Mama Ye's Sjövikskajen AB jobb - lediga jobb

Mama Ye's Sjövikskajen AB jobb Mama Ye's Sjövikskajen AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Mama Ye's Sjövikskajen AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Mama Ye's Sjövikskajen AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen)- Stockholm

  2. Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg- Stockholm

  3. Jurister till rättssekretariatet- Stockholm

  4. Lärare i MA/NO- Norrtälje

  5. Vi söker redovisningsekonom till mindre IT bolag- Stockholm

  6. Anläggningsarbetare- Huddinge

  7. Personlig Assistent deltid i Tyresö- Tyresö

  8. Biträdande prefekt med verkstadsansvar- Stockholm

  9. Medarbetare till eventturné- Stockholm

  10. Myndighetschef- Sigtuna


Mer beskrivning

MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen)
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Militära underrättelse- och säkerhetstjänsten (MUST) är en del av Försvarsmaktens högkvarter i Stockholm. MUST bedriver försvarsunderrättelseverksamhet till stöd för svensk utrikes-, försvars- och säkerhetspolitik och kartlägger yttre hot mot Sverige. MUST bedriver även militär säkerhetstjänst för att skydda Försvarsmaktens värden och har ansvar för totalförsvarets signalskydd. MUST är en kunskapsorganisation och erbjuder både spännande och för nationen angelägna arbetsuppgifter. I organisationen arbetar civila som är experter inom olika områden (t.ex. statsvetare, ekonomer, tekniker, matematiker, HR-specialister) och officerare.Avdelningen för krypto och IT-säkerhet har bland annat till uppgift att leda och samordna signalskyddstjänsten inom Totalförsvaret samt säkerställa att information i Försvarsmaktens IT- och telekommunikationssystem är skyddad från obehörig åtkomst och förändring, tillgänglig för behöriga användare samt att det går att spåra vem som har tagit del av informationen. Nyckelproduktionssektionen har till uppgift att producera och distribuera kryptonycklar, certifikat och aktiva kort till Totalförsvaret. Detta görs genom kundkontakt med Totalförsvarets alla intressenter, produktion av materialet samt distribution till slutanvändare. Utveckling och drift av egen produktionsmiljö sker av de systemutvecklare som arbetar inom sektionen. Personalen på sektionen arbetar i högt tempo med stor noggrannhet och med mycket känsliga uppgifter, vilket ställer höga krav på integritet, ansvarstagande, och högt säkerhetsmedvetande.   Huvudsakliga arbetsuppgifter: Att som chef för sektionen vara ledaren som samordnar och coachar medarbetarna. Som sektionschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och deltar således i: • Planeringen av avdelningsgemensamma strategier • Föreläsning och utbildningsverksamhet.   Önskvärda kvalifikationer: • Akademisk utbildning med administrativ eller teknisk inriktning alternativt motsvarande kunskaper erhållna på annat sätt • Minst fyra års dokumenterad erfarenhet av chefsbefattning med personalansvar • Gedigen erfarenhet av att leda, driva och utveckla personal • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Kännedom om Försvarsmaktens organisation och verksamhet är meriterande   Personliga egenskaper: • Mycket god förmåga att dokumentera, strukturera och presentera information i tal och skrift • Mycket god förmåga att skapa goda relationer och förtroende hos såväl ledningsgrupp som inom sektionen • Mycket god samarbetsförmåga och initiativkraft • Förmåga att vara flexibel utan att tappa fokus på uppgiftens lösande • Förmåga att förstå både övergripande tekniska processer och tekniska detaljer • Som person är du positiv, utåtriktad, lyhörd, driven, initiativrik och strukturerad Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tjänsten är placerad på natursköna Lovön/Drottningholm.   Typ av tjänst: Tillsvidareanställning med inledande provtjänstgöring om 6 månader, tillträde omgående.   Upplysningar om tjänsten kan lämnas av: Pia Gruvö (chef för Avdelningen för krypto och IT-säkerhet) tel 08-788 7799, Cem Göcgören (Utvecklingschef) tel 08-788 78 39 eller Per Svärd (chef för Nyckelproduktionssektionen) tel 08-562 815 08.    Fackliga representanter: Facklig representant är för SACO/Försvar: Anders Markow tfn 08-788 75 45, för OFR/O: Thomas Hagman tfn 08-788 95 92 och för Försvarsförbundet: Katarina Kruse tfn 08-788 85 68.   Sista datum för ansökan: 2013-08-31
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MUST söker sektionschef (Nyckelproduktionssektionen)

Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg
Kan du konsten att balansera? Som medarbetare vid Kronofogden har du en viktig opartisk roll i samhället. Det är vår uppgift att se till att den som har pengar att fordra ska få hjälp att driva in dem. Men det är också vår uppgift att se till att den som har en skuld att betala ska få stöd och vägledning för att reda ut sin situation. Balans i ekonomin helt enkelt. Det är ofta både utmanande och givande. Är du rätt person för jobbet? Vi söker nu handläggare för tillsvidareanställning till kundservice med placering i Sundbyberg.   Ditt nya jobb innebär att besvara frågor från medborgare och företag per telefon och e-post, arbeta med administrativa arbetsuppgifter samt handlägga vissa ärenden i kundmötet. Du förutser kundens behov och ser kunden ur ett helhetsperspektiv. Kundservice är ofta kundens första kontakt med Kronofogden och vårt ansikte utåt. Arbetet ställer mycket höga krav på dina personliga egenskaper och din förmåga att möta människor och se lösningar på olika situationer. Som handläggare inom kundservice är det viktigt att man gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Du väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar gott omdöme vid uttalanden, ageranden och beslut. Arbetet ställer stora krav på den kommunikativa förmågan som leder till att vi skapar förtroende i mötet med våra kunder.   Vi söker dig som • har högskoleutbildning om minst 90 hp eller 60 p • har minst ett års erfarenhet av arbete med information och service mot kund, via telefon och e-post, och haft det som huvudarbetsuppgift • har empatisk förmåga, service- och kundfokus samt ett professionellt bemötande • har mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift • är resultatinriktad och kan arbeta i ett högt tempo • har god analytisk förmåga och kan se och hitta innovativa lösningar • har mycket goda datorkunskaper och vana vid att arbeta i datoriserad miljö • har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska • tar ansvar för ditt lärande och delar med dig av kunskaper och erfarenheter till andra.   Har du mycket goda språkkunskaper, utöver svenska och engelska, är det meriterande. Det är också meriterande om du har erfarenhet från kundkontaktcenter. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi vill att du delar våra värden – offensiv, pålitlig och hjälpsam. Våra öppettider är vardagar 08:00 – 18:00 och arbetstiden är schemalagd där du själv i viss mån har möjlighet att påverka din arbetstid. På Kronofogden tillämpas provanställning. Läs mer om Kronofogdens verksamhet på www.kronofogden.se     Sista ansökningsdatum: 2013-08-11
Företag: Kronofogdemyndigheten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kronofogden söker handläggare till kundservice i Sundbyberg

Jurister till rättssekretariatet
Skolverket styr, stödjer, följer upp och utvärderar kommuners och skolors arbete med syfte att förbättra kvaliteten och resultaten i verksamheterna. Alla elever har rätt till en likvärdig utbildning. Vi riktar oss till skolors huvudmän, skolchefer, skolledare och pedagoger inom förskolan och skolbarnsomsorgen, grundskolan, gymnasieskolan och vuxenutbildningen. Ibland är också elever och föräldrar Skolverkets målgrupper. ARBETSUPPGIFTER Skolverkets rättssekretariat expanderar med anledning av nya uppgifter. Vi söker nu jurister för visstidsanställning med tillträde snarast och fram till och med den 31 december 2013. KVALIFIKATIONER Läs mer och sök tjänsten via länken nedan:
Företag: Skolverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Jurister till rättssekretariatet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jurister till rättssekretariatet

