N.S. TROLLBÄCKSKROGEN HANDELSBOLAG jobb - lediga jobb

N.S. TROLLBÄCKSKROGEN HANDELSBOLAG jobb N.S. TROLLBÄCKSKROGEN HANDELSBOLAG jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: N.S. TROLLBÄCKSKROGEN HANDELSBOLAG. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: N.S. TROLLBÄCKSKROGEN HANDELSBOLAG. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kranbils chaufför / Lasbilschaufför- Lidingö

  2. Controller / Analytiker till inköp på Assemblin El sökes!- Danderyd

  3. Experienced Recruiter (Mandarin and English speaking)- Stockholm

  4. Yrkesgymnasiet i Huddinge praktiksamordnare- Huddinge

  5. Servicetekniker till Gunnebo Nordic AB, Stockholm- Stockholm

  6. Är du världens bästa Office Manager? InsureSecs kansli söker ny medarbetare- Stockholm

  7. Site Reliability Engineer- Stockholm

  8. Mobile developer- Stockholm

  9. Talent & HR Manager- Stockholm

  10. Business developer- Stockholm


Mer beskrivning

Kranbils chaufför / Lasbilschaufför
Du kommer att köra en "brädgårdsbil" i Stockholm med omnejd, vanligast är att du skall vara hos kund klockan 0700 sedan rullar det på med olika kunder olika uppdrag till ca 15-1600 under maj och juni kan det bli senare. Kravprofil på dig som Kranbils Chaufför. • God lokalkännedom i Stockholm. • Svenskt körkort, B och C, färdskrivarkort samt Ykb • ”kran-kort” är det ett plus men erfarenhet är ett absolut krav. • God svenska i tal och skrift. • Minst ett par års dokumenterad erfarenhet inom transportbranschen. • Utdrag ifrån belastningsregistret. • Hög motivationsnivå Det är också viktigt att du kan ”kör och vilotider” för att följa dessa. Brädgårdsbil, bilen kan parkeras var som... Där det passar dig och bilen står säkert. Vi är ett litet åkeri med tre bilar så det är viktigt att vi alla trivs med varandra. Vi kör uteslutande för "Lillebil", bilen är utrustad med bakgavellyft samt eltruck.
Företag: Lennarts Ekonomi & Transport AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kranbils chaufför / Lasbilschaufför jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kranbils chaufför / Lasbilschaufför

Controller / Analytiker till inköp på Assemblin El sökes!
- Du har ett övergripande ansvar för uppföljning av nyckeltal, kapitalbindning och för löpande analyser av inköpsverksamheten. Du utvecklar analysmetoder och signalsystem för mätning/uppföljning och driver på förbättringsarbetet inom inköpsfunktionen i ett nära samarbete med kollegor på avdelningen och linjechefer. - Definiera och löpande följa upp nyckeltal inom inköp. - Genomföra spendanalyser och vara ett stöd vid leverantörsförhandlingar. - Genom omvärldsbevakning bidra till utveckling av inköpsstrategier. - Mäta processeffektiviteten inom inköp. - Delta i processen att utveckla inköpssystem. - Driva utveckling av leverantörskvalitet. - Säkerställa att inställningar, data och priser i affärssystemet är uppdaterade så att procure-to-pay-processen fungerar friktionsfritt. - Skapa, behandla och godkänna inköpsprisfiler som läses in i Microsoft Dynamics NAV/4PS (affärssystem), Symbrio (inköpsprogram) och i Maxikod (kalkylprogram). - Du rapporterar till inköpschefen och du är placerad på kontoret i Västberga. Det finns möjlighet till att i viss mån få arbeta hemifrån och ha flexibla arbetstider. Sökord: Controller, inköpscontroller, analytiker, inköpsanalytiker, inköpare, inköpsstrateg, inköpsanalytiker, inköpssamordnare, Price Manager, Purchase Controller, Category Manager, Business Controller, Market Controller, produktchef, elprodukter, elinstallation - Du har erfarenhet av att driva uppföljnings- och förändringsarbete inom ett företag. - Med din analytiska förmåga och goda systemförståelse samt expertkunskap inom Excel kan du utarbeta egna analysmodeller och ta fram statistik och nyckeltal. - Genom att vara tydlig och kommunikativ skapar du ett förtroende ute i linjen med att ta fram korrekta siffror och system för statistik/uppföljning. - Du bidrar i din specialistroll med auktoritet och input till förändringsarbetet som sker i linjen tillsammans med andra specialister och linjechefer. - Du har lätt för att finna avvikelser och åtgärdar dem snabbt i systemen. - Driven, snabb, serviceinriktad, noggrann, strukturerad och intresserad av affärer är några egenskaper vi uppskattar hos dig som person. Du kan arbeta under tidspress. Assemblin är ett av Nordens ledande installations- och serviceföretag med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet och ventilation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier med den multidisciplinära koncernens styrka och det lokala företagets personliga närvaro. Vår omsättning är omkring 8 miljarder kronor och med närmare 6 000 medarbetare på över 100 orter i Norden finns vi där du är. För dig.
Företag: Rekryteringsmäklaren i Norden AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Controller / Analytiker till inköp på Assemblin El sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller / Analytiker till inköp på Assemblin El sökes!

