Materialplanerare Smidesprodukter G Winkvist AB jobb - lediga jobb

Materialplanerare Smidesprodukter G Winkvist AB jobb Materialplanerare Smidesprodukter G Winkvist AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Materialplanerare Smidesprodukter G Winkvist AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Materialplanerare Smidesprodukter G Winkvist AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Distriktsläkare- Stockholm

  2. Löneadministratör sökes till outsourcingbolag- Stockholm

  3. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  4. Ekonom/controller- Stockholm

  5. Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad- Stockholm

  6. CAD Manager till Unibail-Rodamco- Stockholm

  7. Förskolechef till Lidingö Församling- Stockholm

  8. SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen- Stockholm

  9. Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi- Stockholm

  10. Dutch speaking telemarketer for meritorious project- Solna


Mer beskrivning

Distriktsläkare
Axelsbergs vårdcentral Välkommen till Axelsbergs vårdcentral - belägen i Mälarhöjden vid Axelsbergs centrum, ca 15 minuter med t-bana från centralen. Vi är 9 allmänläkare, legitimerade läkare, ST- och AT-läkare, vi har ca 15 000 listade patienter och i övrigt fullt bemannade tjänster. Vårdcentralen är en landstingsdriven resultatenhet som präglas av god stämning, välfungerande rutiner samt engagerad och kompetent personal. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för allmänspecialist på vårdcentral. Vi hoppas och tror att du är intresserad av att handleda läkarstuderande, AT- och ST läkare. Kvalifikationer: Specialist i allmänmedicin, gärna erfarenhet av arbete som distriktsläkare på vårdcentral. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Vi värdesätter noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga Övrig information: I denna rekrytering vill vi inte bli kontaktade av rekryterings- och bemanningsföretag. Vi undanber oss också samtal från annonsförsäljare. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktsläkare jobb, Distriktsläkare Stockholm, Distriktsläkare Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktsläkare

Löneadministratör sökes till outsourcingbolag
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Löneadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på minst två månader med möjlighet till förlänging. Vi söker dig som kan starta omgående. Ditt uppdrag Du kommer att arbeta tillsammans med 4-5 stycken lönespecialister. Som Löneadministratör kommer du att arbeta med hela lönekedjan och göra lönerna för ett bolag, cirka 400-500 anställda. Du kommer att göra lönerna för tjänstemän, både tillsvidareanställda och timanställda. Arbetet kommer att utföras i Agda men till viss del kommer du jobba manuellt. Din bakgrund Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba med självständigt lönearbete. För att lyckas i rollen krävs det att du har arbetat i Agda innan och behärskar systemet väl. Som person är du självgående och kan sätta dig in i arbetet snabbt. Du är pigg och arbetar snabbt och effektivt. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Alexandra Schröder på nummer 076-525 90 26. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör sökes till outsourcingbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör sökes till outsourcingbolag

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Ekonom/controller
FoU-enheter inom Stockholms Läns Sjukvårdsområde Karolinska Institutet och Stockholms läns sjukvårdsområde samverkar kring forskning, utbildning och utveckling. Verksamheten är organiserad i centrumbildningar, som har i uppgift att driva och utveckla forskning, undervisning och utveckling inom respektive område i Stockholms län. Vi söker nu en ny ekonom/controller till fyra av dessa centrumbildningar: Centrum för psykiatriforskning (CPF), Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES), Centrum för arbets- och miljömedicin (CAMM) samt Centrum för hälsoekonomi, informatik och hälso- och sjukvårdsforskning (CHIS). Som ekonom/controller ingår du i centrumbildningarnas stab/administration. Din arbetsplats blir på Centrum för psykiatriforskning (CPF), Norra Stationsgatan 69 tillsammans med övrig CPF stab. Övriga centrumbildningar ligger alla i närområdet. Arbetsuppgifter: • Budgetering, resultatuppföljning, utarbetande av prognos och rapportering av månads-, tertial- och årsbokslut. • Uppföljning och analys av ekonomi- och verksamhetsstatistik, nyckeltal. • Aktiv roll i samband med avtalsförhandlingar, utvecklingsprojekt, bevakning av avtal • Fakturering till bl a avtalskunder, leverantörsfakturaregistrering/kontering, leverantörskontakter. • Fungera som ett kvalificerat stöd och konsultativ roll till cheferna inom verksamheten. • Rutiner rörande ekonomifrågor. • Övriga inom stab/administration förekommande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Vi vill att du är civilekonom eller motsvarande med erfarenhet av självständigt arbete inom ekonomiområdet. Vi tror att du har goda IT-kunskaper, är noggrann, gillar ordning och reda, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt att du på ett pedagogiskt sätt kan förmedla kunskap till andra. Erfarenhet av arbete i landsting eller kommun är meriterande. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, öppen, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom/controller jobb, Ekonom/controller Stockholm, Ekonom/controller Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom/controller

Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad
Hemmakväll är Sveriges största nöjeskedja, med f.n. 100 butiker utspridda över hela landet, och närmare 600 medarbetare. Expansionen har varit kraftig de senaste åren och utvecklingen har gått snabbt, vilket resulterat till att Sveriges största och ledande nöjesbutik, Hemmakväll, söker ny Vice butikschef till vår butik i HammarbySjöstad. Tjänsten kommer att tillsättas under augusti månad. Om tjänsten Som vice butikschef innebär det att du kommer ha en nyckelroll i företaget och kommer tillsammans med butikschefen ha stor inblick i verksamheten. Du kommer arbeta som ett team tillsammans med butikschefen samt vara denne behjälplig i det dagliga arbetet. Som vice butikschef kommer du också att vara ytterst ansvarig för den dagliga driften i butiken när butikschefen inte är på plats. Du kommer även ha ett delat ansvarar för butikens försäljning, drift och resultat och utifrån en fastställd aktivitetsplan genomför du och din butikschef kampanjer och aktiviteter för att ta till vara alla säljmöjligheter. I din tjänst som vice butikschef kommer du även ha ett delat och delegerat personalansvar som innebär att leda, motivera och utveckla butikens övriga medarbetare. I förlängningen och efter fullgjord internutbildning är tjänsten vice butikschef tänkt att leda till en roll som butikschef inom företaget. Om dig Vi söker dig, som har erfarenhet av arbete inom detaljhandeln och har kunskaper inom ledarskap samt personalansvar. Du skall vara drivande, resultatinriktad, engagerad och ha förmågan att klara av en hög arbetsbelastning med snabb tempoväxling. Du bör även vara flexibel, strukturerad och en god administratör. Som vice butikschef är kundrelationer ett viktigt inslag i arbetet, som sökande ska du alltid sätta kunden i centrum och brinna för service. Du tycker om att arbeta med människor, stå i centrum och utvecklas i en växande verksamhet tillsammans med dina kollegor i butiken. Som delat personalansvarig är det din uppgift att säkerställa att personalen aktivt deltar i det dagliga arbetet, följer de regler som gäller samt strävar efter gemensamma mål. Som ledare och förebild ska du föregå med gott exempel samt leda, motivera och utveckla personalen på ett positivt sätt. Meriterande är erfarenhet av servicehandeln, butiksarbete och ledarskap. Sannolikt har du redan provat på ledarskapet i din tidigare karriär. Hemmakväll värdesätter mångfald både vad det gäller etnicitet, ålder, kön och kulturell bakgrund. Hemmakväll lägger stor vikt vid personliga egenskaper och personlig lämplighet. Kontakt Stämmer ovanstående in på dig och du vill bli en av oss – tveka då inte att söka och bifoga ditt CV med ett personligt brev redan idag. Har du frågor om tjänsten kontakta Beatrice Chellig, beatrice.chellig@hemmakvall.se. Sista ansökningsdag är 2013-07-21 Välkommen med din ansökan! HEMMAKVÄLL
Företag: Hemmakväll AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad

CAD Manager till Unibail-Rodamco
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker en CAD Manager till Unibail-Rodamcos nordiska huvudkontor i Stockholm. Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter och en portfölj värderad till €29,3 miljarder. Gruppen är verksam i 12 länder, har 1500 anställda och är den högst värderade aktören i Europa. Unibail-Rodamco Nordic äger och driver nio köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart hösten 2015 som Nordens största köpcentrum med 250 butiker. I rollen som CAD Manager erbjuds du en spännande tjänst på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter inom både den nordiska och europeiska delen av koncernen. Vänligen skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev på engelska. Arbetsuppgifter: Som CAD Manager arbetar du med ett huvudsakligt ansvar för ritningarna för Unibail-Rodamcos olika fastigheter. Du förser organisationen med olika typer av ritningar och kan ta fram skisser som behövs vid större utvecklingsprojekt till att titta på möjligheterna att tillgodose hyresgästers önskemål om ny lokal i befintligan köpcentrum. I dina arbetsuppgifter ingår att ta fram snabba förslag till nya butiks- och kontorslayouter och du förser företagets uthyrare med korrekta kontraktsritningar till hyresavtalen. Vidare ansvarar du för att se till att relationsritningar för samtliga anläggningar är uppdaterade enligt de senaste ombyggnadsprojekten. Du bistår byggprojektledare och konsulter vid ombyggnadsprojekt och ser till att de får tillgång till relationshandlingar. Efter genomförda projekt samlar du in ritningar och arkiverar dem digitalt. Vid behov tar du även fram bygglovshandlingar för mindre ombyggnationer och sköter bygglovsansökan till kommunen. Du arbetar även med att utveckla och organisera det digitala ritningsarkivet. Profil: - Högskole-/ Civilingenjörsutbildning inom bygg, konstruktion, arkitektur eller liknande - Ett par års erfarenhet av liknande arbetsupgifter inom bygg- eller arkitektbranschen - Grundläggande kunskaper i byggteknik och arkitektur - God vana av Autocad Architecture - Vana av Revit (meriterande) - Erfarenhet av att skapa renderingar/fotomontage (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska så väl som engelska Personliga egenskaper Vi tror att du som söker är en stukturerad och självgående person. Du har en goda förmåga att samarbeta med personer så väl inom som utanför organisationen. Då det ofta är korta ledtider bör du vara stresstålig och ha en god förmåga att prioritera ditt arbete. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: CAD-samordnare, CAD-manager, Autocad, Revitrendering, fotomontage, byggteknik, arkitektur, relationshandlingar, ritningar Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga CAD Manager till Unibail-Rodamco jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CAD Manager till Unibail-Rodamco

