Materialplanerare Eskilstuna jobb - lediga jobb

Materialplanerare Eskilstuna jobb Materialplanerare Eskilstuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Materialplanerare Eskilstuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Materialplanerare Eskilstuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Dansk/svensk orderhanterare till konsumentvaruföretag- Stockholm

  2. Personlig assistent- Stockholm

  3. Network Services söker fler Nätverkstekniker, Sthlm- Stockholm

  4. Utbildning till operationssjuksköterska- Stockholm

  5. Produktchef med säljfokus till Aftonbladets Viktklubb.se- Stockholm

  6. Timvikarie i hemtjänsten- Sigtuna

  7. Fasighetscontroller- Stockholm

  8. Lärare i förskoleklass- Stockholm

  9. Executive Assistant sökes till managementkonsultbolag- Stockholm

  10. Anläggare- Stockholm


Mer beskrivning

Dansk/svensk orderhanterare till konsumentvaruföretag
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en orderhanterare  till ett framgångsrikt och internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd av vår kund. Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot svenska och danska kunder. Som orderhanterare har du många utåtriktade kontakter med både kunder samt transportörer och grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. En del av dina arbetsuppgifter innebär även att administrera reklamationer med kreditering och debitering. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö. Vi söker dig som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Du har även viss erfarenhet av fakturering. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du tycker om situationer som ställer krav på problemlösningsförmåga samt att vara i en händelserik arbetsmiljö. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i både danska och svenska och behärskar engelska utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det meriterande. Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Dansk/svensk orderhanterare till konsumentvaruföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansk/svensk orderhanterare till konsumentvaruföretag

Personlig assistent
Du som söker jobbet som personlig assistent bör vara en kvinna i 30 - 50 årsåldern med erfarenhet av personlig assistans. Anställningen är fast och på halvtid. Själv är jag en 70-årig kvinna med MS och är rullstolsburen och har assistans på heltid. Jag bor i en villa tillsammans med min man i Bromma kyrka. Du ska vara självgående och kunna ta egna initiativ för saker som behöver göras såsom att sköta mig och hjälpa mig med alla förekommande sysslor i hemmet.  Det är meriterande om du har erfarenhet av MS. Störst vikt lägger vi vid personlig lämplighet samt att personkemin överenstämmer. Det är ett plus om du tycker om att vistas utomhus, t.ex. gärna tar promenader då jag åker i min utomhusrullstol. Och du kanske tillsammans med mig jobbar litet på vår skogstomt. Tillträde snarast, efter överenskommelse.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Network Services söker fler Nätverkstekniker, Sthlm
Network Services är ett specialistföretag inom data- och telekommunikation som grundades 2004. Sedan start har företaget haft en kraftig tillväxt med god lönsamhet, och har idag ca 90 anställda på kontoren i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Våra kunder är företag och organisationer med höga krav på säker kommunikation, som t ex internationella företag, operatörer, stadsförvaltningar, kommuner och landsting. Vårt arbetssätt präglas av ledorden Engagemang, Erfarenhet och Enkelhet. Network Services erbjuder en spännande arbetsplats på ett företag med stark tillväxt. Vårt mål är att alla som arbetar hos oss skall må bra och ha kul tillsammans. Du får dessutom arbeta med branschens mest erfarna konsulter, tekniker och säljare. Som tillväxtbolag expanderar vi ständigt och behöver därför utöka vår organisation med fler konsulter - Nätverkstekniker/IP-tekniker och Säkerhetstekniker till vår verksamhet i Stockholm. Din Roll I rollen som konsult ansvarar du för väl kvalificerade konsultinsatser i större nätverksmiljöer. Du arbetar på längre uppdrag ute hos våra slutkunder med uppdrag där utveckling, design, drift/underhåll, installation, förändring, projektledning av kommunikationslösningar förekommer. Din Profil Du har minst 5-8 års arbetslivserfarenhet från datakommunikationsbranschen. Under dessa år har du jobbat med drift, installation och support av LAN/WAN miljöer i större organisationer och är certifierad på marknadsledande produkter. Beroende på din profil har du sannolikt erfarenhet från en eller flera av nedanstående punkter: - Nätverksdesign och implementation inom trådade nät (IP, QoS, MPLS, VoIP) - Nätverksdesign och implementation inom trådlösa nät, WLAN - Säkerhet inom trådade och trådlösa nätverk (FW, SSL/VPN, IDS/P, 802.1x, RSA) - Förståelse för TCP/IP (både IPv4 och IPv6) - Kunskap om säkerhet på fler nivåer i OSI-modellen - Accessteknologier - Switching och routing Som person är du positiv, driven och ambitiös och du gillar kreativ problemlösning. För att snabbt komma igång behöver du vara fokuserad, målinriktad och vilja ha roligt på jobbet. Vårt erbjudande Du erbjuds en utmanande tjänst i ett expansivt, stabilt och ekonomiskt välmående företag (AAA-ratade). Nyckeln till framgång för Network Services ligger i ett fokus på kärnverksamheten i kombination med ett fokus på den enskilde medarbetarens vidareutveckling. Hos oss får tillgång till uppdrag hos de större nätägarna och operatörerna. Du har en dedikerad säljkår som lär känna dig och din profil och hittar de uppdrag som passar dig. Med konsultchefen har du en individuell utvecklingsplan som bl. a innehåller flera utbildningsdagar per år. Vi strävar efter att ha dig sysselsatt hos våra kunder och skulle det dyka upp perioder där du inte har uppdrag erbjuder vi möjlighet att studera samt ta del av hur andra konsultgrupper arbetar hos våra uppdragsgivare. Vårt mål är att alla som arbetar hos oss skall må bra och ha kul tillsammans. Sök tjänsten! Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag genom att klicka på "Sök jobbet" och lägg in dina kontaktuppgifter samt bifoga cv och personligt brev - det tar bara någon minut! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare, Elisabeth Ljungqvist på 0723-73 21 38 alt. elisabeth.ljungqvist@networkservices.se För mer information om Network Services, gå in på: www.networkservices.se. Keywords: IP-tekniker, nätverkstekniker, säkerhetstekniker, konsult, säkerhet, wireless, brandväggar, WLAN, LAN, WAN
Företag: Network Services Norden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Network Services söker fler Nätverkstekniker, Sthlm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Network Services söker fler Nätverkstekniker, Sthlm

