Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen_Teknikkontor Fartyg
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen_Teknikkontor Fartyg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen_Teknikkontor Fartyg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sociala receptionister för ambulerande tjänst sökes till Uniflex- Stockholm
- Initiativrik tekniker som finner energi av förändringar!- Stockholm
- Chef .Net med tekniskt fokus- Stockholm
- Kundservicemedarbetare till resebolag!- Stockholm
- Inkassohandläggare till välkänt finansbolag- Stockholm
- Inkassohandläggare till Promentor Finans!- Stockholm
- Inkassohandläggare till Promentor Finans!- Stockholm
- Coop Online söker medarbetare till Kundservice!- Stockholm
- Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö- Lidingö
- Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning!- Järfälla
Mer beskrivning
Sociala receptionister för ambulerande tjänst sökes till UniflexJobbeskrivning Uniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande receptionister! Är du ute efter att vidga ditt kontaktnät med olika företag i Stockholmsregionen och utöka ditt CV med erfarenhet från receptionist/telefonistbranchen, då är detta ett arbete just för dig! Som ambulerande receptionist är det viktigt att vara flexibel, ha en känsla för service samt att kunna hantera dagar som kan kantas av snabba beslut. Du får genom ditt arbete som ambulerande receptionist, telefonist och konferensvärdinna ett stort profesionellt och socialt nätverk, detta eftersom du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö! Som ambulerande receptionist ingår du i en back up-pool där du ska vara tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid på vardagar. Vi tillämpar garantilön system samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor stockholm. Tjänsten som ambulerande receptionist passar dig som trivs med att träffa och arbeta med nya människor och för dig som vill knyta nya kontakter i arbetslivet. Det är även viktigt att du är servicemedveten. En receptionist är alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att du har en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som receptionist/ office manager kommer du inneha rollen som spindeln i nätet med många varierande arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besök, utföra lättare administrativa uppgifter samt att hantera posten. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Personliga egenskaper Arbetet som receptionist ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är inte ett krav. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sociala receptionister för ambulerande tjänst sökes till Uniflex jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sociala receptionister för ambulerande tjänst sökes till Uniflex
Initiativrik tekniker som finner energi av förändringar!
Arbetsförmedlingen är Sveriges största förmedlare av arbeten. Att sammanföra arbetsgivare med arbetssökande är vår viktigaste uppgift. Vi har inlett ett omfattande förnyelsearbete som kommer att pågå till och med 2021, där IT och digitalisering är mycket centralt. Genom att förstå verksamheten och kombinera det med vår IT-kompetens kan vi leverera moderna, värdeskapande tjänster. Vårt mål är högt, vi tänker bli Sveriges modernaste myndighet. Du lever och andas mailinfrastruktur Sektionen Klient med ca 20 medarbetare har som huvudsakliga ansvarsområden att utveckla och driva Arbetsförmedlingens klientplattform med tillhörande infrastruktur som t.ex. mail, AD och CM. Våra moderna tekniska plattformar används av närmare 15 000 användare på 400 platser. Vi som sektion drivs av tekniska förändringar och precis som Arbetsförmedlingen i stort jobbar vi med förnyelseresan, där vi arbetar dagligen med den kulturella förändringen. Vi söker nu en initiativrik tekniker som finner energi av förändringar och problemlösning! I rollen som mailinfrastrukturs tekniker på sektionen Klient kommer du att vara delaktig i utveckling och vidareutveckling av vår mailplattform samt stötta den dagliga driften av myndighetens mailinfrastruktur. Även proaktivt arbete ingår som t.ex. förståelse av teknikområdet och dess nytta och förstå våra användare och hur vi bäst kan stötta dem. Med andra ord fångar upp omvärldstrender och omsätter detta i vår verksamhet. Vi hantera inkomna incidenter (4:e linjen) och problem samt utför rutinmässigt underhåll som t.ex. patchning av servrar. Arbetar i samverkan med andra grupperingar inom och utanför It avdelningen. Vi arbetar idag med Exchange 2016, BlackBerry, Sendmail och MailMarshal samt vi har beredskap inom detta område. Vem är du Du kommer kliva rakt in i en organisation som ställer om till nya sätt att arbeta och tänka och där det är uttalat att vi ska göra saker på ett nytt sätt, på riktigt! Vi vänder oss till dig som brinner för att arbeta och har stor förståelse för mailinfrastruktur. Vi ser gärna att du har arbetat inom detta område från en stor organisation sen tidigare. Du är självgående inom detta teknikområde med förmågan att kunna ta egna initiativ men trivs med att arbeta i grupp samt stimuleras av problemlösning. Väldigt stor vikt läggs i att man trivs med att vara driven till att genomföra förändringar med kunden i fokus och att du kan kommunicera på ett bra sätt. För oss är det viktigt att du har minst 3 års högskoleutbildning med datainriktning alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Men också minst 2 års dokumenterad arbetslivserfarenhet från de senaste fem åren av arbete som tekniker i/för större organisationer. Du skall ha mycket goda kunskaper om och framför allt arbetat med Exchange 2016, sendmail och MailMarshal eller liknade. Vi ser gärna erfarenhet från skype. