Lediga jobb Mark - Söka jobb i Mark

Lediga jobb Mark Sök lediga jobb Mark


Hittade inga lediga jobb på sökning: Mark. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Systemarkitekt- Stockholm

  2. Chef för personsektion 1, Försäkringsavdelningen i Karlstad- Stockholm

  3. Chef för saksektionen, Försäkringsavdelningen i Karlstad- Stockholm

  4. Etableringslots sökes omgående- Sundbyberg

  5. Extrahjälp som digital analytiker- Stockholm

  6. Blockchef Mark till Hochtief- Stockholm

  7. AM Säljare till Finansbolag- Stockholm

  8. Personlig assistent- Stockholm

  9. Säljare Vildmark & Vapen- Huddinge

  10. Säljare Vildmark & Vapen- Huddinge

  11. Mystery shoppers i Stockholm sökes!- Stockholm

  12. Löneadministratör- Danderyd

  13. Marknadsundersökare- Stockholm

  14. Telefonintervjuare/ Marknadsundersökare- Sollentuna

  15. Junior Online Marketing Specialist till expansiv- Stockholm

  16. Fältsäljare inom Marknadsföring, B2B.- Solna

  17. Online Marketing Manager till e-handel- Stockholm

  18. Extrajobb som marknadsundersökare!- Solna

  19. Personlig assistent till kvinna på Ekerö.- Ekerö

  20. Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker?- Stockholm

  21. 13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka- Sollentuna

  22. Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm- Stockholm

  23. Arbetsledare Anlägging/ mark- Stockholm

  24. Markanläggare, finplanering- Stockholm

  25. Extrajobb som personlig assistent- Stockholm

  26. Är du en vass frontendare, javautvecklare eller en systemarkitekt?- Stockholm

  27. Partneransvarig till 3Företag Telemarketing- Stockholm

  28. Marknadsundersökare/Telefonintervjuare- Solna

  29. Arbetsledare Mark- Stockholm

  30. Professionell varumärkesambassadör - Stockholm- Stockholm

  31. Platschef / produktionschef inom mark- Stockholm

  32. Arbetsledare / produktionsledare mark/ anläggning till stort byggföretag- Stockholm

  33. Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning- Stockholm

  34. 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen- Stockholm

  35. Projektledare inom marknad till TD Tech Data- Stockholm

  36. Dutch speaking telemarketer for meritorious project- Solna

  37. Innesäljare/marknadsförare- Stockholm

  38. säljare- Täby

  39. Mark projektör- Stockholm

  40. Redovisningsekonom- Solna


Mer beskrivning

Systemarkitekt
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Systemarkitektur - IT-Arkitektur - SOA - Datamodellering - Distribuerade system - Systemutveckling. - .NET - SQL Server - Props - Agila metoder. - Scrum. - HW/SW Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst två olika branscher och i minst 10 år. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Systemarkitekt jobb, Systemarkitekt Stockholm, Systemarkitekt WiseOne AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemarkitekt

Chef för personsektion 1, Försäkringsavdelningen i Karlstad
Kammarkollegiet är Sveriges äldsta myndighet med målet att också bli en av Sveriges modernaste. Vi har över 35 uppdrag inom främst juridik, ekonomi, upphandling, försäkring och kapitalförvaltning. Våra målgrupper är offentlig sektor, företag, privatpersoner och föreningar och vi är ca 270 anställda. ARBETSUPPGIFTER Arbetet som sektionschef innebär att du har personalansvar för åtta medarbetare. Du ska leda och fördela arbetet inom området för personskadereglering på skadeståndsrättslig grund och för det författningsreglerade personskadeskyddet. Du ingår även i avdelningens ledningsgrupp. Du är en coachande och inspirerande ledare och deltar både i det operativa och i det utvecklingsinriktade arbetet. Arbetet sker i dialog och nära samverkan med medarbetarna och myndigheterna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har intresse och fallenhet för att leda och utveckla verksamheten och medarbetarna. Du ska ha bred erfarenhet av personskadereglering. Mångårig erfarenhet av arbete inom verksamhetsområdet och tidigare arbete hos, eller för, staten är meriterande. För att lyckas i rollen är du drivande och strukturerad. Du har integritet och kan arbeta både självständigt och i grupp.
Företag: Kammarkollegiet, Försäkring
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Chef för personsektion 1, Försäkringsavdelningen i Karlstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef för personsektion 1, Försäkringsavdelningen i Karlstad

Chef för saksektionen, Försäkringsavdelningen i Karlstad
Kammarkollegiet är Sveriges äldsta myndighet med målet att också bli en av Sveriges modernaste. Vi har över 35 uppdrag inom främst juridik, ekonomi, upphandling, försäkring och kapitalförvaltning. Våra målgrupper är offentlig sektor, företag, privatpersoner och föreningar och vi är ca 270 anställda. ARBETSUPPGIFTER Arbetet som sektionschef innebär att du har personalansvar för tio medarbetare. Du ska leda och fördela arbetet på saksektionen i där förekommande försäkrings- och riskhanteringsfrågor samt ansvara för säkerhetsarbetet kring den statliga utställningsgarantin. Du ingår även i avdelningens ledningsgrupp. Du är en coachande och inspirerande ledare och deltar både i det operativa och i det utvecklingsinriktade arbetet. Arbetet sker i dialog och nära samverkan med medarbetarna och myndigheterna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har intresse och fallenhet för att leda och utveckla verksamheten och medarbetarna. Du ska ha bred erfarenhet av riskbedömningar, intresse för det statliga riskhanteringssystemet och dokumenterat god kunskap i säkerhetsfrågor. Mångårig erfarenhet av arbete inom verksamhetsområdet och tidigare arbete hos, eller för, staten är meriterande. För att lyckas i rollen är du drivande på ett strukturerat sätt. Du har integritet samt kan arbeta både självständigt och i grupp.
Företag: Kammarkollegiet, Försäkring
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Chef för saksektionen, Försäkringsavdelningen i Karlstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef för saksektionen, Försäkringsavdelningen i Karlstad

Etableringslots sökes omgående
Nu söker vi dig som vill jobba som etableringslots hos oss! San Mark Service Care AB är ett företag som arbetar med hemtjänst, bemanning, rekrytering och jobbcoachning. Vårt främsta uppdrag är att skapa jobb! Vi tar nu nästa kliv i att bli framtidens jobbnätverk och lägger till ytterligare en verksamhet som Etableringslotsar, på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Som en del i vår expansion söker vi medarbetare till oss internt för att arbeta som etableringslotsar. Tjänsten är på deltid eller heltid och förlagd till vardagar under kontorstid. Du kommer i första hand att arbeta på vårt kontor på orten och resor till andra närliggande orter kan även förekomma. Som Etableringslots jobbar du med att: -Planera och genomföra individuella möten (intervjua, handleda och motivera deltagare) -Upprätta individuella handlingsplaner -Gruppseminarier -Tät kontakt med Arbetsförmedlingen, handläggare samt övriga viktiga aktörer i näringslivet -Föreläsa och informera -Administration -Matcha kandidater mot arbetsgivare. Vi söker dig som: -Har kunskap och förståelse om den svenska arbetsmarknaden -Har god kännedom om det svenska samhället och lokal infrastruktur -Har erfarenhet från rekrytering -Har lätt för att kommunicera på såväl svenska som engelska i tal och skrift -Ett krav är att du talar ytterligare ett språk, Somaliska. -Har erfarenhet från integrationsarbete. -Det är meriterande om du har B-körkort. Som person är det viktigt att du har ett genuint intresse för att arbeta med människor och alltid strävar efter att uppnå resultat i det du gör. Du bör vara en god lyssnare och ha en stark tilltro till människors förmåga att prestera och utvecklas. Du är självgående och har en inre trygghet, i kombination med en god social förmåga. Det är också viktigt att du har en förmåga att anpassa dig till de människor du möter, samt att du är utåtriktad och en god kommunikatör. Tillsättning sker efter överenskommelse. Urval och intervjuer kommer börja hållas från aug/sep. Men tveka inte att söka redan idag om du anser att du är rätt för tjänsten. Skriv i ditt personliga brev varför du är rätt person för tjänsten.
Företag: San Mark Service Care AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Etableringslots sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Etableringslots sökes omgående

Extrahjälp som digital analytiker
Anegy är landets ledande konsultbolag inom digital strategi för några av Sveriges och världens mest etablerade varumärken. I takt med ett eskalerande behov från marknaden söker vi en extrahjälpande analytiker som kommer agera som resurs till ledande digitalstrateg för en varierande mängd uppgifter som relaterar till kampanjer och analys. Dina arbetsuppgifter kräver en god analytisk anda samt prestigelös och glad inställning till allt från stort till smått. Du ska helst vara grym på Excel samt vara noggrann. För att lyckas är det ett plus om du förutom nedan nämnda färdigheter gillar snabba puckar. 1. Du är snabb, nyfiken, vaken, inte rädd för att någon gång jobba kvällar. 2. Du är självgående (kommer dock arbeta nära en erfaren coachande kollega), tar egna initiativ och förstår när det är viktigt att saker hellre görs snabbt än bra och vice versa. 3. Du är ordningsam, bra på att strukturera och hålla koll på saker, framför allt siffror. 4. Har goda kunskaper inom Excel (utöver det är färdigheter inom Google Analytics ett plus) Ett extra plus med brinnande intresse för marknadsföring och/eller internet i allmänhet, och digital marknadsföring och sociala medier i synnerhet - det här är ett av få jobb där det är positivt att du bara måste in på FB, favorit-appen lr foki-bloggen 10 ggr/dag. Tjänsten är flexibel så det går bra om du är student eller kan jobba endast halvtid. Tjänsten påbörjas som en projektanställning med möjlighet till förlängning. Du kommer jobba som assistent direkt under en av våra onlinestrateger, på trevligt kontor 50 meter från Stureplan. Ditt svar vill vi ha per mail, med mer formell cv + foto + persondata som bilaga.
Företag: ANEGY ONLINE MARKETING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Extrahjälp som digital analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrahjälp som digital analytiker

