Marknadsundersökare_Telefonintervjuare EVRY AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Marknadsundersökare_Telefonintervjuare EVRY AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Marknadsundersökare_Telefonintervjuare EVRY AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Personalkonsulent till RK Arbetsgivar- och kompetensenhet- Stockholm
- Assistent på 50 % till läkemedelsbolag- Stockholm
- Budget- och skuldrådgivare- Stockholm
- Avdelningsansvarig förskollärare- Stockholm
- Platschef Birger Jarlsgatan Stockholm- Stockholm
- Sjuksköterskor, natt inom neurologisk akutsjukvård- Solna
- Sjuksköterskor, inom neurologisk akutsjukvård- Solna
- Kreditriskanalytiker till långt uppdrag- Stockholm
- MR-fysiker- Stockholm
- Flera Säljare sökes till OKQ8 Globen, både vikariat och tillsvidare- Stockholm
Mer beskrivning
Personalkonsulent till RK Arbetsgivar- och kompetensenhetRegeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Förvaltningsavdelningen är Regeringskansliets gemensamma resurs och ansvarar för departementsövergripande förvaltningsfrågor. Vi är ca 600 anställda med en bred och skiftande kompetens som hanterar bland annat förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, IT-stöd, arkiv och diarier, bibliotek samt kommunikation. Förvaltningsavdelningen ansvarar även för den gemensamma servicen i Regeringskansliet. RK Arbetsgivar- och kompetensenhet ansvarar för Regeringskansliets arbetsgivarfrågor och gemensamma kompetensförsörjningsfrågor. Med kompetensförsörjning avses frågor inom ramen för hela processen att attrahera, rekrytera, utveckla och ställa om kompetens. Arbetsgivarfrågor avser bland annat arbetsrätt, förhandlingar, omställning, arbetsmiljö och hälsa, jämställdhet- och mångfald, kris- och bemanningsstöd samt psykosocialt samtalsstöd. Enhetens ansvar består av stödjande, operativa och strategiska åtgärder. Som personalkonsulent/internkonsult arbetar du med ett brett perspektiv på psykosociala arbetsmiljöfrågor. Du arbetar konsultativt på RK-övergripande nivå och ger råd och stöd till chefer och departementens personalfunktioner avseende ledarskap, individ- och grupprocesser, rehabilitering och individuella omställningsärenden. Du ger även stöd till medarbetare i psykosociala frågor och karriärväxling. Du förbereder och genomför utbildningar och seminarier samt tar fram riktlinjer inom arbetsmiljöområdet. Vidare ger du även psykosocialt krisstöd till organisationen vid allvarliga händelser. Som personalkonsulent är du både strateg och praktiker. Vi söker dig som vill ha en central roll i utvecklingen av det strategiska arbetsmiljö- och hälsoarbetet i Regeringskansliet. Detta innebär att driva översyn och förändring, forma stödjande strukturer samt arbeta med utbildning och implementering â från hälsofrämjande insatser till ett aktivt rehabiliteringsarbete med huvudsakligt fokus på rollen som arbetsgivarföreträdare och ledare. Du har adekvat högskoleexamen med mångårig erfarenhet av psykosocialt arbetsmiljöarbete samt av ledarskapsområdet. Du har erfarenhet av chefshandledning/chefscoachning samt av grupputveckling, gärna som certifierad användare av någon etablerad grupputvecklingsmetodik. Du håller dig uppdaterad inom sakområdet och har dokumenterad erfarenhet och kompetens inom samtalsmetodik, beteendevetenskap och psykosocialt krisstöd samt grundläggande arbetsrättsliga kunskaper. Du är van att bedöma individers behov av insatser i främjande, förebyggande eller rehabiliterande syfte. Det är meriterande om du har steg 1-utbildning i psykoterapi. Som person är du strategisk och drivande och har mycket god förmåga att etablera och bibehålla relationer. Du är trygg, analytisk, har integritet och förmår att arbeta med både verksamhets- och individperspektiv. Vidare har du en god pedagogisk förmåga samt en vana att inta ett arbetsgivarperspektiv. Anställningen är tillsvidare, med 6 månaders provanställning och tillträde snarast enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Fackliga företrädare är Jens Skoglund och Ewa Garcia för ST, Johan Strokirk för Saco och Erik Wilhelmsson för SEKO. Samtliga nås via växeln på tel. 08-405 10 00. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 11 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Personalkonsulent till RK Arbetsgivar- och kompetensenhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personalkonsulent till RK Arbetsgivar- och kompetensenhet
