MARNA TECH AB jobb - lediga jobb

MARNA TECH AB jobb MARNA TECH AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: MARNA TECH AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: MARNA TECH AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Tjäna pengar samtidigt som du utvecklas och får en utbildning i Key Busi...- Botkyrka

  2. Sjuksköterska natt till akutgeriatrisk avdelning- Stockholm

  3. Förskollärare till personalkooperativ i Sundbyberg ( 50%)- Sundbyberg

  4. Stödassistent till Attendo Stureby korttidshem för barn och ungdomar- Stockholm

  5. Förskollärare till förskola i Husby- Stockholm

  6. Strategisk arbetsmiljösamordnare_utredningsledare till Peab- Stockholm

  7. Idrottsförvaltningen söker en avtalshandläggare- Stockholm

  8. Biträdande verksamhetschef till centrala barn-och elevhälsan- Sigtuna

  9. Kurator - Konsultuppdrag deltid!- Stockholm

  10. Tullinge gymnasium söker lärare i svenska (vikariat 40-60%)- Botkyrka


Mer beskrivning

Tjäna pengar samtidigt som du utvecklas och får en utbildning i Key Busi...
Nu expanderar vi vårt drömteam och söker därför dig som vill utvecklas enormt och påbörja en spännande karriär som säljare! Du kommer att ingå i ett team på 30 säljande superstjärnor där ni säljer TV-lösningar till privatkunder i Botkyrka med omnejd. OM KEY SOLUTIONS OCH ROLLEN SOM SUPERSÄLJARE Key Solutions är ett konsultföretag som för femte året i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute! Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl. I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi älskar våra medarbetare och hela företaget har en anda av framgång i kombination med personlig utveckling och försäljning. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Vi erbjuder rätt säljare: - Fast garantilön, provision samt generösa bonusar - Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000:-) - Trygghet i en stark och framgångsrik arbetsgivare samt en härlig arbetsmiljö med unga, positiva medarbetare Är du den vi söker? - Du är driven, målfokuserad och ställer hårda krav på dig själv. - Har utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet av försäljning. - Att arbeta mot högt uppsatta mål motiverar dig. - Du älskar att tävla och ser lösningar där andra ser problem. Lyckas du hos oss så har du lysande framtidsutsikter. Inom Key Solutions erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter och vi satsar mycket på såväl internrekrytering som utbildningar och talangprogram. Konkurrensen är hård, men rätt person kommer att ges en unik möjlighet att göra avtryck och skapa sig ett namn inom både branschen och Key Group som företagsgrupp. Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)
Företag: Key Solutions
Ort: Botkyrka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Tjäna pengar samtidigt som du utvecklas och får en utbildning i Key Busi... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tjäna pengar samtidigt som du utvecklas och får en utbildning i Key Busi...