Experienced Recruiter (Mandarin and English speaking)
We are currently looking for a multilingual recruiter to develop new candidate markets in Asia for us, especially in China. This person will: - Identify Chinese speaking candidates through different online platforms, University contacts and networks - Process Chinese speaking candidates via email, Skype and Google Hangout - Test the candidates' skills and personalities through tests - Coordinate with the migration office regarding all visa tasks for selected candidates We are looking for someone with a mix of the following skills: - Research/Analytical skills - Strong writing skills and the ability to produce good written content - Strong interpersonal skills - Interest in IT and Digital transformation - Experience in marketing, brand building, account management and digital media - Language knowledge: Mandarin (native level), English and Swedish (Grund 4 level or above) - Master's degree in business, social science or relevant Who are You? You are positive, structured, proactive and willing to take risks and learn on the job. You have good knowledge in different languages which can help us to develop internationally. In order to thrive, you need to be driven, bold and have grit. If you are able to think on your feet, act rapidly, learn quickly and have fun while doing so you will fit right in! If you are triggered by challenges and taking on more responsibility, then this role is probably a good match to keep you motivated. This recruitment is handled by Agile Search. Feel free to reach out to the hiring manager if you have any questions. Den vi söker efter: - Fluency in Chinese and English (spoken and written) - Marketing degree and experience from building brands and candidate funnels - Very good (close to fluent) Swedish - Good IT-skills and understanding (not hands-on, even if that would be a big plus, but more in theory) - Outgoing and social personality - Driven and motivated person - Gritty person Vad vi erbjuder: - Ett snabbväxande bolag med ett otroligt högt tempo - Internationella medarbetare (hälften av våra medarbetare kommer från länder som Holland, Portugal, Ungern, m.fl.) - Intressanta och utmanande utvecklingsmöjligheter - Eget kundansvar om så önskas - Kontor mitt i City - Måndagsfrukost - MacBook Air (eller annan Macdator) - Fast lön och intressant provision
Företag: AGILE SEARCH AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Experienced Recruiter (Mandarin and English speaking) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experienced Recruiter (Mandarin and English speaking)

Yrkesgymnasiet i Huddinge praktiksamordnare
Du kommer att ha kontakt med branschföretagen i de yrkesutbildningar som skolan bedriver och skaffa praktikplatser åt skolans elever samt organisera med dessa. Vi söker dig som är social, pratsam, har lätt att ta kontakt, utåtriktad, säljinriktad och strukturerad och du ska gilla ungdomar och kunna samarbeta med dna kollegor som främst kommer vara yrkeslärare på gymnasiet. Yrkesgymnasiet i Huddinge kommer nästa år ha 230 elever som kommer vara fördelade på 9 yrkesprogram. Det arbetar 22 i personalen och vi är ett glatt och trevligt gäng där du kommer trivas.
Företag: Yrkesgymnasiet Huddinge
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Yrkesgymnasiet i Huddinge praktiksamordnare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Yrkesgymnasiet i Huddinge praktiksamordnare