Assistent på 50 % till läkemedelsbolag
Sobi Presentation Är du en noggrann och serviceminded assistent som vill jobba 50 % i läkemedelsbranschen från september? Då har vi kanske uppdraget för dig! Till ett läkemedelsbolag i centrala Stockholm söker vi en assistent på 50 % för perioden september till december. Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra dokumenthanteringsgruppen där du tillsammans med tre kollegor arbetar med administration av tillverkningsdokumentation och kvalitetsdokument. I gruppen råder en trevlig stämning och en bra atmosfär där alla hjälps åt för att nå gemensamma mål. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har gymnasiekompetens samt några års erfarenhet av administrativt arbete. Ett krav är att du är mycket duktig på Officepaketet, speciellt Word men också Powerpoint och du måste klara av att administrera listor i Excel. Har du jobbat i SharePoint samt Doc Space är det meriterande. För tjänsten krävs mycket goda kunskaper i både svenska och engelska språket. Som person ser vi att du är noggrann, ansvarstagande och har integritet. Du är stresstålig och har förmågan att prioritera. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan genom att klicka på ansök på poolia.se Vi tar ej emot ansökningshandlingar via e-post. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Två år i rad har Poolia vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Företagsbeskrivning Sobi är ett internationellt läkemedelsföretag inriktat på att tillhandahålla innovativa behandlingar och service som förbättrar livet för patienter med sällsynta sjukdomar. Produktportföljen är främst inriktad på inflammationssjukdomar och genetiska sjukdomar samt tre projekt i sen klinisk fas inom hemofili och neonatologi. Sobi marknadsför även en portfölj specialist- och särläkemedel på uppdrag av olika partnerföretag. Intäkterna uppgick 2012 till 1,9 miljarder kronor och antalet anställda var cirka 500. Aktien (STO: SOBI) är noterad på OMX NASDAQ Stockholm. Ytterligare information finns på www.sobi.com.â Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Sobi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent på 50 % till läkemedelsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent på 50 % till läkemedelsbolag
Budget- och skuldrådgivare
Stockholms Stad Hässelby-Vällingby SDF Socialtjänstavdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hässelby-Vällingby stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i nordvästra Stockholm och har 63 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hässelby Gård, Hässelby Strand, Hässelby Villastad, Vällingby, Vinsta, Grimsta, Råcksta, Nälsta och Kälvesta. I Hässelby-Vällingby är det nära till natur och rekreation kring Mälaren, men också till moderna affärscentra som Vällingby City. Hässelby- Vällingby är ett expansivt område med stor nybyggnation. Befolkningen beräknas öka med nästan 10 % under den närmaste tioårsperioden. Stadsdelsförvaltningen har 1500 anställda som ansvarar för verksamhet inom förskola, äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning, socialtjänst, stadsdelsmiljö, parker och kultur och fritid. Som anställd har du tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Mer information om oss hittar du på www.stockholm.se/hasselby-vallingby I Hässelby-Vällingby Stadsdelsförvaltning ligger budget- och skuldrådgivningen i Mottagning och serviceenheten inom avdelningen Individ och familjeomsorg. För närvarande arbetar 2 budget- och skuldrådgivare inom förvaltningen. 