Utbildning till operationssjuksköterska
operationsavdelningar/-enheter i Stockholm Stockholms läns landsting har nu i samarbete med flera av länets sjukhus (se nedan) glädjen att erbjuda dig som är sjuksköterska en specialistutbildning till operationssjuksköterska, 60 hp, kombinerat med tillsvidareanställning. Utbildningen bedrivs på hel fart och pågår under 15 månader med start 2 januari 2014 Arbetsuppgifter: Som operationssjuksköterska bedömer du och ansvarar för patientens peri operativa omvårdnadsåtgärder i samband med operation, undersökning eller behandling. Du har en nyckelposition i operationsteamet med ett klart definierat ansvar för instrumentering, hygien och sterilitet. Att vara operationssjuksköterska innebär ett praktiskt arbete där teknik, logistik, kommunikation och samarbete är viktiga delar. Du som antas till utbildningen får en tillsvidareanställning vid den operationsavdelning/-enhet där du kommer att ha din anställning. Upplägget är att teoretiska block varvas med verksamhetsförlagd utbildning (VFU) inom olika områden. Det ingår även tjänstgöring vid den avdelning/enhet där du blir anställd. Detta upplägg innebär en fördjupad klinisk erfarenhet. Utbildningen ger en magisterexamen. Under utbildningstiden utgår studielön. Upplysningar: Vill du veta mer om respektive sjukhus, anställningsvillkor och rekryteringsförfarande hänvisar vi till nedanstående personer: Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge Operation: Sari Säärelä, Eva Norlander Öronoperation: Kajsa Larsson Karolinska Universitetssjukhuset Solna Barnoperation: Violetta Månsson eller Inger Söderström Centraloperation: Anna-Karin Wensfelt, Maria Wickenberg Bengtsson eller Åsa Grönlund, 070-484 58 04 Neurooperation: Carina Colliander Holst Plastikoperation: Katarina Bragderyd Thoraxoperation: Gunilla Barr Öronoperation: Johanna Rehn Norrtälje Sjukhus TioHundra AB Operationsenheten: Anette Lorenzon Operationsenheten: Eva Hedendahl S:t Eriks Ögonsjukhus AB Operation: Mariana Säkkinen Södertälje Sjukhus AB Operationsenheten: Veronica Dahlgren För praktiska frågor kring utbildningen kontakta Anders Engqvist, Utbildningsstrateg på SLL Personal och utbildning, anders.engqvist@sll.se Kvalifikationer: För att söka till specialistutbildningen ska du ha svensk legitimation som sjuksköterska och minst två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska inom akutsjukvård, samt allmän behörighet till högskolestudier (kandidatexamen). Din ansökan ska innehålla följande dokument - CV - Personligt brev med motivering till ansökan - Vidimerade originalbetyg - Prioritering vilken operationsenhet du söker till i 1:a, 2:a respektive 3:e hand Personliga egenskaper: Övrig information: LSF har höga ambitioner när det gäller mångsidig kompetensförsörjning och välkomnar därför sökande som kompletterar vår förvaltning avseende jämställdhet och mångfald. Stockholms läns landsting är en av de största ekonomiska aktörerna i Sverige med drygt 43 000 egna anställda och tusentals fler hos olika leverantörer. Den främsta uppgiften är att se till att länets invånare har tillgång till en bra och väl fungerande hälso- och sjukvård och kollektivtrafik. Landstinget ansvarar även för den regionala utvecklingen och bidrar till kulturen i länet. I landstinget ingår drygt tjugo förvaltningar och bolag. Landstingsstyrelsens förvaltning (LSF) stödjer landstingsstyrelsen i uppgiften att leda, styra och samordna verksamheten i landstinget så att de mål fullmäktige beslutar om uppnås. I uppdraget ingår också att ta fram beslutsunderlag till den politiska organisationen samt ge service till den politiska ledningen. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per post eller e-post beaktas inte.
Företag: Landstingsstyrelsens förvaltning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildning till operationssjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildning till operationssjuksköterska