Blockchef Mark till Hochtief
Hochtief: HOCHTIEF Solutions as a service-oriented construction company bundles the traditional core business of the HOCHTIEF Group. This mainly includes building construction, and civil and structural engineering. The company has also specialized in complex market segments such as shopping centers, high-rise buildings, airports, tunnels and power plants. HOCHTIEF Solutions is the management company of the Europe corporate division which employs more than 8,500 staff. ExpanderaMera söker för Hochtiefs räkning en blockchef för markarbeten. Tjänsten avser ett stort spännande projekt på Norra Länken. Detta är ett rekryteringsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Hochtief men att ExpanderaMera sköter rekryteringsprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Blockchef Mark: - Planera och genomföra markarbeten för projektet - Ansvara för trafikomläggningar - Ansvara för arbetsberedning och KMA - Stämma av mot budget och göra prognos - Medverka vid inköp - Samordning internt och externt Vi söker dig som har civilingenjörsexamen eller liknande i botten, samt relevant praktisk erfarenhet från rollen i produktion. För tjänsten är det viktigt att du har insyn i arbete med trafikomläggningar i en väldigt trafikintensiv miljö. Du talar flytande svenska och bra engelska samt är en god kommunikatör. Meriterande om du även kan tyska. I övrigt tror vi att du är trygg i dig själv, stresstålig och har "skinn på näsan" Det är meriterande om du har erfarenhet från att jobba på mångkulturella projekt. Urval och intervjuer sker löpande, skicka din ansökan till oss redan idag. Vid frågor om tjänsten kontakta Julia Olsson på 08-53034378 eller Julia.Olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Blockchef Mark till Hochtief jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blockchef Mark till Hochtief

AM Säljare till Finansbolag
Vendator brinner för försäljning och vi drivs av utveckling av framgångsrik försäljning, vilket vi gjort i teori och praktik sedan 1988. Vi tillför säljkraft till våra kunder genom våra affärsområden: Callcenter Bemanning, Rekrytering & Field Marketing Affärskonsult Våra kunder är företag, organisationer och offentlig sektor som vill vara de bästa i sin bransch. Vendator är medlemmar i Kontakta (f.d. Sveriges CallcenterFörening) och har tillstånd av Finansinspektionen (FI) att bedriva försäkringsförmedling. Vi är medlemmar i Almega och har kollektivavtal med Unionen. Idag finns vi med verksamheter i Stockholm (Alviks Strand) och Hofors. Vi är noterade på Aktietorget. Rekryteringsuppdrag - Vi söker för välkänt Finansbolags räkning AM säljare Du trivs med att jobba mot ledningsgrupper och belysa värdet av investeringar. Du vill arbeta i ett företag med stora personliga utvecklingsmöjligheter. Du är idag en erfaren och hungrig lösningssäljare Vi rekryterar nu flera säljare med följande egenskaper: * Affärsmässigt och professionellt förhållningssätt * Starkt säljfokus * Mycket god kommunikationsförmåga * Förmåga att visualisera affärsvärde i komplexa lösningar och olika finansieringssalternativ.   Rollen ger mycket frihet under ansvar men samtidigt förväntas du kunna genomföra en strukturerad uppföljning på veckobasis kring genomförda aktiviteter, uppnådda mål och tänkbara leads.   Arbetsbeskrivning Placeringsort Stockholm eller Göteborg   Som Account Manager ansvarar du för den uppsökande försäljningen till företagskunder, ofta större aktiebolag. Ditt uppdrag är att genom aktiv försäljning skapa nyförsäljning, merförsäljning och intäktstillväxt på definierade kunder. Förhållningssättet är relationsskapande och konsulterande. Resor förkommer men oftast utan övernattningar.   Rollen syftar till att sälja komplexa it/telekom-lösningar. Arbetet genomförs oftast i självständig dialog med kund. Rollen innebär även att du ska kunna fungera som stöd i finansieringsaffären till företagets övriga säljare.   Du ska vara bekväm med att verka i en intern miljö där förändring och utveckling är en del av vardagen.   För Göteborg gäller dessutom att du är självgående i en högre utsträckning då din närmaste chef kommer att sitta på annan ort. Din bakgrund Tonvikten ligger på säljkunskap och säljerfarenhet så du har förmodligen 3-5 års erfarenhet av lösningsförsäljning mot ledningsgrupper och känner att du har kvar mycket spring i benen. Det är viktigt att ha tillräcklig akademisk kompetens för att kunna föra konstruktiva dialoger både med externt och internt.   Erfarenhet och Kvalifikationer/kompetenser * Förmåga att lyssna in behov och omsätta i affärsvärde för kund * Mycket god verbal och skriftlig kommunikativ förmåga * Förståelse för olika affärslogiker i tjänsteförsäljning och finansiering * Bekant med prestationsfrämjande uppföljningsmodeller * 3-5 års erfarenhet av framgångsrik försäljning, förmodligen inom IT/Telecom. * Akademisk examen eller motsvarande * Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift * B-körkort  Välkommen med din ansökan. Skicka in den så snart du kan, vi intervjuar löpande!
Företag: VENDATOR AB Field marketing
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga AM Säljare till Finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: AM Säljare till Finansbolag

Personlig assistent
Du som söker jobbet som personlig assistent bör vara en kvinna i 30 - 50 årsåldern med erfarenhet av personlig assistans. Anställningen är fast och på halvtid. Själv är jag en 70-årig kvinna med MS och är rullstolsburen och har assistans på heltid. Jag bor i en villa tillsammans med min man i Bromma kyrka. Du ska vara självgående och kunna ta egna initiativ för saker som behöver göras såsom att sköta mig och hjälpa mig med alla förekommande sysslor i hemmet.  Det är meriterande om du har erfarenhet av MS. Störst vikt lägger vi vid personlig lämplighet samt att personkemin överenstämmer. Det är ett plus om du tycker om att vistas utomhus, t.ex. gärna tar promenader då jag åker i min utomhusrullstol. Och du kanske tillsammans med mig jobbar litet på vår skogstomt. Tillträde snarast, efter överenskommelse.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Säljare Vildmark & Vapen
XXL Sport & Vildmark ska vara ett eldorado för sport och vildmarkintresserade. Vår affärsidé är att vi ska tjäna pengar genom att erbjuda ett stort urval av kända varumärken inom sport och vildmark till marknadens lägsta priser genom Nordens mest effektiva kedjekoncept. Vi ska ha stora varuhus med ett unikt utbud och i vår affärsplan står det inskrivet att vi ska vara bäst, vi ska tjäna pengar och att vi ska ha kul. Med den parollen ska vi bli störst i Norden, och vi är ute efter DIG!!! XXL har idag 19 sportvaruhus i Norge och 9 i Sverige. Vid utgången 2013 kommer vi att 12 varuhus i Sverige. I XXL ser vi efter följande: - Du älskar att sälja - Du älskar att vinna och hatar att förlora - Du är lojal och ärlig - Du är utåtriktad - Du är nyfiken - Du är motiverad och engagerad - Du tycker om att ta ansvar - Du har stor arbetskapacitet och är självgående Vi som arbetar i XXL har det mer hektiskt än andra, detta eftersom vi strävar efter att vara bäst. För att var bäst måste vi utveckla oss snabbare än konkurrenterna. Detta innebär att vardagen ibland är mer hektisk i en god arbetsmiljö. Din uppgift är att göra vår gäst nöjd, genom ett bra bemötande och produktkunskap. Vi bjuder in tusentals av gäster till vårt varuhus varje vecka, det är därför vi väljer att säga gäster. Det andra väljer att kalla kunder, förtjänar att kallas och bli behandlad som gäst på XXL. Våra varuhus är indelat i fem avdelningar, sport, skor, skidor & cykel, sportkläder och vildmark/ vapen. Med två viktiga funktioner som lager och kassa. Detta innebär att du är specialist på din kategori och de produkter du säljer. Som säljare hos oss bör du ha ett glödande intresse för de varor du ska sälja. Din uppgift är att göra kunden nöjd, varför det är viktigt att du är utåtriktad och passionerad. Du som arbetar inom Vildmark/vapen är friluftsexpert. Du ska hjälpa våra gäster med varor som tält, sovsäckar, fjällstövlar, vapen, ammunition, produkter till klättring, hund- och hästprylar, fiske och en del annat. Dokumenterad erfarenhet från branschen är en fördel, men inte ett absolut krav. Våra säljare ska vara aktiva användare av de produkter vi säljer. OBS! Vapenlicens är ett krav, sökande utan licens undanbedes.
Företag: XXL sport & vildmark
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare Vildmark & Vapen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare Vildmark & Vapen