Lärare i MA/NO
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, musikskola, skolbarnomsorg och fritidsgårdsverksamhet. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Rådmansöenheten är en F-9 skola med relativt små elevgrupper och innefattar även fritidshem. Vi har högt ställda förväntningar på studieresultat och individanpassning. Vår inriktning är lustfyllt lärande i trygg och inspirerande arbetsmiljö med kultur och natur i skärgården. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att undervisa i matematik och No-ämnena i årskurs 7-9. Särskild vikt läggs vid ämnesbehörighet. Du kommer att tillhöra arbetslag 7-9 och fungera som mentor för ett antal elever. Tillsammans med arbetslaget bidrar du till utveckling och du arbetar aktivt för ett individanpassat lärande samt integration med andra ämnen. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som har ett stort engagemang, deltar i den pedagogiska utvecklingen och ser möjligheter i elevers lärande. Du har god kännedom om kunskapskrav i dina ämnen och är samarbetsvillig, flexibel och självständig. Att använda modern digital teknik är en naturlig del i arbetet. Tidigare arbetslivserfarenhet är meriterande.
Företag: Norrtälje kommun, Rådmansöenheten
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i MA/NO jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i MA/NO

Vi söker redovisningsekonom till mindre IT bolag
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. Redovisningsekonom till IT bolag För kunds räkning söker vi en redovisningsekonom med några års erfarenhet till ett uppdrag i Stockholm.  Uppdraget är inom ramen för SJR:s konsultverksamhet och beräknas starta i mitten på september och löper ca ett år framåt. Organisation Idag är det ca 30 anställda på bolaget och du kommer i ansvara för all redovisning med allt ifrån kund- och leverantörsreskontra till löpande redovisning. Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av: Leverantörsreskontra, tex: o            Ankomstregistrera fakturor o            Boka av utbetalningar o            Kontakt med leverantörer Kundreskontra, tex: o            Skapa samt boka fakturor o            Boka av inbetalningar Löpande redovisning o            Boka alla manuella bokföringsorder o            Kontoavstämning o            Momsdeklarationer o            Avstämningar o            Ta fram underlag till revisorer Lämplig bakgrund Vi söker dig som är ekonom eller motsvarande och har några års relevant arbetslivserfarenhet. Vi ser att du är van att jobba självständigt och tidigare erfarenhet från systemet Jeeves är meriterande. Vi tror att du är noggrann, öppen och kommunikativ. Intresserad? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elisabeth Khera på 08-407 55 19. Vi ser fram emot din ansökan! Konsult hos SJR Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker redovisningsekonom till mindre IT bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker redovisningsekonom till mindre IT bolag

Anläggningsarbetare
Huddinge har en ung befolkning och växer snabbt - med 100 000 invånare är vi den största kommunen i länet efter Stockholms stad. Huddinge ligger bara 15 minuter från Stockholm C och kännetecknas av stark utveckling, unika naturmiljöer och ett mångsidigt näringsliv. Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Enhetsbeskrivning Gatudriftenheten är en del av Miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen i Huddinge kommun. Hos oss arbetar 8 personer och enhetens huvudsakliga ansvar är underhåll och skötsel av kommunens gator. Om arbetet Tjänsten innebär att du måste ha stor självständighet och att själv se vad som behöver göras inom ditt ansvarsområde. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter utgöras av skötsel och underhåll av gator, och vägar. Vintertid innebär det också att du ingå i vinterberedskapen. Din profil Du ska ha erfarenhet från verksamhetsområdet, samt vara väl förtrogen med anläggningsmaskiner, C- körkort, maskinvara och grundläggande datorvana är ett krav. CE - körkort är meriterande. Meriterande för tjänsten är även genomförda utbildningar såsom Säkerhet på väg, heta arbeten och motorsågsutbildning. Vi vill att du ska ha en känsla och ett intresse för arbete med gatudrift och underhåll. Du ska vara noggrann, ha en god samarbetsförmåga och en förmåga att ta ansvar för dina uppgifter samt vara professionell i ditt bemötande mot allmänheten. Arbetet kräver också en god fysik. I vår strävan att uppnå en jämn könsfördelning på Gatudriftenheten vill vi särskilt uppmuntra kvinnliga sökande. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp av denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Anläggningsarbetare jobb, Anläggningsarbetare Huddinge, Anläggningsarbetare Huddinge kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Anläggningsarbetare

