Mjukvaruutvecklare Windowsbaserad konfig.verkt jobb - lediga jobb

Mjukvaruutvecklare   Windowsbaserad konfig.verkt jobb Mjukvaruutvecklare Windowsbaserad konfig.verkt jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Mjukvaruutvecklare Windowsbaserad konfig.verkt. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Mjukvaruutvecklare Windowsbaserad konfig.verkt. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Serviceadministratör med faktureringskunskaper- Stockholm

  2. Projektmedarbetare, tidsbegränsat- Stockholm

  3. Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH- Stockholm

  4. Lärare i grundskolans senare år- Stockholm

  5. Ordningssam HR-administratör- Stockholm

  6. Lagerredovisning- Stockholm

  7. Regional Försäljningschef Stockholm sökes!- Stockholm

  8. Revisionsledare- Stockholm

  9. Pricing Manager till LeasePlan- Stockholm

  10. Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort- Sollentuna


Mer beskrivning

Serviceadministratör med faktureringskunskaper
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Serviceadministratör kommer du att tillhöra administrationsavdelningen och ansvara för administration och fakturering avseende serviceverksamheten tillsammans med en ytterligare medarbetare i samma roll. Du kommer att vara en central del av företagets serviceverksamhet och ha daglig kontakt med ett stort antal medarbetare, kunder och leverantörer. Specifika arbetsuppgifter i rollen innebär att sköta: - Underhåll och uppdatering av kundregister - Registrering av kundorder - Hantera inkassoärenden i samarbete med ekonomiavdelningen - Utföra daglig fakturering avseende serviceverksameheten - Beställningar av elarbeten - Adminstrativa arbetsuppgifter av varierad karaktär Du kommer även att agera intern support till säljare och servicetekniker Din profil För att lyckas i denna tjänst har du tidigare erfarenhet från fakturering och har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Vidare har du god kännedom om de administrativa rutinerna för order och en mycket god datorvana. Personliga egenskaper: Som person är du ansvarstagande, noggrann, serviceinriktad, flexibel, initiativrik och tycker om att lösa problem som kan uppstå. Utöver det har du ett strukturerat arbetssätt, en god samarbetsförmåga och eget initiativtagande. Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Heltid, kontorstider. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd på Brainpeople och arbeta på uppdrag ute hos en av våra kunder. Ambitionen för detta uppdrag är att du efter 6 månader ska få en anställning hos vår kund. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på jessica.bauer@brainpeople.se Om företaget Vår kund tillhör en av de ledande leverantörer av räddningsmaterial och brandskydd. De erbjuder även service av kvalitetsprodukter samt underhåll, utbildning, riskbesiktning och dokumentation. De sitter i lokaler i södra Stockholm. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceadministratör med faktureringskunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceadministratör med faktureringskunskaper

Projektmedarbetare, tidsbegränsat
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga sociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. Huvudkontoret ligger centralt på Drottninggatan 29 i Stockholm. ARBETSUPPGIFTER Vård- och behandlingsenheten på SiS huvudkontor i Stockholm söker en projektmedarbetare för arbete med uppföljning och utvärdering av ett regeringsuppdrag, som innebär att utveckla och pröva en strukturerad modell för skolverksamheten inom SiS. Uppdraget bedrivs i projektform och leds av en projektledare. Syftet är att i samverkan med Specialpedagogiska myndigheten (SPSM) utveckla arbetsformer för att vidmakthålla placerade ungdomars skolanknytning under vårdtiden på ungdomshemmen. Modellen ska fokusera på och beskriva den process som startar när socialnämnden ansöker om plats och som pågår under vistelsen på ungdomshemmet och som avslutas efter utskrivning. Vård- och behandlingsenheten utgör tillsammans med SiS forskningskansli och utvecklingsenheten SiS samlade FoU-verksamhet. FoU-verksamheten ansvarar för kunskapsstyrning, normering, metodutveckling, och uppföljning av SiS vård och behandling. Enhetens huvudsakliga arbetsuppgifter är normering och stöd till regionerna i övergripande frågor om vård och behandling, hälso- och sjukvård samt skolverksamhet. SiS är skolhuvudman och utgör en del av de särskilda utbildningsformer som regleras i skollagen. Enheten ansvarar även för utveckling och uppföljning av ungdomshemmens och LVM-hemmens verksamhet. Som projektmedarbetare medverkar du i uppföljning och utvärdering av projektet. Arbetet innefattar insamling, sammanställning och analys av de delar som blir föremål för uppföljning. Du arbetar på uppdrag av projektledaren. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en högskoleutbildning med inriktning mot samhällsvetenskapliga eller beteendevetenskapliga ämnen. Du ska ha erfarenhet av statistiska bearbetningar med SPSS. Erfarenhet av uppföljnings- och utvärderingsarbete är meriterande. Arbetsuppgifterna ställer krav på noggrannhet och flexibilitet. Du ska ha god pedagogisk förmåga samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Arbetet innebär att du får stora kontaktytor gentemot såväl personal på huvudkontoret som på institutionerna, men också mot andra myndigheter. Stor vikt kommer fästas vid personlig lämplighet.
Företag: Statens institutionsstyrelse SIS
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Projektmedarbetare, tidsbegränsat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektmedarbetare, tidsbegränsat

Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH
Ersta diakoni är en ideell förening som bedriver sjukvård, socialt arbete, utbildning och forskning professionellt och non-profit. ARBETSUPPGIFTER Ersta ASIH utökar sin verksamhet och söker nu fler nattsjuksköterskor! ASIH arbetar som ett multiprofessionellt team med specialistkompetens för avancerad sjukvård i hemmet. Vårt duktiga team består av läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, präst, kurator och sekreterare. Vi erbjuder behandling vid kroniska sjukdomar samt vård vid livets slut och är ett alternativ till slutenvård på sjukhus. Hospicekliniken på Ersta sjukhus består av ASIH och en vårdavdelning. Vi är en trevlig arbetsplats med ett nära klinikövergripande samarbete. ASIH utökar sin verksamhet och nu söker vi dig som vill ha ett självständigt och roligt arbete i en dynamisk miljö! Vill du vara en del av vår framtida utveckling? KVALIFIKATIONER Leg. Sjuksköterska alternativt distriktssköterska Du har erfarenhet av onkologi/medicin/kirurgi/palliativ vård eller öppenvård. Du tycker om att arbeta i team och kan ta självständiga beslut. Vi välkomnar arbetssökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vår målsättning är att vara en attraktiv arbetsgivare där varje medarbetare har möjlighet att utvecklas och växa i sin roll. Du ska ha arbetat som sjuksköterska i minst 2 år. B-körkort är ett krav.
Företag: Ersta diakoni, ASIH
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nattsjuksköterskor till Ersta ASIH

Lärare i grundskolans senare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Aspuddens skola 1 plats(er).Vi söker en lärare på deltid med visstidsanställning som ska undervisa i svenska, engelska tillträde den 12 augusti. Du kommer att ingå i ett arbetslag som är ansvarig för eleverna i årskurs 7. I tjänsten ingår även delat mentorskap Kvalifikationer: Du ska vara behörig lärare med hög kompetens i svenska, engelska Personliga egenskaper: Som lärare har du unika möjligheter att påverka och bidra till elevernas utveckling utifrån dess egna förutsättningar och du ska kunna ta tillvara och utveckla den kompetens som finns i klassen. Som person är det viktigt att du är ansvarskännande och har uppnått en personlig mognad, är initiativrik och empatisk. Du ska också vara en tydlig ledare som har lätt för att skapa goda relationer till elever, föräldrar och kolleger. Känner du att denna beskrivning passar in på dig så tveka inte att söka till oss. Välkommen med din ansökan! Tjänsten kan komma att behöva tas i anspråk för övertaliga lärare Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Bengt Berg,08-50845902 Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Aspuddens skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år