Sjuksköterska natt till akutgeriatrisk avdelning
Capio Specialistkliniker omsätter ca 1,6 miljarder kronor, och har över 1 500 medarbetare. Specialistkliniker har verksamhet inom flera områden: bl a geriatrik, ögonsjukvård, psykiatri och olika vårdvalsspecialiteter. Capio Geriatrik AB ingår i en av Europas ledande privata vårdkoncerner, Capio AB och består av Geriatrik, Öppenvårdsrehabilitering, Minnesmottagning och ASIH/palliativ verksamhet som alla är belägna på Dalens sjukhus i Enskededalen nära Globen och en rehabiliteringsavdelning belägen i Saltsjöbaden. På Capio Geriatrik Dalen vårdar vi patienter för bland annat infektioner, hjärt-kärlsjukdomar, KOL, diabetes, stroke och ortopediska besvär. Intag sker via ambulans direkt från hemmet, direkt från akutmottagning och på remiss från andra sjukhus och vårdcentraler. Snittvårdtiden är drygt en vecka. Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet! Beskrivning Avd 52 är en akutgeriatriks avdelning med dygnet runtintag. För att ge den bästa vården arbetar vi i multiprofessionella team som består av läkare, sjuksköterska, undersköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut, samt vid behov dietist, logoped och kurator. Alla vardagliga aktiviteter på avdelningen ingår i patientens mobilisering. Vi är stolta över vår gemenskap på avdelningen som kännetecknas av hjälpsamma kollegor och ett gott samarbete i ett glatt gäng. Vi dokumenterar i TakeCare. Vi har 24 vårdplatser och en medelvårdtid på ca en vecka. Vi erbjuder fri läkarvård, friskvårdsbidrag samt kostnadsfritt gym samt flertalet andra friskvårdsaktiviteter utan kostnad. Arbetsuppgifter Vi behöver nu stärka upp vårt stabila nattgäng med ytterligare en sjuksköterska. Arbetet på avdelningen nattetid innebär att arbeta tillsammans med två undersköterskor i team. I arbetet ingår sedvanliga sjuksköterskeuppgifter såsom; omvårdnad, läkemedelsadministrering (där vi använder oss av slutenvårdsdos), medicintekniska uppgifter som PVK-hantering, KAD-sättning, läkemedelsinfusioner mm. Kvalifikationer Vi söker dig med några års erfarenhet som sjuksköterska med intresse för patientnära vård. Tidigare nattjänst är meriterande men inte ett krav. Under din första tid hos oss får du individanpassad introduktion. Villkor Tjänsten är på 81%. Heltid = 32.2 h/v. Tillträde 2018 09 01 eller enligt ök. Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag med en paneuropeisk närvaro. Capio erbjuder ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri genom sina sjukhus, specialistkliniker och primärvårdsenheter. Capio har en omsättning på cirka 14 miljarder SEK och vårdenheter i fem länder: Sverige, Norge, Danmark, Frankrike och Tyskland. Capio har över 12 000 medarbetare och mer än 4 miljoner patientbesök per år. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Företag: Capio Geriatrik AB, Capio Geriatrik Dalen, Avdelning 52
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska natt till akutgeriatrisk avdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska natt till akutgeriatrisk avdelning

Förskollärare till personalkooperativ i Sundbyberg ( 50%)
Veritas Professionals AB är ett företag som jobbar med rekrytering och bemanning inom skola och förskola. Vi är såväl uppdragsgivarens rekryteringspartner som pedagogernas karriärrådgivare. Veritas Professionals AB söker för kunds räkning en förskollärare på deltid till montessoriförskola i Rissne. Beskrivning av förskolan: Förskolan består av 2 avdelningar och på dessa går det drygt 45 barn. Förskolan är ett personalkooperativ vilket innebär att det är korta beslutsvägar där du som pedagog har stora möjligheter att påverka och utveckla verksamheten. Du jobbar tillsammans med erfarna och engagerade medarbetare där det går många pedagoger per avdelning och det är en väldigt bra sammanhållning så det är viktigt att du trivs med att samarbeta och ha roligt på jobbet. Förskolan har både en stor gård och nära till grönområden så utflykter och utomhusaktiviteter är en naturlig del i vardagen. Det finns även en ateljé där barnen kan utveckla sina sinnen genom skapande av olika material. Om arbetet: Tjänsten är på 50% där du som förskollärare kommer jobba mycket i barngrupp. Då det är en montessoriförskola ser vi att du är intresserad och gärna har erfarenhet av montessoripedagogik. Som pedagog jobbar du för att skapa en stimulerade och utvecklade miljö där lärande och ansvarstagande är centrala delar. Förskolan har generösa förmåner med ekonomisk bonus inför varje sommar och jul samt fria arbetskläder, måltider och friskvårdsbidrag. Din profil: Vi söker dig som är förskollärare och kan uppvisa legitimation för förskola. Du ska med hjälp av den övriga personalen omsätta läroplanens mål i det praktiska arbetet samt arbeta strukturerat. Viktigt för rollen är att du är lösningsfokuserad och tycker om att skapa goda relationer med såväl vuxna som barn. Vi ser också att du har ett prestigelöst förhållningssätt och har en vilja att utvecklas tillsammans med förskolan långsiktigt. Övrigt: Alla medarbetare på denna förskola förväntas vara rök och snusfri i alla sammanhang kopplade till förskolan. Du måste kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret enligt lagen 2000:873. Endast ansökningar som uppfyller kraven kommer att besvaras. Ansökan: Känner du att du är rätt person för detta? Tveka inte att söka! Skicka in din ansökan eller ställ frågor till Rekryteringansvarig Gabriel Gjerss Mail: gabriel.gjerss@veritas.se  Vi intervjuar kandidater löpande. Anställningsvillkor:  Anställningsform: 50%  Tillträde: Enligt överenskommelse  Anställningens omfattning: Deltid  Sysselsättningsgrad: Enligt överenskommelse  Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Företag: Veritas Professionals AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till personalkooperativ i Sundbyberg ( 50%) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till personalkooperativ i Sundbyberg ( 50%)