Produktchef med säljfokus till Aftonbladets Viktklubb.se
Viktklubb.se Presentation På uppdrag av Viktklubb.se söker vi nu en erfaren och säljfokuserad produktchef. Viktklubb.se, som är en del av Aftonbladet, är en av Sveriges mest populära viktminskningstjänster. Tjänsten som produktchef är ett konsultuppdrag på heltid med start i början av december 2013 och kommer att pågå till sista maj 2014. För rätt person finns chans till förlängning eller möjlighet till anställning. Det här är en tjänst för dig som trivs i en dynamisk miljö där du med ditt affärstänk och starka driv kan bidra till en mer effektiv onlineförsäljning. Arbetsuppgifter På redaktionen för Viktklubb.se arbetar idag 50 personer. I din roll som produktchef kommer du främst att samarbeta med en webbredaktör för Viktklubb.se, men även ha nära kontakt med andra grupper inom Aftonbladet Hälsa, samt samarbeta med personer inom IT, teknik, CRM och marknad. Dina ansvarsområden kommer främst att vara: - intäkts- budget-, och resultatansvar för Viktklubb.se - offensivt driva försäljningen riktad mot nya medlemskap - planera och säkerställa genomförandet av försäljningsdrivande aktiviteter - utifrån omvärlds- och konkurrensanalyser driva utvecklingen av tjänsten utifrån målgruppens behov - affärsutveckling gentemot partners - arbetsleda kommersiell webbredaktör - förhandla och skriva kontrakt med experter inom hälsa. Utbildning/erfarenhet Du som söker har en försäljningsbakgrund, helst inom media eller onlineförsäljning, och har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du har tidigare erfarenhet av att driva och affärsutveckla digitala betaltjänster samt erfarenhet och kunskap om onlinetrafik, Googleoptimering och hur man driver trafik för att få besökarna att köpa produkten. Du är van att planera och genomföra kampanjer samt har tidigare haft eget budget och resultatansvar. Vi kräver ingen tidigare kunskap om viktminskning eller hälsa men ser helst att du har ett intresse för, och kan känna ett ägandeskap för, produkten Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är resultat- och målinriktad med en stark drivkraft att driva affären framåt. Du är en problemlösare som är orädd i ditt sätt att ta dig an en ny uppgift och få fram den information som krävs för att lösa uppgiften. Då du kommer att ha mycket kontakt både internt och externt förutsätter vi att du har en god kommunikativ förmåga och kan skapa samarbete och utveckling över avdelningsgränser i en komplex organisation. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Viktklubb.se är en av Sveriges mest populära viktminskningstjänster, som startade 2003. Metoden är utformad av Stephan Rössner, överläkare på överviktsenheten på Karolinska Institutet. Med hjälp av en individuellt utformad kaloriplan och ett enkelt verktyg för dator och mobil, når tusentals svenska kvinnor och män varje år sitt mål att gå ner i vikt – och stanna där. Företagets hemsida www.viktklubb.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Viktklubb.se
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Produktchef med säljfokus till Aftonbladets Viktklubb.se jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktchef med säljfokus till Aftonbladets Viktklubb.se