1 plats(er).Vi söker nu en budget- och skuldrådgivare som tillsammans med de två ordinarie rådgivarna dels kommer att arbeta med traditionellt rådgivningsarbete, dels medverka i uppbyggandet av det förebyggandet arbete som skall starta under hösten inom ramen för ytterstadssatsningen. I Stockholm stad pågår en utvecklingssatsning i stadsdelen inom flera områden. En av aktiviteterna är att arbeta med förebyggande budget- och skuldrådgivning. Stadsdelsförvaltningen har beviljats projektmedel för att arbeta med förebyggande insatser riktade till unga vuxna, långtidsarbetslösa och människor med neuropsykiatriska funktionshinder som är beroende av försörjningsstöd. Aktiviteterna kommer bl a att handla om ⢠Ta fram studiematerial som kan anpassas till olika målgrupper ⢠Hålla gruppverksamheter ⢠Informera i skolor Som budget- och skuldrådgivare har du även ansvar för att: - ge samhällsinformation med inriktning mot privatekonomi - ge råd och stöd till enskilda i ekonomiska krissituationer - ge råd om hushållsekonomi och stöd till förändring av konsumtionsmönster - tillsammans med den enskilde söka långsiktiga lösningar på betalningsproblem - bistå vid kontakter och förhandlingar med banker, finansbolag och myndigheter - hjälpa till vid ansökan om skuldsanering samt ge stöd efter beviljad skuldsanering - medverka till utveckling av arbetssätt och metoder inom arbetsområdet - relevant högskoleutbildning, gärna inom socialt arbete, juridik eller ekonomi - kunskap om motivations- och förändringsarbete - god kunskap om privatekonomi - god förmåga till samarbete, förhandling och analys - god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt Friskvårdssubention och tillgång till gym Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs Tidigare erfarenhet av budget- och skuldrådgivning eller andra relevanta erfarenheter som tex arbete som socialsekreterare eller andra typer av stöd och rådgivning till enskilda. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Carina Johansson Cronwall,08-50805161 Katarina Ejergård, budget- och skuldrådgivare, 08-50805320 Jan-Eric Berg, SACO, HSO, 076 120 50 39 (facklig) Vision Stockholms stad, 08 508 40646 (facklig) Tillträde: 2013-08-01. Tillträde snarast efter överenskommelse.
Företag: Stockholms stad; Socialtjänstavdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Budget- och skuldrådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Budget- och skuldrådgivare
Avdelningsansvarig förskollärare
Stockholms Stad Östermalms SDF Engelbrekts förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Körsbärets förskola ligger i Ruddammen som är ett lugnt område med närhet till skog och natur. Utanför förskolan går direktbussen till Skansen och Djurgården och det är nära till tunnelbanestationen Tekniska högskolan och Roslagsbanan/Stockholms Östra. Målet för oss är att tillsammans med föräldrarna hjälpa barnen att utvecklas till trygga och hänsynsfulla människor med social, emotionell, motorisk och intellektuell kompetens. Verksamheten hos oss präglas av glädje, engagemang och omtanke. 1 plats(er).Du ska söka till oss om du vill: arbeta med engagerade pedagoglag där du ansvarar för att planering, genomförande och uppföljning av verksamheten sker enligt mål och riktlinjer i Lpfö samt Engelbrekts förskoleenhets verksamhetsplan. vara med från början då förskolan helt ändrar om i sina lokaler. vara med då en avdelning med 10 barn i åldrarna 1-3 och två pedagoger planerar för att bli 14 barn och tre pedagoger i sin "nya" lokal. vara med då en avdelning med cirka 20 barn i åldrarna 3-5 planerar för att arbeta ännu mer i mindre grupper i sin "nya" lokal med fler rum. jobba på en förskola med två avdelningar där platsmöten och APT är med 6 förskollärare/avdelningar till. Plansdagarna innebär ofta att du träffar cirka 65 kollegor från enhetens 18 avdelningar. Visst samarbete sker i det pedagogiska arbetet med barnen med andra förskolor. För mer information om tjänsten ring biträdande förskolechef, Johanna Wennelin, på 076-129 31 42. Utbildad förskollärare med arbetserfarenheter, gärna med erfarenhet av att vara avdelningsansvarig. Subventionerad lunch, arbetskläder, fortbildning Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten ring biträdande förskolechef, Johanna Wennelin, på 076-129 31 42. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande förskolechef Johanna Wennelin Tillträde: 2013-08-05.