Servicetekniker till Gunnebo Nordic AB, Stockholm
• Utföra installation av företagets produkter hos våra kunder • Utbilda kunden i företagets produkter • Utföra reparationer, ombyggnation samt förebyggande service • Sammanställa dokumentation och arbetsunderlag för varje uppdrag • Du rapporterar till servicechefen Resor sker primärt runt om i Stor-Stockholm, men även resor i övriga landet och till leverantörer utanför Sveriges gränser kommer ske. Vi är inne i en expansiv fas och söker därför en resande servicetekniker till vår serviceavdelning i Stockholm, Kista. Hos oss erbjuds du ett spännande och utmanande arbete inom säkerhet. Arbetsuppgifterna är varierande och efter utbildning kommer du att få arbeta med många av våra olika produkter inom entrésäkerhet och kontanthantering. Servicebil ingår i tjänsten och det finns även möjlighet att kunna utgå från hemmet. Vi har ett nära samarbete i gruppen och mellan avdelningarna och hoppas att du kan vara med och bidra till vår goda dynamik. Du är en serviceorienterad person som sätter kunden i fokus och är van att arbeta självständigt, strukturerat och systematiskt för att nå dina mål. Du delar gärna med dig av dina kunskaper till dina kollegor. Du kommer vara vårt ansikte utåt hos kund och vi söker dig som levererar ett mervärde. • Gymnasieingenjör med inriktning mot finmekanik, el-tele eller motsvarande erfarenhet • Några års erfarenhet inom branschen • Flytande svenska i tal och skrift samt kunskaper i engelska • Vana att upprätta dokumentationshandlingar och rapporter • God analytisk felsöknings- och problemlösningsförmåga • Du har erfarenhet av installation samt en allmän kännedom kring IT-miljöer • Meriterande om du tidigare har arbetat med liknande produkter inom entrégrindar, säkerhetsslussar eller kontanthantering Gunnebo är en ledande leverantör av säkerhetsprodukter, tjänster och lösningar inom kontanthantering, värdeskåp och valvrum, entrésäkerhet och elektronisk säkerhet. Gunnebos erbjudande riktar sig huvudsakligen mot; bank, detaljhandel, värdetransportföretag, offentliga och kommersiella fastigheter, kollektivtrafik, industri- och högriskanläggningar och andra platser med krav på hög säkerhet. Koncernen har en årsomsättning på 6,100 MSEK, sysselsätter 5 600 personer och har försäljningsbolag i 28 länder över Europa, Afrika, Asien-Stillahavsområdet och Nordamerika samt Channel Partners på över 100 marknader ytterligare. Gunnebo – we make your world safer.
Företag: Intenso Teknikrekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker till Gunnebo Nordic AB, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker till Gunnebo Nordic AB, Stockholm