Timvikarie i hemtjänsten
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Socialförvaltningens ansvarsområden är: - Äldreomsorg - Handikappomsorg - Socialpsykiatri - Individ- och familjeomsorg - Tillsyn och tillståndsfrågor ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som timvikarie i hemtjänsten i Sigtuna kommun. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning, Körkort Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete.
Företag: Sigtuna kommun, Vikarieförmedlingen
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Timvikarie i hemtjänsten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Timvikarie i hemtjänsten

Fasighetscontroller
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Administrativa avdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Utbildningsförvaltningen är en av Sveriges största hyresgäster och hyr lokaler för att bedriva undervisning för grund- och gymnasieskolor. Hyrorna uppgår till ca 1,5 miljarder kronor per år dessutom beställs omfattande verksamhetsanpassningar för att ständigt förbättra verksamheten och bättre motsvara dagens lokalkrav. Utbildningsförvaltningen målsättning är att skapa förutsättningar för en skola i världsklass. Under den närmaste tioårsperioden kommer antalet elever i grundskolan att öka med ca 27000 st. Detta ställer höga krav på verksamheten med ett ökat uppföljnings- och rapporteringskrav. Därför söker vi nu en fastighetscontroller till lokalenheten. 1 plats(er).Utbildningsförvaltningen kan erbjuda dig ett omväxlande och stimulerande arbete med kompetenta medarbetare. Som fastighetscontroller hos oss har du stor frihet under eget ansvar. I rollen som fastighetscontroller stöttar du lokalenhetens ledning genom att hålla ihop rapportering och uppföljning av ekonomi, resurser och tid. Tillsammans med enhetens övriga medarbetare skapas underlag för kostnadsstyrning och tidsplaner för uppdragen. I arbetsuppgifterna ingår: • Kvalitetssäkring, analys och uppföljning av enhetens ekonomiska resultat • Planera och koordinera arbetet med uppföljning, kostnadsstyrning och prognoser • Delaktighet och stöd i projekten • Ansvar för det operativa uppföljningssystemet • Nyckeltalsuppföljning • Utrednings- och skrivarbete •Vi söker Dig med; - Civilekonom- eller civilingenjörsexamen eller motsvarande. Högskoleutbildning inom fastighetsekonomi är meriterande. - 3-4 års erfarenhet från fastighetsbranschen, exemplevis som förvaltare eller controller. - Höga krav på kvalitetsmedvetenhet och noggrannhet. - God kommunikativ förmåga och lyhördhet i kontakterna med andra funktioner. - Mycket god och dokumenterad stilistisk förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift i svenska språket. - Vana att leverera under tidspress. - Allmänt goda datakunskaper i MS Office-paketet. Meriterande anses - Erfarenhet från arbete i kommun och den kommunala processen. - Erfarenhet av lokal- och byggnadsfrågor inom pedagogisk verksamhet och administration. - Erfarenhet av fastighetsrelaterade system samt Agresso. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Som person har du gott omdöme och arbetar på ett strukturerat sätt. Du skapar lösningar och dialog, är utåtriktad men samtidigt korrekt i bemötandet och har förmåga att bygga relationer. Arbetet kräver att du fungerar både självständigt och i grupp. Du är ambitiös, noggrann och stresstålig. Du har lätt för att analysera och gå från ord till handling. Du har en öppen attityd och vill vara med och utveckla såväl dig själv som vår verksamhet. Ett genuint intresse för fastigheter är givet. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Anna Lidvall Gräll,08-508 33 727 Behiye Arikan, VISION, 0761-24 07 82 (facklig) Lars Wassenius, Facklig företrädare SACO-föreningen UtbF, 08-508 33770, lars.wassenius@stockholm.se (facklig) Mikael Fallmo, Jusek, 508 33 000, mikael.fallmo@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-11-01. Enligt överenskommelse Första möjliga anställningsdag beaktas
Företag: Stockholms stad; Administrativa avdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Fasighetscontroller jobb, Fasighetscontroller Stockholm, Fasighetscontroller Stockholms stad; Administrativa avdelningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fasighetscontroller