Stödassistent till Attendo Stureby korttidshem för barn och ungdomar
I Attendo Omsorg är vi över 3 000 medarbetare som arbetar inom individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning i Sverige. Vi är en del av Attendo, Nordens ledande privata vård- och omsorgsföretag, som även har verksamhet inom äldreomsorg och sjukvård. Hos oss kommer du arbeta med vår vision Att stärka individen och alltid utgå från den enskildes behov och förutsättningar. Engagerad och positiv medarbetare sökes till Attendos korttidsboende i Stureby Attendo LSS driver en korttidsverksamhet belägen i Stureby. Stureby korttidshems målgrupp är barn och ungdommar mellan 9 och 21 år med olika behov av stöd och service i vardagen. Arbetet är därför väldigt varierat. I uppdraget som vårdare ingår att ge trygg och god omvårdnad, en stimulerande fritid och pedagogiskt stöd i det dagliga livet. Vi söker nu; En stödassistent på ca 80 % med start i början av augusti2018 Du bör ha energi och barnasinnet kvar då vi gör mycket roliga aktiveter med våra gäster. Som stödassistent på korttidshemmet ska du tillgodose gästernas individuella behov av stöd i alla förekommande situationer i det dagliga livet, t ex när det gäller hygien, matlagning och städning. Målet är att stötta brukarna till en större självständighet samt större delaktighet i samhället. Arbetet sker med respekt för brukarnas rätt till självbestämmande och integritet. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Vi arbetar utifrån individen och att alla brukare har olika stödbehov. Vi arbetar med tydliggörande pedagogik. Struktur, rutiner och planering är nyckelord för att få verksamheten att fungera. Du som söker ska ha gymnasieutbildning inom omvårdnad, barn och fritid eller likvärdig dokumenterad vård- eller pedagogisk utbildning. God initiativ- och samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt. Sökande ska ha tidigare erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättningar. Det är en förutsättning att den sökande behärskar det svenska språket mycket väl i tal och skrift för att kunna kommunicera med brukare, anhöriga och kollegor samt för att kunna dokumentera. Dokumentationen kräver också att den sökande har datavana. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökning sker endast genom e-post. Välkommen att skicka in din ansökan till christina.sundstrom@attendo.se
Företag: Attendo
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Stödassistent till Attendo Stureby korttidshem för barn och ungdomar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödassistent till Attendo Stureby korttidshem för barn och ungdomar