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper Övrigt Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsförmedlingen tillämpar sex månaders provanställning. IT-avdelningen sitter nu på Hälsingegatan 38-40 i Stockholm vilket även blir din placering. Under 2019 kommer vi att flytta till helt nya lokaler i Solna Strand. Arbetsförmedlingen värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi ser även positivt på om du har kunskaper i något av våra minoritetsspråk. Ansökan Välkommen med din ansökan märkt med Af-2018/0026 7799 senast den 9/6. Du ansöker genom att klicka på knappen âansökâ nedan. Bifoga CV där du beskriver relevant utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet.
Företag: Arbetsförmedlingen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Initiativrik tekniker som finner energi av förändringar! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Initiativrik tekniker som finner energi av förändringar!
Chef .Net med tekniskt fokus
Om Apoteket Apoteket är Sveriges ledande apotekskedja med ca 3200 anställda och apotek över hela landet. Vi erbjuder ett brett sortiment av varor och tjänster inom läkemedel och hälsa till privatpersoner, företag och producenter inom vård och hälsa. Ett liv i hälsa är en vision som leder oss att skapa värde för kunder, medarbetare och för samhället i stort. De produkter och tjänster som vi erbjuder bidrar till ett hållbart samhälle genom att visa omtanke för människan och miljön. Vår ambition är att vara ett värdeskapande företag som tar hänsyn till mänskliga rättigheter, arbetsförhållanden, miljö och etiska frågor i hela värdekedjan. Apoteket är inne i en förändringsresa och gör stora satsningar inom e-handel och app, vi söker dig som vill vara med och utveckla Apotekets satsningar inom digitala kanaler. Några viktiga begrepp är: Högpresterande och tvärfunktionella team, agil utveckling, ökad digital förändringstakt, mobila tjänster, verksamhetsnära utveckling, devops. Om rollen Din roll är att leda en av Apotekets utvecklingsavdelningar med drygt 30 utvecklare och fokus på att utveckla smarta lösningar i .Net för digitala tjänster. Avdelningen är uppdelad i olika agila utvecklingsteam. Man jobbar verksamhetsnära och det är du som har leveransansvaret för utvecklingsprojekten. För att lyckas i rollen behöver du ha ett starkt tekniskt fokus och du har erfarenhet av hur man bygger upp och förädlar utvecklingsteam samt miljön runt omkring dem. Du kan se vad som krävs för att stötta utvecklingsteamen i den tillväxtresa som sker. "Ett starkt tekniskt fokus"Din bakgrund Chefs- eller team lead-erfarenhetUtvecklarbakgrundStor vana av agila utvecklingsprocesserErfarenhet av att förädla utvecklingsteam, inkl. rekrytera, coacha och förbättra processerVälbevandrad i .Net-miljö Välkommen med din ansökan, vi tar emot dem löpande.
Företag: Safemind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Chef .Net med tekniskt fokus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef .Net med tekniskt fokus
Kundservicemedarbetare till resebolag!
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi söker Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en dynamisk och modern organisation med cirka 250 anställda! Arbetsbeskrivning Som Kundtjänstmedarbetare inom bolaget tar du emot inkommande samtal där du genomför resebokningar, besvarar produkt - och tjänstefrågor, mailhantering, kundavtal, merförsäljning, fakturafrågor och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Inom avdelningen är det alltid nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen. Bolaget levererar idag kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher. Därför erbjuds det dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som - har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt - är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift - är strukturerad och noggrann - tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål - trivs med att jobba i ett högt tempo Vidare tror vi att du prioriterar ett tryggt och långsiktigt heltidsarbete där du på sikt vill växa i organisationen. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper! Om bolaget  Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Mer information förmedlas under intervjun. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar heltid under kontorstider och kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 30/6, 2018 så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71.
