Medarbetare återvinning skiftarbete_ej skift jobb - lediga jobb

Medarbetare återvinning skiftarbete_ej skift jobb Medarbetare återvinning skiftarbete_ej skift jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Medarbetare återvinning skiftarbete_ej skift. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Medarbetare återvinning skiftarbete_ej skift. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Projektledare till företag inom infrastruktur- Stockholm

  2. Vi söker en till Account Manager till Brainpeople- Stockholm

  3. Säljare till Jetpak- Stockholm

  4. Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem?- Södertälje

  5. Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare- Nacka

  6. Inhouse söker marknadsansvarig/contentmanager- Stockholm

  7. Account Manager, Kundansvarig säljare -”Passion for Customers”- Stockholm

  8. Lärare svenska och engelska- Botkyrka

  9. Elevassistent till Björknässkolan- Nacka

  10. Stockholms bästa lärare i Biologi och Naturkunskap- Stockholm


Mer beskrivning

Projektledare till företag inom infrastruktur
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Vår kund är ett entreprenadbolag specialiserat på planering, utbyggnad och underhåll av infrastruktur för kommunikation. Företaget bygger de fysiska telekom- och bredbandsnäten i Norden och levererar sedan år 2000 helhetslösningar för alla typer av kommunikationsnät åt bostadsrättsföreningar, kommunala bostadsbolag, operatörer och nätägare. Företaget är entreprenöriellt, nytänkande och ställer höga krav på sina medarbetares kreativitet, med kunden i fokus. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter: Som projektledare hos vårt kundföretag kommer du att leda infrastrukturprojekt inom stadsnät, fastighetsmät och lägenhetsnät. Rollen innebär bland annat att du planerar arbeten, följer upp samt kvalitetsdokumenterar för projekten. Det är du som driver projekten ute på fältet och ansvarar för att leda ett antal underentreprenörer. Projekten är huvudsakligen i Stockholmsområdet och du kommer utgå från företagets kontor, beläget söder om Stockholm. Profil: -5 års arbetslivserfarenhet som installationstekniker inom koppar och fiber -Erfarenhet av projektledning och avtalshantering (meriterande) -Utbildning inom projektledning eller teknik (meriterande) -B-körkort -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Du är en driven och ansvarstagande person som gillar ordning och reda. Som projektledare har du pondus och är duktig på att ta människor, både medarbetare och kunder. Vidare ser vi att du är pigg, glad och trevlig! Övrig information: Start:enligt överenskommelse Plats:Stockholm, Norsborg Lön:enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord:projektledning, projektledare, SA, telekom Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare till företag inom infrastruktur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare till företag inom infrastruktur

Vi söker en till Account Manager till Brainpeople
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Account Manager hos oss ansvarar du för hela affärsprocessen på flertalet stora samt mellanstora företag med målet att sälja in våra bemannings- och rekryteringslösningar. Du gör affärer med beslutsfattare på olika nivåer för att skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder. Vidare ansvarar du också för prospektering, kartläggning och bearbetning av nya kunder samt utveckling av befintliga kunder. Omfattning: Start så snart som möjligt. Heltid. Din profil Vi söker dig som har ett utpräglat affärssinne och drivs av att göra lönsamma affärer med nöjda kunder. Du har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning med eget budgetansvar. Vi ser också att du har stor vana av att arbeta med affärer och avtalsförhandlingar. Branscherfarenhet är ett krav. Personliga egenskaper: Du sätter en ära i att på ett professionellt och affärsmässigt sätt representera Brainpeople. Som person vill vi att du har lätt för att samarbeta med andra och är prestigelös. Engagemang, målmedvetenhet, ansvarstagande och självständighet är egenskaper som vi värderar högt. Du skall vara pålitlig, passionerad, problemlösare, dessa är nämligen våra värderingar som vi alla lever efter på Brainpeople. På Brainpeople välkomnar och värdesätter vi de kvaliteter och fördelar som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Villkor: Vi frågar efter mycket och kommer vara kräsna i urvalet, å andra sidan anser vi att vi kan erbjuda mycket konkurrenskraftiga villkor. Dessutom erbjuds du bl.a. kompetensutveckling, målresor samt trevliga kollegor i världsklass. Är du redo för utmaningen? Vänta inte, vi vill ha med dig omgående på resan! Skicka in din ansökan genom att klicka på "ansök här"-knappen. Skicka in din intresseanmälan snarast då vi hanterar ansökningar löpande. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa rekryteringsansvarig Karin Malmqvist på tel. 08 501 685 20. Följ oss på Facebook! Om företaget Brainpeople arbetar med bemanning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Företaget startade 2003 och har sedan första dagen haft en extremt positiv utveckling. Brainpeoples kontor är beläget i trevliga lokaler på Industrigatan, nära Västermalmsgallerian på Kungsholmen i Stockholm. Internt består Brainpeople i dag av drygt 20 ambitiösa medarbetare och vi ser gärna att vi blir fler! Brainpeople har med utgångspunkt från Stockholm verksamhet på flera orter och är ett av de 35 största bolagen i branschen. och resan har bara börjat!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en till Account Manager till Brainpeople jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en till Account Manager till Brainpeople