Förskollärare till förskola i Husby
Veritas Professionals AB är ett företag som jobbar med rekrytering och bemanning inom skola och förskola. Vi är såväl uppdragsgivarens rekryteringspartner som pedagogernas karriärrådgivare. Veritas söker för kunds räkning en nytänkande förskollärare.    Beskrivning om förskolan: Denna nyuppstartade och multikulturella förskola ligger i trevliga Husby, nära till härliga parker och grönområden men också med mindre än en minuts gångavstånd till tunnelbana. Förskolan har en stor och välutrustad gård, fräscha nyrenoverade lokaler, nytt pedagogiskt material och leksaker. Förskolan har plats för 40 barn och 3 avdelningar. Förskolan arbetar alltid med utgångspunkt i alla människors lika värde, mot bakgrund av detta pågår ett arbete med att utmana normer och att tänka normkreativt. Samarbeten med andra förskolor i olika områden håller på att byggas upp för att arbeta vidare med att skapa förståelse för människors olika bakgrunder samt arbeta med barns lärande för hållbar utveckling vad gällande de ekologiska, sociala och ekonomiska dimensionerna. Eftersom förskolan idag är en utbildningsform erbjuder vi både omsorg, lek, skapande, demokratifostran och lekfull undervisning. Vi vet att vi i förskolan är duktiga på att skapa vuxenstyrda aktiviteter, därför har förskolan stort fokus på att också utmana barnen till att själva skapa kunskap utifrån egna tankar, reflektioner och nyfikenhet. Detta citat från förskolechefen Daniel visar på förskolans tankesätt: ”Vi är en palett av olikheter där vi värderar våra olikheter som en stor resurs och tillgång. Mitt mål är att förskolan ska vara den plats där man helst vill vara för att känna sig trygg och glad”. Om arbetet: Vi söker dig som tycker om att vara med och påverka och diskutera på arbetsplatsen då möjligheten att vara med från början och sätta sin egen prägel på arbetsplatsen är stor. Vi ser även att du med din kunskap kan vara med och utveckla samt se eventuella förbättringsåtgärder på förskolan. I arbetsuppgifterna ingår även att kontinuerligt följa upp och analysera den pedagogiska verksamheten tillsammans med övrig personal. Det finns stort utrymme för eget ansvar och att driva pedagogiska frågor på förskolan. På förskolan finns förskolechefen nära verksamheten och är, till viss del, i barngrupp som bland annat pedagogisk utvecklingsledare eller resurs vid behov. Detta möjliggör ett nära samarbete där förskolechefen verkar för att stödja sina anställda, ge perspektiv, idéer och sätta mål tillsammans med de andra pedagogerna på plats. Varje avdelning har tid för reflektion i arbetslaget varje vecka, antingen i barngrupp eller kollegialt i möte, samt finns egen planeringstid i schemat för varje förskollärare. Som förskollärare är du ansvarig för att aktivt kvalitetssäkra, planera och leda det dagliga arbetet. Din profil: Vi söker dig som är utbildad förskollärare och kan uppvisa legitimation för förskola. Meriterande om du har: - Erfarenhet av det svenska språket samt att du har förmågan att kunna undervisa det till barnen från grunden. - Erfarenhet av att arbeta med Bornholmsmodellen. - Vi ser också att du har ett prestigelöst förhållningssätt och har en vilja att utveckla förskolans pedagogiska arbete. Du håller dig uppdaterad på ny forskning, kanske på egen hand eller med hjälp av förskolechefen. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Övrigt: Alla medarbetare på denna förskola förväntas vara rök och snusfri i alla sammanhang kopplade till förskolan. Du måste kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret enligt lagen 2000:873. Endast ansökningar som uppfyller kraven kommer att besvaras.   Ansökan: Känner du att du är rätt person för detta? Tveka inte att söka! Skicka in din ansökan eller ställ frågor till Pernilla Vallbo, Rekryteringsansvarig: Mail: pernilla.vallbo@veritas.se, Telefon: 070 407 72 95 Vi intervjuar kandidater löpande.
Företag: Veritas Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till förskola i Husby jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till förskola i Husby