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till resebolag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till resebolag!
Inkassohandläggare till välkänt finansbolag
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi söker nu en engagerad Inkassohandläggare till ett framstående bolag inom finans! Arbetsbeskrivning I rollen som Inkassohandläggare kommer du att hjälpa kunder med deras påminnelsefrågor. Du får ansvara för att hitta fungerande amorteringsplaner, förmedla olika typer av betalningsinformation, men också hantera övriga frågor som rör kredit och inkasso. Din bakgrund Vi söker dig som vill in och arbeta inom finans och som drivs av att kunna hjälpa kunder utifrån deras enskilda situation. Det är inget krav på tidigare erfarenhet inom kredit/inkasso, men du måste kunna vara proaktiv och lösningsorienterad. Det är starkt meriterande om du har arbetat med inkassoärenden eller inkassorelaterade ärenden tidigare. För rollen som Inkassohandläggare söker vi dig som även: -Har datorvana -Har telefonvana -Är snabblärd -Klarar av att arbeta i ett högt tempo -Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Om företaget Företaget är ett ledande bolag inom finans som erbjuder flera olika företagstjänster. Vid frågor är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076 394 22 04. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2018-06-30.
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Inkassohandläggare till välkänt finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inkassohandläggare till välkänt finansbolag
Inkassohandläggare till Promentor Finans!
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi söker nu Inkassohandläggare till Promentor Finans! Din roll I rollen som Inkassohandläggare hanterar du inkommande ärenden där dina kundmöten främst sker via telefon, men även via mail. I tjänsten får du en variationsrik vardag där du får hantera olika ärenden, från enklare frågor till mer komplexa. Vidare kommer du att arbeta i flera olika affärssystem samt även ansvara för administrativa delar. Du arbetar i en spännande, föränderlig och driven företagskultur med inriktning inom bl.a. inkasso, fakturaköp och fakturaservice. För att lyckas i rollen som Inkassohandläggare Som person drivs du av att kunna vara behjälplig och hitta lösningar. Det är starkt meriterande om du har arbetat inom inkasso. Det är också meriterande om du har arbetat med kundkontakt tidigare, gärna i kontorsmiljö. Vidare söker vi dig som: -Är serviceinriktad -Har datorvana -Har telefonvana -Är snabblärd -Har social kompetens -Klarar av att arbeta i ett högt tempo och under stress -Tycker om att vara i ett växande och föränderligt bolag -Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Om företaget Promentor Finans har haft en fantastisk tillväxt och utveckling sedan deras start. De erbjuder olika fordringstjänster till medelstora och stora företag i Sverige och har tillstånd för att bedriva inkassoverksamhet samt registrerade hos Finansinspektionen. Hos Promentor är det högt i tak, mycket energi och entusiasm. Kontoret är beläget mitt i city. Attraktiva anställningsförmåner finns, såsom Rikskort och 5 veckors semester. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2018-06-30. I denna rekrytering samarbetar Promentor Finans med AMGA. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076 394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se. Välkommen med din ansökan!
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Inkassohandläggare till Promentor Finans! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inkassohandläggare till Promentor Finans!
Inkassohandläggare till Promentor Finans!
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi söker nu Inkassohandläggare till Promentor Finans! Din roll I rollen som Inkassohandläggare hanterar du inkommande ärenden där dina kundmöten främst sker via telefon, men även via mail. I tjänsten får du en variationsrik vardag där du får hantera olika ärenden, från enklare frågor till mer komplexa. Vidare kommer du att arbeta i flera olika affärssystem samt även ansvara för administrativa delar. Du arbetar i en spännande, föränderlig och driven företagskultur med inriktning inom bl.a. inkasso, fakturaköp och fakturaservice. För att lyckas i rollen som Inkassohandläggare Som person drivs du av att kunna vara behjälplig och hitta lösningar. Det är starkt meriterande om du har arbetat inom inkasso. Det är också meriterande om du har arbetat med kundkontakt tidigare, gärna i kontorsmiljö. Vidare söker vi dig som: -Är serviceinriktad -Har datorvana -Har telefonvana -Är snabblärd -Har social kompetens -Klarar av att arbeta i ett högt tempo och under stress -Tycker om att vara i ett växande och föränderligt bolag -Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Om företaget Promentor Finans har haft en fantastisk tillväxt och utveckling sedan deras start. De erbjuder olika fordringstjänster till medelstora och stora företag i Sverige och har tillstånd för att bedriva inkassoverksamhet samt registrerade hos Finansinspektionen. Hos Promentor är det högt i tak, mycket energi och entusiasm. Kontoret är beläget mitt i city. Attraktiva anställningsförmåner finns, såsom Rikskort och 5 veckors semester. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2018-06-30. I denna rekrytering samarbetar Promentor Finans med AMGA. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076 394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se. Välkommen med din ansökan!