Säljare till Jetpak
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker för Jetpaks räkning en Fältsäljare. Jetpak-gruppen erbjuder Nordens snabbaste dörr till dörr-leveranser med fokus på 0-12 timmar. Tjänsterna täcker dels spontana behov av snabba bud- och flygtransporter, dels skräddarsydda distributions- och logistiklösningar. Verksamheten bedrivs genom såväl egen organisation som tillsammans med franchisetagare och agenter i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Jetpak finns på fler än 140 orter i Norden, använder 700 bilar och 2500 flygavgångar per dygn. Jetpak erbjuder den nordiska marknadens mest heltäckande infrastuktur och kombinerar detta med en hög kundnöjdhet. Jetpak ägs idag av Polaris Private. Jetpak expanderar nu i Stockholmsområdet och söker därför en Fältsäljare. Arbetsuppgifter: Som Säljare kommer du vara placerad i Stockholm. Du arbetar gentemot befintliga och blivande kunder, främst i Stockholmsområdet men även i resten av Sverige. I Jetpaks Sverigeorganisation kommer det finnas 8 Säljare. I rollen som Säljare sätter du upp en plan för det område du ansvarar för. Du arbetar tillsammans med ett säljteam. Kärnan i rollen som Säljare på Jetpak innebär att: - Skapa förutsättningar för god försäljning samt möta försäljningsmål för de kunder du arbetar med. - Utveckla affärer så att de når största möjliga potential, både på befintliga och helt nya kunder. - Skapa och uppdatera acoount planer som ger affärsmöjligheter. - Bevaka kunddata för att mäta framgång, förändringar och trender. Profil: - Tidigare arbetat som Säljare inom tjänsteförsäljning i en serviceorienterad bransch - Erfarenhet från logistik-/transportbranschen (meriterande) - Eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller motsvarande (meriterande) - God förhandlingsteknik och förhandlingsvana - Mycket goda engelskakunskaper i både tal och skrift - Körkort Personliga egenskaper I rollen som Säljare är det viktigt att du har en övergripande och god förståelse för organisatoriska processer. Du är skicklig på att hålla presentationer och känner dig säker och bekväm i sådana uppgifter. Självklart drivs du av att göra affärer och du är genuint intresserad av att bygga långsiktiga relationer med både dina kunder och dina medarbetare. Vidare är du en driven och förtroendeingivande person som trivs i och strävar efter en välstrukturerad arbetsmiljö. Övrig information: Start: Snarast med hänsyn till eventuell uppsägningstid Plats: Stockholm Lön: Fast lön + provision, tjänstebil Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Säljare, AM, Account manager, Stockholm, försäljning, Jetpak. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till Jetpak jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till Jetpak

Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem?
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Arbetsbeskrivning För vår kund i Södertälje söker Experis efter en person som ska arbeta med att uppdatera ett kvalitetsledningssystem. Uppdraget är ett konsultuppdrag som beräknas pågå i 3 månader, men för rätt person kan det finnas möjlighet till anställning på företaget. Då företaget står inför en kvalitetscertifiering blir det ditt ansvar att uppdatera system med dokument och processbeskrivningar. Företaget arbetar med FR2000 vilket innebär att systemet även innehåller arbetsmiljö. Vem är du? Du har tidigare arbetat med kvalitetsledningssystem och är van handläggare av detta. Du är duktig på att dokumentera, kommunicera och har ordning och reda. Som person är du prestigelös, driven och trivs att arbeta administrativt. Vad kan vi erbjuda dig? Experis står för experience och expertise! Hos oss får du som konsult utveckling genom spännande uppdrag på marknadens hetaste företag, personlig och yrkesmässig utveckling genom mentorskap mellan juniora och seniora konsulter samt möjlighet att bygga ditt professionella nätverk med personer inom din yrkeskategori via våra interna konsultnätverk. Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Experis eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsterna via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sonja Sand 016-155737 alt. sonja.sand@se.experis.com
Företag: Experis Finance
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem?

Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.VÄLKOMMEN TILL MYRSJÖSKOLAN. Vi är en F-9 skola med högt i tak, där personalen trivs och drar sitt strå till stacken. Skolan ligger naturskönt i Saltsjö- Boo, Nacka, ca 15 min från Slussen. Myrsjöskolans motto: Elever som trivs i sin skola - lär sig mer. Myrsjöskolan F-6 söker till hösten en behörig och engagerad specialpedagog/speciallärare.   TJÄNSTEN                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Vi söker dig som är specialpedagog/ speciallärare, gärna med inriktning mot matematik och svenska.                                                                                                    I arbetet ingår pedagogiskt arbete med elever, läs- och skrivinlärning, upprättande av åtgärdsprogram, handledning av pedagoger, genomförande av tester, pedagogiska kartläggningar med mera.  KVALIFIKATIONER Specialpedagog, alternativt speciallärarexamen med en gedigen lärarexamen i grunden. Yrkeserfarenheter av arbete i grundskolans tidiga skolår, förskoleklass till årskurs 6, är meriterande. Kunskaper om hur verksamheten kan arbeta med och använda läsplattor och andra kompensatoriska verktyg.   Mer information och ansökan Kontakta gärna: biträdande rektorer Bibbi Borgman, 070-431 8651, bibbi.borgman@nacka.se eller Bibbi Anderson, 070-431 8553, bibbi.anderson@nacka.se   Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev snarast. ?Tillträde augusti 2013 eller efter överenskommelse. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på Sök längst ner i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp med denna annons.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare

Inhouse söker marknadsansvarig/contentmanager
Inhouse AB Om Inhouse / About Inhouse INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag. Arbetsbeskrivning / Work Description Som marknadsansvarig kommer du att marknadsföra Inhouse mot kunder och kandidater på våra fokusmarknader; Kommunikation, Ekonomi, HR, Försäljning och Administration. Dina huvudsakliga kommunikationskanaler är sociala- och digitala medier samt olika typer av seminarier. Dina främsta arbetsuppgifter blir att; • Ansvara för utveckling, uppdatering och SEO- optimering av hemsidan. Skriva artiklar och nyheter kopplat till vår verksamhet för vidare publicering på inhouse.se • Ansvara och utveckla Inhouse närvaro på Facebook, LinkedIn, Twitter och YouTube.. • Projektleda och skriva nyhetsbrev och e-postutskick mot kunder och kandidater • Ansvara för och projektleda Inhouse seminarieverksamhet och kundevents. • Ansvara för andra aktiviteter till kunder och kandidater. Din profil / Your profile Vi söker dig som har stor erfarenhet av att kommunicera i digitala kanaler. Du är en mycket god skribent. Det är också viktigt att du är en bra projektledare med vana att koordinera flera olika projekt samtidigt. Du har en strategisk kommunikationskompetens, men huvudsakligen är du van att operativt genomföra taktiska marknadsaktiviteter. Förutom detta är det viktigt att du också är en van projektledare som gillar att koordinera flera projekt samtidigt. Som person är du flexibel, kreativ och handlingskraftig. Du kommer att jobba med många olika frågor på olika nivåer mot flera olika målgrupper, vilket ställer höga krav på bla prioriteringsförmåga. Övrigt / Other Tjänsten är en tillsvidaretjänst med start under hösten 2013. Kontaktperson på Inhouse är Aje Stenbeck. Sök via länken på denna sida. Sista ansökningsdag är 2013-08-09. Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se. För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Inhouse söker marknadsansvarig/contentmanager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inhouse söker marknadsansvarig/contentmanager