Ordningssam HR-administratör
Vi söker idag för kunds räkning en ordningssam HR-administratör. Bolaget verkar som en administrativ enhet för ett antal fackförbund och har ca 50 anställda som är lokaliserade i City. Inom HR Service arbetar idag 6 personer, varav 4 hanterar löner och olika ersättningar för drygt 1 000 personer. Då kunden är i ett utvecklingsskede innebär det att många bitar inte är på plats ännu. Därför behövs nu förstärkning fr.o.m. mitten av september. Om tjänsten: Tjänstens fokus är att, internt mot bolaget, avlasta administrativt inom HR-områden som är under uppbyggnad. Det innebär att ta fram riktlinjer, checklistor, och mallar som stödjer HR-processer, inom bland annat rekrytering, arbetsmiljöfrågor och vardagsrutiner. I uppdraget ingår även att iordningställa akter och göra olika enklare sysslor, såsom att boka mötesrum och liknande. Du bistår i våra HR-leveranser till kunderna, detta genom att bland annat ta fram platsannonser, skriva anställningsavtal samt eventuellt utföra enklare löneregistrering. Det finns möjligheter att påverka uppdragets innehåll i samverkan med övriga medarbetare. Uppdraget är på heltid i 6 månader med ev. möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är mån-tors 08:00-16:30, fredagar 08:00-15:30. Kvalifikationer: - Lägst gymnasieutbildning - Minst tre års erfarenhet av självständigt HR-administrativt arbete - Goda datakunskaper inom Office-paketet, webbverktyg o dyl - Mycket god förmåga att formulera sig i tal och skrift - Mycket god förmåga att se vad som behöver göras, att ta initiativ och att skapa rutiner Det är dessutom meriterande om du har någon form av erfarenhet från lönehantering, såsom exempelvis enklare registreringar i lönesystem. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet från en intresse- och/eller medlemsorganisation. Detta är dock inget krav. Personliga egenskaper Vi tänker att du: - Trivs att jobba i team i en organisation med högt tryck - Är flexibel - Är lösningsorienterad, strukturerad och stresstålig - Har humor och ”skinn på näsan” Om arbetsgivaren: Want erbjuder erfaren och motiverad personal genom uthyrning och rekrytering inom ekonomi. Vi har funnits sedan 1999 och våra framgångsfaktorer är att erbjuda rätt kompetens, på rätt plats. Want präglas av öppenhet, engagemang och professionalism. Hur du ansöker: Välkommen att skicka din ansökan via Wants hemsida. Har du några frågor går det bra att kontakta Mariam Rezvani (mariam@want.se). Vi kommer att intervjua löpande varför vi snarast vill ha din ansökan.
Företag: Want AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ordningssam HR-administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ordningssam HR-administratör

Lagerredovisning
Dreamwork Kort om tjänsten Med start omgående fram till 1 november 2013, söker vi för uppdrag hos internationellt bolag, en driven ekonom, som ska arbeta med lagerredovisning. Om företaget Internationellt bolag inom detaljhandeln, placering, söderort Mer om tjänsten Du arbetar i SAP R/3, Du har chansen att arbeta i ett globalt företag, varför kunskaper i engelska är viktigt Din profil Du ska ha god erfarenhet av redovisning i tillverkande bolag, stora flöden, tighta deadlines och främst; erfarenhet av lagerredovisning, både löpande och i samband med bokslut Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Om Dreamwork Är man inte en av de stora elefanterna måste man vara lite bättre och ge lite mer. Varje gång. Det är lite jobbigare men ack så mycket roligare. Vi vet, för de flesta av oss har tidigare arbetat hos de största. Sedan 2006 bygger vi ett nytt och annorlunda bemanningsföretag, som just nu är det snabbast växande i Sverige. Dreamwork har idag ca 300 anställda varav 50 internt. Vi har över 800 personer i våra omställningsprogram och finns på tolv platser i Sverige och har en CV-databas med över 500 000 kandidater. Våra garantier är marknadens bästa och vi har en målsättning att vara branschens trevligaste arbetsgivare. Dreamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.
Företag: Lena Berggren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerredovisning jobb, Lagerredovisning Stockholm, Lagerredovisning Lena Berggren
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerredovisning

Regional Försäljningschef Stockholm sökes!
Som Regional Försäljningschef i Stockholm leder och coachar du ett lokalt team av säljare. Teamet ansvarar för försäljning till nya respektive befintliga kunder. Som Försäljningschef ansvarar du ytterst för samtliga regionala kunder och ditt arbete innefattar skapande av referens-/strukturmaterial för att bedriva en effektiv kundbearbetning av befintliga och nya kunder. Det är därför av största vikt att du som Försäljningschef är en god ledare och därmed har förmågan att få med dig dina medarbetare. I arbetet ingår personalansvar vilket innefattar uppföljning, coachning och utveckling av teamet och det är viktigt att du kan entusiasmera samt inspirera till högre resultat inom försäljning. Som Försäljningschef ansvarar du för merförsäljningen på befintliga kunder samt försäljning till nya kunder, dvs ansvaret omfattar 100% ägarskap av tillväxtmålen inom regionen. I din roll finns stora möjligheter att bygga upp, utveckla och förbättra verksamheten som ska skapa god tillväxt och lönsamhet i regionen. Som Försäljningschef är du ansvarig för dimensionering av antalet säljare och dess komptens för att uppnå överenskomna mål definierade i den årliga budgeten. Du är också ansvarig att stödja upphandlingar som sker inom regionen Uppdragsgivare: Proffice Administration & Customer Solutions Ort: Stockholm Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-01. Ansökningar tas endast emot via vår hemsida. Frågor besvaras via mail efter semesterperioden. För information: Anna Lindqvist eller Johan Spångberg. Kvalifikationer: Det är i denna befattning ett krav att du har mångårig erfarenhet av försäljning till företagsmarknaden samt några års erfarenhet att leda arbete inom försäljning. Har du sedan tidigare erfarenhet ifrån bemanningsbranschen är det mycket meriterande. Det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av budgetarbete och har god förståelse för ekonomi där du som person är utpräglat affärs- och resultatinriktad. Du är representativ och har en mycket god förmåga att knyta kundkontakter, att utveckla en kundrelation samt att vidmakthålla en bra relation med kunderna över åren. Erfarenhet från idé- eller konceptförsäljning är meriterande för denna roll. Som person är du trygg i dig själv och kan stå upp för din sak. Du är en kommunikativ person som arbetar efter en klar målsättning och har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Din förmåga att förstå kunderna behov och omsätta detta i attraktiva affärsförslag är ett krav för denna roll. Utöver detta söker vi en person som har en hög ambitionsnivå och jobbar innovativt kombinerat med ett stor driv och kreativitet. Du förstår även vikten av integritet då du i din befattning sitter i regionens ledningsgrupp och medverkar vid de strategiska beslut som fattas i regionen. Slutligen vill vi att du är utpräglat sälj-, affärs- och resultatinriktad och arbetar med stort engagemang och entusiasm i det du företar dig. Du måste vara lösningsorienterad och tydlig i ditt ledarskap då ditt uppdrag är att utveckla dit säljteam samtidigt som du ska levererar goda resultat. Nyckelorden i ditt ledarskap bör vara säljkultur, coaching, feedback, uppföljning och struktur Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Försäljningschef Stockholm sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Försäljningschef Stockholm sökes!

Revisionsledare
SL är sedan 1 januari 2013 Trafikförvaltningen inom Stockholms läns landsting. Med samma uppdrag, i ny organisatorisk kostym och i tydligare samverkan med övriga landstingsförvaltningar i arbetet att nå visionen – Europas mest attraktiva storstadsregion. Trafikförvaltningen söker en driven, kreativ och lyhörd person att axla rollen som Revisionsledare inom Trafikavdelningen. Trafikförvaltningen genomför löpande både systemrevisioner och temarevisioner av sina leverantörer (främst trafik och underhållsleverantörer). Revisioner sker både mot avtalskrav och tillståndskrav. Ett viktigt mål med leverantörsrevisioner är att stärka samarbetet mellan Trafikförvaltningen och leverantörerna genom att skapa ett bra samarbetsklimat som främjar utveckling och ständiga förbättringar. Om tjänsten Som Revisionsledare ansvarar du för att förvalta befintligt arbetssätt för leverantörsrevisioner inom främst SMAK-området (Säkerhet, Miljö, Arbetsmiljö, Kvalitet).Du leder utarbetandet av årliga revisionsplaner tillsammans med de sektioner som ansvarar för förvaltningen av avtal/affärer. Du vidareutvecklar rutiner, stöd och verktyg som är anpassade för leverantörsrevisioner. Vidare leder du och deltar även aktivt i revisioner utifrån revisionsplanen och organisationens behov samt stödjer med sakkompetens/kravställning vid upphandling av externa revisorer. Du samordnar även uppföljningen av den årliga revisionsplanen. I rollen ingår även att aktivt delta i övrig utveckling av Trafikavdelningens gemensamma arbetssätt samt processarbete. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har någon form av akademisk utbildning samt relevant utbildning och arbetslivserfarenhet inom revisionsområdet. Vidare skall du ha erfarenhet av att leda revisioner utifrån ett flertal ISO-standarder. Det är meriterande om du har erfarenhet från att leda utbildningar. Som person har du ett professionellt och strukturerat sätt att ta dig an arbetsuppgifter samt besitter en god kommunikativ förmåga. Du är pedagogiskt lagd och är van vid att leda och samordna revisionsteam. Du är intresserad av ett gott samarbete och delar gärna med dig av din kunskap. Du besitter även mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis (Manpower Group). Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnSophie Brezén, telefon 08- 452 3342. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga CV på sl.se/jobb Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kvalitet, revision, ISO.
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Revisionsledare jobb, Revisionsledare Stockholm, Revisionsledare AB Storstockholms Lokaltrafik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Revisionsledare

