässiga relationer och i övrigt har du en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. ÖVRIGT Norrtälje kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser positivt på om du är finsktalande eller om du kan något minoritetsspråk eller annat språk. Att jobba i Norrtälje kommun är att göra skillnad - för barn såväl som vuxna eller särskilt utsatta i samhället. Vi sätter invånaren främst och arbetar för allas lika värde! Hos oss har vi höga förväntningar! Här har vi nära till stor social gemenskap och det är enkelt att skapa goda relationer med såväl arbetskamrater som externa kontakter. Tillsammans skapar vi en utvecklande arbetsmiljö där medarbetarna får möjlighet till avancemang och utveckling. Vi har samlat kommunens attraktiva utbud av personalförmåner i medarbetarportalen Fördel Norrtälje. Välkommen till oss! Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 13 218 öar, 60 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster.
Företag: Norrtälje kommun, Roslagsskolan
Ort: Norrtälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du vägleda mig att välja rätt utbildning? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du vägleda mig att välja rätt utbildning?
Sales Internship - EMG International Team
EMG is a sales driven company that works towards our vision of helping everyone in the world to find the right education. Today we have 4 000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since we strive to help our clients even more, we need to strengthen our Business Unit. Are you ready to work in a successful organization who is driven by performance, passion and professionalism? Then you can become our new star! The position As a Sales intern you will be given a fantastic introduction to sales, marketing and lead generation within a highly successful team of international co-workers. You do not need any previous experience as we will teach you everything you need to know. Responsibilities: - Research - Prospecting - Outreach - Sales support Who are we looking for? - You have a can do attitude - You are open to learn - You speak English at a native level The EMG Family As a member of the EMG Family, you will be working with a young international group, based at EMG´s headquarters in Stockholm, who are facing exciting prospects and interesting challenges on a daily basis. We believe in lifelong learning and continuously develop our sales representatives internally through EMGâs Sales Academy and externally with some of the best sales trainers in the world. Ambition, drive and great ideas help us make our goals - come and join our exciting journey! Interesting? Send your application to us today! If you have any questions, please contact Frida Björkman, Recruitment Manager at 076039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Internship - EMG International Team jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Internship - EMG International Team
Redovisningsansvarig till non-profit organisation
Redovisningsansvarig Till en större non-profit aktör inom vård och omsorg söker vi nu en Redovisningsansvarig. I denna roll får du stort ansvar och möjlighet att vara med och utveckla och kvalitetssäkra processer samt vara en del av en organisation som skapar värde och omsorg för människor. Du kommer initialt att vara anställd av oss på Dfind Finance och ambitionen är att rollen ska gå över till en fast anställning hos vår kund. Tillträde under augusti. Arbetsuppgifter - Ansvara för månadsbokslut â sammanhållande och genomförande - Leda utvecklingsarbetet av processer och rutiner inom redovisning - Redovisning av Värdepappersportfölj - Leda arbetet med årsbokslut och producera årsredovisning - Ansvarig för samordning och planering av verksamheten inom redovisning. - Ansvarig för månatlig skattedeklaration samt momsredovisningen - Processledare faktureringsprocessen - Ansvarig för årsbokslutets och Årsredovisningens kvalitet - Agera stöd till övriga personer inom redovisningen - Genomföra utredningar - Rapportera till Ekonomichefen Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. För information: Kontakta Talent Manager Ulrika Lind, Ulrika.lind@dfindfinance.se [ mailto:Ulrika.lind@dfindfinance.se ] Kvalifikationer: Vi tror att du har minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du är trygg i dina redovisningskunskaper. Du har mycket goda kunskaper Excel och det är meriterande om du tidigare har jobbat med Jeeves. Du har även en universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Företagsbeskrivning: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag som erbjuder en omväxlande karriär som konsult inom ekonomi, finans och lön. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Som konsult hos oss har du möjlighet att utveckla din kompetens och bygga ditt CV genom olika uppdrag hos våra kunder samtidigt som du får stöd och vägledning från din konsultchef. Dessutom erbjuder vi ett stort utbud av utbildningar och seminarium via några av de största revisionsbyråerna, nätbaserade utbildningar samt föreläsningar och konsultträffar. Allt för att du ska få möjlighet att kompetensutvecklas och trivas i din roll som konsult. Självklart har vi också kollektivavtal och förmåner som försäkringar, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort. Välkommen till oss för en omväxlande och trygg karriär som konsult.