Personlig Assistent deltid i Tyresö
STIL anordnar personlig assistans helt utan vinstintresse. Vårt fokus ligger på hög kvalitet för våra 200 medlemmar och de 1300 personliga assistenter som är anställda i STIL. För oss är personlig assistans en mänsklig rättighet och vi arbetar ständigt med att försvara assistansreformen och att motverka neddragningar inom området. Vi eftersträvar ett samhälle tillgängligt för alla. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm och vi har ett lokalkontor i Sundsvall. Presentation Jag är en man i 40-årsåldern som är intresserad av musik (hårdrock), sport, teknik och hemmafixande i huset och trädgården. Min familj består av min sambo, hennes och mina barn på deltid. Efter en trafikolycka saknar jag en arm samt har begränsad rörlighet i kroppen. Jag kan ta mig runt i rullstol eller permobil själv men behöver assistans dygnet runt då den arm jag har inte fungerar finmotoriskt och jag behöver stöd när jag står och går korta sträckor. Jag är en lättsam person som skrattar mycket och försöker göra det bästa av det jag har. Nu söker jag dig som vill jobba extra som vikarie när mina ordinarie assistenter är sjuka eller lediga. Dina arbetsuppgifter Du kommer att assistera mig under dagen med i stort sett allt jag har planerat och där jag befinner mig under ditt arbetspass. Det kan vara allt från matlagning och trädgårdsarbete till träning, besöka vänner eller andra aktiviteter. Dagliga rutiner så som assistans med personlig hygien, viss städning och hushållsarbete ingår även i uppgifterna. Kvalifikationer Då du kommer att arbeta med mig i mitt hem tillsammans med min familj är det ett krav att du har stor social kompetens, mognad som person samt bra på att kommunicera på Svenska. Det är en fördel om du är händig och teknisk och inte helt främmande för hushållssysslor. Din bakgrund är mindre viktig om du är rätt person och är villig att lära dig vad personlig assisans innebär. Då tjänsten är en timanställning och vid behov är det först och främst vid ordinarie personals sjukdom och ledighet som arbete för dig är aktuellt, därför bör du vara flexibel och kunna arbeta med kort varsel. Anställningsvillkor Timanställning vid behov med timlön. Arbetstiden varierar över dag och natt. Ordinarie personal jobbar ett dygn i taget men detta kan vara flexibelt. Vid eventuella frågor kontakta Katarina på 070-466 88 61. Skicka in din ansökan omgående då rekrytering sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Företag: STIL
Ort: Tyresö
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig Assistent deltid i Tyresö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig Assistent deltid i Tyresö