Företag: Stockholms stad; Engelbrekts förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Avdelningsansvarig förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avdelningsansvarig förskollärare
Platschef Birger Jarlsgatan Stockholm
Espresso House är en coffeeshop-kedja med över 100 coffeeshops runt om i landet. Vår vision är att erbjuda âVärldens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gästâ! Vi är drygt 900 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först. Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss. På Espresso House lever vi efter värderingarna: gästen går alltid först, vi älskar initiativ och ansvar, vi pratar med varandra och vi har kul på jobbet, samtidigt som vi skapar lönsamhet!Espresso House största coffee shop söker en ny platschef under hösten 2013. Vi söker dig som har stor erfarenhet och passion för att driva en egen coffee shop. Vi söker dig som passar in på följande: Du har stor erfarenhet av ledarskap Du har en stor passion för drift och gästupplevelse Du har erfarenhet från arbete i liknande miljö Du har mycket energi och är positiv i din natur Du har passion för ditt arbete och är villig att satsa hårt Du är entusiastisk och lösningsfokuserad Du vill skapa extraordinära resultat och är tävlingsinriktad Du är en stark ledare med mycket engagemang och team känsla Du gillar utmaningar och lever efter principen âinget är omöjligtâ Som platschef på Birger Jarlsgatan har du resultat- och personalansvar för ca 25 baristor. Arbetet innebär att du arbetar som barista i drift ca 30 timmar/vecka och ca 10 h/v med administrativa arbetsuppgifter såsom bemanningsplanering, uppföljning försäljning och lägger beställningar. Du är den person som leder arbetet på plats och ser till att gästens upplevelse alltid motsvarar förväntningarna. Varierande arbetstider, helgarbete ingår. Tjänsten ska tillsättas hösten 2013, intervjuer hålls löpande. Skicka in din ansökan, CV och personligt brev via vår hemsida, www.espressohouse.se och klicka dig vidare till jobba hos oss och "Platschef Birger Jarlsgatan". Vid frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta regionchef Sofia Köhl sofia.kohl@espressohouse.se Vi önskar dig lycka till! Espresso House
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef Birger Jarlsgatan Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef Birger Jarlsgatan Stockholm
Sjuksköterskor, natt inom neurologisk akutsjukvård
R15/R12/NAVE R15/R12/NAVE är specialiserade på cerebrovaskulära sjukdomar som hjärnblödning, hjärninfarkt, TIA, kärlocklusioner samt dissektioner. Även andra neurologiska tillstånd såsom traumatiska hjärnskador, GBS och epilepsi förekommer inom vår verksamhet. Här bedrivs högspecialiserad neurologisk omvårdnad, övervakning och behandling. Avdelning R15 har i nuläget 13 vårdplatser. Vi öppnade i oktober 2012 en nyrenoverad avdelning R12, denna avdelning består av två övervakingssalar med tre patienter i varje sal. Målet är att Du alternerar mellan att arbeta på avdelning R15 och på övervakningssal R12. Under 2013 är siktet att åter öppna upp övervakningsplatser dvs utöka antalet övervakningsplatser på R15. Majoriteten av patienterna kommer via akutmottagningen men även en liten del elektiv vård bedrivs. Till NAVE remitteras även patienter från hela landet för neurologisk övervakning, ställningstagande till neurointervention eller neurokirurgisk behandling. Vi kommer under anställningens förlopp att erbjuda dig kompetensutveckling för att på bästa sätt bedriva neurologisk omvårdnad på hög nivå. Arbetsuppgifter: Du som sjuksköterska med erfarenhet och intresse inom neurologi kommer att alternera mellan att arbeta på NAVE med intensiv övervakning av svårt sjuka patienter och på strokeenheten R15 med sedvanligt vårdavdelningsarbete. I det dagliga arbetet behöver du vara väl förtrogen med hantering av medicinsk teknik. Vårt arbete genomsyras av ett kvalitets- och patientsäkerhetstänkande och vi uppmuntrar nytänkande och kreativa ideér! Våra diskussionsforum har alltid högt i tak. Som sjuksköterska hos oss kommer du erhålla spetskompetens och arbeta med neurologi under utveckling. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska. Strokekompetensbevis och/eller erfarenhet av neurologisk omvårdnad och akutvård är meriterande. Personliga egenskaper: Intresse för kvalitets- och utvecklingsarbete är en tillgång, likaså en öppen och positiv attityd. Är du en nytänkande, flexibel och initiativtagande person kommer du trivas i vår arbetsgrupp. Vi ser gärna att du har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp och värdesätter din förmåga att prioritera i stressade situationer och att ha ett helhetsperspektiv. Övrig information: Vi ger dig möjligheten att påverka din arbetstid då vi arbetar med både fast schema och önskescheman, helgtjänstgöring ingår med 2/5 helger. Introduktionsprogram med utbildning inom specifik omvårdnad tillämpas för nyanställd personal. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Solna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor, natt inom neurologisk akutsjukvård jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor, natt inom neurologisk akutsjukvård
Sjuksköterskor, inom neurologisk akutsjukvård
R15/R12/NAVE R15/R12/NAVE är specialiserade på cerebrovaskulära sjukdomar som hjärnblödning, hjärninfarkt, TIA, kärlocklusioner samt dissektioner. Även andra neurologiska tillstånd såsom traumatiska hjärnskador, GBS och epilepsi förekommer inom vår verksamhet. Här bedrivs högspecialiserad neurologisk omvårdnad, övervakning och behandling. Avdelning R15 har i nuläget 13 vårdplatser. Vi öppnade i oktober 2012 en nyrenoverad avdelning, vårdavdelning R12, denna avdelning består av två övervakningssalar med tre patienter i varje sal. Målet är att Du alternerar mellan att arbeta på avdelning R15 och på övervakningssal på R12. Under 2013 är siktet att åter öppna upp övervakningsplatser dvs utöka antalet övervakningsplatser på R15/R12. Majoriteten av patienterna kommer via akutmottagningen men även en liten del elektiv vård bedrivs. Till NAVE remitteras även patienter från hela landet för neurologisk övervakning, ställningstagande till neurointervention eller neurokirurgisk behandling. Vi kommer under anställningens förlopp att erbjuda dig kompetensutveckling för att på bästa sätt bedriva neurologisk omvårdnad på hög nivå. Arbetsuppgifter: Du som sjuksköterska med erfarenhet och intresse inom neurologi kommer att alternera mellan att arbeta på NAVE med intensiv övervakning av svårt sjuka patienter och på strokeenheten R15 med sedvanligt vårdavdelningsarbete. I det dagliga arbetet behöver du vara väl förtrogen med hantering av medicinsk teknik. Vårt arbete genomsyras av ett kvalitets- och patientsäkerhetstänkande och vi uppmuntrar nytänkande och kreativa idéer! Våra diskussionsforum har alltid högt i tak. Som sjuksköterska hos oss kommer du erhålla spetskompetens och arbeta med neurologi under utveckling. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska. Strokekompetensbevis och/eller erfarenhet av neurologisk omvårdnad och akutvård är meriterande. Personliga egenskaper: Intresse för kvalitets- och utvecklingsarbete är en tillgång, likaså en öppen och positiv attityd. Är du en nytänkande, flexibel och initiativtagande person kommer du trivas i vår arbetsgrupp. Vi ser gärna att du har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp och värdesätter din förmåga att prioritera i stressade situationer och att ha ett helhetsperspektiv. Övrig information: Vi ger dig möjligheten att påverka din arbetstid då vi arbetar med både fast schema och önskescheman, helgtjänstgöring ingår med 2/5 helger. Introduktionsprogram med utbildning inom specifik omvårdnad tillämpas för nyanställd personal. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Solna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor, inom neurologisk akutsjukvård jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor, inom neurologisk akutsjukvård
Kreditriskanalytiker till långt uppdrag
