Marknadsassistent _ Webbansvarig på deltid till Telia lediga jobb

Marknadsassistent _ Webbansvarig på deltid till Telia jobb Marknadsassistent _ Webbansvarig på deltid till Telia jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Marknadsassistent _ Webbansvarig på deltid till Telia. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Marknadsassistent _ Webbansvarig på deltid till Telia. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare- Stockholm

  2. Glada och säljande varumärkesambassadörer- Södertälje

  3. Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare- Stockholm

  4. Båtmekaniker centrala Stockholm- Stockholm

  5. Vill du vara med och utveckla medicintekniska produkter?- Stockholm

  6. Sportintresserade eventare- Stockholm

  7. Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal-/ekonomistudent!- Stockholm

  8. Engagerad Operatör till Krisjouren på Stanley Security Solutions- Stockholm

  9. Chef till överklagandeenheten- Stockholm

  10. Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag- Stockholm


Mer beskrivning

Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Vi söker Dig med erfarenhet som assistent, sekreterare, advokatsekreterare, konkurshandläggare eller motsvarande. Du har mycket goda datakunskaper, främst i Word och Excel. Tjänsten omfattar sedvanliga sekreteraruppgifter med stort inslag av skrivarbete, kontakter med klienter, domstolar och myndigheter, hantering av konkurser och även administrativa uppgifter såsom fakturering Vem är du? Du tycker om att arbeta i en flexibel miljö med växlande arbetsuppgifter. Du är noggrann och vill alltid prestera arbetsresultat av mycket hög kvalitet och Du har hög social kompetens och trivs att arbeta tillsammans med andra. Du kan planera Ditt arbete i ett från tid till annan högt arbetstempo. Du erbjuds Till kontoret i Stockholm söker vi en advokatsekreterare för heltidstjänst. Vi tar emot din ansökan med CV, personligt brev och betyg, via www.jurekbemanning.se, senast den 12 augusti, 2013. För eventuella frågor kontakta Susanna Kolding (susanna.kolding@nordialaw.com) eller Henrik Wetzenstein (henrik.wetzenstein@nordialaw.com). Växel: 08-563 08 100 Välkommen med din ansökan! www.nordialaw.com Om företaget Advokatfirman Nordia är en skandinavisk advokatbyrå med kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Odense och Oslo. Vi är verksamma inom svensk och internationell affärsjuridik med inriktning mot bolagsrätt och transaktioner, försäkrings- och skadeståndsrätt, immaterial- och marknadsrätt, fastighetsrätt, tvistelösning, ekonomiska brottmål samt insolvensrätt. På kontoret i Stockholm, som ligger i World Trade Center, Kungsbron 1, är vi ca 45 medarbetare, varav 30 jurister. Start: Efter överenskommelse. Lön: Efter överenskommelse. Sista ansökningsdag 12 augusti 2013
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare

Glada och säljande varumärkesambassadörer
PS Communication är i dag en av Nordens största kommunikationsbyråer. Vi skapar och genomför upplevelsebaserade kampanjer för att kommunicera med slutkonsumenter, kunder, återförsäljare, personal och andra intressenter. PS Communication har 145 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn och Oslo samt partnerbyrå i Helsingfors. Byrån arbetar med kunder som SJ, Telia, Ericsson, Trygg-Hansa, Posten, LG Electronics, Skånetrafiken, Kraft Food, AMF Pension, TV4 med flera. En av våra kunder, som är ledande inom branschen med högt rankade produkter inom flera kategorier, som till exempel kex, ost och livsmedel, choklad, kaffe, samt tuggummi och godis, kommer under hösten finnas på plats i butiker runt om i Sverige och bjuda på varma drycker. Vi söker nu en proaktiv, positiv och säljande varumärkesambassadör som kan visa upp vår kunds dryckesmaskiner och bjuda på dryck från välkända varumärken. Arbetet går ut på att lyfta fram produktens primära egenskaper såsom variation, bekvämlighet och kvalité. Du arbetar självständigt då du är ensam på plats i butiken. I arbetsuppgifterna ingår även kontakt och säkerhetsställning av platsen samt rapportering och utvärderingar efter dagens slut. Du som söker ska vara proaktiv och framåt som person och det är av största vikt att du är informativ i din framtoning samt gillar att jobba självständigt. Med fördel har du erfarenhet från liknande uppdrag/arbete och trivs i en roll med eget ansvar. Du är en positiv och driven person som känner dig trygg i rollen som serviceinriktad varumärkesambassadör. Tidigare säljerfarenheter ser vi som meriterade. Var: Södertälje När: 13-14 Spetember Arbetstid: Fredag kl. 15-19 Lördag kl. 12-16 Utbildning: Via telefon och mail Ersättning: 112 kr/timme, semesterersättning om 12 % tillkommer. Restidsersättning utgår vid resor över 1 timme.
Företag: Eventpeople
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Glada och säljande varumärkesambassadörer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glada och säljande varumärkesambassadörer

Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare
Svensk Autorekrytering AB Om oss Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Om företaget Autorekrytering söker nu servicerådgivare till en av våra märkesverkstäder i Stockholm. När du jobbar för Autorekrytering blir du anställd av oss men uthyrd till någon utav våra kunder som verkar inom motorbranschen. Dina arbetsuppgifter Som servicerådgivare är den centrala uppgiften att jobba med service och kundbemötande. Du kommer att arbeta med att leda och fördela det dagliga arbetet samt att ansvara för att dagens arbete blir utfört och klart i rätt tid. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att administrera, boka och planera jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt beställning av reservdelar. Din profil Vi tror att du har en bakgrund som mekaniker/kundmottagare på verkstad eller på annat sätt erfarenhet från fordonsbranschen och tidigare har arbetat med något av programmen Automaster, ELSA, ETKA, Kobra, Mekocat, Winassist eller Tacdis. Detta är inte ett krav men ett önskemål. Vi söker dig som har en god känsla för service och problemlösning. Att vara spindeln i nätet är något du trivs med och du har inställningen att alltid se lösningar. Vi tror att du är en person som brinner för att jobba med människor och service. Då arbetsuppgifterna är många är det viktigt att du kan prioritera och vara strukturerad i ditt arbetssätt. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Den här tjänsten passar dig som studerar eller redan jobbar deltid. Vi erbjuder Du får ett roligt arbete med varierande arbetsuppgifter. Du får möjligheten att finna rätt arbetsplats och samtidigt erhålla mycket erfarenhet. Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare

Båtmekaniker centrala Stockholm
Svensk Autorekrytering AB Om oss Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. När du registrerar ditt cv hos oss, innebär det att du tar ett avgörande steg mot att hitta jobbet du kommer att vilja behålla. Länge. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb eller erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Om företaget Vi söker nu en erfaren båtmekaniker till en av Stockholms mest kompletta marina. Marinan är vackert belägen och kan erbjuda båtservice, reparationer och försäljning. Dina arbetsuppgifter Som båtmekaniker arbetar du brett med service, underhåll, montering, reparationer och felsökning. Du kommer att arbeta både med utombordsmotorer och inombordsmotorer. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med båtmotorer. Vi ser gärna att du har en utbildning från Marina Läroverket och erfarenhet av arbete med MerCruiser och/eller Volvo Penta är mycket meriterande. Din profil Som person är du strukturerad, noggrann och har förmåga att prioritera rätt sak vid rätt tid. God service och känsla för kvalitet är en självklarhet för dig. För rätt person finns det goda möjligheter för vidareutbildning inom företaget. Körkort är ett krav! Vi erbjuder - Möjlighet till en tillsvidare anställning - Goda utvecklingsmöjligheter - Arbete i en fantastisk miljö Tillträde omgående Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Båtmekaniker centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Båtmekaniker centrala Stockholm

