Maskinoperatör för plastmaskin; 2 skift jobb - lediga jobb

Maskinoperatör för plastmaskin; 2 skift jobb Maskinoperatör för plastmaskin; 2 skift jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Maskinoperatör för plastmaskin; 2 skift. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Maskinoperatör för plastmaskin; 2 skift. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Biträdande projektledare- Stockholm

  2. Baselinehandläggare- Stockholm

  3. Fastighetsskötare- Upplands Väsby

  4. Solbrännan söker restaurangchef- Österåker

  5. Project Manager for Process and Tools- Stockholm

  6. Cafépersonal till Stationshuset- Nacka

  7. Hudterapeut/vaxspecialist mitt i City- Stockholm

  8. Nagelteknolog/Fransförlängare mitt i city- Stockholm

  9. Solbrännan söker rutinerad servispersonal- Österåker

  10. Barista till Stockholm 20-30 h/v- Stockholm


Mer beskrivning

Biträdande projektledare
Till vår kund söker vi en biträdande projektledare. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Jobbeskrivning: Del./bitr. projektledare skall stödja exportverksamheten och övrig verksamhet inom projektet Fenix. Projekt FENIX omfattar realisering inklusive införandet av ett nytt informationssystem för uppföljning av underhåll av komplex materiel för Flyg. Systemet skall ersätta systemet DIDAS Flyg och vissa närliggande system exempelvis PRIMUS samt Interimsystem JAS 39. Systemet skall även stödja exportverksamheten avseende bland annat JAS 39 Gripen. Varje delprojektledare ansvarar för bl.a.: - Ansvara och leda genomförandet av delprojektet - Ansvara för att upprätta, underhålla och inte minst hålla tidplaner. De skall bl.a. matcha huvudprojektets. - Att hålla de ekonomiska ramarna inom sitt delprojekt - Driva och planera arbetet inom delprojektet - Genomföra uppföljningar och rapporteringar - Definiera och specificera upphandlingar både avseende resurser och vid behov hårdvara Konsulten skall varje vecka redogöra för utfört arbete, återstående arbete, risker och förslag på åtgärder. Detta sker skriftligt i form av e-mail till huvudprojektledaren samt på projektmöten. Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsult skall vara beredd på att genomföra resor, inrikes och utrikes, även utom Europa. - Konsulten skall ha Civilingenjör eller motsvarande arbetslivserfarenhet eller utbildning. - Konsulten skall kunna använda engelska och svenska som arbetsspråk i tal och skrift. - Konsulten dokumenterad erfarenhet av projektledning, minst ett projekt med minst sex personer som har pågått under minst ett år. Börkrav (måste styrkas av CV): 1. Konsulten bör ha dokumenterad erfarenhet av projektledning omfattande komplexa projekt i formella större organisationer exvis myndigheter eller stora företag. Det är meriterande att ha erfarenhet från projektledning inom flygunderhåll eller militär logistik. 2. Konsulten bör ha visat på goda projektledaregenskaper dvs ledande, drivande, ordningsam, målinriktad, besitta mycket god samarbetsförmåga. Detta kommer att verifieras med hjälp av referenserna samt eventuell intervju. 3. Konsulten bör ha erfarenhet av arbete inom FMV eller Försvarsmakten. Syftet med detta är att det är meriterande att ha erfarenhet från dessa myndigheters arbetssätt och processer, dokumenthantering mm. Minst 3 år. 4. Konsulten bör vara väl förtrogen med Försvarsmaktens underhållsverksamhet avseende flyg, dess stödsystem, instruktioner och manualer exvis RAFT/RAFU. Minst 1 år. 5. Konsulen bör ha erfarenhet från olika typer av migreringsprojekt och verksamhetsförändringsprojekt för standardprodukter (COTS ). Meriterande är arbete med projekt inom flygunderhåll. 6. Konsulten bör ha erfarenhet från Försvarsmaktens processer för exportverksamhet inom Flygunderhåll. Start: tidigast 2013-09-16. Till: 2014-12-31 samt option längst tom 2016-12-31. Arbetsplats: Stockholm Arbetstid: Heltid, 1600 h/år Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande projektledare