Strategisk arbetsmiljösamordnare_utredningsledare till Peab
Strategisk arbetsmiljösamordnare_utredningsledare till Peab Har du tidigare erfarenhet av arbetsmiljö och vill ta ett steg vidare i karriären? Söker du en tjänst där du får möjlighet att arbeta på koncernnivå såväl som att utveckla din egen roll? Då har vi en tjänst för dig! Peab söker nu en samordnare till sitt team inom arbetsmiljö. Här kommer du att få arbeta strategiskt med arbetsmiljö och vara med att utveckla nya rutiner och instruktioner inom området. Arbetsbeskrivning: Här välkomnas du till ett ljust och öppet kontor ett stenkast ifrån Solna station norr om Stockholm. I din arbetsgrupp ingår cirka 4 kollegor som sitter på olika kontor runt om i landet. I Solna kommer du vara placerad tillsammans med 1 kollega i ditt team men kommer även sitta nära till övriga delar av din avdelning som du också kommer samarbeta med. Det finns även möjlighet att arbeta ifrån kontoren i Mellansverige alternativt Malmö. Då rollen är delvis ny finns det möjlighet att vara med att påverka dess utformning. Huvudsakliga arbetsuppgifter; • utreda samt samordna arbetsmiljöarbetet i form av att analysera händelser och se samband mellan olika händelser och vidare samordna data gällande dessa. Kvalitetssäkra interna utbildningar kring händelsehanteringar och utredning samt utveckla och följa upp dessa • ta fram sammanställningar samt rapporter till koncernledning samt affärsområdena • arbeta strategiskt med arbetsmiljö utifrån vad som är bäst för samtliga affärsområden • föra aktiv dialog med chefer och arbetsmiljöstöd ute i landet och stötta i frågor som dyker upp gällande händelsehantering och utredningar. • utveckla rutiner och instruktioner om området samt bistå i systemutvecklingen. Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och tillsvidare. Uppdragsgivare: Peab Sverige AB Ort: Stockholm, Malmö eller Mellansverige. Kvalifikationer: Vi söker dig som har; • god svenska i såväl tal som skrift • eftergymnasialutbildning inom arbetsmiljö. Exempelvis kurser via arbetsplats eller Universitet • 5 års erfarenhet av arbete inom arbetsmiljö. • B- körkort då resor kommer förekomma i tjänsten. Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare erfarenhet från byggbranschen/industrin, har arbetet med arbetsmiljöutredningar, verksamhetsutveckling samt har varit kravställare gällande rapporteringssystem. Det anses också meriterande med goda färdigheter i Excel. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du trivs i roller där du får utnyttja din analytiska förmåga såväl som ditt kommunikativa sätt. Vi tror även att du trivs i att arbeta parallellt med olika uppgifter och har ett proaktivt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du känner dig trygg i att fatta beslut och kan arbeta såväl självständigt som i grupp. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För Peab är det viktigt att du delar kärnvärdena: jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga, eftersom de är grundläggande för allt Peab gör. Hos Peab finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med Peab? Sök idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Skicka gärna in din ansökan omgående då urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdatum 24 juni 2018. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Wallin 073-343 41 28. Om Peab: Peab är ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag med cirka 15 000 anställda och en omsättning på 50 miljarder kronor. Koncernen har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge och Finland. Huvudkontoret är beläget i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är börsnoterad vid NASDAQ Stockholm.
Företag: Randstad AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Strategisk arbetsmiljösamordnare_utredningsledare till Peab jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Strategisk arbetsmiljösamordnare_utredningsledare till Peab