Vill du vara med och utveckla medicintekniska produkter?
Söker du nya utmaningar? Har du ett brinnande teknikintresse? Vill du jobba med utvecklande och intressanta uppdrag i en innovativ arbetsmiljö? Nu har du chansen att få bli en av oss på i3tex!Vi söker fler medarbetare som gillar medicinteknik! Vi är intresserade av dig som är ingenjör och har arbetat några år med utveckling av medicintekniska produkter, antingen som utvecklare/designer eller i en stödjande roll inom Quality/Regulatory Affairs. Du har en bakgrund inom elektronik, mjukvara, maskin och/eller kvalitet. Typiska applikationer som vi utvecklar kan vara avancerade mätinstrument, medicinsk elektronik eller formsprutade detaljer som används för diagnosticering, behandling eller som hjälpmedel. Aktiviteter som du driver eller agerar som stöd inom, kan vara; • kravinsamling • konceptframtagning • riskhantering • konstruktion/design • dokumentation • verifiering och validering • dokumentation • produktcertifiering. Du har god kännedom om de generella kraven och standarderna inom medicinteknik och kan applicera dem i utvecklingsarbetet. Du måste behärska engelska både muntligt och skriftligt. Uppdragen genomförs antingen på plats hos kunden eller på våra kontor. På i3tex värdesätter vi att du som konsult har lätt för att samarbeta, kommunicera, vara drivande och att du sporras av nya miljöer. Vi erbjuder dig möjligheter att utvecklas inom dagens och morgondagens teknikområden där du får arbeta tillsammans med människor som drivs av ett brinnande teknikintresse. Vi ser fram emot att få din ansökan! i3tex är ett tekniskt konsultföretag som erbjuder bred kompetens inom mekanikkonstruktion, elektronik, mjukvara, elkonstruktion, kvalité och produktionsutveckling. Vi har kunder inom branscherna fordon, telekom, försvar, verkstad och medicinteknik. i3tex finns i Göteborg, Linköping, Malmö, Norrköping, Stockholm och Trollhättan.
Företag: i3tex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du vara med och utveckla medicintekniska produkter? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du vara med och utveckla medicintekniska produkter?

Sportintresserade eventare
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer För en kunds räkning inom energibranschen söker vi nu två utåtriktade eventare som vill vara med och genomföra en sponsringsaktivitet för allsvensk fotboll.  Teamet kommer åka ner fredagkväll och övernatta i Örebro för att på lördagen bygga upp en eventyta och hålla i olika aktiviteter. Fotbollsspelare kommer att finnas på plats för att skriva autografer och det kommer vara en rolig och händelserik dag. På söndagen kommer ni vara lediga på och ingen lön utbetalas, däremot står vi för hotell under hela vistelsen. På måndagen kommer det vara en allsvensk fotbollsmatch och då ska teamet vara på plats för att fixa iordning arenan samt rigga ner efteråt. Det är inte ett jättetungt arbete men det krävs att du inte är rädd för att hugga i och att du är en prestigelös person. Eftersom ni slutar sent får ni även övernattning till på tisdag. Vi söker dig som har hög social kompitens, är ansvarsfull och har lätt för att ta egna intitativ. Du ska vara en glädjespridare som har lätt för att ta kontakt med nya människor. När: 16-20augusti Var: Utgångspunkt är Stockholm, genomförande i Örebro Arbetstid: ca 8timmar Utbildning: Ges innan start, datum ej klart Ersättning: Dagslön 1100kr, halv dagslön vid resdag
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Sportintresserade eventare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sportintresserade eventare

Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal-/ekonomistudent!
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar brett, främst inom tjänstemannasektorn. Vi har sedan starten 2008 expanderat organiskt och söker nu ytterligare assistenter till vår leveransavdelning. Vi ger dig möjligheten att bli del av ett drivet och växande företag, samtidigt som du får värdefull erfarenhet vid sidan av dina studier. För rätt person finns möjlighet att få arbeta som konsultchef eller rekryterare efter avslutad examen. Vi söker dig som kan arbeta minst två dagara i veckan under terminerna. Arbetsuppgifter: Som rekryteringsassistent är din huvudsakliga uppgift att avlasta Bravuras rekryterare och konsultchefer i det dagliga arbetet. Vad som är mest prioriterat kan skifta från dag till dag, ibland från timme till timme. Arbetsuppgifter som förekommer är att hantera inflödet av ansökningar, genomföra referenstagning, arbete med search, samt övrig administration som förekommer i en rekryteringsprocess. Därtill kommer även att per telefon göra avstämningar med kandidater och att boka in till intervjuer. I förlängningen kommer du även att hålla i en del egna intervjuer. Profil: - Pågående utbildning inom PA/PAO alternativt inom ekonomi med inriktning mot organisation - Ett par års arbetslivserfarenhet, innan eller under studierna, gärna där du använt telefonen som verktyg - Mycket god systemvana, gärna från affärssystem - Erfarenhet från liknande arbete (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Som person är du affärsintresserad, driven och har huvudet på skaft. Du har ett genuint intresse för att lära dig mer om rekrytering och du är beredd att lägga tid och energi på att bli en grymt duktig rekryteringsassistent. Övrig information: Start: Augusti/September Plats: Stockholm Lön: Timlön 120 kr exkl semesterersättning Övrig info: Rekryteringsprocessen består av två steg. En första traditionell intervju samt för dig som går vidare, en caseövning där du håller en kort presentation. Därtill referenstagning. Mer info om processen får du om du blir kallad till första intervju. Intervjuerna kommer att påbörjas under augusti månad. Kontakt: Bravura, tel. 010-330 04 50 Sökord:rekrytering, bemanning, HR, extrajobb, rekryteringsassistent, bemannigsassistent Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal-/ekonomistudent! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringsassistent till Bravura, extrajobb för personal-/ekonomistudent!

Engagerad Operatör till Krisjouren på Stanley Security Solutions
Niscayah har gått samman med Stanley Security Solutions och är nu den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. Stanley Security Solutions finns i 14 europeiska länder med över 6000 medarbetare och 200 000 kunder och ingår i Stanley Black & Decker koncernen. Vårt erbjudande omfattar hela säkerhetskedjan, från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet. Besök oss på www.stanleysecuritysolutions.se Arbetsuppgifter: Som operatör på krisjouren kommer du att arbeta i en central som är bemannad 24 timmar om dygnet 365 dagar om året. Du kommer att ta emot inkommande ärenden och agera direkt på dessa. Du kommer agera genom att snabbt analysera situationen och sedan ge rekommendationer och stöd enligt föreskrivna mallar. Detta är en tjänst som innefattar arbete i skift både vardagar, helger och helgdagar. Inledningsvis kommer du få en omfattande introduktion samt utbildning till arbetet och dina arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att: - Ta emot inkomna krisärenden via telefon - Ta fram stöd och rekommendationer enligt listor - Bevaka och följa upp ärenden Företaget är inne i ett förändringsskede och för rätt person finns det stora möjligheter att växa och utvecklas med företaget. Erfarenheter som ses som meriterande: - Datorvana och att du kan utrycka dig väl i både tal och skrift - Vana vid långa stunder framför flertalet bildskärmar och av att göra visuella situationsbedömningar - Erfarenhet av att arbeta med telefonen som arbetsverktyg - Erfarenhet av säkerhetsbranschen och då gärna inom krishantering Personliga egenskaper - Starkt intresse för människor - Engagerad - Driven och självgående - Stresstålig och är lugn Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tjänsten innefattar hantering av komplexa ärenden under tidspress vilket ställer krav på din problemlösningsförmåga. Då inkommande ärenden kräver direkt agerande krävs det att du kan behålla lugnet i stressiga situationer och att du kan hantera uppgifter systematiskt. Vidare ser vi att du är social då du dagligen kommer ha kontakt med människor både inom och utanför organisationen. Du drivs av att göra skillnad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är av naturen nyfiken och driven och kommer gärna med utvecklingsförslag. Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Sista ansökningsdag 20130812. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Omfattning: Heltid/Tillsvidare (provanställning) Plats: Stockholm Krav: En förutsättning för anställning inom Stanley Security Solutions är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen. Lön: Enligt kollektivavtal  Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post
Företag: Niscayah AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad Operatör till Krisjouren på Stanley Security Solutions jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad Operatör till Krisjouren på Stanley Security Solutions