Företag: Dfind Finance AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig till non-profit organisation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig till non-profit organisation
Account Manager to Findcourses UK
EMG is a sales-driven company that works towards our vision of helping everyone in the world find the right education. Today we have 4,000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since weâre striving to help our clients even more, we need to strengthen our business unit. Are you ready to work in a successful organization that is driven by performance, passion and professionalism? Then you can become our new star! The position As an Account Manager you are responsible building and fosteringstrong relationships with existing and new clients. You will be working with consultative selling to existing and prospective clients and will be responsible for everything from understanding client needs and creating business solutions to delivering statistics and following up with results. Responsibilities: - Develop a client portfolio - Contribute to and be responsible for the team's revenue and account growth - Develop market knowledge and customer information to help plan and implement best practice strategies for future market and account growth - Reach monthly, quarterly and half yearly sales targets Who are we looking for? - You have a proven track record in sales - Knowledge and experience in online sales is advantageous - Worked in the UK market isadvantageous - You are a native English speaker(Swedish is not a requirement) To be successful in this position you must love working with sales and people, both clients and co-workers. You are self-motivated, service oriented, and like working towards set goals. You manage your time effectively, are attentive to details and enjoy the challenge of working in a changing environment. The EMG Family As a member of the EMG Family, you will be working with a young international group, based at EMG´s headquarters in Stockholm, who are facing exciting prospects and interesting challenges on a daily basis. We believe in lifelong learning and continuously develop our sales representatives internally through EMGâs Sales Academy and externally with some of the best sales trainers in the world. Ambition, drive and great ideas help us make our goals - come join our exciting journey! Interested? Send your application to us today! If you have any questions, please contact Frida Björkman, Recruitment Manager at 076039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager to Findcourses UK jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager to Findcourses UK
Sales Development Representative - US Market
EMG is a sales driven company that works towards our vision of helping everyone in the world to find the right education. Today we have 4 000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since we strive to help our clients even more, we need to strengthen our Business Unit. Are you ready to work in a successful organization who is driven by performance, passion and professionalism? Then you can become our new star! The position As a Sales Development Representative you are responsible to seek and begin conversations with suitable and potential clients. A heavily analytical and research based role, you will work in a consultative manner, responsible for understanding client needs and creating business solution to help them market themselves through our platforms. Responsibilities: - Researching education companies in key disciplines - Contact potential clients and qualify their needs - Engaging with our online community of users - Embarking on a project that you are passionate about Who are we looking for? - You are educated to a bachelor degree level - You have a background in sales or similar sales supportive role - You speak English at a native level - You are structured, organized and can manage your time effectively EMG Family As a member of the EMG Family, you will be working with a young international group, based at EMG´s headquarters in Stockholm, who are facing exciting prospects and interesting challenges on a daily basis. We believe in lifelong learning and continuously develop our sales representatives internally through EMGâs Sales Academy and externally with some of the best sales trainers in the world. Ambition, drive and great ideas help us make our goals - come and join our exciting journey! Interesting? Send your application to us today! If you have any questions, please contact Frida Björkman, Recruitment Manager at 076039 28 97.
Företag: EMG - Educations Media Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Development Representative - US Market jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Development Representative - US Market
Key Account med projektledaransvar sökes!