Account Manager, Kundansvarig säljare -”Passion for Customers”
Amendo AB Om Amendo Arbetsbeskrivning Sökord rollen: AM, B2B, Företagssäljare Bank, Finans, Försäkring, HR, Personal, Sälj Sökord bakgrund: Företagssäljare, Account Manager, Företagsrådgivare Du tillhör Amendos säljavdelning där våra värderingar kännetecknas av passion för kunder initiativkraft och personlig effektivitet. Din portfölj av tjänster består av väl fungerande processer för att effektivt hjälpa dina kunder med dels permanenta kompetens och resursbehov (rekryteringar), dels med tids- och projektbegränsade behov bemannade via våra anställda konsulter. Du agerar som ett viktigt nav i ett flertal kundrelationer och har förmågan att både skapa och etablera kontakter med både HR och linjechefer. Du jobbar med mindre och medelstora banker, finans- och försäkringsbolag men även mot andra branscher och då med fokus på behov inom ekonomifunktionen. Genom ditt arbete säkerställer du effektiva arbetssätt såväl i dagliga rutiner som mer taktiskt för att uppnå tydligt uppsatta mål. Du är en skicklig relationsbyggare och använder mycket struktur för att agera affärsmässigt, både med kund och i det interna arbetet. Vi söker dig som brinner för att prestera och därigenom skapa egna möjligheter att utvecklas tillsammans med Amendos vision mot nordisk etablering och i den en tydlig egen utveckling. Kvalifikationer och egenskaper Du har en tydlig bakgrund kopplad från tidigare roller inifrån eller i arbete med flera av våra huvudbranscher; Bank, Försäkring, Finans eller Ekonomi. Du är van att upprätta kund- och aktivitetsplaner och är van att jobba med förberedda kundbesök i alla delar av en säljprocess. Du känner dig trygg att bygga förtroende genom att med kunder diskutera organisations- och personalfrågor, både strategiskt och operativt. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Varför Amendo: Du hamnar hos en trygg arbetsgivare med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till jobbet varje dag med passion. Vi är tillräckligt små för att du blir sedd och stora nog att med övertygande grund göra verklighet av vår vision. Din start på Amendo kommer att skräddarsys med ett gediget introduktionsprogram från företagets samtliga affärsområden. Med vår coachande ledarkultur ges du både tydlighet och stöd att snabbt lyckas i din roll. Din bearbetning och relation med kunder blir därtill effektiv med din utgångspunkt från vårt huvudkontor vid Östermalmstorg. Frågor och kontakt Ansök gärna redan idag men senast den 5:e augusti. www.amendo.se/ Vid frågor ring oss på nr 08-545 880 55.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager, Kundansvarig säljare -”Passion for Customers” jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager, Kundansvarig säljare -”Passion for Customers”

Lärare svenska och engelska
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Tumba gymnasium bedriver en unik yrkesutbildning inom ramen för Yrkesintroduktion i egna och helt nyrenoverade lokaler i Skyttbrink. ARBETSUPPGIFTER Verksamheten inom vår yrkesintroduktion Speed Shop riktar sig till elever som inte uppnått gymnasiebehörighet och som kombinerar sina teoretiska studier med praktiska. Du kommer att ingå i ett litet lärarteam som arbetar och samverkar fokuserat med elevernas personliga och kunskapsmässiga utveckling. Du påverkar undervisningen inom denna unika yrkesutbildning som utvecklats på Tumba gymnasium och som nu fått spridning i resten av landet du bidrar i allra högsta grad till att stärka elevernas ämnes- och yrkeskunskaper. KVALIFIKATIONER Du är behörig att undervisa i svenska och engelska inom grundskolans högre åldrar eller på gymnasienivå. Vi söker dig som gillar att utmana och utveckla dina arbetssätt, som situations- och elevanpassar din undervisning och som ser vinsterna med att ämnesintegrera dina ämnen med yrkesämnena. Som person är du strukturerad, initiativtagande positiv och lyhörd när det gäller att möta eleverna där de befinner sig. Om du, liksom vi, tycker att de pedagogiska visionerna ska gå före strukturella förutsättningar - sök tjänsten!
Företag: Botkyrka kommun, Tumba gymnasium
Ort: Botkyrka
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare svenska och engelska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare svenska och engelska