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Inkassohandläggare till Promentor Finans! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inkassohandläggare till Promentor Finans!
Coop Online söker medarbetare till Kundservice!
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. I samarbete med Coop söker vi nu Kundservicemedarbetare! Arbetsbeskrivning Som Kundservicemedarbetare inom Coop Online tar du emot inkommande samtal och mail där du besvarar kundernas frågor gällande leverans, reklamationer och produktutbud. Arbetet innefattar även kontakt med interna avdelningar för att säkerställa en kvalitativ leverans till kunderna. Coop Online levererar idag kundservice och proaktiv kundvård med målet att göra vardagen enklare. Därför erbjuds våra medarbetare en utvecklande miljö där du som person kan ta stolthet i att hitta bästa möjliga lösningar för att hjälpa våra kunder. Vi söker dig som - har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt - är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift - är strukturerad och noggrann - tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål - trivs med att ha telefon som främsta verktyg Dina personliga egenskaper är viktiga för oss på AMGA. Därför eftersträvar vi att den sökande värderar ett tryggt och långsiktigt arbete med ambitioner att växa in i bolaget. Om bolaget  Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö där du som problemlösare kan visa ditt värde. Individuell lönesättning tillämpas och tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar 40 timmar i veckan. Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 15/6, 2018 så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten kontakta Joakim Karlsson på Joakim.Karlsson@amga.se
Företag: AMGA AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Coop Online söker medarbetare till Kundservice! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Coop Online söker medarbetare till Kundservice!
Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö
Vill du arbeta på en klinik där vi trivs, samarbetar och har roligt?   En av våra duktiga tandsköterskor går i pension, så vi behöver en ny tandsköterska till vår trevliga klinik. Kliniken har all modern utrustning och ligger vid brofästet och cirka 15 minuter från T-Centralen. Här arbetar idag 12 tandläkare, 5 tandhygienister och 15 tandsköterskor.   Vi erbjuder  ett roligt och omväxlande arbete med både vuxen- och barntandvård på en mottagning med inriktning och fokus på kvalitet och bemötande. Hos oss får du möjlighet att utveckla dig, då vi tycker att kompetensutveckling är viktigt för både dig och oss.   Vi söker  dig med tandsköterskeutbildning. Du har goda yrkeskunskaper och är serviceinriktad, ansvarstagande och har god initiativförmåga. Vi söker dig som kan tänka dig både assistans och receptionsarbete.   Vi satsar på vårt koncept Frisktandvård och du ska ha en självklar vilja att delta i detta. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör känna igen dig i våra kärnvärden: Kompetens, Kvalitet och Trygghet.   Tjänsten är en tillsvidareanställning på del- eller heltid. Provanställning kan förekomma. Vi intervjuar fortlöpande så ansök redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Är du intresserad?  Kontakta gärna arbetsledare Madeleine Örnehed tel 08-123 157 21. Kontaktperson för Vision är Norca Alarcon Cruz tel 08-123 152 29   Välkommen med din ansökan senast den 30 juni 2018.
Företag: Folktandvården
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Folktandvården söker Tandsköterska till Lidingö
Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning!
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Järfälla med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer. Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll. Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare? - Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader - Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00 - Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling Vi erbjuder rätt person: - Fast garantilön, provision samt generösa bonusar Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK) - Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag) Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt) Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner! Övrig information: Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare. Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Fast lön samt gynnsam provision Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE) Välkommen med din ansökan! OM KEY SOLUTIONS: Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl. I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!
Företag: Key Solutions
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager till Sveriges största Villafibersatsning!
Söka jobb tips