Baselinehandläggare
Till vår kund söker vi en Baselinehandläggare. - OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf! - Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast! Konsulten skall: - Ansvara för parametersättningen av projektet Fenix avseende grunddata/mtrl konfigurationer mm (baseline). - Ansvara för kontakt med systemleverantör och industrin avseende baselinefrågor. - Ansvara för analyser av nya tillämpningsmetoder för grunddata i Fenix. - Stödja arbetet kring migrering av data till Fenix från befintliga stödsystem. - Stödja verksamhetsanalyser ur ett grunddataperspektiv. Projekt FENIX omfattar realisering inklusive införandet av ett nytt informationssystem för uppföljning av underhåll av komplex materiel för Flyg. Systemet skall ersätta systemet DIDAS Flyg och vissa närliggande system exempelvis PRIMUS samt Interimsystem JAS 39. Systemet skall även stödja exportverksamheten avseende bland annat JAS 39 Gripen. Varje delprojektledare ansvarar för bl.a.: - Ansvara och leda genomförandet av delprojektet - Ansvara för att upprätta, underhålla och inte minst hålla tidplaner. De skall bl.a. matcha huvudprojektets. - Att hålla de ekonomiska ramarna inom sitt delprojekt - Driva och planera arbetet inom delprojektet - Genomföra uppföljningar och rapporteringar - Definiera och specificera upphandlingar både avseende resurser och vid behov hårdvara Konsulten skall varje vecka redogöra för utfört arbete, återstående arbete, risker och förslag på åtgärder. Detta sker skriftligt i form av e-mail till huvudprojektledaren samt på projektmöten. Skallkrav (måste uppfyllas till 100% samt styrkas av CV): - Konsulten skall vara Civilingenjör eller motsvarande arbetslivserfarenhet eller utbildning. - Konsulten skall kunna använda engelska som arbetsspråk i tal och skrift. - Konsulten skall ha minst 5 års dokumenterad erfarenhet av arbeten inom projekt. - Konsulten skall ha erfarenhet av kravställningar och framtagande av kravspecifikationer inom materielunderhåll. Börkrav (måste styrkas av CV): 1. Konsulten bör ha erfarenhet av flygunderhållssystem (uppföljningssystem) av sk komplex materiel. 2. Konsulten bör ha lång och djup praktisk erfarenhet av hantering, skapande av equipment, maintenance baseline för system Maintenix ver 5.2 eller högre. 3. Konsulten bör ha erfarenhet från arbete inom FMV eller Försvarsmakten. Syftet med detta är att det är meriterande att ha erfarenhet från myndigheternas arbetssätt och processer, dokumenthantering mm. 4. Konsulten bör ha erfarenhet från olika typer av migreringsprojekt och/eller verksamhetsförändringsprojekt inom IT. Här värderas flygunderhåll och erfarenhet från införande av standardsystem exvis ERP i en verksamhet högt. 5. Konsulten bör ha erfarenhet av Försvarsmaktens Underhållsplaners koppling till flyget och olika flygplans olika konfigurationer/uh-åtgärder. 6. Konsulten bör vara väl förtrogen med instruktioner och manualer exvis RAFT/RAFU ämnat för underhåll av flyg i Försvarsmakten. 7. Konsulten bör ha erfarenhet eller kunskap om databaser/data-modelleringar inklusive transport av data in, ut och mellan databaser samt erfarenheter av hantering av exvis script . Oracle kunskaper är meriterande. Start: tidigast 2013-09-16 Till: 2014-12-31 samt option längst tom 2016-12-31. Arbetsplats: Stockholm Arbetstid: Heltid, 1600 h/år Språk: Svenska och engelska Ansök via epost med: - Ditt uppdaterade CV i .doc format - 2 referenspersoner
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Baselinehandläggare jobb, Baselinehandläggare Stockholm, Baselinehandläggare Vasa Consulting AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Baselinehandläggare

Fastighetsskötare
Sökes 2 stycken fastighetsskötare för fastighetsbestånd i Stockholms län samt jordbruks-/skogsfastighet i Västmanland. Heltidstjänst from 2013.09.01 Lön enligt gällande kollektivavtal. Arabiska språkkunskaper meriterande.
Företag: M.A.J INVEST AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Fastighetsskötare jobb, Fastighetsskötare Upplands Väsby, Fastighetsskötare M.A.J INVEST AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fastighetsskötare