Säljare Vildmark & Vapen
XXL Sport & Vildmark ska vara ett eldorado för sport och vildmarkintresserade. Vår affärsidé är att vi ska tjäna pengar genom att erbjuda ett stort urval av kända varumärken inom sport och vildmark till marknadens lägsta priser genom Nordens mest effektiva kedjekoncept. Vi ska ha stora varuhus med ett unikt utbud och i vår affärsplan står det inskrivet att vi ska vara bäst, vi ska tjäna pengar och att vi ska ha kul. Med den parollen ska vi bli störst i Norden, och vi är ute efter DIG!!! XXL har idag 19 sportvaruhus i Norge och 9 i Sverige. Vid utgången 2013 kommer vi att 12 varuhus i Sverige. I XXL ser vi efter följande: - Du älskar att sälja - Du älskar att vinna och hatar att förlora - Du är lojal och ärlig - Du är utåtriktad - Du är nyfiken - Du är motiverad och engagerad - Du tycker om att ta ansvar - Du har stor arbetskapacitet och är självgående Vi som arbetar i XXL har det mer hektiskt än andra, detta eftersom vi strävar efter att vara bäst. För att var bäst måste vi utveckla oss snabbare än konkurrenterna. Detta innebär att vardagen ibland är mer hektisk i en god arbetsmiljö. Din uppgift är att göra vår gäst nöjd, genom ett bra bemötande och produktkunskap. Vi bjuder in tusentals av gäster till vårt varuhus varje vecka, det är därför vi väljer att säga gäster. Det andra väljer att kalla kunder, förtjänar att kallas och bli behandlad som gäst på XXL. Våra varuhus är indelat i fem avdelningar, sport, skor, skidor & cykel, sportkläder och vildmark/ vapen. Med två viktiga funktioner som lager och kassa. Detta innebär att du är specialist på din kategori och de produkter du säljer. Som säljare hos oss bör du ha ett glödande intresse för de varor du ska sälja. Din uppgift är att göra kunden nöjd, varför det är viktigt att du är utåtriktad och passionerad. Du som arbetar inom Vildmark/vapen är friluftsexpert. Du ska hjälpa våra gäster med varor som tält, sovsäckar, fjällstövlar, vapen, ammunition, produkter till klättring, hund- och hästprylar, fiske och en del annat. Dokumenterad erfarenhet från branschen är en fördel, men inte ett absolut krav. Våra säljare ska vara aktiva användare av de produkter vi säljer. OBS! Vapenlicens är ett krav, sökande utan licens undanbedes.
Företag: XXL sport & vildmark
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare Vildmark & Vapen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare Vildmark & Vapen

Mystery shoppers i Stockholm sökes!
Vill du tjäna extra pengar samtidigt som du bestämmer dina arbetstider själv? Nu söker Remarkable dig som vill arbeta som mystery shopper! Remarkable är en skandinavisk marknadskommunikationsbyrå med verksamhet inom Retail. Under Remarkables affärsområde Retail Survey erbjuder vi en produkt som innebär att vi med hjälp av "mystery shoppers" (anonyma konsumenter) tar reda på hur det fungerar i butiken. Man agerar alltså som en helt vanlig kund, men med ett undersökande syfte. Vad innebär tjänsten? Arbetet är enkelt, men kräver noggrannhet och seriositet. Du skall agera som vanlig kund och bland annat kontrollera hur personalen hanterar kundmötet. Du kommer besöka butiker och varje besök rapporteras i ett internetbaserat system. Du planerar arbetet själv och ansvarar för att besöka din tilldelade butik innan deadline. Möjlighet att utföra flera besök under uppdragets gång finns. Innan uppdraget kommer Du att delta i en utbildning via telefon där du får all information du behöver inför besöken. Vilka krav finns? - Du måste ha tillgång till dator, Excel, e-post och Internet. - Du måste behärska svenska i tal och skrift. - Du måste vara noggrann och ha god arbetsmoral. När ska uppdraget genomföras? - Under september, oktober och november - Möjlighet att utföra flera besök under uppdragets gång finns Ersättning Du får en fast ersättning för som är uträknad på antal besök du utför. Är du intresserad eller känner du någon som skulle passa för denna tjänst? Skicka då ett mail till jobba@remarkable.se och berätta vem du är och var du bor. Bifoga CV+foto. Vi kommer att kontakta de som blir aktuella för detta uppdrag snarast! Märk mailet "Mystery shopper + den stad du söker arbete i", exempelvis "Mystery Shopper Stockholm".
Företag: NYA REMARKABLE RMS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Mystery shoppers i Stockholm sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mystery shoppers i Stockholm sökes!

Löneadministratör
Hösten 2006 kom Media Markt till Sverige när vi öppnade två varuhus, idag är vi 30 varuhus och en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden. Vårt huvudkontor i Stockholm - Stocksund, är en servicefunktion till våra varuhus och ditt uppdrag som anställd här är att utifrån ditt specialistområde underlätta varuhusens vardag. Vi söker nu dig som är en löneadministratör med hög servicekänsla och nu vill bli en del av vårt löneteam. Så brinner du för service och administration och vill arbeta i ett glatt team är det dig vi söker! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som Löneadministratör kommer du att ansvara för hela löneprocessen för 7-10 varuhusen inom koncernen. Du kommer att arbeta i ett team om fem personer som ansvarar för lönerna och övriga förmåner för varuhusens medarbetare. Du kommer även att ha mycket kontakt med medarbetare, chefer och HR avdelningen i organisationen angående lönerelaterade frågor och med support i vårt tidrapporteringssystem. Du kommer att arbeta i flertalet system, främst Agda, men även i SAP HR, Timeplan med flera. Din profil För att lyckas i tjänsten ser vi att du har en hög känsla för service, är noggrann och har lätt för att lära nytt. Som person är du beslutsam och strukturerad, och du tycker om att driva kvalitetsutveckling. Du klarar också en hög arbetsbelastning och trivs med att samarbeta med kollegor, både i och utanför teamet. Vidare ser vi att du är gymansieekonom eller liknande och eftergymnasial utbildning inom lön (exemplevis KY-utbildning) är starkt meriterande. Du har arbetat ca 3-5 år som löneadministratör, eller lönespecialist, där du hanterat minst 300 löner i din roll och självständigt genomfört hanteringen av flera fulla semesterår. Då vi idag är närmare 2000 anställda i 31 bolag sköter du löner för ca 400-500 anställda och därför är det viktigt att du vill och kan hålla en hög serviceanda och nogrannhet, till och från i högt tempo. Du har ett intresse för system och har du erfarenhet av lönesystemet Agda är detta mycket meriterande. Vidare är du van vid att tolka olika kollektivavtal och har du tidigare arbetat med handelsavtalet är detta en merit. Är du intresserad? Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde Augusti/September. Ansöker gör du genom att klicka på "Sök tjänsten" nedan. Vi vill ha din ansökan snarast möjligt dock senast 2013-07-21. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor och funderingar? Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta: Rose-Marie Huldén, Lönechef, hulden@media-saturn.com
Företag: Media-Saturn/Media Markt
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör jobb, Löneadministratör Danderyd, Löneadministratör Media-Saturn/Media Markt
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör

Marknadsundersökare
QWORK Sweden AB söker duktiga medarbetare Tjänsten gäller extrajobb som marknadsundersökare under augusti-oktober. Man ska kunna jobba minst 3 dagar i veckan och varje pass är 3,5 timme långt. Det gäller främst förmiddagar men det kommer även finnas möjlighet att jobba eftermiddagar. Är man duktig och vill så kan det bli aktuellt att jobba längre än 3,5 timme per pass. För personer under 24 år kommer lönen kommer att ligga på 94,06 kr/tim exl. semesterersättning, och 108,99 kr/tim exl. semesterersättning för de över 24 år. Projektet kommer att starta om 2 veckor och då behöver vi ha anställt 40 st så det är ganska bråttom. Emelie.Sandberg@qwork.se Det är även Emelie som är ansvarig för det här projektet.
Företag: QWORK AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Marknadsundersökare jobb, Marknadsundersökare Stockholm, Marknadsundersökare QWORK AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marknadsundersökare

Telefonintervjuare/ Marknadsundersökare
MIND Research arbetar med marknadsundersökningar och söker nu telefonintervjuare till telefoncentralen i Sollentuna (Häggvik). Vi behöver utöka vår telefoncentral med duktiga intervjuare. Vi söker dig som är utåt riktad och gillar att skapa kontakt med nya människor. Till våra nuvarande och kommande projekt behöver vi intervjuare till kvälls- och helgpass. Våra arbetstider är måndag-fredag 14.00 - 21,00 eller 16.00-21.00 samt lördag-söndag 12.00-19.00. Krav är att du kan arbeta 3-5 pass i veckan, men möjlighet till flera pass finns. Erfarenhet av att ha arbetat som telefonintervjuare eller telefonförsäljare är meriterande. Vi erbjuder fast lön. Maila din ansökan till: rekrytering@mindresearch.se
Företag: MARKET INTELLIGENCE AND RESEARCH STOCKHOLM AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Telefonintervjuare/ Marknadsundersökare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Telefonintervjuare/ Marknadsundersökare