Är du världens bästa Office Manager? InsureSecs kansli söker ny medarbetare
Vad vi behöver hjälp med Tjänsten som assistent är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning. Som Office Manager hos oss har du varierande arbetsuppgifter, men vi har spaltat ner de viktigaste sakerna du behöver veta. Registervård av vårt register: dvs. uppdatering av uppgifter, support för de individer som nyttjar / eller valt ingå i registret, inregistrering av data, och administrativa kontroller. Du besvarar frågor per telefon och mail rörande vårt register och vår verksamhet när sådana frågor kommer in, detta är en viktig del av ditt arbete. Att se till att kontoret är snyggt och trevligt för medarbetare och besökare, att kontorsmaterial finns att tillgå, inköp och därtill relaterade uppgifter. Du administrerar och organiserar kontorets resor, bokningar av konferensrum, lokaler, och andra liknande arrangemang. Understödjande tjänst: dvs. du är behjälplig gällande att ta fram enklare texter, att ta fram underlag från registret samt att understödja våra inspektörer inför platsbesök. Du bistår även VD och den operativa chefen med underlag från registret samt med enklare administrativa uppgifter. Testledare. Administration inför och efter tester samt leda test vid genomförande på olika orter i Sverige och online. Du är även support för frågor avseende testets genomförande. Resor inom Sverige ingår i tjänsten. Hej du, ursäkta att vi stör men vi tror att vi letar efter dig! Du som trivs i sociala sammanhang och önskar att du träffade fler människor i ditt jobb. Du som har serviceinriktning och samarbetsvilja som ledord i din vardag. Du som brinner för att arbeta lösningsorienterat och med tydlig och rak kommunikation. Om du föredrar en personlig och hemtrevlig miljö där du tillsammans med oss kan komma med nya förslag på hur saker kan genomföras och bidra till olika lösningar, så är du precis vad vi letar efter! Är du dessutom någon som drivs av ett högt tempo och gillar att hålla en hög grad av tillgänglighet både internt och externt så kommer du verkligen uppskatta att arbeta med oss. Vi förstår vikten av tydlig och rak kommunikation, att hålla deadlines samt brinner för vårt uppdrag. Är du driven och framåtsträvande och har ett högt rättspatos samt ser det som en fördel att ditt arbete bidrar till att trygga rådgivning av försäkringar? Då kommer du passa in perfekt! Din bakgrund kan vara varierande, personlig lämplighet och din erfarenhet är av högre vikt än en specifik utbildning. Vi blir såklart extra glada om du har tidigare erfarenhet av administration/eventplanering eller liknande verksamhet. På vårt kontor på Birger Jarlsgatan 55 i Stockholm finns dina framtida arbetskollegor, och helt opartiskt vågar vi nog påstå att vi är både ödmjuka, roliga och utvecklande att arbeta med. Därtill finns det friskvårdsbidrag, tjänstepensionsrådgivning, träningstimme och allt annat som man behöver som anställd hos oss. Vi arbetar med mottot ”Frihet under ansvar”, vilket ger dig möjlighet att själv påverka hur du arbetar inom ramen för arbetets beskaffenhet. Vilka är InsureSec? InsureSec är ett branschregleringsorgan som ägs av Svenska försäkringsförmedlares förening (SFM). InsureSec reglerar försäkringsdistributörer genom att kontrollera kunskap och kompetens samt genom uppsökande tillsyn och branschreglering. Kort sagt ser vi till att försäkringarna som distribueras är schyssta. Förutom detta bistår vi Försäkringsförmedlingsmarknadens Disciplinnämnd med kansliarbete.
Företag: InsureSec AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du världens bästa Office Manager? InsureSecs kansli söker ny medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du världens bästa Office Manager? InsureSecs kansli söker ny medarbetare

Site Reliability Engineer
Volumental is a young and supportive company with a friendly, talented and diverse team of 28 people, currently comprising 14 nationalities. We have a collaborative atmosphere and believe in developing our employees and growing our business while having fun at work. At Volumental, we’re passionate about creating a great shopping experience and helping people find the best products for them (both fit and style) - starting with shoes. To do that we 3D scan people’s feet and use AI to find or create shoes that fit you perfectly. This data also helps our customers, mainly world leading brands, to develop better products. We do this by utilizing our beautifully designed high tech software and hardware, at present unparalleled in the global retail industry. We’re also in a strong growth phase. Since we started rolling out in 2016, our scanners are now in stores in 35 countries and help thousands of people every day find shoes that fit. So we’re a crucial part of making retail more efficient, personalized and sustainable. What’s your part in this? As a Site Reliability Engineer, you will be part of a team that ensures that Volumental’s services are reliable, secure and able to scale according to demand. You will work closely with developers to facilitate delivering new features, and ensure that those features are rolled out without interrupting running services. You will likely spend 50% of your time performing reliability tests and investigating and resolving issues in production and staging systems, and 50% building tools and automation to make sure such issues will be handled with less effort or never occur. You will work with and regularly commit code and fixes to the same codebase as developers. SKILLS & REQUIREMENTS Understand networking and challenges connected to that: GRPC HTTP/1.1 vs. HTTP/2 Routing TLS termination IP, TCP, UDP, etc. Understand distributed systems What is a Retry Storm? When can it happen? How do you avoid it? When should you use a circuit breaker? How do you upgrade a service with zero downtime? Where do you store state? How do you mutate state? Tools, technologies & concepts Chaos Engineering Probes, tracing and monitoring Continuous Deployment Auto scaling & rolling updates Canary releases Kubernetes Services meshes Authentication in microservices Load balancers Message brokers Serverless infrastructure Distributed state management Schema migration strategies API version management strategies You’ll have lots of opportunities to learn on the job, so don’t worry if you only fulfill a third of this wish list so far. We’re excited about you because you: are a collaborative and kind team member are open to learning new things and happy to teach others have a helpful attitude, and are willing to jump in where you’re needed.
Företag: Volumental AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Site Reliability Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Site Reliability Engineer