Elevassistent till Björknässkolan
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Vi söker elevassistent till Studion som är en av våra mindre undervisningsgrupper. Som assistent på Studion ansvarar du tillsammans med undervisande lärare och andra i arbetslaget för det pedagogiska uppdraget att skapa de bästa förutsättningarna för elevernas lärande. Förberedelse, undervisning, skrivningar, läxläsning, strukturering, dokumentation, gemensamt planerings- och utvärderingsarbete i arbetslaget och kompetensutveckling är återkommande moment. En viktig uppgift för dig som assistenten är vara en god förebild samt att bygga upp en relation till eleverna för att underlätta lärandet och stödja elevernas personliga utveckling. Att förstå och samspela med eleverna i dess utveckling samt få föräldrarnas förtroende ställer krav på såväl verbal som ickeverbal kommunikation.   Utöver detta bör du kunna hantera stress, vara orädd, reaktionsnabb och ha förmåga att snabbt förflytta dig för att förhindra att elever eller inventarier skadas. Då du följer elever i behov av särskilt stöd under hela deras skoldag kan undervisningen även ske i skog och mark. Beroende på ämne kan även högre krav på motorisk förmåga ställas t.ex. vid idrott. Vi ser gärna att du har kunskaper inom tekniska kompensatoriska hjälpmedel eller ett intresse av att lära dig. För att veta mer om Björknässkolan gå in på www.bjorknasskolan.se och välj Björkbacken för att läsa om Studion.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Elevassistent till Björknässkolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elevassistent till Björknässkolan

Stockholms bästa lärare i Biologi och Naturkunskap
Mikael Elias Gymnasium är en ny skola med gamla anor. Vi finns idag på 9 orter med ambition att fortlöpande utöka med flera skolor över hela landet. Våra skolor är små och vi lägger stor vikt vid att det finns en nära kontakt mellan lärare och elev. Eleverna är mycket studiemotiverade och vår ambition är att erbjuda dem ”det lilla extra”. Läs mer om oss på www.mikaelelias.se. Mikael Elias Gymnasium i Stadshagen på Kungsholmen söker nu en engagerad lärare i biologi och naturkunskap. Vi söker dig som: • Är behörig gymnasielärare i biologi och naturkunskap, gärna i kombination med ytterligare en behörighet. • Ser möjligheter i att arbeta ämnesintegrerat och verklighetsanpassat och som på andra sätt vill samarbeta med dina kollegor för att utveckla den bästa skolan. • Har ett engagemang i din yrkesroll som möjliggör att varje enskild elev kan utvecklas på bästa sätt. • Har förmågan att se vad som behöver göras och kan agera självständigt utan detaljstyrning. • Gärna har erfarenhet av mentorskap. I tjänsten ingår kursen naturvetenskaplig specialisering, med inriktning mot medicin och/eller analytisk kemi (med kriminalteknik). En kurs med stort intresse bland våra duktiga naturelever. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 70-100% med start den 13 augusti. Som lärare på Mikael Elias har du stora möjligheter att påverka ditt arbete, då vi har korta beslutsvägar och högt i tak. Vi arbetar i arbetslag vilket innebär en delaktighet och närhet till såväl kollegor som elever. Vi kan ge dig utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen. För mer information kan du kontakta bitr. rektor Marie Mether (marie.mether@mikaelelias.se, 0709-44 98 43) eller rektor Helén Forsberg (helen.forsberg@mikaelelias.se, 08-610 32 12). Du ansöker genom att klicka på länken nedan. Senast den 31 juli vill vi ha din ansökan, men intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan dess. Välkommen med din ansökan!   Mikael Elias Gymnasium är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se
Företag: Teoretiska
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Stockholms bästa lärare i Biologi och Naturkunskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stockholms bästa lärare i Biologi och Naturkunskap


Sök lediga jobb Medarbetare återvinning skiftarbete_ej skift

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se