Retail Impulse Nordic är marknadsledande i Norden inom Specialty Leasing. Vi för samman nya och existerande varumärken med Nordens köpcentrum. Vi förvaltar och hyr ut ytor för "pop up-koncept", retail-kiosker samt event. Retail Impulse erbjuder en helhetslösning till både stora och små företag som vill synas på de mest trafikerade ytorna i Nordens köpcentrum. Retail Impulse söker Dig som vill jobba på ett internationellt företag i tillväxt. Vi erbjuder ett kul och varierande jobb med stor frihet och affärsmässig utveckling. Som Key Account Specialist kommer du att ha en betydelsefull nyckelroll hos oss med ansvar från ax till limpa: från kundbearbetning till affärsplanering och genomförande av projektet som du leder. Du kommer att få arbeta med spännande entreprenörer inom vitt skilda branscher och har chans att lära dig mycket nytt. Är detta vad du söker efter så är du varmt välkommen till oss! Dina ansvarsområden omfattar: - Nykundsbearbetning. - Projektledaransvar där du tillsammans med kunden skapar en "pop-up butik". - Hantera frågor såsom prissättning, avtalsförhandling och fakturauppföljning. - Uppföljning av budget, resultat och skapande av strategier för fortsatt framgång. - Att finna lösningar på ett serviceinriktat och engagerat sätt. Vi tror att du har: - Erfarenhet av att självständigt driva en försäljningsprocess med fokus på avslut, antingen inom Retail, butik eller kanske som entreprenör själv. - Affärsmässig förståelse av olika branscher, problem och utmaningar samt ett starkt intresse för att skapa nya kundrelationer likväl som att utveckla befintliga. - Ett stort eget driv, energi och vilja att leverera en positiv kundupplevelse på ett professionellt sätt. Vi erbjuder dig: - En rolig roll i ett härligt team där du bidrar, är delaktig och kan påverka. - Goda utvecklingsmöjligheter och karriärvägar inom Nordens ledande Specialty Leasing-företag. - En tjänst i ett tillväxtbolag med många spännande utmaningar och möjligheter framöver. - Stort eget ansvar där Du påverkar såväl ditt eget som företagets resultat. I denna roll behöver du kunna behärska svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift. Kunskaper i ytterligare språk är meriterande. Tillträde: Omgående efter överenskommelse Placering: Tjänsten är på heltid med placering i Stockholmsområdet. Intresserad? I denna rekrytering samarbetar vi med Manpower, anställningen sker direkt med Retail Impulse. Intervjuer kommer att ske löpande så sänd gärna din ansökan redan idag! Har du frågor och är nyfiken på tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristina Lundqvist på email: alt. Telefon: 08-4523313.
Företag: Retail Impulse Nordic
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account med projektledaransvar sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account med projektledaransvar sökes!
Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna
Ett engagemang för ett bättre liv På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Aleris Vårdcentral Järna Järna Vårdcentral erbjuder en samlad verksamhet med husläkare, distriktssköterska, barnavårdscentral och mödravård, dietist, sjukgymnast, arbetsterapi och hemsjukvård. Hos oss arbetar ett tjugotal erfarna och engagerade medarbetare. Vårdcentralen är centralt belägen på Storgatan i Järna i nära anslutning till goda kommunikationsmedel. Vi tar emot patienter i olika åldrar och arbetar tillsammans för att skapa en långsiktig och kvalitativ modern vård. Vi söker en engagerad undersköterska som vill vara en del av vårt team. Om arbetet och din utveckling Genom våra värderingar: omtänksamhet, professionalitet, engagemang och nytänkande skapar vi en trivsam arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor. Här finns möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss när vi skapar den moderna vården. Arbetet som undersköterska är varierande, utmanande och kan ibland innefatta ett högt arbetstempo vilket bidrar till en ständig utveckling. Arbetsuppgifterna består av både administrativa och patientnära uppgifter och omfattar ansvar för remisshantering, provtagning, analysarbete. Vi arbetar i journalsystemet TakeCare. Om dig vi söker Som person Vi söker dig som värnar om att ge god omvårdnad, ett personligt bemötande och med professionalitet skapa god service och hög kvalitét i patientarbetet. Du erbjuds utrymme att vara nytänkande och ser positivt på utveckling av vår verksamhet. Som undersköterska är du självständig, flexibel och  anpassningsbar i de olika situationer du möter samt ser vikten av noggrannhet och struktur i det administrativa arbetet. Du har även ett genuint intresse för människor och har ständigt patienten i fokus. Genom ditt engagemang, professionella förhållningssätt och din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med medarbetare samt patienter. I utbyte erbjuder vi en spännande verksamhet med korta beslutsvägar. Bakgrund Du är utbildad undersköterska med vana av provtagning och mottagningsarbete Det är även önskvärt om du har tidigare kunskaper i vårt journalsystem TakeCare. Övrigt Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas Tjänstgöringsgrad; 75 % Tillträde: enligt överenskommelse Individuell lönesättning, vi är anslutna till Vårdföretagarna och har kollektivavtal Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker det låter intressant och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2018-06-22 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Britt Tygesén, 070-351 01 20 , britt.tygesen@aleris.se Hoppas vi hörs! â-------------------------------------------------------- I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.