Mobile developer
Volumental is a young and supportive company with a friendly, talented and diverse team of 28 people, currently comprising 14 nationalities. We have a collaborative atmosphere and believe in developing our employees and growing our business while having fun at work. At Volumental, we’re passionate about creating a great shopping experience and helping people find the best products for them (both fit and style) - starting with shoes. To do that we 3D scan people’s feet and use AI to find or create shoes that fit you perfectly. This data also helps our customers, mainly world leading brands, to develop better products. We do this by utilizing our beautifully designed high tech software and hardware, at present unparalleled in the global retail industry. We’re also in a strong growth phase. Since we started rolling out in 2016, our scanners are now in stores in 35 countries and help thousands of people every day find shoes that fit. So we’re a crucial part of making retail more efficient, personalized and sustainable. What’s your part in this? We are working on a new mobile product to reach the next wave of users with our technology. Your role will be to make that into a reality, being part of it from the very beginning. To succeed in our mission to transform retail, we need a great user experience. And we can’t guarantee that without great developers. That’s why we’re talking to you right now. With us, you will get a chance to learn about and work on several layers of the vertical. You will work collaboratively with our tech team, product owners, and Creative Director to develop, deploy, run and maintain our mobile products. Required skills: 2+ years in React or React Native Knowledge of 3d javascript frameworks such as three.js or processing Published apps in the AppStore or Google Play Store Nice to have skills: iOS or Android development in languages like Objective-C, Swift, Java, Kotlin. Front-end transpilers like Typescript or Flow. Creation of performant, optimised 3d animations. Good attention to UI micro-interactions. Building of scalable applications. You’ll have lots of opportunities to learn on the job, so don’t worry if you only fulfill half of this wish list so far. We’re excited about you because you: are a collaborative and kind team member are open to learning new things and happy to teach others have low prestige, and are willing to jump in where you’re needed.
Företag: Volumental AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Mobile developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mobile developer

Talent & HR Manager
Volumental is a young and supportive company with a friendly, talented and diverse team of 30 people, currently comprising 15 nationalities. We have a collaborative atmosphere and believe in developing our employees and growing our business while having fun at work. At Volumental, we’re passionate about creating a great shopping experience and helping people find the best products for them (both fit and style) - starting with shoes. To do that we 3D scan people’s feet and use AI to find or create shoes that fit you perfectly. This data also helps our customers, mainly world leading brands, to develop better products. We do this by utilizing our beautifully designed high tech software and hardware, at present unparalleled in the global retail industry. We’re also in a strong growth phase. Since we started rolling out in 2016, our scanners are now in stores in 35 countries and help thousands of people every day find shoes that fit. So we’re a crucial part of making retail more efficient, personalized and sustainable. What’s our next big challenge? We’re growing rapidly and continue to build both great products and a great company with happy, motivated and productive team members. Our culture will need extra care and reinforcement as we grow past 30 people, open a US office and step up our hiring game. What’s your part in this? You'll be our first full time People Person, with the well-being of the whole company at your fingertips. Currently this area is run by Caroline Walerud (Co-founder and Executive Chairperson) on a part-time basis, with help from the rest of the team - but we want someone who can put their full focus and soul into this! You'll report to our Head of Operations. You’ll work independently, collaborate closely with Caroline, and interface with the whole organization. Hiring: You’ll have an eye on the industry and the people we'd most like to hire, so that we can catch people just as they start thinking of changing jobs. You'll work closely with each team's manager to spread job ads, find great leads, and make sure the hiring process works smoothly and that everything is collected in Jobylon (our recruitment ? tool, where this ad is generated for example). We will be hiring a LOT this coming year, so this will be a big part of your job! Welcoming new employees: Once hired, you'll make sure that new team members are welcomed in the best way, with the resources they need to feel at home and become productive as fast as possible. ? Employer branding: You'll work strategically and operatively with the VP of Marketing on employer branding and recruitment events, to make sure we attract and retain the best talent. Community building, skill building and career development: Together with our team leads you will organize workshops and kick-offs to help team members grow, gain insights, contribute to strategy, and work better together. You get to run our monthly team events and rule the teambuilding and fun budget! Scaling HR and company processes: You'll aim to make the above tasks and other processes smooth and scalable, so that we avoid too much growing pain. We encourage a diversity of applicants to apply! We are currently recruiting and would like you to start as soon as possible We understand you might not have experience in all of these areas. You will also learn on the job! We are excited about you because: You have great English, organisational and analytical skills We'd like you to have at least two years experience in at least one of these: building strong community culture employer branding and proactive recruitment: headhunting, search, social media developing and implementing HR policies
Företag: Volumental AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Talent & HR Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Talent & HR Manager