Idrottsförvaltningen söker en avtalshandläggare
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Stockholm är staden med ett stort och varierat utbud av idrotts-, motions- och friskvårdsaktiviteter. Stockholmare i alla åldrar kan röra på sig och må bra, ute och inne och året runt. Idrottsförvaltningen är en del av Stockholms stad och vårt huvuduppdrag är att skapa förutsättningar så att ännu fler stockholmare kan bli fysiskt aktiva. Vi har ansvar att driva och utveckla stadens hundratals idrottsanläggningar: sim- och idrottshallar, utegym, motions- och skidspår, idrottsplatser, ishallar, ridanläggningar, skateparker med mera. Genom verksamhet i anläggningarna, organiserad föreningsidrott och möjlighet till spontanidrott ser vi till att det finns aktiviteter för alla och vi fokuserar särskilt på barn och ungdomar. Vi ansvarar även för bidrag till föreningar, friluftsverksamhet, fiskevård, båtfrågor och mycket mer. På Idrottsförvaltningen vill vi leva som vi lär. Vi är en hälsodiplomerad arbetsplats och bedriver ett omfattande internt hälsofrämjande arbete. Välkommen till en mångsidig och inspirerande arbetsplats! Arbetsplatsbeskrivning Administrativa avdelningen består idag av fyra enheter, ekonomi, IT, avtals- och upphandling samt kansli. Från och med 1 september går de två sistnämnda ihop till en enhet, upphandlings- och kanslienheten. Enheterna svarar för strategiskt och operativt arbete och erbjuder stöd och rådgivning, koordinering av processer inom lagar och regelverk, identifiering av behov och utveckling. Idag sitter vi i ljusa lokaler cirka 5 min gångpromenad från Älvsjö pendeltågsstation. I september 2019 flyttar vi till Globen området. Vi söker en avtalshandläggare som brinner för området avtalsrätt, särskilt hyres- och arrenderätt och som tillsammans med enheten vill arbeta med att säkerställa kvalitet och leverans. Arbetsbeskrivning I ansvaret för hyres- och arrendeavtal ingår att ta fram, följa upp och avsluta avtal, registrering i förvaltningens nuvarande fastighets- och avtalsdatabas samt hyresdebitering och uppföljning. I rollen ingår även ekonomihandläggning i form av avtalsfakturering och uppföljning via förvaltningens nuvarande avtalssystem. Arbetet styrs av gällande lagar och riktlinjer och omfattar förvaltningens hyres- och arrendeavtal, avtalsuppföljning och avtalsförvaltning. Detta innebär både strategiskt och operativt arbete. Du kommer också att upprätta underlag för tecknande och uppsägning av avtal samt medverka i omförhandling av avtal. Du kommer också ha möjlighet att arbeta i olika projekt samt bidra med att utveckla administrativa rutiner kring avtalsfrågor, avtalsförvaltning och avtalshantering. Funktionen samverkar med och stödjer förvaltningen inom området och har en nära kontakt och samarbeta med verksamheterna och ekonomienheten. Arbetet består av: - Upprätta underlag för tecknande och uppsägning av avtal - Tolkning av regelverk samt säkerställa att regelverk följs, rättsregler avseende avtalsrätt, hyres- och arrenderätt - Avtalstolkning och avtalsarkivering - Ekonomihandläggning i form av avtalsfakturering och uppföljning via förvaltningens nuvarande avtalssystem - Medverka i omförhandling av avtal - Stöd, rådgivning och information i avtalsfrågor - Ta fram och utveckla styr- och stöddokument samt rutiner inom området - Omvärldsbevakning - Medverka i internkontrollprojekt inom ansvarsområdet - Stöd och service inom ansvarsområdet Kvalifikationer Vi söker dig som har: - Eftergymnasial utbildning inom juridik eller ekonomi eller liknande - Utbildning och/eller erfarenhet inom avtals- och upphandlingsområdet - God kännedom av hyres- och arrendeavtal - Goda kunskaper i ekonomi - God svenska i tal och skrift då dokumentation och upprättande av avtal ingår - God kunskap inom Officepaketet Meriterande: - Erfarenhet av arbete i system för avtalsförvaltning - Erfarenhet från att skriva tjänsteutlåtanden och rapporter - Förhandlingsvana Vi lägger stor vikt vid dina personliga förmågor och kompetenser enligt följande: För att lyckas i denna tjänst krävs att du är självgående och tar ansvar för att driva dina arbetsuppgifter och processer framåt. Du är noggrann och lägger stor vikt vid korrekt utförda uppgifter. Du klarar att hålla lugnet i stressade situationer. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når ut, påminner och följer upp. Du har ett strukturerat arbetssätt med förmågan att organisera och prioritera dina arbetsuppgifter. För att trivas hos oss bör du ha en hög samarbetsförmåga och bidra till ett gott arbetsklimat. Vi hoppas och tror också att du är genuint intresserad av avtalsfrågor och trivs i en konsultativ roll där du får möjlighet att stödja verksamheten utifrån behov. Idrottsförvaltningens uppdrag syftar till att öka stockholmarnas fysiska aktivitet och vi värdesätter därför eget intresse för idrotts-, friluftslivs- eller föreningsfrågor. Välkommen med din ansökan! Övrigt Förvaltningen satsar mycket på det interna hälsoarbetet, att vi lever som vi lär. Vi erbjuder sommartid, friskvård, möjlighet till friskvårdstimme, flextid och semesterväxling. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Idrottsförvaltningen, Upphandlings- och kanslienheten
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Idrottsförvaltningen söker en avtalshandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Idrottsförvaltningen söker en avtalshandläggare