Solbrännan söker restaurangchef
Restaurang Solbrännan är ett familjeföretag, vackert beläget på stranden vid havsbadet i Österskär (Åkersberga) 900m från Roslagsbanan och 4 mil från Stockholm. Vi har 60-70 sittplatser inomhus och 100 platser på vår fina uteservering med utsikt över Trälhavet. Vi har öppet året runt men vår högsäsong är from april tom september. Vår duktiga restaurangchef ska få andra arbetsuppgifter varför vi nu söker hennes efterträdare. Du bör ha flerårig arbetserfarenhet från både lunch och à la carte servering eller festvåning. Dina ansvarsområden är både lunch med salladsbuffé och à la carte med personalplanering, schemaläggning, delar av inköp samt utbildning av nya medarbetare. Vi bakar allt vårt kaffebröd varför vi hoppas att du har både kunskap och intresse för detta. Arbetstiden förläggs såväl dagtid som kvällstid samt helg. På Solbrännan vill vi ge våra gäster bästa service varför vi ser att du som söker har stort engagemang i ditt arbete, är utåtriktad och positiv samt flexibel. Vi lägger alltså stor vikt på din sociala kompetens och ditt sätt att bemöta kunder. Välkommen med din ansökan via e-post med personligt brev och CV.
Företag: SOLBRÄNNAN SERVERINGS AKTIEBOLAG
Ort: Österåker
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Solbrännan söker restaurangchef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Solbrännan söker restaurangchef

Project Manager for Process and Tools
Would you be interested in a new role that offers an opportunity to be part of leading Sandviks strategic focus on purchasing across the globe and covering all business areas? The job offers the possibility to work with both purchasing and IT solutions within Purchasing. Indirect Purchasing is a group function at Sandvik with clear strategy to deploy the One Sandvik approach at the working level within the processes and systems used for Indirect Purchasing globally. There is, therefore, a need to implement a harmonized One Sandvik P2P process and purchasing system throughout the Sandvik Group with a project management approach. With this position, the Process and Tools organization is setting up project office possibilities to support all peer teams within Indirect Purchasing. Key performance areas This is a global position with responsibilities for project management and co-ordination with Indirect Purchasing Region Directors, HR, Purchasers, Country Managements, and suppliers for systems implementation in selected regions, as per the implementation calendar. Responsibilities include: - Co-ordinating formation of desired organizational structure, with roles and responsibilities in implementation regions - Establishing requisite mandates and change management down the line in a given region of implementation - Ensure sound implementation of agreed global P2P process in region of implementation - Ensure successful Go Live of new purchasing systems in the region of implementation - Working towards user adoption and ensuring that there is a maintenance framework for newly implemented systems with sufficient back office support from Shared Services - Working closely with IT Project Manager and co-ordinating various meetings as per governance structure set up for the project Extensive international traveling will be required. Your profile We are looking for someone with an academic degree, preferably in engineering, IT and/or projects. You have experience from purchasing and purchasing system ERP/Cloud implementation. We also expect you to have experience from purchasing master data management and project/program management. IT basic programming and query writing skills, as well as IT consultancy experience would be an advantage. Excellent communication skills in English, both written and verbal, are prerequisite. As a person you are highly motivated, driven and work independently. You have the ability and openness to work hands on with the processes, systems and project management without losing the global strategic view. The position of Project Manager places strong demands on your leadership qualities: you must be perceptive and able to create trusting cooperation in a natural manner, as well as to inspire and motivate your co-workers to create team spirit and enthusiasm for reaching the business goals. Contact information For further information about this position, please contact: Shreeharsha Karve, recruiting manager, +91 202 710 48 77 Helena Sidenvall, HR Advisor, +46 (0)8 456 14 23 Union contacts Karin Wallblom, Unionen, +46 (0)26 261 012 Patrik Hertel, Sveriges Ingenjörer, +46 (0)26 265 647 Send your application no later than July 28, 2013. Read more about Sandvik and apply at www.sandvik.com/career, Job ID: 324222. For more information about the recruitment process, please contact HRdirect, +46 (0)20 261 444. Recruiter Irene Sveen
Företag: Sandvik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Project Manager for Process and Tools jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Project Manager for Process and Tools

Cafépersonal till Stationshuset
Stationshuset ligger vackert vid bad och båthamn i Saltsjöbaden. Här är vi kända för vår fräscha mat och smarriga bullar. Vi bakar själva de matbröd och bakverk vi serverar i caféet. Nu behöver vi förstärkning i caféet till hösten. Du kommer att jobba heltid på rullande schema. Tidigare erfarenhet från café önskvärt. Barista utbildning ett plus. Intresse och kunskap i bakning är en förutsättning. Du kommer att baka, göra espresso och ta hand om våra kunder i kassan. Att vi jobbar bra tillsammans och har kul är en lika viktig ingrediens som fina råvaror. Du tar ansvar, är engagerad och förstår att ta hand om våra kunder. Du är välkommen så snart som möjligt. Svar/CV till annika.enander@telia.com Stationshuset 08-556 266 00, prata med Emelie eller Annika
Företag: Stationshuset
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Cafépersonal till Stationshuset jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Cafépersonal till Stationshuset