Poolia Bank & Finans Presentation Nu söker vi en analytiker med erfarenhet av kreditrisker och databashantering. Tjänsten är ett konsultuppdrag hos en av våra kunder inom finansbranschen, med placering i city. Uppdraget kommer att pågå ett år med start i oktober. Det här är ett uppdrag för dig som vill få möjligheten att använda din analytiska förmåga i en stimulerande och utmanande arbetsmiljö. Låter det som rätt uppdrag för dig? Sök redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten! Arbetsuppgifter Du kommer i ditt arbete som kreditriskanalytiker att stötta kreditavdelningen genom att bland annat: - ge råd och stöd i kreditbeslut genom analys av olika data - bevaka utvecklingen av kreditrisker genom migrationsanalys - ta fram ad hoc analyser relaterade till kredit- eller bedrägeririsker. Utbildning/erfarenhet Du som söker har en universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, statistik, eller ingenjörsutbildning med inriktning mot statistik och databashantering. Du har minst fyra års erfarenhet av en liknande roll och besitter en god förståelse för kreditrisker och analys av statistisk data. Du har vidare tidigare erfarenhet av att använda databaser och att sammanställa data utifrån olika källor. Som person är du detaljorienterad men har även förmågan att hantera och skifta fokus mellan stora datamängder och flöden. Då du kommer att ha en rådgivande funktion förväntar vi oss även god förmåga att samarbeta och kommunicera med andra i organisationen. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar âTidernas rekryteringâ. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Bank & Finans
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kreditriskanalytiker till långt uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kreditriskanalytiker till långt uppdrag
MR-fysiker
enheten för MR-fysik, Kliniken för Sjukhusfysik Verksamhetsområdet Sjukhusfysik finns på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna och Huddinge samt på Södersjukhuset. Sjukhusfysik har drygt 100 medarbetare uppdelade i tre sektioner; Strålbehandlingsfysik och Teknik, Bild- och Funktionsfysik Solna och Huddinge. Enheten för MR-fysik ligger under Bild- och Funktionsfysik i Solna. Enheten har ett nära samarbete med tre MR-verksamheter inom sjukhuset; Centrala röntgen, Barnröntgen samt även med Strålterapiverksamheten där en dedicerad MR-kamera för avancerad tillämpning inom strålbehandling nyligen installerats. Samtliga enheter erbjuder toppmoderna utrustningar där en unik kombination av klinisk metodutveckling och forskning erbjuds. Totalt supporterar verksamhetsområdets MR-enhet sex magnetkameror; tre 1.5T samt tre 3T. Arbetsuppgifter: MR-enheten i Solna består idag av en grupp av fyra MR-fysiker, varav en enhetsledare, vilka har som uppgift att ge stöd åt den kliniska verksamheten såväl som för forskningsprojekt vid Centrala röntgenkliniken, Barnröntgen samt vid Radiumhemmets strålterapiverksamhet. Bland annat är Radiumhemmet just nu inne i en intensiv fas där uppstart av den nya MR-kameran är i fokus. I MR-enhetens uppgifter ingår att ta fram och/eller förbättra metodik för specifika undersökningar inom avdelningarnas prioriterade verksamhetsområden inom onkologi, thorax samt pediatrik. Exempel på tekniker som används är MR-angiografi, flöden, perfusion, diffusion, spektroskopi, fMRI samt nu även tillämpning och integration av MR inom strålterapi. Vi söker dig som har vana av att leda och driva forskningsprojekt och på så sätt kan vara den sammanfogande länken för de projekt som drivs mellan MR-fysiker, radiologer och sjuksköterskor på respektive avdelning. I arbetsuppgifterna ingår också att samverka med övriga enheter inom Bild och Funktionsfysik (BoF) vid Karolinska Universitetssjukhuset (Solna, Huddinge) samt andra sjukhus. I arbetet ingår även utveckling och/eller modifiering av pulssekvenser, bildrekonstruktion och avancerad bildbehandlingsteknik (samarbetsavtal med tillverkare finns). Tjänsten förutsätter även att du regelbundet medverkar i såväl undervisning på avancerad universitetsnivå som vidareutbildning i MR-fysik inom och utanför sjukhuset. Kvalifikationer: Vi söker en civilingenjör, legitimerad sjukhusfysiker eller motsvarande där vi