Biträdande prefekt med verkstadsansvar
Konstfack söker biträdande prefekt med verkstadsansvar Anställningen som biträdande prefekt är placerad vid Institutionen för Design, Konsthantverk och Konst (DKK), en av tre institutioner vid Konstfack som erbjuder utbildningar både på kandidat- och masternivå. Här kommer du att vara delaktig i att driva utvecklingen inom våra utbildningsområden tillsammans med lärare, tekniker och ledning. På DKK verkar idag ett 60-tal lärare och ca 300 studenter. Uppdraget är ett chefsuppdrag och du kommer att ha ca 15 underställda lärare och tekniker. Förutom daglig ledning av personal, utvecklingssamtal och lönesamtal ingår även verkstadsdrift och arbetsmiljöfrågor. Du kommer att arbeta nära prefekt, lärare och tekniker på institutionen. Arbetet innebär också nära samarbete med skolans centrala administration. Vårt mål är en jämställd arbetsplats med lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter i arbetet för alla anställda samt hög kvalitet i verksamheten. Arbetsuppgifterna består i att • Leda och fördela arbetet för framförallt verkstadsansvariga adjunkter och tekniker. • Delta i och ibland även ansvara för nyrekryteringar, introducera nyanställda etc. • Sammankalla och ansvara för verkstadsforum där frågor som rör institutionens verkstäder, verkstadskurser och arbetsmiljöfrågor drivs. Du är även representant i Konstfacks arbetsmiljökommitté. • Vara studenter och personal behjälplig med riskbedömningar, utveckling och uppföljning av rutiner som syftar till att säkra kvaliteten i utbildningen samt vår gemensamma arbetsmiljö. • Ansvara för skyddsronder, arbetsplatsbesök gällande arbetsmiljö etc. • Du är ställföreträdande till prefekten och kan komma att ersätta denne vid olika beslut. • Övrigt förekommande arbete på institutionen. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att kunna komma ifråga för tjänsten ska du ha en konstnärlig kompetens motsvarande lektorsnivå. Erfarenhet som lärare på högskolenivå är önskvärt, gärna med placering i en verkstadsmiljö. Du har en social kompetens och intresse för människor och deras olika erfarenheter. Du har förmåga att se och ta vara på individens styrkor med fokus på verksamhetens behov. Självständighet, nyfikenhet och förmåga att ta egna initiativ är nödvändiga egenskaper för uppdraget. Du har förmåga att fatta beslut och rak och tydlig. Vi tror även att du har lätt för att lära, är noggrann, har analytisk och pedagogisk förmåga, har lätt för att lösa uppgifter självständigt samt har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska eftersom skolan är en mycket internationell miljö med både studenter och lärare från hela världen. I rekryteringen av biträdande prefekt kommer vi att lägga mycket stor vikt vid personlig lämplighet och social kompetens. Behörighet Behörig att anställas som lektor inom konstnärlig verksamhet är den som har - visat pedagogisk skicklighet, - avlagt konstnärlig doktorsexamen eller har visat konstnärlig skicklighet eller har någon annan yrkesskicklighet som är av betydelse med hänvisning till anställningens ämnesinnehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå i anställningen. Prövningen av den pedagogiska skickligheten ska ägnas lika stor omsorg som prövningen av andra behörighetsgrundande förhållanden (HF 4 kap. 4 § pkt 2), - särskild skicklighet inom det ämnesområde anställningen gäller (Konstfacks anställningsordning), - högskolepedagogisk utbildning eller på annat sätt förvärvat motsvarande kunskaper. En sökande som i övrigt bedöms behörig men saknar pedagogisk utbildning ska genomföra utbildningen senast inom två år från det att anställningen påbörjats. (Konstfacks anställningsordning). Anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning på 80-100% och inleds med 6 månaders provanställning. Om lektors/professorsprövning från högskola/universitet saknas, kommer en sådan att genomföras i ett senare skede i rekryteringsprocessen. Tillträde snarast. Mer information Om du vill veta mer om anställningen kontakta Helena Söderberg, prefekt, tel. 08-450 42 47 eller Petra Pilgelt, personalchef, tel. 08-450 41 11. Fackliga kontaktpersoner nås genom Konstfacks växel tel. 08-450 41 00. Ansökan Välkommen med din elektroniska ansökan i form av ett personligt brev och din CV, märkt med diarienummer PER 2013/109 senast den 19 juli 2013. Läs mer på www.konstfack.se/ledigajobb där du kan logga in med din e-postadress och ett lösenord för att söka anställningen. VI UNDANBER OSS ALLA ERBJUDANDEN OM ANNONSERINGS- OCH REKRYTERINGSHJÄLP I SAMBAND MED DENNA ANNONS.
Företag: Konstfack
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande prefekt med verkstadsansvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande prefekt med verkstadsansvar