Junior Online Marketing Specialist till expansiv
E-handelsföretaget LensOn (www.lenson.com) har vuxit till att bli norra Europas största nischade nätbutik för kontaktlinser och ingår tillsammans med de marknadsledande nätbutikerna GlassesDirect.com, myOptique.com och SunglassesShop.com i brittiska koncernen Prescription Eyewear Ltd, Europas ledande onlinekoncern inom segmentet optik. Vi som arbetar på LensOn har ett stort engagemang och passion för det vi gör och fokuserar alltid på kundnytta och resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, frihet under ansvar och att du vill utveckla dig själv och ditt arbete. Hela verksamheten med 40 anställda drivs från Kungsholmen i centrala Stockholm. Nu söker vi en Junior Online Marketing Specialist Som Junior Online Marketing Specialist ingår du i vårt Online Marketing team som ansvarar för våra köpta onlinekanaler såsom affiliates, prisjämförelser, SEM, sociala medier och display. Du rapporterar till Online Marketing Manager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: > Stödja alla aktiviteter inom onlinemarknadsföring såsom SEM, Affiliation, Prisjämförelsesajter, Display, Group buying, och dylikt. > Optimera PPC/SEM kampanjer med stort fokus på Google AdWords > Följa upp våra Affiliates och deras performance och hålla direkt kontakt med dem > Följa upp Display-aktiviteter samt koordinera produktionen av allt material (bild & text). > Hjälpa att rapportera till CMO och andra medlemmar av ledningsgruppen samt till resten av marknadsavdelningen. Vi letar efter dig som: > Är van vid multitasking och att arbeta med korta deadlines > Trivs att jobba självständigt men också i ett team och har lätt att samarbeta med andra team > Är flytande i engelskt tal och skrift då vi arbetar med partners från hela Europa > Förstår webben ur ett användar- och tekniskt perspektiv > Är välbekant med termer som CPO, CPC, SEM, SEO, CPA, CR och CPM > Har handgriplig erfarenhet av Google AdWords och Google Analytics > Är van vid att använda Excel > Är en siffermänniska > Har arbetslivserfarenhet från liknande uppgifter, gärna inom konsumentnära verksamheter > Har förmågan att planera och organisera ditt arbete Som person är/har du: > Engagerad, social och positiv > Resultatdriven och strukturerad > En lagspelare! > Sinne för affärer > Passion för onlinemarknadsföring, webben och e-handel Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Stockholm. Tillträde omgående. Sista ansökningsdatum: 2013-08-15 Intresserad? Maila personligt brev och CV till work@lenson.com snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. Ange referens ?Junior Online Marketing Specialist?. Vill du veta mer om tjänsten, vänligen kontakta Andrea Molinari (Online Marketing Manager) på andrea.molinari@lenson.com eller på 0707 58 94 36.
Företag: LENSON AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Online Marketing Specialist till expansiv jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Online Marketing Specialist till expansiv

Fältsäljare inom Marknadsföring, B2B.
Vill du vara en del av satsningen på digitalt och tryckt marknadsföring för en utav Sveriges största bolag? Om företaget Humblestorm har sedan starten 2002 hjälpt företag att växa genom säljdrivande aktiviteter på fältet. Idag driver vi projekt på uppdrag från flera marknadsledande storbolag inom allt från telecom, till logistik-branschen. Våra kunder ser oss som unika gällande uppnådda resultat utifrån affärsmål, men även för vårt verksamhetsnära ledarskap och vår utvecklingsstrategi för medarbetare och verksamhet. Om uppdraget Detta projekt är en del av en större satsning inom marknadsföring för en utav Sveriges mest kända varumärken. I produktportföljen igår både digital och tryckt marknadsföringstjänster med hög konkurrenskraft. Dina kunder kommer bestå utav mindre och medelstora företag i hela landet. Tjänsten innebär periodvis en del resor. Tjänsten utgår ifrån Stockholm, Solna där du kommer ha ditt kontor. Om tjänsten Större delen av din arbetstid kommer vara ute hos kund. Till din hjälp så kommer du få förbokade möten ifrån vårt mötesbokningsteam. Du kommer dock ansvara för att fylla luckorna i kalendern med antingen återbesök eller nykundsbesök. Du kommer även få daglig stöttning ifrån teamets säljledare. Vi stävar alltid efter att ha så lite administration som möjligt för våra säljare. Vårt erbjudande - En provtjänstgöring med start den 26 augusti eller enligt överenskommelse. - Efter avslutad provtjänstgöring erbjuds en tillsvidareanställning vid bra resultat. - Fast lön - Dator, telefon mm. som du behöver för tjänsten. - Traktamente vid resor. - Bil under resande perioder. - Möjlighet att avancera inom organisationen i takt med att vi växer. - Utbildning och löpande säljcoachning Om dig Som till alla våra tjänster är det den personliga lämpligheten som är det viktigaste. Goda erfarenheter av liknande uppdrag inom B2B och relevant utbildning är däremot självklart meriterande. Du bör ha stor förståelse för hela säljcykeln och ha en stark vilja att driva affärer framåt. Som person ser vi gärna att du är karismatisk, energifull, lyhörd, strukturerad och målfokuserad. Ansökan Tycker du att uppdraget verkar intressant? Skicka in din ansökan till arbeten@humblestorm.se, senast den 12 augusti. Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt kandidat för oss. Har du frågor? Ring Ulric Falconer, 0722372860. Vänta inte med att söka då vi sätter igång med intervjuerna i takt med att ansökningarna kommer in och kommer tillsätta tjänsten fortlöpande.
Företag: HUMBLESTORM AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Fältsäljare inom Marknadsföring, B2B. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältsäljare inom Marknadsföring, B2B.

Online Marketing Manager till e-handel
E-handelsföretaget LensOn (www.lenson.com) har vuxit till att bli norra Europas största nischade nätbutik för kontaktlinser och ingår tillsammans med marknadsledande nätbutikerna GlassesDirect.com, myOptique.com och SunglassesShop.com i brittiska koncernen Prescription Eyewear Ltd, Europas ledande onlinekoncern inom segmentet optik. Vi som arbetar på LensOn har ett stort engagemang och passion för det vi gör och fokuserar alltid på kundnytta och resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, frihet under ansvar och att du vill utveckla dig själv och ditt arbete. Hela verksamheten med 40 anställda drivs från Kungsholmen i centrala Stockholm. Nu söker vi en Online Marketing Manager Som Online Marketing Manager leder du företagets Online Marketing team som ansvarar för våra köpta onlinekanaler såsom affiliates, prisjämförelser, SEM, sociala medier, display och group buying. För närvarande består teamet av dig själv och en Jr Online Marketing Specialist som bland annat är specialist inom SEM. Du rapporterar till företagets CMO. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: > Ansvara för affiliates, prisjämförelser, SEM/PPC, display och group buying > Optimera och utveckla befintliga samt etablera nya samarbeten > Genomföra aktiviteter och kampanjer i dina onlinekanaler > Optimera arbetsprocesser, rutiner och uppföljning av dina onlinekanaler > Optimera kostnader/budget och arbeta mot uppsatta målsättningar för CPO/CPA/CR etc > Leda och utveckla teamet som jobbar med Online Marketing > Arbeta tätt med vår egen samt koncernens marknadsavdelning i England Vi letar efter dig som: > Har några års erfarenhet från online marketing och e-handel antingen för köpar- eller säljsidan > Har en akademisk utbildning eller motsvarande inom ekonomi, online, marknadsföring > Är flytande i engelskt tal och skrift då vi arbetar i en internationell miljö > Är välbekant med termer som CPO, CPC, SEM, SEO, CPA, CR och CPM > Erfarenhet av att leda andra är ett stort plus Som person är/har du: > Resultatdriven & handlingskraftig > Social, engagerad & positiv > Affärsorienterad, analytisk & strukturerad > Ser möjligheter! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Stockholm. Tillträde omgående. Intresserad? Maila personligt brev och CV till work@lenson.com snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. Ange referens "Online Marketing Manager". Vill du veta mer om tjänsten, vänligen kontakta Johan Bergenheim (CMO) på 0732-67 19 47.
Företag: LENSON AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Online Marketing Manager till e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Online Marketing Manager till e-handel

Extrajobb som marknadsundersökare!
QWORK Sweden AB Kundföretaget Vill du jobba med att genomföra intervjuer? Tycker du om att tala med människor över telefon? Qwork söker nu dig som vill arbeta extra som marknadsundersökare hos en av våra kunder i Solna. Arbetsbeskrivning Som konsult kommer du vara anställd av oss på Qwork men arbeta ute hos vår kund. Dina arbetsuppgifter innebär att genomföra telefonintervjuer åt olika företag. Uppdraget startar i början av augusti och beräknas pågå till och med slutet av oktober. Arbetet är förlagt på dagtid under vardagar. Din profil Vi söker dig som finns tillgänglig för arbete minst tre dagar per vecka. Du får själv meddela oss vecka för vecka vilka dagar som passar dig att arbeta nästkommande vecka. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap. Detta är dock inget krav. Du är en driven och prestationsinriktad person som trivs med att ta kontakt med personer över telefon. Vi förutsätter även att du är serviceinriktad och klarar av att arbeta självständigt mot uppsatta mål. Plats: Solna Kontakt: Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Emelie Sandberg, via vår växel: 08-21 55 60. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vårt företag Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led.
Företag: QWORK Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som marknadsundersökare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som marknadsundersökare!

Personlig assistent till kvinna på Ekerö.
Jag är en glad och pigg kvinna på 60 år som söker en ny assistent som kan jobba 3 dagar i veckan samt varannan lördag. Är rullstolsburen efter en hjärnblödning och behöver hjälp med vardagssysslor (ej intimhygien). Enklare lyft ingår. Jag älskar att shoppa, fika och skratta. Söker efter dig som delar mina intressen och känner energi inför livet. Ser gärna att du är kvinna och över 25 år. Viktiga egenskaper du bör ha är ordningssinne, galghumor och godhet. Samt att du respekterar min integritet. Jag ser gärna att du är flexibel samt talar flytande svenska då jag ibland kan höra dåligt. Lön Timlön. Kollektivavtal KFS-PASS Ansökan Ange referensnummer: 13682 Vänligen ansök via länken nedan Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till kvinna på Ekerö. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till kvinna på Ekerö.

Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker?
Maxkompetens Sverige AB Dina arbetsuppgifter Är du en driven och socialt kompetent person som är en naturlig säljare? Vill du ständigt lära dig nya saker och trivs med ett självständigt arbete? Då kan du vara den vi söker. Vår kund hjälper sina kunder med att utveckla sin försäljning och marknadsföring av olika produkter samtidigt som de genomför hela konceptsatsningar från lansering, profilering och vidareutveckling av en vara/produkt. De är mycket måna om sina medarbetare och kommer att finnas nära dig för att coacha och stötta dig. Det är således en perfekt möjlighet för dig som känner att du har de egenskaper som behövs för att bli en bra Marknadsförare och Säljare men vill lära dig mer och få de redskapen som krävs för att lyckas. Du kommer att självständigt åka ut till olika butiker och informera butikschefer om hur de kan öka sin försäljning av Sveriges populäraste kvällstidningar. Detta genom produktplacering och synlighet för butikens kunder. Det handlar om att tillgodose butikernas behov genom marknadsföring och presentation av kvällstidningar och genom detta öka kundnöjdheten. Exempel på detta är placering av löp. Du kommer att tillämpa väl beprövade arbetsmetoder inom området. Du kommer att ingå i ett team och får utbildning hos vår kund. Din profil Vi söker dig som vill ta ett steg vidare i din karriär eller kanske rent av få ett spännande förstajobb. Du vill utveckla din kompetens inom ett expansivt företag. Har du tidigare arbetat med service eller försäljning i någon form är det meriterande men det är inget krav. Arbetet kräver att du kan göra vissa uträkningar. B-körkort är ett krav eftersom du själv kommer att åka ut till de olika kunderna. Du kommer att få tillgång till en hyrbil under hela arbetsperioden. Som person är du engagerad, trygg i dig själv och trivs med att träffa nya människor. Du är även ambitiös, energisk och karriärslysten. Du motiveras av att lära dig nya saker och att utvecklas som person både professionellt och personligt. Du drivs av att uppnå mål och bidra till ett bra resultat. Anställningen är en uthyrning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss men arbeta för vår kund. Arbetet kommer att löpa från vecka 35 - 44 men för rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och få både fler och längre uppdrag. Är du den vi söker? Ansök redan idag då urval görs löpande, endast via vår hemsida: www.maxkompetens.se Start: Vecka 35 - 44, onsdag 28/8 till fredag 1/11 - 2013 Omfattning: Heltid Arbetstid: Måndag till fredag kl.08.00-17.00 Lön: Enligt avtal Område: Stockholm Om oss Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Företag: Maxkompetens Konsult AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med försäljning och marknadsföring mot butiker?

13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka
Vi söker 1-2 personliga assistenter som kan arbeta med vår son som i maj blev 2 år gammal. Du som söker tjänsten ska vara en lugn och trygg person som gillar att arbeta med barn. Det är en merit om du har vårderfarenheter men inte ett krav. Däremot ska du inte vara helt främmande för sjukvården då vår son har epilepsi, använder syrgas och har hemsjukvård. Vi vill att du ska vara ödmjuk men samtidigt säker på din sak och ha lite go i dig och du kommer att arbeta i vårt hem i Sollentuna (mestadels) samt på dagis i Täby. Schemat, som är flexibelt, på ca 40 timmar per vecka innefattar arbete dagtid men framförallt kvällar och nätter. Vi ser gärna att du ansöker omgående då rekrytering sker löpande. Lön Timlön, sen tillkommer semesterersättning med 12 % samt ob. Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga 13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13727 En barnglad assistent 40 timmar per vecka

Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en assistent till kommunikationsavdelningen på ett stort internationellt företag inom skogsindustrin. Deras administratör/informationsassistent/projektledare på avdelningen kommunikation är helt/delvis sjukskriven. Det är hård belastning på avdelningen och de behöver täcka upp för detta, dels under tid för sjukskrivning och dels eventuellt under tid då ordinarie personal kommer tillbaka men ej har möjlighet att jobba heltid. Arbetsuppgifter: •Pressutskick (inkl. kvartalsrapporter) (verktyg Cision) •Hantera frågor kring press och media (assisterande uppgifter) •Korrekturläsning •Hantera utskick •Administration kring konferens/årsstämmor m.m. •Webbpublicering Administrativa uppgifter som: Ansvar för info@ mailbox, fakturahantering, adressregister, svara i telefon, resebokningar, hantera översättningar m.m. Omfattningen kommer vara 100% fram till slutet av november. Det kan bli aktuellt med förlängning, men det kommer först kunna meddelas i mitten av november. En eventuell förlängning skulle kunna sträcka sig fram till och med mars, dock kan omfattningen var lägre än 100% pga. att nuvarande personal eventuellt återgår i arbetet. Tjänsten ska tillsättas v. 33 och du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag. Vem är du? Bakgrund: Assistent med erfarenhet från kommunikationsavdelning. Kunna fungera som delprojektledare (t ex för en del av årsredovisningen). Personlig profil: Noggrann och serviceinriktad. Van att jobba flexibelt då det kan dyka upp oförutsedda händelser. Viktigt att ha förståelse för vad som gäller på ett börsnoterat företag då avdelningen hanterar känslig information. Även viktigt att förstå hur man hanterar media. Kunskaper: Officepaketet, webb-publiceringsverktyg (Episerver och Spirello) Engelska Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Marknad / Information
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm

Arbetsledare Anlägging/ mark
Helpman söker nu en arbetsledare med längre erfarenhet från mark/anläggning av grundarbeten samt gärna finplanering med placering norra Stockholm. Vi söker någon som har/är: * Arbetat som Arbetsledare vid olika markprojekt. * Har minst 2-3 års erfarenhet av grunder. * Vana att genomföra egenkontroller. * Har förmåga att engagera och entusiasmera sina medarbetare. Minst B-körkort Helpman är ett specialistföretag med bred och gedigen erfarenhet av rekrytering och personalförmedling inom byggindustrin. Vi har varit aktivt verksamma sedan 2000 och har industrins stora och medelstora företag som våra kunder. Vi behandlar alla uppgifter konfidentiellt tills ömsesidigt intresse finns. Du är välkommen med din ansökan till tjansteman.rekrytering@helpman.se, det går även bra att lägga upp kontaktuppgifter och CV på vår hemsida www.helpman.se. Uppdraget behöver tillsättas omgående så tveka inte att skicka en ansökan om du är intresserad. Ange gärna ref. AL0709 Välkommen in med din ansökan!
Företag: HELPMAN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare Anlägging/ mark jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare Anlägging/ mark

Markanläggare, finplanering
Helpman är ett specialistföretag som arbetar med rekrytering och personalförmedling inom byggindustrin. Vi startade år 2000 med idén att omlokalisera bra arbetskraft där jobben fanns, samt att erbjuda uppdrag till de som var och är intresserade av förändring. Vi strävar efter att få rätt man på rätt plats och vi samarbetar med flera av de största byggföretagen.Våra kunder är noggrant utvalda och väletablerade. Helpman är godkända av branschen och har kollektivavtal med Byggnads och Seko. Till uppdrag hos kund i norra Stockholm, söker vi en markanläggare med erfarenhet av finplanering samt kantsten. Det är ett kortare uppdrag, med chanser till förlängning. Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet utav mark -och anläggningsarbeten, varav minst 1 år av finplanering. Som person ser vi gärna att du har god samarbetsförmåga samt att du är noggrann i ditt arbete och passar tider. Helpman kan erbjuda tillfällig övernattning i Stockholm för den som saknar detta. Du är välkommen att skicka in din ansökan till rekrytering@helpman.se eller lägga upp dina uppgifter direkt på vår hemsida www.helpman.se. Urvalet till denna tjänst sker löpande vilket innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt.
Företag: HELPMAN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Markanläggare, finplanering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Markanläggare, finplanering

Extrajobb som personlig assistent
Vi är två systrar mellan 20 och 25 år boende i Sundbyberg som söker assistenter som kan jobba då och då, till exempel vid ordinarie assistents sjukdom eller ledighet. Vi har en muskelsjukdom som gör våra muskler svaga, och det är viktigt att du som söker inte har problem med rygg och knän eller liknande, eftersom manuella förflyttningar ingår i arbetet.   Det är också viktigt att du är införstådd med att vi enbart behöver fysisk assistans, eftersom vi inte har några kognitiva funktionshinder. Du måste vara en trygg person som trivs med att hålla dig i bakgrunden, och du behöver vara bra på att underhålla dig själv och inte bli rastlös, eftersom arbetet i perioder kan innefatta en del stillasittande. Observera att du inte kommer arbeta åt oss båda samtidigt.   Arbetstyp/arbetstider Extra vid behov. Tillträde enligt överenskommelse Lön Timlön enligt kollektivavtal PASS-KFS. Ansökan Ansökan skickas via länk nedan. Referens: 13487 Välkommen med din ansökan! Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som personlig assistent