Pricing Manager till LeasePlan
Din roll som Pricing Manager på LeasePlan Som Pricing Manager arbetar du tillsammans med övriga funktioner inom LeasePlan mot uppsatta mål. Det innebär att du aktivt arbetar med att bredda och kvalitetssäkra vårt erbjudande samtidigt som du bidrar med till att utveckla vårt arbetssätt i syfte att skapa mervärde mot våra kunder. Pricing Manager tillhör vår inköpsfunktion och rapporterar till Procurement Manager. Dina huvudsakliga ansvarsområden innebär att du har en central funktion i företaget där du bidrar med din förståelse och dina kunskaper om marknaden samt är delaktig i arbetet med att utveckla produktportföljen. I ditt arbete kommer du vara produktägare för våra tilläggstjänster kring t ex alkolås, körjournal och ekonomisk körning. Du kommer vara offertsamordnare/kontaktperson och dessutom skapa/redovisa presentationsmaterial kring produkterna, samt förse verksamheten med analyser och rapporter kring utvecklingen av våra tjänster Som ytterligare viktiga delar av ditt arbete kommer kvalitetssäkringen av våra avtalsparter, samt att göra prisjämförelser kring TCO. I ditt arbete kan både kund, prospect- och leverantörsbesök förekomma, men du har även mycket fokus på internt samarbete och utveckling av rutiner och arbetssätt.    Vem trivs här? Här trivs du som är en utåtriktad och nyfiken person och som är en självständig analytiker.  Du har ett affärsmässigt och utvecklingsinriktat perspektiv som gör att du har god förmåga att se vad som behöver göras för att förnya och förstärka LeasePlans erbjudande till våra kunder. Då du kommer att ha stora kontaktytor såväl internt som externt förutsätter vi att du är kommunikativ och relationsskapande, samarbetsorienterad och prestigelös. I ditt arbete och i din kommunikation ser vi att du utgår ifrån och agerar i enlighet med LeasePlans värderingar Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av en liknande roll som Pricing Manager på ett stort eller mellanstort bolag. För att du ska trivas i denna roll tycker du om att arbeta både strategiskt och operativt. Då LeasePlan är ett globalt företag får du gärna ha erfarenheter från internationella miljöer. Du har mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska och svenska och du behärskar Officepaketet, med mycket goda kunskaper speciellt i Excel. Tjänsten är nyinrättad och har sin placering på LeasePlans kontor i Stockholm.    Vi erbjuder Vi erbjuder dig en tjänst som Pricing Manager i ett stort internationellt bolag där du har mycket goda utvecklingsmöjligheter. Din ansökan I den här rekryteringen samarbetar LeasePlan med Adecco. Frågor om tjänsten besvaras av Rekryteringskonsult Marie-Louise Bååth, 08-100 500, marie-louise.baath@adecco.se  Välkommen med din ansökan senast den 19 augusti!   Respect                        Expertise                      Commitment                            Passion
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Pricing Manager till LeasePlan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pricing Manager till LeasePlan

Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag hos ett internationellt fraktbolag söker vi en medarbetare till avdelningen för Traffic Controlt. Detta är ett långt uppdrag som kan leda till anställning hos kunden. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsplatsen är hos vår kund i Sollentuna. Arbetsuppgifter: Huvudsakliga arbetsuppgiften i teamet är att förse kunderna med transportinformation, Vilket innebär att man kommer att ha många externa kontakter med t ex. kunder, tull, myndigheter, underleverantörer och agenter gällande flygtransport. Arbetsuppgifter som ingår: - Hantera beställningar från utländska agenter och kunder - Utvärdera rutter - Han täta kontakter med utländska kontor och partners - Övervaka försändelser samt bevaka avvikelser - Ordna leveranser och tullformaliteter enligt kundens instruktioner - Registrering i system och bearbetning av fraktdokument Förutom dessa uppgifter som ingår för alla i teamet kommer du också agera supervisor för gruppen och stötta dem framåt. Hålla i möten och vara samordnare för det globala teamet. Se till att svetsa samman teamet och kontinuerligt sträva efter förändring och förbättringar. Din bakgrund: Vi ser gärna att du har erfarenhet eller utbildning i logistik,transport eller spedition. Du är driven och kan lyfta blicken för att se förbättringsåtgärder långsiktigt. Du är van vid att bygga relationer både internt och externt. Du har goda kunskaper i engelska och är problemlösare samtidigt som du är en god lagspelare. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort


Sök lediga jobb Mjukvaruutvecklare Windowsbaserad konfig.verkt

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se