gärna ser dig ha en högre akademisk examen (disputerad/docent) inom MR-fysik eller närliggande områden. Handledning, framförallt av doktorander är särskilt meriterande, likaså att du kan påvisa självständighet i ditt arbete. Dokumenterad vana vid arbete med bildgenererande MR-utrustning är ett krav. Erfarenhet av bildbehandlingstekniker, bildrekonstruktion, korrektionstekniker eller pulsprogrammering inom MR är meriterande. Du har erfarenhet av tvärprofessionellt samarbete och kan dra nytta av andras kompetenser. Du skall kunna utrycka dig väl i tal och skrift, antingen på svenska eller engelska. Personliga egenskaper: Du ska tycka att det är roligt att möta människor och att arbeta serviceinriktat. Du är nyfiken och tycker om att ständigt fördjupa dina kunskaper och färdigheter genom litteraturstudier, forskning och utveckling. Du behöver kunna hålla många bollar i luften och kunna arbeta såväl självständigt som i grupp. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga MR-fysiker jobb, MR-fysiker Stockholm, MR-fysiker Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MR-fysiker
Flera Säljare sökes till OKQ8 Globen, både vikariat och tillsvidare
OKQ8 - för hela livet med bilen Företaget är med sina ca 1100 servicestationer i Sverige och Danmark en av Skandinaviens största aktörer inom såväl traditionella som förnybara drivmedel. OKQ8 bedriver detaljhandel och erbjuder ett komplett produkt- och serviceutbud för bilister liksom närbutikskoncept med dagligvaror, kioskprodukter och snabbmat. I företagets utbud finns även produkter och tjänster såsom eldningsolja, smörjmedel och bränsle - för kunder inom jordbruk, transportindustri, sjöfart och verkstäder. Dessutom erbjuds villavärme, el och försäkringar till privatpersoner. Den svenska verksamheten omfattar 790 stationer under varumärket OKQ8. De ca 365 bemannade stationerna tillhandahåller biltillbehör, reservdelar och däckservice och många stationer har även verkstäder, tvätta-själv hallar, biltvätt samt biluthyrning. OKQ8 har en historia av att vara först med mer miljö- och klimatanpassade drivmedel, såsom Etanol och RME. OKQ8 fortsätter att vara drivande i utvecklingen, genom t ex utbyggnaden av biogasnätet, utökning av andelen förnybart i dieseln (Diesel Bio+) och möjliggöra el som drivmedel. Under 2011 2012 och 2103 har OKQ8 utsetts till Sveriges mest hållbara bensinbolag i varumärkesundersökningen Sustainable Brands. Läs mer på www.okq8.se OKQ8 söker nu flera Säljare för både vikariat och tillsvidareanställningar (med skifttjänstgöring) till vår anläggning vid Globen. Som Säljare vill vi att du: * Älskar försäljning * Tycker om att arbeta med människor och i team * Är målinriktad och driven * Trivs med ett högt tempo * Är ansvarstagande Hos oss har du möjlighet att bli en framgångsrik Säljare som kommer att ha roligt på arbetet. Här finns potential till både utveckling och en lång och spännande karriär. Inom OKQ8 arbetar människor med varierande erfarenheter i bagaget. Vi har en jämn fördelning av kvinnor och män i åldern 18-67 år och hos oss arbetar alla mot uppsatta mål! Stationen har öppet dygnet runt både vardagar och helger. Som Säljare på stationen kommer du att arbeta med följande: Försäljning av drivmedel, livs, kiosk, tillbehör, biltvätt, tvätta själv hall samt uthyrning av bilar, lastbilar och släp. Kunskap och erfarenhet av biluthyrning är en merit. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande tjänster men det viktigaste är att du älskar försäljning och kundmöten. Som Säljare på en OKQ8-anläggning är du företagets yttersta representant, vi förväntar oss att du ser varje kundmöte som början till en långvarig kundrelation. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Körkort är ett krav. Ansökan kan endast lämnas in via vårt rekryteringsverktyg.
Företag: OKQ8 - Försäljningsavdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Flera Säljare sökes till OKQ8 Globen, både vikariat och tillsvidare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Flera Säljare sökes till OKQ8 Globen, både vikariat och tillsvidare
Söka jobb tips