Är du en vass frontendare, javautvecklare eller en systemarkitekt?
Då har vi jobbet för dig hos vår kund som är IT-branschens bästa arbetsgivare! Att arbeta hos vår kund är krävande, utvecklande och stimulerande. Idag finns ca 40 anställda och man växer vidare och vill anställa fler exceptionellt duktiga medarbetare. Man brinner för systemutveckling och att använda sin kompetens till konkret affärsnytta för kunderna. För att trivas som frontendutvecklare måste du vara grym på JavaScript och webstandards. Du ska ha stenkoll på begrepp såsom progressive enhancement och responsive design, vara väl insatt i nyheterna hos HTML5 och CSS3 och inte ha några problem med att skicka JSON över HTTP. Du är bekväm med Git och strävar ständigt efter att ligga i framkant när det gäller nya tekniker. Att jobba agilt är en självklarhet för dig och du brinner för att leverera kod av högsta kvalitet. För att trivas som javautvecklare måste du vara grym på Java och gärna även ha koll på Scala och Groovy. Förmodligen är du civilingenjör och har jobbat professionellt med utveckling i minst 2 år. Att jobba agilt är en självklarhet för dig och du brinner för att leverera kod av högsta kvalitet. Du gillar open source, Maven, Git, NoSQL och strävar ständigt efter att ligga i framkant när det gäller nya tekniker. Har du dessutom jobba med mobila lösningar är det kanonbra! För att trivas som systemarkitekt måste du älska att koda. En arkitekt bestämmer inte bara hur ett system ska byggas utan deltar även i att stötta och utbilda övriga utvecklare i projektet. Du är givetvis grym på Java och har koll på Scala och Groovy. Förmodligen är du civilingenjör och har jobbat professionellt med utveckling i minst 8 år. Att jobba agilt är en självklarhet för dig och du har inget problem att hoppa in som Scrum Master. Viktigast är dock att du är en relationsbyggare som gillar konsultrollen! Om DU vill vara en del av ett ungt företag som har Stockholms bästa konsulter, fantastisk gemenskap, roliga kunder samt ett exceptionellt bra förmånspaket – kontakta rekryteringskonsult Monica Landmark hos Diversity Group, mobil 0704-90 90 90, email: monica@diversitygroup.se
Företag: Diversity Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en vass frontendare, javautvecklare eller en systemarkitekt? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en vass frontendare, javautvecklare eller en systemarkitekt?

Partneransvarig till 3Företag Telemarketing
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. Är du mer driven och engagerad än de flesta i din omgivning? Har du erfarenhet av att topprestera främst som företagssäljare men kanske också i säljledande befattning? Har du ett starkt affärsmannaskap och dessutom ett behov av nya utmaningar och att bygga från grunden? Då kan du vara personen som ska bygga upp 3s partnerverksamhet mot externa TM-byråer, i syfte att driva in nya företagskunder till 3Företag. 3Företag utökar sin satsning inom SME-segmentet. Genom att etablera ett antal samarbeten med externa TM-byråer runt om i landet är vi övertygade om att vi kommer att kunna fortsätta vår tillväxt på marknaden inom segmentet företag med mellan 0-19 anställda. 3Företag levererar produkter inom telefoni-, bredbands- och växellösningar till företagsmarknaden.   Ditt uppdrag Med en tuff men realistisk målsättning kopplad till både tillväxt och lönsamhet som utgångspunkt startar vi upp affärsområdet Extern TM-verksamhet där till en början en person – 3Företags nästa hjälte? – ska rekryteras. Uppdraget handlar om att på ett kloksnålt sätt maximera intaget av nya företagskunder till 3Företag. Vi värnar till lika stora delar om att maximera försäljningen som att skapa bästa möjliga lönsamhet i varje affär som att säkerställa en perfekt kvalitet i varje kunddialog. Du ska hitta och starta upp nya samarbeten med ett antal externa TM-leverantörer med vilka du sedan utvecklar långsiktiga win-win-relationer där du med enormt engagemang och stor tydlighet driver företagsförsäljning genom utbildning, uppföljning, kravställning och utveckling. Naturligtvis är du förberedd på att spendera mellan 2-3 dagar i veckan på resande fot ute i landet där du är ute på fältet och nyetablerar eller underhåller relationen med dina externa partners. Eftersom du ansvarar för att driva försäljningen i din säljkanal äger du också relationen med dina återförsäljare. En stor del av uppdraget handlar om att ”bakom kulisserna” skapa de verktyg och förutsättningar som dina partners behöver för att ni ska kunna nå era säljmål. Det är du som utbildar deras säljare, tar fram specifika erbjudanden, ansvarar för segmentering av vilka målgrupper som ska bearbetas, samt säkerställer kvalitet i såväl kunddialog som i rapport- och processflöden tillbaka till 3.    Vi ser att du som söker har: • Minst två års erfarenhet från säljledande befattning inom telefonförsäljning, gärna telekom. • Minst ett års erfarenhet av uppsökande företagsförsäljning. • Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. • Bra kunskaper i att hantera främst Excel och Word. • Vana av att hantera relationer med externa partners, där du även blivit en god förhandlare.   Din personlighet Du har en starkare drivkraft än folk omkring dig. Du skapar dina egna förutsättningar och tar ansvar när andra backar ifrån. Du gillar att arbeta i högt tempo med högt uppsatta mål och din excellenta förmåga att coacha och leda andra är lika stark som din förmåga att kravställa, analysera och följa upp. Eftersom du är strukturerad gillar du att styra upp situationer och du har med tiden insett vikten av att vara planerad men samtidigt förändringsbenägen. Du kavlar upp ärmarna och brinner för det operativa arbetet men du har förmågan att tänka strategiskt när så krävs. Som den sociala person du är har du lätt för att bygga relationer och din förmåga att uttrycka dig är stark i både tal och skrift.   Vad du får av oss: • En stark fast lön med stora möjligheter till bonusersättning • Karriär- och utvecklingsmöjligheter inom 3 • Diverse ledarskaps- och säljutbildningar • Tillgång till gym, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag m.m. • Möjligheten av bli en del av utmanarkulturen på en av Sveriges bästa arbetsplatser i en spännande bransch med engagerade och kompetenta kollegor utöver det vanliga.   Vi kommer att fullfölja processen i slutet på juli och då intervjua löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta Försäljningschef Niklas Fehrm tel:073-533 77 83 eller Rekryteringsansvarig Maria Enocksson tel:073-533 73 16. På grund av semestertider kommer vi att vara mer tillgängliga i slutet av juli/ början på augusti igen.
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Partneransvarig till 3Företag Telemarketing jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Partneransvarig till 3Företag Telemarketing

Marknadsundersökare/Telefonintervjuare
Till vårt Callcenter söker vi nu Marknadsundersökare för telefonintervjuer Vi är en av Nordens ledande aktörer inom området datainsamling. Varje år utför vi hundratals marknads-undersökningar via Internet, postalt, intervjuer ute i samhället och genom telefonintervjuer. Nu söker vi drivna medarbetare för att göra marknadsundersökningar per telefon. Arbetet utförs i våra lokaler i Solna. Alla våra intervjuare genomgår utbildning i intervjuteknik och metodik. Vi erbjuder coaching kontinuerligt så att alla medarbetare ska kunna lyckas i sitt arbete. Arbetsuppgifterna består i att genomföra olika telefonintervjuer med privatpersoner eller företag utifrån i förväg fastställda frågeformulär. Du kommer att använda dig av en telefon och en dator när du utför arbetet. För dig som visar engagemang kommer det även att finnas möjligheter att kombinera telefoniarbetet med andra typer av informationsinsamling, till exempel fältundersökningar. Vi söker därför dig som är utåtriktad och ansvarstagande. Du ska trivas med att ta kontakt med andra människor via telefon. Det är mycket viktigt att du kan motivera respondenterna till att delta i undersökningarna. För detta krävs det att du är uthållig och enveten samtidigt som du har en positiv attityd. Därför är det också viktigt att du är ödmjuk och kan lyssna på andra människor. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har gymnasiekompetens eller motsvarande och att du har fyllt 18 år. Du ska kunna formulera dig väl i tal och skrift, lägst G i svenska. Du har en viss datorvana. Det är en fördel men inget krav om du har erfarenhet av intervjuarbete med telefonen som verktyg. Arbetstider Arbetstiden är flexibel men den största delen av verksamheten är förlagd till kvällstid. Som regel ska du kunna arbeta minst 3 pass i veckan (ca12timmar), men naturligtvis kan du även arbeta mer. Anställningsform Visstidsanställning Lön Garantitimlön eller provision Så ansöker du Du är välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev till arbetsledare@evry.com. Skriv "marknadsundersökare" i ämnesraden på ditt mejl. Skriv gärna även vilka tider vi enklast kan nå dig via telefon. Vid frågor om tjänsten går det bra att kontakta oss på telefon 0732-365221 Då urvalet sker löpande vill vi tipsa dig om att skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi ser gärna sökande med olika bakgrund och i olika åldrar. EVRY är ett av de ledande IT-företagen i Norden. Vi gör information levande med hjälp av idéer, teknik och smarta lösningar. På så sätt skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för hela samhället. EVRY kombinerar en lång branscherfarenhet, ett flexibelt förhållningssätt och internationell kapacitet med en stark lokal närvaro för att hjälpa kunderna att nå sina affärsmål genom att förverkliga den fulla potentialen av IT.
Företag: EVRY AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Marknadsundersökare/Telefonintervjuare jobb, Marknadsundersökare/Telefonintervjuare Solna, Marknadsundersökare/Telefonintervjuare EVRY AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marknadsundersökare/Telefonintervjuare

Arbetsledare Mark
Helpman söker nu en arbetsledare med längre erfarenhet från mark/anläggning av schakt och grundarbeten, med placering Stockholm. Vi söker någon som har/är: * Arbetat som Arbetsledare vid olika markprojekt. * Har 3-4 års erfarenhet av schakt. * Vana att genomföra egenkontroller. * Har förmåga att engagera och entusiasmera sina medarbetare. Minst B-körkort Helpman är ett specialistföretag med bred och gedigen erfarenhet av rekrytering och personalförmedling inom byggindustrin. Vi har varit aktivt verksamma sedan 2000 och har industrins stora och medelstora företag som våra kunder. Vi behandlar alla uppgifter konfidentiellt tills ömsesidigt intresse finns. Du är välkommen med din ansökan till tjansteman.rekrytering@helpman.se, det går även bra att lägga upp kontaktuppgifter och CV på vår hemsida www.helpman.se. Uppdraget behöver tillsättas omgående så tveka inte att skicka en ansökan om du är intresserad. Ange gärna ref. AL0708 Välkommen in med din ansökan!
Företag: HELPMAN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare Mark jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare Mark