Biträdande verksamhetschef till centrala barn-och elevhälsan
Sigtuna. Du kanske tänker på den pittoreska staden vid Mälaren, den internationella mötesplatsen och handelsstaden med tusenåriga anor? Det är sant. Men idag är Sigtuna kommun så mycket mer. Här finns Märsta, Valsta, Rosersberg, Arlanda och en levande landsbygd. Än idag är Sigtuna en plats som välkomnar det internationella och mångkulturella. För vi vet att olikheter berikar. Hos oss möts människor, tankar, idéer, kulturer och företag. Hos oss möts dåtid och framtid, natur och stad, Sverige och världen. Varje år passerar många miljoner människor Sigtuna kommun via landets största flygplats. Men snarare än en plats att resa ifrån är det här en plats att komma hem till. Välkommen till Sigtuna kommun. Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom förskola, familjedaghem, förskoleklass, grundskola och fritidshem. För barn med funktionshinder finns särskolan, som har två parallella former: grundsärskola och träningsskola. Inom vårt ansvarsområde finns också Naturskolan och Kulturskolan Elevhälsan verkar för att alla barn ska mötas i en förskola och skola som främjar hälsa, lärande och trygghet. Vi samverkar med föräldrar och skolans personal för att skapa goda förutsättningar för dig som elev när du är i behov av stöd. Elevhälsan kan ge råd och stöd i: - Medicinska frågor - Pedagogiska frågor - Psykologiska frågor - Sociala frågor - Tal- och språkpedagogiska frågor Den centrala barn-och elevhälsoenheten är ett verksamhetsstöd både mot förskola och grundskola. Enheten består av psykologer, tal-och specialpedagoger, Studie- och yrkesvägledare, skolläkare samt kuratorer och skolsköterskor. Kuratorerna och skolsköterskorna är placerade lokalt på skolenheterna. Inom den centrala barn-och elevhälsan finns även en samordnare för barn i behov av särskilt stöd samt en barn- och elevombudsman. ARBETSUPPGIFTER Vill du arbeta i en utvecklande miljö som biträdande verksamhetschef? I syfte att säkerställa ett tydligt och nära ledarskap omorganiserar och förstärker vi chefskapet och söker därför en biträdande verksamhetschef. Du arbetar strukturerat med mål och uppföljning av verksamheten i syfte att säkerställa en god kvalitet. Ditt uppdrag är att utveckla och se till att barn och elever får rätt förutsättningar att lyckas i Sigtuna kommuns skolor genom att samordna och leda elevhälsoarbetet inom grundskolan. Tillsammans med verksamhetschefen initiera och leda förvaltningsövergripande utvecklingsinsatser. Det förebyggande och hälsofrämjande arbetet som drivs i samarbete med rektor och annan personal inom grundskolan ska genomsyra all verksamhet, såväl i möten som i långsiktigt strategiskt arbete. I rollen som biträdande verksamhetschef leder du en engagerad personalgrupp med hög kompetens. Du har medarbetaransvar för omkring 20 personer. KVALIFIKATIONER Högskoleutbildning med specialpedagogisk-, medicinsk-, psykologisk eller beteendevetenskaplig inriktning och erfarenhet från ett eller flera av dessa områden. Arbetet kräver att du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt att samarbeta med olika professioner. Du bör ha god kännedom om läroplansuppdraget och elevhälsans uppdrag. Tjänsten ställer krav på självständighet och kvalitetsmedvetande. Dokumenterad ledarskapsutbildning, likaså praktisk erfarenhet är meriterande. Arbetet förutsätter att du är en engagerad person som äger förmågan att tänka nytt och modet att prova dina idéer. Vi ser att du är en tydlig och strukturerad ledare som delar med dig av din kunskap och har förmåga att skapa engagemang och delaktighet. ÖVRIGT Sigtuna kommun erbjuder friskvårdsbidrag och för bättre hälsa har vi rökfri arbetstid! Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Intervjuer sker fortlöpande.
Företag: Sigtuna kommun, Barn- och elevhälsan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande verksamhetschef till centrala barn-och elevhälsan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande verksamhetschef till centrala barn-och elevhälsan