Hudterapeut/vaxspecialist mitt i City
Vi söker två terapeuter till vår topprenoverade salong på Sveavägen 86. Du ska ha minst 3 månaders erfarenhet. Välkommen att skicka ditt intresse till : info@luisas.se www.fingersandtoes.se Butikstider (helgarbete )
Företag: GIOCONDA GRUPPEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Hudterapeut/vaxspecialist mitt i City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hudterapeut/vaxspecialist mitt i City

Nagelteknolog/Fransförlängare mitt i city
Vi söker två terapeuter till vår topp renoverad salong på Sveavägen 86. Du ska ha minst 3 månaders erfarenhet. Välkommen att skicka ditt intresse till : info@luisas.se deltid / heltid www.fingersandtoes.se Butikstider (helgs arbete )
Företag: GIOCONDA GRUPPEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Nagelteknolog/Fransförlängare mitt i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nagelteknolog/Fransförlängare mitt i city

Solbrännan söker rutinerad servispersonal
Restaurang Solbrännan är ett familjeföretag, vackert beläget på stranden vid havsbadet i Österskär (Åkersberga) 900m från Roslagsbanan och 4 mil från Stockholm. Vi har 60-70 sittplatser inomhus och 100 platser på vår fina uteservering med utsikt över Trälhavet. Vi har öppet året runt med vår högsäsong är from april tom september. Nu börjar vår sommarpersonal snart återvända till sina skolor varför vi söker servispersonal på hel eller deltid. Du bör ha några års erfarenhet och ha arbetat under eget ansvar. Vi vill gärna att du har erfarenhet från à la carte servering samt festvångsverksamhet. Arbetsuppgifter är alla förekommande inom restaurang. Arbetstiden förläggs såväl dagtid som kvällstid samt helger. På Solbrännan vill vi ge våra gäster bästa service varför vi ser att du som söker har stort engagemang i ditt arbete, är utåtriktad och positiv samt flexibel. Vi lägger alltså stor vikt på din sociala kompetens och ditt sätt att bemöta kunder. Välkommen med din ansökan via e-post med personligt brev och CV.
Företag: SOLBRÄNNAN SERVERINGS AKTIEBOLAG
Ort: Österåker
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Solbrännan söker rutinerad servispersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Solbrännan söker rutinerad servispersonal

Barista till Stockholm 20-30 h/v
Espresso House är Sveriges största och mest passionerade coffee shop-kedja. Redan från starten 1996 har vi haft som mål att ha de bästa och stoltaste baristorna. Vår vision är att erbjuda ”Världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst”! Vi är 1 500 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först! Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss.Espresso House söker Dig som vill arbeta som Barista i ett väletablerat koncept! Vad gör en Barista på Espresso House? Arbetstiden är förlagd i coffee shopen, där Du arbetar direkt i kontakt med våra gäster, tillsammans med det team av baristor som är dina kollegor. Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Att Du är baristautbildad är en merit men inget krav. Vi utbildar alla våra baristor i egen regi.    Hur kan Du veta att det är Dig vi söker? Du är en glad, energisk kvalitetsmedveten sälj- och serviceinriktad person som älskar att "stå på scen" och göra gästen nöjd! Du är ansvarsfull och initiativrik. Du trivs bäst i ett högt tempo som hela tiden erbjuder nya utmaningar. Du vill känna stolthet för det varumärke du arbetar för och Du vill ha roligt på jobbet! Vi ser helst att du är över 20 år, men minst 18 år fyllda! Arbetet är krävande men utvecklande och Du måste vara beredd att bjuda mycket av dig själv. Det finns mycket goda utvecklingsmöjligheter för rätt person på Espresso House, då vi är ett kraftigt expanderande företag. Vi har kollektivavtal med HRF, lön enligt avtal. Arbetet innebär oregelbundna arbetstider; dag, kvällar och helger. Tjänsterna är på deltid 20-30 h/v och vi söker dig som vill arbeta tillsammans med oss under minst ett år.
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Barista till Stockholm 20-30 h/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barista till Stockholm 20-30 h/v


Sök lediga jobb Maskinoperatör för plastmaskin; 2 skift

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se