Chef till överklagandeenheten
Länsstyrelsen är regeringens företrädare i regionen och samordnare för det regionala utvecklingsarbetet. Vi arbetar med frågor som rör miljö, natur, arbetsmarknad, kompetensförsörjning, näringsliv, social utveckling, djurskydd, beredskap, jämställdhet, integration, infrastruktur och bostäder. Med bred kompetens och helhetssyn arbetar vi för en långsiktigt hållbar utveckling i Stockholms län – där ekonomisk utveckling, miljö och social välfärd förenas. Bredden i vårt uppdrag ger våra 450 medarbetare intressanta och varierande arbetsuppgifter, goda möjligheter att utvecklas samt möjligheten att bidra till en god samhällsutveckling. Ansvar, respekt, balans och engagemang vägleder oss i arbetet och beskriver vårt förhållningssätt till varandra, medborgarna och andra intressenter. ARBETSUPPGIFTER Länsstyrelsen Stockholm har som prioriterade insatsområden bland annat att verka för ökat bostadsbyggande och utvecklad infrastruktur i länet. Enheten för överklagande har en central roll i arbetet med att förverkliga ambitionerna inom dessa områden. Överklagandeenheten består av cirka 30 personer som hanterar bl.a. prövning av överklaganden av olika kommunala beslut, främst enligt PBL och Miljöbalken. I enheten ingår även Länsstyrelsens juridiska verksamhetsstöd som ger konsultativt juridiskt stöd till övriga avdelningar. Medarbetarna har hög kompetens och åldersfördelningen är jämn. Enheten tillhör avdelningen för rättsliga frågor som även innefattar fyra andra enheter som bl.a. handlägger frågor om tillstånd och tillsyn inom olika rättsområden. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp och tar därmed ansvar för hela avdelningens verksamhet och utveckling. KVALIFIKATIONER Du ska ha - relevant akademisk examen - några års erfarenhet av chefsposition i offentlig sektor - arbetat i ärendetung verksamhet - intresse för att leda verksamhet och medarbetare - förståelse för helheter och samband - intresse för samhällsfrågor Du ska vara - en närvarande ledare och god förebild - utvecklingsinriktad och konstruktiv - god pedagog och kommunikatör - drivande, resultatinriktad och handlingskraftig Det är meriterande om du arbetat i statlig myndighet likaså om du har grundläggande kunskaper i PBL och Miljöbalken. Någon form av ledarskapsutbildning är också meriterande. Länsstyrelsen värdesätter språkkunskaper och erfarenheter av olika kulturer. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper.
Företag: Länsstyrelsen i Stockholms län, Avdelningen för rättsliga frågor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chef till överklagandeenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef till överklagandeenheten

Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag
TNG Group AB Vår uppdragsgivare är ett av världens ledande IT-företag i Stockholm. Tjänsten ingår i TNG ITs konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar på uppdrag hos våra kunder, vilket ger dig en unik möjlighet att komma in på spännande företag. Du som söker ett IT-jobb hos oss kan vara säker på att du träffar en rekryterare som kan din bransch, förstår vad din kompetens innebär och kan främja ditt nästa steg i karriären. Om uppdragsgivaren Att arbeta som konsult för TNG IT innebär att du får praktisk erfarenhet av att jobba strukturerat med IT-support och möjligheten att arbeta med olika slags ärenden. Som konsult ges du också chansen att knyta värdefulla kontakter inför framtiden hos uppdragsgivaren där du arbetar. Beskrivning av tjänsten Vi söker dig som vill jobba med teknisk support av en Linux plattform. Du kommer att arbeta med konfiguration av DNS, LDAP och konfigurationsdatabas för nya klienter i en utrullning. Du kommer även supportera mot installationstekniker under en kommande installation. Uppdraget är på heltid med start 2013-08-19 och pågår till och med 2013-12-31. Vem är du? Vi söker dig som är har erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare samt har ett genuint tekniskt intresse och ständigt vill lära dig mer. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med teknisk support och har haft telefonen som arbetsredskap och en utbildning inriktad på data och IT. Att tala och skriva svenska och engelska obehindrat är ett krav. För att vara framgångsrik i rollen som supporttekniker bör du vara tålmodig, serviceinriktad och duktig på att bemöta människor. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig Mikael Timerdal, tel: 08- 410 690 56. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Välkommen med din ansökan! Om TNG IT Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö , Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker, Linux till världsledande IT-bolag


Sök lediga jobb Marknadsassistent _ Webbansvarig på deltid till Telia

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se