Kurator - Konsultuppdrag deltid!
Medrek söker dig som är kurator och vill arbeta som konsult för ett kortare uppdrag hos vår kund, REMEO Stockholm! I vackra lokaler i Stora Sköndal vid Drevviken söder om Globen bedriver Linde Healthcare/AGA Gas AB sedan snart fem år tillbaka REMEO Stockholm. De erbjuder ett unikt vårdkoncept med en vårdnivå individuellt anpassad till vuxna patienter med behov av avancerad andningsvård och rehabilitering. Patienterna kommer till REMEO från akutsjukvården, de stabiliserar ochrehabiliterartill att slutligen facilitera maximal självständighet och återgång till hemmet. Arbetsbeskrivning Som kurator är du en viktig del av teamet kring patienten och har ett nära samarbete med övriga yrkeskategorier där vi tillsammans arbetar för patientens hälsa och sociala planering under vårdtiden hos oss och efter utskrivning. Arbetsuppgifterna består huvudsakligen avaktiv vårdplanering, kontakter med kommunen, försäkringskassan m.fl. Social utredning, hjälpa patienten att ansöka om insatser och hjälp som de är berättigade till (t.ex. färdtjänst eller ersättningar), stödjande samtal till patienter och anhöriga. På REMEO har vi regelbundna vårdplaneringsmöten där alla i teamet deltar, som kurator är du ansvarig för att dokumentera utskrivningsplaneringen. Kvalifikationer - Socionomutbildning eller motsvarande högskoleutbildning. - Erfarenhet av kommunal biståndshandläggning, vårdplaneringsprocesser och kuratorsarbete inom sjukvården. - Bred praktisk erfarenhet inom vidare planering av patienter och sociala utredningar och hemplanering samt förmåga att se behov av insatser och hjälp. - Vana att arbeta med IT-baserade journalsystem (Take Care) och vårdplaneringsverktyg (Webcare). Din profil Vi ser att du är trygg i din arbetsroll samtidigt som du kan arbeta självständigt. Du har en god förmåga att samarbeta med andra yrkeskategorier. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet med fokus på förståelse för patientens behov av helhet i enrehabiliteringsprocessoch värdig vårdprocess. Omfattning Arbetstiden är förlagd på dagtid, 60 %. Konsultuppdraget är tidsbegränsat tom 30 september. Tillträde: Omgående. Ansökan Din ansökan ska bestå av CVochexaminationsbevis för att vara komplett.Du ansöker genom att trycka på "Skicka ansökan". Urval och intervjuer sker löpande så ta chansen och ansök redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta Felicia Sommensjö Rekryteringsansvarig Medrek felicia.sommensjo@medrek.se 0709 921 029 Skicka din ansökan redan idag!
Företag: Onrec AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kurator - Konsultuppdrag deltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kurator - Konsultuppdrag deltid!

Tullinge gymnasium söker lärare i svenska (vikariat 40-60%)
Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 90 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Tullinge gymnasium är en populär skola i närheten av Södertörns högskola, med 670 elever. Här läser eleverna på Naturvetenskapligt program, Samhällsvetenskapligt program, Teknikprogrammet, Ekonomiprogrammet, Vård- och omsorgsprogrammet samt språkintroduktion. Vi har sökande med höga meritvärden och reserver på alla våra program. På grund av pensionsavgång och föräldraledighet behöver vi nu tillfälligt förstärka vår lärarkår med en lärare i svenska. På Tullinge gymnasium är det inget annat än fullt fokus på studierna som gäller och vi söker lärare som är skickliga på att leda och motivera eleverna. Vi erbjuder eleverna intressanta utmaningar med kontakter utanför skolan och utomlands. Därför vill vi att du kan se en förlängning av din undervisning även utanför ditt eget klassrum. På lektionerna arbetar vi koncentrerat och varierat. Vi ser formativ bedömning som ett viktigt verktyg för att eleverna ska kunna nå så långt som möjligt. Du kan vara nyexaminerad eller med några års erfarenhet. Huvudsaken är att du har en god elevkontakt och sätter elevens utveckling i centrum. Du har en mycket god samarbetsförmåga, goda ämneskunskaper. Det är meriterande om du kan undervisa i svenska som andraspråk. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö, trevliga engagerade elever och kompetenta kollegor. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Lärare i svenska. KVALIFIKATIONER Lärarutbildning. ÖVRIGT Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Tjänsten kan komma att tas i anspråk i samband med kommunens omställningsarbete.
Företag: Botkyrka kommun, Tullinge gymnasium
Ort: Botkyrka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Tullinge gymnasium söker lärare i svenska (vikariat 40-60%) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tullinge gymnasium söker lärare i svenska (vikariat 40-60%)


Sök lediga jobb MARNA TECH AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se