Business developer
Does working with global brands and retailers to craft the future of footwear sound like an exciting challenge? Volumental is growing our sales and marketing teams to multiply revenue over the next year, and we need passionate and motivated people to make it happen! At Volumental, we’re passionate about creating a great shopping experience and helping people find the best products for them (both fit and style) - starting with shoes. To do that we 3D scan people’s feet and use AI to find or create shoes that fit you perfectly. This data also helps our customers, mainly world leading brands, to develop better products. Volumental’s 3D technology is currently live in 800 stores in 35 countries. We’re in a strong growth phase. In two short years, since we rolled out our first scanner in 2016, we now help thousands of people every day find shoes that fit. Our solution is a crucial part of making footwear retail more efficient, personalized and sustainable. We do this by utilizing our beautifully designed high tech software and hardware, at present unparalleled in the global retail industry. Volumental is a young and supportive company with a friendly and talented team of 30 people, currently comprising 14 nationalities speaking over 20 languages. We have a collaborative atmosphere and believe in developing our employees and growing our business while having fun at work. What will you do? Sell the future of footwear to industry insiders. More than selling an existing solution you are a trusted adviser to footwear brands and retailers who want to succeed in a changing world and be at the forefront of technology. You will interact with retail executives, R&D specialists and marketers and have the analytical mindset to adapt your messaging to their needs. Run deal processes with a closer mindset. Take qualified leads to the finish line by navigating multiple stakeholders from initial pitch through KPI-defined pilots and large-scale global roll-outs. You are the project manager who can identify people’s pains before they know them and show them how we will help grow their business. Travel around the world with the Volumental solution. This role will require global travel to meet with executives from brands and retailers in the USA and Europe. Fail, learn, repeat. Our deals usually involve many departments within a company, from retail operations and e-commerce to marketing and R&D. To succeed you need to be the type of person who analyzes your experiences and implements learnings fast. All the other things! One week you may be jetting around the world meeting with senior executives, and the next you will be prospecting, ensuring the CRM is updated or helping colleagues install our app on tablets for a customer. We’re growing, but we are still a startup and you need to thrive in an intense and very collaborative environment. SKILLS & REQUIREMENTS We are excited about you because: You are a collaborative team member with low prestige, willing to jump in where needed. You are a driven, analytical and organized business developer who is able to work strategically and execute on ambitious growth targets. You have experience in B2B sales and business development and are ready to take on $500K+ deal sizes for a globally scalable product. You are tech-savvy – you do not need to have a PhD in Robotics or AI (we have five of those already) but you will be learning to sell a highly technical product. You are willing to travel. We work with customers around the world and this role will require regular travel to attend customer meetings, fairs and conferences. You are comfortable working in English (other languages a plus) – our customers are in 35 countries and our team of 30 consists of 14 nationalities. It’s part of what makes Volumental a great place to work! Bonus! (Don’t let these stop you from applying, but if they fit you - please let us know!) Experience working in the USA or with US-based companies Experience working with B2B sales to footwear retailers or brands Engineering or computer science skills This is a full-time position based at our Stockholm Headquarters. We encourage a diversity of applicants to apply!
Företag: Volumental AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Business developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business developer


Sök lediga jobb N.S. TROLLBÄCKSKROGEN HANDELSBOLAG

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se