Medarbetare till eventturné
Läkare Utan Gränser söker medarbetare till eventturné under tre veckor i oktober 2013 Vill du arbeta för en av världens mest respekterade humanitära organisationer, med ett jobb som räddar liv? Vi söker tre medarbetare till en unik eventturné under tre veckor i oktober 2013. Läkare Utan Gränser är en medicinsk humanitär organisation som räddar liv och lindrar nöd där vi behövs mest. Vi bistår människor som drabbats av kriser, krig och naturkatastrofer oavsett politisk åsikt, religion eller etnisk tillhörighet. Internationellt finansieras organisationen till över 90 procent av privata gåvor. Tack vare det regelbundna stödet från våra månadsgivare kan vi snabbt vara på plats när en katastrof inträffar. Beskrivning av tjänst: Under tre veckor i oktober 2013 kommer vi att gå på turné med ett unikt filminstallationsprojekt som ska visas i tre stora svenska städer. Vi söker därför dig som är ansvarsfull, social och tycker det är kul att arbeta med event. Du kommer att jobba i ett team bestående av tre personer vars huvudsakliga uppgifter innefattar att finnas på plats under visningstimmar samt att vara tillgänglig för allmänheten när det kommer till att besvara frågor om projektet och vår verksamhet. Du kommer även att stötta projektledaren i diverse praktiska arrangemang kring turnén. Detta uppdrag kan innefatta kvälls- och helgarbete. För att passa för uppdraget vill vi att du har: • Hög energi samt är ansvarsfull och driftig • Erfarenhet av event är ett stort plus • Ett gott sinne för ordning och struktur • B-körkort • Mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt behärskar engelska. • Ett starkt intresse för humanitära frågor Tjänsten är på ett visstidskontrakt under perioden 2013-09-30 till 2013-10-21 med timlön enligt Läkare Utan Gränsers löneskala. Sista ansökningsdag är den 29:e juli. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Ladda upp CV och personligt brev genom att klicka på ”Ansök” nedan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Tove Olin på Läkare Utan Gränser i Stockholm, telefonnummer: +46 10 1993214, e-post: tove.olin@msf.org  Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Läkare utan gränser
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till eventturné jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till eventturné

Myndighetschef
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har ca 42 000 invånare. Äldre- och handikappomsorgen tillhör Socialförvaltningen som på uppdrag av äldre- och omsorgsnämnden ansvarar för stöd och service till enskilda personer med fysisk och/eller psykisk funktionsnedsättning samt äldre i kommunen. Myndighetsgruppen är den enhet inom äldre- och handikappomsorgen och socialpsykiatrin som utreder och fattar beslut enligt SoL och LSS. I gruppen finns även anhörigkonsulten och avgiftshandläggare. Verksamheten utgår från en humanistisk människosyn, som betonar alla människors lika värde och att all vård och omsorg ska präglas av respekt för varje individs behov, resurser och önskemål och bygga på grundtanken att den enskilde har förmåga att själv välja hur han/hon vill leva sitt liv. Ledarskapet inom verksamheten präglas av ett utvecklande synsätt som ser till att säkerställa kvalitén, utveckla medarbetarna, samt behålla ekonomin i balans. Arbetsplatsen ligger i Märsta som är lätt att ta sig till via bussar, pendeltåg, E4:an och SJ tåg. ARBETSUPPGIFTER Som myndighetschef har du ett självständigt arbete med fullt personal-, arbetsmiljö- och budgetansvar. Arbetet är omväxlande och flexibelt och ger sig i ett stort eget ansvar men också möjlighet att kunna påverka. Du kommer att arbeta med utvecklingsfrågor, nätverka med samarbetspartners internt i kommunen och, som representant för Sigtuna kommun, delta i kommungemensamma verksamheter. KVALIFIKATIONER Förutom att du redan är väl förtrogen med lagstiftning som SoL och LSS, tror vi att du är högskoleutbildad med inriktning mot socialt arbete eller har likvärdig utbildning. Du har kunskaper i verksamhetsområdet äldre- och handikappomsorg, och erfarenhet av arbetsledning, lämpligtvis från en politiskt styrd organisation. Du har erfarenhet av att leda andra samt att lägga och hålla budget och du är en god kommunikatör, gärna med någon form av mediaträning i bagaget. Som person är du trygg, stresstålig och ordningsam. Du har ett strategiskt tänk och är bra på att delegera arbete och vet hur du kan motivera och inspirera dina medarbetare.
Företag: Sigtuna kommun, Äldreomsorg chefer
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Myndighetschef jobb, Myndighetschef Sigtuna, Myndighetschef Sigtuna kommun, Äldreomsorg chefer
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Myndighetschef


Sök lediga jobb Mama Ye's Sjövikskajen AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se