Professionell varumärkesambassadör - Stockholm
Professionell varumärkesambassadör sökes till företag inom livsmedelsbranschen 1 plats. Stockholm med omnejd. Remarkable är en skandinavisk marknadskommunikationsbyrå med verksamhet inom Retail. Vi arbetar med säljdrivande kommunikation. På plats i detaljhandeln möter vi återförsäljare och slutkunder och hjälper dem att ta beslut om att köpa våra uppdragsgivares produkter eller tjänster. Nu söker vi på Remarkable Dig som är glad, utåtriktad och målmedveten. Remarkable har fått i uppdrag, av ett internationellt livsmedelsföretag, att vara en del av deras nya matlinje som kommer att lanseras i Sverige under hösten. Ni kommer att sälja in matlinjen till olika livsmedelsbutiker i Norden. Därefter kommer ni att ha regelbundna återbesök i butikerna för att bl a att sätta upp POS-material. Vi går mycket på personlig lämplighet, engagemang och inställning. Givetvis är försäljningsvana även meriterande. Din profil Vi ser dig gärna: - ha bra kunskaper i både tal och skrift i engelska. - tycka att det är roligt att möta människor och vara en del av deras process att bli bättre på sitt arbete. - att du gillar utmaningar, är målmedveten och har en positiv attityd för att alltid vilja lyckas. - ha tillgång till dator, Excel, e-post och Internet. Är du intresserad eller känner du någon som skulle passa för denna tjänst? Skicka ditt CV till: jobba@remarkable.se och berätta varför du är rätt person. Vi ser gärna att du bifogar ett foto på dig själv och skriver din stad i ämnesraden. Arbetstid: Uppdraget utförs på heltid från mars tills vidare. Körkort B körkort fordras. Tillgång till egen bil krävs. Ansökan Sista ansökningsdag 20082013 Ange referensnummer: Varumärkesambassadör Vi tar emot ansökan via e-post: jobba@remarkable.se Arbetsgivare NYA REMARKABLE RMS AB Sankt Eriksgatan 46A
Företag: NYA REMARKABLE RMS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Professionell varumärkesambassadör - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Professionell varumärkesambassadör - Stockholm

Platschef / produktionschef inom mark
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning och fastighet. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. På uppdrag av kund söker vi nu en platschef / produktionschef inom mark. Vår kund är ett stort byggföretag genomför bygg- och anläggningsentreprenader. I rollen som platschef inom mark ansvarar du för hela projektets genomförande från kontrakt till överlämnande. Du kommer att vara ansvarig för projektets planering och genomförande avseende kvalitet, ekonomi och tidsomfattning. SOm platschef / produktionschef jobbar tillsammans med yrkesarbetare och arbetsledare för att driva projektet framåt och till din hjälp finns stöd i form av inköpare, anbudsingenjörer och andra kompetenta medarbetare. Vi söker dig som har flerårig praktisk erfarenhet av markarbete och anläggningsarbete. Du har gymnasiekompetens kompletterad med en byggteknisk utbildning eller likvärdig kompetens. Det är ett krav att du har dokumenterad erfarenhet av att som platschef leda både medarbetare och liknande verksamhet. Det är meriterande om du har erfarenhet från betong och/eller arbetat i Stockholms innerstad. Som person är du social, har förmåga att skapa långsiktiga relationer och ser lösningar istället för problem. Har du frågor kring tjänsten som platschef inom mark är du varmt välkommen att kontakta oss på 08- 530 343 78 eller via mail; Julia.Olsson@expanderamera.se Är du den platschef vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Märk din ansökan: Platschef inom mark
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef / produktionschef inom mark jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef / produktionschef inom mark

Arbetsledare / produktionsledare mark/ anläggning till stort byggföretag
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning, installation och mark. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. För kunds räkning söker vi flera arbetsledare / produktionsledare inom mark och anläggning för stora och spännande projekt. Vår kund är ett av de största byggföretagen i Sverige och har i dagsläget flertalet projekt runt om i Stockholm där de behöver förstärkning. Din huvudsakliga arbetsuppgift som arbetsledare / produktionsledare kommer vara att leda och planera arbetet inom tilldelade projekt. Du ansvarar för att se till att projektet genomförs inom de ramar som ges av produktionskalkylen och produktionstidsplanen samt att företagets miljö- och kvalitetsmål uppnås. I rollen som arbetsledare ingår även ansvar för arbetsledning, styrning samt samordning av personal och underentreprenörer. För att trivas i rollen som arbetsledare /produktionsledare tror vi att du är en positiv och engagerad person som brinner för rollen som ledare. Du tycker om att strukturera arbetet och de har förmågan att få din omgivning med dig. Som arbetsledare hos vår kund krävs att du har flera års erfarenhet inom mark- och anläggning samt några års erfarenhet från rollen som arbetsledare. Är du den arbetsledare vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Märk din ansökan: Arbetsledare- mark/anläggning till stort byggföretag Kontakta Julia Olsson om du har några frågor angående tjänsten som arbetsledare inom mark /anläggning, på 08-53034378 eller Julia.Olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare / produktionsledare mark/ anläggning till stort byggföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare / produktionsledare mark/ anläggning till stort byggföretag

Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning, installation och mark. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. För kunds räkning söker vi arbetsledare/ produktionsledare inom mark och anläggning till spännande projekt. Vår kund är ett stort anläggningsföretag som behöver förstärkning med erfarna arbetsledare /produktionsledare till projekt i Stockholm. Din huvudsakliga arbetsuppgift som arbetsledare / produktionsledare kommer vara att leda och planera arbetet inom tilldelade projekt. Du ansvarar för att se till att projektet genomförs inom de ramar som ges av produktionskalkylen och produktionstidsplanen samt att företagets miljö- och kvalitetsmål uppnås. I rollen som arbetsledare / produktionsledare ingår även ansvar för arbetsledning, styrning samt samordning av personal och underentreprenörer. För att trivas i rollen som arbetsledare /produktionsledare tror vi att du är en positiv och engagerad person som brinner för rollen som ledare. Du tycker om att strukturera arbetet och de har förmågan att få din omgivning med dig. Som arbetsledare hos vår kund krävs att du har flera års erfarenhet inom mark- och anläggning samt några års erfarenhet från rollen som arbetsledare /produktionsledare. Är du den arbetsledare vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Märk din ansökan: Arbetsledare- mark/anläggning Kontakta Julia Olsson om du har några frågor angående tjänsten som arbetsledare inom mark /anläggning, på 08-53034378 eller Julia.Olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Enligt överenskommelse
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare / produktionsledare inom mark- och anläggning

13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen
Personlig assistent sökes till helger och kvällar samt extra vid behov Är du en aktiv, positiv och framåt person som gillar utmaningar? Vi behöver nu utveckla vårt assistansteam och söker dig, 25-45 år som är nyfiken och intresserad av kroppen och hälsan, har mycket energi samtidigt som du står med båda fötterna på jorden. Jag är en aktiv man på 48 år som är sjuk i ALS. Jag har alltid nya projekt på gång, arbetar som egen företagare och bor i villa nära Globen med min familj. Jag kan erbjuda ett spännande assistansuppdrag med inblick i en del spännande världar, möten med roliga personer och en hel del skratt då humor är en viktig ingrediens i mitt liv. Viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, är lyhörd och har tålamod samt en stor dos av glädje till livet! Hos mig får du även möjlighet att själv påverka arbetstiderna. Min målsättning med en personlig assistent är att jag ska fungera bättre i vardagen och kunna delta aktivt i familjelivet. Då personkemin är viktigast (jobbet kan man alltid lära sig) behöver du ej ha erfarenhet av liknande jobb. Körkort är ett krav. Maila din ansökan med CV och foto till nathalie.lovblad@hotmail.com Ansök via länken nedan. Intervjuer sker löpande. Arbetstid: Till en början deltid med varierande arbetstider (ej natt) som sedan kan övergå i heltid om önskemål finns. Lön: Timlön med 12% semesterersättning och OB. Kollektivavtal: KFS-PASS Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen

Projektledare inom marknad till TD Tech Data
GLM Rekrytering är ett unikt rekryteringsföretag för dig som behöver snabb och professionell hjälp med att hitta nya, duktiga medarbetare. Vi skräddarsyr en lösning efter ert rekryteringsbehov. Projektedare inom marknad till TD Tech Data Tech Data är Sveriges ledande IT-distributör med miljardomsättning på den nordiska marknaden. Bolaget ingår i Tech Data Corporation, en av världens största distributörer av IT-produkter och programvaror från marknadens ledande leverantörer med över 125 000 återförsäljare i mer än 100 länder. Koncernen har huvudkontor i Clearwater i Florida och företaget präglas av en internationell atmosfär. Vi söker nu Program Marketing Managers (företagets titel) till Tech Datas Svenska Marketing & Communications team. Placeringen för tjänsterna är på vårt huvudkontor i Spånga. Teamet består utav 8 personer. Rapportering sker direkt till Marketing Director. Arbetsbeskrivning Som Program Marketing Manager har du fullt ansvar för dina affärer och du använder hela portföljen av marknadstjänster för att tillgodose leverantörernas synlighet och behov hos en målgrupp bestående av återförsäljare och konsultföretag. Du är leverantörens främsta kontaktperson vad gäller marknadsfrågor vilket innefattar stor frihet under ansvar. Du planerar och genomför marknadsaktiviteter i nära samarbete för att få dem att växa och maximera synligheten på marknaden. Idégenerering och förmåga att utveckla koncept för respektive leverantör är viktiga egenskaper. Ditt engagemang och ditt intresse för affären kommer att vara avgörande för resultatet. Tjänsten är fördelad mellan planering, exekvering och administration. Du arbetar mot och ansvarar för egen budget. Målsättningen är att utforma skräddarsydda marknadslösningar som bidrar till en lönsam utveckling för leverantörerna, Marknadsteamet och Tech Data som företag. Du arbetar i nära samarbete med produktägare, finansavdelning och våra säljare vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga och kommunikation. Rollen innebär kontakt med flertalet externa personer inom reklam, PR, event, print, profilprodukter, annonsering etc. Vem söker vi Vi söker dig som är affärs- och kundorienterad, drivande och som vill komma framåt. Du kan ta affären från A till Ö och leverera på hög nivå. Det mesta av följande bör stämma in på dig: - Relevant utbildning inom ekonomi/marknad och/eller arbetslivserfarenhet inom marknad - Gärna erfarenhet från IT-branschen eller affärsdistribution - Goda kunskaper i förhandling och försäljning - En god kommunikatör i både tal och skrift - God samarbetsförmåga med teamet och lätt för att kommunicera med chef och externa kontakter - Innovativ, kreativ och med ett driv att vilja utveckla marknadsarbetet - Resultat- och affärsorienterad - Självgående - Flytande engelska i både tal och skrift Omfattning och tillträde Tillträde omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Två tjänster på heltid. En tjänst för Tillsvidareanställning och en Projektanställning fram till 140131. Välkommen med din ansökan via formuläret nedan! Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker fortlöpande. Har du frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta Ida Garamvölgyi på 08-20 07 52 eller  via e-post: ida@glmrekrytreing.se.
Företag: GLM Rekrytering (Global Labour Market AB)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare inom marknad till TD Tech Data jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare inom marknad till TD Tech Data

Dutch speaking telemarketer for meritorious project
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: This is an external Telemarketing company based close to central Stockholm (Solna) You will be working in an open landscape with ten others under a project manager. The company has been working in Telemarketing since 1992 and is a reputable partner in their field. You will work for a multinational company in a meritorious role, targeting the largest companies in Holland. Arbetsuppgifter: This is a telemarketing opportunity for a Dutch speaking person. You will make outgoing calls to the 1000 largest Dutch companies contacting the CIOs. This project is regarding a round-table discussion on cloud computing during a high-end dinner. Profil: - Fluent in Dutch at a native level - Basic level of Swedish and English - Experience in B2B sales and telemarketing. - Experience in contacting and communicating with high-ranking decision makers, - Previous experience or understanding of cloud computing and mobility (meritorious) Personliga egenskaper Confident and friendly personality able to engage in conversation. Self-motivated and positive with a professional attitude. Övrig information: Start: around the 14th of August and continuing for approximately two weeks Location: Stockholm, Solna Pay: After agreement Contact: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: telemarketing, telesales, insales, sales, B2B, Dutch We recommend that you send in your application as soon as possible as we do a continuos selection of applicants.
Företag: Bravura
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Dutch speaking telemarketer for meritorious project jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dutch speaking telemarketer for meritorious project

Innesäljare/marknadsförare
FD söker säljare för kosmetisk, ansvarig för att ringa tidigare kunder och följa upp med dem gällande marknaden för att hitta nya kunder samt nya arbetskontrakt för företag. Beskrivning av kvalifikationer: - god kommunikationsförmåga - erfarenheter inom försäljning och marknadsföring - goda datorkunskaper och särskilt Microsoft Office
Företag: Future Dawn
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare/marknadsförare jobb, Innesäljare/marknadsförare Stockholm, Innesäljare/marknadsförare Future Dawn
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare/marknadsförare

säljare
Söker: 1-2 säljare Nya hungriga innesäljare som kommer att arbeta med telefonförsäljning. Du kommer att jobba i ett team som tillsammans åstadkommer bra säljresultat för våra kunder. Varje team har en egen säljledare som är erfaren och kunnig i försäljning och som coachar dig i ditt arbete. Vi finns i fräscha lokaler i Täby och du kommer att jobba dagtid mellan 09-17. Möjlighet till deltidsarbete på kvällstid efter sommaren finns och tjänsten är då lämplig att kombinera med t.ex. studier. Envishet, servicevana, driv, engagemang och social förmåga är några av de kvaliteter vi vill att du har. Vi vill att du har intresse av att lära dig försäljning. Du är social och ambitiös. Vi arbetar i huvudsak med försäljning gentemot företag (B2B). Du kommer att arbeta med väletablerade företag som erbjuder några av marknadens mest eftertraktade tjänster. Därför läggs stor vikt på seriös försäljning och långsiktiga kund relationer. Företaget har två verksamhetsområden; försäljning av telekomlösningar samt försäljning av online-marknadsföringsprodukter. Som säljare hos oss är du våra uppdragsgivares ansikte utåt och detta ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Vi erbjuder: Fast timlön + Provision En härlig arbetsmiljö med positiva medarbetare Möjligheter att utvecklas till en skicklig säljare En mycket effektiv och resultatinriktad säljutbildning En trivsam arbetsplats där du har möjlighet att få påverka och vara en del av vår utveckling. Företaget är inne i en expansiv fas där utvecklingsmöjligheter finns och där vi tar vara på den kompetens som finns i alla våra medarbetare.
Företag: Marketing Made Simple AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga säljare jobb, säljare Täby, säljare Marketing Made Simple AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: säljare

Mark projektör
5tar Recruitment är ledande specialister inom search och headhunting. Vi hjälper företag att hitta nyckelpersoner, oavsett om det är young professionals, erfarna specialister eller chefer. För kunds räkning söker vi nu efter en erfaren Mark projektör Företaget står i en expansiv fas som kommer ske väldigt snabbt, har du vad som krävs att inte bara följa med på resan men utan också utveckla och föra verksamheten vidare till nästa nivå så tveka inte. Du erbjuds inte bara marknadens skönaste personligheter till kollegor och bäst ersättning för dina ansträngningar, du får chansen att växa med verksamheten och att bygga morgondagens samhälle. Kvalifikationer: Vi söker dig som är utbildad civil/ingenjör med relevant inriktning. Du har minst 3 års erfarenhet och känner att det är dags för nästa steg i arbetslivet. Placeringsort: Stockholm Ansökan Skicka in dina ansökningshandlingar till oss snarast möjligt på info@5tar.se
Företag: 5TAR RECRUITMENT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Mark projektör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mark projektör

Redovisningsekonom
Särnmark är ett av Sveriges äldsta och ledande assistansföretag. Med över 20 års erfarenhet av att arbeta med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar vet vi vad som krävs för att ge våra kunder den trygghet och det stöd de har rätt till. Vi arbetar långsiktigt med personlig assistans och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje enskild individs unika behov. Särnmark har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare finns i hela Sverige. På Särnmarks ekonomiavdelning söker vi nu efter en redovisningsekonom (Råd & stöd-ekonom) som kommer att ansvara för assistansekonomin för ca 150 av Särnmarks kunder. Tjänsten verkar som en BackOffice funktion till vår avdelning Råd & stöd där våra kundansvariga assistansrådgivare arbetar med samordning och rådgivning mot våra kunder. Råd & Stöd-ekonomen rapporterar direkt till Särnmarks ekonomichef. Vi söker efter en redovisningsekonom som är analytisk som gillar problemlösning. Relevant arbetslivserfarenhet är ett krav och det är meriterande om du tidigare arbetat som redovisningsekonom. Relevant erfarenhet kan även innebära en annan bakgrund än inom redovisning, exempelvis som controller eller liknande. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera ansvar för: * Månatlig ekonomisk rapportering till kunder och till andra funktioner internt vid behov * Upprättande och kontroll av kostnadsredovisningsrapporter * Upprättande och uppföljning av budget * Inrapportering och avstämning av nya assistansbeslut och avräkningsperioder i ekonomiprogram * Redovisning till Försäkringskassan av använda assistanstimmar och kostnader vid varje avräkningsperiods slut * Uppföljning och upprättande av rutiner för R&S-ekonomernas arbete * Service till kunder och kollegor i frågor som rör avdelningens ansvarsområden Vi ser gärna att du som söker tjänsten har följande profil: * Du har minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet, företrädesvis som redovisningsekonom * Du är självgående och har god analytisk förmåga * Det är viktigt att du är ordningssam, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med andra * Du har social förmåga och är därför naturligt kommunikativ såväl internt som gentemot kunder * Du har en flexibel och prestigelös inställning till dina arbetsuppgifter * Du har datorvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, det är meriterande om du tidigare arbetat i Navision Särnmark kan erbjuda dig ett utvecklande och omväxlande jobb i en ständigt föränderlig bransch där du får arbeta utifrån ett helhetsperspektiv med såväl kollegor på kontoret som med kunder, externa samarbetspartners, myndigheter m.fl. Särnmarks kontor för tjänsten är beläget i Solna Business Park, Solna.
Företag: SÄRNMARK ASSISTANS AKTIEBOLAG
Ort: Solna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Solna, Redovisningsekonom SÄRNMARK ASSISTANS AKTIEBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom


Sök lediga jobb Mark

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se