Företag: Aleris Vårdcentral Järna
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska till laboratoriet på Aleris Vårdcentral i Järna
Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista!
Experis IT letar nu efter en junior Business Analyst till ett stort telekombolag i Kista. Uppdraget är inledningsvis ett konsultuppdrag men kommer senare övergå i en direktanställning hos vårt kundföretag. Vi söker dig som vill agera i gränslandet mellan affären/verksamheten och IT. Du ska ha ett stort intresse av telecomaffären, verksamhetsprocesser och IT. Vi kommer påbörja ansökningsprocessen omgående så låter detta som ett jobb för dig är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Rollen I rollen som junior BA kommer du att arbeta med: * Översätta och tolka företagets affärskrav i processer- och systemkrav som grund för systemutveckling. * Du kommer ha tätt samarbete med beställare, lösningsarkitekter och systemarkitekter och testledare * Du kommer arbeta med dokumentprocesser och systemändringar i obligatorisk dokumentation * Du kommer implementera process- och systemlösningar i verksamheten * Träna användare i nya processer och systemlösningar * Bidra till utvecklingen av IT B2B Requirement-processen Vem är du? * Du är driven och är en bra lagarbetare * Du har god kommunikation,- och presentation egenskaper * Du klarar att involvera företagsresurser och nå dokumenterat resultat * Du har integritet * Du är tillförlitlig * Du är strukturerad * Du är serviceinriktad Vad kan vi erbjuda dig? Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatspecialist My Ambrén på
Företag: Experis
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Business Analyst till Telecombolag- Kista!
Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918)
Om företaget Veterankraft är en jobbplattform för personer från 55 år och äldre. Som tjänste- och bemanningsföretag hyr vi ut 55-plussare till företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av 55-plussare med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll. Om oss En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss. Om tjänsten För kunds räkning söker vi omgående en vårdlärare till Kistmellan a1dag . Tjänsten är på heltid, start omgående och fram till slutet av september. Uppdraget innebär 2,5 dagars klassundervisning. Klassundervisningen är 2 dagar mellan kl.09:00-16:00 samt 1 dag mellan 09:00-12:00 . Övrig tid kan man arbeta hemifrån med rättning av arbetsuppgifter mm. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innebär att undervisa blivande undersköterskor i följande ämnen enligt läroplanen. Psykiatri 1, specialpedagogik 1 samt hälsopedagogik. Vem är du? Vi söker dig som är behörig vårdlärare eller dig som har motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har några års arbetserfarenhet ifrån yrket. Som person tycker du om att undervisa, och få lära ut dina kunskaper. Som person är du trygg i din yrkesroll, och har ett lugnt och pedagogiskt arbetssätt. Då detta är en vuxenutbildning kommer du få möta människor ifrån olika kulturer och faser i livet. Därför är det viktigt att du kan skapa goda relationer samt att du har förmågan att ge deltagarna den ledning och stimulans som de behöver för att utvecklas i sitt lärande. Du behärskar svenska i tal och skrift. Ansökan Här är de snabb tillsättning så skynda dig att skicka in din ansökan till oss, om du är intresserad av tjänsten.
Företag: Veterankraft AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företag söker omgående vårdlärare till Kista (106918)
Söka jobb tips