Lärare i förskoleklass
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Storkyrkoskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Storkyrkoskolan i Gamla stan är en liten, kreativ skola med dans och utepedagogik som viktiga former för lärande. Rektorsområdet består av två skolor, Storkyrkoskolan och Björngårdsskolan på Södermalm. Det betyder att vi i vårt utvecklingsarbete har många lärare och pedagoger med hög kompetens, som ständigt utvecklar och lär av varandra i arbetet. Vi ingår i Stockholms stads PRIO-satsning och har * effektiva möten * riktat stöd till pedagogerna från skolans specialpedagog * gemensam lektions- och ämnesplanering i syfte att ständigt utveckla våra pedagogiska metoder * en rektor som använder 20% av arbetstiden för pedagogiskt ledningsarbete * Arbetslag som leds av utvecklingsledare 1 plats(er).Det första året i skolan är mycket viktigt för både barnet och barnets föräldrar. På Storkyrkoskolan sätter vi därför stor vikt vid förmåga till ett positivt samarbete med både vårdnadshavare och kollegor i skola och fritidshem för att ge barnet de allra bästa förutsättningar till en trygg och kreativ miljö för lärande och utveckling Legitimerad lärare i förskoleklass. Löneform: Månadslön. enligt avtal Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Erfarenhet från arbete i förskoleklass Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. Tjänsten omfattar arbete i förskoleklass med heldagsomsorg För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Barbro Hansson,08-508 43 416 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Storkyrkoskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskoleklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskoleklass

Executive Assistant sökes till managementkonsultbolag
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Executive Assistant. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på cirka ett år och vi söker dig som är tillgänglig från och med oktober. Ditt uppdrag Vår kund är ett internationellt konsultbolag som arbetar inom management. Bolaget har cirka 150 anställda och kontoret är beläget i centrala Stockholm. Kulturen på bolaget kännetecknas av högt tempo, internationella kontakter samt professionalism. Vi söker dig som är i början av din karriär och vill fortsätta att utvecklas i en kvalificerad supportroll där du ger bästa tänkbara service till våra Principals och Partners. Som Executive Assistant kommer du att arbeta tillsammans med ett administrativt team med att stötta bolagets Partners. Du kommer att samarbeta tätt tillsammans med bolagets övriga Executive Assistants. Exempel på ansvarsområden som ingår i din roll är: • Kalanderhantering för bolagets Partners och Principals • Skapa presentations material i Powerpoint • Möteskoordinering • Resebokningar och resehantering • Administrera och författa rapporter och övriga dokument • Hantering och kontakt med externa samarbetsleverantörer Din bakgrund Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av att arbeta administrativt och vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll innan. Du har mycket goda kunskaper i Powerpoint och övriga Officepaketet. Då vår kund är ett internationellt bolag krävs det att du talar och skriver engelska obehindrat. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat på ett internationellt bolag. Som person är du serviceminded, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en dynamisk och högpresterande miljö där du får möjlighet att utvecklas. Vidare är du en teamplayer som ställer upp för dina medarbetare och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Vi ser även att du är kommunikativ, kvalitetsmedveten och är socialt kompetent. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Marie Bodén på nummer 076-000 18 95 eller konsultchef Barbara Lidholt på nummer 076-525 90 47. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Executive Assistant sökes till managementkonsultbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Executive Assistant sökes till managementkonsultbolag

Anläggare
Leasab Consulting & HR AB är ett auktoriserat rekryteringsföretag med egen entreprenadverksamhet inom bygg och anläggning. Leasabs kunder finner Ni i hela Sverige. Leasab är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med samtliga fackförbund. Vi söker anläggare med erfarenhet av körning av truck. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom flera olika typer av anläggning. Bor du inte i Stockholm? Vi kan hjälpa till med boende. Skicka din ansökan snarst till; juha.h@leasab.se
Företag: LEASAB Consulting & HR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Anläggare jobb, Anläggare Stockholm, Anläggare LEASAB Consulting & HR AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Anläggare


Sök lediga jobb Materialplanerare Eskilstuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se