Förskolechef till Lidingö Församling
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Svenska kyrkan på Lidingö har cirka 32 000 medlemmar, tre kyrkor och ett kapell. Här arbetar många hundra ideella medarbetare i körer, besöksverksamheter, gudstjänster och barngrupper. Ett sextiotal är anställda på hel- eller deltid. www.lidingoforsamling.se Arbetsbeskrivning Uppdraget som förskolechef inom Lidingö församling omfattar ledningsansvar för förskolorna Bodals, Prästkragen, Kvarnskolan samt Öppna förskolan. Du ingår i kyrkans ledningsgrupp och bidrar till att driva det strategiska utvecklingsarbetet inom barn- och utbildningsområdet med fokus på ökad måluppfyllelse. Du har det övergripande ansvaret för förskolans ekonomi, personal, kvalitet, att innehåll och arbetsprocesser följs upp, utvärderas och utvecklas enligt skollagen samt läroplan för förskolan. Du formar en organisation där arbetslagen gemensamt tar ansvar för det pedagogiska utvecklingsarbetet. Ett arbete som leder till en förskola där barns nyfikenhet och lust att lära ska följas, uppmuntras och utmanas. Tjänsten är en tillsvidareanställning där 50 % är som förskolechef och 50 % i verksamheten med tillträde snarast efter överenskommelse. Vem är du? Vi söker en engagerad, tydlig och närvarande pedagogisk ledare som utmanar, stödjer och handleder sina medarbetare. Du är väl förtrogen med förskolans pedagogiska uppdrag, och du har ett tydligt uppdragsfokus gällande förskolans måluppfyllelse. Du har erfarenhet av lednings- och utvecklingsarbete inom området och har en förskolelärare examen samt är du medlem i svenska kyrkan och delar kyrkans värderingar och trosbekännelse. För att lyckas med ditt uppdrag är du analytisk samt van att hantera budget och har ett lösningsorienterat förhållningssätt med fokus på dialog och kommunikation. Du har god förmåga att skapa goda relationer till medarbetare, barn, vårdnadshavare och andra samarbetspartners. Genom att utveckla ditt pedagogiska ledarskap skapar du morgondagens förskola! Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Lidingö Församling med Experis (Manpower Group). Tjänsten söker du nedan och vi gör löpande urval så vänligen skicka in din ansökan snarast. Ansvarig rekryteringskonsult är AnnSophie Brezén, 08-452 3342 och du är varmt välkommen med frågor, urvalet kommer att ske efter v 34. Varmt välkommen med din ansökan
Företag: Experis Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolechef till Lidingö Församling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolechef till Lidingö Församling

SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande systemområdesansvariga. Rollen som systemområdesansvarig är en av de viktigaste rollerna på SJ IT och innehåller ett brett ansvar med krav på hög kompetens inom systemområdet. Xpider är SJs interna trafikinformationssystem och som är egen utvecklat system för SJ. Tiden har nu kommit då teamet behöver att utvidgas med två st systemutvecklare. Rollen som Utvecklare för produkten Xpider innebär att du har ett nära samarbete med Objektförvaltaren i verksamheten och tillsammans skall ni samverka i att definiera, utveckla och genomföra förändringar. Du får vara med i såväl tekniska som applikationsmässig utveckling inom systemområdet för drift och förvaltning. För oss är det viktigt att du har en teknisk bakgrund och att du har goda kunskaper i HTLM , My SQL samt Pearl. Teamet består i dag av tre personer och där entreprenörskapet är mycket tydligt och viktigt. Det är därför viktigt att även du drivs av entreprenörskap samt att du är kreativ och tycker om att arbeta i ett team. Du är en person som är en tydlig teamspelare med vilja och förmåga att engagera och samarbeta. Du är positiv, målmedveten och innehar en personlig mognad och integritet. Vi tror på ditt stora engagemang, entusiasm i att utveckla lösningar och att jobba i projekt. Vi vill att du på ett positivt sätt och med en målmedveten och analytisk drivkraft skall skapa och utveckla den här rollen. Du har akademisk utbildning gärna Datateknik eller Systemvetenskap eller relevant arbetslivserfarenhet. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan! Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Susanne Bostam Edin, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 63. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker två Utvcklare som är intresserad av tåg branscen

Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi
Trivs du i en utåtriktad roll? Drivs du av ordning och struktur? Är du lösningsorienterad, flexibel och har fallenhet för att arbeta både högt som lågt? Då är du välkommen att söka denna tjänst. Du får möjlighet att ingå i ett företag med engagerade medarbetare med specialistkompetens inom ekonomi och redovisning. Om företaget FAR Akademi är dotterbolag till Far, branschorganisation för revisorer och rådgivare. Vi är marknadsledande inom utbildning för ekonomer och har ett hundratal utbildningar inom revision, redovisning, skatt, ekonomistyrning och controlling. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.farakademi.se Gruppen består av 6 projektledare. Samtliga anställda i gruppen arbetar med utbildningskoordination. Vi är ett glatt och hjälpsamt gäng, som arbetar hårt med egna utbildningsområden och innehar en stor portion av laganda. Nu söker vi en projektledare för våra lokala utbildningar. Arbetsuppgifter Som projektledare för vår lokala verksamhet har du helhetsansvar från ax till limpa för dessa utbildningar. Helhetsansvar för hela processen innebär allt från idé och planering tillsammans med våra specialister till uppföljning i samråd med övriga medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar: -       Att ha en koordinerande roll med daglig kontakt med ambassadörer, medlemmar och kunder. -       Bokning av föreläsare och kurslokaler för respektive kurs. -       Vara delaktig i budgetarbete kring varje kurstillfälle. -       Hantera olika utskick i form av kursinbjudningar, deltagarlistor, kursutvärderingar samt sammanställning av dessa. Vem är du? Vi tror att du är gymnasieutbildad och det är meriterande om du har läst en ekonomisk inriktning. Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete eller från annat relevant arbete, till exempel från utbildningsverksamhet eller ekonomiområdet. Det är viktigt att du har datavana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Excel. För denna roll söker vi dig som kan arbeta med ansvar för både helhet och detaljer. Det är viktigt att du är strukturerad och drivande men också nyfiken, lyhörd och eftertänksam. Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Vi söker dig som är trygg i dig själv och din förmåga. Du har förmåga att föra fram din talan på ett nyanserat sätt. För att klara av rollen krävs det en stor portion av lyhördhet och förmåga att skapa förtroende hos kunder, specialister och samarbetspartners. Ansökan I denna rekrytering samarbetar FAR Akademi med First Reserve. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdatum är 2013-08-08. Tjänsten är ett års visstidsanställning. För rätt person finns det stora möjligheter att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Pouneh Sahlin på tfn 08-705 80 65 eller Johanna Östeberg på tfn: 08-705 80 61. Vi kommer ha begränsad möjlighet att svara på frågor under vissa sommarveckor. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/utbildningskoordinator till FAR Akademi

Dutch speaking telemarketer for meritorious project
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: This is an external Telemarketing company based close to central Stockholm (Solna) You will be working in an open landscape with ten others under a project manager. The company has been working in Telemarketing since 1992 and is a reputable partner in their field. You will work for a multinational company in a meritorious role, targeting the largest companies in Holland. Arbetsuppgifter: This is a telemarketing opportunity for a Dutch speaking person. You will make outgoing calls to the 1000 largest Dutch companies contacting the CIOs. This project is regarding a round-table discussion on cloud computing during a high-end dinner. Profil: - Fluent in Dutch at a native level - Basic level of Swedish and English - Experience in B2B sales and telemarketing. - Experience in contacting and communicating with high-ranking decision makers, - Previous experience or understanding of cloud computing and mobility (meritorious) Personliga egenskaper Confident and friendly personality able to engage in conversation. Self-motivated and positive with a professional attitude. Övrig information: Start: around the 14th of August and continuing for approximately two weeks Location: Stockholm, Solna Pay: After agreement Contact: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: telemarketing, telesales, insales, sales, B2B, Dutch We recommend that you send in your application as soon as possible as we do a continuos selection of applicants.
Företag: Bravura
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Dutch speaking telemarketer for meritorious project jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dutch speaking telemarketer for meritorious project


Sök lediga jobb Materialplanerare Smidesprodukter G Winkvist AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se